Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Városi bandatag
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A bandatag otthona az agglomeráció dzsungele - minden egyes sikátor, italmérés, elhagyott épület és kiégett autó.
Nézz szét a galériában!
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás október + szeptemberi eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége - 55. félév végeremény
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Bénító sebzés (555. tudati képesség)
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47210)
HKK Online V1.0 (16)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8215)
Hibák a lapkeresőben (98)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (237)
Legendás cél: 1000 lap (28)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Larel Anorien 296. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. máj. 20. 14h:23'
EZ A 296. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
297. játékheted kezdete: máj. 27.
A következõ fordulódat legkorábban
a 297. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 29
Extra forduló: 12

LAREL ANORIEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [180,55] koordinátán. Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz. Az aranytermõ erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengõkét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+44 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+149 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Mentális energia gyûlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 4. KP: VP spórolása: 35
Félreraktunk, letiltottunk neked 35 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 562.]


v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 557.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a varázsital fõzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a fõzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belõle! Kimondod az utolsó szót, mire a fõzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 1 kristályfolyadékot. [5 pontot használtál fel, van még 552.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktõl: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktõl. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 3 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [50 pontot használtál fel, van még 502.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[179,56] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Veronel hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 acéltût.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 tünde nyilat.

(Továbbmész...) [178,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rettegett Iván elõtt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din templom van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. {max. életpontja: 171-180.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [177,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tûz ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetõvé.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzesõ varázslat. 41 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 22 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 452.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[176,58] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy kazmárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Fafejû a Tudós hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [175,58] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. Itt csata lesz.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed az ekharion testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 39 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [174,58] Továbbra is dombság. Találsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy mûvészi porolit van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledõ kétfejû troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejû troll testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejû troll bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel megdöföd a kétfejû troll jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejû troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kõvé válik, majd felrobban (-14 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 395.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[173,58] A dombság átmegy hegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tûzfõnix vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. {támadása: 40.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 72 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hordóagyú mameluk jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szívkeresõt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk jobb elsõ lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel gyengén megszurkálod a hordóagyú mameluk nyakát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresõvel jól megszurkálod a hordóagyú mameluk jobb vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel valamennyire megsebezgeted a hordóagyú mameluk szõrös testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 25 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált kultúrmasztodon trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hordóagyú mameluk trófeát. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [172,57] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 366.]

gy 35 gyógyítás 35 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+77 életerõ.) [35 pontot használtál fel, van még 331.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kõzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyû feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 500 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezû Draenar nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy bávatag golombár legyõzése. Már nyitják is a ketrecet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tûz ellen varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lõ rád. 5 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tûzesõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bávatag golombár megüti a bal válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fû növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (54 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy fekete tû. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 301.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erõpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élõholt õsmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végsõ összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! [30 pontot használtál fel, van még 271.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[171,58] Hegyre fel, hegyrõl le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Látsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 158 pontot kell rá költeni.) Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lítia De Fandargo irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [170,58] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Raia hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Affine Fall Merong hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy barátság szent tüzét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy õsi csatamezõ van. Északra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 247.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dobogó szívvel indulsz elõre. Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szûk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végzõdik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegõt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az agyagelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 57 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az agyagelementál nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Továbbmész a nehezen belátható, tekergõdzõ folyosón. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az agyagelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tûzesõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. A Moa õsök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínû... Nem rettenve meg semmitõl, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tûnik. [11. PONT.] Hopp, itt van valami! A következõket találtad: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián, 2 gyógykenõcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz. [48 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 11 13 13 mozogsz 11 13 13
Egyhelyben toporogsz. A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínû... Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetõleg nem tévedtél el. Hirtelen eltûnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetõen csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.

Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínûleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Egy bazaltelementált pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bazaltelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzesõ varázslat. 50 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel megdöföd a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Egyhelyben toporogsz. [18 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 15 17 18 mozogsz 15 17 18
Nyomulsz. Egy zsákutca! Biztos valami kincs lesz itt. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kõlapra, amire elõvigyázatlanul ráléptél. A következõ pillanatban már nyílvesszõk repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!

