251. forduló, Berogurgi Titánia összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 9. 12h:05'
EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
1238. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1185
SZÁMLA : XXXX

BEROGURGI TITÁNIA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,28] koordinátán.
Berogurgi Titusz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+183 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+100 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.)

* 1. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+6 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 617. Kapsz 4 VP-t.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-61 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 2 VP-t.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

m 8 mozogsz északra
[131,27] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Berogurgi Triatómmal. Egy aranyláncot, egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. éjkövét, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Mnebolath trófea, egy láncravert quwarg trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy sámán erszényt, bal kezében egy ork csodaszert tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+22 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 4 VP-t.]

fog 120 219 elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

v 84 120 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bibircsók-óriást! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: bibircsók-óriás szagot érzel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Buta lény ez a bibircsók-óriás - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a bivalyerős szörny valószínűleg betanítható, hogy komoly segítséget jelentsen építkezéseknél. Büszkén indulsz tovább. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 570. Kapsz 12 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[131,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 560. Kapsz 4 VP-t.]

fog 149 219 elfogod a 149. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

v 84 149 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy szőrös bozsót! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány szőrös bozsó nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Egy pillanat múlva a szőrös bozsó pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a bivalyerős szörny valószínűleg betanítható, hogy komoly segítséget jelentsen építkezéseknél. Büszkén indulsz tovább. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 12 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[132,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 4 VP-t.]

fog 145 219 elfogod a 145. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

v 84 145 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy pattanóbödét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pattanóböde nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - a pattanóböde belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Ideje menni! [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 486. Kapsz 12 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[131,28] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sullár volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alaron. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ragyás burástya. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Berogurgi Szíriusszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah ministránsa. Egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai vasmedált, egy q. demoralizátort, egy rubin koszorút, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ében halálhajcsár trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy aranyfecske trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Egy gyerek van vele! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+22 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 7 VP-t.]

sze 145 elengeded a 145. szörnyet
Elengeded a pattanóbödét: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 468.]

sze 149 elengeded a 149. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a szőrös bozsót. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 468.]

sze 120 elengeded a 120. szörnyet
Útjára bocsádot a bibircsók-óriást, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 468.]

m 4 mozogsz délre
[131,29] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy sóhajtó dorony. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy amniosz-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 4 VP-t.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

v 198 138 31 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132 133
25
26
27
28
29
30
(131,26) quwarg harcos (#201), 50. jellempróba, szőrös bozsó (#149)
(131,27) 37. jellempróba, Leah oltár, gyilkos sallank (#85), Berogurgi Triatóm (4815. kalandozó), bibircsók-óriás (#120)
(131,28) sullár (#101), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, érclelőhely, ragyás burástya (#111), Berogurgi Szíriusz (2572. kalandozó), pattanóböde (#145), szőrös bozsó (#149), bibircsók-óriás (#120)
(131,29) sóhajtó dorony (#112), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 22. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(132,27) Tharr oltár, élőholt quwarg (#202), pattanóböde (#145)

[138,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ragyás burástya nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Nagy reccsenéssel a ragyás burástya belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 12 VP-t.]

fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

m 1 8 6 mozogsz északkeletre, északra, nyugatra
[139,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy törpemammut jelenlétét jelzi. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagy reccsenéssel a törpemammut belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 24 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[137,29] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Alaron előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: arató csattanat szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel az arató csattanat belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Ideje menni! [22 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 16 VP-t.]

a 32 2735 1 átadod a 32. tárgyat a 2735. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Berogurgi Titusz részére. [5 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. BP: h 1271 1477 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 212 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 172 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 15 VP-t.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 26, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le az arató csattanat. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 593 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Berogurgi Titánia, egy fekete hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd színe zöld. Tharr tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 84 (90) Szint: 53 Merészség: 99/99 Magasság: 122 cm
IQ: 63 (69) Támadás: 66 (71) Agresszió: 5 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 58 (64) Védekezés: 30 (40) Menekülés: 1 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 60 (66) Életpont: 1671/1333 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (73) Varázspont: 2495/2323 Pénz: 5982 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 78/48 Pszi pont: 924/4600 Halhatatlanság: 15 % EFejl: 30
Eddig összesen 4358 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 204 TP-t kaptál. Jelenleg 49 684 317 TP-d van. A következő szinthez még 2 315 683 TP szükséges. Trófeáid: ryuku sorkatona, ódon vízköpő, triklem drakolder. A 242. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/60 ökölvívás: 42/11 (+1%) szúrófegyverek: 35/48
vágófegyverek: 6/56 ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 38/95

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kábító nyilacska (#1590) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 1 százalék;
136,29 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 129,28
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve.

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/12 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 118 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 571 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/14 (+33%) 2. nyomkövetés: 65/64 (+49%) 3. lopás: 1/19
4. mászás: 30/33 5. hajózás: 18/68 6. csapdakészítés: 47/19 (+82%)
7. csapdaészlelés: 9/72 8. gyógyítás: 1/20 9. titkosírás: 3/51
10. felderítés: 48/56 11. szörnyidomítás: 16/65 12. teológia: 283/1 (+7%)
13. taumaturgia: 225/64 (+3%) 14. szerencsejáték: 3/64 15. versengés: 4/83
16. harcművészetek: 39/13 17. zene: 12/9 18. szörnyismeret: 20/66
19. pszi: 85/24 (+1%) 20. zárnyitás: 3/78 21. vadászat: 19/35
22. vitalitás: 6/41 23. bányászat: 31/17 (+6%) 24. testépítés: 1/0
25. úszás: 6/22 26. főzés: 4/87 27. ősteológia: 46/40
28. őstaumaturgia: 57/81 29. csapatmunka: 2/16

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 2 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 225 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer), őshonos sziklozug (#447) (csak egyszer), Szilánk (#6136), Esmena (#6138), Barátságos Garbana (#6139), ro'galhal kísértet (#463) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281), nagyobb vércápa (#246), vércápa (#193)
Barátságosság (aktív: 17, max: 50)
proteinfecske (#139), sullár (#101), alpesi tehén (#91), sörényes ubuk (#89), sóhajtó dorony (#112), vadászkutya (#143), garokk (#73), manaelementál (#290), uzbány (#102), karmos tankány (#137), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115), arató csattanat (#144), szőrös bozsó (#149), bibircsók-óriás (#120), pattanóböde (#145), tüskés harci gromak (#156)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP) isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP)
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: 61 vp; taumaturgia: 61 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (245,77,2)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) bo'adhun csapás (#266) >> Tguarkhan (#212)
bo'adhun csapás (#266) >> Mnebolath (#237) bo'adhun csapás (#266) >> Dögvész (#7495)
bo'adhun csapás (#266) >> Thargodan csontváz (#297)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) státusz: OK
törpemammut (#115) státusz: OK
arató csattanat (#144) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 307 (limit: 1099), pontszámod: 0.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 875, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 67, a pontszámod: 206 500.
A masszainvázió során résztvettél a phua-kúpok végleges lezárásában.

MAKRÓID (jelenleg 6 lehet)
1. makró parancsai: sze 137, sze 111, sze 115, sze 144, sze 145, sze 156, sze 120, sze 149, e 10.
2. makró parancsai: fog, fog 101 219, v 84 101.
3. makró parancsai: fog, fog 143 219, v 84 143.
4. makró parancsai: v 84 290.
5. makró parancsai: ve 168 20, ve 246 1, ve 445 1, ve 210 5, ve 386 10, ve 384 10, ve 385 10, ve 383 10, ve 382 10, ve 351 40.
6. makró parancsai: fog, fog 143 219, fog 91 219, fog 112 219, fog 139 220, fog 89 219, ek 503 135 33, m 8 2 2, v 84 143, m 2 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 9 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$7 arany pikkelyvért ($456) $4 tükörpáncél ($519) $22 szent jogar ($150)
$2 fpi formázó minta ($419) $1 kvazár kard ($297) $720 spiritusz ($170)
3 megsemmisítő (#1540) $184 ugh méreg ($166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
320 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 4 Aurgir lándzsája (#1314)
12 esszenciakristály (#350) 962 jégszilánk (#1128) $4642 tükör ($43)
$248 szent jogar ($150) 1087 sárkánypikkely (#292) 6 fejsze (#1240)
3 moa ravatalozó (#1328) $3440 ugh méreg ($166) 1 A Tél Szíve (#2211)
29 mágusszelence (#1076) 1 cápafog (#833) 3 draklen csizma (#1301)
$527 őskristály-szilánk ($1525) 770 varázskő (#305) 1866 quwarg tojás (#360)
$1148 kaktuszbogyó ($429) 17 katonai kötszer (#1508) 31785 kaja (#2)
$1 aranytű ($272) $1 optiri agysisak ($315) 2 csodálatos nyaklánc (#1211)
2 Xanathal karkötője (#956) 6 ryuku mellvért (#689) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
2 Durghal pörölye (#1311) 6 Horsa hagyatéka (#1337) 1 pókkarmok (#886)
398 isteni könnycsepp (#260) 2 Horsa lámpása (#1338) 2 pusztító lándzsa (#1805)
2 feneketlen bugyor (#570) $1 tükörpáncél ($519) 325 vámpírfog (#1221)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (224. FORDULÓD ÓTA)
37943 arany
6 adamantit (#627) 1 aenouth ködkürt (#1554) 39 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 3 amul kulcs (#565) 2 angyali fétis (#1524)
77 angyalok gyűrűje (#529) 2 aranyfaló ládikó (#1755) 2 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 8 arx tekercs (#777)
1 Azúrkék kristálytőr (#2228) 5 barna immunitáskő (#976) 1 bársony övsál (#746)
1 berzerker rablánc (#1865) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 bőrkantár (#1125) 3 bozontfonat (#1563) 1 brakkara (#1099)
1 bűvészpálca (#1639) 1 bűvös lant (#509) 42 csillezsályalevél (#1253)
8 csontkulcs (#74) 4 Dendeitren gyűrűje (#1713) 1 derit láncvért (#1206)
5 destabilizátor (#1275) 1 díszes fegyvertok (#1638) 1 dlathog kőzet (#829)
1 Dornodon talizmánja (#1250) 2 drakolder gyűrű (#969) 1 drakolder póráz (#773)
19 ében dobónyíl (#849) 9 ében manakő (#2047) 9 eknozol (#540)
1 Eldereth szilánk (#512) 1 Élet gyűrűje (#1166) 18 életvíz (#1500)
1 értépő sarkantyú (#1482) 20 ezüstdarab (#326) 1 Fairlight nyaklánca (#1248)
2 fejsze (#1240) 1 Fekete Kehely (#283) 1 feneketlen bugyor (#570)
4 fenőkő (#1618) 41 fiatalság itala (#473) $6 főnixtoll ($563)
1 fülemüle síp (#1576) 93 füstölő (#1494) 1 fűszerkeverék (#1170)
98 fűszertartó (#210) 1 fűzött kagylósor (#1493) 9 gernim balzsam (#1894)
7 gór tekercs (#780) 2111 gyógykenőcs (#313) 26 hajóács szerszám (#1475)
52 halcsont (#390) 1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hoarián nyereg (#1336)
1 hoarián ujjkarika (#1347) 1 hollókrist. prizma (#1268) 1 Horsa lámpása (#1338)
1 hűségérme (#1141) 15 iknegurin (#541) 1 jégcsákány (#1574)
1 jegesmedve bunda (#1067) 5 jokonbia ág (#1477) 92 kábító nyilacska (#1590)
99 kaja (#2) 1 káoszkulcs (#884) 3 katonai kötszer (#1508)
1 két kard szimbólum (#144) 1 Khór maszkja (#1138) 1 kígyóbőr öv (#410)
5 kij formázó minta (#717) 1 koboldkorona (#1629) 2 Korrum pálcája (#1545)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 1 kreiton palást (#888) 1 Krossan párnája (#876)
1 kulcskarika (#648) 1 kyorg karkötő (#913) 1 kyorg övcsat (#1456)
1 légiós hátizsák (#1560) 3 lélekesszencia (#619) 1 lélekharang (#1607)
1 lélekkulcs (#718) 10 leviatángumó (#1757) 8 lidércesszencia (#1074)
2 lidérckorona (#531) 1 Lucius szerencsep. (#1759) 2 Luthius karkötője (#527)
9 mágusszelence (#1076) $40 mákrózsa virág ($56) 1 Mamajaga kőpálcája (#1624)
1 mászó-karperec (#392) 1 mélybíbor álarc (#1055) 1 mélybíbor karvédő (#1061)
1 mélybíbor kesztyű (#1057) 1 mélybíbor köpeny (#1059) 1 mélybíbor pajzs (#1056)
1 mélybíbor vállpánt (#1060) 2 mentát korona (#1559) 1 Mg'thorath köve (#1399)
1 mithril (#352) 7 moa antirad (#2205) 5 moa katalizátor (#386)
1 moa ravatalozó (#1328) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan szilánkja (#508)
5 mutáns csont (#331) 1 napdragnit (#2171) 2 nemesi vívópalást (#1489)
1 Niagren pálcája (#1101) 1 Numerinor karkötője (#1712) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 óriás fülbevaló (#614) 33 ork csodaszer (#1228) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
2 ősplazma (#839) 17 pszi kő (#248) 16 púderkő (#119)
1 purifikátor háj (#269) 2 q. demoralizátor (#2067) 1 quwarg ékkő (#2064)
1 quwarg ikergömb (#2237) 6 quwarg katalizátor (#1535) 1 quwarg nyakpánt (#1401)
3 quwarg teleportgömb (#1534) 29 quwarg tojás (#360) 1 Rahn ékkő (#701)
1 régészásó (#1611) 15 remák szív (#264) 1 rizspapír-vért (#1366)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rogalhal csuklópánt (#891) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 roxati zárfaló (#314) 1 rubin dragnit (#1741) 1 rúnakristály (#1481)
1 ryuku csataszoknya (#1319) 2 ryuku csizma (#692) 2 ryuku evező (#1152)
1 ryuku futárcsizma (#1530) 4 ryuku harmatgyűjtő (#1159) 1 ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku ökölgyolcs (#1156)
1 ryuku tál (#1365) 1 ryuku vadászing (#1158) 25 ryuku védőkenőcs (#1154)
2 sallank karom (#128) 28 sámán gyógykenőcs (#1139) 60 sárkánypikkely (#292)
1 sárkánytőr (#626) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 sullár hólyag (#168) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 9 szent kehely (#257) 2 szerencsetalizmán (#366)
1 szigony (#389) 1 szivárványszív (#1529) 1 teknős mágiapáncél (#1396)
5 térdeplő tülök (#1440) 3 térhajlító kavics (#1539) 19 teriád fétis (#1296)
1 tervezői ötödrend (#2098) 1 Thargodan amulett (#536) 1 thargodan vérgömb (#2170)
25 titkos teleportkő (#1387) 1 topáz erényöv (#731) 2 törpe bakancs (#475)
1 tőrvető vállszíj (#1943) 1 trikornis fókusz (#2169) $8 tüske ($22)
1 tűztagadó (#1979) 1 Utazók Gyűrűje (#1274) 1 vadászkés (#1264)
260 vámpírfog (#1221) 1 vámpírkesztyű (#1613) 2 varkaudar csésze (#841)
13 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar ékkő (#2168) 19 varkaudar pálinka (#1137)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vastag ryuku kulcs (#1344) 1 viharmadár totem (#1260)
1 vívónadrág (#1490) 8 vizestömlő (#3) 4 vörös zyel (#606)
7 vortex amulettje (#607) 1 ytterium kőzet (#965) 1 Zafórion esszencia (#1398)
3 zöld üveg (#82) 1 Zu'lit tarsolya (#537) 1 zyel katalizátor (#896)
$27 aranytű ($272) 30 csillezsályalevél (#1253) 22 draklentojás (#1516)
8 ében manakő (#2047) 2 Eldereth szilánk (#512) 213 esszenciakristály (#350)
3200 gyógykenőcs (#313) 30 hajóács szerszám (#1475) 56 jégpasztilla (#1566)
1 jokonbia ág (#1477) 56 kábító nyilacska (#1590) 15 kreiton agy (#1142)
$20 kvazár ($244) 37 mágusok itala (#1610) 130 moa kristály (#2203)
180 pszi kő (#248) 3784 purifikátor háj (#269) 351 quwarg tojás (#360)
1 roxati zárfaló (#314) 42 ryuku amfora (#1153) 16 ryuku evező (#1152)
2932 sáfránypor (#211) 110 sámán gyógykenőcs (#1139) 60 sárkánypikkely (#292)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 sode (#1374) 5 szent kézigránát (#1761)
2 tapasztalatkő (#975) 39 teriád dobóháló (#1281) 3 titanitdukát (#1480)
69 tűzsárkány ital (#1400) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 univerzum nektárja (#634)
1 vámpírvért (#1614) 6 vaspánt (#1241) 7 vérkristály (#1732)
72 ytterium kőzet (#965) 1 Zu'lit fülkarikája (#727)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 9 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
4 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 nyílvessző (#108) 4 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-48 -47 -46 -45 -44 -43
-34
-33
-32
-31
-30
(-47,-33) Dornodon oltár, 28. jellempróba, arató csattanatok (#144)
(-46,-33) művészi porolit (#720), oltár, manaelementál (#290), kérődző etra (#368)
(-45,-33) olvasztókemence (#86), 28. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290), varkaudar felderítő (#7133)
(-45,-31) grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(-44,-33) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, 33. jellempróba, törpemammutok (#115)
(-44,-32) quwarg harcos (#201), gumifa (#38), 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek