Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Harci mágus
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A harci mágus lételeme, hogy halált és pusztulást hozzon - fizikailag és mágikus úton egyaránt.
Nézz szét a galériában!
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés (1)
HKK Online V1.0 (11)
Versenyhirdető (1831)
Karaktert keresek !!! (721)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (2)
Lapötletek (65015)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Marcho Ven-Saak 438. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:08'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 343

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,52] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 balkezes gyûrût (199 arany kikiáltási áron), 29 csalánvirágot (500 arany kikiáltási áron), 30 ében tobozt (1200 arany kikiáltási áron), 1 íjászkencét (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A táborozás 1. napján összefutsz Ymmor-Thallal. Sheran elsõ számú avatárja. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédõt, egy drakolder gyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy gólemgyûrût, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy õselemek köpenyét, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rinóbõr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tleikan kesztyût, egy tûzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan fõbíra trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy cápafogat tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+540 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.] Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.] Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+8 erõ). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.] Fürgén varázsolsz! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.] Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bõröd. [-15 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.] Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 675.]


kno 5 5 képesség-növelés 5
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) [0 pontot használtál fel, van még 675.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvetõ gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 665.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különbözõ gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 655.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tûzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kt 849 5 elkészíted a 849. tárgyat (5 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

bb 500 1 beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

h 341 209 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

h 341 268 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

h 341 280 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

dd 4 8 632 eldobod a 4. tárgyat a 8. tárgyat a 632. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 2 szöges bunkót. Elhajítasz 3 arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

v 22 126 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ bronzpengét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 vadász tatu bõr. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 650.]

v 22 126 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ bronzpengét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 vadász tatu bõr. [-30 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 645.]

v 22 126 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ bronzpengét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 vadász tatu bõr. [-30 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 640.]

v 22 126 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ bronzpengét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 vadász tatu bõr. [-30 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 635.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[193,51] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy bûbájlidérc. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,50] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ szánalmas pondró nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy méregfelhõ II varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (8 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerõ). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [193,49] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. A sûrû aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelõ szemek elõl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bûbájlidérc. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 608.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[192,49] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy trikornis herceg. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy földsárkány formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

(Továbbmész...) [191,48] Véget ér az erdõ. Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhõ II varázslatot lõsz. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {KCC:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerõ). Transzformálsz! (+41 varázspont.) A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {HD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a woorgard testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívõi építették. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Qusaimódó vigyorog kajánul. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot!
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 szögletes követ.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 9 kerek követ.

(Továbbmész...) [190,49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ongóliant közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy méregfelhõ II varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk mûködik (+2 életpont). Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {KCC:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant bal lábát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerõ). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytû, egy sárga erõöv, egy igazgy. fülbevaló, 8 arany és egy gyöngymangó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [58 pontot használtál fel, van még 550.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[189,49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a woorgard testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerõ). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a woorgard testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 csalánvirágot.

(Továbbmész...) [189,48] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy megsebesített woorgard. Ettõl nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögõ hátát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {FM:} Zinthurg pallossal megvagdalod a woorgard testét. Kritikus ütés! (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [190,48] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál. Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Ellenfeledre méregfelhõ II varázslatot lõsz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk mûködik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kõ) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy hordóagyú mameluk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A csata nem lesz könnyû: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Távolról méregfelhõ II varázslatot lõsz a másikra. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk bal elsõ lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 23 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [81 pontot használtál fel, van még 469.]

v 198 212 49 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(189,48) woorgard (#231), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, érclelõhely
(189,49) oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, woorgard (#231)
(190,48) mély szakadék (#154), Tharr oltár, mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelõhely, hordóagyú
mameluk (#254)
(190,49) ongóliant (#159), kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(191,48) woorgard (#231), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Leah oltár, mûvészi porolit (#720), 36.
jellempróba, érclelõhely
(192,49) trikornis herceg (#261), mûvészi porolit (#720)
(193,49) Chara-din monolitja (#534), bûbájlidérc (#761)
(193,50) szánalmas pondró (#792)
(193,51) bûbájlidérc (#761), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)

[212,49] Továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Gort Grán formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [18 pontot használtál fel, van még 451.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 446.]


* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 435.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy umbatari bromag. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk mûködik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag mérgezõ bõrét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd mérgezõ párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az umbatari bromag testét. Kritikus ütés! (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 3640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 395.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 355.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hegyi óriás került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre méregfelhõ II varázslatot lõsz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (124 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 315.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 275.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 235.]


tf 4 35 fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 18, 19. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 579 pontot. A következõ körben tehát 779 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemû, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bõröd sárga. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

 Erõ:67 (80)  Szint:34  Merészség:10/5 Magasság:144 cm 
 IQ:62 (64)  Támadás:46  Agresszió:4 Testsúly:54 kg 
 Ügyesség:60 (63)  Védekezés:93  Menekülés:30 % Életkor:38/40 év 
 Egészség:63 (67)  Életpont:735/858  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:72 (75)  Varázspont:1673/611  Pénz:4758 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/4   Pszi pont:224/233   Halhatatlanság:4 %   EFejl:
Eddig összesen 3450 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19512 TP-t kaptál. Jelenleg 5108652 TP-d van. A következõ szinthez még 391348 TP szükséges. Trófeáid: skarlátdémon, térfaló, triklem drakolder. A 432. fordulódban 21487 arany került a bankszámládra. 22131 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/32   ökölvívás: 35/15 (+3%)   szúrófegyverek:20/0
  vágófegyverek: 24/48 (+12%)   ütõfegyverek: 12/7   lõfegyverek:9/22
  dobófegyverek: 34/67 (+4%)       

