Oda Nobuo 94. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. aug. 18. 14h:59'
EZ A 216. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
217. játékheted kezdete: aug. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5779
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1192
Extra forduló: 13 |
|
ODA NOBUO KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,18] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
összefutsz Shadowmage-dszel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai
mosolyra húzódnak... Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid
trécselés után folytatod utadat. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni
a részleteket. Az 1. napon találkozol David Hasselhofffal. Leah követõje. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen
acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet
alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: kopasz.
Felszerelését egy vérszomjas csüldõ trófea, egy törpemammut trófea és egy tesh alligátor trófea díszíti. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg
kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 4. napon találkozol egy szürke, hosszú hajú, homokóra szemû elf férfival.
Dornodon kisebb papja. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy
láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy
szirén köpenyét és egy trófea nyakláncot, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy harcos trófea, egy élõholt quwarg trófea és
egy orgoró trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb
kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia:
pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Bár Te
nem akarsz harcolni, õ másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled menekül, te pedig túl
fáradt vagy, hogy kövesd. A 4. napon összefutsz Glaciussal. Tharr hittérítõje. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötõt,
egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût és egy tankány karmot visel.
Felszerelését egy fagyféreg trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy pattanóböde trófea díszíti. Furcsa jelvénye van:
néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kis vaspajzsot tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tõled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt
téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Kicsit jobb harcmûvész vagy, mint õ.
Mindketten levetitek páncéljaitokat, pajzsotokat leteszitek, és puszta ököllel küzdeni kezdtek. Szinte érezhetõ, ahogy vibrál
körülöttetek a KÍ. A meccs végeztével mindketten jobban érzitek magatokat és megígéritek egymásnak, hogy lesz folytatás.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összeakadsz Rõtszakállú Odinnal. Kissé áttetszõ a teste. Tharr eljövendõ
papja. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku karvédõt,
egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar
csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy hadroszaurusz
trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak.
Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Arcán nemrég szerzett
forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat.
A 6. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia
eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy
örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot, egy vasvértet visel.
Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Hovatartozását
apró jelvény mutatja: egy Fõnix. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben!
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Doran. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Az Álomõrzõ a Béke jelét
mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belõled is
felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt.
Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-25 ép.)Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Átveszed a sikeresen eladott 9 trikornis szarv (eladási ár: 251 arany, ebbõl a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét.
Shadowmage megtámadott tudatcsatával. Gyõzelmet arattál! A jutalmad ellenfeled tudati energiája. (+12 TU.)
WADVirág, amikor összefutottatok, adott neked egy fekete gyöngyöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+17 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+42 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+18 pszi
pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.)
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 232.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép,
láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Megidézted a hadiszerencse
II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet
| Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyûlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi
képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. Ha jellemed megváltozik,
az igen kemény büntetéssel jár együtt istened részérõl. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]
* 5. KP: | gyakorolsz a 28. tárggyal
| Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
kno 13 1 | képesség-növelés 13
| Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Gyilkos Döfés technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 212.]
fgy 40 25 | felt. gyógyítás 40 25
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
hu 87 198 | hulladék: 87 198
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz bronzhegyû lándzsát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel,
van még 212.]
fkt 4 2 | felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
fkt 17 5 | felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
[99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod,
hogy a közeledõ orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig
az övé.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel
ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 12 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl
bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik
elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. "
A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1
kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 bronzhegyû lándzsát 10 aranyért, 2 dorony tüdõt 16 aranyért, 2 magszim belet 10 aranyért, 3 trikornis szarvat 36
aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért.
Összefutsz Dramezisszel. Raia felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját,
egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet,
egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy részeg
kalandozó trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény
mutatja: végtelen hómezõrõl visszatükrözõdõ jéghideg éj. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot
tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan
tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [12 pontot használtál fel, van még 200.]
be 568 | bemész az 568. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet
a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlõ (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu
bõr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg
(#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap
/db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db,
antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs
(#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8
ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap
/db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8
ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma
(#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, mászókampó (#165) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap
cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap
/db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198)
24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ
(#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236)
6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32
ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr
(#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30
ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kõszem (#304) 10 ap /db, mutáns csont
(#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap
/db, álompor (#396) 2 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar pálinka
(#1137) 44 ap /db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengõke 3 ap /db, álompor 1 ap /db, aurach fog 1 ap /db, bordacsont 2 ap /db, bronzkulcs 9 ap /db, csontkulcs 4 ap /db,
darázsfarok 14 ap /db, darázsszárny 4 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dobóháló 8 ap /db, dözmöng szív 3 ap /db, elkarog
szõr 1 ap /db, ezüst kulcs 12 ap /db, furulya 7 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, gromak bõr 8 ap /db, karbin plazma 10 ap /db,
kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kék orchidea 4 ap /db, kis vaskulcs 3 ap /db, kötél 1 ap /db, madártoll 1 ap /db,
manifeszt.nyúlvány 10 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, nagy vaskulcs 16 ap /db, nektoraf faggyú 3
ap /db, pirkit 2 ap /db, purifikátor háj 18 ap /db, remák szív 12 ap /db, rézkulcs 6 ap /db, rókafarok 3 ap /db, rozmárfog 3 ap
/db, sallank karom 2 ap /db, shinai gömb 40 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, szárnyas hernyó 2 ap /db,
szeksztáns 20 ap /db, téfea-agy 8 ap /db, Thargodan esszencia 20 ap /db, ugh méreg 2 ap cseppje, uzbány csõr 6 ap /db,
varkaudar csont 4 ap /db, vaskulcs 10 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, vízionár szem 3 ap /db, xirnox szív 10 ap /db, fekete gyöngy
6 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 195.]
