| | | | Fórum - Elesias Evor utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | Nyugodt Káin: Ejnye bejnye, megint saját paklinkhoz tervezünk erős lapokat? Nem mintha én nem így tettem volna, de ez sok mindennel meglehetősen jól kombózik (elég, ha annyit mondok, hogy Magzat?)
Kitartó tudós: Na, ebből biztos valami durva dolog lesz, de mivel nem tudom, hogy mi, nem tudok mondani semmit. Csak azt, h ügyesen megoldottad a pasziánszkeresést 
Legendás féreg: Mivel a legtöbb nem lény lapnak nincs ÉP-je, ezért nem tartom túl jó lapnak.
Aktív Xeno: Na, ez ki van egyensúlyozva. Ok.
Ősi mesteredző: Ebből valami durva kombó lesz. Ha nem, akkor jó  |
| | | | |
| | | | Gida egy nácinak beszólt "Zsidó vagy!". |
| | | | |
| | | | Megmondom a választ erre a bonyolult kérdésre.
Hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottam, hogy az "ez" az erősebb. |
| | | | |
| | | | Na, elnézegettem az új lapokat... jó, hogy kiszálltam.
Annak, aki ezt olvassa: Olyan pocsék lapokat is lehetett találni (és nem csak, hogy használhatóság szempontjából), hogy kizárólag innen a jobb ötletekből egy kiegészítőt össze lehetett volna rakni.
Azóta, amióta legutóbb írtam, sok víz folyt le a Zorák folyóján, úgyhogy megin írkálok valamiket.
Fényes kisugárzás: Raia általános, 5 VP
Minden játékban lévő lény megkapja minden játékban lévő lénynek a képességét.
Lylandris: Sheran kalandozó: elf, druida, 1 VP, 1/1
Bármikor, 1 VP elköltésével formát válthat.
Elf forma: 1 VP: Célpont játékos sebződik vagy gyógyul 2-t.
Macska forma: +5 sebzés. 1 VP: Aktivizálódik mágikus támadást kap e körre (egy körben max. egyszer használhatod).
Medve forma: +7 HP. 2 VP: Az ellenfél lényei ebben a körben csak őt támadhatják.
Fa forma: Minden gyógyító forrásod hatása háromszorosára nő. Nem használhatsz sebző ofrrásokat.
Holdbagoly forma: Minden sebző forrásodnak 50% esélye van, hogy duplát sebez. Nem gyógyulhatsz.
Letűnt korok emlékére: Színtelen építmény, 1 építő, 3 SP
Aktívan jön játékba.
Minden lap X-4-el (lehet negatív szám is) kevesebb VP-be kerül, ahol X az a szám, amennyi évvel ezelőtt jelent meg előzör a lap, de nem mehet így 1 alá. |
| | | | |
| | | | Édes teher: Jöjjön 3 VP-ért, és inkább X teljesült után sebződj X+1-et.
A látnok segítsége: Ez 4 VP-ért túl gyenge, jöjjön mondjuk 3-ért.
Szép Heléna: Az "és tulajdonosa" részt hagyjuk le, túl sok bonyodalmat okozna. Egyébkén meg gyenge, jöjjön 3-ért és ne legyen mágikusan védett. De nem is túl ötletes.
A gyengeség hatalma: Na ez tetszik! Ha nem is túl ötletes, de erre a lapra szükség van. Picit késleltetheti a pusztulást.
Energiafelhasználás: Na, ez végre tetszik! |
| | | | |
| | | | Gyógyító totem: Sheran tárgy, 1 SZK
Idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá 4 gyógyítás jelzőt.
Vegyél le róla egy jelzőt: Célpont lény vagy játékos gyógyul 1-et.
Vegyél le róla 2 jelzőt: Egy forrás, ami egy vagy több tárgyadra hatna, nem jön létre.
Kézenfekvő megoldás: Raia azonnali, 0 VP
30-ra nő a max. ÉP-d, max. ÉP-re gyógyulsz és elveszted az összes VP-d..
