Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnytündér valóság
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények uruk, a halál istene által adott küldetéssel érkeztek földünkre: minden árnytündér kiirtásának szent céljával. Azonban hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül Leah szolgái nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket továbbra is az utukba sodródó kalandozólelkek likvidálásával mulatják.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
//Raptor egy szabályrendszer alapján érvel, nem pedig hasból löki a dumát.//
Koga, mert így hívják a kobuderát, a mágiafalók közé beugrik, öklével két irányba ütve!Egy ilyen edzett harcos mint ő, az öklével egy kaput képes betörni.
 
\\Különben is, a sárkányok eredete attól függ. Én a WarCraftot veszem alapul!\\
 
\\Maguk a Mágiafalók idézték elő a mágiamentes mezőt azzal, hogy ahogy egy mágia megjelenne, azonnal elszívják. Egyébként is! Az én Mágiafalóim! azt szívnak el amit én akarok! (Ajjaj, azt hiszem elkaptam a Raptor-kórt):-)\\

-A varázslatodat nem használhatod, de azért az állatok nyelvén értesz nem? Hívd ide őket! -kiabált Sheisa, miközben a Mágiafaló Sheisa saját fegyverét egyre közelebb nyomta az arcához.

\\Kötekedés helyett inkább írjatok reagot! ;-)\\
 
//kérem, a sárkányok tulajdonságairól még tudnék vitatkozni...lévén user nagy sárkánybuzi...
az Idő kereke sorozatban tényleg a mágia hajtja őket, de pl. a Worlukon és Ansalonon rendesen kifejlett szárnyaik vannak...azokkal repülnek...csak a hatalmas, lusta sárkányok használnak manapság levitációt... de ezek a sárkányok egy pillantással megszüntetik az ilyen antimágikus mezőt...
és sajnálattal közlöm, hogy tényleg csak a lovagvár egyik kissárkánya jön, nem pedig az egyik kiorg csatasárkány alakban...a mágiafalók akkor úgy tűnnének el, ahogy jöttek...hatalmas földrengés közepette...XD//
 
//Tényleg Sonic, itt és most senki nem használt mágiát, főleg, hogy képtelenek lennénk rá...//
 
//Nekem maga a bevezetés tetszett: "és hirtelen földrengés közepette előjött négy mágiafaló"
önkénytelenül a tipikus "és előugrott a bokorból a sárkány" esete ugrott be xD
Csodálkoztam is, hogy mostanában oly zökkenőmentesen folyik odaát a harc. Nem véletlenül, ti közben itt kitomboljátok magatokat. innentől is így kéne, valaki mesél, egy öngyilkosjelölt meg itt tart kalandot ))
Csak könnyítéskén szólok, hogy a már elcastolt mágiákat nincs az az isten ami kiszívhatná, vagyis a druida főnixalakja nem táplál senkit. persze az antimágikus mező negálhat.
Mellesleg az igazi (értsd: nemes) sárkányokat tényleg jórészt a mágia tartja a levegőben, de valszleg _feltűnik_ nekik időben az antimágikus mező és leereszkednek előtte. A Wyvernek szárnya fejlettebb, csontja könnyebb, szüksége is van rá, mert mágiát nem tud használni, saját erejéből kell repülniük. Amúgy a nemes sárkányok jórészének gyomrában mágikus láng ég (nem, a jégsárkánynak spec nem :P). Ez a tűz az én látásom szerint _már elcastolt_ mágiának számít, és antimágikus nező által olthatatlan (szép volna elnyomok egy síma Antimágikus Mező varázslatot, és a sárkány nem tud tüzet fújni.
Nopersze tökmindegy, mert elég a partinak kitartani, ha a sárkányok megérkeznek akkor nincs ami megállna előttük (Sal, ugye jókis ősöreg aranysárkányokat hozol? )
Nah ennyi elég belőlem ;o)

