250. forduló, 252. forduló, Berogurgi Titánia összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 9. 9h:07'
EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
1238. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1185
SZÁMLA : XXXX

BEROGURGI TITÁNIA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,27] koordinátán.
Berogurgi Titusz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+91 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+154 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+155 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.)

* 1. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-61 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 621. Kapsz 2 VP-t.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+6 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 4 VP-t.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

m 3 mozogsz délkeletre
[138,28] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Földrengető került az utadba. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Földrengető fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Földrengető kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-30 életerő). A Földrengető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 7 VP-t.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

fog 145 219 elfogod a 145. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[139,29] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen törpemammut nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Teljes a siker - a törpemammut belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 551. Kapsz 16 VP-t.]

v 84 145 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy pattanóbödét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy pattanóböde jelenlétét jelzi. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - a pattanóböde belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 12 VP-t.]

fog 156 219 elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

m 4 7 mozogsz délre, északnyugatra
[138,31] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: ragyás burástya szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagy reccsenéssel a ragyás burástya belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy garokk volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy uzbány ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 16 VP-t.]

v 84 156 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tüskés harci gromakot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: tüskés harci gromak szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a tüskés harci gromak belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 445. Kapsz 12 VP-t.]

fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[136,29] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen arató csattanat nyomokra bukkansz! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Buta lény ez az arató csattanat - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 413. Kapsz 12 VP-t.]

fog 149 217 elfogod a 149. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

ek 503 129 28 t. energia kisütése: 503 129 28
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137 138 139 140
26
27
28
29
30
31
32
(136,29) arató csattanatok (#144), Dornodon oltár, 28. jellempróba
(137,30) Raia rúnaköve, 28. jellempróba, garokk (#73), uzbány (#102), tüskés harci gromak (#156)
(138,28) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 35. jellempróba, érclelőhely, Földrengető (#7011)
(138,30) bo-skorpió (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 45. jellempróba, quwarg harcos (#201), pattanóböde (#145)
(138,31) ragyás burástyák (#111), grok-képződmény (#149), 34. jellempróba
(139,29) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, 33. jellempróba, törpemammutok (#115)

[129,28] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy arató csattanat volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 2 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,29] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy proteinfecske repül el búvóhelyed felett. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 398. Kapsz 4 VP-t.]

fog 137 219 elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

v 198 129 28 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137
28
29
30
(136,29) arató csattanatok (#144), Dornodon oltár, 28. jellempróba, proteinfecske (#139)

[129,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tímárkunyhót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 4 VP-t.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[130,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [131,28] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Alaron hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy sullár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-17 életpont.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Berogurgi Szíriusszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah ministránsa. Egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai vasmedált, egy q. demoralizátort, egy rubin koszorút, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ében halálhajcsár trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy aranyfecske trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy gyerek van vele! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+22 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[28 pontot használtál fel, van még 360. Kapsz 11 VP-t.]

mak 1 makró 1

sze 137 0 0 elengeded a 137. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 111 0 0 elengeded a 111. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a ragyás burástyát. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 115 0 0 elengeded a 115. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a törpemammutot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 144 0 0 elengeded a 144. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded az arató csattanatot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 145 0 0 elengeded a 145. szörnyet
Útjára bocsádot a pattanóbödét, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 156 0 0 elengeded a 156. szörnyet
Útjára bocsádot a tüskés harci gromakot, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 120 0 0 elengeded a 120. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

sze 149 0 0 elengeded a 149. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

e 10 0 0 élelemszerzés 10 pontért

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 4 VP-t.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

128 129 130 131 132
27
28
29
(129,28) karmos tankányok (#137), tímárkunyhó (#684), 29. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144)
(130,28) élőholt quwarg (#202), erszényes elkarog (#354)
(131,28) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, érclelőhely, sullár (#101), rőtmanó berzerker (#369), Berogurgi Szíriusz (2572. kalandozó), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115), arató csattanat (#144), pattanóböde (#145), tüskés harci gromak (#156)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 6 óndarabot 12 aranyért.
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+22 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Izomaggyal. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+22 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+22 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-61 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 4 VP-t.]