Kijátszás után a Semmibe kerül.
Provokáció: Színtelen azonnali, [1]
Húzz egy lapot! A támadók kijelölése után használhatod. Módosíthatod a kijelölést, de amelyik lény támadónak volt kijelölve, annak továbbra is támadni kell, és amelyik nem, azt nem jelölheted ki.
[1]-ért a gyűjtőből visszaveheted a kezedbe.
Manapajzs: Fairlight bűbáj, 2 VP
Húzz egy lapot!
Ahelyett, hogy sebződnél, dönthetsz úgy, hogy sebzéspontonként vesztesz egy VP-t
Ha ellenfeled sebzést szenved el, dönthetsz úgy, hogy helyette VP-t veszítsen, de egy körben max. 3-at.
Időleges száműzés: Leah azonnali, 1 VP
Egy célpont lap a következő három körre minden forrásra imúnislesz és nem lehet használni a képességeit, nem lehet feláldozni, ha lény, nem építkezhet és mozgatható az őrposzt és a tartalék közt.
Amnéziát okozó megszakítás: Tharr azonnali: reakcó, 3 VP
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy valaki megpróbált kijátszani egy varázslatot. A varázslat nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül, és a következő X körben (ezt is beleértve) egyik játékos se játszhat ki varázslatot. X a megakadályozott lap idézési költsége, de max. 4.
Elmerobbanás: Elenios általános, 3 VP
Célpont lény vagy játékos sebződik 9-et, majd az ellenfeled kap egy harci fázist. Utána ismét a te köröd folytatódik.
Jégcsapda: Elenios tárgy, 0 SZK
A kör végén az ellenfél minden őrposztban lévő lénye a tartalékba kerül.
A következő csere fázisban, amikor az ellenfeledlényt mozgat az őrposztba, azok közül 1-re rakhatsz egy fagyasztásjelzőt, ami ha rajta van, nem mozoghat ki az őrposztból és nem működnek a képességei. Ha megtámadják, visszatámad és lekerül róla a fagyásjelző.
A vadság jele: Sheran bűbáj, 1 VP
Sikeres kijátszásakor tégy rá 4+X vadságjelzőt, ahol X annyi, ahány druidád van játékban.
A vadságjelzőket bármikor, azonnali hatásként egy-egy lényre teheted.
A vadságjelző 1/1-et ad (kalandozóknál szintet), mágikus támadást, és azt, hogy minden őt ért sebzés 1-el csökken.
Az élet fája: Sheran bűbáj lényre, 0 VP
A lény, akire raktad, az élet fájává változik, a tartalékba kerül, és nem mehet be az őrposztba. Nem használhat olyan forrást, ami lapot küld ki a játékból, vagy sebez, viszont minden gyógyító forrása háromszorosat gyógyít.
Áldozd fel Az élet fáját: Húzz egy lapot vagy gyógyulsz 5-öt.
Készenlét: Sheran általános, 3 VP
Minden olyan forrást, amit ebben a körben csak egyszer használhatsz, és már használtál, még egyszer használhatsz.
Sárkánylehelet: Dornodon bűbáj, 1 VP
A leheletek, amiket használsz, nem csak egy, hanem az összes lényre hatnak az ellenfél őrposztjában, és magára az ellenfélre is.
Isteni megvilágítás: Raia általános: szingularitás, 2 VP
Az első két körben nem játszhatod ki. A következő körödben minden varázslatod idézési költsége a felére csökken (lefele kerekíts).
Vámpirikus érintés: Leah bűbáj, 2 VP
Minden körben kapsz harmadannyi VP-t (lefele kerekíts), amennyit az ellenfeled és a lényei összesen sebződtek.
Dagadó izmok: Tharr bűbáj lényre, horgony, 2 VP
Nem lehet drágítani. A lény, akire raktad, kap 3 izomjelzőt, és ha KF képeséggel rendelkezett, két fegyver és pajzs is lehet nála. Ha lekerül róla ez a bűbáj, és 2 fegyver és/vagy ajzs van rajta, az egyik a gyűjtőbe kerül.
