| | | | Fórum - démon király utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | Éjféli köd
1VP
Leah, azonnali
köd
Sikeres kijátszáskor célpont ellenfeled követőjére(ha több van akkor mindre külön-külön) kerül két sötét köd jelző.
Amíg egy követőn sötét köd jelző van addig annak a követőnek semmilyen képessége nem működik.
A tulajdonosa minden körének végén a követőről lekerül egy sötét köd jelző.
Áramlás: Gyógyulsz 4ÉP-t vagy ha a követőd a Homályúr akkor rakj rá két homály jelzőt. |
| | | | |
| | | | A szombati versenyre mennyi a nevezés? |
| | | | |
| | | | Köd méreg
2VP
Sheran, azonnali
köd
Párbaj:1
Kijátszáskor válasz: vagy célpont őrposztban minden lény kap 4-4 méreg jelzőt vagy célpont tartalékban minden lény kap 2-2 méreg jelzőt.
Köd vipera
2ZSZ
Sheran, szörny, kigyó
köd, 1SZK
2/2
Aktívan jön játékba Mérgezés:2
Nem foglal helyet az őrposztban.
Sikeres kijátszásakor ha elköltesz 1VP-t akkor bekerül az őrposztba.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Pók fantom
2VP 1nekron
Sheran, szörny, pók
élőhalott
M x/x+1
Aktívan jön játékba Mérgezés: x+2
Méregre immúnis. Nem cserélhet gazdát.
1VP: célpont lény kap egy pók aura jelzőt(körönként egyszer)
A lény amin ilyen jelző van kap +1/+1-et, méreg immunitást és 1VP-s kárpótlást.
A játékban nem lehet x-nél több pók aura jelző.
x a gyűjtődben és a semmiben lévő pókok száma.
Köd róka(javítót)
2VP
Sheran, szörny
1SZK, köd, horgony
2/2
Aktívan jön játékba Párbaj:2
Láthatatlan
Sikeres kijátszásakor válasz: vagy gyógyulsz 3ÉP-t, vagy húzzol egy lapot, vagy a max VP-d nő 4-el.
Kommentárokat kérek. |
| | | | |
| | | | Köd méreg
2VP
Sheran, azonnali
köd
Párbaj:1
Kijátszáskor válasz: vagy célpont őrposztban minden lény kap 4-4 méreg jelzőt vagy célpont tartalékban minden lény kap 2-2 méreg jelzőt.
Köd vipera
2ZSZ
Sheran, szörny, kigyó
köd, 1SZK
2/2
Aktívan jön játékba Mérgezés:2
Nem foglal helyet az őrposztban.
Sikeres kijátszásakor ha elköltesz 1VP-t akkor bekerül az őrposztba.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.
Pók fantom
2VP 1nekron
Sheran, szörny, pók
élőhalott
M x/x+1
Aktívan jön játékba Mérgezés: x+2
Méregre immúnis. Nem cserélhet gazdát.
1VP: célpont lény kap egy pók aura jelzőt(körönként egyszer)
A lény amin ilyen jelző van kap +1/+1-et, méreg immunitást és 1VP-s kárpótlást.
A játékban nem lehet x-nél több pók aura jelző.
x a gyűjtődben és a semmiben lévő pókok száma.
Köd róka(javítót)
2VP
Sheran, szörny
1SZK, köd, horgony
2/2
Aktívan jön játékba Párbaj:2
Láthatatlan
Sikeres kijátszásakor válasz: vagy gyógyulsz 3ÉP-t, vagy húzzol egy lapot, vagy a max VP-d nő 4-el.
Jet sárkány
3VP
Tharr, szörny, sárkány
1SZK
2/2
Repül Párbaj:1
+tűzlehelet:2
Minden forrás ami a Jet sárkányt célozza +2VP.
(P)xVP: x célpont lényed az ellenfél következö csere fázisában is mozoghat.
(x max 3)
Mana pók
2VP
Sheran, szörny, pók
1SZk
1/3
Mérgezés:2 Nem cserélhet gazdát.
Amíg az asztalon van addig ellenfeled minden köre elején kapsz 2VP-t.
Minden mérgező lényed kijátszása 1VP-vel olcsóbb de min 1.
