Etorlán 110. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 17. 9h:18'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 790
Extra forduló: 4 |
|
ETORLÁN KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen visszavont 1 ásót (visszavonási költség:
3 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 bruhatagnyelv (eladási ár: 1224 arany, ebbõl a kezelési költség: 122 arany), 1 szürke
bõrkesztyû (eladási ár: 59 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany), 1 aranytû (eladási ár: 30 arany, ebbõl a kezelési költség: 3
arany), 1 mászókampó (eladási ár: 224 arany, ebbõl a kezelési költség: 22 arany), 1 furulya (eladási ár: 54 arany, ebbõl a
kezelési költség: 5 arany), 1 dobóháló (eladási ár: 44 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany), 1 aranyló ugarhéj (eladási ár:
210 arany, ebbõl a kezelési költség: 21 arany), 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 160 arany, ebbõl a kezelési költség: 16 arany), 3
rákfatty váladék (eladási ár: 29 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 1 huhogó bibe (eladási ár: 24 arany, ebbõl a kezelési
költség: 2 arany), 2 kavadu iszák (eladási ár: 49 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany), 2 vizestömlõ (eladási ár: 54 arany,
ebbõl a kezelési költség: 5 arany), 12 gyöngymangó (eladási ár: 124 arany, ebbõl a kezelési költség: 12 arany), 1 lajhár csont
(eladási ár: 2 arany), 1 mocsári penke (eladási ár: 24 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 1 nektoraf faggyú (eladási ár:
24 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 5 ezüstdarab (eladási ár: 54 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany), 5 mákrózsa
virág (eladási ár: 17 arany, ebbõl a kezelési költség: 1 arany), 7 sünmedve tüske (eladási ár: 34 arany, ebbõl a kezelési
költség: 3 arany), 4 móri gyümölcs (eladási ár: 30 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany), 1 tükör (eladási ár: 25 arany,
ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 3 borkonyó bibe (eladási ár: 164 arany, ebbõl a kezelési költség: 16 arany), 3 vashegyû nyíl
(eladási ár: 140 arany, ebbõl a kezelési költség: 14 arany), 1 vashegyû nyíl (eladási ár: 35 arany, ebbõl a kezelési költség: 3
arany), 3 sullár hólyag (eladási ár: 64 arany, ebbõl a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján találkozol Hínárhajúval. Tharr fõpap-jelöltje. Egy ezüst papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy
két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy Tharr
Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel.
Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását
apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk
dobónyíl. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy
mesterrel találkoztál, elismerõen fejet hajtasz elõtte. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív
energiákat (+5 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 3. napon újból összeakadsz Hínárhajúval. Auráját
érzékelve máris tudod, õ is semleges. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy mesterrel
találkoztál, elismerõen fejet hajtasz elõtte. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5
varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon összefutsz Cintyval. Tharr felszentelt papja.
Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gromak páncélt, egy gránit szimbólumot, egy monstrum vállvédõt, egy
örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy varkaudar
íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából elõtörõ
gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata
egy spagulár! Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû, mint ahogy Te is. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ?
www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Egymásra
mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
Cinty, amikor összefutottatok, adott neked egy zöld üveget, egy szent kehelyt, egy sullár hólyagot, 30 ubuk tüskét, 12 kaját,
2 kvazár sisakot, 2 lánckesztyût, 2 varkaudar csizmát, 26 mérg. ubuk tüskét és 17 ubuk dobónyílat. A legutóbbi forduló óta
sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a szõrös bozsó (ld. enc.), a dehidrátor (ld. enc.), a tüskés harci
gromak (ld. enc.) és a jégtroll (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kvazárt (ld. enc.), Mágikus
Koponyát (ld. enc.), Fekete Kehelyt (ld. enc.), Szent Kulacsot (ld. enc.) és Fairlight köpenyét (ld. enc.). Hatalmas pusztában
gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl
álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert.
Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány
kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem
Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+51 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+48 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid
regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1
új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul
vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még
285.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A
hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]
* 3. KP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Befejezted az éber kakukk varázslatot!
Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 280.]
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a
szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.]
[5 pontot használtál fel, van még 275.]
kf 266 230 317 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat a 230. tárggyal a 317. tárgyat
| A fejedre teszed a kvazár sisakot.
Felhúzod a kezedre a lánckesztyût.
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
kf 270 | kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
| Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
Mostantól elõvigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettõl kezdve
3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod.
Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
| Begyûjtöttél 1 kõkést. [3 pontot használtál fel, van még 272.]
p 70 | használod a 70. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyûlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi
képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 270.]