be 567 | bemész az 567. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Kõsisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20)
8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51)
10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap
/db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes
rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32
ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, vashegyû nyíl (#176) 10 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl
(#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32
ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28
ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db, réz fejpánt
(#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, raptor szablya (#482) 50 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó 5 ap /db, bõrpáncél 5 ap /db, bõrsisak 5 ap /db, csontszablya 2 ap /db, ezüsthegyû nyíl 4 ap /db, fekete bõrcsizma 16 ap
/db, fúvócsõ 4 ap /db, hosszú íj 20 ap /db, kis bõrpajzs 5 ap /db, mandibulakasza 25 ap /db, mászókarom 10 ap /db, rövid íj 8
ap /db, tankány karom 10 ap /db, teknõcpajzs 15 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 190.]
ve 25 3 | megveszed a 25. tárgyat 3
| Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 kavadu iszákot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál
fel, van még 190.]
ve 64 2 | megveszed a 64. tárgyat 2
| Vásároltál 2 csontszablyát. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
ve 26 30 | megveszed a 26. tárgyat 30
| Vásároltál 30 gyenge mérget. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
m 2 4 | mozogsz keletre, délre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[108,4] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe
egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik.
Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az
agresszort.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8
életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását
egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány farkát. (4 támadással
98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1
támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement
6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [108,5] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt.
Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délrõl folyik északra. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel
figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik
keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24
pontot használtál fel, van még 166.]
Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgezõ bogyókat, gyilkos leveleket gyûjtesz. A betegek halála hosszas és
kínkeserves lesz. A mit sem sejtõ áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság. Jellemed megváltozott:
mostantól gonosz vagy. Csak nehogy megbánd.) Ráébredsz, hogy milyen szörnyû hátrányokkal jár, ha továbbra is a sötét
utat járod. (ld. enc.) - Te hitvány nyomorult! - mennydörög a fejedben istened hangja. - Azt hiszed, csak úgy hátat
fordíthatsz nekem? Egyetlen járható út van számodra: ha visszatérsz az általam meghatározott jellemhez. Addig is,
elveszem tõled a varázslás képességét. És persze érezheted az azonnali büntetést is engedetlenségedért! (-1 erõ.) [10 pontot
használtál fel, van még 156.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [107,4] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem
beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is
alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé.
Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy
bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra
(48. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy
ork sámán került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg
irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 3
tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz.
Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork
sámán bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot
tesz, majd ellõ egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a
tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán erszény. 405 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a
földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külsõ burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod.
Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+47 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl
friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [37 pontot használtál fel, van még 119.]
Ne várja senki tõled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak
fejlõdnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel elõre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát õ
akart megismerkedni vele. Te fülig érõ szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2
gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 109.]
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre
| [107,5] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok
vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 botot.
(Továbbmész...) [108,6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem
ijedtél meg, ha egy kaszabolósáska közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra
készül. Te felkészülten várod.
Elszántan a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan
megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ügyesen
félrehajolsz a szörny csapása elõl. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál. Vízcsobogást hallasz! Közelebb
érve, látod, hogy ez egy patak, amely délrõl folyik északra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na
mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [108,7] Szûnni nem akar a zöld síkság. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába,
és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel valamit
a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [52 pontot használtál fel, van még 57.]
h 645 415 | használod a 645. tárgyat
| Itt sajnos nincs Fortuna szentélye. Talán letelt a fél év, lerombolták, esetleg rossz helyen keresed. [0 pontot használtál fel,
van még 57.]
[109,6] Szûnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod.
Csak egy ryuku légiós. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 14 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat
megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós
bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád.
(2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére
koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden.
(1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az
ereje, és elterül. Megölted.
770 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy
szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta,
hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor
nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). (Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan
leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a
gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos
csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A
százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
54 tapasztalati pontot kaptál. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Elhagyva a
kutat, elcsomagolod a kötelet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns
nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 31.]
szk 54 | keresed az 54. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bo-skorpiót. [0 pontot használtál fel, van
még 31.]
ef 5 | energia fejlesztése 5
| Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 124 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 1.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre,
csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
* 2. BP: | élelemszerzés -2 pontért
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 3. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal -2 pontért
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt
gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz.
Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.)
ezüst papi karkötõ: leveszed/elrakod, mivel nem használhatod. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II
hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következõ körben
tehát 233 pontot költhetsz el.
GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén
több idõd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erõt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek
eredményeképpen minden támadásra lesz +1 sebzésed. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.
|
A SÖTÉT ÚT
Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De
egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben,
mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly
elõnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a
sötét oldalon is, amely további elõnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra
másznak. Most egy új lehetõséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki
a földbõl, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három
paramétere van: elsõként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik
építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésû fegyverrel
csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó,
építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkõ) csak ütõfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként
(növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelezõ) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe
kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelezõ, és a parancs
mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal,
mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal
lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kõkéssel a smirglibokrot.
RM 13 118 20 kõkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál).
|
KARAKTERLAP |
Oda Nobuo, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû, harcsabajszos kobudera férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr hittérítõje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.
Erõ: | 27 (30) | | Szint: | 15 | | Merészség: | 8/6 | | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 25 | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 19 | | Védekezés: | 40 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 19 | | Életpont: | 259/123 | | Jellem: | gonosz (4) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (21) | | Varázspont: | 228/57 | | Pénz: | 604 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/10 | | Pszi pont: | 29/9 | | | | | EFejl: | 28 |
|
Eddig összesen 276 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2335 TP-t kaptál. Jelenleg 100464 TP-d van. A következõ szinthez még 19536 TP szükséges. Trófeáid: epokitféreg, purifikátor, kardszárnyú pocok.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 17 | | szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 3 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 14 | | dobófegyverek: | 1 |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -9.); bronzhegyû nyíl (#94) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 10 | | 2. nyomkövetés: | 12 | | 3. mászás: | 4 (+1) |
4. csapdakészítés: | 9 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 38 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 10 | | 11. taumaturgia: | 10 | | 12. versengés: | 2 |
13. harcmûvészetek: | 21 (+1) | | 14. zene: | 1 | | 15. szörnyismeret: | 6 |
16. pszi: | 5 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 3 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 25 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot , csak egyszer) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
rõtmanó berzerker (#369), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Ababo (#1697), Soi D'Arnan (#4736), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), DbEgesz Buxa (#5867), nómenklatúra (#158), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 3 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | | kígyóbõr öv (#410) | 1 | | kis bõrpajzs (#45) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | teknõcpajzs (#417) |
Fegyverek és lövedékek |
2 | | bot (#4) | $1 | | bunkó ($5) | 3 | | csontszablya (#64) |
2 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | | hosszú íj (#111) |
10 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) | 2 | | kõkés (#6) |
1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | parittya (#18) | 1 | * | rövid íj (#107) |
11 | | tüske (#22) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 2 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | | nap szimbólum (#141) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
1 | | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 3 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 27 | | kaja (#2) | 2 | | kis vaskulcs (#40) |
1 | | kötél (#92) | 3 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) |
3 | | rézkulcs (#75) | 2 | | shinai gömb (#348) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 57] |
8 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 34 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 2 | | alligátorfog (#663) | 2 | | álompor (#396) |
23 | | aurach fog (#657) | 1 | | bordacsont (#16) | 2 | | darázsfarok (#654) |
2 | | darázsszárny (#652) | 1 | | dözmöng szív (#122) | 1 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 3 | | gromak bõr (#268) |
3 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | karbin plazma (#199) | 3 | | kazmár gyökér (#205) |
5 | | kék orchidea (#68) | 3 | | madártoll (#112) | 2 | | mandibulapenge (#125) |
3 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | | mocsári penke (#148) | 6 | | móri gyümölcs (#116) |
11 | | nektoraf faggyú (#667) | 6 | | pirkit (#153) | 1 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | remák szív (#264) | 20 | | rókafarok (#124) | 1 | | rozmárfog (#1069) |
12 | | sallank karom (#128) | 2 | | sámán erszény (#650) | 14 | | smirglilevél (#29) |
5 | | szárnyas hernyó (#69) | 2 | | téfea-agy (#172) | 1 | | Thargodan esszencia (#328) |
3 | | tükör (#43) | 2 | | varkaudar csont (#1113) | 2 | | vízionár szem (#102) |
1 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 92.68 kg | Megterheltség: 132% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
13 | | arany (#50) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 2 | | dorony tüdõ (#212) |
2 | | kaja (#2) | 2 | | magszim bél (#103) | 3 | | trikornis szarv (#198) |
6 | | tüske (#22) | 1 | | víz (#27) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | bot (#4) | 2 | | csontszablya (#64) | 30 | | gyenge méreg (#26) |
2 | | kavadu iszák (#25) | 2 | | mandibulapenge (#125) | 2 | | pirkit (#153) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | sámán erszény (#650) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(107,4) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 48. jellempróba, ork sámán (#345)
(108,4) gumifa (#38), tavacska, nukleáris cickány (#155)
(108,5) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), patak, 46. jellempróba
(108,6) kaszabolósáskák (#83), patak, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(108,7) 29. jellempróba
(109,6) ryuku légiós (#361), mély kút (#93), 37. jellempróba, százfogú (#53)
|