Dan McGee 208. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 18. 9h:40'
EZ A 601. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
602. játékheted kezdete: okt. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 174
Extra forduló: 14 |
|
DAN MCGEE KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (130 arany kikiáltási
áron), 35 rézgolyót (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az
eladhatatlan 20 varányszemet. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod
megállapítani, hogy ki volt az illetõ. Egyértelmûen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön
egy pár vikócmajom szõrszálat. Igazi nyomkövetõként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverõ
dobozt. Quarella Songes neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a
Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 nodonrod kitûzõt.
A táborozás 1. napján valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a
bõre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy
rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel,
amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy sivatagi
okerón trófea, egy Éjvadász trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták
viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi
doareg. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ
hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. Az 1. napon összeakadsz Aranykezû Rufussal.
Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy
vassisakot visel. Fegyverzetét egy nómenklatúra trófea, egy törpe kovács trófea és egy purifikátor trófea teszi egyedivé.
Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasállata
egy alanori csatamén! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a
Tied is. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött rejtõzködés szakértelmed,
míg te õt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon ismét látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a bõre.
Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ
hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 3. napon ismét
valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a bõre. Tisztán érzed
auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele.
Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 4. napon ismét unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még
idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a bõre. Érzékeled
auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele.
Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 4. napon ismét valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös,
kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a bõre. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz
fekete, a sötét oldalt szolgálja! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan
elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 7. napon megintcsak unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében
észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a bõre. Számodra jól
felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötétlelkû, gonosz teremtmény. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs
értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl.
A 7. napon ismét látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõ. Fekete a bõre. Tisztán
érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme
leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 7. napon összefutsz egy fekete hajú, piros
szemû alakváltó férfival. Fekete a bõre. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy
gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr kesztyût, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szirén
köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy eszkimó
óriás trófea és egy jégzabáló trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve,
hogy mennyire elvetemült gonosz! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz. A teremtés
zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+130 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 629. hetének nyerõszámai: 2, 27, 30. 1 db 0 találatos szelvényed
volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7
pontot használtál fel, van még 351.]
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért
| Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör
végéig). [10 pontot használtál fel, van még 341.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat
mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült
elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 331.]
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 326.]
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltada munka
gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia).
Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 326.]
ef 2 | energia fejlesztése 2
| Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez
még 490 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 306.]
fker 2869 | K.T. fel. kérése a 2869. kalandozót
| Mentálisan javaslod a csoportvezetõnek Takhisis felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben
marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]
a 165 5415 1 | átadod a 165. tárgyat az 5415. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Aranykezû Rufus részére. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
aa 1533 270 214 | átadod az 1533. tárgyat a 270. tárgyat a 214. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 1 nodonrod kitûzõt Aranykezû Rufus részére. Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Aranykezû
Rufus részére. Ok, sikeresen átadtál 4 manifeszt.nyúlványt Aranykezû Rufus részére. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az
unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ szürke bõrkesztyût. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor
háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a városi
teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát
pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek
itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény
Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban
büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz
egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini
kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár,
pénzügyminiszter. "
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A benned lüktetõ vér
minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester
háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû mutáns férfival. Bõre teljesen fehér! Leah tanítványa. Egy bíbor
erõövet, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût,
egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy nukleáris
cickány trófea és egy kérõdzõ etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Érzékeled auráját: sötétlelkû, gonosz teremtmény. Barátságtalanul
méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Febr. 13-án éjjel
farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]
be 573 5 | bemész az 573. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lõfegyverek szakértelem terén. A hátsó
terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a
most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még
241.]
[100,80] Továbbmész a város utcáján.
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész,
hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van
a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Itt, a vadon
közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy
elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A
következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 óndarabot 4 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Dornodon bíborosa. Egy denevér
szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy
örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd
védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy
acélkolosszus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb
kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, sötétlelkû,
gonosz teremtmény. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Ahogy tovább
caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen
felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [8
pontot használtál fel, van még 233.]
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10
| Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 vas dobónyilat. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál
fel, van még 233.]
ve 271 10 | megveszed a 271. tárgyat 10
| Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 szürke bõrkesztyût. 24 aranyat fizettél. [0 pontot
használtál fel, van még 233.]
ve 363 10 | megveszed a 363. tárgyat 10
| Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ezüsttollú nyilat. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0
pontot használtál fel, van még 233.]
