Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Városi bandatag
(Shadowrun archetípus)
Küldd el képeslapként!
A bandatag otthona az agglomeráció dzsungele - minden egyes sikátor, italmérés, elhagyott épület és kiégett autó.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Litér
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét

A lista folytatása...
Daxx - egy másik univerum (6)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (12)
Céhek Új Nemzedéken (15)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (4)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (39)
Lapötletek (65034)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ilinor dor Blazeer 363. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 17. 14h:56'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 363. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: nov. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3044
Extra forduló: 4

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,51] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 xirnox szív (eladási ár: 460 arany, ebbõl a kezelési költség: 46 arany), 31 Kaldor varázspora (eladási ár: 500 arany, ebbõl a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 grifftojás (eladási ár: 500 arany, ebbõl a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. A táborozás 3. napján összefutsz Gor Findalasszal. Sheran személyes tanácsadója. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy derit sodronynadrágot, egy életköves gyûrût, egy fattylord derékövet, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyût, egy örökkéval.gyémántját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rubin fülbevalót, egy smaragd karkötõt, egy törpe bakancsot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vérvágyó sólyom trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy szánalmas pondró trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Tilnetor kardját, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Meglepõdve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Mentális auráját felismered, semleges jellemû. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lõbemutatót tart neked! Nincs erõd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az 5. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy hollófekete, hosszú hajú, csillogó szemû fakírsovány árnymanó férfi. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bõre. Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Leah kisebb avatárja. Egy adamantit kesztyût, egy adamantit páncélt, egy bo'adhun gyûrût, egy bozontfonatot, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.tûzopálját, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy törp sisakot, egy tûzúr csizmáját, egy Xanathal karkötõjét és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy méregféreg trófea, egy királyi õrjáratos trófea és egy pikkelyes ptog trófea díszíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az 5. napon összefutsz Weisser Riese-ével. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy császári kesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy mouthlan trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 7. napon újból összefutsz Gor Findalasszal. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lõbemutatót tart neked! Nincs erõd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 12. napon ismét összefutsz Weisser Riese-ével. Érzékeled auráját: az õ jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 13. napon találkozol egy kopasz, piros szemû ember férfival. Fekete a bõre. Sheran személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy Eldereth kristályt, egy háború gyûrûjét, egy Huddens kesztyûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbõr övet, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku kalózkendõt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Thargodan légiós trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy drag'kór bökõt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Arem. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Bossy, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet. Tompaeszü Nyüzsi, amikor találkoztál vele, adott neked egy remák szivet és egy térhajlító kavicsot (ld. enc.). Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja elõtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, elsõ pillantásod a trónra, és a rajta ülõ koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekbõl tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két õrszem, akiket a kapunál lesbõl kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+64 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+368 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy zoloboo sámán nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 493.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 491.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 489.] Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.] Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 485.] 249 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2005. év 8. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 475.]


a 657 1952 4 átadod a 657. tárgyat az 1952. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 aurach fogat Glanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

aa 352 363 1263 átadod a 352. tárgyat a 363. tárgyat az 1263. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mithrilt Glanga Dor Blazeer részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsttollú nyilat Glanga Dor Blazeer részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 tünde tegezt Glanga Dor Blazeer részére. [15 pontot használtál fel, van még 455.]

kt 392 elkészíted a 392. tárgyat
Legyártottál 1 mászó-karperecet. Egészséged TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 415.]

kf 392 3 kézbeveszed/felveszed a 392. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd a mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

hu 245 427 464 hulladék: 245 427 464
Hulladékgyûjtés törölve: márványkulcs. Hulladék, ezért nem gyûjtesz õstroll agyalót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz nehéz harci kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

hu 254 246 389 hulladék: 254 246 389
Hulladék, ezért nem gyûjtesz regeneráló gyûrût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

hu 572 665 601 hulladék: 572 665 601
Hulladék, ezért nem gyûjtesz aranytollat. Hulladék, ezért nem gyûjtesz elkarog szõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz hro formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermõ ládikóba: aranytoll (185,60)-> (80 ap), elkarog szõr (185,60)-> (1 ap), hro formázó minta (185,60)-> (25 ap), nagy aranykulcs (185,60)-> (24 ap), nehéz harci kesztyû (185,60)-> (370 ap), õstroll agyaló (185,60)-> (kudarc), regeneráló gyûrû (186,61)-> (80 ap), szigony (185,60)-> (14 ap), összesen 594 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

kf 538 615 kézbeveszed/felveszed az 538. tárgyat a 615. tárggyal
Magadra öltöd a Bufa páncélját. A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött. [-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 370.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 320.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A következõ szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A következõ szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A következõ szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. A következõ épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 292.]

