Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Varkaudar remete
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 10., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2024. július 14., Ellend
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
A hit ereje (516. tudati képesség)

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8190)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (31)
Jégmágus kt. alakulna (9373)
Legendás cél: 1000 lap (22)
Lapötletek (64987)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
NépekMindenSzigete 230. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 15. 9h:47'
EZ A 286. JÁTÉKHETED, 230. FORDULÓD
287. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1859

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,53] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 46. pontnál. Az idõ esemény nélkül telt el. Minden varázserõd visszatért. (+42 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-23 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 413.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 5. KP: élelemszerzés 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 413.]


h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan elõszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belõle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 408.]

t 177 1 támadod a 177. szörnyet
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

ba 990 nem támadod a jó jellemûeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 43 47 mozogsz 43 47
Haladsz elõre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [45. PONT.] Elszántan mész elõre. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-18 életpont). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [43. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. [már elmozdítottad] Hangtalan léptekkel osonsz elõre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [45. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [46. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [47. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van elõtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgõ csontját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord jobb karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ márványkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskõ, 1 zafír medallion (ld. enc.), 3 ezüsttõr, 10 csuklyavirág, 12 kaktusztüske, 30 fáklya, 1 szvó-ektoplazma és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [77 pontot használtál fel, van még 331.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

lm 47 48 mozogsz 47 48
Egyhelyben toporogsz. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [12 pontot használtál fel, van még 314.]

a 182 4144 1 átadod a 182. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyû lándzsát Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

a 245 3070 3 átadod a 245. tárgyat a 3070. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 márványkulcsot Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

a 76 3070 2 átadod a 76. tárgyat a 3070. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 bronzkulcsot Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 2037 TU szükséges. [15 pontot használtál fel, van még 284.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[135,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,53] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [137,53] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 248.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[138,53] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a ragyás burástya testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Göcsörtös bunkóval súrolod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ütõfegyver).

(Továbbmész...) [139,53] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Itt csata lesz.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a purifikátor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,53] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zaphod Beeblebrox irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találkozol Gradorral. Fairlight püspöke. Egy aranygyûrût, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián függõt, egy szürke bõrkesztyût, egy ulkor kötényt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ezoterikus mardel trófea ékesíti. Jobb kezében egy orgyilkos tõrt, bal kezében egy gyöngymangót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [36 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízbõl.

(Továbbmész...) [140,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [32 pontot használtál fel, van még 180.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Leah templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,50] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északra egy mûvészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 141.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

in 4102 235 337 leírod a 4102. kalandozónak a 235. szörnyet a 337. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknõc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

in 3070 235 337 leírod a 3070. kalandozónak a 235. szörnyet a 337. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknõc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

in 5367 235 337 leírod az 5367. kalandozónak a 235. szörnyet a 337. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknõc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

in 3796 235 337 leírod a 3796. kalandozónak a 235. szörnyet a 337. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszteknõc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédõt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]


* 1. BP: VP elõvétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 136.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy mûvészi porolitot. Szögletes köveket gyûjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a mûvészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elõdött. [100 pontot használtál fel, van még 36.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

* 5. BP: keresed a 184. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 33.] Szörnyû szomjúság kínoz. (-1 életerõ.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 27. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 371 pontot. A következõ körben tehát 404 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkõ, egy aprószemû ezüstláncon. Különleges varázserõvel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörû ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetõje óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan mûködik? - firtatod. - Egyszerû. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erõsen koncetrálnod, és felidézned magad elõtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad elõtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bõkezûen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak elõtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendõ tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]



KARAKTERLAP
NépekMindenSzigete, egy szõke, copfos hajú, barna szemû, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran fõpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 230. fordulód.