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[100,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte
teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted
légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy megsebzett ongóliant. A szörny távoztával elõkerülsz
búvóhelyedrõl.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen
Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A
kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta,
szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyû. Kiveszed a babát, és
odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyészõ morzsájával
dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni
egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld
tojás. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi
(kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes
kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns
nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre,
kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Aranykezû Rufussal. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy smaragd védõgyûrût,
egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy nómenklatúra trófea, egy törpe kovács trófea és egy purifikátor
trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasa
egy idomított alanori csatamén. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is
az vagy. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen rejtõzködés
szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket
cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [101,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed.
Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A Barátokért érdemes
élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexbõl. " Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után
megtöltöd a vizestömlõt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi õrsáncot. Észreveszel egy oltárt. Sheran
híveié. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra
bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért
kuncsorog egy sötét fõgnóm elõtt. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem
ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny.
Persze te sem maradsz tétlen.
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen
végigmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a piromenyét testét.
(1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik
egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat,
amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera
nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Gilbor Elrannal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran eljövendõ papja. Egy borostyán függõt,
egy ezüst papi karkötõt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet,
egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr
Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus
viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy
fúvócsõ. Mentális auráját felismered, az õ jelleme semleges. Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te vadászat
szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [102,101] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
littara bozótos. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Felismered a közeledõt. Csak egy
varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem
éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök
magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tisztítótûz varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Teli erõbõl bumerángot
dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 71
életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kõvéváltoztató
varázsnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával
többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd
a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a
lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1
támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig
pörkölõdsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor mirõl kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsbõl kinyerhetõ
barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erõs, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy
nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+91 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy
cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak elsõ pillanatra tûnik kihaltnak a hely,
aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedõ ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe.
Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tûzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyûrûjébõl. Egy
szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar védelmezi a
vadászterületét.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával
végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül
megszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott
áldozatod mellett megpillantasz valamit. A következõ kincseket találtad: egy mandibulakasza, egy göcsörtös bunkó és egy
mutáns csont. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy
hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a
varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élõholt mirg védelmezi a
vadászterületét.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül
összevagdalod az élõholt mirg tollas testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd az
élõholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén
félrehajolsz. Az élõholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
A varkaudarok menekülõre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák támad rád.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 48 életpontot
sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos
remák fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre
rohansz. Mandibulakaszával felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól
megszúrod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb
karodra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 TU.) A szutykos remák
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit
felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál,
2 pular kristály, 5 arany, egy Mágikus Koponya (ld. enc.) és egy ezüst nyaklánc. Sajnos a többi holmi mind értéktelen
szemét. Majd késõbb visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz,
remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány
napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó
nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss
gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek
délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre sárga. Tharr korlátlan
hatalmú fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár
sisakot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy
tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy nanda trófea és egy quwarg
parafenomén trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb
kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia:
pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy bazaltelementál. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan
aura: az õ jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Cuchalain. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Tudása félelmetes, így meghajolsz elõtte. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak
köszönhetõen rejtõzködés szakértelmed. Eközben te szörnyidomítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg
kézfogás után elbúcsúztok.
[112 pontot használtál fel, van még 121.]
[103,100] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan
nézed a közeledõt. Hiszen csak egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod
az uzbány bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az uzbány bal szárnyát. (1 támadással
11 életpontot sebezve.) Csõrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott
arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs
lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgõs, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a
legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belõle egy púpos burástya,
de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf
nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek
északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre
vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 110.]
kt 259 9 | elkészíted a 259. tárgyat (9 darabot)
| Legyártottál 9 szopókövet. Egészséged TF-elõdött. [27 pontot használtál fel, van még 83.]
kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (õrzöd)
| Nagyon õrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 83.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
| [103,101] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tûnnek fel a zöld növényzetben. Egy haldokló varkaudar
hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétõl kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínûleg
mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tûzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot
nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már
távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar bajnok. Végre egy kis
testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra
ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tisztítótûz varázslatot. A támadás
sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot vesztettél. Mielõtt
közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a
varkaudar bajnok testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A
következõ másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ennél jobb véget
szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba
emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj
nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+93 életerõ.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt
oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3
hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes
törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [103,102] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Nagy vartyogás
közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már
messzirõl kiszúrod. A feléd közeledõ varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a
támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen
végigmetszed a varkaudar rücskös bõrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a varkaudar
bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor
magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ráérõsen
sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül
lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3
hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe
nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 nyomkövetés). [56 pontot használtál fel, van még 27.]
le 259 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat
| Már nem õrzöd annyira a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
| [102,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp.