írta és rendezte: Lord Raptor //
 
//khm...
1. a tűzgolyó Xojertha, főnix-alakban...az alakváltás nem olyan mágiaszerűség...semmilyen mana sem kell hozzá, az alakot képesek megtartani mágiamentes környéken is...ráadásul egy sárkány minek használna tűzaurát...főleg, ha immunis a mágiára? ;)
Egyébként sztem még ne hozd be...majd pár kör múlva...amolyan finishként
2. a sárkányok pedig nem a mágia szülte teremtmények, még csak nem is más síkok lakói, hogy bármi korlátozás érje őket...repülni a szárnyaikka repülnek, nem levitáció vagy repülés varázslattal...ezt sem befolyásolja a mező...a tűz a sárkány torkában képződik, sárkányfajtától függően...a legtöbb sárkánynak még csak ne is tűzlehellete van(!)...ez zöldsárkány, ez pont tűzzel támad, amit az egyik szerve képez...ezt a sárkányt amúgy nem harcolni terveztem, hanem tényleg csak hátasként...
3. egy mágiamentes területen hogy a francba létezhetnek mágiafalók??? azok mágikus teremtmények, ráadásul senki sem használ mágiát a területen, amit el tudnának szívni...a mágikus fegyverek energiájához nem tudnak hozzáférni...azok konstansok.

egy kis kötözködés...kivételesen nem Raptorral...//
 
Mondd, hogyan tudnék segíteni! - kiáltja harc közben a tünde, Sheisa-nak.
 
//A KI-nek annyi köze van a mágiához, mint a széknek a holdhoz A KI nyers energia, amely mindenben jelen van, ami él és mozog.A harcművészek ezt az energiát tudják formálni, ez teszi őket különbözővé.A "tűzgolyó" különben nem sárkány, hanem Sal druidája, Griffőnix alakjában.Így jár aki korlátlan modult indít ;|//
 
\\Sajna mivel a sárkányok alapból mágikus lények, a mezőben legfeljebb a kezüket- lábukat-szájukat használhatják, köpni nem tudnak, Ugyanez a helyzet a KI-vel, egyébként a Mágiafalók nem véletlenül falók, a sok varázslattól máris megduplázódott az erejük, ja Car azt hogy a szörny megsebződik-e, a KM dönti el, te csak a támadást írhatod le!\\

A repülő tűzgolyó sárkánnyá alakul, leszáll, kénytelen lesz gyalog folytatni az útját, a megsebesített szörnyek a varászlatok révén regenerálódnak, bőrük páncélozott lett. -Őrültek, hagyjátok a mágiát! -kiált Sheisa miközben kétségbeesetten próbálja háritani az egyre erősödő Mágiafalók csapásait. -Próbáljuk egyesíteni az erőinket!- mondja még.
 
//Ezeket olvasva erősen elgondolkoztam, hogy kirángatom Anarane-t, és leülünk kávézni... //

Az elf előrántja duplapengéjű kardját, és kedvese segítségére siet. A pengéken lévő rúnák felizzanak, amint a szörnybe hasítanak, boralmas sebeket hagyva maguk után.

//Kétkezes fegyver + képzett fegyverhasználat + elf ügyesség = kb. 6 támadás/kör... //
 
//apropó sárkány...hol van S'almeyna hátasa?...jah, már jön is...XDDDD//

A két repülő lény mögött egy harmadik is megjelenik...a lovagvár egyik kissárkánya...
És még egy árnyék közeledik az erdőből...egy jéghideg tekintetű drow nő...fejvadászkardjain friss vér...útközben feldarabolhatott egyetsmást...

//tápmodul!!!yeeeeeeeeee! DDD//
 
Mágiamentes területen járván, nem próbálkozik varázslással a druida. //ez leginkább sajátmagamnak szólt... //
Jobb híjján varázsbotjával kezdi el csépelni az ellent. //ne hari, most eléggé tapló vagyok agyilag, de nem akartam lemaradni nagyon... //
 
//én ctrl+c, ctrl+v-vel írom a nevemet... de ha é-vel írod, az se zavar. //
 
//Pontosaaan!Jöhet még nyolc ellenfél ugyis kifogyhatatlan sárkánytárom van.Meg zatán a tárhelyet is növelhetem hogy több férjen bele//

Ekkor egy árnyék suhan át az erdőn majd odaér a küzdő felekhez.egy drow nő az,két szablyával a kezében.Elshya-villanna át Petur agyán...csakhogy ő most nincs itt...//mindegy,felismerték//
Sőtétszinű testhezálló ruhában,mely illik bőréhez a harcos a legközelebbi szörnyhöz ugrik és az egyik kardjával a szörnyeteg szméhez szúr,mig a másikkal a lába felé vág,ám ezt a vágást visszakanyarítja a szörny nyaka felé...
 
