Kölök 50. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 28. 14h:17'
EZ A 87. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
88. játékheted kezdete: nov. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 394
|
|
KÖLÖK KALANDJAI
42 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,25] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 lánckesztyû (eladási ár: 200
arany, ebbõl a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Átveszed a sikeresen eladott 1 dorony tüdõ (eladási ár: 100 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt
látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája.
Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van
hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy
teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
(ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9
parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben
kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha
nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét
opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a
fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a
jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai
fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy,
mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.]
Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás 3. napján találkozol egy szõke hajú, barna szemû mutáns nõvel. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása
könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját
felismered, semlegesnek tûnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Orsi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a
további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel késõbb is a különös
találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú
hajú, kék szemû elf nõvel. Õ Halatir Maurloth felesége! Leah tanítványa. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát,
egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy korinthai
talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy
élõholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyûrûjében fekete
obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Auráját
érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred.
Otthagyod a másik kalandozót.
A 3. napon összefutsz Vulagharral. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy
Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár
sisakot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és
egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját:
ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 3. napon összeakadsz egy hosszú
ezüsthajú, barna szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy bíbor
erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy smaragd
védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy vark. pecsétgyûrût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex
talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi
egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát,
bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Bronzszakállú Holg. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Meleg
kézfogás után elbúcsúztok.
A 3. napon összeakadsz egy meghatározhatatlan színû, hosszú hajú, kék szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû.
Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbõr cipõt, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy
jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy
tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet és egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra
trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort
védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ
neve Szépmezõ Szárnya. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú,
aztán mindegyikõtök megy tovább. A 3. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemû alakváltó nõvel. Bõre
bronzként csillog. Sheran fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy rejtõköpenyt, egy rõtmanó
kacagányt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea,
egy csontváz lord trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Bal
kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Nantosvelta. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Csábos mosolyt villant meg
feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklõdést.
A 3. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight felszentelt papja.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy
nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel.
Felszerelését egy quwarg királynõ trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a
ruhájára festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. Auráját
érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Andrew Vortex. Kölcsönösen
engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a
pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke
szemû mutáns nõvel. Elenios eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt,
egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy
vasvértet visel. Fegyverzetét egy orgoró trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy
harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri.
Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fénysugár. Mentális kapcsolatot
vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 5. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Elenios kisebb papja. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom
fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját,
egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy földsárkány
trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy nómenklatúra trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridõ kontinuum.
Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár!
Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is a jó oldalhoz
tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Aquila Kyra. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és
csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 5. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemû ember nõvel.
Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar
szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy
varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb
kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a
magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Vörös Veronika. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé
teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted
erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában.
(+23 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány
négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 179.]
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még
169.]
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 164.]
v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal
kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 159.]
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot!
Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]
p 71 | használod a 71. pszi képességet
| Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll.
aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 154.]
[94,24] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt
táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel
egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal
találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban
gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez
nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel
perforálod az útonálló nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy
kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összeakadsz Exterminusz. Tharr hûséges követõje. Egy arany papi karkötõt, egy ezüst karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy szürke bõrkesztyût és egy
vassisakot visel. Felszerelését egy sóhajtó dorony trófea, egy sötét gnóm trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea teszi
egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed
auráját: semleges jellemû. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat!
(-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 144.]
ve 104 4 | megveszed a 104. tárgyat 4
| Vásároltál 4 fémrudat. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
ve 176 10 | megveszed a 176. tárgyat 10
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
ve 94 10 | megveszed a 94. tárgyat 10
| Vásároltál 10 bronzhegyû nyilat. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
[93,24] Még mindig a városban vagy.
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész,
hogy elolvasd. " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy fehér kõbõl kifaragott,
tiszta vizû szökõkutat találsz. Mohón iszol belõle. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Észreveszel egy teljesen lerombolt
Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen
81 mérföldre délre megnyílt! " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod:
" Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói
hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összefutsz egy szõke hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre teljesen fehér! Fairlight tanítványa. Egy fekete,
rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan
szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét
egy kérõdzõ etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Don Hernan Cortes. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész,
hogy elolvasd. " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány
hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje
100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [10 pontot használtál fel, van még 134.]