A düh totemje: Tharr tárgy, 2 SZK
Ahányszor ellenfeled sebződik, 50% eséllyel duplán sebződik.
Láncárnyék: Chara-din általános, X VP
Válassz ki X célpontot (lény vagy játékos). Az első 1-et sebződik, a második kettőt és így tovább.
A hév által elkapva: Tharr bűbáj, 2 VP
Nem lehet rá reakcióval reagálni.
Büntetés: Az összes VP elvesztése.
Ha egy lényed az ütés fázisban sebzést okoz, kap egy +2 sebzést jelentő jelzőt. |
| | | | |
| | | | Sascsabi, te, itt?  |
| | | | |
| | | | Feledékeny Balin: 2-ért 0/1 (1/2, ha vki béna kallerbe rakja), apró védelemmel, és háromszor tud 2-t gyógyítani.
Elmeháborodott varázsló: A színesítő szövege a legjobb még.
Önemésztő féreg: Nem ismerem a féreg paklit, de ez gyengének tűnik.
Sötét Saine: valahogy érzem, ebből kombók születhetnek 
Szörnyűséges nekromanta: Ez egész korrektnek tűnik.
Out of mana, ehez most nincs kedvem és türelmem. Majd legközelebb. |
| | | | |
| | | | Gratulálok. De akkor rossz fórumra tévedtél. |
| | | | |
| | | | Reszkessetek a káosszellem paklim erejétől :P |
| | | | |
| | | | Így is egy alfajon belül sok deck-et lehet csinálni (ha nem is mindegyik egyenlő erős). |
| | | | |
| | | | Ennyi tauren egy eglsz kiegészítőt kitenne. Nem kéne ennyire erőltetni. |
| | | | |
| | | | Teknőscsontváz: Sheran szörny: teknős, élőholt, 2 VP, 4/4
Anti-mágia: 1
Nem lehet megsebezni. Ha a játékból gyűjtőbe vagy a Semmibe kerülne, ehelyett vedd vissza a kezedbe.
Vörös teknőscsontváz: Sheran szörny: teknős, élőholt, 3 VP, 5/10
Anti-mágia: 2
Rakj rá egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt: Passzívan a tartalékodba kerül egy 2/2-es kisebb teknőscsontváz jelző, ami forrásimmúnis. Ezek a -1 ÉP-s jelzők semmilyen módon nem kerülhetnek le róla, és ezt a képességet egy körben max. négyszer használhatod.
Tüskés teknő: Sheran tárgy: teknős, 2 SZK
Idézési költsége annyival kevesebb SZK, ahány teknősöd van játékban.
Anti-mágia: 2
Büntetés: Öszes lap eldobása kézből.
Ha ellenfeled téged, vagy egy lényedet forrással, vagy ha reakció hatást használ, sebződik 1-et.
P: Szétoszthatsz max. 2 életjelzőt a játékban lévő teknősök közt.
Mágispáncélos teknős: Sheran szörny: teknős, 2 VP, 3m/2
Anti-mágia: 3
Forrásra immúnis.
Minden őt ért sebzés 1-re csökken.
Tegyél rá egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt: Egy teknősödre rakhatsz egy életjelzőt.
Entidéző: Sheran kalandozó: druida, 1 VP, 1/1
Aktívan jön játékba.
P: Minden őrposztba kerül 3 1/3-as ent jelző (vagy annyi, hogy tele legyen az őrposzt). Minden varázslat annyi VP-vel drágább, ahány ilyen ent van a játékban.
Az élet fája: Sheran szörny: ent, 1 VP, 2/2
Élet: 3
Minden gyógyító forrásod költsége a felére csökken, de minden sebző forrásod költsége a duplájára nő.