//A mai nap tanulsága:
Salmeyna + korlátlan karis kaland = rossz kombó //
 
//még, mééééég XD//

A távolban két gyorsan közeledő, repülő lényt lehet megpillantani...az egyikből csak egy hatalmas tűzlabda látszik, a másik valami szárnyas óriáskígyó lehet...kétségkívül ideérnek pár kör múlva...

//még jöhetnek az ellenfelek //
 
-Sheranéééért!-hallatszik a tisztás másik oldaláról...az erdőből egy fényes páncélzatú, zölden ragyogó pallossal rohamozó elf tör elő...ismeri a harcművészek fajtáját, úgy gondolja, elbánik az egymaga is azzal a kettővel, így a földön fekvők segítségére siet...a gonosz teremtményeket félelem járja át a szent szimbólumok hatására...

//ha Cody, akkor én is hadd //
 
\\Én ugyan nem!\\

A Mágiafalók gondolatokkal kommunikálnk, így pár századmasodperc alatt eldöntik a dolgot: ketten meglepik a fetrengő kalandozókat, ketten pedig a harcias kobuderára összpontosítanak.
 
A kalandozókat és a mágiafalókat egyaránt meglepi egy, a tisztás tóloldaláról hallatszó harci kiáltás.
A rohamozó kobudera szemei vérben forogtak, és KI-vel telt öklét csapásra emelve rontott a szörnyetegeknek.

//beszállok én is a hentbe, ha nem bánjátok.//
 
Varázslatos gyorsasággal suhannak, amíg egyszercsak egy tisztáson megállnak. -Mágiamentes terület! -csikorgatja Sheisa a fogát, majd belerúg egy kőbe. Ekkor megremeg a föld, és négy irtózatós fenevad ássa magát elő. Zölden csillogó bőrüknél csak húszcentis(!) karmaik és éles fogaik borzasztóbbak. Mindhárom kalandozó hanyatt esik a földrengéstől, majd szinte kórusban kiáltanak fel: -Mágiafalók! A négy szörny rögtön ráveti magát a három kalandozóra.

\\Na, tehát első feladatunk kivédeni a lépéselönyben támadó Mágiafalókat, ebből aztán magától értetődik, hogy a második feladat eltenni őket láb alól. Anarané, plz írd le hogy kell kíirni a neved!\\
 
-Ne maradj el! -szól az elf kedvesének, majd varázslatba kezd. A három kalandozó alakja elhalványul, árnyékként suhannak át az erdőn.
 
Anaranë követi Caronrod-ot, majd elszakadva tőle, körbepásztázza szemével a környéken, "meglepetéstől" tartva...

//mintha valami hirtelen veszélyről lett volna szó, amire nem is számítunk... //
 
Caronrod kilép az ajtón, mintegy biztosítva a terepet, majd jelzi, hogy szerinte tiszta a levegő.

//Mert ugye minden a KM-en múlik... //
 
-Aki lemarad, az majd utolér, -mondja Sheisa, és szlesre tárja az ajtót-. Na, gyerünk!
 
-Részemről is indulhatunk. Mindenki felszerelkezett?
 
Tőlem indulhatunk. - mondja a druida.
 
Sheisa a kunyhóban ismerteti a tervet: -Legjobb védekezés a támadás. Szerintem. Tehát az ötletem az, hogy vereserdőben, a szörnyek saját terepén verjük vissza őket a lyukukba. egyéb kérdés, vagy indulhatunk? -fordult Sheisa a társasághoz.
 
////
 
//Igen igen, az ember mindig próbál megfelelni a múlt dicsőségéhez Most is egy 6 oldalas kalandvázlat vár indításra ;)
Engem nem kell tisztelni, persze ha a karidat elrabolják a démonok és a többieknek kell kiszabadítani, akkor nem árt//
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.