Mielõtt bevennéd a kanyart, félve elõrelesel - de semmi! [16. PONT.] Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Továbbmész. Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergõ hang szûrõdik el a füledhez a labirintus mélyérõl. [36 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 20 13 23 mozogsz 20 13 23
Továbbmész. Rossz elõérzettõl kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. Egy bazaltelementál lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a bazaltelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a bazaltelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerõ.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.] Továbbmész. Mielõtt bevennéd a kanyart, félve elõrelesel - de semmi! [16. PONT.] Nyomulsz. Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínûleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Ellenõrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betû bal felsõ csücskénél. Elérkeztél a MOA felirat jobb felsõ csücskéhez. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az agyagelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel eltalálod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [94 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 30 31 26 mozogsz 30 31 26
Elérkezel az O és az A betû közötti átjáróhoz. Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Egy pszi elementált veszel észre magad elõtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 7 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tûzesõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a pszi elementál bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 560 tapasztalati pontot kaptál. Belesel a középsõ nyílásba. [30. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [44 pontot használtál fel, van még 2.]


* 1. BP: kutatsz 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: VP elõvétele: 35
Felszabadítottunk neked 35 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-45 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 5, 10. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következõ körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERÕPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erõpajzs III. az Erõpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erõpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.



KARAKTERLAP
Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemû elf férfi vagy. Sheran fõpapja vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

 Erõ:33 (37)  Szint:21  Merészség:5/5 Magasság:159 cm 
 IQ:27 (31)  Támadás:26  Agresszió:3 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:34 (36)  Védekezés:44  Menekülés:30 % Életkor:160/160 év 
 Egészség:24 (28)  Életpont:318/100  Jellem: semleges (+4) Tul. pont:
 Szerencse:31 (36)  Varázspont:583/37  Pénz:426 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/9   Pszi pont:96/39   Halhatatlanság:1 %   EFejl:19 
Eddig összesen 1421 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16783 TP-t kaptál. Jelenleg 788788 TP-d van. A következõ szinthez még 11212 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, sivatagi doareg, ongóliant. A 293. fordulódban 639 arany került a bankszámládra. 667 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/43   ökölvívás: 7/74   szúrófegyverek:24/47 (+4%)
  vágófegyverek: 1/31   ütõfegyverek: 23/74 (+14%)   lõfegyverek:25/51 (+16%)
  dobófegyverek: 1/59       

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << szívkeresõ (#423)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 31/53 (+11%)   2. nyomkövetés: 93/4 (+60%)   3. lopás:4/53
  4. mászás: 13/24   5. csapdakészítés: 15/17 (+6%)   6. csapdaészlelés:10/87 (+18%)
  7. gyógyítás: 65/69 (+19%)   8. titkosírás: 4/1   9. felderítés:35/6 (+12%)
  10. szörnyidomítás: 12/15   11. teológia: 29/33 (+13%)   12. taumaturgia:29/51 (+16%)
  13. szerencsejáték: 4/7   14. versengés: 6/91   15. zene:8/54
  16. szörnyismeret: 9/80   17. pszi: 11/70 (+9%)   18. vadászat:28/1
  19. bányászat: 22/10 (+70%)   20. úszás: 16/13   21. fõzés:4/92