A hold útmutatása: Sheran / Leah bűbáj, 2 VP
Húzz egy lapot. Ha druida, vagy vérfarkas, ebben a körben 3 VP-vel olcsóbban kijátszhatod.
Minden sebző forrásod annyival nő, ahány druidád és vérfarkasod van játékban.
A természet kék tüze: Sheran általános, X VP
X max. annyi, ahány druidád van játékban.
Max. X célpont (lény vagy játékos) sebződik X-et.
Minden erre a lapra használt reakció forrás X-el drágább.
A hold tüze: Sheran általános bűbáj, 1 VP
Húzz egy lapot.
Passzivizáld egy druidád: A holt tüzére kerül egy holdjelző, ami 2 ÉP-s büntetést is jelent.
Célpont ellenfeled és minden lénye sebződik annyit az előkészítő fázisában,ahány holdjelző van a hold tüzén.
A megállíthatatlan erő: Tharr KF tárgy, 2 SZK
Olyan kalandozóra, ami már okozott sebzést, ingyen rakhatod.
Használója lép 4 szintet (ha nem kalandozó, kap +4 sebzést), és a következő képsséget: Ha megüt egy játékost, annak a következő reakció varázslata nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.
Megállathatatlanság: Színtelen szakértelem, 0 VP
Anti-mágia: 0
Ha egy kalandozód eléri az 50-10X-edik szintet, megnyerted a játékot.
X a játékban lévő megállíthatatlanság szakértelmeid száma. |
| | | | |
| | | | 9: Játszd végig valamelyik Zelda epizódot. Nem véletlen szavazták meg minden idők legjobb játéksorozatának. |
| | | | |
| Elesias Evor (előzmény: Elesias Evor 21282.) | 2006.11.01. 22:16 |
| | | Egy isten: Bufa általános, 2, [1] VP
Dobj egy kockával. Ha páros, akkor te, ha páratlan, az ellenfeled mond egy színt.
A játékból és a kezekből minden lap a gyűjtőbe kerül, kivéve a megnevezett színű lapokat.
Ha +3 VP-ért játszod ki, akkor mindenképp te nevezheted meg a színt.
„Hiszem, szeretem.”
Egy minden: Raia bűbáj, 1 VP
Húzz egy lapot. Célpont ellenfeled paklijának felső 4 lapját, bármikor, azonnali hatásként megnézheted.
„Nincs, ki idegen.”
Egy féltés: Elenios bűbáj, [1]
Ha egy lény sebződik, és túléli, akkor kap annyi életjelzőt, amennyit sebződött.
„Jel a szíveken.”
Egy érzés: Elenios bűbáj, 2 VP
Húzz egy lapot.
Kapsz 1 VP-t, ha egy lény gyógyul, vagy egy játékos gyógyul, vagy egy játékos SZK-t kap. Hogy melyik, azt kijátszáskor határozhatod meg.
„Szere-szerelem.”
Egy múlt van: Fairlight általános, 3 VP
Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a Semmibe, majd a gyűjtőjéből annyi lapot a kezébe vesz, amennyit eldobott.
Ellenfeled a kör végén húz feleannyi lapot (felfele kerekíts), amennyivel kevesebb lapja lett, mint volt.
„Gyermek szigetünk.”
Egy emlék: Rhatt általános, X+1 VP
Minden Y-X utáni lap a gyűjtőbe kerül.
Y annyi, amelyik évben vagyunk.
„Játszva nevetünk.”
Egy könny van: Leah bűbáj, 2 VP
Húzz egy lapot.
Sikeres kijátszásakor sebződsz 2-t. Idézési költsége nem módosítható.
Ha egy lap kikerül a játékból (kivéve áldozástól), gazdája sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
„Holtam temetem.”
Egy vigasz: Elenios bűbáj, 2 VP
Ha egy lapod kikerül a játékból, kör végén kapsz annyi VP-t, amennyi az idézési költsége volt, egy nevű lap után max. egyszer.
„Szere-szerelem.”
