Syrus Bo Hong 218. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. máj. 7. 10h:13'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: máj. 13.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 150
Extra forduló: 18 |
|
SYRUS BO HONG KALANDJAI
22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,6] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Hirtelen megpillantasz
egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegõ körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul.
Lassan megáll elõtted, vibrál egyet-kettõt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstõl.
Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltûnik. Döbbenten
bámulsz, mire õ ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Körülötte mintha virágozna a természet. Egymásra
mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 15. napon találkozol
Wirnox a tombolóval. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor
erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy
vortex talizmánt visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Furcsa
jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy
harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól
felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere,
aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 álomport (50 arany kikiáltási áron).
A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a
sikeresen eladott 10 álompor (eladási ár: 50 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Orghon Kawer átadott
neked a 19. napon 2 TU-t.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld,
korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a jún. 19-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott
mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is
megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted,
és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma
tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a
körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+38 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+74 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2
tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy színes dözmöng fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál
fel, van még 560.]
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot!
Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot!
A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II
varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul
vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 530.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 530.]
ef 1 | energia fejlesztése 1
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 520.]
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
| Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [17 pontot használtál fel, van
még 503.]
id 362 150 | idomítod a 362. szörnyet 150 pontért
| Megkezded a ryuku ostromteknõs idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani.
Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetõvé teszi, hogy ezentúl 41
kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 160 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet
szereztél! [szörnyidomítás: 1. szint.] (ld. enc.) [150 pontot használtál fel, van még 353.]
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
| [127,7] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szõrös bozsó. Megvetõ
mosollyal várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád
meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Azt üvöltöd: "Ghalláért!" 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre
támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szõrös bozsó fejét. (4 támadással 80 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a szõrös
bozsó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szõrös bozsó feléd harap, de
sikertelenül. A szõrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szõrös
bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a
földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek
délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [128,8] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és
rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a
ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 55
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a vadász
varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar megböki
fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
370 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már távolról sem
tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar bajnok. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lõ rád. 14
életpontot vesztettél. Vörösen izzó szemû csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. -
Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyûjtve, az
agykérgedet védetté teszed a külsõ beavatkozással szemben. A következõ pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltûnik!
Csatakiáltást hallatsz: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a
varkaudar bajnok sima, kék bõrét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz!
(+12 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2
támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1
hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [128,9] Az erdõt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Találkozol Wirnox a tombolóval. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy a szirén köpenyét,
egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy
umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll
trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb
kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Számodra
jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A
mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [30 pontot használtál fel, van még 323.]
m 4 4 7 | mozogsz délre, délre, északnyugatra
| [128,10] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz.
A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a
kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és
rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a
közeledõt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem
tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ellenfeledre
nézel, és a képébe ordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
ordítás). Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával
néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 9
életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A
ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és
pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot
kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz
még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [128,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó
szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled
szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Csatakiáltást hallatsz: "Itt a megváltód!" 13 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva
a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {KCC:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2
támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal
megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A
törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja
vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik!
Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [127,10] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy
kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a
férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz
rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2
hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 293.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a
telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is
kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.)
Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a
szakértelmed legalább 3. szintû! 3.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! [30 pontot
használtál fel, van még 263.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a
telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb
varázslatra, melynek neve tûzesõ. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is
kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.)
Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! 3.) Nem mondom, hogy
egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! [30 pontot használtál fel, van még 233.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 233.]
v 96 99 18 | elmormolod a 96. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(127,7) szõrös bozsók (#149)
(127,10) 34. jellempróba, Tharr oltár
(128,8) vadász varkaudarok (#108), óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
varkaudar bajnok (#190)
(128,9) gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Wirnox a tomboló (1723. kalandozó)
(128,10) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, 47. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(128,11) törpemammut (#115), tavacska, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534)
[99,18] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt
fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt.
Várunk. (V&T). " Utad során felfedezel egy csodák kútját.
Találkozol egy fekete hajú, kék szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr követõje.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián
karkötõt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy sullár trófea és
egy ork sámán trófea színesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Scott Jordo Lee.
Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 223.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre,
hogy a belsõ oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de
azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen keletre 180, délre 138 mérföldre több tüskés harci gromak
is fészkel." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál
fel, van még 220.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy
hajítod be a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belsõ oldalára egy felirat van vésve. Ah,
biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod
a szöveget: "Érdemes lenne felkeresni Roókkuljiuspók boltját. Az utolsó 14 kholden kulcsot most reklámáron lehet ott
megvásárolni." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek
benne. [3 pontot használtál fel, van még 217.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul
begyógyulnak, sõt... az összes többi sebed is. (+50 életerõ.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot
használtál fel, van még 214.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj.
Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy
burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsõt, újra a kút
elõtt találod magad. A mondat így szólt: "Érdemes lenne felkeresni Bronzhajlító Rain boltját. Az utolsó 6 óriásölõt most
reklámáron lehet ott megvásárolni." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet!
[3 pontot használtál fel, van még 211.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eddig azt hitted, van egy téma, amirõl már senki semmi újat nem
tud neked mondani, ez pedig a lopás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit késõbb majd
felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nõtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént
eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 208.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| 1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik elõtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1
kristálygömb. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 205.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy õrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklõdéssel
arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian
továbbhaladnak. Csak most van idõd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Létezik egy tárgy, ami a Fókuszpenge nevet kapta.
