Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 9. 12h:05' EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 1238. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1185 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
fog | elfogod parancsok törlése |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
fog 120 219 | elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 120 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
fog 149 219 | elfogod a 149. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 149 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
fog 145 219 | elfogod a 145. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 145 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
sze 145 | elengeded a 145. szörnyet |
sze 149 | elengeded a 149. szörnyet |
sze 120 | elengeded a 120. szörnyet |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
v 198 138 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
130 | 131 | 132 | 133 | |
25 | |
|
|
|
26 | |
|
|
|
27 | |
|
|
|
28 | |
|
|
|
29 | |
|
|
|
30 | |
|
|
|
[138,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ragyás burástya nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Nagy reccsenéssel a ragyás burástya belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
fog 144 219 | elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [139,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy törpemammut jelenlétét jelzi. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagy reccsenéssel a törpemammut belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [138,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [136,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: arató csattanat szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel az arató csattanat belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Ideje menni! [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
a 32 2735 1 | átadod a 32. tárgyat a 2735. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
Erő: | 84 (90) | Szint: | 53 | Merészség: | 99/99 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 63 (69) | Támadás: | 66 (71) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 58 (64) | Védekezés: | 30 (40) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 60 (66) | Életpont: | 1671/1333 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 67 (73) | Varázspont: | 2495/2323 | Pénz: | 5982 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 78/48 | Pszi pont: | 924/4600 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/60 | ökölvívás: | 42/11 (+1%) | szúrófegyverek: | 35/48 |
vágófegyverek: | 6/56 | ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 38/95 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kábító nyilacska (#1590) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 1 százalék; |
136,29 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 129,28 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/12 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 118 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 571 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/14 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 65/64 (+49%) | 3. lopás: | 1/19 |
4. mászás: | 30/33 | 5. hajózás: | 18/68 | 6. csapdakészítés: | 47/19 (+82%) |
7. csapdaészlelés: | 9/72 | 8. gyógyítás: | 1/20 | 9. titkosírás: | 3/51 |
10. felderítés: | 48/56 | 11. szörnyidomítás: | 16/65 | 12. teológia: | 283/1 (+7%) |
13. taumaturgia: | 225/64 (+3%) | 14. szerencsejáték: | 3/64 | 15. versengés: | 4/83 |
16. harcművészetek: | 39/13 | 17. zene: | 12/9 | 18. szörnyismeret: | 20/66 |
19. pszi: | 85/24 (+1%) | 20. zárnyitás: | 3/78 | 21. vadászat: | 19/35 |
22. vitalitás: | 6/41 | 23. bányászat: | 31/17 (+6%) | 24. testépítés: | 1/0 |
25. úszás: | 6/22 | 26. főzés: | 4/87 | 27. ősteológia: | 46/40 |
28. őstaumaturgia: | 57/81 | 29. csapatmunka: | 2/16 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 2 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 225 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer), őshonos sziklozug (#447) (csak egyszer), Szilánk (#6136), Esmena (#6138), Barátságos Garbana (#6139), ro'galhal kísértet (#463) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281), nagyobb vércápa (#246), vércápa (#193) |
Barátságosság (aktív: 17, max: 50) |
proteinfecske (#139), sullár (#101), alpesi tehén (#91), sörényes ubuk (#89), sóhajtó dorony (#112), vadászkutya (#143), garokk (#73), manaelementál (#290), uzbány (#102), karmos tankány (#137), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115), arató csattanat (#144), szőrös bozsó (#149), bibircsók-óriás (#120), pattanóböde (#145), tüskés harci gromak (#156) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 61 vp; taumaturgia: 61 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,77,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tguarkhan (#212) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Mnebolath (#237) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Dögvész (#7495) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan csontváz (#297) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
törpemammut (#115) státusz: OK |
arató csattanat (#144) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 307 (limit: 1099), pontszámod: 0. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 875, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 67, a pontszámod: 206 500. |
A masszainvázió során résztvettél a phua-kúpok végleges lezárásában. |
MAKRÓID (jelenleg 6 lehet) |
1. makró parancsai: sze 137, sze 111, sze 115, sze 144, sze 145, sze 156, sze 120, sze 149, e 10. |
2. makró parancsai: fog, fog 101 219, v 84 101. |
3. makró parancsai: fog, fog 143 219, v 84 143. |
4. makró parancsai: v 84 290. |
5. makró parancsai: ve 168 20, ve 246 1, ve 445 1, ve 210 5, ve 386 10, ve 384 10, ve 385 10, ve 383 10, ve 382 10, ve 351 40. |
6. makró parancsai: fog, fog 143 219, fog 91 219, fog 112 219, fog 139 220, fog 89 219, ek 503 135 33, m 8 2 2, v 84 143, m 2 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 9 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $7 | arany pikkelyvért ($456) | $4 | tükörpáncél ($519) | $22 | szent jogar ($150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | $1 | kvazár kard ($297) | $720 | spiritusz ($170) | 3 | megsemmisítő (#1540) | $184 | ugh méreg ($166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 320 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 4 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 962 | jégszilánk (#1128) | $4642 | tükör ($43) | $248 | szent jogar ($150) | 1087 | sárkánypikkely (#292) | 6 | fejsze (#1240) | 3 | moa ravatalozó (#1328) | $3440 | ugh méreg ($166) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 29 | mágusszelence (#1076) | 1 | cápafog (#833) | 3 | draklen csizma (#1301) | $527 | őskristály-szilánk ($1525) | 770 | varázskő (#305) | 1866 | quwarg tojás (#360) | $1148 | kaktuszbogyó ($429) | 17 | katonai kötszer (#1508) | 31785 | kaja (#2) | $1 | aranytű ($272) | $1 | optiri agysisak ($315) | 2 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 2 | Xanathal karkötője (#956) | 6 | ryuku mellvért (#689) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | Durghal pörölye (#1311) | 6 | Horsa hagyatéka (#1337) | 1 | pókkarmok (#886) | 398 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | Horsa lámpása (#1338) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | $1 | tükörpáncél ($519) | 325 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
4 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) |
-48 | -47 | -46 | -45 | -44 | -43 | |
-34 | |
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|