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad a
kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
| [101,103] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják
Kalimaron vonulatnak. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz,
e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak
cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár
lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítõ. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas
dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítõ testét. (3 támadással
26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre
ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítõ torát. (2 támadással 32 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg felderítõ bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A
quwarg felderítõ megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöföd
a quwarg felderítõ potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítõ torát.
(1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
A quwarg leölésének dicsõséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót.
585 tapasztalati pontot kaptál.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2
hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat,
amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [100,104] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy.
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Eszel valamit. (-1 kaja.)
Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [99,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Quwarg szagot érzel! A
sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint
közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg felderítõ. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas
dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítõ bal oldalát. (3
támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a
másikra rontasz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a quwarg felderítõ testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítõ bal középsõ lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz
hátrálni, a quwarg felderítõ többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor
teljesen átdöföd a quwarg felderítõ testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a
quwarg felderítõ bal középsõ lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítõ. (2
támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás
fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Nini, egy
quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Éles szemeddel azonnal
kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál
fel, van még 241.]
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
| [98,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet.
Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporõr. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel
szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az evaporõr hengertestét. (3
támadással 47 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tündöklõ szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít
hatalmába, miközben virágesõ hull az égbõl. Vidáman gyûjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és
néhány mákrózsa. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas
mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak
szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem
beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is
alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé.
Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy
bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra
(48. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés
táborozásig.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.
Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf
leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak
megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed:
" Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: "
Üdvözöljük Pumpa gyõzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " A földön meglátsz egy quwargot.
Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy quwarg
felderítõ nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz
ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítõ potrohát. (4 támadással 45 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre
ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg felderítõ potrohát. (2 támadással 34 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg felderítõ fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a
bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítõ száján, majd halk hörgéssel a
porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész,
hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.)
és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 evaporõr hájat 5 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most
legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Õsi hajnal
lovagjai. "
(Továbbmész...) [96,107] Még mindig a városban vagy. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál
valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város
közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld
keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltetõ Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld
keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Teletöltöd vízzel a
kulacsodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hideg fémtõl meghal,
aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar
Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy Quirov. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.
Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a
mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quirov jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû
lándzsával megdöföd a Quirov bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Quirov jobb
oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2
támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 64 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi
van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany
jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Van itt egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). A helyi
grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés
rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban
[BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [24 pontot használtál fel, van még 217.]
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat
| Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz.
Jelenleg 2099 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
kb 818 1218 1167 | kiveszel a bankból a 818. tárgyat (1218 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 1 teremtés zsákját. Kiveszel a bank széfjébõl 1 megbûvölt utazóládát. Kiveszel a bank széfjébõl 1
Rodger kezdõ üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
m 6 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre
| [95,107] Továbbmész a város utcáján.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Igazság és becsület. Ha ezt az utat követed,
köztünk a helyed. Õsi hajnal lovagjai KT. "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint
a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy
határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ
gyanánt. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró
veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy
halálhozó.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 mérg.
ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját,
és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra
rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó bõrszárnyát. (3 támadással 85 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálhozó hosszú csõrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálhozó
karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó
belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21
életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
súrolod a halálhozó bõrszárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1
támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 11 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a
jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 20 életpontot
vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1073 tapasztalati pontot
kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik
a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen.
[-10 varázspont.]
- És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli,
majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz
valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23
életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24
életerõ). [-6 varázspont.]
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erõsebbnek,
ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az elsõ próba a súlyemelés. Az
alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel
nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második megmérettetés
az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerûen három válaszból kell kiválasztanod a
megfelelõt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerõen
bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük
bemutatót. A zsonglõrködés sosem volt az erõsséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák
bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt idõt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja,
megszámolja a labdákat, majd a földön heverõ társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba
közben. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Jóízûen falatozol. (-1
kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
(Továbbmész...) [96,106] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg.
Visszaugrasz a sarok mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint
meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élõholt quwarg. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület
mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek
eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése
helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek.
A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar
Kestor. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [51 pontot
használtál fel, van még 166.]
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak
megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi
komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos
nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital fõzése. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz.
[35 pontot használtál fel, van még 131.]
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak
megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi
komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos
nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: izomernyesztés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35
pontot használtál fel, van még 96.]
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot
| De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 96.]
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra
| [97,106] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.
délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
(Továbbmész...) [96,105] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák
kútját. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 80.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A következõ pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy
kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvõkön
vigadoznak; amint az olimpiai gyõzelmet ünneplik; amint átveszik a különbözõ épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és
amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3
tudatpont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 77.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| 1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévõ alkarodra pillantasz,
ahol egy pillanatra vörös betûs felirat jelenik meg: "Ölj vadász tatut, mert mindig szenzációs zsákmányt: vadász tatu bõrt
találhatsz nála!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínûleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még
74.]
szk 131 | keresed a 131. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van
még 74.]
