Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Egy ryuku gólem
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye." - részlet a ryuku gólemekről írt fejlegyzésekből
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa?
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa? (31)
TF help (6783)
HKK kérdés? (47418)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (14)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)
Lapötletek (65119)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - démon király utolsó 30 hozzászólása 
     

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
démon király2012.11.12. 17:27
 
 
Éjféli köd
1VP
Leah, azonnali
köd
Sikeres kijátszáskor célpont ellenfeled követőjére(ha több van akkor mindre külön-külön) kerül két sötét köd jelző.
Amíg egy követőn sötét köd jelző van addig annak a követőnek semmilyen képessége nem működik.
A tulajdonosa minden körének végén a követőről lekerül egy sötét köd jelző.
Áramlás: Gyógyulsz 4ÉP-t vagy ha a követőd a Homályúr akkor rakj rá két homály jelzőt.
 
  

 Hatalom Kártyái - PÉCS 

 
démon király (előzmény: rovdyr 10720.)2012.06.13. 11:51
 
 
köszi
 
  
 
démon király2012.06.12. 16:24
 
 
A szombati versenyre mennyi a nevezés?
 
  
 
démon király (előzmény: kanricko )2012.02.29. 09:21
 
 
mikor vagy bent?
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
démon király2012.02.20. 09:32
 
 
Köd méreg
2VP
Sheran, azonnali
köd
Párbaj:1
Kijátszáskor válasz: vagy célpont őrposztban minden lény kap 4-4 méreg jelzőt vagy célpont tartalékban minden lény kap 2-2 méreg jelzőt.



Köd vipera
2ZSZ
Sheran, szörny, kigyó
köd, 1SZK
2/2
Aktívan jön játékba Mérgezés:2
Nem foglal helyet az őrposztban.
Sikeres kijátszásakor ha elköltesz 1VP-t akkor bekerül az őrposztba.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.



Pók fantom
2VP 1nekron
Sheran, szörny, pók
élőhalott
M x/x+1
Aktívan jön játékba Mérgezés: x+2
Méregre immúnis. Nem cserélhet gazdát.
1VP: célpont lény kap egy pók aura jelzőt(körönként egyszer)
A lény amin ilyen jelző van kap +1/+1-et, méreg immunitást és 1VP-s kárpótlást.
A játékban nem lehet x-nél több pók aura jelző.
x a gyűjtődben és a semmiben lévő pókok száma.



Köd róka(javítót)
2VP
Sheran, szörny
1SZK, köd, horgony
2/2
Aktívan jön játékba Párbaj:2
Láthatatlan
Sikeres kijátszásakor válasz: vagy gyógyulsz 3ÉP-t, vagy húzzol egy lapot, vagy a max VP-d nő 4-el.


Kommentárokat kérek.
 
  
 
démon király2012.02.10. 13:55
 
 
Köd méreg
2VP
Sheran, azonnali
köd
Párbaj:1
Kijátszáskor válasz: vagy célpont őrposztban minden lény kap 4-4 méreg jelzőt vagy célpont tartalékban minden lény kap 2-2 méreg jelzőt.



Köd vipera
2ZSZ
Sheran, szörny, kigyó
köd, 1SZK
2/2
Aktívan jön játékba Mérgezés:2
Nem foglal helyet az őrposztban.
Sikeres kijátszásakor ha elköltesz 1VP-t akkor bekerül az őrposztba.
Kijátszhatod az ellenfél körében is.



Pók fantom
2VP 1nekron
Sheran, szörny, pók
élőhalott
M x/x+1
Aktívan jön játékba Mérgezés: x+2
Méregre immúnis. Nem cserélhet gazdát.
1VP: célpont lény kap egy pók aura jelzőt(körönként egyszer)
A lény amin ilyen jelző van kap +1/+1-et, méreg immunitást és 1VP-s kárpótlást.
A játékban nem lehet x-nél több pók aura jelző.
x a gyűjtődben és a semmiben lévő pókok száma.



