TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 1998. szept. 30. 9h:31'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: okt. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3715
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 262
Extra forduló: 1 |
FENEVAD KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál. Ez az idõ nem múlt el
esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Skinheaddel. Sheran bíborosa. Egy virág szimbólumot, egy fekete
bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír medalliont, egy rejtõköpenyt, egy regeneráló gyûrût, egy ezüst papi karkötõt
és egy bíbor erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy
óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy
csontpálcát tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Csicskása egy élõholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját
fényezgeti. Megszólal: " Õn vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el
lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 4. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemû
árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy umbatari karkötõt,
egy obszidián karkötõt, egy koponya szimbólumot, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy bíbor erõövet, egy
lánckesztyût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea
színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében
egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár.
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ
neve Tom a Villámkezû. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.
A 6. napon összefutsz Lendrin Velliannal. Teste szellemszerû. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy fekete
bõrcsizmát, egy zafír medalliont, egy borostyán függõt, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt,
egy rejtõköpenyt, egy villám szimbólumot, egy aranygyûrût, egy obszidián függõt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût
és egy kvazár sisakot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy ongóliant trófea díszíti.
Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy
csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érezhetõ a belõle kisugárzó mágia. Nemesi elf
ruhát visel. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 8.
napon összefutsz Girnyóval. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüst színû rúnáját látod. Egy fekete bõrcsizmát, egy
villám szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy
kvazár sisakot, egy bíbor erõövet és egy lánckesztyût visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy
Tguarkhan trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb
kezében egy ezüsttõrt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed
auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon ismét összefutsz Skinheaddel. Megszólal: " Õn vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol!" A másik
barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A
8. napon összeakadsz Deafblind Dumbbal. Raia fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy gromak
páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy
umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea
ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy
vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját:
jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek
egymást, aztán tovább. A 11. napon összefutsz Górral. Tharr püspöke. Egy ezüst papi karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy
lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy bíbor erõövet, egy
fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy
tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ezüsttõrt, bal
kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 12. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Tharr
fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány
karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel.
Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Furcsa jelvénye van:
bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Összeismerkedtek. Az õ neve Dagby the Kell4es. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Aukcioshaz Ugynoke átadott Neked 91 aranyat.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor
tövében. Arréb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a
bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezõn, és szedegeti
össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján.
Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévõ részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+41 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+188 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+12 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erõpajzs I
varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a
hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 496.]
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot
|
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A
gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]
* 4. KP: | elmormolod a 86. varázslatot
|
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot!
Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 491.]
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 491.]
fgy 90 40 | felt. gyógyítás 90 40
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
(Feltételes gyógyítás:) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét
tagjaidban. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad.
Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6
varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgõ mágikus energia
terjed szét benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6
varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a
gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van
még 491.]
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 486.]
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad a láthatatlanság varázslatot!
Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 481.]
p 64 | használod a 64. pszi képességet
|
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6
pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 476.]
ef 1 | energia fejlesztése 1
|
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A
befejezéshez még 410 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 466.]
ek 7 6 4 | t. energia kisütése: 7 6 4
|
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van
még 466.]
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2
|
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 456.]
lm 905 9 12 | mozogsz 905 9 12
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kõbõl faragott ajtóban végzõdik az út. Lenyomod a kilincset:
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz
magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva
kikerülöd. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy áeratikus hasnyák. {egyik sebzési módja: 1x 3d5+6.}
Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A csata
nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. A
támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy
agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal
beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4
támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot
ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyõzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû
lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz!
(+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1
támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a
kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az
áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 19 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal
lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel
osonva látod, hogy egy tetemember. {max. életpontja: 39-48.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tetemember fejét. (2 támadással 14
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a tetemember testét. (1
támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a tetemember testét. (1
támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni
Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
360 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz Dagby the Kell4essel. Tharr fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr
Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy
kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy
tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs
alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elsétál
melletted.
(Feltételes gyógyítás:) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia.
Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgõ mágikus energia terjed szét
benned. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kõbõl faragott ajtóban végzõdik az út. Találsz egy kilincset:
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Meg-megállsz,
fülelsz miközben elõrehaladsz. Innen csak egy út van: elõre! [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy
egy csontváz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgõ csontjait. (2
támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13
varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1
varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó,
4 ütõ ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgõ csontjait.
