Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Lávaóriás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Vajon hol kezdődik a lávamező talaja és hol az óriás? Késő lesz ezt akkor eldönteni, amikor a szörnyeteg már rád támadt.
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (10)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (69)
Építéses küldik (137)
Lapötletek (65039)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Idegzsába 97. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 16. 10h:38'
EZ A 309. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
310. játékheted kezdete: márc. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1088
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 184
Extra forduló: 18

IDEGZSÁBA KALANDJAI


274 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,22] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 15. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vérfürdetõ magszim trófea, egy purifikátor trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Klotild. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 20. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy furulya van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Õ Kripta Gitta férje! Raia hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Halatir kalapját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védõgyûrût, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Halatir Maurloth. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 27. napon megintcsak találkozol Halatir Maurlottal. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 31. napon megintcsak összefutsz Halatir Maurlottal. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 31. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Tharr követõje. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötõt, egy rézsisakot és egy tankány karmot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy vérszomjas csüldõ trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Avelon Sperethil. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 34. napon összefutsz egy hosszú õsz hajú, kék szemû alakváltó nõvel. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Arina el Enoure. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Arina el Enoure kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 38. napon összeakadsz egy alakkal, akirõl azt sem látod, férfi-e vagy nõ, mert teljes testét fekete csuklya borítja. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az õ neve Lolita. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. A 44. napon találkozol Manó Qpica Kedvesével. Raia ministránsa. Egy gólem talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy élõholt mágus trófea, egy autentikus vámpír trófea és egy quwarg királynõ trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 44. napon ismét összeakadsz Arina el Enourevel. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Arina el Enoure kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 52. napon megintcsak találkozol Halatir Maurlottal. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 100 tapasztalati pontot.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+13 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy kérõdzõ etra. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény bûzfelhõt lõ rád! Üres a gyomrod, nem tudsz hányni. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a kérõdzõ etra foltos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a kérõdzõ etra testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+2 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]


m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[95,21] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledõ mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a levegõben csattan. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rá költeni.) Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levõ 4 sullár hólyag úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bõrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.] Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,21] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtõzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász quwarg volt. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [97,22] Még mindig hegyvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtõzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy ongóliant. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerõ.)
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[97,23] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy élõholt quwarg. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következõ másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-6 életerõ.)

(Továbbmész...) [96,24] Vált a terep: dombság után ritka erdõ. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [95,24] A terep továbbra is ritka erdõ. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledõt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy a káosz szava varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a bandita bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a bandita testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Elmúlt az áldomás hatása.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+68 életerõ.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) [76 pontot használtál fel, van még 55.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[94,23] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belõled. Még 19 életpontot vesztettél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.

(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szõrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szõröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+48 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-5 életerõ.)

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [52 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következõ körben tehát 240 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és nem tûrnek ellentmondást.



KARAKTERLAP
Idegzsába, egy szõke, kontyos hajú, félszemû kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd sárga. Tharr hittérítõje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

 Erõ:19 (23)  Szint:14  Merészség:7/4 Magasság:153 cm 
 IQ:25  Támadás:14  Agresszió:3 Testsúly:47 kg 
 Ügyesség:20  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:26/26 év 
 Egészség:16  Életpont:214/129  Jellem: semleges (-1) Tul. pont:
 Szerencse:14  Varázspont:160/0  Pénz:235 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/13         EFejl:
Eddig összesen 338 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 589 TP-t kaptál. Jelenleg 70922 TP-d van. A következõ szinthez még 4078 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotõr, kérõdzõ etra, quwarg királynõ.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 16/30   szúrófegyverek: 7/74   vágófegyverek:9/24 (+25%)
  ütõfegyverek: 1/61   dobófegyverek: 9/53   

Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 50 idõszaki: 3

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/85 (+28%)   2. nyomkövetés: 16/43 (+24%)   3. lopás:2/1
  4. mászás: 1/27   5. csapdakészítés: 6/36 (+5%)   6. csapdaészlelés:1/54
  7. gyógyítás: 32/79 (+60%)   8. szörnyidomítás: 2/13   9. teológia:12/27 (+15%)
  10. taumaturgia: 8/72   11. versengés: 2/19   12. harcmûvészetek:16/53
  13. szörnyismeret: 5/99   14. zárnyitás: 1/4   15. vadászat:3/11
  16. bányászat: 3/6       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
elfogod rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219), fabontó szójert (#71) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) 
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> 80. szintû lényekre    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élõholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdõt.
3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1 * bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1   kis bõrpajzs (#45) 1   lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1   rézpajzs (#73) 2   rõtmanó kacagány (#714)
$1 * tankány karom ($237) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
1   bronzpenge (#126) 1   csontkés (#11) 1 * mandibulakasza (#127)
6   mérg. ubuk tüske (#137) 1   mérg. vas dobónyíl (#190) 10   ubuk dobónyíl (#138)
1   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar lándzsa (#224)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1   ezüst karkötõ (#158) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1   igazgy. fülbevaló (#197) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1   trófea nyaklánc (#196)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 1   fáklya (#36) 1   kötél (#92)
1   nagy bronzkulcs (#185) 2   rézkulcs (#75) 1   távcsõ (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne $6 csepp tinta ($101), fér még: 4]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [bennük $8 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 16]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1   uzbány csõr (#169) [benne $3 csepp ugh méreg ($166), fér még: 9]
1   vizestömlõ (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2   álompor ($396) 6   amniosz (#203) 3   aurach fog (#657)
1   bordacsont (#16) 1   csuklyavirág (#133) 2   darázsszárny (#652)
1   dözmöng szív (#122) 5   drótszõr (#37) 2   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 3   gyöngymangó (#135) $1   hebrencs állkapocs ($130)
1   kazmár gyökér (#205) 1   lajhár csont (#236) 32   madártoll (#112)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   nektoraf faggyú (#667) 1   ormánygõte csont (#21)
2   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239) 3   rézdarab (#70)
1   rozmárfog (#1069) 48   sünmedve tüske (#14) 1   szárnyas hernyó (#69)
$7   vadász tatu bõr ($15) 1   vasérc (#152) 2   vízionár szem (#102)

Összsúly: 61.35 kgMegterheltség: 109%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 24 spiritusz (#170) 4 sullár hólyag (#168)
3 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 rákfatty váladék (#333)        



E körben tett lépéseid térképe

(94,22) kérõdzõ etra (#368)
(94,23) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(95,21) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve,
szeppent rákfatty (#186)
(95,24) barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), bandita (#758)
(96,21) vadász quwarg (#241), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155)
(96,24) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), kardfogú fülemüle (#146)
(97,22) ongóliantok (#159), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(97,23) 22. jellempróba, Fairlight oltár, vaskohó (#155), élõholt quwarg (#202)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* A csupasz izom mostantól a forduló vége helyett a következõ táborozás végéig tart.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.