Köd róka(javítót)
2VP
Sheran, szörny
1SZK, köd, horgony
2/2
Aktívan jön játékba Párbaj:2
Láthatatlan
Sikeres kijátszásakor válasz: vagy gyógyulsz 3ÉP-t, vagy húzzol egy lapot, vagy a max VP-d nő 4-el.



Jet sárkány
3VP
Tharr, szörny, sárkány
1SZK
2/2
Repül Párbaj:1
+tűzlehelet:2
Minden forrás ami a Jet sárkányt célozza +2VP.
(P)xVP: x célpont lényed az ellenfél következö csere fázisában is mozoghat.
(x max 3)



Mana pók
2VP
Sheran, szörny, pók
1SZk
1/3
Mérgezés:2 Nem cserélhet gazdát.
Amíg az asztalon van addig ellenfeled minden köre elején kapsz 2VP-t.
Minden mérgező lényed kijátszása 1VP-vel olcsóbb de min 1.
Áramlás: 2VP



Káosz tarantula
3VP
Chara-din, szörny, pók
2SZk, rezisztencia
M2/2
Mérgezés:3 Büntetés: 3ÉP Láthatatlan
Ha kijátszásakor van méreg jelző a játékban akkor aktívan jön ki.
Ha legalább 8 méreg jelző van a játékban akkor kap +4/+4-et, mágikus védekezést és nő a mérgezése 4-el.



Méreg vihar
2VP
Sheran általános, méreg
A kör végén húzz egy lapot
Minden lényre kerül egy-egy méreg jelző.
Ha van mérgező lényed a játékban akkor 1VP-ért vedd vissza a kezedbe a gyűjtőből.


Pók elementalista
3VP
Sheran, szörny, pók
1SZK
M2/2
Mérgezés:2 Mentális varázslatokra immúnis
Sikeres kijátszásakor kapsz 1 méreg elementál jelzőt aktívan a tartalékodba.(sheran, elementál, 2/2, 2-es mérgezés)
Ha egy lény méreg miatt kerül a gyűjtőbe akkor kapsz egy méreg elementál jelzőt aktívan a tartalékodba(körönként max 1-et)


Kommentárokat kérek.
 
  
 
démon király2012.02.08. 13:26
 
 
Köd róka
2ZSZ
Sheran, szörny
1SZk, köd
3/2
Aktívan jön játékba Láthatatlan
Kárpótlás: húzz egy lapot
Árnyék:1VP vagy 1ÉP
Sikeres kijátszásakor válasz: gyógyulsz 4ÉP-t, húzol egy lapot vagy nő a max VP-d 5-el.



Róka trükk
1VP
Bufa, azonnali
ősmágia, köd
Kapsz 2VP-t és célpont lény aktiválódik.
Áramlás:1VP: kör végén húzz két lapot.


Cseresznye virágzás
2VP
Bufa, azonnali
ősmágia
Anti-mágia:0
Erre a körre minden lény elveszti az összes speciális képességét és a sebzésük minden módosítótól függetlenül 0 lesz.
Ebben a körben egyik játékos sem veszíthet ÉP-t.
Minden lélek megszelídül, ha virágzik a cseresznye.




Harci készültség
2VP
Tharr, azonnali
ősmágia
Minden lényed és épületed aktiválódik.
Veszítesz 4ÉP-t.
Ha legalább 5 lapod aktiválódót így akkor a gyűjtőből keverd vissza a paklidba a kör végén.
A jó katona mindig harcra kész.



Kommentárt kérek.
 
  

 Hatalom Kártyái - PÉCS 

 
démon király (előzmény: Roli.V 10544.)2012.02.07. 12:38
 
 
Már régen eladtam.
 
  
 
démon király (előzmény: Bubu 10284.)2011.12.19. 09:02
 
 
Nekem tetszik.
 