ve 182 1 megveszed a 182. tárgyat 1
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ve 212 3 megveszed a 212. tárgyat 3
Vásároltál 3 dorony tüdőt. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ve 161 1 megveszed a 161. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaspajzsot. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ve 90 1 megveszed a 90. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzpáncélt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ve 66 1 megveszed a 66. tárgyat 1
Vásároltál 1 szöges bőrpajzsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,28] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő dombi yeti nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi yeti fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Alaron irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Itt csata lesz.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 4 VP-t.]

a 32 2735 1 átadod a 32. tárgyat a 2735. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Berogurgi Titusz részére. [5 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 2 VP-t.]

a 196 3510 2 átadod a 196. tárgyat a 3510. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 trófea nyakláncot Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

a 179 3510 1 átadod a 179. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

a 182 3510 1 átadod a 182. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű lándzsát Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

a 212 3510 3 átadod a 212. tárgyat a 3510. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 dorony tüdőt Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

a 161 3510 1 átadod a 161. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

a 90 3510 1 átadod a 90. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

a 66 3510 1 átadod a 66. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bőrpajzsot Berogurgi Tóbiás részére. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 1. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. BP: h 1271 1477 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 392 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 352 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 312 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 307 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 14, 1.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 592 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY)
Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Berogurgi Titánia, egy fekete hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd színe zöld. Tharr tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 84 (90) Szint: 53 Merészség: 99/99 Magasság: 122 cm
IQ: 63 (69) Támadás: 66 (71) Agresszió: 5 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 58 (64) Védekezés: 30 (40) Menekülés: 1 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 60 (66) Életpont: 1671/1281 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (73) Varázspont: 2495/2378 Pénz: 6007 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 78/31 Pszi pont: 924/4517 Halhatatlanság: 15 % EFejl: 30
Eddig összesen 4351 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 253 TP-t kaptál. Jelenleg 49 676 113 TP-d van. A következő szinthez még 2 323 887 TP szükséges. Trófeáid: ryuku sorkatona, ódon vízköpő, triklem drakolder. A 242. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/60 ökölvívás: 42/10 szúrófegyverek: 35/48
vágófegyverek: 6/56 ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 38/95

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kábító nyilacska (#1590) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 1 százalék;
131,28 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 129,28
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve.

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/12 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 118 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 571 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/81 (+66%) 2. nyomkövetés: 65/15 (+58%) 3. lopás: 1/19
4. mászás: 30/33 5. hajózás: 18/68 6. csapdakészítés: 46/37 (+70%)
7. csapdaészlelés: 9/72 8. gyógyítás: 1/20 9. titkosírás: 3/51
10. felderítés: 48/56 11. szörnyidomítás: 16/65 12. teológia: 282/94 (+5%)
13. taumaturgia: 225/61 (+4%) 14. szerencsejáték: 3/64 15. versengés: 4/83
16. harcművészetek: 39/13 17. zene: 12/9 18. szörnyismeret: 20/66
19. pszi: 85/23 20. zárnyitás: 3/78 21. vadászat: 19/35 (+11%)
22. vitalitás: 6/41 23. bányászat: 31/11 (+6%) 24. testépítés: 1/0
25. úszás: 6/22 26. főzés: 4/87 27. ősteológia: 46/40
28. őstaumaturgia: 57/81 29. csapatmunka: 2/16