 Erõ:30 (33)  Szint:15  Merészség:7/6 Magasság:185 cm 
 IQ:31 (36)  Támadás:20  Agresszió:6 Testsúly:179 kg 
 Ügyesség:28 (31)  Védekezés:19  Menekülés:40 % Életkor:6/6 év 
 Egészség:28 (33)  Életpont:300/275  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:41 (44)  Varázspont:438/383  Pénz:452 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:162/463      EFejl:28 
Eddig összesen 693 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2022 TP-t kaptál. Jelenleg 99275 TP-d van. A következõ szinthez még 20725 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezetõ, varkaudar íjász. A 212. fordulódban 6611 arany került a bankszámládra. 7205 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 10/24 (+12%)   ökölvívás: 1/26   szúrófegyverek:19/90 (+2%)
  vágófegyverek: 20/20   ütõfegyverek: 7/12 (+18%)   lõfegyverek:15/48 (+9%)
  dobófegyverek: 10/69 (+5%)       

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (50%) << kõkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyû nyíl (#94) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -12.); bronzhegyû nyíl (#94) (13 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8/81   2. nyomkövetés: 31/50 (+24%)   3. mászás:7/30
  4. csapdakészítés: 20/80 (+5%)   5. csapdaészlelés: 7/64 (+17%)   6. gyógyítás:14/21
  7. titkosírás: 3/77   8. felderítés: 36/51   9. szörnyidomítás:11/96
  10. teológia: 21/3 (+12%)   11. taumaturgia: 12/51 (+3%)   12. szerencsejáték:1/0
  13. versengés: 4/14   14. zene: 33/56 (+30%)   15. szörnyismeret:19/3
  16. pszi: 20/50   17. zárnyitás: 1/11   18. vadászat:41/91
  19. bányászat: 13/45   20. úszás: 13/68 (+6%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 44% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyû nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 2 darabot , csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívõk (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP)gigaököl (#49, 12 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)revitalizáció (#52)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhõ (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejû troll (#163)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejû troll (#163)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1   mászókarom (#78) 1 * szirén köpenye (#820)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) $2   bot ($4) 2 * bronzhegyû nyíl (#94)
1   bumeráng (#249) $3   bunkósbot ($9) 2   ezüsthegyû nyíl (#323)
3   ezüsttõr (#322) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1 * hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 4   mérgezett vasnyíl (#187) 1   orgyilkos tõr (#225)
$2   szögletes kõ ($17) 6   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.tûzopálja (#1518)
1 * virág szimbólum (#143) 1   zafír medallion (#514)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 2   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 1   dorony duda (#235)
32   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 152   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273)
1   távcsõ (#42) 2   varázskõ (#305) 1   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
$5   aranyló ugarhéj ($100) [üres, kapacitás: 50]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
12   sullár hólyag (#168) [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 175]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
1   zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12   álompor (#396) 9   csillezsályalevél (#1253) $10   csuklyavirág ($133)
15   drótszõr (#37) 6   ezüstdarab (#326) 6   fõnixtoll (#563)
2   fülemüle agyar (#267) 1   galachmit (#310) 5   gyöngymangó (#135)
23   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 3   kék orchidea (#68)
3   lajhár csont (#236) 1   lapockacsont (#33) 7   madártoll (#112)
23   móri gyümölcs (#116) 2   ormánygõte csont (#21) 2   pirkit (#153)
5   púderkõ (#119) 9   rézdarab (#70) $1   sámán erszény ($650)
1   smirglilevél (#29) $1   szvó-ektoplazma ($151) 14   tigroszlán fog (#63)
$1   vadász tatu bõr ($15) 8   varányszem (#30) 17   vasérc (#152)

Összsúly: 115.61 kgMegterheltség: 152%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3   álompor (#396) 1   deus ex machina (#1) 7   grifftojás (#179)
70   kaja (#2) 1   liumbe hajtás (#655)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzkulcs (#76) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyöngymangó (#135)
3 márványkulcs (#245) 1 vashegyû lándzsa (#182)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 álompor (#396) 10 csuklyavirág (#133)
3 ezüsttõr (#322) 30 fáklya (#36) 1 galachmit (#310)
3 kaja (#2) 12 kaktusztüske (#114) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 varázskõ (#305) 1 zafír medallion (#514)    



E körben tett lépéseid térképe

(134,53) csontváz lord (#177)
(135,53) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve
(136,53) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(137,53) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), mûvészi porolit (#720)
(138,53) ragyás burástya (#111)
(139,53) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), purifikátor (#157)
(140,50) Leah oltár, oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(140,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), 42. jellempróba, vércápa (#193)
(140,52) oltár, 32. jellempróba, mûvészi porolit (#720), vércápa (#193)
(140,53) ork sámán (#345), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534),
Fairlight oltár, Grador (5482. kalandozó), vércápa (#193)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
NépekMindenSzigete 230. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffõniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135)
sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) élõholt õsmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögõ kregon (#182)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevõ piranha (#194)
quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) drónkeselyû (#208)
kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213)
quwarg nagymester (#214) élõholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227)
éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232)
adószedõ (#234) káoszteknõc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238)
Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249)
noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254)
tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) zsoldoskatona (#262) bérmágus (#263) õrjáratozó katona (#274)
triklem drakolder (#275) manaelementál (#290) quwarg felderítõ (#299) quwarg szabotõr (#301) óriáspók (#303)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638)
veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643)
varkaudar íjász (#687) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynõ (#759) ryuku futárbérenc (#765)
ryuku csapásvezetõ (#778) hidra (#780) ork bérgyilász (#781) szánalmas pondró (#792)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
kõkés (#6) $kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15)
$bordacsont (#16) $szögletes kõ (#17) $parittya (#18) kerek kõ (#19) $fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) $tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbõr (#41) távcsõ (#42) $tükör (#43) $királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bõr (#47) $antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
$bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) $lapkorong (#80)
$mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) $aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) $vízionár szem (#102) magszim bél (#103) $fémrúd (#104) $evaporõr háj (#105)
$fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) $dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakõ (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) $koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
$nap szimbólum (#141) $szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) $két kard szimbólum (#144) $villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) $szent jogar (#150)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötõ (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
$nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162) $karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) $harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180)
$vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190)
$aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195)
$trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200)
$gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) $ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210)
$sáfránypor (#211) $dorony tüdõ (#212) $xirnox szív (#213) $manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
$ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
$dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) $varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225)
ramit kõ (#226) $helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) $lánckesztyû (#230) $acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) $furulya (#233) $tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) $lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) $nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
$fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) $nekrofun medál (#253)
regeneráló gyûrû (#254) $tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) $nehezék (#258)
szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) $bájital (#261) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263)
$remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) $gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) $szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) szuper dobóháló (#273)
szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276) $rejtõköpeny (#277) umbatari karkötõ (#278)
Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) $jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285)
Sheran fõzete (#286) $Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) bíbor erõöv (#291) sárkánypikkely (#292)
varkaudar páncél (#294) bev formázó minta (#299) din formázó minta (#301) $kõszem (#304) varázskõ (#305)
$réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309) galachmit (#310) gyógykenõcs (#313)
optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) taposó tappancs (#318) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323)
ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) $ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328)
$csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334)
$olló (#335) $pukkanó tûcsapda (#336) piranha zsákvédõ (#337) $királyi korona (#338) $rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) $shinai gömb (#348) $esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352)
$szockó hólyag (#355) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) $káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) $moa smaragd (#377) $moa gyöngy (#378) $moa rubin (#379)
$moa obszidián (#380) $moa zafír (#381) $moa jádekõ (#382) $moa üveggömb (#383) $moa burát (#384)
$moa gyémánt (#385) $moa katalizátor (#386) natali kõ (#388) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400)
$réz fejpánt (#406) $bronz fejpánt (#407) $vas fejpánt (#408) kígyóbõr öv (#410) aranypikkely (#415)
era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartõr (#420) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429)
bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438)
szent liget (#439) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) manakristály (#500) kdole (#501) totemoszlop (#505) $ostromlétra (#510)
zafír medallion (#514) Luthius karkötõje (#527) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544)
tünde íj (#553) fõnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) kulcskarika (#648) $sámán erszény (#650)
$rinóbõr (#651) $darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) $aurach fog (#657) $elkarog szõr (#665)
$nektoraf faggyú (#667) $szulfin (#676) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) $rinóbõr öv (#685) tûzfény (#686) ryuku nadrág (#691)
sötét kámzsa (#699) smaragd karkötõ (#707) $etra hályog (#712) mûvészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735)
szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) párducbõr (#1066) jegesmedve bunda (#1067)
bundás kabát (#1068) rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) párducszem (#1073) csodák kútja (#1096)
$varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115) örökkéval. zafírja (#1116) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169)
örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelõhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218) örökkéval. topáza (#1247)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Sheran cserepe (#1271) örökkéval.tûzopálja (#1518) Kalmárok Kémgömbje (#1589)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen                     
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.