Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Livak és Ryshad a jégszigeten
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Livak és Ryshad az elietimm jégsziget fagyos pusztaságán keres új kalandokat az Einarinn legendája könyvsorozat Kétélű fegyver című kötetében.
Nézz szét a galériában!
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (7)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (58)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (4)
Lapötletek (64971)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8146)
Zarknod Börtönében (979)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Miss Re Beka 163. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jún. 15. 7h:58'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: jún. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3010
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1817
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 1

MISS RE BEKA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,38] koordinátán. Találkozol egy különös kinézetû férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s õ a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, õ viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bõröd elszürkül, megráncosodik, míg õ lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az õ testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegõt kapkodva ébredsz álmodból. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+38 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+23 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 318.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali! Rögtön találsz 4 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) [2 pontot használtál fel, van még 316.]


v 53 elmormolod az 53. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

kb 123 1 kiveszel a bankból a 123. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezetõ úton. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 123 1 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyû lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tõrt, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [2. PONT.] Egyre erõsödõ, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kõlapra. Szörnyû hideg söpör végig rajtad, és a következõ pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-5 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van elõtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. {max. életpontja: 44-49.} Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 288.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Haladsz elõre. [2. PONT.] Egy degradátor lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [2. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy degradátor! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [2. PONT.] Egy degradátort veszel észre magad elõtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 270.]

kf 126 1 kézbeveszed/felveszed a 126. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyû lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 3 3 4 mozogsz 3 3 4
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van elõtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Folytatod az utat. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy degradátor. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [2. PONT.] Egy degradátor lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronzpengét, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tõrt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

a 259 4549 1 átadod a 259. tárgyat a 4549. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókõ. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 4 8 9 mozogsz 4 8 9
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van elõtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz elõre. [2. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy degradátor! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Úgy suhansz, mint az árnyék. [2. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 234.]

lm 15 12 9 mozogsz 15 12 9
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van elõtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz elõre. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van elõtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [2. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 8 4 1 mozogsz 8 4 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy degradátor van elõtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [2. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [18 pontot használtál fel, van még 198.]

im 2 10 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy dombi yeti.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve gyenge lövésedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a dombi yeti szõrös mellkasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +6 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 163.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kétfejû troll.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a kétfejû troll ragyás bõrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejû troll testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a kétfejû troll jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kétfejû troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 128.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pattanóböde.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a pattanóböde bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 93.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pattanóböde.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 kaktusztüskét. 838 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 58.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szeppent rákfatty. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 10 ütõ ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 605 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 28.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy földsárkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 28.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 23.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 10, 22. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következõ körben tehát 327 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Miss Re Beka, egy vörös, tüsi hajú, kék szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 243. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

 Erõ:24 (34)  Szint:18  Merészség:9/3 Magasság:166 cm 
 IQ:27 (29)  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:67 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:35/35 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:307/264  Jellem: semleges (-6) Tul. pont:
 Szerencse:31 (32)  Varázspont:484/8  Pénz:441 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/3   Pszi pont:18/12      EFejl:10 
Eddig összesen 660 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4041 TP-t kaptál. Jelenleg 295218 TP-d van. A következõ szinthez még 44782 TP szükséges. Trófeáid: bunthar, óriásféreg, ryuku csapásvezetõ. A 157. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 6/24   szúrófegyverek: 23/68 (+5%)   vágófegyverek:7/27
  ütõfegyverek: 7/49   lõfegyverek: *19/100   dobófegyverek:7/80 (+24%)

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -14.); bronzhegyû nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/50   2. nyomkövetés: 30/13   3. lopás:1/39
  4. mászás: 2/14   5. csapdakészítés: 12/39 (+5%)   6. csapdaészlelés:4/35 (+5%)
  7. gyógyítás: 50/66   8. titkosírás: 2/17   9. felderítés:6/56
  10. szörnyidomítás: 1/1   11. teológia: 27/42 (+10%)   12. taumaturgia:30/100 (+2%)
  13. versengés: 6/49   14. harcmûvészetek: 3/30   15. zene:4/103
  16. szörnyismeret: 10/46   17. pszi: 2/60 (+5%)   18. zárnyitás:1/97
  19. vadászat: 2/85   20. bányászat: 5/13   21. fõzés:2/76 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 60% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) 
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 3 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bõrsisak ($57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * szirén köpenye (#820) 4   tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
53 * bronzhegyû nyíl (#94) 2   bronzpenge (#126) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324)
1   ezüsttõr (#322) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1   harci kalapács (#174)
1 * hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
$2 * orgyilkos tõr ($225) 1   rövid kard (#171) 2   sallank nyíl (#129)
11   szögletes kõ (#17) 13   ubuk dobónyíl (#138) 17   ubuk tüske (#131)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $2   ezüst gyûrû ($180) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1 * gránit szimbólum (#144) 1   koponya szimbólum (#139) 4 * korinthai talizmán (#814)
1   nekrofun medál (#253) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
5   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   dorony duda (#235)
3   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 1   kaja (#2)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245)
1 + nyílcsapda (#243) 1   olló (#335) 1   párducbõr pénztárca (#1118)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 2   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük $6 csepp tinta ($101), fér még: 14]
8   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35]
1   kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
11   sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 168]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 67 korty víz (#27), fér még: 13]
2   zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
42   álompor (#396) $1   bordacsont ($16) 2   bunthar bõr (#733)
1   dözmöng szív (#122) 18   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665)
6   ezüstdarab (#326) 1   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
4   grifftojás (#179) $3   gromak bõr ($268) 1   gyöngymangó (#135)
23   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205)
4   kõszem (#304) 2   mákrózsa virág (#56) 1   móri gyümölcs (#116)
72   pirkit (#153) 9   rakolits por (#669) 4   ramit kõ (#226)
2   remák szív (#264) 14   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650)
1   sáska amulett (#668) 1   smirglilevél (#29) 16   sünmedve tüske (#14)
2   szárnyas hernyó (#69) 3   szulfagor agyar (#677) 1   trikornis szarv (#198)
8   varányszem (#30) 11   vasérc (#152)    

Összsúly: 95.96 kgMegterheltség: 109%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   borkonyó bibe (#312) 10   bunthar bõr (#733) 25   kaja (#2)
1   liumbe bimbó (#656) 1   liumbe hajtás (#655) 53   madártoll (#112)
5   purifikátor háj (#269)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 1 rókafarok (#124)
6 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 fõnixtoll (#563) 1 göcsörtös bunkó (#123)
9 kaktusztüske (#114) 1 szögletes kõ (#17)    



E körben tett lépéseid térképe

(131,38) a 72. labirintus bejárata, dombi yeti (#366), kétfejû troll (#163), pattanóböde (#145), szeppent rákfatty (#186)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.06.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.