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 2 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 225 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
elfogod szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer), őshonos sziklozug (#447) (csak egyszer), Szilánk (#6136), Esmena (#6138), Barátságos Garbana (#6139), ro'galhal kísértet (#463) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281), nagyobb vércápa (#246), vércápa (#193)
Barátságosság (aktív: 17, max: 50)
proteinfecske (#139), sullár (#101), alpesi tehén (#91), sörényes ubuk (#89), sóhajtó dorony (#112), vadászkutya (#143), garokk (#73), manaelementál (#290), uzbány (#102), karmos tankány (#137), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115), arató csattanat (#144), szőrös bozsó (#149), bibircsók-óriás (#120), pattanóböde (#145), tüskés harci gromak (#156)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP) isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP)
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: 61 vp; taumaturgia: 61 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (245,77,2)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) bo'adhun csapás (#266) >> Tguarkhan (#212)
bo'adhun csapás (#266) >> Mnebolath (#237) bo'adhun csapás (#266) >> Dögvész (#7495)
bo'adhun csapás (#266) >> Thargodan csontváz (#297)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 307 (limit: 1099), pontszámod: 0.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 875, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 67, a pontszámod: 206 500.
A masszainvázió során résztvettél a phua-kúpok végleges lezárásában.

MAKRÓID (jelenleg 6 lehet)
1. makró parancsai: sze 137, sze 111, sze 115, sze 144, sze 145, sze 156, sze 120, sze 149, e 10.
2. makró parancsai: fog, fog 101 219, v 84 101.
3. makró parancsai: fog, fog 143 219, v 84 143.
4. makró parancsai: v 84 290.
5. makró parancsai: ve 168 20, ve 246 1, ve 445 1, ve 210 5, ve 386 10, ve 384 10, ve 385 10, ve 383 10, ve 382 10, ve 351 40.
6. makró parancsai: fog, fog 143 219, fog 91 219, fog 112 219, fog 139 220, fog 89 219, ek 503 135 33, m 8 2 2, v 84 143, m 2 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 9 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$7 arany pikkelyvért ($456) $4 tükörpáncél ($519) $22 szent jogar ($150)
$2 fpi formázó minta ($419) $1 kvazár kard ($297) $720 spiritusz ($170)
3 megsemmisítő (#1540) $184 ugh méreg ($166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
320 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 4 Aurgir lándzsája (#1314)
12 esszenciakristály (#350) 962 jégszilánk (#1128) $4642 tükör ($43)
$248 szent jogar ($150) 1087 sárkánypikkely (#292) 6 fejsze (#1240)
3 moa ravatalozó (#1328) $3440 ugh méreg ($166) 1 A Tél Szíve (#2211)
29 mágusszelence (#1076) 1 cápafog (#833) 3 draklen csizma (#1301)
$527 őskristály-szilánk ($1525) 770 varázskő (#305) 1866 quwarg tojás (#360)
$1148 kaktuszbogyó ($429) 17 katonai kötszer (#1508) 31785 kaja (#2)
$1 aranytű ($272) $1 optiri agysisak ($315) 2 csodálatos nyaklánc (#1211)
2 Xanathal karkötője (#956) 6 ryuku mellvért (#689) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
2 Durghal pörölye (#1311) 6 Horsa hagyatéka (#1337) 1 pókkarmok (#886)
398 isteni könnycsepp (#260) 2 Horsa lámpása (#1338) 2 pusztító lándzsa (#1805)
2 feneketlen bugyor (#570) $1 tükörpáncél ($519) 325 vámpírfog (#1221)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (224. FORDULÓD ÓTA)