Egy sors van: Rhatt bűbáj, 3 VP
Ha egy lény a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Aktivizálódik, vagy kap két álomjelzőt, vagy kap egy +1/1-es jelzőt (kalandozóknál szintlépés), vagy kap egy méregjelzőt.
„Szemed szememen.”
Egy út van: Rhatt bűbáj, 3 VP
Ha egy nem-lény lap a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Passzivizálódik, vagy kap két dermesztésjelzőt, vagy kap két késleltetésjelzőt, amik ha elfogynak, a lap a gyűjtőbe kerül, vagy két időleges jelzőt, amíg van rajta, az ellenfél forrásának következtében nem kerülhetnek ki a játékból.
„Veled keresem.”
Egy otthon, Raia építmény, 1 építő, 3 SP
Aktívan jön a játékba, építője aktivizálódik.
P, X, passzivizáld X lényedet: A passzivizált lények kapnak két-két izom vagy egy-egy életjelzőt és ebben a körben nem aktivizálódhatnak vagy kerülhetnek vissza kézbe.
„Kezed kezemen.”
Egy csók van: Elenios általános, 2*X VP
Válassz ki X pár lényt, és döntsd el, mi történik a párokkal:
Kapnak +5 ÉP-t vagy kapnak -3 sebzést, vagy forrásimmúnitást kapnak vagy következő kör végén mindkettő a gyűjtőbe kerül.
„Szere-szerelem.” |
| | | | |
| | | | Egy isten: Igazad van.
Egy minden: Ebben is.
Egy féltés: Akkor "sokat".
Egy érzés: Miért is? 
Egy múlt van: Akkor más lesz a kij felt.
Egy emlék: mégis, egy kis kommentet, mert szerintem magyarázatra szorul.
Egy könny van: Ok.
Egy vigasz: Igaz.
Egy sors van: Legyen akkor sima 1/1-es jelző.
Egy út van: Kitalálok vmi mást.
Egy otthon: Valami korlátozás kkor megy rá.
Egy csók van: Igen, biztos. |
| | | | |
| | | | Egy isten: Bufa általános, 3 VP
A játékból és a kezekből minden lap a gyűjtőbe kerül, kivéve egy színt, amit ellenfeled határoz meg.
„Hiszem, szeretem.”
Egy minden: Raia bűbáj, 1 VP
Húzz egy lapot. Célpont ellenfeled paklijának felső három lapját bármikor, bárki megnézheti azonnali hatásként.
„Nincs, ki idegen.”
Egy féltés: Elenios bűbáj, [1]
Ha egy lény sebződik, és túléli, akkor kap annyi életjelzőt, amennyit sebződött.
„Jel a szíveken.”
Egy érzés: Elenios bűbáj, 2 VP
Húzz egy lapot.
Kapsz 1 VP-t, ha egy lény sebződik, vagy egy játékos sebződik, egy játékos lapot húz, vagy egy játékos SZK-t kap. Hogy melyik, azt kijátszáskor határozhatod meg.
„Szere-szerelem.”
Egy múlt van: Fairlight általános, X+1 VP
Kijátszási feltétele, hogy minden játékosnak legalább három lapja van a gyűjtőben. Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a Semmibe, majd a gyűjtőjéből három lapot a kezébe vesz.
X annyi, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek kijátszásakor (az Egy múlt még a kezedben lévő lapokhoz számít)
„Gyermek szigetünk.”
Egy emlék: Rhatt általános, X+1 VP
Minden Y-X utáni lap a gyűjtőbe kerül.
Y annyi, amelyik évben vagyunk.
„Játszva nevetünk.”
Egy könny van: Leah bűbáj, 3 VP
Sikeres kijátszásakor sebződsz 3-at. Idézési költsége nem módosítható.
Ha egy lap kikerül a játékból (kivéve áldozástól), gazdája sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
„Holtam temetem.”
Egy vigasz: Elenios bűbáj, 2 VP
Sikeres kijátszásakor gyógyulsz 2-t.
