Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
A tűzfőnix szárnyalása
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
A legkevésbé sem mondható megszokottnak, hogy tűzfőnix vitorlázik Fehérbérc, a kalandozóváros légterében. Pelegrinnek, az ifjú Álomőrzőnek azonban menekülnie kellett, és konok üldözői elől már csupán odafönt lelhetett egérutat. Az előtte álló éj azonban még kellemetlen meglepetéseket tartogat számára: többek között át kell értékelnie magában, hogy ki a barát és ki az ellenség...
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK Online V1.0 (7)
Versenyhirdető (1830)
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló (2)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (1)
Lapötletek (65014)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8214)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vidám Szalmaszál 153. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 8. 15h:30'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: nov. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 41
Extra forduló: 14

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,103] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 arany pikkelyvértet (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 20 sallank karmot (160 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 zafír erõövet (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?

Találkozol egy szürke köpenyes, õsz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva elõtted, bemutatkozik: - Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának fõpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de õ a gyorsabb - eltûnik egy üregben. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+216 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedbõl a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy Raia szent lovagja nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzgolyó varázslatot lõsz. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja bal vállát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 146 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 291.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 289.] Fürgén varázsolsz! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 287.] Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 283.] Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 281.] Gyorsvarázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 279.]

* 5. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 277.] Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 275.]


fkt 1253 100 felt. készítesz az 1253. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a bíbor erõövet, majd felcsatolod a zafír erõövet. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ba 761 778 158 nem támadod a 761. szörnyet a 778. szörnyet a 158. szörnyet
BA 761 parancs törölve. BA 778 parancs törölve. BA 158 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 322 297 147 hulladék: 322 297 147
Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüsttõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kvazár kardot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hu 291 162 191 hulladék: 291 162 191
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bíbor erõövet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz borostyán függõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

hh 504 1133 használod az 504. tárgyat az 1133. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermõ ládikóba: aranylánc (187,107)-> (20 ap), bíbor erõöv (186,106)-> (60 ap), borostyán függõ (187,107)-> (12 ap), ezüsttõr (186,106)-> (40 ap), hebrencs csapda (186,106)-> (kudarc), kvazár kard (186,106)-> (140 ap), összesen 272 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 269.] Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul elõtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következõ kör elejéig megnõtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 248.]

vv 224 182 86 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 248.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 248.] Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]

vv 64 70 72 elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 246.] Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 245.] Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 243.]

d 16 4 eldobod a 16. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(194,103) Raia szent lovagja (#239)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy fõutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 233.]

be 710 147 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erõt véve magadon, határozottan indulsz elõre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál... Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengõ érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejezõdik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [ Csillogó energiafelhõ jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. ] és egy széljárás [ Lépteid könnyûvé, légiessé válnak. ] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 228.]

kb 523 1 kiveszel a bankból az 523. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 Mjölborg kalapácsát. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 523 1 kézbeveszed/felveszed az 523. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Pusztítás Botját, majd a jobb kezedbe veszed a Mjölborg kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 1124 kézbeveszed/felveszed az 1124. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd elõkészíted a csontzúzó diszkoszt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

h 1 39 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 316 1 kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Mjölborg kalapácsát, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a csontzúzó diszkoszt, majd elõkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

bb 1124 6 beraksz a bankba az 1124. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 csontzúzó diszkoszt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fûszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fûszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 950 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 208.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [194,103] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 301-320.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 126 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Találsz egy friss csatamezõt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy rát-fát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 202.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag fõtt ételt támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 241 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger. {támadása: 50.}

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tûzgolyó varázslatot lõsz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a magger éles mandibuláját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 148 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 169.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy õsdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütõ ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Ellenfeledre tûzgolyó varázslatot lõsz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhõ II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az õsdentor fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod az õsdentor jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzesõ. A támadás sajnos hatástalan volt. Az õsdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ II varázslat. 84 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Pusztítás Botjával többször eltalálod az õsdentor bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Üdvözlésképpen egy tûzesõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Karmával néhányszor az õsdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy méregfelhõ II varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétõl... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3400 TP] Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. (+81 életerõ.) Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. (+118 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[195,104] A síkság itt véget ér, és egy sûrû erdõ kezdõdik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vapár cserjét. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

(Továbbmész...) [196,105] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronotapír közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 451-510.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 88 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lõ rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával súrolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Oopssz, ez mellément! A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. (+110 életerõ.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütõ ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Távolról tûzgolyó varázslatot lõsz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A lény szemébõl hõsugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 143 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 90.]