Ez egy vágófegyver, ami 59 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 4 kilót nyom." Elraktározod magadban az információt, hátha
késõbb tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 202.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa
alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Lanice
Lamart kitûnõ állatidomár hírében áll. Még egy sivatagi doareget is megtanított arra, hogyan hozza utána a tárgyait."
Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 199.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél
volna. A hatás hasonlónak tûnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3
pontot használtál fel, van még 196.]
[99,19] Továbbmész a város utcáján. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most
legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc,
Álomõrzõk. Yoro (2826) " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél
a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik,
hanem éppen neked akar ugrani.
Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a
másik. 6 életpontot vesztettél. Teli tüdõbõl elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz:
elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sötét
gnóm jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a sötét
gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 7 életpontot vesztettél. A
sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 440 tapasztalati pontot kaptál.
Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és
egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 ezüsttõrt 8 aranyért, 1 kis vaskulcsot 3 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1
pular kristályt 8 aranyért.
Összefutsz N.C. Brave-vel. Alakja akár egy szellemé. Dornodon kisebb papja. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot,
egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt,
egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy miksziszi
húsgólem trófea, egy óriásféreg trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó,
derengõ szellemalak. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj.
Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Elfordítod fejed, ahogy brutális
tekintetét feléd irányítja. Szemeibõl a végtelen pusztítás vágya sugárzik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga
útját. [10 pontot használtál fel, van még 186.]
h 396 | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
186.]
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk!
[-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 186.]
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 176.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod
az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknõs. Túl fáradt
vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély
álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II
hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 176 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 176 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következõ
körben tehát 535 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a
tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül),
alapvetõen a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás
szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendõ tapasztalat híján eleve nem vagy képes
beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy
elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettõ, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb
az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.
|
VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell
fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem
kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.
|
TÛZESÕ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekezõ Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Elõször
megjelenik egy füstfelhõ a feje fölött, majd a következõ pillanatban apró, égõ tûzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól
függõen, hogy idõben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tûzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy
pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.
|
KARAKTERLAP |
Syrus Bo Hong, egy szõke, tüsi hajú, kék szemû, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr kisebb papja vagy. Papi hited: 120. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.
Erõ: | 24 (27) | | Szint: | 21 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 24 (27) | | Támadás: | 26 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 32 | | Védekezés: | 39 | | Menekülés: | 35 % | | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 25 | | Életpont: | 351/335 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 | | Varázspont: | 335/329 | | Pénz: | 1350 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | | | | | | | | EFejl: | 26 |
|
Eddig összesen 1171 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3990 TP-t kaptál. Jelenleg 610584 TP-d van. A következõ szinthez még 189416 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 23/6 | | szúrófegyverek: | 11/89 (+16%) | | vágófegyverek: | 24/81 (+2%) |
lõfegyverek: | 8/33 | | dobófegyverek: | 18/9 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 20/31 | | 2. nyomkövetés: | 40/34 (+16%) | | 3. lopás: | 1/22 (+15%) |
4. mászás: | 10/40 | | 5. csapdakészítés: | 14/5 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 2/95 |
7. gyógyítás: | 63/38 | | 8. titkosírás: | 6/12 | | 9. felderítés: | 10/94 |
10. szörnyidomítás: | 1/149 (+249%) | | 11. teológia: | 26/17 (+7%) | | 12. taumaturgia: | 26/23 (+4%) |
13. versengés: | 6/59 | | 14. harcmûvészetek: | 23/0 | | 15. szörnyismeret: | 10/76 (+18%) |
16. zárnyitás: | 2/30 | | 17. vadászat: | 16/31 | | 18. bányászat: | 10/43 |
19. ordítás: | 24/2 (+6%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 80% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 80 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérõdzõ etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | | izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) |
izomernyesztés (#33) | >> | troll ritualista (#365) | | izomernyesztés (#33) | >> | óriásféreg (#171) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknõs (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | ryuku nadrág (#691) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | vasvért (#164) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
3 | | bumeráng (#249) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | mandibulakasza (#127) |
22 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | ryuku kopja (#694) | 11 | | ubuk dobónyíl (#138) | 24 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vas dobónyíl (#189) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | halálhozó karkötõje (#816) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) |
1 | * | vortex talizmán (#812) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | a teremtés zsákja (#818) | 3 | | acéltû (#334) | $4 | | aranypikkely ($415) |
1 | | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
28 | | fáklya (#36) | 28 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | kulcskarika (#648) | 2 | | márványkulcs (#245) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
10 | + | pukkanó tûcsapda (#336) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | + | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
9 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 90] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] |
9 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 177 korty víz (#27), fér még: 3] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 15 | | álompor (#396) | 30 | | drótszõr (#37) |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 2 | | galachmit (#310) | 7 | | gyöngymangó (#135) |
2 | | jégszív (#282) | 87 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | karbin plazma (#199) |
1 | | kavadu lebeny (#24) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 79 | | madártoll (#112) |
1 | | párducbõr (#1066) | 1 | | pirkit (#153) | 5 | | rozmárfog (#1069) |
12 | | sallank karom (#128) | 20 | | smirglilevél (#29) | 28 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | ulkor gyöngy (#1072) | 1 | | xirnox szív (#213) |
|
Összsúly: 77.72 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kristálygömb (#265) |
1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | pular kristály (#239) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
46 | | arany (#50) | 2 | | álompor (#396) | 1 | | smirglilevél (#29) |
45 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), sötét gnóm (#132), N.C. Brave (5622. kalandozó)
2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el
véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár,
HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi
varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át a TF olimpiai
fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15. kedd. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder
Kft. munkatársai.
|