fa 585 1131 13 feladod az 585. tárgyat az 1131. kalandozónak (13 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 13 mópat tokent. Ennek elküldése 37 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

bb 328 578 152 beraksz a bankba a 328. tárgyat (578 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 Thargodan esszenciát. Beraksz a bank széfjébe 3 ében tobozt. Beraksz a bank széfjébe 2 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erõt véve magadon, határozottan indulsz elõre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál... Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengõ érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejezõdik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [ Lépteid könnyûvé, légiessé válnak. ] és egy fürkészõ szemek [ Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. ] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+0 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 284.]

pki 4000 kiveszel a bankból 4000 aranyat
Kiveszel a bankból 4000 aranyat. A számládon van még 1334 arany. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

pbe 9999 1952 beraksz a bankba 9999 aranyat
Glanga Dor Blazeer számlájára átutalsz 6911 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [179,51] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled éhínség varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! A szörny hõsugarat lõ ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {KCC:} Sárkánytõrrel megdöföd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerõ.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Sárkánytõrrel megdöföd a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerõ.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek elõtt. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Zinthurg nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függõ [obszidián függõ ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamezõ populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg támad rád.

A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és 2 gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled háló varázslatot lõ rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erõbõl bûvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bûvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru tigristestét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {GYD:} Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a taalru póklábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyûrû [ezüst gyûrû ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyûrû [aranygyûrû ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és 9 gyöngymangó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kvazár sisak [kvazár sisak ládikóba-> (185,60)-> 70 arany, -2 ÉP] és egy ezüsthegyû nyíl [ezüsthegyû nyíl ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tûnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamezõ széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod õket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+165 életerõ.) Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely északkeletrõl folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Látsz egy templomot. Tharr híveié. Észreveszel egy krómkaktuszt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [179,52] Nocsak! Hiszen már ritka erdõben vagy! Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy kihívás tornyát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy Folrang hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Sárkánytõrrel megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szutykos remák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont, -3 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettõl nincs semmi félnivalód. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy õ is Téged. Aztán a lény otthagy. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [116 pontot használtál fel, van még 168.]

v 198 211 97 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(179,51) zoloboo sámán (#230), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamezõ (#432), patak,
oltár, szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), Tharr oltár, krómkaktusz (#46, belõle
készíthetõ: #43), mûvészi porolit (#720)
(179,52) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), kihívás tornya (#502), mûvészi porolit (#720), szutykos remákok
(#191), trikornis herceg (#261)

[211,97] Vége az erdõnek. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy orbitális mackósajt. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A fülébõl zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll elõtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világûr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt testét. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Sárkánytõrrel megérinted az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [-100 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[212,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész, de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be elõször a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: elõkapod a kõkést. Marokra fogva a kõkést ellenfeledre ugrasz. Kõkéssel kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux embriószerû testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytõrrel teljesen átdöföd a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 245 tapasztalati pontot kaptál. Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elõ a semmibõl! Egy quwarg felderítõ!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítõ potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytõrrel megdöföd a quwarg felderítõ potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg felderítõ feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítõ összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [212,98] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy hegyi góliát nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi góliát bal oldalát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Sárkánytõrrel megdöfködöd a hegyi góliát bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledõt. Csak egy orbitális mackósajt. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A mackósajt villámgyorsan elõkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipõfûzõdet, így visszaesel, mielõtt túl magasra emelkednél. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytõrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 35 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [211,99] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 107.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 3 28 905 mozogsz 3 28 905
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [3. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 26 900 15 mozogsz 26 900 15
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [7. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetõen csak 26 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erõdet: sikerül kikapaszkodnod.

