Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Villámcsapás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjének kalandozói előszeretettel használják ezt a kezdő varázslók számára is könnyen elsajátítható, mégis igen hatékony varázslatot.
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65033)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (32)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8230)
Versenyhirdető (1833)
Daxx - egy másik univerum (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (12)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Pszi Ponty 80. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 21. 15h:09'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: szept. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 203
Extra forduló: 14

PSZI PONTY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,-5] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Az aranytermõ erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+95 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+35 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 625. hetének nyerõszámai: 20, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idõ: már 2 éve vagy a Túlélõk Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A fejlesztés sikeresen befejezõdött! Az új képességet csak akkor használhatod, ha a Játékvezetõ véglegesítette. [10 pontot használtál fel, van még 230.]


m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[109,-4] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 17 kerek követ.

(Továbbmész...) [110,-3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gumifát. Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettõl nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) 165 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [111,-2] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 54 tapasztalati pontot kaptál. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [67 pontot használtál fel, van még 163.]

im 0 1 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[112,-1] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy élõholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Felfedeztél egy templomot. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Agak Szittya elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy korinthai amõba les rád a sátor sötétjébõl.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a korinthai amõba hullámzó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amõba testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amõba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 11 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amõba hullámzó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A korinthai amõba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A korinthai amõba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 729 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Egy csúcsos, fekete színû sátorra lelsz a cirkusz közepén. Elõtte egy jókora ember férfi szónokol az õt körülálló kalandozóknak, és eget rengetõ szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Elõrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 224 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldõ. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 14 szúró, 16 vágó, 22 ütõ ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldõ összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 500 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,1] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. [56 pontot használtál fel, van még 77.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[114,2] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy quwarg harcos. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 18 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe trafálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy gumifát. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 114 keresed a 114. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vérszomjas csüldõt. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 492 leírod az 1896. kalandozónak a 492. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 900 leírod az 1896. kalandozónak a 900. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 1066 leírod az 1896. kalandozónak az 1066. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) párducbõrt. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 1071 leírod az 1896. kalandozónak az 1071. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) féregbelet. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 1115 leírod az 1896. kalandozónak az 1115. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 1207 leírod az 1896. kalandozónak az 1207. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 5271 0 492 leírod az 5271. kalandozónak a 492. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 5271 0 1071 leírod az 5271. kalandozónak az 1071. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) féregbelet. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 5271 0 1207 leírod az 5271. kalandozónak az 1207. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 5271 0 1230 leírod az 5271. kalandozónak az 1230. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bruhatagnyelvet. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 2735 24 58 leírod a 2735. kalandozónak a 24. szörnyet az 58. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 2735 0 59 leírod a 2735. kalandozónak az 59. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 2735 0 417 leírod a 2735. kalandozónak a 417. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teknõcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 1896 0 1116 leírod az 1896. kalandozónak az 1116. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

in 2735 0 650 leírod a 2735. kalandozónak a 650. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sámán erszényt. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 15, 23. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következõ körben tehát 251 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nõ. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezõre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.



KARAKTERLAP
Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

 Erõ:16 (22)  Szint:14  Merészség:5/5 Magasság:129 cm 
 IQ:23 (27)  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:16 (20)  Védekezés:31  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:16 (22)  Életpont:247/146  Jellem: semleges (+2) Tul. pont:
 Szerencse:21 (29)  Varázspont:259/0  Pénz:361 arany Kép. pont:
 Tudatpont:15/1   Pszi pont:83/8      EFejl:15 
Eddig összesen 293 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1672 TP-t kaptál. Jelenleg 63218 TP-d van. A következõ szinthez még 11782 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, köpködõ bruhatag, kérõdzõ etra. A 76. fordulódban 1049 arany került a bankszámládra. 1090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 17 (+1)   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 3   dobófegyverek: 2