fku 300 felt. kutatás 300
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[197,107] A bozótost dombság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,108] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [197,109] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 137 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. (+80 életerõ.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. [29 pontot használtál fel, van még 61.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[198,110] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltûnnek. A levegõ forró. Sivatagban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [199,111] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy megsebzett csataremák. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,112] Egyre több bokor tûnik fel, az aljnövényzet sûrûsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledõ borzalmas varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 151-180.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával megütöd a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy ezüst karkötõ, 3 arany és egy obszidián függõ [obszidián függõ ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+619 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összeakadsz egy rövid õsz hajú, kék szemû kobudera férfival. Fekete a bõre. Leah félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy bozontfonatot, egy cápabõr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. {legmagasabb fegyver szakértelme: 38.} Elsétál melletted. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltû, amniosz, angyalok gyûrûje, aranytermõ erszény, aranytû, arkog kõ. [21 pontot használtál fel, van még 40.]

in 1218 188 344 leírod az 1218. kalandozónak a 188. szörnyet a 344. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kocsmai verekedõ. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kincset. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 1218 252 358 leírod az 1218. kalandozónak a 252. szörnyet a 358. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírkardot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 1218 254 367 leírod az 1218. kalandozónak a 254. szörnyet a 367. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hordóagyú mameluk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 1218 256 369 leírod az 1218. kalandozónak a 256. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tüskés gigaféreg. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 1218 257 379 leírod az 1218. kalandozónak a 257. szörnyet a 379. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Notermanthi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa rubint. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

in 1218 259 385 leírod az 1218. kalandozónak a 259. szörnyet a 385. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy holle anyó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa gyémántot. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

h 233 100 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Talán fejlõdtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [40 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 128 keresed a 128. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy varkaudar mágust. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Mûvészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.] Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 20, 24. Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következõképp néz ki: Vígan lobogó táborrûz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tûnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsõtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd õrsárkány. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következõ körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY)
A kalandozók szinte egyöntetûen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgezõ indákat lóbáló növényszerû teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkezõ teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörû, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetû, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tõle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...

FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élõ növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerû kinövésbõl, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tõrõl max. három ében tobozt gyûjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erõsen mérgeznek, egy 20.-nál alacsonyabb szintû kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelõ, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizû gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötõdik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegõben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet elõle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestû élõlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetû humanoidokkal is könnyûszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála elõtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyõzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).



KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

 Erõ:21 (32)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:174 cm 
 IQ:27 (41)  Támadás:31  Agresszió:4 Testsúly:80 kg 
 Ügyesség:25 (26)  Védekezés:81  Menekülés:17 % Életkor:4/7 év 
 Egészség:22 (24)  Életpont:356/263  Jellem: semleges (-13) Tul. pont:
 Szerencse:34 (42)  Varázspont:637/418  Pénz:153 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:164/101   Halhatatlanság:1 %   EFejl:23 
Eddig összesen 886 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7160 TP-t kaptál. Jelenleg 678719 TP-d van. A következõ szinthez még 121281 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, õsdentor, orbitális mackósajt. Egy gyanús porfelleg az õrzõd. A 153. fordulódban 3483 arany került a bankszámládra. 3483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 11/48   ökölvívás: 1/13   szúrófegyverek:7/36
  vágófegyverek: 10/78   ütõfegyverek: 24/94 (+16%)   lõfegyverek:3/3
  dobófegyverek: 23/63 (+6%)       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8/65 (+11%)   2. nyomkövetés: 43/9 (+29%)   3. lopás:1/0
  4. mászás: 9/78   5. csapdakészítés: 15/33 (+6%)   6. csapdaészlelés:2/10
  7. gyógyítás: 8/83   8. titkosírás: 1/69   9. felderítés:14/17
  10. szörnyidomítás: 5/72   11. teológia: 43/97 (+91%)   12. taumaturgia:34/98 (+35%)
  13. szerencsejáték: 5/11   14. versengés: 1/88   15. harcmûvészetek:1/17
  16. szkanderozás: 1/0   17. zene: 3/76 (+46%)   18. szörnyismeret:20/41 (+35%)
  19. pszi: 22/76 (+8%)   20. zárnyitás: 5/88   21. vadászat:1/9
  22. bányászat: 10/57 (+17%)   23. úszás: 7/2   24. fõzés:6/88 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot , csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot , csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), õrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)tûzgolyó (#155, 25 VP)
tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126)vámpirizáció (#1)áldomás (#6)láthatatlanság (#76)
csupasz izom (#28)óriáserõ (#53)varázsenergia (#161)tûzmágia (#157)
mentális pajzs (#72)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tûzgolyó (#155)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tûzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tûzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tûzgolyó (#155) >> nõk (#999)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> nõk (#999) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181) fürgülés (#92) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HÕSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1   cápabõr csizma (#832) 1 * cetbõr válltömés (#1091)
1   láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril kesztyû (#463) 1 * Morgan sipkája (#466) 1   ogre öv (#834)
1 * Tharr pajzsa (#459) 1 * topáz erényöv (#731) 1   törpe bakancs (#475)
1 * tükörpáncél (#519) 1 * zafír erõöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
$1   bot ($4) 1   bumeráng (#249) 1   ezüstshuriken (#327)
1   kõkés (#6) 1   Mjölborg kalapácsa (#523) 20   nyílvesszõ (#108)
1   nyu-shuriken (#157) 1   parittya (#18) 1   pásztorbot (#513)
1 * Pusztítás Botja (#316) 1   szigony (#389) 4   tolmokov-koktél (#351)
8   ubuk dobónyíl (#138) 26   ubuk tüske (#131) 8 * vas dobónyíl (#189)
2   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 1   ametiszt medál (#275) 2 * arany papi karkötõ (#309)
2   aranygyûrû (#193) 1   ezüst karkötõ (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * roxati üvegszem (#443)
1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1 * törpe védõgyûrû (#1104)
1 * umbatari karkötõ (#278) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5   áldott kõ (#642) 4   aranypikkely (#415) 2   aranytermõ ládikó (#504)
7   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 2   bronzkulcs (#76)
6   csontkulcs (#74) 3   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
3   ezüst kulcs (#184) 8   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
35 + gyógykenõcs (#313) 32   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   manakristály (#500)
1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   mérleg (#81)
1   moa varázsdoboz (#1133) 5   nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243)
1   ork csodaszer (#1228) 3   pszi kõ (#248) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32) 1   tudati fétis (#1151) 3   varkaudar pálinka (#1137)
1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
13   fûszertartó (#210) [bennük 19 csepp sáfránypor (#211), fér még: 46]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 36]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 48]
12   vizestömlõ (#3) [bennük 229 korty víz (#27), fér még: 11]
4   zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 74]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 3   amniosz (#203) 1   aurach fog (#657)
1   bakkura bõr (#95) 1   bordacsont (#16) 1   bunthar bõr (#733)
3   csillezsályalevél (#1253) 2   dorony tüdõ (#212) 102   drótszõr (#37)
5   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) 10   extra takarmány (#1360)
2   ezüstdarab (#326) 10   fekete gyöngy (#99) 2   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 1   fülemüle agyar (#267) 1   grifftojás (#179)
1   gromak bõr (#268) 18   gyíkfû (#201) 9   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 2   ilkin érc (#232) 8   kaktuszbogyó (#429)
43   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205)
2   kék orchidea (#68) 3   kõszem (#304) 3   kvazár (#244)
1   lajhár csont (#236) 1   lapkorong (#80) 1   lapockacsont (#33)
13   lótuszvirág (#447) 47   madártoll (#112) 19   magszim bél (#103)
4   mákrózsa virág (#56) 6   mandibulapenge (#125) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   mocsári penke (#148) 2   nektoraf faggyú (#667) 5   ormánygõte csont (#21)
3   pirkit (#153) 4   púderkõ (#119) 3   quwarg tojás (#360)
3   rájabõr (#404) 1   remák szív (#264) 11   rézdarab (#70)
2   rinóbõr (#651) 7   rókafarok (#124) 1   rozmárfog (#1069)
20   sallank karom (#128) 1   smirglilevél (#29) 20   sünmedve tüske (#14)
1   szockó hólyag (#355) 11   Thargodan esszencia (#328) 12   tükör (#43)
6   vasérc (#152) 3   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 132.74 kgMegterheltség: 150%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 2   bunthar bõr (#733) 6   csontzúzó diszkosz (#1124)
3   gromak bõr (#268) 1   Huddens kesztyûje (#649) 9   lapkorong (#80)
1   lidérckorona (#531) 1   mandibulakasza (#127) 3   mópat tetem (#584)
1   purifikátor háj (#269) 1   ryuku buzogány (#696) 5   szárnyas hernyó (#69)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 bíbor erõöv (#291) 4 bordacsont (#16)
2 borostyán függõ (#162) 6 csontzúzó diszkosz (#1124) 4 ezüsttõr (#322)
4 gyógykenõcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kvazár kard (#297) 1 manakristály (#500) 7 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 5 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
4 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
153 arany (#50) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 ilkin érc (#232)
5 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125) 1 Mjölborg kalapácsa (#523)



E körben tett lépéseid térképe

(194,103) Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227), friss csatamezõ (#262), Tharr oltár, borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 44. jellempróba, magger (#747), õsdentor (#282)
(195,104) vapár cserje (#109, belõle készíthetõ: #110), mûvészi porolit (#720)
(196,105) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209), zoloboo sámán (#230)
(197,106) Elenios rúnaköve, kihívás tornya (#502), Elenios oltár, 22. jellempróba
(197,107) vaskohó (#155), érclelõhely
(197,109) ongóliant (#159), kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Tharr oltár
(198,110) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Leah oltár, 30. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(199,111) oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belõle
készíthetõ: #578), csataremák (#694)
(200,112) borzalmas varkaudar (#166), Leah oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), fekete kaktusz (#577,
belõle készíthetõ: #578)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.