  
 
démon király (előzmény: Bubu 10200.)2011.11.29. 11:14
 
 
Rendben.
 
  
 
démon király (előzmény: Bubu 10186.)2011.11.28. 13:04
 
 
Én jövök frissen bontottra.
Elvileg szerdán már viszem is a nevezési díjat a boltba.
Ha minden jól megy.
Rosszabb esetbe csak a versenyre tudom vinni a pénzt.
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
démon király2011.11.23. 15:12
 
 
Segítség az utolsó pillanatban
1VP
Bufa, azonnali
Párbaj:2
Csak az ellenfeled harci fázisában játszhatod ki a támadok kijelölése után.
Ellenfeled egyik lényének támadását átirányíthatód egy másik őrposztban lévő lényedre.



Még egy esély
0VP
Bufa, azonnali
ősmágia
Anti-mágia:0
Ha a max VP 0 akkor a max VP 20 lesz és kapsz 5 VP-t.
Ha az ÉP-d 0 vagy kevesebb akkor a max ÉP-d 20 lesz és gyógyulsz 20ÉP-t.
Ha nincs már lap a paklidban akkor a gyűjtődet keverd bele a paklidba.


A harc kiélvezése
2VP
Tharr, bűbáj
rezisztencia
Anti-mágia:1 Párbaj:2
Amíg ez a lap a játékban van addig minden játékos körönként max 3ÉP-t veszíthet.
Késleltetett hatás 5: A harc kiélvezése a gyűjtőbe kerül.
A jó harcot nem kell elkapkodni. -Tharr pap




Angyali oltalom
2VP
Raia, azonnali
Párbaj:1
Célpont lényről minden általad választott lap és jelző leesik majd kap 2 élet jelzőt.
Ez a lény ebben a körben már semmilyen módon nem sebeződhet meg.



Róka fog talizmán
0SZK
szintelen, tárgy
kincs
Az idézési költsége nem változhat.
(P):Max VP-d nő 3-mal.
Párbaj:1 Áldozd fel: Húzz egy lapot.
Áramlás:2VP



Kristály pecsét
1SZK
Rhatt, tárgy
kincs
Blokkolás:2 A kristály pecsétet nem kell aktiválni a kör elején.
(P):Célpont lény passziválódik amíg a Kristály pecsét passzív.
(P):Célpont nem-lény lap elveszti minden képességét amíg a Kristály pecsét passzív.


Kommentárt kérek.
 
  
 
démon király2011.10.27. 13:49
 
 
A hatalom öröklése
2VP
Fairlight, bűbáj lényre,
ősmágia
Anti-blokkolás:2
Sikeres kijátszáskor a gyűjtőből rakj át egy lény lapot a semmibe.
A lényed megkapja annak a lénynek minden képességét.
A tudás nem vész el csak gazdát cserél.




Dupla vagy semmi
1VP
Bufa, azonnali
Anti-mágia:0
Húzz 3 lapot.
A kör végén dobj el minden lapot a kezedből a semmibe.



Mocsári pók
3VP
Sheran, szörny, pók
2szk, rezisztencia
2/3
Mérgezés:3 Látja a láthatatlant
Lények ellen +3 sebzést kap.
Méregre immúnis. Ha van Sheran lapod a mező akkor aktívan jön a játékba.
Áramlás: Célpont lény kap egy méreg jelzőt.



Pók csemete
1VP
Sheran, szörny, pók
1/1
Mérgezés:1 Méregre immúnis
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Áldozd fel: A következő pók amit kijátszol 3VP-vel olcsóbb de min 1.



Mágneses lökés hullám
2VP
Fairlight, általános
Anti-mágia:0
Ellenfeled minden nem-lény lapoja kap 2 dermesztés jelzőt. A fém tárgyak 3-at.
Áramlás: 2VP



Kommentárt kérek.
 
