Tork Bendor 192. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:42'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1436
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 65
Extra forduló: 12 |
|
TORK BENDOR KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,15] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (350 arany kikiáltási
áron), 1 csontkulcsot (360 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (370 arany kikiáltási áron), 1 csontkulcsot (380 arany
kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 sárga erõöv (eladási ár: 40 arany,
ebbõl a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a
megvett 2 csontpálcát (177 arany).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+178 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó
mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet.
Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még
357.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a
hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 352.]
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 347.]
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a
munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 347.]
kt 351 2 | elkészíted a 351. tárgyat (2 darabot)
| Legyártottál 2 tolmokov-koktélt. Ügyességed TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 337.]
hu 65 277 123 | hulladék: 65 277 123
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rejtõköpenyt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz
göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
v 96 99 19 | elmormolod a 96. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush,
elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt
táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) "
A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 fekete bõrcsizmát 16 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 1 gromak bõrt 8
aranyért, 1 ilkin ércet 3 aranyért, 1 rejtõköpenyt 14 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 5 tintát 5 aranyért, 3 ugh mérget 6
aranyért.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, félszemû, körszakállas gnóm férfival. Bõre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok
Rendjének. Egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbõr kesztyût
és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy északi aurach trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy
mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: õ is a jó oldalhoz
tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Isten fia,BigDaddy. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus
összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen nyomkövetés
szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elköszöntök egymástól.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) [10
pontot használtál fel, van még 327.]
ve 205 19 | megveszed a 205. tárgyat 19
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
be 567 | bemész az 567. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Kõsisakos Bergin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db, fúvócsõ (#20)
8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bõrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbõr kesztyû (#49) 10 ap /db, bõrpáncél (#51)
10 ap /db, bõrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bõrpajzs (#66) 32 ap
/db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes
rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyû lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyû nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvesszõ (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32
ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyû lándzsa (#182) 36 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl
(#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tõr (#225) 16 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bõrcsizma (#247) 32
ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, szürke bõrkesztyû (#271) 24 ap /db, rejtõköpeny (#277)
28 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttõr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyû nyíl
(#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db, rõtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó 5 ap /db, bumeráng 4 ap /db, csontpálca 15 ap /db, ezüsthegyû nyíl 4 ap /db, ezüstshuriken 8 ap /db, fekete bõrcsizma 16
ap /db, fúvócsõ 4 ap /db, gromak páncél 30 ap /db, kígyóbõr kesztyû 5 ap /db, lánckesztyû 15 ap /db, mandibulakasza 25 ap
/db, mászókarom 10 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl 7 ap /db, mérg. ubuk tüske 2 ap /db, nagy vaspajzs 22 ap /db, orgyilkos tõr 8
ap /db, rõtmanó kacagány 5 ap /db, tolmokov-koktél 8 ap /db, ubuk dobónyíl 5 ap /db, ubuk tüske 1 ap /db, vas dobónyíl 7 ap
/db, vasalt bunkó 35 ap /db, vashegyû lándzsa 18 ap /db, vassisak 18 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 322.]
be 568 | bemész az 568. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Kakkvelmukksók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet
a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap
cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbõr (#41) 6 ap /db, királygyík bõr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2
ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete
gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd
(#104) 16 ap /db, evaporõr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2
ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs
(#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csõr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst
kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kõ (#226) 6 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc
(#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239)
16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246)
48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj
(#269) 36 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30
ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240
ap /db, mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabõr (#404) 6 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap
/db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap
/db, berzerker tüske (#713) 24 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, ulkor gyöngy
(#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap
/db, fûszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.
A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor 1 ap /db, amniosz 1 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, aranytû 4 ap /db, bunthar bõr 5 ap /db, darázsszárny 4 ap /db,
deus ex machina 25 ap /db, dözmöng szív 3 ap /db, drótszõr 2 ap /db, elkarog szõr 1 ap /db, fekete gyöngy 6 ap /db, furulya 7
ap /db, fûszertartó 6 ap /db, grifftojás 10 ap /db, gyenge méreg 1 ap cseppje, gyöngymangó 2 ap /db, halcsont 2 ap /db,
huhogó bibe 8 ap /db, karbin plazma 10 ap /db, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kõszem 5 ap /db, kötél 1 ap
/db, kulcskarika 80 ap /db, lapockacsont 4 ap /db, madártoll 1 ap /db, márványkulcs 16 ap /db, mászókampó 12 ap /db,
mérleg 8 ap /db, moa üveggömb 5 ap /db, molluszk ház 2 ap /db, nagy bronzkulcs 14 ap /db, óndarab 2 ap /db, pirkit 2 ap /db,
polip szívóka 2 ap /db, ragasztó 1 ap cseppje, ramit kõ 3 ap /db, remák szív 12 ap /db, rézdarab 1 ap /db, rókafarok 3 ap /db,
spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, sünmedve tüske 1 ap /db, surranó kígyó bõr 2 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, szent
jogar 50 ap /db, szent kehely 16 ap /db, szockó hólyag 3 ap /db, szvó-ektoplazma 10 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, vadász tatu
bõr 1 ap /db, varányszem 1 ap /db, vasérc 2 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van
még 317.]
kf 351 | kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat
| Elrakod az ubuk dobónyílat, majd elõkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
kf 329 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat
| Elrakod a vashegyû lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
flh 8 351 | felt. lõfegyver haszn. 8 a 351. tárggyal
| Ok, FLH 8 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
flh 1 249 | felt. lõfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal
| FLH 1 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
[99,18] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Találsz egy táblát, rajta a
következõ felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Találsz egy csodák kútját. (ld.
enc.)