Semmivel össze nem keverhetõ varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól
kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Az irányodba osonó szörny
tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar mágus. Mivel esélytelen veled
szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása,
felkészülsz a csatára.
A csata nem lesz könnyû: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9
életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával
irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus
lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! 10 életpontot vesztettél. A varkaudar
mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
207 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 vágófegyver).
Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely keletrõl folyik nyugatra. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver,
aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem
kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elõhalászol erszényed mélyérõl egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy õt manyulával és
nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,102] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexbõl. "
Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
királyi õrsáncot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy sötét fõgnóm hatalmának elenyészõ
morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is
megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.
Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat,
amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre,
kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [100,102] Szûnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Felfedeztél
egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy
szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért
könyörög Jo-Lee a Mágus elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált
szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz
a közelben egy barátság szent tüzét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó
nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat,
amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 3.]
szk 115 | keresed a 115. szörnyet
| A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van
még 3.]
* 1. BP: | TVP elõvétele: 10 pontért
| Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| 5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 8.]
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat
| Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [8 pontot használtál
fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a
Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott
számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23,
19, 2.
Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan,
találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést
jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ
mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a
munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 349 pontot. A következõ körben tehát 349 pontot költhetsz el.
NODONROD KITÛZÕ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi õrséggel kötött
megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy
kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentõl függ, de még mindig jobb, mintha a
börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitûzõt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért,
akkor a kitûzõ láttán, potom pénzért elenged a városi õrség - persze minél tehetõsebbnek mutatkozol, annál többet fognak
tõled legombolni.)
|
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZÕ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszõt, azonnal feltûnik néhány különös dolog: elõször is, a hegye valamilyen
kemény, kõszerû anyagból készült, mégis meglepõen éles. Maga a vesszõ nem fából, hanem valamilyen kristályszerû
anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2)
Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 4D5+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhetõ lényeket is megsebezni.
Az ezüsttollú nyílvesszõt hosszú íjhoz használhatod.
|
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül
könnyû kõbõl készült fejfedõ készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások
sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselõjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek
használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi
varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepõ felfedezést fogsz tenni.]
|
KARAKTERLAP |
Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia felszentelt papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.
Erõ: | 32 | | Szint: | 20 | | Merészség: | 4/5 | | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 23 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 | | Védekezés: | 29 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 18 | | Életpont: | 294/189 | | Jellem: | jó (329) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (1) | | Varázspont: | 331/5 | | Pénz: | 78 arany | | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/-3 | | | | | | | | EFejl: | 14 |
|
Eddig összesen 1282 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3456 TP-t kaptál. Jelenleg 467646 TP-d van. A következõ szinthez még 132354 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, áeratikus hasnyák, részeg kalandozó. A 206. fordulódban 1500 arany került a bankszámládra. 1530 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 20/72 | | szúrófegyverek: | 21/32 (+3%) | | vágófegyverek: | 14/1 (+27%) |
ütõfegyverek: | 4/96 | | lõfegyverek: | 21/0 | | dobófegyverek: | 22/12 (+6%) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyû lándzsa (#182) (120%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -8.); kerek kõ (#19) (9 -10.); tüske (#22) (11 .); bumeráng (#249) (12 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 .); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 15/87 (+15%) | | 2. nyomkövetés: | 54/13 (+26%) | | 3. mászás: | 7/5 |