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat
| Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz.
Jelenleg 1434 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
bb 104 4 | beraksz a bankba a 104. tárgyat (4 darabot)
| Beraksz a bank széfjébe 4 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
| [93,23] Továbbmész a város utcáján.
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész,
hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is,
mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény
Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban
büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy
fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Az erõnk forrása saját
magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van
beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini
kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár,
pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy
fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Naplovagból parányi
porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
(Továbbmész...) [92,22] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
csupasz kenyérfa. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve.
Felfedeztél egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár
lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva,
megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból
kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl.
Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát
ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 9 életpontot
vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még
kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [93,21] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar
észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledõt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb
problémát. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a
fegyverek.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz
néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 14
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a karmos tankány jobb
középsõ lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a
karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1
támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot
vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a karmos tankány bal elsõ lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4
életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A karmos
tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és
menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz
meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27
életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Észreveszel egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy phua-kúpot.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Egy kapkodó,
fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ
most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az
alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfénybõl csak
kevés szûrõdik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod -
szereztél 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Hogy kerül ide
egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte
felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre,
kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra
vezetnek.
Összeakadsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû alakváltó férfival. Egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy
regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet
és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy vérfürdetõ magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy epokitféreg trófea
ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy
inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered,
sötétlelkû, gonosz teremtmény. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik
kalandozót.
[54 pontot használtál fel, van még 80.]
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre
| [94,20] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Utad
során felfedezel egy Chara-din monolitját. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz
egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit
késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy bávatag golombár. Amikor elhal a zaj,
elõmászol.
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen
felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra
vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [95,21] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét.
Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ
karmazsin huhogó nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok,
a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó
levelét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával
hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz!
(+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 4 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5
varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Öreg nyomkövetõként
körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat,
amelyek délre vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 55.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad,
ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+23 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 25.]
[94,22] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fûbõl
érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy rájanyék. Ha a szörny
harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a
rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ha Sheran hívõ vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni,
akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy álomvirágot. Egy különös
szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála
hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy
útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Elõbb találsz tökös nõt, mint kapsz el egy
Árnymenõt... a helyedben ügyelnék! " északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A
feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered,
hogy ez egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod
a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával
néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6
varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) Bizsergetõ érzésed van (+7 vp). Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással
58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó
masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad
köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A
másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2
bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes
mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Lethal Hand Bimboval. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínûleg egy ügyes hangszerkészítõ
mesteri munkája. Sheran tanítványa. Egy aranygyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt,
egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot,
egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy ork bérgyilász
trófea és egy troll ritualista trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög
tart. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad
oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok
egymástól. Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a
fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Õ a Jégmágusok
Szövetségének Majdnem költõ, Majdnem író, Majdnem élõ, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja
és énekese: Vemhes Guppi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid
hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 15.]
szk 99 | keresed a 99. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
h 243 | használod a 243. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 10.]
tf 6 40 | fejleszted a 6. tulajdonságodat 10 pontért
| Kényelmesen elhelyezkedsz, és elmédet a kasztroplanáris térbe küldöd, tapasztalatokért. Itt nyüzsög a KT összes tudata,
lüktetve, pulzálva! Micsoda tapasztalat! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az MXTU-d érezhetõen megnövekedjen. [10
pontot használtál fel, van még 0.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség
hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1
szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy
lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 16, 8.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet
keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások
megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 188 pontot. A következõ körben tehát 188 pontot költhetsz el.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz,
plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg
hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert
stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik
kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább
eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás"
kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték
rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a
varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal
rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal,
nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a
verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem
szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni,
amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet
elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó
jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.
|
KARAKTERLAP |
Kölök, egy szõke, göndör hajú, kék szemû mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresõi (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 50. fordulód.