Áramlás: 2VP
Káosz tarantula
3VP
Chara-din, szörny, pók
2SZk, rezisztencia
M2/2
Mérgezés:3 Büntetés: 3ÉP Láthatatlan
Ha kijátszásakor van méreg jelző a játékban akkor aktívan jön ki.
Ha legalább 8 méreg jelző van a játékban akkor kap +4/+4-et, mágikus védekezést és nő a mérgezése 4-el.
Méreg vihar
2VP
Sheran általános, méreg
A kör végén húzz egy lapot
Minden lényre kerül egy-egy méreg jelző.
Ha van mérgező lényed a játékban akkor 1VP-ért vedd vissza a kezedbe a gyűjtőből.
Pók elementalista
3VP
Sheran, szörny, pók
1SZK
M2/2
Mérgezés:2 Mentális varázslatokra immúnis
Sikeres kijátszásakor kapsz 1 méreg elementál jelzőt aktívan a tartalékodba.(sheran, elementál, 2/2, 2-es mérgezés)
Ha egy lény méreg miatt kerül a gyűjtőbe akkor kapsz egy méreg elementál jelzőt aktívan a tartalékodba(körönként max 1-et)
Kommentárokat kérek.  |
| | | | |
| | | | Köd róka
2ZSZ
Sheran, szörny
1SZk, köd
3/2
Aktívan jön játékba Láthatatlan
Kárpótlás: húzz egy lapot
Árnyék:1VP vagy 1ÉP
Sikeres kijátszásakor válasz: gyógyulsz 4ÉP-t, húzol egy lapot vagy nő a max VP-d 5-el.
Róka trükk
1VP
Bufa, azonnali
ősmágia, köd
Kapsz 2VP-t és célpont lény aktiválódik.
Áramlás:1VP: kör végén húzz két lapot.
Cseresznye virágzás
2VP
Bufa, azonnali
ősmágia
Anti-mágia:0
Erre a körre minden lény elveszti az összes speciális képességét és a sebzésük minden módosítótól függetlenül 0 lesz.
Ebben a körben egyik játékos sem veszíthet ÉP-t.
Minden lélek megszelídül, ha virágzik a cseresznye.
Harci készültség
2VP
Tharr, azonnali
ősmágia
Minden lényed és épületed aktiválódik.
Veszítesz 4ÉP-t.
Ha legalább 5 lapod aktiválódót így akkor a gyűjtőből keverd vissza a paklidba a kör végén.
A jó katona mindig harcra kész.
Kommentárt kérek. |
| | | | |
| | | | Én jövök frissen bontottra.
Elvileg szerdán már viszem is a nevezési díjat a boltba.
Ha minden jól megy.
Rosszabb esetbe csak a versenyre tudom vinni a pénzt. |
| | | | |
| | | | Segítség az utolsó pillanatban
1VP
Bufa, azonnali
Párbaj:2
Csak az ellenfeled harci fázisában játszhatod ki a támadok kijelölése után.
Ellenfeled egyik lényének támadását átirányíthatód egy másik őrposztban lévő lényedre.
Még egy esély
0VP
Bufa, azonnali
ősmágia
Anti-mágia:0
Ha a max VP 0 akkor a max VP 20 lesz és kapsz 5 VP-t.
Ha az ÉP-d 0 vagy kevesebb akkor a max ÉP-d 20 lesz és gyógyulsz 20ÉP-t.
Ha nincs már lap a paklidban akkor a gyűjtődet keverd bele a paklidba.
A harc kiélvezése
2VP
Tharr, bűbáj
rezisztencia
Anti-mágia:1 Párbaj:2
Amíg ez a lap a játékban van addig minden játékos körönként max 3ÉP-t veszíthet.
Késleltetett hatás 5: A harc kiélvezése a gyűjtőbe kerül.
A jó harcot nem kell elkapkodni. -Tharr pap
Angyali oltalom
2VP
Raia, azonnali
Párbaj:1
Célpont lényről minden általad választott lap és jelző leesik majd kap 2 élet jelzőt.
Ez a lény ebben a körben már semmilyen módon nem sebeződhet meg.
Róka fog talizmán
0SZK
szintelen, tárgy
kincs
Az idézési költsége nem változhat.