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12   2. nyomkövetés: 10   3. lopás: 1
  4. mászás: 5   5. csapdakészítés: 6   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 21   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 3
  10. teológia: 3   11. taumaturgia: 14 (+1)   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 3   14. szörnyismeret: 9   15. pszi: 10
  16. zárnyitás: 1   17. vadászat: 3   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívõk (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP) 
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)
1   mászókarom (#78) 1 * rejtõköpeny (#277) $1   rézsisak ($72)
1   sárga erõöv (#276) 1 * teknõcpajzs (#417) 2 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
17 * kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   mérgezett vasnyíl (#187) 9   nyílvesszõ (#108) 4   orgyilkos tõr (#225)
1 * parittya (#18) 1   rövid íj (#107) 25   ubuk tüske (#131)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   gólem talizmán (#811) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736)
1 * örökkéval.kristálya (#1207) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1   ritualista amulett (#708)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   umbatari karkötõ (#278) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34)
1   csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
2   fáklya (#36) 3   hebrencs csapda (#147) 8   kaja (#2)
2   kis vaskulcs (#40) 3   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245)
1   nagy aranykulcs (#246) 4   rézkulcs (#75) 1   teremtés zsákja (#818)
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
10   sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 190]
9   uzbány csõr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 78]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 20]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 31   álompor (#396) 4   aurach fog (#657)
1   bruhatagnyelv (#1230) 3   dorony tüdõ (#212) 10   fabontó (#106)
6   fõnixtoll (#563) 1   gromak bõr (#268) 2   gyöngymangó (#135)
2   jegesmedve bunda (#1067) 20   kaktusztüske (#114) 3   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 1   lajhár csont (#236) 1   lapockacsont (#33)
19   madártoll (#112) 3   mákrózsa virág (#56) 1   moa smaragd (#377)
5   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 10   ovimon-bogyó (#207)
1   párducbõr (#1066) 15   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239)
1   raptor karom (#281) 1   smirglilevél (#29) 1   tükör (#43)
1   vasérc (#152)        

Összsúly: 64.32 kgMegterheltség: 119%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 kaja (#2) 14 kerek kõ (#19)
1 móri gyümölcs (#116) 2 tinta (#101) 1 ubuk tüske (#131)



E körben tett lépéseid térképe

(109,-4) vaskohó (#155)
(110,-3) gumifa (#38), Tharr oltár, tintacsigák (#74)
(111,-2) mély kút (#93), Sheran oltár, százfogú (#53)
(112,-1) élõholt quwarg (#202), Raia oltár, mûvészi porolit (#720), korinthai amõba (#420)
(112,0) vérszomjas csüldõ (#114), Sheran rúnaköve
(113,1) szent tölgyfa (#393)
(114,2) quwarg harcos (#201)
(114,3) gumifa (#38)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.09.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Pszi Ponty 80. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffõniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) varkaudar mágus (#128)
Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133)
palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148)
szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) orgoró (#170) sírlidérc (#172) élõholt mágus (#175)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) adószedõ (#234) vadász quwarg (#241) pordémon (#253) aranyfecske (#283)
manaelementál (#290) quwarg felderítõ (#299) quwarg szabotõr (#301) óriáspók (#303) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
dûnekukac (#357) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) jegesmedve (#637)
yeti poronty (#638) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643)
fagyelementál (#644) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647) eszkimó óriás (#648)
jégzabáló (#649) animált hókutya (#651) köpködõ bruhatag (#773)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) $kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) árnyéksár (#61)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102)
$magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143)
két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) obszidián függõ (#195) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) smaragd védõgyûrû (#223) orgyilkos tõr (#225) acélpengõke (#231) furulya (#233)
lajhár csont (#236) lant (#238) pular kristály (#239) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyûrû (#254) templom (#256)
nehezék (#258) gromak bõr (#268) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277) umbatari karkötõ (#278)
tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282) Tharr Keresztje (#287) bíbor erõöv (#291)
kõszem (#304) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
moa smaragd (#377) ónix piramis (#387) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) teknõcpajzs (#417)
Vlagyimir szobra (#433) réz masszariasztó (#436) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erõdítmény (#488) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) fõnixtoll (#563)
Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655)
aurach fog (#657) alligátorbõr cipõ (#662) elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668)
rakolits por (#669) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683)
rinóbõr öv (#685) ryuku kopja (#694) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700)
ritualista amulett (#708) etra hályog (#712) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) bunthar bõr (#733)
jegygyûrû (#736) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814)
hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermõ erszény (#819) örökkéval. rubinja (#900) párducbõr (#1066)
jegesmedve bunda (#1067) féregbél (#1071) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115)
örökkéval. zafírja (#1116) sámán gyógykenõcs (#1139) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) örökkéval.kristálya (#1207)
bruhatagnyelv (#1230)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen                     
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.