(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] Mész tovább, elõre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [15. PONT.] Egy Orkhan Thai lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tûz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzesõ. Semmi eredménye! (védelem tûz ellen védelmez.) Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai fejét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manõverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Te 24 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetõen. Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytõrrel jól megszúrod az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függõ [obszidián függõ ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függõ [borostyán függõ ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [36 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Mész tovább, elõre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] Mész tovább, elõre. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Mész tovább, elõre. [3. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [23. PONTON vagy.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [24. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [40. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van elõtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytõrrel felnyársalod a Zinthurg egyik karját. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany, egy ezüst karkötõ [ezüst karkötõ ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytû [aranytû ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ezüsthegyû lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 25.]

lm 43 9 32 mozogsz 43 9 32
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellõ simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy keresztezõdésnél vagy. [39. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [43. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [8. PONTON vagy.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erõt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [9 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 905 33 900 mozogsz 905 33 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 38 45 50 mozogsz 38 45 50
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 51 54 65 mozogsz 51 54 65
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 68 72 76 mozogsz 68 72 76
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 78 84 84 mozogsz 78 84 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
m 7 7 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 159 244 229 keresed a 159. szörnyet a 244. szörnyet a 229. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

in 3279 772 1576 leírod a 3279. kalandozónak a 772. szörnyet az 1576. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vérvágyó sólyom. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fülemüle sípot. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

in 3279 779 1225 leírod a 3279. kalandozónak a 779. szörnyet az 1225. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy roguena. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) íjászkencét. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

in 3894 750 365 leírod a 3894. kalandozónak a 750. szörnyet a 365. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy adamantit gólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tyrkiai mászógépet. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

in 3894 780 409 leírod a 3894. kalandozónak a 780. szörnyet a 409. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hidra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékharcos gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 16.]


* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 13.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 13.] Gyorsvarázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 13, 15. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a fürkészõ szemek hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 504 pontot. A következõ körben tehát 517 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg õsmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetõen - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.



KARAKTERLAP
Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Raia nagyhatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 342. A Holtidõ Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 363. fordulód.

 Erõ:48 (51)  Szint:31  Merészség:5/5 Magasság:159 cm 
 IQ:42 (44)  Támadás:38  Agresszió:3 Testsúly:59 kg 
 Ügyesség:34 (35)  Védekezés:69  Menekülés:30 % Életkor:45/80 év 
 Egészség:42 (45)  Életpont:540/211  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:47 (58)  Varázspont:1050/671  Pénz:740 arany Kép. pont:42 
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:174/232   Halhatatlanság:2 %   EFejl:23 
Eddig összesen 3501 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23972 TP-t kaptál. Jelenleg 3599903 TP-d van. A következõ szinthez még 400097 TP szükséges. Trófeáid: jégelementál, kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos. A 363. fordulódban 1334 arany került a bankszámládra. 1334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8   ökölvívás: 30   szúrófegyverek: 37 (+1)
  vágófegyverek: 10   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 27
  dobófegyverek: 29       