(P):Max VP-d nő 3-mal.
Párbaj:1 Áldozd fel: Húzz egy lapot.
Áramlás:2VP
Kristály pecsét
1SZK
Rhatt, tárgy
kincs
Blokkolás:2 A kristály pecsétet nem kell aktiválni a kör elején.
(P):Célpont lény passziválódik amíg a Kristály pecsét passzív.
(P):Célpont nem-lény lap elveszti minden képességét amíg a Kristály pecsét passzív.
Kommentárt kérek. |
| | | | |
| | | | A hatalom öröklése
2VP
Fairlight, bűbáj lényre,
ősmágia
Anti-blokkolás:2
Sikeres kijátszáskor a gyűjtőből rakj át egy lény lapot a semmibe.
A lényed megkapja annak a lénynek minden képességét.
A tudás nem vész el csak gazdát cserél.
Dupla vagy semmi
1VP
Bufa, azonnali
Anti-mágia:0
Húzz 3 lapot.
A kör végén dobj el minden lapot a kezedből a semmibe.
Mocsári pók
3VP
Sheran, szörny, pók
2szk, rezisztencia
2/3
Mérgezés:3 Látja a láthatatlant
Lények ellen +3 sebzést kap.
Méregre immúnis. Ha van Sheran lapod a mező akkor aktívan jön a játékba.
Áramlás: Célpont lény kap egy méreg jelzőt.
Pók csemete
1VP
Sheran, szörny, pók
1/1
Mérgezés:1 Méregre immúnis
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Áldozd fel: A következő pók amit kijátszol 3VP-vel olcsóbb de min 1.
Mágneses lökés hullám
2VP
Fairlight, általános
Anti-mágia:0
Ellenfeled minden nem-lény lapoja kap 2 dermesztés jelzőt. A fém tárgyak 3-at.
Áramlás: 2VP
Kommentárt kérek. |
| | | | |
| | | | A követő közbelép
1 áldozás
Szintelen, általános
ősmágia
Anti-mágia:0
A követőd rakd a tartalékodba aktívan. Mostantól lény lapnak számít. 6/8, mágikus támadás és védekezéssel.
A képességei ugyan úgy működnek mintha követő lenne.
Csak úgy kerülhet a gyűjtőbe ha az ÉP-je nulla alá csökken. Nem cserélhet gazdát. A színét és altípusát te szabod meg. Ha a gyűjtőbe kerül rakd a semmi be.
Pyron aurája
2VP
Fairlight, bűbáj lényre
A lény kap +1/+2-őt és egy élet jelzőt.
Amíg ez a lap a játékban van addig ha van hálós lap a játékban te 2 helyet 3 lapot játszhatsz ki körönként.
Több lap hatása nem adódik össze.
Áramlás: 2VP
Főnix fióka
1VP
Raia, szörny, főnix
1SZK
1/1
Repül Feltámad +tűzlehelet:1
Párbaj:1 Tűzre immúnis.
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Áramlás: kör végén húzz egy lapot.
Magma főnix
3VP
Dornodon, szörny, főnix
1Szk
M2/2
Repül Feltámad Sebzése tűz sebzés.
Tűzre immúnis. +tűzlehelet:3
Ha a játékból a gyűjtőbe kerül akkor ellenfeled és minden lénye sebeződik 3ÉP-t(tűz sebzés)
Főnix tűzidomár
3VP
Dornodon, szörny, főnix
1Szk, rezisztens
M2/3
Repül Feltámad Sebzése tűz sebzés
Tűzre immúnis +tűzlehelet:2
Ha sebzés okoz akkor kapsz a tartalékodba egy aktív Tűzelementál jelzőt (2/1, Dornodon, elementál, tűz,mágikus támadás, 1-es tűzlehelet.)
Kommentárt kérek. |
| | | | |
| | | | Fehér róka
3VP
Raia, szörny
1Szk
1/3
Húzz egy lapot
Kárpótlás: Húzz egy lapot
Hidegre immúnis Élet:1
Ha van Raia lényed a gyűjtőben akkor aktívan jön játékba.
(P): Minden lényed kap +1/+1-et amíg a Fehér róka passzív.