(2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9
varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1
varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van elõtted! {egyik sebzési módja: 1x
1d8+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (2 támadással
29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (1
támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a csontváz sárga
koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja
felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Találkozol Deafblind Dumbbal. Raia fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot,
egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd
védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas
varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy
nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd
megszakad. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. Összefutsz Lendrin Velliannal. Alakja akár egy szellemé.
Fairlight fõpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy zafír medalliont, egy borostyán függõt, egy kígyóbõr
övet, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy villám szimbólumot, egy aranygyûrût, egy
obszidián függõt, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy kvazár sisakot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea,
egy sivatagi doareg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengõ
szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere
egy hosszú íj. Persze nem lát téged. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál
gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy csontváz. Az ellenfeled
úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz jobb vállát. (2
támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen
perforálod a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Orgyilkos
tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3
varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga
koponyáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a
csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja
felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Ha a szörny harcolni akar, ám
legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz testét. (2 támadással 25
életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor
teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.)
Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a csontváz jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz!
(+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz testét.
(2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgõ
csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak!
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat veszel észre magad elõtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis
csata éppen jól jön.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan
megsorozod a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra
támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 121 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb karját. (2
támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyû
lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1
varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48
tapasztalati pontot kaptál. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kõbõl faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elõvigyázatosan
próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ vaskulcs nyitja az ajtót. Egy
nagyobb terembe érkezel. [11. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd.
Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ
csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskõ. Gyorsan kiüríted
a ládát. Haladsz elõre, bátor harcoshoz illõen. Egy sima, fából készült ajtó a következõ akadály. Találsz egy kilincset:
Szerencsére nyitva van. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon.
Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan
messzirõl. [55 pontot használtál fel, van még 401.]
lm 14 15 15 | mozogsz 14 15 15
|
Mindenre felkészülve lépsz be az elõtted levõ nagy terembe. [14. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe
érkeztél. [15. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Távolról sorvasztás varázslatot lõ rád a másik.
Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 ezüsthegyû nyíl. Több lövedéked
átfúrja a Zinthurg nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontpálcát. Félelmet nem
ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 39 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb
combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7
életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerõ.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2
támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három
lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ezüsthegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, 6 arany és egy borostyán
függõ. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Zinthurgot
veszel észre magad elõtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány
lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyû nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 75 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával gyilkos
csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2
varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1
varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A
szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A szörny
több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A Zinthurg
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsthegyû nyilat
találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy
ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy
Tguarkhan lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A mészárlásra
kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy
villámcsapás varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot
vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2
ezüsthegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ezüsthegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy,
egy borostyán függõ, egy vas dobónyíl, egy obszidián függõ, 3 vasérc, egy aranygyûrû és 2 arany. Felhasználva 4 csepp
spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet.
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány:
1 zafír medallion (ld. enc.), 1 mérg. vas dobónyíl, 1 bronzpáncél, 100 arany, 1 galachmit, 2 kvazár, 1 Eldaran karkötõje (ld.
enc.), 5 pirkit és 14 drótszõr. Gyorsan kiüríted a ládát. Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz
veszed, de nem mered kinyitni.
(Feltételes gyógyítás:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy
utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6
varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
[22 pontot használtál fel, van még 379.]
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva
mész. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegõbe szimatolva mész elõre. Egy
aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Haladsz elõre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Vigyázó
léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Összeakadsz Deafblind Dumbbal. Raia
fõpap-jelöltje. Egy bíbor erõövet, egy nap szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy
kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy
norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja,
jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy
ubuk dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. {egészsége: 18.} Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát,
mivel nem lát téged. Összeakadsz Lendrin Velliannal. Alakja akár egy szellemé. Fairlight fõpap-jelöltje. Egy gromak
páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy zafír medalliont, egy borostyán függõt, egy kígyóbõr övet, egy obszidián karkötõt, egy
arany papi karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy villám szimbólumot, egy aranygyûrût, egy obszidián függõt, egy lánckesztyût, egy
smaragd védõgyûrût és egy kvazár sisakot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy
ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp
fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Jól megnézed, bár õ
nem lát téged.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Összefutsz Dagby the Kell4essel.
Tharr fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány
karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel.
Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára
festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
{max. életpontja: 269.} Jól megnézed, bár õ nem lát téged. Haladsz az ellenséges labirintusban. Halvány szellõ simítja végig
az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a 12-es
ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezetõ LM-ben.) Visszamész a
kijárathoz, és kimész. [88 pontot használtál fel, van még 291.]
fgy 40 40 2 | felt. gyógyítás 40 40
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
|
Még mindig az erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán
felismered, hogy ez egy sebesült kardfogú fülemüle. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agreszív
magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással
35 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerõvel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos
hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád gyõzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1
támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kardfogú fülemüle bal
oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle
néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a
tárgyat már nem veheted fel.] 521 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó
nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszercsak megpillantasz
egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta,
szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. A fû
zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó
dorony. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegõt
vesz, és félrefújja lövedékedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel
felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó
dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt
a tárgyat már nem veheted fel.] 380 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll
nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra,
kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat,
amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Összeakadsz Joel McCeewath-tal. Raia
felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy nap szimbólumot, egy aranygyûrût,
egy igazgy. fülbevalót, egy vasvértet, egy ametiszt medált, egy umbatari karkötõt, egy borostyán függõt, egy kvazár sisakot,
egy bíbor erõövet és egy smaragd védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy adószedõ trófea és egy
ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Egy kõtipró a hátasa. Persze nem lát téged.
(Továbbmész...) Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Hatalmas kõszobrok, áldozati oltár,
egyszerû díszítésû oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébbtologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt
ajtót látsz, amin írás van.
Odakint is körülnézel.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy szent
tölgyfát. KT-d tudati jelet helyezett el itt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm
nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat,
amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Ball'lyrával. Dornodon hittérítõje. Egy gromak páncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete
bõrcsizmát és egy szürke bõrkesztyût visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika
trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében vérvörös denevér. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal
kezében egy nagy vaspajzsot tart. {max. varázspontja: 316; max. pszije: 0.} Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
Összefutsz egy kopasz, barna szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy vasvértet, egy fekete bõrcsizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy aranygyûrût, egy
vassisakot, egy sárga erõövet, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy ezüst gyûrût és egy obszidián karkötõt visel. Ruházatát
egy quwarg királynõ trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy
kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Jól megnézed, bár õ nem lát téged.
Találkozol Graun Derekkel. Raia bíborosa. Mellkasán a Jáde-sárkány óvó tetoválását viseli. Egy nap szimbólumot, egy
Eldaran karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût és egy fekete
bõrcsizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti.
Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {max. varázspontja: 186; max. pszije: 0.} Jól megnézed, bár õ nem lát téged.
[56 pontot használtál fel, van még 235.]
jlk 3624 | jelszó kimondása 3624
|
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés!
A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 145 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 titkosírás).
Ez az 56. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 230.]
p 66 | használod a 66. pszi képességet
|
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból a pszi-regeneráció pszi
képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+22 életerõ.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van
még 225.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre
|
A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert
keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi
(maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi
nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek
délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, barna
szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Fairlight tanítványa. Egy villám szimbólumot, egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát,
egy vassisakot, egy aranygyûrût, egy réz papi karkötõt, egy borostyán függõt, egy aranyláncot és egy láncinget visel.
Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a
hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
Találkozol Blak Phanterrel. Raia eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy obszidián karkötõt, egy smaragd
védõgyûrût, egy kígyóbõr övet, egy nap szimbólumot, egy vassisakot és egy fekete bõrcsizmát visel. Felszerelését egy tüskés
harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt mágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve:
néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elsétál melletted.
(Továbbmész...) Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a
lábad elõl. (Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ezoterikus mardel nyomokat fedezel fel! Sajnos nincs a birtokodban elegendõ
ketrec, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvetõ feltétele lenne. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a
rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel
közeledik. {max. életpontja: 171-180.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás
varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány
lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal elsõ lábát. (4 támadással 82 életpontot
sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát,
alaposan felsült. Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával eltalálod az ezoterikus mardel
testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az
ezoterikus mardel testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elõremozdulva, az
ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és
nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak
által táplált tavat találtál. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy
patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1
kaja.) [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Nyomok után
kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss
gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss
kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Hosszú
szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Ruházatát egy sötét motyogó trófea és egy árnyékrája trófea díszíti. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: varázskönyvbõl ömlõ aranyló hatalom. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. [24 pontot használtál
fel, van még 201.]
