Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Éjsólyom orgyilkos
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Az Éjsólymok mindig is Midkemia legrettegettebb orgyilkosai voltak. Tagjaik közé fogadnak keshieket is, és sötét hatalmakkal praktikálnak.
Nézz szét a galériában!
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
Daxx - egy másik univerzum

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 17., Kecskemét 8.
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (40)
Céhek Új Nemzedéken (5)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (4)
Daxx - egy másik univerum (3)
Lapötletek (65034)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Authoricus 308. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 14h:34'
EZ A 312. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
313. játékheted kezdete: nov. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 288

AUTHORICUS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,19] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Raia pallosát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a láplidérc (ld. enc.), a smaragd drakón (ld. enc.), a dombi óriásyeti (ld. enc.), a sárkányfajzat (ld. enc.), a taalru herceg (ld. enc.) és a bölcs szilmill (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) árnyékköpenyt (ld. enc.), tûzfényt (ld. enc.), nyomkeresõ talizmánt (ld. enc.), kreommat szirmot (ld. enc.) és gyémántsisakot (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+422 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.] Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 446.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 444.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.] Gyorsvarázsolsz! Mûködni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.] Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.] Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ). [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 434.]


kf 357 2 kézbeveszed/felveszed a 357. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bíborarany tõrt, majd a bal kezedbe veszed a Baghar korbácsát. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

fl 1 211 6 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

fl 7 211 6 lopsz a 7. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

fl 9 211 6 lopsz a 9. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

ek 116 30 187 t. energia kisütése: 116 30 187
A halál csókja varázslatot fogsz használni, ha életerõd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

hu 291 315 323 hulladék: 291 315 323
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bíbor erõövet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz optiri agysisakot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüsthegyû nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

hu 385 212 282 hulladék: 385 212 282
Hulladék, ezért nem gyûjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz dorony tüdõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

hh 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermõ ládikóba: bíbor erõöv (183,31)-> (60 ap), dorony tüdõ (183,31)-> (32 ap), ezüsthegyû nyíl (183,31)-> (kudarc), jégszív (183,31)-> (30 ap), moa gyémánt (183,31)-> (80 ap), optiri agysisak (183,31)-> (50 ap), összesen 252 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 428.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[143,61] Épületek tûnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol a kobudera férfi (Auralátás: Vay Decker - 1182. kalandozó) tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetõen könnyedén elkerülted. A motyóra fantom vadászkutya vigyáz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielõtt még észbe kapna. A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Gerjedjen rád egy vadtroll nõstény!.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Hazyshade tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielõtt még észbe kapna. A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Játsszál fenékberúgó versenyt egy sünmedvével!. [-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 408.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 1458 kézbeveszed/felveszed az 1458. tárgyat
Elõkészíted a dzsumbujharcos bólát. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

h 1 272 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ff 638 523 638 felt. fegyverváltás: 638 523 638
Felt. fegyverváltás: << Káoszkígyó << Mjölborg kalapácsa << Káoszkígyó. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 638 1 kézbeveszed/felveszed a 638. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az energialándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a Káoszkígyót. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a dzsumbujharcos bólát, majd elõkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1801 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 328.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [179,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [178,18] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). Baghar korbácsával meghorzsolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. [ezüsttõr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erõsen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielõtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [177,17] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Raia rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [45 pontot használtál fel, van még 283.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[177,16] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drakolich közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy méregfelhõ varázslatot. Semmi eredménye! Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod a drakolich fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1758 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívõi építették.

(Továbbmész...) [176,15] Az erdõt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magger. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a magger bal vállát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Baghar korbácsával gyengén megütögeted a magger testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Baghar korbácsával csak érinted a magger testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod õket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+98 életerõ.) Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyû elintézni egy védekezésre képtelen ormánygõtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygõte csontot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy grok-képzõdmény van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [176,14] Szûnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy grok-képzõdményt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerûen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képzõdmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy légirozmár!

Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képzõdményt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [106 pontot használtál fel, van még 177.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[175,13] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kronotapír. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Távolról méregfelhõ varázslatot lõsz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). Baghar korbácsával csak érinted a kronotapír tekergõ ormányát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Baghar korbácsával meghorzsolod a kronotapír testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [174,12] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Thalios Severin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyûjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. Egy eldugott sátor elõtt egy kis asztal fölé görnyedõ alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul. - Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Mielõtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de õ sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerõ lapokat kaptál-e: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó, 1 Sötét halál. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 3 Déja vu, 1 Vérfürdetõ magszim, 1 Ellenvarázslat. Ez terc! Vesztettél. 675 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 47 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregetõ árnymanót. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy élõholt tigris volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy csápos otagi. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekezõ pszi felrakásával szöszmötöl! Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 207 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény igézõ tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levõ 1 huhogó bibét. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Túl erõs az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni elõle. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben idõnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+153 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 97.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy quwarg parafenomén.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lõ rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erõlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Baghar korbácsával megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 67.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy bûbájlidérc.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekezõ pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bûbájlidérc testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény igézõ tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a bûbájlidérc testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). Baghar korbácsával meghorzsolod a bûbájlidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Csápjaival a bûbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csiklandozó az érintés (+5 vp). A bûbájlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 37.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy áeratikus hasnyák.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhõ varázslatot lõsz. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Baghar korbácsával megütöd az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 7.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]


* 1. BP: építed az 534. tárgyat 7 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-13 életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következõ körben tehát 453 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY)
A Túlélõk Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különbözõ hatalmú élõholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élõholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemû, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elõ - ne akard, hogy megharapjon...

SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY)
A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják õket, remélve, hogy ha megnõ a drakón, akkor is õket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erõsnek érzi magát, elsõként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedõ kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelõ fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni.

DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstölésébõl, gyorsan add tovább az információt az óriásyetirõl barátaidnak, hogy õk már el tudjanak bújni elõle!

SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY)
Ezeket az óriási, repülõ gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, õsi gyíkokkal. Ezek a bõrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levõ méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedõ kalandozónak valószínûleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illetõ jártas a vágófegyver forgatásának tudományában.

TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY)
A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levõ taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyõzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak.

BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY)
A legendák sokat mesélnek ezekrõl a különös manókról, a szilmillekrõl. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet õ sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el. A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar.

ÁRNYÉKKÖPENY (362. TÁRGY)
Ez a különös varázstárgy egy hosszú, bõ fekete csuklyás köpeny, nagyhatalmú mágusok kedvelt viselete. Az elsõ néhány darabot a mendemondák szerint Dornodon készítette. Aki hordja, annak +7 védelmet biztosít, növeli a szerencséjét 3-al és az energiavarázslatok (pl. villám, tûz, energiatüske) sebzését automatikusan felezi. A köpeny viselõjének körvonalai elmosódnak, testét homály veszi körül, ennek köszönhetõen igen nehéz észrevenni, ha el akar bújni: +4 rejtõzködés, +2 lopás. A mágiával átitatott ruha különös kapcsolatban van az árnyvilággal. Ezzel magyarázható az a kis jelentéktelen hibája, hogy gazdája halálakor az ÖSSZES birtokában levõ D.E.M. megsemmisül.

TÛZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tûzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tûzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tûzfénybõl lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tûzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

NYOMKERESÕ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élõ gnóm egy nyomkeresõ talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szõrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is mûködik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY)
A kreommat-liliom Kelet-Ghallán õshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén idõnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyûlik, egyes híresztelések szerint erõnövelõ hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyûjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért.

GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY)
A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyõzhetetlenné teszi viselõjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erõdhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintûnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP.



KARAKTERLAP
Authoricus, egy világoskék, hosszú hajú, borostyánszemû árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bõröd kreolszínû. Chara-din nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Árnymenõk (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