Strider
3VP
Tharr, kalandozó, végzetúr
KF
3/2
Aktívan jön játékba Láthatatlan
Anti-mágia:0 +1VP: célpont lény sebeződik X+2ÉP-t
Ellenfeled minden forrása ami Strider-t célozza +XVP-be kerül.
Ha sebzést okoz akkor lép egy szintet.
X Strider szintje de max 5.
Edea
3VP
Sheran, kalandozó, végzetúr
KF, őrző
1/3
Aktívan jön játékba Kárpótlás: 5ÉP
Élet:1 Látja a láthatatlant
Ha Edea szintet lép akkor kap egy élet jelzőt.
Penelope
3VP
Raia, kalandozó, végzetúr
KF
2/2
Aktívan jön játékba Regenerálódás:1
Ha sebzést okoz akkor a következő lap amit kijátszol X+1-el olcsóbb de min 1.
X Penelope szintje de max 3.
Sano, a mester
követő, hordaparancsnok
A játékot 3 lappal és 21ÉP-vel kezded.
Minden kalandozód sikeres kijátszás után lép egy szintet.
1nekron:Célpont kalandozó lép egy szintet.(körönként)
Kommentárt kérek. |
| | | | |
| | | | Ork csata balta
1Szk
Dornodon, tárgy, fegyver
fém, KF
Orkra ingyen rakhatod.
Párbaj:1
Használója kap +2 sebzést, egy izom jelzőt és 2ÉP-s büntetést.
Áramlás:1VP: Keres ki egy ork lapot a paklidból.
Asztrál róka
3VP
Elenios, szörny
1Szk
1/3
Repül Látja a láthatatlant Párbaj:1
Azonnali varázslatokra immúnis.
Kárpótlás: Húzz egy lapot
2VP: Húzz egy lapot(körönként egyszer)
Áramlás: húzz egy lapot
Araxis
3VP
Tharr, kalandor, végzetúr
KF
M3/2
Aktívan jön játékba Izom:1
Amig a játékban van addig az őrposztod mérete nő 1+X-el és a max VP-d csökken 3+X-el de nem mehet így 10 alá.
X Araxis szintje de max 5
Araxis kiváló hadvezér. De a mágiához egyáltalán nem ért. És ez őt nem is zavarja. -Pyron
Dragan
3VP
Fairlight, kalandor, végzetúr
KF
1/3
Kárpotlás: 3VP Anti-blokkolás:3
Amig a játékban van addig a max VP-d nő 1+X-el.
X Dragan szintje.
Ha a max VP-d nulla akkor ingyen kijátszhatod bármikor amikor azonnali varázslatot vagy hatást használhatsz.
Dragan testét annyira átjárta a mana hogy bárki aki a közelében volt erősebben tudót varázsolni. -Pyron
Vihar elementál
4VP
Fairlight, szörny, elementál, villám
horgony
M3/3
Repül +villám lehelet:3 Villámra immúnis
Sikeres kijátszásakor max 2 olyan lapot aminek a nevében vagy az altípusában villám van, vissza vehetsz a gyűjtőből a kezedbe. Ha több mint két ilyen lap van a gyűjtődben akkor a többit keverd vissza a paklidba és körvégén húzz egy lapot.
Kommentárt kérek.  |
| | | | |
| | | | De én bese tudok menni Pécsre.
Annyira a padlon van a családom anyagilag.
Meg van még sok más gond de az nem levél téma. |
| | | | |
| | | | Az a baj hogy aminél én vagyok az most éppen Pesten és Siófokon tud csak munkát adni.
Sajnos Síklós környékén most nincs semmilyen munka. |
| | | | |
| | | | Élek és virulok.
Csak nincs pénzem hogy bemenjek.
Nem sikerült munkát találnom sajnos.
De majd tanév alatt bepótolok mindent. |
| | | | |
| | | | Valaki szólna a Gergönek hogy tegye félre nekem az AK-s lapokat amikröl az sms-ben írt.
Sajnos mobilon nem tudok válaszolni neki mert nincs egy vasam se.
Köszi |
| | | | |
| | | | Tudja valaki hogy kinek kelletek a villám lapjaim? |
| | | | |
| | | | Bocsi de sajna nem sikerült senkinek időben eléri.