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 36/76 (+32%)   2. nyomkövetés: 107/78 (+18%)   3. mászás:18/8 (+2%)
  4. csapdakészítés: 28/42 (+6%)   5. csapdaészlelés: 29/38 (+500%)   6. gyógyítás:76/16
  7. titkosírás: 4/14   8. felderítés: 25/44   9. szörnyidomítás:8/28
  10. teológia: 62/79 (+33%)   11. taumaturgia: 81/2 (+804%)   12. szerencsejáték:6/57
  13. versengés: 8/86   14. harcmûvészetek: 39/11   15. zene:6/25
  16. szörnyismeret: 33/71   17. pszi: 22/58 (+6%)   18. zárnyitás:3/15
  19. vadászat: 10/33   20. bányászat: 30/93 (+20%)   21. úszás:12/90
  22. fõzés: 2/0       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), óriás csontváz (#176), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívõk (#996), Minas Sul (#5194), õrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bûbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)tûzgolyó (#155, 25 VP)tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)háló (#186, 24 VP)tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)Tharr haragja (#145, 16 VP)ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)becsületjel (#158, 14 VP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)planetáris õrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)kényszerport (#183, 8 VP)esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhõ II (#193, 18 VP)Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthetõ: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)csupasz izom (#28)
óriáserõ (#53)varázsenergia (#161)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), méregfelhõ II (#193), háló (#186)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tûzesõ (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élõholt pozdorja (#134) >> élõholt õsmágus (#179)
háló (#186) >> noth szellem (#250) izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251)
háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178) háló (#186) >> tûzelementál (#276)
háló (#186) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> viharóriás (#278)
méregfelhõ II (#193) >> Zinthurg (#180) méregfelhõ II (#193) >> férfiak (#998)
méregfelhõ II (#193) >> nõk (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, elõbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az õ legyõzése igazi dicsõség Tharr papja számára!
2.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: gyõzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyõzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül õket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotõr, 7 harcos, 13 királynõ, 12 élõholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   angyalok kesztyûje (#609) 1 * Batharak vállemeze (#831) 1 * Huddens kesztyûje (#649)
1   krapixlon fürdõruha (#454) 1 * lidérckorona (#531) 1   mászókarom (#78)
1 * õselemek köpenye (#560) $1   rejtõköpeny ($277) 1 * Rhatt páncélja (#458)
1 * ryuku menetpajzs (#1320) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
$1   sárga erõöv ($276) 1   törpe bakancs (#475) 1 * tûzúr csizmája (#533)
$1 * zafír erõöv ($397)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzpenge (#126) 5   ében dobónyíl (#849) 1   Fókuszpenge (#639)
1   kampós acélszigony (#455) 10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
16   nyílvesszõ (#108) $3   sallank nyíl ($129) 1   szigony (#389)
10   szögletes kõ (#17) 1   Trákin csákánya (#367) 13 * vas dobónyíl (#189)
1   Zinthurg pallos (#716)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
11 * angyalok gyûrûje (#529) $1 * arany papi karkötõ ($309) 1   balkezes gyûrû (#1549)
2   gólem talizmán (#811) 1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$1   igazgy. fülbevaló ($197) 1 * két kard szimbólum (#144) 1   koponya szimbólum (#139)
2   korinthai talizmán (#814) 1   Luthius karkötõje (#527) 1   mászó-karperec (#392)
1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
1   smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) 1   Tharr Keresztje (#287)
1 * vortex amulettje (#607) 2   vortex talizmán (#812) 1 * Xanathal karkötõje (#956)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
25   áldott kõ (#642) 1 + alkímiázó üst (#341) 5   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bunthar zsák (#734) 7   deus ex machina (#1)
1   dizen kulcs (#472) 1   dobóháló (#221) 13   fiatalság itala (#473)
1 + gránátcsapda (#431) 40   gyógykenõcs (#313) 4   kaja (#2)
1   kholden kulcs (#470) 1   kötél (#92) 4   kristályfolyadék (#449)
1   kulcskarika (#648) 2   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   Morgan szilánkja (#508) $1   nagy vaskulcs ($186)
2   norgat kulcs (#471) 1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
4   shinai gömb (#348) 4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234)
1   teremtés zsákja (#818) 40   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
16   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 150]
42   fûszertartó (#210) [bennük 26 csepp sáfránypor (#211), fér még: 184]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
4   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1   molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
13   sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 223]
4   szent kehely (#257) [bennük 35 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
6   toxyl üvegcse (#592) [bennük 29 csepp toxyl (#591), fér még: 31]
16   uzbány csõr (#169) [bennük 140 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52]
10   vizestömlõ (#3) [bennük 178 korty víz (#27), fér még: 22]
31   zöld üveg (#82) [bennük 410 csepp ragasztó (#83), fér még: 210]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
23   álompor (#396) 10   amniosz (#203) 9   borkonyó bibe (#312)
1   csalánvirág (#582) 2   dorony tüdõ (#212) 5   Éjvadász karma (#847)
8   Eldereth szilánk (#512) 30   ezüstdarab (#326) 23   fokhagyma (#403)
6 + fõnixtoll (#563) 15   galachmit (#310) 47   gyöngymangó (#135)
17   halcsont (#390) 29   kaktuszbogyó (#429) 1   kazmár gyökér (#205)
28   kék orchidea (#68) 21   kõszem (#304) 5   küklopsz szem (#643)
15   lótuszvirág (#447) 20   madártoll (#112) 3   manifeszt.nyúlvány (#214)
6   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) $9   óndarab ($85)
13   púderkõ (#119) $1   pular kristály ($239) 51   quwarg tojás (#360)
$1   ramit kõ ($226) 5   remák szív (#264) 33   rézdarab (#70)
55   sallank karom (#128) 21   smirglilevél (#29) 36   szárnyas hernyó (#69)
$2   téfea-agy ($172) 5   Thargodan esszencia (#328) $4   vadász tatu bõr ($15)
2   vámpírfog (#1221)        

Összsúly: 174.84 kgMegterheltség: 78%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
24   ezüstdarab (#326) 175   gyöngymangó (#135) 260   kaja (#2)
100   kaktuszbogyó (#429) 202   madártoll (#112) 19   manakristály (#500)
1   mihlanil (#539) 185   pirkit (#153) 400   quwarg tojás (#360)
113   Thargodan esszencia (#328)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arkog kõ (#632) 1 bot (#4) 4 bronzpenge (#126)
1 gromak bõr (#268) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 manakristály (#500) 1 nyílvesszõ (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 2 szöges bunkó (#8)
4 szuperkötél (#209) 2 tyrex csont (#280) 5 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
107 arany (#50) 1 aranytû (#272) 1 csalánvirág (#582)
2 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 9 kerek kõ (#19)
1 mutáns csont (#331) 9 óndarab (#85) 1 ramit kõ (#226)
16 rézdarab (#70) 1 sárga erõöv (#276) 3 szögletes kõ (#17)
3 toxyl (#591) 4 vadász tatu bõr (#15)    



E körben tett lépéseid térképe

(212,49) vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelõhely, umbatari bromag (#770), hegyi óriás (#397)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.