37943 arany
6 adamantit (#627) 1 aenouth ködkürt (#1554) 39 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 3 amul kulcs (#565) 2 angyali fétis (#1524)
77 angyalok gyűrűje (#529) 2 aranyfaló ládikó (#1755) 2 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 8 arx tekercs (#777)
1 Azúrkék kristálytőr (#2228) 5 barna immunitáskő (#976) 1 bársony övsál (#746)
1 berzerker rablánc (#1865) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 bőrkantár (#1125) 3 bozontfonat (#1563) 1 brakkara (#1099)
1 bűvészpálca (#1639) 1 bűvös lant (#509) 42 csillezsályalevél (#1253)
8 csontkulcs (#74) 4 Dendeitren gyűrűje (#1713) 1 derit láncvért (#1206)
5 destabilizátor (#1275) 1 díszes fegyvertok (#1638) 1 dlathog kőzet (#829)
1 Dornodon talizmánja (#1250) 2 drakolder gyűrű (#969) 1 drakolder póráz (#773)
19 ében dobónyíl (#849) 9 ében manakő (#2047) 9 eknozol (#540)
1 Eldereth szilánk (#512) 1 Élet gyűrűje (#1166) 18 életvíz (#1500)
1 értépő sarkantyú (#1482) 20 ezüstdarab (#326) 1 Fairlight nyaklánca (#1248)
2 fejsze (#1240) 1 Fekete Kehely (#283) 1 feneketlen bugyor (#570)
4 fenőkő (#1618) 41 fiatalság itala (#473) $6 főnixtoll ($563)
1 fülemüle síp (#1576) 93 füstölő (#1494) 1 fűszerkeverék (#1170)
98 fűszertartó (#210) 1 fűzött kagylósor (#1493) 9 gernim balzsam (#1894)
7 gór tekercs (#780) 2111 gyógykenőcs (#313) 26 hajóács szerszám (#1475)
52 halcsont (#390) 1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hoarián nyereg (#1336)
1 hoarián ujjkarika (#1347) 1 hollókrist. prizma (#1268) 1 Horsa lámpása (#1338)
1 hűségérme (#1141) 15 iknegurin (#541) 1 jégcsákány (#1574)
1 jegesmedve bunda (#1067) 5 jokonbia ág (#1477) 92 kábító nyilacska (#1590)
99 kaja (#2) 1 káoszkulcs (#884) 3 katonai kötszer (#1508)
1 két kard szimbólum (#144) 1 Khór maszkja (#1138) 1 kígyóbőr öv (#410)
5 kij formázó minta (#717) 1 koboldkorona (#1629) 2 Korrum pálcája (#1545)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton palást (#888) 1 Krossan párnája (#876)
1 kulcskarika (#648) 1 kyorg karkötő (#913) 1 kyorg övcsat (#1456)
1 légiós hátizsák (#1560) 3 lélekesszencia (#619) 1 lélekharang (#1607)
1 lélekkulcs (#718) 10 leviatángumó (#1757) 8 lidércesszencia (#1074)
2 lidérckorona (#531) 1 Lucius szerencsep. (#1759) 2 Luthius karkötője (#527)
9 mágusszelence (#1076) $40 mákrózsa virág ($56) 1 Mamajaga kőpálcája (#1624)
1 mászó-karperec (#392) 1 mélybíbor álarc (#1055) 1 mélybíbor karvédő (#1061)
1 mélybíbor kesztyű (#1057) 1 mélybíbor köpeny (#1059) 1 mélybíbor pajzs (#1056)
1 mélybíbor vállpánt (#1060) 2 mentát korona (#1559) 1 Mg'thorath köve (#1399)
1 mithril (#352) 7 moa antirad (#2205) 5 moa katalizátor (#386)
1 moa ravatalozó (#1328) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan szilánkja (#508)
5 mutáns csont (#331) 1 napdragnit (#2171) 2 nemesi vívópalást (#1489)
1 Niagren pálcája (#1101) 1 Numerinor karkötője (#1712) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 óriás fülbevaló (#614) 33 ork csodaszer (#1228) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
2 ősplazma (#839) 17 pszi kő (#248) 16 púderkő (#119)
1 purifikátor háj (#269) 2 q. demoralizátor (#2067) 1 quwarg ékkő (#2064)
1 quwarg ikergömb (#2237) 6 quwarg katalizátor (#1535) 1 quwarg nyakpánt (#1401)
3 quwarg teleportgömb (#1534) 29 quwarg tojás (#360) 1 Rahn ékkő (#701)