Feltételes fegyverváltás: kõkés (#6) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtõr (#364) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vashegyû nyíl (#176) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 .); vashegyû nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23   2. nyomkövetés: 90   3. mászás: 15 (+2)
  4. csapdakészítés: 25   5. csapdaészlelés: 6   6. gyógyítás: 96
  7. titkosírás: 6   8. felderítés: 26   9. szörnyidomítás: 11
  10. teológia: 46   11. taumaturgia: 46   12. szerencsejáték: 4
  13. versengés: 5   14. harcmûvészetek: 27   15. zene: 14
  16. szörnyismeret: 46   17. pszi: 20   18. zárnyitás: 4
  19. vadászat: 5   20. bányászat: 34   21. úszás: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bûvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bûbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
õrjáratozó katona (#274), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)életpajzs (#142, 16 VP)mágikus ütés (#147, 18 VP)
égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)tûzvihar (#175, 24 VP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) 
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP)pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)méregsemlegesítés (#14)halálkapu (#126)éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tûz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótûz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi õselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> nõk (#999)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)
védelem tûz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezetõ ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) A Sötétség erõivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Notermanthit!
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2   angyalok kesztyûje (#609) 1 * Bufa páncélja (#538) 1 * Huddens kesztyûje (#649)
1   krapixlon fürdõruha (#454) 1   lidérckorona (#531) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * Morgan sipkája (#466) 1   ryuku kesztyû (#690)
3   ryuku köpeny (#693) 1 * ryuku nadrág (#691) 2   ryuku sisak (#688)
2 * törpe bakancs (#475) 1   tûzúr csizmája (#533) 1   Urgod kesztyûje (#462)
$1 * zafír erõöv ($397)        
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 20   bûvös shuriken (#562) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324)
5   ezüstshuriken (#327) 3   ezüsttollú nyíl (#363) 1   hosszú íj (#111)
10   kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6) 1   mágusölõ (#422)
1   pengepajzs (#425) 2 * sárkánytõr (#626) 1   Trákin csákánya (#367)
29   tüske (#22) 1   vámpírtõr (#364) 2   vas dobónyíl (#189)
1 * Végítélet (#636)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
4   agvari manafókusz (#890) 1 * gyémánt védõgyûrû (#726) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * jégisten amulett (#1087) 1 * jegygyûrû (#736) 1 + mászó-karperec (#392)
2 * nap szimbólum (#141) $1 * obszidián karkötõ ($229) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
$1 * réz masszariasztó ($436) $1 * smaragd védõgyûrû ($223) 1   szerencsetalizmán (#366)
2   viharamulett (#611) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
16   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ ládikó (#504) 1   ásó (#34)
3   bájital (#261) 1   csontkulcs (#74) 8   deus ex machina (#1)
4   dobóháló (#221) 1   furulya (#233) 15   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 2   kaja (#2) 1   kötél (#92)
3   kristályfolyadék (#449) 5   lótuszfõzet (#448) 3   manakristály (#500)
1   mászókampó (#165) 1   moa katalizátor (#386) 4   pszi kõ (#248)
1   roxati zárfaló (#314) 1   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
3   szent jogar (#150) 1   teremtés zsákja (#818) 1   térhajlító kavics (#1539)
20   varázskõ (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
10   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 100]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
17   fûszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 79]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
12   kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 95]
1   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 10]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
4   szent kehely (#257) [bennük 33 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 7]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
8   zöld üveg (#82) [bennük 58 csepp ragasztó (#83), fér még: 102]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
34   álompor (#396) 32   amniosz (#203) 1   berzerker tüske (#713)
3   borkonyó bibe (#312) 3   bunthar bõr (#733) 9   csillezsályalevél (#1253)
7   csuklyavirág (#133) 3   ében toboz (#578) 1   extra takarmány (#1360)
21   fokhagyma (#403) 6 + fõnixtoll (#563) 11   galachmit (#310)
7   grifftojás (#179) 72   gyöngymangó (#135) 16   halcsont (#390)
1   jégtörõ korong (#1079) 1   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
5   kék orchidea (#68) 2   lélekesszencia (#619) 3   lidércesszencia (#1074)
20   lótuszvirág (#447) 61   madártoll (#112) 2   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa burát (#384) 2   moa gyémánt (#385) 1   moa gyöngy (#378)
1   moa obszidián (#380) 3   moa rubin (#379) 9   moa smaragd (#377)
2   moa üveggömb (#383) 4   moa zafír (#381) 24   mocsári penke (#148)
12   pirkit (#153) 7   polip szívóka (#391) 2   remák szív (#264)
5   smirglilevél (#29) 11   szárnyas hernyó (#69) 4   vámpírfog (#1221)
1   vasérc (#152) 2   vörös zselé (#862) 14   xirnox szív (#213)
2   yetifog (#863)        

Összsúly: 106.93 kgMegterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
130   drótszõr (#37) 161   ében toboz (#578) 670   kaja (#2)
42   mópat tetem (#584) 24   mutáns csont (#331) 658   quwarg tojás (#360)
22   rémplazma (#616) 69   sáfránypor (#211) 121   szent jogar (#150)
2   szívkeresõ (#423) 86   Thargodan esszencia (#328) 114   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2124 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 aranytoll (#572)
4 aurach fog (#657) 1 elkarog szõr (#665) 1 hro formázó minta (#601)
1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
1 mithril (#352) 13 mópat token (#585) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nehéz harci kesztyû (#464) 1 õstroll agyaló (#427) 60 polip szívóka (#391)
1 regeneráló gyûrû (#254) 2 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szigony (#389) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 tünde tegez (#1263)
1 vasérc (#152) 1 szopókõ (#259)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 2 ezüstshuriken (#327)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 12 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68)
1 mászó-karperec (#392) 1 remák szív (#264) 1 varázskõ (#305)
1 vas dobónyíl (#189)        



E körben tett lépéseid térképe

(211,97) orbitális mackósajtok (#229), Sheran oltár, érclelõhely
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, vaskohó (#155),
barátság szent tüze (#484), Orkhan Thai (#238), Zinthurg (#180)
(212,97) mély szakadék (#154), Sheran oltár, téfea magoflux (#98), quwarg felderítõ (#299), érclelõhely
(212,98) Chara-din rúnaköve, csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253), érclelõhely, hegyi góliátok (#244), orbitális
mackósajt (#229)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.