  
 
démon király2011.10.20. 14:12
 
 
A követő közbelép
1 áldozás
Szintelen, általános
ősmágia
Anti-mágia:0
A követőd rakd a tartalékodba aktívan. Mostantól lény lapnak számít. 6/8, mágikus támadás és védekezéssel.
A képességei ugyan úgy működnek mintha követő lenne.
Csak úgy kerülhet a gyűjtőbe ha az ÉP-je nulla alá csökken. Nem cserélhet gazdát. A színét és altípusát te szabod meg. Ha a gyűjtőbe kerül rakd a semmi be.



Pyron aurája
2VP
Fairlight, bűbáj lényre
A lény kap +1/+2-őt és egy élet jelzőt.
Amíg ez a lap a játékban van addig ha van hálós lap a játékban te 2 helyet 3 lapot játszhatsz ki körönként.
Több lap hatása nem adódik össze.
Áramlás: 2VP



Főnix fióka
1VP
Raia, szörny, főnix
1SZK
1/1
Repül Feltámad +tűzlehelet:1
Párbaj:1 Tűzre immúnis.
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban.
Áramlás: kör végén húzz egy lapot.



Magma főnix
3VP
Dornodon, szörny, főnix
1Szk
M2/2
Repül Feltámad Sebzése tűz sebzés.
Tűzre immúnis. +tűzlehelet:3
Ha a játékból a gyűjtőbe kerül akkor ellenfeled és minden lénye sebeződik 3ÉP-t(tűz sebzés)



Főnix tűzidomár
3VP
Dornodon, szörny, főnix
1Szk, rezisztens
M2/3
Repül Feltámad Sebzése tűz sebzés
Tűzre immúnis +tűzlehelet:2
Ha sebzés okoz akkor kapsz a tartalékodba egy aktív Tűzelementál jelzőt (2/1, Dornodon, elementál, tűz,mágikus támadás, 1-es tűzlehelet.)




Kommentárt kérek.
 
  
 
démon király2011.10.19. 10:44
 
 
Fehér róka
3VP
Raia, szörny
1Szk
1/3
Húzz egy lapot
Kárpótlás: Húzz egy lapot
Hidegre immúnis Élet:1
Ha van Raia lényed a gyűjtőben akkor aktívan jön játékba.
(P): Minden lényed kap +1/+1-et amíg a Fehér róka passzív.



Strider
3VP
Tharr, kalandozó, végzetúr
KF
3/2
Aktívan jön játékba Láthatatlan
Anti-mágia:0 +1VP: célpont lény sebeződik X+2ÉP-t
Ellenfeled minden forrása ami Strider-t célozza +XVP-be kerül.
Ha sebzést okoz akkor lép egy szintet.
X Strider szintje de max 5.



Edea
3VP
Sheran, kalandozó, végzetúr
KF, őrző
1/3
Aktívan jön játékba Kárpótlás: 5ÉP
Élet:1 Látja a láthatatlant
Ha Edea szintet lép akkor kap egy élet jelzőt.



Penelope
3VP
Raia, kalandozó, végzetúr
KF
2/2
Aktívan jön játékba Regenerálódás:1
Ha sebzést okoz akkor a következő lap amit kijátszol X+1-el olcsóbb de min 1.
X Penelope szintje de max 3.



Sano, a mester
követő, hordaparancsnok
A játékot 3 lappal és 21ÉP-vel kezded.
Minden kalandozód sikeres kijátszás után lép egy szintet.
1nekron:Célpont kalandozó lép egy szintet.(körönként)



Kommentárt kérek.
 
  
 
démon király2011.10.17. 15:56
 
 
Ork csata balta
1Szk
Dornodon, tárgy, fegyver
fém, KF
Orkra ingyen rakhatod.
Párbaj:1
Használója kap +2 sebzést, egy izom jelzőt és 2ÉP-s büntetést.
Áramlás:1VP: Keres ki egy ork lapot a paklidból.



