Idegzsába 97. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. márc. 16. 10h:38'
EZ A 309. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
310. játékheted kezdete: márc. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 184
Extra forduló: 18 |
|
IDEGZSÁBA KALANDJAI
274 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,22] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 15.
napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr hittérítõje. Egy arany
papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy
obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vérfürdetõ
magszim trófea, egy purifikátor trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából
elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk
dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan
aura: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Klotild. Homlokérintéssel biztosítjátok a
késõbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos
viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán
továbbállsz. A 20. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy
furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Õ Kripta Gitta férje! Raia hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy Halatir kalapját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap
szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd
védõgyûrût, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel.
Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van:
Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Halatir Maurloth. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belõled is
felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A 27. napon megintcsak találkozol Halatir Maurlottal. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív
hatását (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 31. napon megintcsak összefutsz Halatir Maurlottal.
Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed
a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont).
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 31. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf nõvel.
Bõre teljesen fehér! Tharr követõje. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.
rubinját, egy réz papi karkötõt, egy rézsisakot és egy tankány karmot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy sötét gnóm
trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra
emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ
neve Avelon Sperethil. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ismered a
KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1
varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A 34. napon összefutsz egy hosszú õsz hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt,
egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián
karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy
csontváz lord trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja:
földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Arina el Enoure. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is
kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Arina el Enoure kihívott egy
barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a
homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Örömmel tapasztalod aurátok
egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 38. napon összeakadsz egy
alakkal, akirõl azt sem látod, férfi-e vagy nõ, mert teljes testét fekete csuklya borítja. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál.
Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az õ neve Lolita. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: "
Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1
varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
A 44. napon találkozol Manó Qpica Kedvesével. Raia ministránsa. Egy gólem talizmánt, egy nap szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt,
egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût és egy zafír
erõövet visel. Ruházatát egy élõholt mágus trófea, egy autentikus vámpír trófea és egy quwarg királynõ trófea színesíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy
vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér,
jelezve, hogy jó. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség
önti el lelkedet (+1 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 44. napon ismét összeakadsz
Arina el Enourevel. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Arina el Enoure kihívott egy
barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül
ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... A másik barátságos
viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid
trécselés után folytatod utadat. Az 52. napon megintcsak találkozol Halatir Maurlottal. Elég egy mentális pillantás
aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok
összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat
megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 100 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+13 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
| Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd
testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] A
feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy kérõdzõ etra. Megvetõ mosollyal várod
a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény bûzfelhõt lõ rád! Üres
a gyomrod, nem tudsz hányni. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a
kérõdzõ etra foltos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2
támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement
11 aranyad is. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a kérõdzõ etra testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A
kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet
pusztítják. (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a
színrõl.
A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3
életerõ.)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6
varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 197.]
* 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában
pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van!
Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+2 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 187.]
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az
utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I
varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
| [95,21] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Egyszercsak megmozdul
alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledõ mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb
kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több
helyen felvágod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a
levegõben csattan. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-5 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rá költeni.) Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi
mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. (Vándorcirkusz:) Törpék, óriások,
zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a
vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán
arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél
be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR
parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy
világítótornyot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra
egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet,
és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített szeppent rákfatty.
Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levõ 4 sullár hólyag úgy összeragadt, hogy használhatatlanná
vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a
szeppent rákfatty testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni.
(1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty bal vállát. (2
támadással 26 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bõrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent
rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.] Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit
régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1
hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [96,21] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Felnézel a hosszan
elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne
hozzád. Egy szikla mögé rejtõzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság.
Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász quwarg volt. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy világítótornyot. Felfedeztél
egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz
pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre
nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van.
Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyomrod már összeszûkült a
sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [97,22] Még mindig hegyvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A
feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtõzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is
megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy ongóliant. Amint eltûnik
szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz
karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés
után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Egy quwarg mozdul a földön.
Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a
távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy
vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy
világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.)
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik
(+19 életerõ). [-6 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még
kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 131.]
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
| [97,23] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu
hegyei! A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna
rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy
mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény
mûve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel
északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra
egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedõ lény
meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy élõholt quwarg. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a
szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következõ másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a
kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és
nem követ.
Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-6 életerõ.)
(Továbbmész...) [96,24] Vált a terep: dombság után ritka erdõ. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy korongfát. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Gyanús
mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje,
hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Úgy döntesz, ebbõl elég
volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb.
3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes
kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.)
(Továbbmész...) [95,24] A terep továbbra is ritka erdõ. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent
tölgyfát. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.)
Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledõt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld.
enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy a káosz szava varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a
másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a bandita bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szúrásokat
kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a
bandita testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdõ, és megdöfködi a
mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Elmúlt az áldomás hatása.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A
dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+68 életerõ.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1
hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes
kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
délnyugatra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) [76 pontot használtál fel, van még 55.]