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ
mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A teleportálás pillanata elõtti térképed
(124,51) a 73. labirintus bejárata, áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), csontváz (#48), Zinthurg (#180),
Tguarkhan (#212)
(125,50) kardfogú fülemüle (#146)
(126,49) 42. jellempróba, Dornodon oltár, sóhajtó dornyok (#112)
(127,49) mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár
(129,48) ezoterikus mardel (#184), tavacska, oltár
Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik,
alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató
táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E táblát állította Raia és a Naplovagok dicsõségére: Rydm
Ysad Anser. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van
beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Adod-e még amibõl neked sincs elég, veszed-e még aminek az ára a csillagos ég?
Batizi. " KT-d tudati jelet helyezett el itt. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Nyugatra látsz
egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Genro. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod:
egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha jönnek a quwargok, mi itt leszünk és
megmentünk benneteket! Vasalt Bunkók! " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 gromak bõrt 16 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve
vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 191.]
be 376 | bemész a szentélybe
|
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy
oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a
perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.) Összefutsz egy hosszú aranyhajú, piros szemû gnóm férfival. Fekete a bõre. Egy tankány
karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy
arató csattanat trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy
sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy tyrkiai mászógépet tart. Persze nem lát téged.
Találkozol egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Raia kisebb papja. Egy bronzsisakot, egy fekete
bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy gromak páncélt és egy nap szimbólumot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea,
egy ragyás burástya trófea és egy sötét fõgnóm trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Tárgyainak egy
részét egy karmos tankány viszi. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz Sir Somával. Raia
fõpap-jelöltje. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt,
egy vassisakot, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy sárga erõövet és egy lánckesztyût visel. Ruházatát egy
áeratikus hasnyák trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény
mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ.
Persze nem lát téged.
Összeakadsz Ambi a Phúrral. Sheran ministránsa. Egy rézpáncélt, egy réz papi karkötõt, egy mászókarmot, egy virág
szimbólumot, egy rézsisakot és egy bakkura csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és
egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Teljesen
láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemû elf férfival. A bõre sötétebb az
átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy szürke
bõrkesztyût, egy ezüst papi karkötõt és egy bíbor erõövet visel. Felszerelését egy nómenklatúra trófea, egy vérfürdetõ
magszim trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb
kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vapár ágat tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elsétál melletted. Találkozol egy
fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bõre. Egy bõrpáncélt visel. Ruházatát egy kõevõ
trófea és egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy vizestömlõt tart. Elsétál
melletted. Összeakadsz Vörös Leiffel. Egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy smaragd védõgyûrût, egy arany
papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy óriásféreg
trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy szigonyt tart. Lõfegyvere egy
ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
Összefutsz Salamonnal. Raia fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy sárga erõövet, egy obszidián
karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy tankány karmot és egy smaragd védõgyûrût visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy
borzalmas varkaudar trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Fõnix.
Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Láthatatlan vagy: ezért
elmegy melletted. Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Fekete a bõre. Tharr püspöke. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy
vassisakot, egy borostyán függõt, egy tankány karmot, egy smaragd védõgyûrût és egy ezüst papi karkötõt visel. Ruházatát
egy óriásféreg trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a
ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere
egy fúvócsõ. Persze nem lát téged. Találkozol egy fekete, göndör hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Körszakálla és
bajsza van. Fekete a bõre. Elenios kisebb papja. Egy szem szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy szürke
bõrkesztyût és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy orgoró trófea és egy varkaudar bajnok trófea
teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Persze nem lát téged.
[5 pontot használtál fel, van még 186.]
a 214 3664 5 | átadod a 214. tárgyat a 3664. kalandozónak (5 darabot)
|
Ok, sikeresen átadtál 5 manifeszt.nyúlványt Brutalitisz részére. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
aa 172 213 239 | átadod a 172. tárgyat a 213. tárgyat a 239. tárgyat
|
Ok, sikeresen átadtál 2 téfea-agyat Brutalitisz részére. Ok, sikeresen átadtál 3 xirnox szívet Brutalitisz részére. Ok, sikeresen
átadtál 3 pular kristályt Brutalitisz részére. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat
|
Rendben, ha a kör végén 30-nál több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
186.]
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy
ilyen tárgyad nincs is! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 171.]