Erõ: | 24 (25) | | Szint: | 13 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 28 | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | | Védekezés: | 12 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 175/159 | | Jellem: | jó (82) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | | Varázspont: | 155/34 | | Pénz: | 1167 arany | | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 8/2 | | Pszi pont: | 48/17 | | | | | | |
|
Eddig összesen 192 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 912 TP-t kaptál. Jelenleg 40460 TP-d van. A következõ szinthez még 7540 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, ragyás burástya, kérõdzõ etra. A 50. fordulódban 1434 arany került a bankszámládra. 1434 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 1 | | vágófegyverek: | 14 | | ütõfegyverek: | 1 |
lõfegyverek: | 13 | | dobófegyverek: | 2 | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kõ (#19) (4 -9.); vashegyû nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kõ (#19) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 4 (+1) | | 2. nyomkövetés: | 13 (+1) | | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 8 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. teológia: | 5 (+1) | | 11. taumaturgia: | 5 | | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | | 14. zene: | 1 | | 15. szörnyismeret: | 9 |
16. pszi: | 6 | | 17. vadászat: | 1 | | 18. bányászat: | 6 |
19. fõzés: | 1 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot , csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | éber kakukk (#3) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
11 | * | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | | nyílvesszõ (#108) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) | 1 | * | rövid kard (#171) |
18 | | ubuk tüske (#131) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | + | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) |
4 | | kaja (#2) | 2 | | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szent jogar (#150) |
1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 20] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] |
8 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] |
2 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
6 | | álompor (#396) | 1 | | antilopbõr (#48) | 2 | | bakkura bõr (#95) |
12 | | drótszõr (#37) | 2 | | evaporõr háj (#105) | 3 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 3 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | hebrencs állkapocs (#130) |
7 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 3 | | lapockacsont (#33) |
26 | | madártoll (#112) | 1 | | magszim bél (#103) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
4 | | óndarab (#85) | 2 | | purifikátor háj (#269) | 6 | | rézdarab (#70) |
16 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | surranó kígyó bõr (#47) | 6 | | tigroszlán fog (#63) |
3 | | vasérc (#152) | 2 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 42.53 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
4 | | fémrúd (#104) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1164 | | arany (#50) | 1 | | sötét tekercs (#535) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
8 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | huhogó bibe (#332) | 1 | | kaja (#2) |
1 | | rézkulcs (#75) | 20 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(92,22) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, ork sámán (#345)
(93,21) karmos tankány (#137), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395,
belõle készíthetõ: #396), 46. jellempróba, egy alakváltó férfi
(93,23) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,24) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Don Hernan Cortes
(1005. kalandozó)
(93,25) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(94,20) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(94,22) rájanyékek (#58), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393),
manaelementál (#290), Lethal Hand Bimbo (2580. kalandozó), Vemhes Guppi (4528. kalandozó)
(94,24) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), útonálló (#130), Exterminusz (1064. kalandozó)
(95,21) barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), karmazsin huhogó (#185)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Kölök 50. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | görgõte (#41) | | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffõniksz (#106) | fekete griff (#107) | | vadász varkaudar (#108) | kõkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | | süvítõ rája (#113) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | | trappoló dinymák (#118) | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntetõ praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaõr (#133) | | palotaõr (#134) | élõholt mirg (#135) | sötét fõgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | | szõrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynõ (#153) | | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejû troll (#163) | | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | halálosztó kain (#168) | óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyû (#174) | élõholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | | ongóliant hadúr (#178) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) | vércápa (#193) | quwarg harcos (#201) | | élõholt quwarg (#202) | kneopatikus mollusk (#209) | joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | | quwarg nagymester (#214) | tûzfõnix (#215) | élõholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | | északi tûzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | norpadolótika (#226) | ekharion (#232) | Mnebolath (#237) | | sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | Rughar