[8 pontot használtál fel, van még 309.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy
hajítod be a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik elõtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 mérg. vas
dobónyíl. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 306.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy
ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tõle 8
óndarabot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van
még 303.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetõtõl talpig végigmér. Aztán
elárulja, hogy õ a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, õ elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az
elsõ gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielõtt eltûnne, még a füledbe súgja: "Elárulom, hogy az
oglyth számára az a legfájdalmasabb, amikor a nyálkás csápját támadják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az
információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 300.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod
öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra,
unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltûnik, a kút szelleme pedig nyájas
hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem
elnyújtott hangon válaszol, mielõtt még eltûnne. "Ismerkedj meg mielõbb a raptor szablyával! Már csak keveset kell
gondolkodnod, hogy feltaláld." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bõvebben foglalkozol vele.
[3 pontot használtál fel, van még 297.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki
az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkezõ elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel
tõle 1 jegesmedve bundát. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. (ld. enc.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3
pontot használtál fel, van még 294.]
h 1 50 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 294.]
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[138,15] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél.
Észreveszel egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a
bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a
bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hõ! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd.
A megfelelõ idõben, a megfelelõ módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen
hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen
egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oppsz, itt járt
már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [138,14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. A fû zizzenésére
felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ezoterikus
mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen
koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat
küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 59
életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán
lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát
ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel megbököd az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ezoterikus
mardel beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás
varázslatot. [-5 varázspont.]
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 nyomkövetés). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [138,13] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már
messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat.
Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Távolról
villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Teli erõbõl tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül
4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz:
elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély
sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos jobb elsõ lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel
meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos
csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11
életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot
kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy õsi
csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a
hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg
melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül,
valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél.
Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz:
elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc
foszladozó testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással
13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul
ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot
kaptál.
No, lehet folytatni a munkát! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Megzavartak!
Bosszankodsz. Egy sírlidérc jön feléd.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a
sírlidérc jobb karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb vállát. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi!
A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 530 tapasztalati pontot kaptál.
Kicsit a vártnál nagyobb az õsi csatamezõ populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát.
Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz jön feléd.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szörny rád mered,
majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a
csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 83
életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás
csontváz karmaival felhasítja a bõrt a bal karodon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csontpálcával eltalálod az óriás
csontváz bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 27 életpontot
vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 829 tapasztalati pontot kaptál.
Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz
lord támad rád.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A
halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a
másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre.
Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával
megvagdalod a csontváz lord testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a csontváz lord bal
lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhetõ csapásait. (3
támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mandibulakaszával végigvagdosod a csontváz lord
rozsdás páncélját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord fejét. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3
támadástól 45 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt
lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5
varázspont.]
Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük,
jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele,
hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál
(vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok
vezetnek északkeletre. [89 pontot használtál fel, van még 205.]
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
| [138,12] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit
fedeztél fel: egy tûzbokrot. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal
- egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van
szükséged (41. jellempróba).
Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [139,11] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [138,10] Még mindig az erdõben vagy.
Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó
nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 181.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 171.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen
megnövekedjen. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 131.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ah!
Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 91.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van
szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést
teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy õ is Téged. Aztán a lény
otthagy.
[40 pontot használtál fel, van még 51.]
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
| Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez
még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön.
[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes
szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a
legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit
megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a
hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következõ körben
tehát 363 pontot költhetsz el.
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül
a gyanúsképû árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklõdésed, és
megérdeklõdöd egy divatos páncélba öltözött ember nõtõl, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely
mindenkivel a kívánságának megfelelõ csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a
legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos
nõ szerint legalább triplán megéri az idõt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút
elõtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.
|
JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a gyõzelem után
otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belõle készíteni.
|
KARAKTERLAP |
Tork Bendor, egy fekete hajú, szürke szemû ember férfi vagy. Fekete a bõröd. Raia bíborosa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.
Erõ: | 25 (27) | | Szint: | 19 | | Merészség: | 5/1 | | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 26 | | Támadás: | 23 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 95 kg |
Ügyesség: | 26 | | Védekezés: | 30 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 19 | | Életpont: | 287/189 | | Jellem: | jó (490) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (32) | | Varázspont: | 483/25 | | Pénz: | 386 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/5 | | Pszi pont: | 65/23 | | | | | EFejl: | 3 |
|
Eddig összesen 913 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4208 TP-t kaptál. Jelenleg 409349 TP-d van. A következõ szinthez még 40651 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 85 arany került a bankszámládra. 96 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 4/0 | | szúrófegyverek: | 18/82 (+2%) | | vágófegyverek: | 15/31 (+12%) |
ütõfegyverek: | 15/84 (+6%) | | lõfegyverek: | 10/35 | | dobófegyverek: | 23/28 (+4%) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); tolmokov-koktél (#351) (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 22/58 | | 2. nyomkövetés: | 53/14 (+24%) | | 3. mászás: | 7/90 |
4. csapdakészítés: | 14/99 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 4/4 | | 6. gyógyítás: | 17/28 |
7. titkosírás: | 3/45 | | 8. felderítés: | 15/67 (+17%) | | 9. szörnyidomítás: | 9/8 |
10. teológia: | 24/39 (+13%) | | 11. taumaturgia: | 33/10 (+15%) | | 12. szerencsejáték: | 4/39 |
13. versengés: | 1/89 | | 14. zene: | 6/54 | | 15. szörnyismeret: | 12/36 |
16. pszi: | 10/79 (+9%) | | 17. zárnyitás: | 1/20 | | 18. vadászat: | 6/30 |
19. bányászat: | 21/7 | | 20. úszás: | 8/56 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 60% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), borzalmas varkaudar (#166), autentikus vámpír (#154), gnóm szolgáló (#181), bunthar (#396), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nukleáris cickány (#155), kérõdzõ etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
14. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
tisztítótûz (#44), villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tûz ellen (#38), tüskepajzs (#30) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
lángcsóva (#31) | >> | élõholt mágus (#175) | | lángcsóva (#31) | >> | xirnox (#122) |
villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | | izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | villámcsapás (#50) | >> | velociraptor (#161) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | | varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: éhes |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! |
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetõi. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | $1 | * | fekete bõrcsizma ($247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
3 | | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | rõtmanó kacagány (#714) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 3 | | bumeráng (#249) | 1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
3 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 20 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 2 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
6 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | * | orgyilkos tõr (#225) |
4 | | szögletes kõ (#17) | 25 | | tüske (#22) | 21 | | ubuk dobónyíl (#138) |
4 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | 1 | | vasalt bunkó (#181) |
1 | | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | | ezüst gyûrû (#180) | 3 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | * | nap szimbólum (#141) |
2 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | regeneráló gyûrû (#254) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
3 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
5 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) | 3 | | gyógykenõcs (#313) |
4 | | kötél (#92) | 1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | márványkulcs (#245) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | mérleg (#81) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) |
10 | + | pukkanó tûcsapda (#336) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 30] |
4 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 20] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 88] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 48] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 32] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
16 | | álompor (#396) | 3 | | amniosz (#203) | 1 | | bunthar bõr (#733) |
1 | | darázsszárny (#652) | 3 | | dözmöng szív (#122) | 69 | | drótszõr (#37) |
1 | | elkarog szõr (#665) | 9 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | + | fõnixtoll (#563) |
1 | | grifftojás (#179) | 8 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) |
1 | | jegesmedve bunda (#1067) | 31 | | kaktusztüske (#114) | 5 | | karbin plazma (#199) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 14 | | kõszem (#304) | 1 | | lapockacsont (#33) |
94 | | madártoll (#112) | 2 | | moa üveggömb (#383) | 17 | | óndarab (#85) |
22 | | pirkit (#153) | 15 | | polip szívóka (#391) | 5 | | púderkõ (#119) |
1 | | ramit kõ (#226) | 1 | | remák szív (#264) | 21 | | rézdarab (#70) |
4 | | rókafarok (#124) | 5 | | smirglilevél (#29) | 53 | | sünmedve tüske (#14) |
3 | | surranó kígyó bõr (#47) | 1 | | szockó hólyag (#355) | 7 | | szvó-ektoplazma (#151) |
6 | | tükör (#43) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) | 6 | | varányszem (#30) |
22 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 98.56 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 | | csontpálca (#329) | 1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | fekete gyöngy (#99) |
2 | | fülemüle agyar (#267) | 2 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | gromak bõr (#268) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | ilkin érc (#232) | 3 | | kaja (#2) |
1 | | rejtõköpeny (#277) | 10 | | spiritusz (#170) | 1 | | szöges páncél (#65) |
1 | | szögletes kõ (#17) | 5 | | tinta (#101) | 3 | | tolmokov-koktél (#351) |
3 | | ugh méreg (#166) | 4 | | víz (#27) | 2 | | zöld üveg (#82) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
87 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 6 | | drótszõr (#37) |
1 | | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 8 | | óndarab (#85) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(138,10) bávatag golombár (#165)
(138,12) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 41. jellempróba
(138,13) quwarg harcos (#201), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263),
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(138,14) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), ezoterikus mardel (#184)
(138,15) nekrofun (#173), 35. jellempróba, mûvészi porolit (#720)
|