* 4. BP: | támadod Elenios híveit
|
FT 994 parancs tárolva. Összefutsz Sir Somával. Raia fõpap-jelöltje. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy gromak
páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy
sárga erõövet és egy lánckesztyût visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy ekharion trófea és egy borzalmas
varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy
nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. {támadása: 18.} Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. Összefutsz
Salamonnal. Raia fõpap-jelöltje. Egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy sárga erõövet, egy obszidián karkötõt,
egy umbatari karkötõt, egy tankány karmot és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy
borzalmas varkaudar trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Fõnix. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütõ ellen.} Teljesen
láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Körszakálla és
bajsza van. Fekete a bõre. Elenios kisebb papja. Egy szem szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy szürke
bõrkesztyût és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy orgoró trófea és egy varkaudar bajnok trófea
színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy
kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Persze nem lát téged.
Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A
környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt
húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet
hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni!
Ebben a körben 171 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 171 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következõ
körben tehát 540 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkõ, egy aprószemû ezüstláncon. Különleges
varázserõvel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörû ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal
viselheted, nyakláncként.
ELDARAN KARKÖTÕJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejû elf karkötõket eredetileg Eldaran, II. Worx fõvadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon
könnyû, bõr csuklóvédõ, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha
gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek).
Tehát ha Eldaran karkötõjét viseled, az ügyességed 11-rõl 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel
(elfeknek még kevesebbet).
KARAKTERLAPOD
Fenevad, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû ember férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bõröd sötétebb az
átlagosnál. Fairlight fõpap-jelöltje vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.
erõ : | 39 |
iq : | 26 |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 22 |
szerencse: | 27 |
tudatpont: | 14/ 1 |
| |
|
szint : | 18 |
támadás : | 25 |
védekezés: | 36 |
életpont : | 274/246 |
varázspt : | 416/ 75 |
pszi pont: | 30/ 12 |
| |
|
merészség: | 10/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges(+1) |
pénz : | 839 arany |
| |
| |
|
magasság: | 172 cm |
testsúly: | 65 kg |
életkor: | 24 év |
tul.pont: | -6 |
kép.pont: | -4 |
| |
| |
|
Eddig összesen 1191 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7860 TP-t kaptál. Jelenleg 270730 TP-d
van. A következõ szinthez még 69270 TP szükséges. Trófeáid: adószedõ, norpadolótika, ongóliant. A 223. fordulódban 1311
arany került a bankszámládra. 1415 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 2 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 4
ütõfegyverek: 20 lõfegyverek: 23 dobófegyverek:*20
Felt. fegyverváltás: << vashegyû lándzsa (120%) << vasalt bunkó (140%) << csontpálca (300%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-6.); bumeráng (7-12.); ubuk dobónyíl
(13-15.); vashegyû nyíl (16-996.); ezüsthegyû nyíl (997-);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 20 nyomkövetés: 56 lopás: 8 mászás: 5
csapdakészítés: 17 csapdaészlelés: 11 gyógyítás: 31 titkosírás: 3
felderítés: 31 szörnyidomítás: 9 teológia: 25 taumaturgia: 39
szerencsejáték: 2 zene: 6 szörnyismeret: 14 pszi: 4
zárnyitás: 2 vadászat: 8 bányászat: 16 úszás: 3
Feltételes parancsok
*készítesz 6. tárgyat (max. 2 db-ot); *készítesz 29. tárgyat (max. 10 db-ot);
*készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 80 pontért;
kutatsz max. 140 pontért; elfogod a 184. szörnyet a 218. csapdával;
*készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); elfogod a 221. szörnyet a 220. csapdával;
*készítesz 19. tárgyat (max. 15 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 5 db-ot);
gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért max. 2 alkalommal;
*készítesz 43. tárgyat (max. 10 db-ot); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *104; *96; *154; * Elenios hívei;
Barátságosság: Fairlight hívei; 9105. KT; 150; 243; 155; 164; 9109. KT; 9102. KT; 274;
semleges jellemûek; jó jellemûek;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) alkímia (#7 *7)
gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) esõidézés (#11 *8)
erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) szaporítás (#15 *7)
kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0)
jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1)
tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5)
tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6)
varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8)
jégcsóva (#41 *15) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18)
elektromos pajzs (#51 *14) kristálygömb (#54 *30) tûzesõ (#61 *16)
pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12)
felejtés (#68 *5) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *35)
láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) szörnycsábítás (#83 *14)
vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) villámsújtás (#89 *15)
agyburok (#90 *11) DEM kreálása (#95 *90) városi teleport (#96 *50)
varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) erõpajzs III (#127 *30)
mágiadagály (#132 *25) tárgyészlelés (#135 *35) alku (#139 *20)
familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) szopókõirtás (#174 *10)
varázsszem (#184 *9)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
méregsemlegesítés láthatatlanság
Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 41 29 50
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 40 32
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 29 33 33 89 50 29 50 50 34 34 40 34 40 34 34
Kire 96 158 202 176 162 150 154 221 109 170 165 175 176 173 136
Mit 34 34 34 34
Kire 132 158 122 111
Elfogott szörnyeid: Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes;
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*fekete bõrcsizma (#247) 1*hadilobogó (#340) 1 vassisak (#160)
1*Fairlight köpenye (#303) 1*lánckesztyû (#230) 1 kígyóbõr öv (#410)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 mászókarom (#78) 1*kvazár sisak (#266)
1 bíbor erõöv (#291) 1 bronzpáncél (#90) 2*vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
9 vashegyû nyíl (#176) 2 bumeráng (#249) 1 parittya (#18)
5 ubuk dobónyíl (#138) 7 vas dobónyíl (#189) 1 fúvócsõ (#20)
5 ezüsttõr (#322) 1 vasalt bunkó (#181) 2*vashegyû lándzsa (#182)
1*hosszú íj (#111) 2 kõkalapács (#13) 4 mérg. vasnyíl (#187)
7*orgyilkos tõr (#225) 2 kõkés (#6) 15 kerek kõ (#19)
8 ezüsthegyû nyíl (#323) 21 sallank nyíl (#129) 17 bronzhegyû nyíl (#94)
1 szigony (#389) 24 ubuk tüske (#131) 1 ezüstshuriken (#327)
2 csontpálca (#329) 8 szögletes kõ (#17) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*obszidián karkötõ (#229) 1*villám szimbólum (#145) $1 gyöngysor (#192)
1*ezüst papi karkötõ (#308) 1*smaragd védõgyûrû (#223) $2 borostyán függõ (#162)
$1 obszidián függõ (#195) $1 denevér szimbólum (#140) $1 aranygyûrû (#193)
1 zafír medallion (#514) 1 Eldaran karkötõje (#373)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 bronzkulcs (#76) 3+deus ex machina (#1) 2 furulya (#233)
10+pukkanó tûcsapda (#336) 1 szeksztáns (#32) 1 kötél (#92)
2 nagy aranykulcs (#246) 2 kis vaskulcs (#40) 1 távcsõ (#42)
1 csontkulcs (#74) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 ásó (#34)
2 vaskulcs (#183) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 shinai gömb (#348)
4 ezüst kulcs (#184) 1 rézkulcs (#75) 1 varázskõ (#305)
3 aranytû (#272) 2 fáklya (#36) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 sullár hólyag (#168) [ bennük 14 csepp spiritusz (#170) ]
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
4 uzbány csõr (#169) [ üres ]
6 kavadu iszák (#25) [ üres ]
4 fûszertartó (#210) [ bennük 8 csepp sáfránypor (#211) ]
3 vizestömlõ (#3) [ bennük 60 korty víz (#27) ]
1 huhogó bibe (#332) [ benne 3 csepp rákfatty váladék (#333) ]
4 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]
1 molluszk ház (#353) [ üres ]
2 zöld üveg (#82) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
70 drótszõr (#37) 3 púderkõ (#119) 9 pirkit (#153)
5 gyöngymangó (#135) 2 szuperkötél (#209) 1 kazmár gyökér (#205)
3 kvazár (#244) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 smirglilevél (#29)
2 moa üveggömb (#383) 1 ramit kõ (#226) 2 móri gyümölcs (#116)
82 madártoll (#112) 14 vasérc (#152) 17 álompor (#396)
5 amniosz (#203) 10 tükör (#43) 1 dözmöng szív (#122)
11 óndarab (#85) 4 fekete gyöngy (#99) 9 polip szívóka (#391)
4 Thargodan esszencia (#328 3 rókafarok (#124) 3 galachmit (#310)
13 varányszem (#30) 7 purifikátor háj (#269) 5 kaktusztüske (#114)
Összsúly: 106.89 kg megterheltség: 121 %
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 116 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40
parancs.
E körben tett lépéseid térképe
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)
© Beholder Kft. 1992-1997.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 3 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
A mostani jelentkezések a márciusi számtól élnek!
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 1 zsetonba kerül.
(Ezt kérheted e-mailben is.) Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|