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
| Elõkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 71.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
| A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már
nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40
pontot használtál fel, van még 31.]
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
| Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan
szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot
használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 50 arany vérdíjat.
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették
helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz
egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 2, 12.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz
egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e
héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás
hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következõ körben
tehát 281 pontot költhetsz el.
SZÕRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szõrös bozsó a sûrû erdõk hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas
agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szõrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül,
hosszadalmas tanítás után igen hasznos építõ segédmunkás válhat belõle. Ha nem akarsz ilyesmivel veszõdni, rajta, verd be
a kobakját egy göcsörtös bunkóval.
|
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testû ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez
hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testébõl a
vizet. Gyakran lõnek ki hõsugarat a szemükbõl is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlõben levõ) vizet párologtatják el,
majd fogják fel bõrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a
szomjhalálra.
|
TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testû, kemény páncélú mindenevõk. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes
ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek
mondani. A letûnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta õket, de mostanra már a puszták vadon élõ, kicsinyeiket bõszen
védelmezõ lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségû sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs
gondolat békén hagyni õket.
|
JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele.
Mondom, általában, ugyanis a trollkeltetõ zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhõmérséklete hihetetlenül
alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen,
örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez
fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszûnjön. Viszont,
egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok).
Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...
|
KVAZÁR (244. TÁRGY)
Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek elõállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színû, két kézben
elférõ tárgy nagyon könnyû, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna,
felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz,
hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek mûködésérõl, felépítésérõl
nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlõdés egyik zsákutcája.
|
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül
könnyû kõbõl készült fejfedõ készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások
sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselõjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek
használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi
varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepõ felfedezést fogsz tenni.]
|
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörûséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kõbõl van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon
Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben
kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthetõ a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a
komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.
|
SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran fõpapjai készítették, még
istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyezõdõ, ismeretlen anyagból készített
palack. Hozzáértõ, kellõképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Fõzetét, egy varázslatos italt, amelybõl
összesen tíz csepp fér a kulacsba.
|
FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY)
Ezt a sárga, aranymintákkal teleszõtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai
készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett,
eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidõre megnõ hárommal.
|
GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY)
Ez a szemet gyönyörködtetõ ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz
rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes
házából a különleges kincset elorozta.
|
ELENIOS TÜNDÖKLÕ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegõben. A lágy szellõ elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva
felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedezõ öltözékben, kékes
fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre
veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklõ szobrát.
|
VARÁZSITAL FÕZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetõbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital
Fõzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán
használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben
kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben
kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is
csak egy Varázsital Fõzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában
abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszõleges tartót) megtöltesz vízzel, majd
forralni kezded tûz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különbözõ füveket szórsz a fõzetbe, majd amikor forrni kezd, a
végsõ igék kiejtésével bekevered a fõ alkotóelemeket. A TVP költség fõzetenként változik, és mindig a receptben van
megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal
használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.
|
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben
taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert
izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csõr-bõl a csõr
támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy
támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három
csepp víz.
|
KARAKTERLAP |
Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû, hosszú szakállas törpe nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.