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra
| [94,23] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Quwarg szagot
érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy tûnik ma
Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg
harcos torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13
életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belõled. Még 19 életpontot vesztettél. Majdnem találtál. De csak
MAJDNEM. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és
hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szõrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati
szõröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+48 életerõ.)
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf
nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-5 életerõ.)
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [52 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
* 2. BP: | energia fejlesztése 2
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. A
nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következõ körben
tehát 240 pontot költhetsz el.
BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította,
kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és
a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj
vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és
nem tûrnek ellentmondást.
|
KARAKTERLAP |
Idegzsába, egy szõke, kontyos hajú, félszemû kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd sárga. Tharr hittérítõje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.
Erõ: | 19 (23) | | Szint: | 14 | | Merészség: | 7/4 | | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 25 | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 | | Védekezés: | 26 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 214/129 | | Jellem: | semleges (-1) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | | Varázspont: | 160/0 | | Pénz: | 235 arany | | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/13 | | | | | | | | EFejl: | 3 |
|
Eddig összesen 338 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 589 TP-t kaptál. Jelenleg 70922 TP-d van. A következõ szinthez még 4078 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotõr, kérõdzõ etra, quwarg királynõ.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 16/30 | | szúrófegyverek: | 7/74 | | vágófegyverek: | 9/24 (+25%) |
ütõfegyverek: | 1/61 | | dobófegyverek: | 9/53 | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 50 idõszaki: 3 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 7/85 (+28%) | | 2. nyomkövetés: | 16/43 (+24%) | | 3. lopás: | 2/1 |
4. mászás: | 1/27 | | 5. csapdakészítés: | 6/36 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 1/54 |
7. gyógyítás: | 32/79 (+60%) | | 8. szörnyidomítás: | 2/13 | | 9. teológia: | 12/27 (+15%) |
10. taumaturgia: | 8/72 | | 11. versengés: | 2/19 | | 12. harcmûvészetek: | 16/53 |
13. szörnyismeret: | 5/99 | | 14. zárnyitás: | 1/4 | | 15. vadászat: | 3/11 |
16. bányászat: | 3/6 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ) |
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
csupasz izom (#28) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | 80. szintû lényekre | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élõholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdõt. |
3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bõrpáncél (#51) | 1 | * | bõrsisak (#57) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) |
1 | | kis bõrpajzs (#45) | 1 | | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | rézpajzs (#73) | 2 | | rõtmanó kacagány (#714) |
$1 | * | tankány karom ($237) | 1 | * | vasvért (#164) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzpenge (#126) | 1 | | csontkés (#11) | 1 | * | mandibulakasza (#127) |
6 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | | ubuk dobónyíl (#138) |
1 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | varkaudar lándzsa (#224) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) |
1 | | trófea nyaklánc (#196) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 2 | | bronzkulcs (#76) |
1 | | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | fáklya (#36) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | távcsõ (#42) |
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | | vaskulcs (#183) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne $6 csepp tinta ($101), fér még: 4] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [bennük $8 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 16] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | uzbány csõr (#169) | [benne $3 csepp ugh méreg ($166), fér még: 9] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
$2 | | álompor ($396) | 6 | | amniosz (#203) | 3 | | aurach fog (#657) |
1 | | bordacsont (#16) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 2 | | darázsszárny (#652) |
1 | | dözmöng szív (#122) | 5 | | drótszõr (#37) | 2 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 3 | | gyöngymangó (#135) | $1 | | hebrencs állkapocs ($130) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | lajhár csont (#236) | 32 | | madártoll (#112) |
1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | | nektoraf faggyú (#667) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
2 | | pirkit (#153) | 1 | | pular kristály (#239) | 3 | | rézdarab (#70) |
1 | | rozmárfog (#1069) | 48 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) |
$7 | | vadász tatu bõr ($15) | 1 | | vasérc (#152) | 2 | | vízionár szem (#102) |
|
Összsúly: 61.35 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
33 | | arany (#50) | 24 | | spiritusz (#170) | 4 | | sullár hólyag (#168) |
3 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
4 | | rákfatty váladék (#333) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(94,22) kérõdzõ etra (#368)
(94,23) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(95,21) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve,
szeppent rákfatty (#186)
(95,24) barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), bandita (#758)
(96,21) vadász quwarg (#241), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155)
(96,24) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), kardfogú fülemüle (#146)
(97,22) ongóliantok (#159), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(97,23) 22. jellempróba, Fairlight oltár, vaskohó (#155), élõholt quwarg (#202)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia
(134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra,
nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV
parancsaidat.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT
parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097
szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha
kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha
komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól
azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a
szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje
épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi
mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így
innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* A csupasz izom mostantól a forduló vége helyett a következõ táborozás végéig tart.
|