4. csapdakészítés: | 11/67 (+5%) | | 5. csapdaészlelés: | 1/100 | | 6. gyógyítás: | 46/58 (+70%) |
7. titkosírás: | 3/0 | | 8. felderítés: | 10/52 (+22%) | | 9. szörnyidomítás: | 5/35 |
10. teológia: | 21/9 (+6%) | | 11. taumaturgia: | 17/18 (+11%) | | 12. versengés: | 2/2 |
13. harcmûvészetek: | 11/47 | | 14. zene: | 3/21 (+8%) | | 15. szörnyismeret: | 17/55 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/98 | | 17. vadászat: | 7/87 (+1%) | | 18. bányászat: | 23/92 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), vassisakot (#160) (max. 1 darabot , csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
félelem-járó (#56), korinthai amõba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
energiatüskék (#29), tisztítótûz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tûzlehelet (#110), villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
örvénykerítés (#42), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tûz ellen (#38) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyû (#174) | | | | |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | | varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Leah gyûlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettõnek! (számláló: 0) |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
2 | | bõrsisak (#57) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | | Mágikus Koponya (#279) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | | nagy vaspajzs (#161) |
5 | | szürke bõrkesztyû (#271) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 7 | | bumeráng (#249) |
1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | | ezüsttõr (#322) |
1 | | fúvócsõ (#20) | $1 | | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | | hosszú íj (#111) |
16 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
2 | | mandibulakasza (#127) | 4 | * | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) |
4 | | tolmokov-koktél (#351) | 8 | | tüske (#22) | 29 | | ubuk tüske (#131) |
8 | * | vas dobónyíl (#189) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) | 1 | | vashegyû nyíl (#176) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | ametiszt medál (#275) | 1 | * | arany karperec (#194) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | | trófea nyaklánc (#196) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
3 | | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) |
1 | + | karócsapda (#163) | 1 | | kis aranykulcs (#240) | 3 | | kötél (#92) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | 2 | | nagy bronzkulcs (#185) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | súlyzó (#347) | 1 | | szeksztáns (#32) |
9 | | szopókõ (#259) | 1 | | teremtés zsákja (#818) | 1 | | üllõ (#1103) |
1 | | vaskulcs (#183) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 5] |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
7 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 126] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
10 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 120] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] |
10 | | zöld üveg (#82) | [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 186] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
6 | | álompor (#396) | 1 | | arx formázó minta (#298) | 1 | | borkonyó bibe (#312) |
2 | | csuklyavirág (#133) | 53 | | drótszõr (#37) | 2 | | elkarog szõr (#665) |
10 | | fekete gyöngy (#99) | 4 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | galachmit (#310) |
1 | | grifftojás (#179) | 4 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | ilkin érc (#232) |
8 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kõszem (#304) |
63 | | madártoll (#112) | 4 | | mákrózsa virág (#56) | 6 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
26 | | pirkit (#153) | 4 | | pular kristály (#239) | 3 | | purifikátor háj (#269) |
1 | | ramit kõ (#226) | 2 | | remák szív (#264) | 6 | | rézdarab (#70) |
11 | | smirglilevél (#29) | 11 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szulfagor agyar (#677) |
1 | | téfea-agy (#172) | 25 | | varányszem (#30) | 6 | | varkaudar csont (#1113) |
18 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 120.79 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
449 | | arany (#50) | 4 | | bumeráng (#249) | 1 | | drótszõr (#37) |
2 | | fáklya (#36) | 1 | | gromak páncél (#270) | 9 | | kerek kõ (#19) |
4 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | | mászókampó (#165) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
2 | | óndarab (#85) | 9 | | ragasztó (#83) | 1 | | nodonrod kitûzõ (#1533) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | ametiszt medál (#275) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | | ezüsttollú nyíl (#363) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | | madártoll (#112) | 1 | | Mágikus Koponya (#279) |
1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | mutáns csont (#331) | 2 | | pirkit (#153) |
2 | | pular kristály (#239) | 2 | | purifikátor háj (#269) | 1 | | remák szív (#264) |
1 | | smirglilevél (#29) | 9 | | szopókõ (#259) | 1 | | uzbány csõr (#169) |
3 | | varkaudar csont (#1113) | 2 | | vas dobónyíl (#189) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, mûvészi porolit
(#720), barátság szent tüze (#484), Aranykezû Rufus (5415. kalandozó)
(101,102) tavacska, királyi õrsánc (#1140), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), piromenyétek
(#99), Gilbor Elran (4603. kalandozó)
(102,101) varkaudar bajnok (#190), varkaudar (#64), élõholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu
(#1109), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, Cuchalain (2456. kalandozó)
(102,102) varkaudar mágus (#128), patak, 39. jellempróba
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, oltár
(103,101) varkaudar bajnok (#190), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(103,102) varkaudar (#64), mûvészi porolit (#720), 41. jellempróba, Leah oltár
|