Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Éjsólyom orgyilkos
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Az Éjsólymok mindig is Midkemia legrettegettebb orgyilkosai voltak. Tagjaik közé fogadnak keshieket is, és sötét hatalmakkal praktikálnak.
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (32)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8230)
Versenyhirdető (1833)
Daxx - egy másik univerum (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (12)
Lapötletek (65032)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Silverlard 130. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:45'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 130. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: febr. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 26
Extra forduló: 2

SILVERLARD KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,74] koordinátán. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. Nyárizápor neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 ezüst papi karkötõt. Midõn unalmasan telik pihenésed, meglepõdve szemléled az érkezõ ismerõst. Nahát! Újra meglátogatott a FÉNY hordozóinak hírnöke! Szomorúan veszi észre, hogy te még nem léptél be közéjük. Barátságosan megdorgál. Mesél a csapatról, s miután távozott, sokáig gondolkodsz a halottakon... Varázserõd regenerálódik. (+35 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]


ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erõd. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

kno 10 3 képesség-növelés 10
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 harcmûvészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ff 28 182 felt. fegyverváltás: 28 182
Felt. fegyverváltás: << ököl << vashegyû lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ffk 90 140 felt.fv.kozkázata: 90 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 90 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vaspántot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 259.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vadászkést. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 249.]

m 3 5 7 mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra
[100,75] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerbõl. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász tatu közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 vadász tatu bõrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délkeletrõl folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,75] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy törpemammut. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívõi építették.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 213.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdõdet teljesen kitöltse a gyógyerejû légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+23 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[99,74] Vált a terep: ritka erdõben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pókvadász nyomokat fedezel fel! A hurokcsapda elkészítése bonyolult mutatvány, de azért sikerül megcsinálni. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy a pókvadász sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,73] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [99,72] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [51 pontot használtál fel, van még 122.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+23 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,73] A terep továbbra is ritka erdõ. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Fairlight rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tûzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél errõl-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a vadszárnyast. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetû. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetû testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a gyilkos tetû szõrös potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gyilkos tetû bal középsõ lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Ököllel megütöd a gyilkos tetû testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gyilkos tetû testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,74] Még mindig az erdõben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 58.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegõbe öklözve. A következõ szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 8.]
bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 5.] [A parancs tárolásra került.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 271 pontot. A következõ körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST PAPI KARKÖTÕ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötõt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erõssége érezhetõen nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötõ hatása nem adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.

KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyõznek náluk jóval nagyobb és erõsebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.

SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcmûvész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthetõ, kevés ponton sebezhetõ ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerû, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idõ alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfûtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, a KT 1241 parancsot add ki.

VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kõkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyûknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Elõször is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kõkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnybõl kaját "szerzel", akkor a recés szélû vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintû bányászat szakértelem szükséges.



KARAKTERLAP
Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 130. fordulód.

 Erõ:25 (26)  Szint:16  Merészség:5/5 Magasság:134 cm 
 IQ:27  Támadás:16  Agresszió:5 Testsúly:45 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:22  Menekülés:40 % Életkor:27/27 év 
 Egészség:20 (22)  Életpont:269/269  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:16  Varázspont:218/120  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 500 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1663 TP-t kaptál. Jelenleg 132035 TP-d van. A következõ szinthez még 47965 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, erszényes elkarog, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 5   szúrófegyverek: * 19   lõfegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyû lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvesszõ (#108) (9 -); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7   2. nyomkövetés: 25   3. lopás: 3
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 3   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 62   8. teológia: 10   9. taumaturgia: 9
  10. harcmûvészetek: 5 (+3)   11. zene: 1   12. szörnyismeret: 4
  13. zárnyitás: 1   14. vadászat: 8   15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)    
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintû!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * sárga erõöv (#276) 1   tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
4   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bunkó (#5) 1 * csontkés (#11)
1   fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkés (#6)
4   orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18) 1 * rövid íj (#107)
17   tüske (#22) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * borostyán függõ (#162) 1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * obszidián függõ (#195)
1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 3   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
5   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92)
1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 111]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
2   zöld üveg (#82) [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 31]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 20   álompor (#396) 6   aurach fog (#657)
1   darázsszárny (#652) 2   dorony tüdõ (#212) 11   drótszõr (#37)
3   elkarog szõr (#665) 1   grákóbõr (#41) 1   gyíkfû (#201)
2   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282)
10   kaktusztüske (#114) 1   lapkorong (#80) 3   lapockacsont (#33)
1   liumbe hajtás (#655) 2   magszim bél (#103) 1   mákrózsa virág (#56)
1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 10   óndarab (#85)
2   ormánygõte csont (#21) 4   pirkit (#153) 2   purifikátor háj (#269)
40   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124) 11   sallank karom (#128)
1   sámán erszény (#650) 1   smirglilevél (#29) 71   sünmedve tüske (#14)
1   szárnyas hernyó (#69) 1   Thargodan esszencia (#328) 4   tükör (#43)
2   vadász tatu bõr (#15) 10   vasérc (#152) 4   vízionár szem (#102)

Összsúly: 66.93 kgMegterheltség: 107%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 tüske (#22)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 1 tankány karom (#237) 1 vadász tatu bõr (#15)
24 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(98,75) törpemammut (#115), Leah rúnaköve, tavacska, Elenios oltár
(99,73) Fairlight rúnaköve, tûzrakó hely (#1169), gyilkos tetû (#116)
(99,74) pókvadászok (#59), Dornodon rúnaköve
(99,76) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, Sheran oltár
(100,73) karmos tankány (#137), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Dornodon oltár
(100,75) Dornodon oltár, 34. jellempróba, vadász tatuk (#10)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Silverlard 130. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38)
lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) technokolin (#50)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) kõevõ (#62) varkaudar (#64)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) színes dözmöng (#78)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155)
purifikátor (#157) ongóliant (#159) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) pszi elementál (#221) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369)
fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) dermesztõ lidérc (#645) lábascet (#647) bandita (#758)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) denevér szimbólum (#140)
virág szimbólum (#143) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182)
vas dobónyíl (#189) obszidián függõ (#195) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) dorony tüdõ (#212) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) dobóháló (#221) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) nyílcsapda (#243) bumeráng (#249) templom (#256) szopókõ (#259)
purifikátor háj (#269) szürke bõrkesztyû (#271) sárga erõöv (#276) jégszív (#282) ezüst papi karkötõ (#308)
Thargodan esszencia (#328) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) réz fejpánt (#406) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534) sámán erszény (#650) darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655)
aurach fog (#657) elkarog szõr (#665) tímárkunyhó (#684) rinóbõr öv (#685) ryuku kesztyû (#690)
ryuku kopja (#694) ryuku szablya (#695) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900)
Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218) fejsze (#1240)
vaspánt (#1241) vadászkés (#1264)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstõl                           
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.