Ha egy lap kikerül a játékból (kivéve áldozástól), gazdája gyógyul annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
„Szere-szerelem.”
Egy sors van: Rhatt bűbáj, 3 VP
Ha egy lény a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Aktivizálódik, vagy kap két álomjelzőt, vagy kap egy izomjelzőt, vagy kap egy méregjelzőt.
„Szemed szememen.”
Egy út van: Rhatt bűbáj, 3 VP
Ha egy nem-lény lap a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Passzivizálódik, vagy kap két dermesztésjelzőt, vagy kap egy védelemjelzőt (á la életjelző) vagy két késleltetésjelzőt, amik ha elfogynak, a lap a gyűjtőbe kerül.
„Veled keresem.”
Egy otthon, Raia építmény, 1 építő, 3 SP
Aktívan jön a játékba, építője aktivizálódik.
P, X, passzivizáld X lényedet: A passzivizált lények kapnak két-két izom vagy egy-egy életjelzőt.
„Kezed kezemen.”
Egy csók van: Elenios általános, 2*X VP
Válassz ki X pár lényt, és döntsd el, mi történik a párokkal:
Kapnak +5 ÉP-t vagy kapnak -3 sebzést, vagy forrásimmúnitást kapnak vagy következő kör végén mindkettő a gyűjtőbe kerül.
„Szere-szerelem.” |
| | | | |
| | | | Hehe, miért ne?  |
| | | | |
| | | | Amit fenn tarok, hogy jogtalan volt... ha a kenbug decknek van létjogosultsága, a pincsinek miért ne?  |
| | | | |
| | | | Csak egy kis nosztalgia...  |
| | | | |
| Elesias Evor (előzmény: A Halál Lovagja 20.) | 2006.10.28. 22:12 |
| | | Nyugi nyugi nyugi 
Az anti-blokkolás pedig egy ötlettelen, illúzióromboló dolog volt a blokkolás ellen, aminek az a lényege, hogy kijátszáskor nő a max. VP-d.
A blokkolásnak van köze ahhoz, ami. Blokkolja a tudatot. De anti-blokkolni? O.o
Taumaturgikus trafóval pedig side-ba 
De megyek is a fenébe (ez újévi fogadalom-kaliberű volt, mégha az még odébb van . |
| | | | |
| | | | Ha Anyeginre gondolsz, távol áll tőlem. Nagyon távol. Nem egészen "spleen"-érzésem van a HKK-val kapcsolatban, de az irónia stílusa tényleg hasonlít O.o |
| | | | |
| | | | Csak felidéztem a "lázadás" topikjait 
Annyira hasonlított a neve azokhoz a topiknevekhez (legalábbis nagy részükhöz), hogy muszáj volt 
Mit lehet tenni a teknős ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes pakli ellen? |
| | | | |
| | | | Ennyivel kiegészíteném:
Kedves Játékosok!
Tudom abban a hiszemben vagytok hogy inkább eladjátok paklijaitokat mert nem tudtok nyerni a versenyeken a régi jól bevált paklitokkal az új lapos és számunkra unalmas Blokkolás elleni pakli ellen!
DE VAN REMÉNY!
(és most várjuk a pakli5leteket) |
| | | | |
| | | | Gida a VB döntő előtt Róma egyik forgalmas utcájában felkiáltott:
"HAJRÁ FRANCIÁK!" |
| | | | |
| | | | Az nem tűánik fel senkinek, hogy a manaapadás szövege szerint A MAX VP-D NEM VÁLTOZHAT?!
Mert így a Taumaturgikus Transzformációval az élen minden ami max. manát ad, felesleges. |
| | | | |
| | | | Drótszőrű Pincsi topik pedig még nem is volt eddig... |
| | | | |
| | | | Ha igazad van, akkor áldásom a topikra. |
| | | | |
| | | | Ajánlom figyelmedbe a "Versenybeszámolók" topikot. |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|