Silverlard 130. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:45'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: febr. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 26
Extra forduló: 2 |
|
SILVERLARD KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,74] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod,
megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. Nyárizápor neve is ott szerepel. Kíváncsian
bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 ezüst papi karkötõt.
Midõn unalmasan telik pihenésed, meglepõdve szemléled az érkezõ ismerõst. Nahát! Újra meglátogatott a FÉNY
hordozóinak hírnöke! Szomorúan veszi észre, hogy te még nem léptél be közéjük. Barátságosan megdorgál. Mesél a
csapatról, s miután távozott, sokáig gondolkodsz a halottakon...
Varázserõd regenerálódik. (+35 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.
(ld. enc.)]
ft | támadod parancsok törlése
| Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat
| Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erõd. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
kno 10 3 | képesség-növelés 10
| Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.)
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Egy új
fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]
ff 28 182 | felt. fegyverváltás: 28 182
| Felt. fegyverváltás: << ököl << vashegyû lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
ffk 90 140 | felt.fv.kozkázata: 90 140
| Ok, a 1. fegyverre a kockázat 90 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
kf 308 | kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
| A csuklódra húzod az ezüst papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a hadiszerencse I
varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal
| Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél,
hogy hogyan kell elkészíteni egy vaspántot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 259.]
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal
| Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Brávó!
Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vadászkést. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még
249.]
m 3 5 7 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra
| [100,75] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy turbános alak ül a földön,
elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról
van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy
segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg,
amikor felismered, hogy egy vadász tatu közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu farkát. (1
támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu fejét. (1
támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A
másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 vadász tatu bõrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami
friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra,
kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [99,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
szomorúfûz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Délre
fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta
vizû patakra bukkansz, amely délkeletrõl folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Oldalt pillantva,
meglátsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány
mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van.
Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan
körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera
nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [98,75] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit.
Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy törpemammut. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem
hagyod magad.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a törpemammut ormányát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a törpemammut jobb hátsó
lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a
törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a törpemammut bal oldalát. (1
támadással 12 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6
életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid
telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel
jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívõi építették. (Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és
bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett
a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe
rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb
pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve
látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit.
Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok
vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 213.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb
szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdõdet teljesen kitöltse a gyógyerejû légtömeg. Amikor
kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+23 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 173.]
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
| [99,74] Vált a terep: ritka erdõben vagy. (Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pókvadász nyomokat fedezel fel! A hurokcsapda
elkészítése bonyolult mutatvány, de azért sikerül megcsinálni. A szörny megtalálása már nem okoz problémát.
Megpróbálod csapdába ejteni. Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a pókvadász sértetlenül odébbáll! Hogyan
úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka?
Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez
feltehetõen Dornodon rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes)
alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes
kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [100,73] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a
rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt.
Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány
testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3
életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is
a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos
tankány rovarfejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a karmos tankány rovarfejét. (1
támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál
csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy amniosz-fát. Találsz egy
oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy
Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a
távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Itt
az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek
délnyugatra.
(Továbbmész...) [99,72] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl
friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [51 pontot használtál fel, van még 122.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh
lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de
mindenképpen megéri. (+23 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
| [99,73] A terep továbbra is ritka erdõ. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már
látod, hogy ez valószínûleg Fairlight rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tûzrakó
helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél errõl-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom
vacsoráját. Csak úgy falod a vadszárnyast. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tûnik túl
veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetû. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást.
Egy kis csata éppen jól jön.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több
lövedéked átfúrja a gyilkos tetû testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve
ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a gyilkos tetû szõrös potrohát. (2 támadással 17 életpontot
sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos tetû bal középsõ lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó
csattan csípõd közelében. Ököllel megütöd a gyilkos tetû testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod
a gyilkos tetû testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot
kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel
azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1
hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [99,74] Még mindig az erdõben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy
rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 58.]
gyk 28 50 | gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
| Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegõbe öklözve. A következõ szinthez szükséges tudásod
kétharmada már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 8.]
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1
|
h 147 | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan
alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy
picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben
tehát 276 pontot költhetsz el.
EZÜST PAPI KARKÖTÕ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A
semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötõt! E
varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erõssége érezhetõen nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötõ hatása nem
adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.
|
KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran
legyõznek náluk jóval nagyobb és erõsebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges
hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.
|
SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcmûvész ütése félelmetes hatékonysággal és
precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthetõ, kevés ponton sebezhetõ ellenfelekkel szemben szokták
alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.
|
VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez
valójában egy egyszerû, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idõ alatt megvan: 4 vasérc, és 2
darab pirkittel felfûtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, a KT 1241 parancsot add ki.
|
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kõkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom
husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyûknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed.
A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Elõször is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy
kõkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a
fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnybõl kaját "szerzel", akkor a recés szélû vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi
kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4.
Elkészítéséhez minimum 2-es szintû bányászat szakértelem szükséges.
|
KARAKTERLAP |
Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 130. fordulód.
Erõ: | 25 (26) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | | Védekezés: | 22 | | Menekülés: | 40 % | | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 20 (22) | | Életpont: | 269/269 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | | Varázspont: | 218/120 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 3 |
|
Eddig összesen 500 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1663 TP-t kaptál. Jelenleg 132035 TP-d van. A következõ szinthez még 47965 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, erszényes elkarog, epokitféreg.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 5 | | szúrófegyverek: | * 19 | | lõfegyverek: | 17 |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyû lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvesszõ (#108) (9 -); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 7 | | 2. nyomkövetés: | 25 | | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 4 | | 5. csapdakészítés: | 3 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 62 | | 8. teológia: | 10 | | 9. taumaturgia: | 9 |
10. harcmûvészetek: | 5 (+3) | | 11. zene: | 1 | | 12. szörnyismeret: | 4 |
13. zárnyitás: | 1 | | 14. vadászat: | 8 | | 15. bányászat: | 12 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | | |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
méregsemlegesítés (#14) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
14. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintû! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | | tankány karom (#237) |
Fegyverek és lövedékek |
4 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | bunkó (#5) | 1 | * | csontkés (#11) |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkés (#6) |
4 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | parittya (#18) | 1 | * | rövid íj (#107) |
17 | | tüske (#22) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | obszidián függõ (#195) |
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | csontkulcs (#74) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) |
5 | | kaja (#2) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 2 | | kötél (#92) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) |
1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10] |
3 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 111] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 31] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | acélpengõke (#231) | 20 | | álompor (#396) | 6 | | aurach fog (#657) |
1 | | darázsszárny (#652) | 2 | | dorony tüdõ (#212) | 11 | | drótszõr (#37) |
3 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | grákóbõr (#41) | 1 | | gyíkfû (#201) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | ilkin érc (#232) | 1 | | jégszív (#282) |
10 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | lapkorong (#80) | 3 | | lapockacsont (#33) |
1 | | liumbe hajtás (#655) | 2 | | magszim bél (#103) | 1 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | mutáns csont (#331) | 10 | | óndarab (#85) |
2 | | ormánygõte csont (#21) | 4 | | pirkit (#153) | 2 | | purifikátor háj (#269) |
40 | | rézdarab (#70) | 1 | | rókafarok (#124) | 11 | | sallank karom (#128) |
1 | | sámán erszény (#650) | 1 | | smirglilevél (#29) | 71 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | Thargodan esszencia (#328) | 4 | | tükör (#43) |
2 | | vadász tatu bõr (#15) | 10 | | vasérc (#152) | 4 | | vízionár szem (#102) |
|
Összsúly: 66.93 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 | | tüske (#22) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
5 | | kaja (#2) | 1 | | tankány karom (#237) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) |
24 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(98,75) törpemammut (#115), Leah rúnaköve, tavacska, Elenios oltár
(99,73) Fairlight rúnaköve, tûzrakó hely (#1169), gyilkos tetû (#116)
(99,74) pókvadászok (#59), Dornodon rúnaköve
(99,76) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, Sheran oltár
(100,73) karmos tankány (#137), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Dornodon oltár
(100,75) Dornodon oltár, 34. jellempróba, vadász tatuk (#10)
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Silverlard 130. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | | lebegõ gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | technokolin (#50) | | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | kõevõ (#62) | varkaudar (#64) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | színes dözmöng (#78) | | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdetõ magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | | purifikátor (#157) | ongóliant (#159) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | | élõholt quwarg (#202) | pszi elementál (#221) | óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | | nektoraf (#355) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | kérõdzõ etra (#368) | rõtmanó berzerker (#369) | | fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) | dermesztõ lidérc (#645) | lábascet (#647) | bandita (#758) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | denevér szimbólum (#140) | | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | | nyu-shuriken (#157) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függõ (#162) | | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | | vashegyû nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | | vas dobónyíl (#189) | obszidián függõ (#195) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | dorony tüdõ (#212) | ketrec (#216) | | hurokcsapda (#217) | dobóháló (#221) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tõr (#225) | acélpengõke (#231) | | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | | lant (#238) | nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | templom (#256) | szopókõ (#259) | | purifikátor háj (#269) | szürke bõrkesztyû (#271) | sárga erõöv (#276) | jégszív (#282) | ezüst papi karkötõ (#308) | | Thargodan esszencia (#328) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | királyi korona (#338) | | rézgolyó (#343) | tolmokov-koktél (#351) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | | álompor (#396) | réz fejpánt (#406) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | | bányászcsákány (#434) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | | pusztulás sírjai (#489) | Chara-din monolitja (#534) | sámán erszény (#650) | darázsszárny (#652) | liumbe hajtás (#655) | | aurach fog (#657) | elkarog szõr (#665) | tímárkunyhó (#684) | rinóbõr öv (#685) | ryuku kesztyû (#690) | | ryuku kopja (#694) | ryuku szablya (#695) | rõtmanó kacagány (#714) | mûvészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | szekérkaraván (#1215) | megbûvölt utazóláda (#1218) | fejsze (#1240) | | vaspánt (#1241) | vadászkés (#1264) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
ÉP épület TVP TVP építkezés
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZK szörny 10 szörnykeresés
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstõl
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|