Erõ: | 19 (22) | | Szint: | 17 | | Merészség: | 3/4 | | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 23 | | Támadás: | 17 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | | Védekezés: | 25 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 19 | | Életpont: | 277/144 | | Jellem: | semleges (-4) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 | | Varázspont: | 190/33 | | Pénz: | 1596 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 9/6 | | Pszi pont: | 41/5 | | | | | EFejl: | 11 |
|
Eddig összesen 570 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3878 TP-t kaptál. Jelenleg 184184 TP-d van. A következõ szinthez még 75816 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynõ, szutykos remák, varkaudar behemót. A 110. fordulódban 2099 arany került a bankszámládra. 2099 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1/0 | | szúrófegyverek: | 13/92 (+12%) | | vágófegyverek: | 7/12 |
ütõfegyverek: | 18/67 (+6%) | | lõfegyverek: | 6/75 (+7%) | | dobófegyverek: | 20/21 (+12%) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyû lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 40 idõszaki: 40 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 8/94 (+11%) | | 2. nyomkövetés: | 16/98 (+20%) | | 3. lopás: | 1/60 |
4. mászás: | 10/46 | | 5. csapdakészítés: | 9/41 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 2/11 |
7. gyógyítás: | 28/4 | | 8. titkosírás: | 3/40 | | 9. felderítés: | 8/96 |
10. szörnyidomítás: | 3/80 | | 11. teológia: | 10/18 (+20%) | | 12. taumaturgia: | 10/39 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 1/29 | | 14. versengés: | 3/18 (+18%) | | 15. zene: | 2/21 |
16. szörnyismeret: | 6/76 | | 17. pszi: | 7/18 (+18%) | | 18. vadászat: | 3/80 |
19. bányászat: | 12/68 (+17%) | | 20. fõzés: | 6/8 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 45% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot , csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot , csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot , csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), halálhozó (#419), korinthai amõba (#420) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), Cinty (#5787), Vasalt Bunkók (#9102), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
idõcsere (#285, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tûzesõ (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
éber kakukk (#3) | méregsemlegesítés (#14) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
9. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
|
HÕSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | | gyöngyberakásos öv (#732) | 2 | * | kvazár sisak (#266) |
2 | * | lánckesztyû (#230) | $1 | * | varkaudar csizma ($317) | 1 | * | zafír erõöv (#397) |
Fegyverek és lövedékek |
11 | | bumeráng (#249) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 24 | | mérg. ubuk tüske (#137) |
17 | | ubuk dobónyíl (#138) | 30 | | ubuk tüske (#131) | 11 | * | vas dobónyíl (#189) |
1 | * | vasalt bunkó (#181) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) |
1 | * | villám szimbólum (#145) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 3 | + | deus ex machina (#1) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 5 | | kaja (#2) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) |
1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | teremtés zsákja (#818) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
5 | | acélpengõke (#231) | 1 | | borkonyó bibe (#312) | 1 | | csillezsályalevél (#1253) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gnóm csont (#706) | 4 | | gyíkfû (#201) |
4 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kobudera csont (#705) |
2 | | madártoll (#112) | 8 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | moa üveggömb (#383) |
1 | | moa zafír (#381) | 1 | | mocsári penke (#148) | | | |
|
Összsúly: 44.62 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
2 | | alligátorbõr cipõ (#662) | 1 | | grifftojás (#179) | 1 | | kulcskarika (#648) |
1 | | moa katalizátor (#386) | 1 | | Morgan kristálya (#659) | 65 | | pirkit (#153) |
23 | | varkaudar csont (#1113) | 32 | | vasérc (#152) | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1093 | | arany (#50) | 7 | | kaja (#2) | 1 | | varkaudar csizma (#317) |
2 | | mérg. ubuk tüske (#137) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kõkés (#6) | 8 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | 1 | | mocsári penke (#148) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) |
1 | | teremtés zsákja (#818) | 5 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(95,107) jósda (#577), halálhozó (#419)
(96,105) csodák kútja (#1096)
(96,106) élõholt quwarg (#202), fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökõkút, Vlagyimir
szobra (#433), sörsátor (#486), Quirov (#975)
(97,106) az 51. labirintus bejárata
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), quwarg felderítõ (#299)
(98,106) evaporõr (#69), Fairlight oltár, tündöklõ szobor (#1587), mûvészi porolit (#720), 48. jellempróba
(99,105) quwarg felderítõ (#299), Elenios oltár, 32. jellempróba
(100,104) oltár
(101,103) vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelõhely, quwarg felderítõ (#299)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Etorlán 110. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) | | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | görgõte (#41) | | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffõniksz (#106) | | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kõkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntetõ praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | | sötét gnóm (#132) | elit palotaõr (#133) | palotaõr (#134) | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | szõrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynõ (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | kétfejû troll (#163) | jégtroll (#164) | | Zinthurg (#180) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élõholt quwarg (#202) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | | pszi elementál (#221) | vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) | quwarg felderítõ (#299) | quwarg szabotõr (#301) | | aranygriff (#304) | ében sárkány (#327) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) | | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | dûnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku gárdista (#360) | | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknõs (#362) | fekete amõba (#364) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | | korinthai amõba (#420) | kék rothasztó (#421) | mutáns kopó (#582) | sarki róka (#636) | yeti poronty (#638) | | veszett rozmár (#639) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | érzõ szívû dromedár (#753) | | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ryuku futárbérenc (#765) | | köpködõ bruhatag (#773) | ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) | Poomr Ko (#957) | Quirov (#975) | | Pikoló (#7010) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | $bot (#4) | $bunkó (#5) | | kõkés (#6) | $kõhegyû lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | $dárda (#10) | | csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) | | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | $királygyík bõr (#44) | $kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bõr (#47) | $antilopbõr (#48) | $kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | $bõrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökõkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | | mákrózsa virág (#56) | $bõrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | $tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | | $szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | | $bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | $mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | $bakkura bõr (#95) | | $bakkura csizma (#96) | $rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporõr háj (#105) | | fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | $nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | $vapár ág (#110) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | tábla (#120) | | jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | | $bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | $szent jogar (#150) | | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötõ (#158) | $kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) | | $nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függõ (#162) | $karócsapda (#163) | $vasvért (#164) | mászókampó (#165) | | $ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | | $rövid kard (#171) | $téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyûrû (#180) | | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | $vaskulcs (#183) | $ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) | | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | | $aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | $aranygyûrû (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függõ (#195) | | $trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfû csomó (#200) | | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | | sáfránypor (#211) | $dorony tüdõ (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | | láncing (#222) | smaragd védõgyûrû (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tõr (#225) | ramit kõ (#226) | | $helytartói jogar (#228) | obszidián karkötõ (#229) | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | ilkin érc (#232) | | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | | lant (#238) | $pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | $fekete bõrcsizma (#247) | | pszi kõ (#248) | bumeráng (#249) | smaragd koszorú (#252) | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyûrû (#254) | | $tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) | $nehezék (#258) | szopókõ (#259) | | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | | $fülemüle agyar (#267) | $gromak bõr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bõrkesztyû (#271) | | | | aranytû (#272) | szuper dobóháló (#273) | $ametiszt medál (#275) | $sárga erõöv (#276) | $rejtõköpeny (#277) | | umbatari karkötõ (#278) | Mágikus Koponya (#279) | jégszív (#282) | Fekete Kehely (#283) | Szent Kulacs (#285) | | Tharr Keresztje (#287) | zan indukátor (#288) | bíbor erõöv (#291) | $varkaudar páncél (#294) | Fairlight köpenye (#303) | | réz papi karkötõ (#307) | ezüst papi karkötõ (#308) | arany papi karkötõ (#309) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | | gyógykenõcs (#313) | $varkaudar csizma (#317) | ezüsttõr (#322) | ezüsthegyû nyíl (#323) | ezüsthegyû lándzsa (#324) | | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | | rákfatty váladék (#333) | acéltû (#334) | olló (#335) | pukkanó tûcsapda (#336) | piranha zsákvédõ (#337) | | királyi korona (#338) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | | degradátor váladék (#354) | szockó hólyag (#355) | quwarg boly (#359) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | | Eldaran karkötõje (#373) | fény szentélye (#376) | moa zafír (#381) | moa üveggömb (#383) | moa katalizátor (#386) | | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erõöv (#397) | | fõutca (#399) | ház (#400) | $réz fejpánt (#406) | $bronz fejpánt (#407) | $vas fejpánt (#408) | | $kígyóbõr öv (#410) | aranypikkely (#415) | teknõcpajzs (#417) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | | törpe bánya (#435) | $réz masszariasztó (#436) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) | | sötét tekercs (#535) | csatabárd (#555) | fõnixtoll (#563) | $aranytoll (#572) | kulcskarika (#648) | | sámán erszény (#650) | rinóbõr (#651) | $darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | $darázsfarok (#654) | | $aurach fog (#657) | aurach bõr (#658) | Morgan kristálya (#659) | alligátorbõr (#661) | alligátorbõr cipõ (#662) | | elkarog szõr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | lápi hajlék (#670) | nyomkeresõ talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | | hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | | rinóbõr öv (#685) | tûzfény (#686) | ryuku karvédõ (#687) | ryuku szablya (#695) | Ezüstmágus kürt (#697) | | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkõ (#700) | Rahn ékkõ (#701) | medúzacsáp (#703) | | troll csont (#704) | kobudera csont (#705) | gnóm csont (#706) | smaragd karkötõ (#707) | csontamulett (#711) | | rõtmanó kacagány (#714) | mûvészi porolit (#720) | rubin fejék (#729) | gyöngyberakásos öv (#732) | mágikus hátizsák (#735) | | teremtés zsákja (#818) | varázsfiola (#828) | örökkéval. rubinja (#900) | rozmárfog (#1069) | csodák kútja (#1096) | | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | $varkaudar pálinka (#1137) | királyi õrsánc (#1140) | | hûségérme (#1141) | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | fûszerkeverék (#1170) | malom (#1204) | | szekérkaraván (#1215) | megbûvölt utazóláda (#1218) | bruhatagnyelv (#1230) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítõvasa (#1261) | Halatir kalapja (#1262) | vadászkés (#1264) | | kis mágneses bigyó (#1266) | tündöklõ szobor (#1587) | manóétek (#1588) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | | | |
| fõtt étel (#1) | buggyantott tojás (#2) | ropogós rókafarok (#16) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
EXT - játékhét visszadátumozási kérelem
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad
FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstõl
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|