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz acéltût (#334) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot )
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), élõholt quwarg (#202) (csak egyszer), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomõrzõk (#9101), nõk (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP)tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), éhínség (#39), villámcsapás (#50), természet haragja (#141), izomernyesztés (#33), gömbvillám (#176)
Védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), védelem tûz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> norpadolótika (#226) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élõholt õsmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végsõ összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HÕSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 2   bõrsisak (#57) 1   krapixlon fürdõruha (#454)
1 * kvazár páncél (#251) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku csizma (#692) 1 * szirén köpenye (#820)
1   szürke bõrkesztyû (#271)        
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 1   bot (#4) 1   bronzpenge (#126)
1   bunkó (#5) 1   cápaölõ tõr (#480) 8   csontkés (#11)
1   csontpálca (#329) 3   ezüsthegyû nyíl (#323) 4   ezüstshuriken (#327)
2   ezüsttõr (#322) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
6   mérg. ubuk tüske (#137) $1 * orgyilkos tõr ($225) 1 * Pusztítás Botja (#316)
1 + szigony (#389) 1 + szívkeresõ (#423) 2   szöges bunkó (#8)
1 * tünde íj (#553) 1   tünde nyíl (#554) 1   tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) 1 * arany papi karkötõ (#309) 6   aranygyûrû (#193)
3   borostyán függõ (#162) 1   Eldaran karkötõje (#373) 6   ezüst karkötõ (#158)
1   ezüst papi karkötõ (#308) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
2   koponya szimbólum (#139) 1   mászó-karperec (#392) 4   obszidián függõ (#195)
1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 9   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   bunthar zsák (#734) 1   csontkulcs (#74)
2   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 6   ezüst kulcs (#184)
1   fáklya (#36) 2   fûszerkeverék (#1170) 3   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 71   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648)
1   lant (#238) 1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 3   nagy aranykulcs (#246) 4   nagy bronzkulcs (#185)
2   nagy vaskulcs (#186) 1   ork csodaszer (#1228) 1   piranha zsákvédõ (#337)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 2   shinai gömb (#348)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) $1   szent jogar ($150)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 4   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
9   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 55]
9   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
1   kavadu iszák (#25) [benne 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 103]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 35]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
2   zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8   acélpengõke (#231) 1   amniosz (#203) 1   bakkura bõr (#95)
6   borkonyó bibe (#312) 6   bunthar bõr (#733) 1   cru formázó minta (#300)
11   csuklyavirág (#133) 1   darázsfarok (#654) 1   dözmöng szív (#122)
38   drótszõr (#37) 15   elkarog szõr (#665) 1   era formázó minta (#418)
1   evaporõr háj (#105) 11   ezüstdarab (#326) 18   fekete gyöngy (#99)
4   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 1   galachmit (#310)
$2   gromak bõr ($268) 1   gyöngymangó (#135) 9   halcsont (#390)
10   ilkin érc (#232) $2   jégszív ($282) 3   kaktusztüske (#114)
6   karbin plazma (#199) 7   kazmár gyökér (#205) 9   kék orchidea (#68)
8   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 1   liumbe hajtás (#655)
2   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa gyöngy (#378) 1   moa obszidián (#380)
8   moa üveggömb (#383) 3   mópat tetem (#584) 1   móri gyümölcs (#116)
17   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 4   pirkit (#153)
31   polip szívóka (#391) 2   púderkõ (#119) 6   pular kristály (#239)
5   purifikátor háj (#269) 6   quwarg tojás (#360) 5   rájabõr (#404)
4   ramit kõ (#226) 10   rézdarab (#70) 10   rókafarok (#124)
2   sallank karom (#128) 4   smirglilevél (#29) 3   surranó kígyó bõr (#47)
7   szárnyas hernyó (#69) 3   szuperkötél (#209) 11   szvó-ektoplazma (#151)
$1   téfea-agy ($172) 4   Thargodan esszencia (#328) 6   tükör (#43)
1   vadász tatu bõr (#15) 1   vapár ág (#110) 14   vasérc (#152)
$2   xirnox szív ($213)        

Összsúly: 158.50 kgMegterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fokhagyma (#403) 3 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
2 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112) 1 púderkõ (#119)
2 rákfatty váladék (#333) 1 varázskõ (#305) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
103 arany (#50) 1 acélpengõke (#231) 4 drótszõr (#37)
1 ezüst kulcs (#184) 1 gromak bõr (#268) 2 gyógykenõcs (#313)
2 kvazár (#244) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
4 moa üveggömb (#383) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 óndarab (#85)
2 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 1 tünde nyíl (#554)
2 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(170,58) a 70. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), olvasztókemence (#86), Raia oltár, egy
ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), 25. jellempróba, barátság szent
tüze (#484), érclelõhely, agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204), pszi elementál (#221)
(171,58) Tharr rúnaköve, törpe bánya (#435), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(172,57) kihívás tornya (#502), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelõhely, bávatag golombár (#165)
(173,58) tüskés harci gromakok (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534),
érclelõhely, hordóagyú mameluk (#254)
(174,58) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), olvasztókemence (#86), oltár, 35. jellempróba, mûvészi porolit
(#720), kétfejû trollok (#163)
(175,58) ekharion (#232), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), vaskohó (#155), Dornodon oltár, mûvészi porolit
(#720), érclelõhely
(176,58) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelõhely
(177,58) 35. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), áeratikus hasnyákok (#243), kputtyintó csalán
(#247)
(178,57) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, 45. jellempróba, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534),
ezoterikus mardel (#184)
(179,56) Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.