 Erõ:26 (31)  Szint:25  Merészség:8/5 Magasság:103 cm 
 IQ:29 (37)  Támadás:37  Agresszió:3 Testsúly:33 kg 
 Ügyesség:28 (30)  Védekezés:74  Menekülés:30 % Életkor:30/41 év 
 Egészség:26 (29)  Életpont:504/326  Jellem: gonosz (516) Tul. pont:
 Szerencse:39 (45)  Varázspont:625/249  Pénz:812 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:116/87   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1757 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16318 TP-t kaptál. Jelenleg 1494128 TP-d van. A következõ szinthez még 205872 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, õsdentor.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/20   ökölvívás: 1/63   szúrófegyverek:30/10 (+10%)
  vágófegyverek: 4/48   ütõfegyverek: 21/91 (+3%)   dobófegyverek:27/77 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 25/47 (+16%)   2. nyomkövetés: 55/27 (+34%)   3. lopás:41/33 (+12%)
  4. mászás: 9/7 (+3%)   5. csapdakészítés: 19/1 (+6%)   6. csapdaészlelés:35/35 (+2%)
  7. gyógyítás: 81/45 (+34%)   8. titkosírás: 5/31   9. felderítés:22/19
  10. szörnyidomítás: 9/64   11. teológia: 62/36 (+31%)   12. taumaturgia:48/59 (+19%)
  13. szerencsejáték: 4/42 (+11%)   14. versengés: 21/73 (+4%)   15. zene:1/57
  16. szörnyismeret: 25/95   17. pszi: 15/53 (+7%)   18. zárnyitás:15/82
  19. vadászat: 11/88   20. vitalitás: 1/20   21. bányászat:15/55
  22. úszás: 9/26   23. fõzés: 9/42   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [a halál csókja (#187)]
lopsz a trolloktól (5) fûszertartót (#210) (2x), az elfektõl (2) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x), a törpéktõl (3) sáfrányport (#211), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211), az emberektõl (1) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x)
gyógyítasz 50% életerõ alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
Vaspát (#1159), õsi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezetõ (#778), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tûzgolyó (#155, 25 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP)csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192)áldomás (#6)vámpirizáció (#1)jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78)szemmelverés (#137)láthatatlanság (#76)éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhõ (#37)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nõk (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintû lényekre    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tûrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintû, jó jellemû kalandozót.
3.) A víziharchoz még az én híveimnek is érteniük kell: egy vércápa leölése a feladat!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 * cetbõr válltömés (#1091) 1   krapixlon fürdõruha (#454)
1   láthatatlan köpeny (#441) 1   mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril kesztyû (#463) 1   Morgan sipkája (#466) 1 * szirén köpenye (#820)
1 * yeti mokasszin (#710) 1 * zafír erõöv (#397) 1 * Zu'lit koronája (#821)
Fegyverek és lövedékek
1 * Baghar korbácsa (#357) 1   bíborarany tõr (#1095) 2   bot (#4)
4   dzsumbujharcos bóla (#1458) 1   energialándzsa (#1227) 11   hajító csillag (#939)
1   harci kalapács (#174) 1 * Káoszkígyó (#638) 1   kõkalapács (#13)
5   kõkés (#6) 1   mérg. vas dobónyíl (#190) 1   Mjölborg kalapácsa (#523)
1   pásztorbot (#513) 1   rézgolyó (#343) 1   ryuku buzogány (#696)
1   sárkánytõr (#626) 1   ubuk dobónyíl (#138) 1   vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 2 * angyalok gyûrûje (#529) 2   gólem talizmán (#811)
1 * halálhozó karkötõje (#816) 5   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * káosz szimbólum (#361) 9   korinthai talizmán (#814) $1 * obszidián karkötõ ($229)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366)
1 * tolvaj klánjelvény (#1093) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
10   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ ládikó (#504) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 3   bájital (#261) 1   bunthar zsák (#734)
6   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36)
10   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   hûségérme (#1141)
17   kaja (#2) 6   kötél (#92) 1   légiós hátizsák (#1560)
1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   ork csodaszer (#1228)
1   orvosságos zacskó (#682) 3   pszi kõ (#248) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   roxati zárfaló (#314) 4 + sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 1   tudati fétis (#1151)
3   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 70]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
26   fûszertartó (#210) [bennük 26 csepp sáfránypor (#211), fér még: 104]
7   huhogó bibe (#332) [bennük 1 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 83]
15   kavadu iszák (#25) [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 102]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
1   sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
3   szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
5   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 100]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   antilopbõr (#48) 1   bev formázó minta (#299) 19   bordacsont (#16)
1   csillagbot (#929) 6   csuklyavirág (#133) 1   darázsfarok (#654)
5   darázsszárny (#652) 1   dentor bõr (#551) 4   fabontó (#106)
27   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 9   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201) 14   gyöngymangó (#135)
7   halcsont (#390) 23   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
5   kavadu lebeny (#24) 1   kék orchidea (#68) 1   kobudera csont (#705)
3   lajhár csont (#236) 4   lapkorong (#80) 2   lapockacsont (#33)
5   lidércesszencia (#1074) 1   lótuszvirág (#447) 20   madártoll (#112)
4   magszim bél (#103) 11   mákrózsa virág (#56) 8   mandibulapenge (#125)
3   mocsári penke (#148) 4   óndarab (#85) 8   ormánygõte csont (#21)
1   párducbõr (#1066) 1   pézsmatökmag (#934) 25   pirkit (#153)
3   polip szívóka (#391) 7   púderkõ (#119) 14   rájabõr (#404)
4   raptor karom (#281) 1   remák szív (#264) 10   rézdarab (#70)
12   rókafarok (#124) 5   surranó kígyó bõr (#47) 1   szulfagor agyar (#677)
7   szuperkötél (#209) 3   téfea-agy (#172) 8   tigroszlán fog (#63)
13   trikornis szarv (#198) 3   tükör (#43) 2   vadász tatu bõr (#15)
1   vapár ág (#110) 21   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)
1   ytterium kõzet (#965)        

Összsúly: 166.76 kgMegterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bájital (#261) 2   jegesmedve bunda (#1067) 1   koponya szimbólum (#139)
1   lidércesszencia (#1074)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranytû (#272) 1 bíbor erõöv (#291) 2 bumeráng (#249)
4 dorony tüdõ (#212) 3 ezüsthegyû nyíl (#323) 6 gyenge méreg (#26)
1 huhogó bibe (#332) 2 jégszív (#282) 1 moa gyémánt (#385)
1 optiri agysisak (#315) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 5 bordacsont (#16) 3 kaja (#2)
1 lidércesszencia (#1074) 2 mandibulapenge (#125) 1 ormánygõte csont (#21)
1 rézdarab (#70) 3 sáfránypor (#211) 4 spiritusz (#170)



E körben tett lépéseid térképe

(173,12) nekrofun (#173), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534), élõholt tigris (#766), csápos otagi (#395), quwarg parafenomén (#248), bûbájlidérc (#761), áeratikus
hasnyák (#243)
(174,12) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114)
(175,13) kronotapír (#286), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 38. jellempróba
(176,14) grok-képzõdmény (#149), 30. jellempróba, Leah oltár, légirozmár (#94)
(176,15) magger (#747), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 29. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(177,16) drakolich (#760), kristálypalota (#401), Raia oltár
(177,17) Raia rúnaköve, Dornodon oltár
(178,18) Raia szent lovagja (#239), 40. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)
(179,19) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.