Asztrál róka
3VP
Elenios, szörny
1Szk
1/3
Repül Látja a láthatatlant Párbaj:1
Azonnali varázslatokra immúnis.
Kárpótlás: Húzz egy lapot
2VP: Húzz egy lapot(körönként egyszer)
Áramlás: húzz egy lapot



Araxis
3VP
Tharr, kalandor, végzetúr
KF
M3/2
Aktívan jön játékba Izom:1
Amig a játékban van addig az őrposztod mérete nő 1+X-el és a max VP-d csökken 3+X-el de nem mehet így 10 alá.
X Araxis szintje de max 5
Araxis kiváló hadvezér. De a mágiához egyáltalán nem ért. És ez őt nem is zavarja. -Pyron





Dragan
3VP
Fairlight, kalandor, végzetúr
KF
1/3
Kárpotlás: 3VP Anti-blokkolás:3
Amig a játékban van addig a max VP-d nő 1+X-el.
X Dragan szintje.
Ha a max VP-d nulla akkor ingyen kijátszhatod bármikor amikor azonnali varázslatot vagy hatást használhatsz.
Dragan testét annyira átjárta a mana hogy bárki aki a közelében volt erősebben tudót varázsolni. -Pyron




Vihar elementál
4VP
Fairlight, szörny, elementál, villám
horgony
M3/3
Repül +villám lehelet:3 Villámra immúnis
Sikeres kijátszásakor max 2 olyan lapot aminek a nevében vagy az altípusában villám van, vissza vehetsz a gyűjtőből a kezedbe. Ha több mint két ilyen lap van a gyűjtődben akkor a többit keverd vissza a paklidba és körvégén húzz egy lapot.



Kommentárt kérek.
 
  

 Hatalom Kártyái - PÉCS 

 
démon király (előzmény: Bokhart001 9857.)2011.08.20. 01:48
 
 
De én bese tudok menni Pécsre.
Annyira a padlon van a családom anyagilag.
Meg van még sok más gond de az nem levél téma.
 
  
 
démon király (előzmény: Bokhart001 9852.)2011.08.19. 18:59
 
 
Az a baj hogy aminél én vagyok az most éppen Pesten és Siófokon tud csak munkát adni.
Sajnos Síklós környékén most nincs semmilyen munka.
 
  
 
démon király (előzmény: Bokhart001 9826.)2011.08.18. 14:47
 
 
Élek és virulok.
Csak nincs pénzem hogy bemenjek.
Nem sikerült munkát találnom sajnos.
De majd tanév alatt bepótolok mindent.
 
  
 
démon király2011.08.16. 19:02
 
 
Valaki szólna a Gergönek hogy tegye félre nekem az AK-s lapokat amikröl az sms-ben írt.
Sajnos mobilon nem tudok válaszolni neki mert nincs egy vasam se.
Köszi
 
  
 
démon király2011.06.02. 08:32
 
 
Tudja valaki hogy kinek kelletek a villám lapjaim?
 
  
 
démon király (előzmény: Bubu 9427.)2011.05.17. 14:49
 
 
Néha??
 
  
 
démon király (előzmény: Bubu 9422.)2011.05.15. 00:55
 
 
Köszi
 
  
 
démon király (előzmény: Atompucok 9229.)2011.04.15. 23:43
 
 
Bocsi de sajna nem sikerült senkinek időben eléri.
Sajnálom.
 
  
 
démon király (előzmény: rovdyr 9226.)2011.04.12. 20:27
 
 
Nem
Csajozok inkább.
 
  
 
démon király2011.04.12. 15:26
 
 
Vissza vonom az előző kérésemet, mert sajna mégse tudok jönni a versenyre, mert közbe jött valami.
 
  
 
démon király (előzmény: Atompucok 9208.)2011.04.11. 14:14
 
 
Ne szólj be!
 