1 régészásó (#1611) 15 remák szív (#264) 1 rizspapír-vért (#1366)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rogalhal csuklópánt (#891) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 roxati zárfaló (#314) 1 rubin dragnit (#1741) 1 rúnakristály (#1481)
1 ryuku csataszoknya (#1319) 2 ryuku csizma (#692) 2 ryuku evező (#1152)
1 ryuku futárcsizma (#1530) 4 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku ökölgyolcs (#1156)
1 ryuku tál (#1365) 1 ryuku vadászing (#1158) 25 ryuku védőkenőcs (#1154)
2 sallank karom (#128) 28 sámán gyógykenőcs (#1139) 60 sárkánypikkely (#292)
1 sárkánytőr (#626) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 sullár hólyag (#168) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 9 szent kehely (#257) 2 szerencsetalizmán (#366)
1 szigony (#389) 1 szivárványszív (#1529) 1 teknős mágiapáncél (#1396)
5 térdeplő tülök (#1440) 3 térhajlító kavics (#1539) 19 teriád fétis (#1296)
1 tervezői ötödrend (#2098) 1 Thargodan amulett (#536) 1 thargodan vérgömb (#2170)
25 titkos teleportkő (#1387) 1 topáz erényöv (#731) 2 törpe bakancs (#475)
1 tőrvető vállszíj (#1943) 1 trikornis fókusz (#2169) $8 tüske ($22)
1 tűztagadó (#1979) 1 Utazók Gyűrűje (#1274) 1 vadászkés (#1264)
260 vámpírfog (#1221) 1 vámpírkesztyű (#1613) 2 varkaudar csésze (#841)
13 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar ékkő (#2168) 19 varkaudar pálinka (#1137)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vastag ryuku kulcs (#1344) 1 viharmadár totem (#1260)
1 vívónadrág (#1490) 8 vizestömlő (#3) 4 vörös zyel (#606)
7 vortex amulettje (#607) 1 ytterium kőzet (#965) 1 Zafórion esszencia (#1398)
3 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit tarsolya (#537) 1 zyel katalizátor (#896)
$27 aranytű ($272) 30 csillezsályalevél (#1253) 22 draklentojás (#1516)
8 ében manakő (#2047) 2 Eldereth szilánk (#512) 213 esszenciakristály (#350)
3200 gyógykenőcs (#313) 30 hajóács szerszám (#1475) 56 jégpasztilla (#1566)
1 jokonbia ág (#1477) 56 kábító nyilacska (#1590) 15 kreiton agy (#1142)
$20 kvazár ($244) 37 mágusok itala (#1610) 130 moa kristály (#2203)
180 pszi kő (#248) 3784 purifikátor háj (#269) 351 quwarg tojás (#360)
1 roxati zárfaló (#314) 42 ryuku amfora (#1153) 16 ryuku evező (#1152)
2932 sáfránypor (#211) 110 sámán gyógykenőcs (#1139) 60 sárkánypikkely (#292)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 sode (#1374) 5 szent kézigránát (#1761)
2 tapasztalatkő (#975) 39 teriád dobóháló (#1281) 3 titanitdukát (#1480)
69 tűzsárkány ital (#1400) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 univerzum nektárja (#634)
1 vámpírvért (#1614) 6 vaspánt (#1241) 7 vérkristály (#1732)
72 ytterium kőzet (#965) 1 Zu'lit fülkarikája (#727)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
216 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 1 kaktusztüske (#114) 2 trófea nyaklánc (#196)
5 ugh méreg (#166) 4 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 főnixtoll (#563) 8 kaja (#2) 1 monstrum vállvédő (#1577)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-53 -52 -51
-35
-34
-33
(-52,-34) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, érclelőhely, sullár (#101), rőtmanó berzerker (#369), Berogurgi Szíriusz (2572. kalandozó), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115), arató csattanat (#144), pattanóböde (#145), tüskés harci gromak (#156), dombi yeti (#366), északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek