Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az az Álomfogó?
Az Álomfogó világa
Megjelent kiegészítők
Szabálykönyv
ÁFK-t forgalmazó boltok
Rendelés
ÁFK klubok
Lapkereső
Versenykiírások
Álomfogók Szövetsége
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenőfal
Fórumok
Toplisták
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Nézet:
ja és garabonciális
 
Bájos Bertalan
2 vp
sárga(citrom)
0/2
Képessége:
S:+5
Á:célpont nem álomlényt és nem révülőt a bűbájketrecbe küldhetsz
 
MEGJELENT!!!!!
 
Erdővédő Erzsébet, 4 vp
vajákos
S: +3. Ha játékban van, ingyen kijátszhatod a Gyémánt jurtát.
2/1

Porkavaró Péter, 8 vp
révülő
S: +4, egy azonnali vagy esemény varázslatot ingyen kijátszhatsz a kezedből. Ha van játékban révülőd, az idézési költség feléért játszhatod ki.

???
 
Morcos Márton, 6 vp
trappsofőr
P: +3. Ha párbajozó, bármennyi segédet használhatsz mellette.
2/3

???
 
eléggé jó én használnám

Álom
kék
azonnali
3 vp
Képessége:a paklid ttetejéről fordíts fel 2 lapot azt ami azonnali vagy általános varázslat ingyen kijátszhatod a többit már varázspontból játszhatod ki.
 
Dübörgő Dániel, 3 vp
dobos, táncos
Közvetlenül a többi álomlény kijátszása előtt játszhatod ki. S: Az ellenfél álomlényeinek a használati képessége eggyel súlyosabb feltételbe kerül (tehát ha P akkor S stb.), a te álomlényeid képessége pedig eggyel enyhébb feltételbe kerül (de P-nél nem lehet enyhébb).
 
Mos őszinén, ti ennyire nem értitk?
Mi az kék? Kék az csak azonnali lehet. Ne legyetek már szánalmasaok.
 
igen is halálember mostantól csak lapokat írok

Csatangoló Csaba
Révülő
kék
4 vp
Képessége:amikor kijátszottad egy álomlényt a bűbájketrecbe küldhetsz és ellenfeled veszít egy dicsőségpontot.
4/1
 
lehet h ugyse jo mert sérültnek is kell lennie egyébként meg annyi mintha +3-t kapna hát nem tom...
 
jöjjön 0-ért és akkor jo!
 
Torda áldása, 6 vp
azonnali
+8, húzz hat lapot!
 
2/1 kihúzva, mivel nagy hülyeség!
 
Ebcehom, 2 vp
álomlény
S: +2, ellenfél -1.
2/1
 
na hát éppen ez az! vagy lapötletet írjál, vagy ne pofázál bele!
 
Magányos Erdő, 3 vp
esemény
Ellenfeled nem használhat segédet, viszont min. 2-vel kell nyerned ahhoz, dicsőségpontot kapj.

???
 
egyébként:
P:passziviziált
S:sebesült
Á:áldozat
 
Emberek ez most itt nem egy lapötlet író topic???
akkor meg lapokat írjunk és ne ilyen fecsegés legyen
köszi
 
Volt komoly válasz is, de ez is stimmel
 
Elciccho!!!
én komolyan kérdeztem ezt...
 
De azért leírom:
S=sör
P=pálinka
A=amoretto
 
írok azért egy lapot:
A hatalom ára
3 vp
Esemény
zöld színű
Képessége:minden köröd elején a Bűbájketrecbe-vagy hova-küldhetsz egy lapot de fel kell áldoznod 1 dicsőség pontodat.
 
Ajánlom a figyelmed(tek)be a SZABÁLYKÖNYV nevű információs szekciót.
http://www.beholder.hu/?m=alomfogo&cikk=12469
 
Szaisztok vki el tudná nekem mesélni hogx ebben az álomfógó pakliban hánylap van??és hogy milyen is ez a játék meg mit jelenót az hogy S meg P meg A vagy mi mert lehet hogy én is elkezdem ezt a játékot ha jó.
 
Előbb-utóbb mindenképpen eljut,ismerve egyes emberek filozófiáját...
 
Jogos... De ha már itt gondok vannak az ötletekkel, és ne adj isten véletlenül bekerül pár "elvetemült" lap, sokkal hamarabb eljut majd a játék oda, ahol most a HKK tart...
 
természetesen a második az általános
 
Tessék itt van néhány:
Álomfürkész(álomlény)
3Vp, Teppre ellenfelednek el kell dobnia egy ált v azonnali varázslatot a kezéből.Ha nem tud dobni,akkor meg kell mutatni a kezét.
Feltárul a bűbájketrec(esemény)
2Vp, A gyűjtőből visszavehetsz két lapot a kezedbe.Ezeket a lapokat ebben a körben már nem játszhatod ki.
 
Úgy értem,hogy nem is tudjuk mien lapok vannak,mi számít használhatónak,erősnek,gyengének,a szabálykönyvből megismerhetsz kb 10 lapot a 160-ból...
Gondolom egy-két játék után már reálisabb lenne a dolog. Mindazonánltal persze lehet így is kitalálni lapokat.
 
én elolvastam a szabálykönyvet!
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Nézet:
Álomfogó versenyek | Paklik | Lapok | Csere-bere | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.