Sajnálom. |
| | | | |
| | | | Nem
Csajozok inkább.  |
| | | | |
| | | | Vissza vonom az előző kérésemet, mert sajna mégse tudok jönni a versenyre, mert közbe jött valami. |
| | | | |
| | | | Valaki tudna nekem a faj versenyre kölcsön adni a következő lapokból:
Gyilkós méreg
Méreg félelem
Titánpók
Flyv, a hatalmas |
| | | | |
| | | | Sárkány szeráf
4VP
Raia, szörny, sárkány
1SZk, rezisztencia
M2/3
Repül Látja a láthatatlant
+fénylehelet:2 Párbaj:2
Minden gyógyulási fázisodban vissza keverhetsz egy lapot a gyűjtődből a paklidba vagy gyógyulsz 3ÉP-t.
Párduc mozgás
2VP
Tharr, bűbáj lényre
Húzz egy lapot
A lény kap +1/+1-et, láthatatlanságot, 3ÉP-s büntetést és a következő képességet: "+1VP:célpont támadó lény sebeződik 3ÉP-t."
Halálos elegancia és gyorsaság. Ezek egy igazi vadász tulajdonságai.-Pyron
Homály lovag
2VP 1nekron
Leah, szörny, kísértet
élőholt
2/3
Repül Anti-mágia:1(Leah lapot nem dobhatsz neki)
Ellenfeled minden nem Leah varázslata +1VP.
Ha a homályúr a követőd akkor amíg a Homály lovag a játékban van addig az ellenfeled követőjének és szabály lapjának képességét is elveheted homály jelzővel.
Éjszakai homály
2VP
Leah, azonnali
Ellenfeled minden asztalon lévő lapja erre a kőre elveszti minden képességét, akkor is ha varászlatra immúnis.
Ha a Homályúr a követőd akkor rakj rá 2 homály jelzőt.
Homály szellem
1VP
Leah, szörny, kísértet
élőholt
1/1
Repül Láthatatlan Árnyék:1VP
Ha megsebez egy lényt akkor kap egy izom jelzőt és ha a Homályúr a követőd akkor rakj rá 1 homály jelzőt.
Kommentárokat kérek. |
| | | | |
| | | | Jég blokád
2VP 1nekron
Leah, azonnali, reakció, hideg
Célpont varázslat nem jön létre csak a gyűjtőbe kerül.
A varázslat használója ebben a körben már nem játszhat ki több lapot.
Minden reakció ami ezt a lapot célozza +2VP.
Mana pilon
1épitő
Fairlight, épület
2SP
Kijátszási költségét helyetesitheted 2 VP-vel.
Aktívan jön játékba. Kárpótlás: 2VP
Anti-blokkolás:3
(P)XVP: Kapsz 2XVP-t.(x max 3 lehet)
Áramlás: 2VP
Körforgás mester
követő
Megszüntetése 14ÉP-és 14 max ÉP.
Minden előkészitési fázisodban egy célpont gyűjtőből egy lapot vissza keverhetsz a tulajdonosa paklijába és gyógyulsz 2ÉP-t.
De csak ha van lap a gyűjtőben.
Oowoti főnix
4VP
Sheran, szörny, főnix
1SZK
2/3
Repül Feltámad Látja a láthatatlant.
+tűzlehelet:2 Tűzre és méregere immúnis.
Sikeres kijátszásakor vagy ha feltámad akkor gyógyulsz 2ÉP-t és célpont lény vagy épület sebeződik 2ÉP-t.(tűz sebzés)
1VP: A gyűjtődből keverd vissza a paklidba és húzz egy lapot.
Mágikus feltöltődés
0Vp
Fairlight, azonnali
ősmágia
Sebeződsz 5ÉP-t és elveszted minden SZK-d.
A max VP-d 25 lesz, kapsz 3VP-t és a kör végén húzz egy lapot.
Az első kőrben nem játszhatod ki.
Toll vihar
1SZK 1VP
Elenios, azonnali
Anti-blokkolás:2
Ebben a körben semmilyen módon nem csökkenhet az ÉP-d.
Áramlás:2VP vagy 1SZK
Kommentárt kérek  |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|