  
 
démon király2011.04.10. 19:20
 
 
Valaki tudna nekem a faj versenyre kölcsön adni a következő lapokból:
Gyilkós méreg
Méreg félelem
Titánpók
Flyv, a hatalmas
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
démon király2011.04.05. 18:14
 
 
Sárkány szeráf
4VP
Raia, szörny, sárkány
1SZk, rezisztencia
M2/3
Repül Látja a láthatatlant
+fénylehelet:2 Párbaj:2
Minden gyógyulási fázisodban vissza keverhetsz egy lapot a gyűjtődből a paklidba vagy gyógyulsz 3ÉP-t.



Párduc mozgás
2VP
Tharr, bűbáj lényre
Húzz egy lapot
A lény kap +1/+1-et, láthatatlanságot, 3ÉP-s büntetést és a következő képességet: "+1VP:célpont támadó lény sebeződik 3ÉP-t."
Halálos elegancia és gyorsaság. Ezek egy igazi vadász tulajdonságai.-Pyron




Homály lovag
2VP 1nekron
Leah, szörny, kísértet
élőholt
2/3
Repül Anti-mágia:1(Leah lapot nem dobhatsz neki)
Ellenfeled minden nem Leah varázslata +1VP.
Ha a homályúr a követőd akkor amíg a Homály lovag a játékban van addig az ellenfeled követőjének és szabály lapjának képességét is elveheted homály jelzővel.



Éjszakai homály
2VP
Leah, azonnali
Ellenfeled minden asztalon lévő lapja erre a kőre elveszti minden képességét, akkor is ha varászlatra immúnis.
Ha a Homályúr a követőd akkor rakj rá 2 homály jelzőt.



Homály szellem
1VP
Leah, szörny, kísértet
élőholt
1/1
Repül Láthatatlan Árnyék:1VP
Ha megsebez egy lényt akkor kap egy izom jelzőt és ha a Homályúr a követőd akkor rakj rá 1 homály jelzőt.



Kommentárokat kérek.
 
  
 
démon király2011.03.24. 17:56
 
 
Jég blokád
2VP 1nekron
Leah, azonnali, reakció, hideg
Célpont varázslat nem jön létre csak a gyűjtőbe kerül.
A varázslat használója ebben a körben már nem játszhat ki több lapot.
Minden reakció ami ezt a lapot célozza +2VP.



Mana pilon
1épitő
Fairlight, épület
2SP
Kijátszási költségét helyetesitheted 2 VP-vel.
Aktívan jön játékba. Kárpótlás: 2VP
Anti-blokkolás:3
(P)XVP: Kapsz 2XVP-t.(x max 3 lehet)
Áramlás: 2VP



Körforgás mester
követő
Megszüntetése 14ÉP-és 14 max ÉP.
Minden előkészitési fázisodban egy célpont gyűjtőből egy lapot vissza keverhetsz a tulajdonosa paklijába és gyógyulsz 2ÉP-t.
De csak ha van lap a gyűjtőben.



Oowoti főnix
4VP
Sheran, szörny, főnix
1SZK
2/3
Repül Feltámad Látja a láthatatlant.
+tűzlehelet:2 Tűzre és méregere immúnis.
Sikeres kijátszásakor vagy ha feltámad akkor gyógyulsz 2ÉP-t és célpont lény vagy épület sebeződik 2ÉP-t.(tűz sebzés)
1VP: A gyűjtődből keverd vissza a paklidba és húzz egy lapot.




Mágikus feltöltődés
0Vp
Fairlight, azonnali
ősmágia
Sebeződsz 5ÉP-t és elveszted minden SZK-d.
A max VP-d 25 lesz, kapsz 3VP-t és a kör végén húzz egy lapot.
Az első kőrben nem játszhatod ki.



Toll vihar
1SZK 1VP
Elenios, azonnali
Anti-blokkolás:2
Ebben a körben semmilyen módon nem csökkenhet az ÉP-d.
Áramlás:2VP vagy 1SZK


Kommentárt kérek
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.