familiárisa (#245) | | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | noth szellem (#250) | zombi mester (#251) | pordémon (#253) | | õrült varázsló (#255) | tüskés gigaféreg (#256) | holle anyó (#259) | trikornis herceg (#261) | zsoldoskatona (#262) | | harci mágus (#265) | õrjáratozó katona (#274) | halálelementál (#279) | Védõnõvér (#280) | kronotapír (#286) | | manaelementál (#290) | quwarg felderítõ (#299) | óriáspók (#303) | aranygriff (#304) | Folrang (#331) | | Sir Rasolphius (#334) | bölcs szilmill (#343) | smaragd õrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | | nektoraf (#355) | dûnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknõs (#362) | partravetett medúza (#363) | fekete amõba (#364) | troll ritualista (#365) | | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | bunthar (#396) | Nateilena úrnõ (#404) | smaragdgólem (#417) | | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amõba (#420) | kék rothasztó (#421) | hópárduc (#642) | | rozmárember (#643) | fagyelementál (#644) | dermesztõ lidérc (#645) | sarki óriásteknõs (#646) | lábascet (#647) | | csontlepke (#746) | érzõ szívû dromedár (#753) | alattomos manó (#756) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | bõrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökõkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | tábla (#120) | | jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | szent jogar (#150) | | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függõ (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyûrû (#180) | | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | aranygyûrû (#193) | arany karperec (#194) | obszidián függõ (#195) | | trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfû csomó (#200) | | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | | sáfránypor (#211) | dorony tüdõ (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | | dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védõgyûrû (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | | ramit kõ (#226) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötõ (#229) | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | | | | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | | tankány karom (#237) | lant (#238) | pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | | fekete bõrcsizma (#247) | pszi kõ (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | smaragd koszorú (#252) | | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyûrû (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | nehezék (#258) | | szopókõ (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamezõ (#262) | õsi csatamezõ (#263) | | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) | fülemüle agyar (#267) | gromak bõr (#268) | purifikátor háj (#269) | | gromak páncél (#270) | szürke bõrkesztyû (#271) | aranytû (#272) | szuper dobóháló (#273) | ametiszt medál (#275) | | sárga erõöv (#276) | umbatari karkötõ (#278) | raptor karom (#281) | Fekete Kehely (#283) | Sheran fõzete (#286) | | zan indukátor (#288) | varkaudar páncél (#294) | kõszem (#304) | varázskõ (#305) | ezüst papi karkötõ (#308) | | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | | ezüsttõr (#322) | ezüsthegyû nyíl (#323) | ezüsthegyû lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | mirtuszkoszorú (#330) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | | rákfatty váladék (#333) | acéltû (#334) | olló (#335) | pukkanó tûcsapda (#336) | piranha zsákvédõ (#337) | | királyi korona (#338) | fagyöngy füzér (#342) | rézgolyó (#343) | rózsaszín bugyogó (#346) | shinai gömb (#348) | | lovagi tabard (#349) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) | quwarg boly (#359) | phua-kúp (#372) | | Eldaran karkötõje (#373) | fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | moa üveggömb (#383) | moa burát (#384) | | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | városépítkezés (#398) | | fõutca (#399) | ház (#400) | morgud hagymatõ (#402) | fokhagyma (#403) | réz fejpánt (#406) | | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | árnyékharcos gyûrû (#409) | kígyóbõr öv (#410) | aranypikkely (#415) | | teknõcteknõ (#416) | Raia pallosa (#426) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | | szent liget (#439) | térkapu (#452) | zafír fülbevaló (#477) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) | | Szent Pöröly (#485) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) | | kihívás tornya (#502) | totemoszlop (#505) | Krugrog terítõje (#507) | ostromlétra (#510) | Chara-din monolitja (#534) | | sötét tekercs (#535) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) | jing-jang fejpánt (#556) | fõnixtoll (#563) | | aranytoll (#572) | Fortuna szentélye (#645) | kulcskarika (#648) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | | aurach bõr (#658) | elkarog szõr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | | nyomkeresõ talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | | rinóbõr öv (#685) | ryuku csizma (#692) | ryuku köpeny (#693) | ryuku kopja (#694) | ryuku buzogány (#696) | | Rahn ékkõ (#701) | etra hályog (#712) | mûvészi porolit (#720) | rubin fejék (#729) | bunthar bõr (#733) | | jegygyûrû (#736) | halálhozó talizmán (#813) | hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) | szirén köpenye (#820) | | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | párducbõr (#1066) | rozmárfog (#1069) | ulkor gyöngy (#1072) | | csodák kútja (#1096) | varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | szekérkaraván (#1215) | | megbûvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | esélynövelõ (#1409) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad
FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|