Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Landragór

2 VP (4)/4 dornodon szörny/sárkány

Minden lap passzívan jön játékba.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte a tartalékba kerülnek), az így paszivizálódott lapok nem aktivizálódnak, amíg Landragór játékban van.
Landragórt kivéve a passzív lapok képességei nem működnek.


Elveszve a labirintusban

0 VP tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját az asztalról a kezébe és a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.


Vérző sebek

szabálylap

Ha egy játékos ÉP-je max:
15: az adott játékoson „háló” korlát van
10: +1 VP hogy célozza ellenfele lapjait
5: lapjai gyűjtő helyett a Semmibe kerülnek
1: azonnal elveszítette a játékot.
„Nem hiszem el! 1 ÉP-n múlt!”

Elfajzott enkala (új)

2 VP 2/1 chara-din szörny „szárnyak”

Anti-mágia: 2.
Varázslatok nem hatnak rá.
Ellenfeled minden kézből dobott lapja után sebződik 1 ÉP-t.


Áldozathibáztatás

? VP chara-din azonnali

Ha ellenfeled gyűjtőjéből játszol ki vele lapot, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Játékba rakhatsz egy gyűjtőből egy lapot, ami ebben a körben lett feláldozva.
 
Nem hiszem hogy ez belefér a rota erőszintjébe
 
Tókenizmus

4 VP színtelen azonnali [+2]

Kapsz a kezedbe 1 Szikrát és 1 Ganüid ifjoncot, játékba 1 Chara-din fattyát és 1 Dobótőrt, a gyűjtődbe 1 Csatornapatkányt.
Jelenés: megakadályoz egy forrást, ami egy tókenedre hatna.

Toborzótiszt

1 VP 2/3 chara-din kalandozó/mutáns KF

Ellenfeled nem tóken lapjainak képességei nem hatnak rá.
Tóken lényeid +1/+1-et kapnak.
K ha egy tóken lapod sebzést okoz: kapsz 1 VP-t, vagy egy gyakori tókent.


Rokhmat, a toborzó

4 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya

IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 tókened gyűjtőből semmizésével.
S: játékba rakhatsz max 4 különböző nevű tókent a gyűjtődből.
Jelenés 1 VP: kisül az S képessége.

Toborzódal

1 VP chara-din általános/dal, vízió

Ha a kezedből játszod ki: kapsz egy gyakori tókent.
Ha a gyűjtődből játszod ki (ilyenkor létrejötte után a Semmibe kerül): játékba rakhatsz 2 különböző nevű tókent a gyűjtődből, és ha csak lényt raktál így játékba, akkor kapsz 1 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot.


Légvár

1 építő elenios építmény 4 SP

Nem csak lény építheti, hanem bármilyen permanens.
Megkapja az építő lap minden képességét és hátrányát.
 
Azert ha mondjuk a paklid fele varazslat, akkor mintegy 1/256 az esely arra, hogy NEM ad VP-t, az elegge "fixnek" mondhato. Hogy ez nagy baj-e, azt meg nem mondom csak ezt akartam megosztani.
 
Nem adja fixen a Vp-t. Szerintem ez igy jo, ahogy van.
 
Jaja, csak ugy meg elegge Elony a Semmibol (light) lenne...
 
Azt lefelejtetted róla első körbe nem lehet kijatszani
 
Sóhivatal
2 nekron
Fairlight építmény

Ha a költségének kifizetésével került a Semmibe
- építmény: kijátszásakor húzz 1 lapot!
- tárgy: kapsz 1 SZK-t,
- lény: gyógyulsz 3-at,
- varázslat: kapsz 1 Vp-t.

"Ennek a hivatalnak semmi értelme" - Samael merengése

4 Sp
 
2VP Prima Primissima

kalandozó KF/ősmágia Elenios
elf X/X szárnyak

Kijátszásakor dobj két kockával! Az egyik érték lesz a sebzése, a másik az ÉP-je.
Ha 4-est és/vagy 6-ost dobsz mágikus támadást és/vagy mágikus védelmet kap.
 
Mindegy

1VP színtelen szörny
_repül
1/1

1-et használhatsz.
oltalom 1
antimágia 1
antisemlegesítés 1
újrahasznosítás 1
semmizés 1
antiblokkolás 1
blokkolás 1
csábítás 1
élet 1
izom 1
 
Manabomba

1 nekron tharr tárgy/moa

Áldozd fel: egy célpont sebződik annyit, ahány VP-je van ellenfelednek.
Halálsikoly: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


Moa tűzszerész

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF

Semlegesítés: sebző forrás, és ekkor a kör végéig nem sebződhetsz.
K 1 nekron: megakadályozza egy asztalon maradó lap olyan képességét, aminek költségéhez a lap fel lett áldozva.


Szárnyaló fatty

1 VP 1 nekron (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.


Tolakodó fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy chara-din forrásoddal húzod, vagy keresed: azonnal játékba rakhatod a kezedből.
Fattyaid rezisztenciát és +1/+1-et kapnak.


Fatty inváziómester

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidat kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha sikeresen játékba hozol egy fattyat: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját asztalról kézbe és a következő kör végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
 
A legizmosabb

követő
hordaparancsnok

A játékot 30 max. ÉP-vel, 10-ÉP-vel és 3 lappal kezded.
Ha egy lényedre egy izomjelző kerül gyógyulsz 1 ÉP-t.
J: a következő izomjelzőnél VP-t is kapsz és lapot is húzol.
"Erő, izom."
 
Turbinák

0 szk

tárgy Tharr
moa

Csak hajóra rakható.
Nem lehet feláldozni.
Hajód minden aktiválást kívánó képességét reakcióként is használhatod.
Ha a gyűjtőben van, 3szk: vedd vissza a kezedbe!
 
Az őshangyák istene (új)

Követő/epikus

Kedvelt lap: őshangya.
S: a következő őshanygád 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) VAGY mutass meg 2 őshangyát a kezedből/gyűjtőből: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Ha ellenfelednek van quwargja játékban: nem kap VP-t a tartalékban lévő lényei után.


Kisebb őshangya istenség

5-X VP (5)/(5) sheran szörny/őshangya „szárnyak”

X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek (max 3). Anti-mágia: 0.
Őshangyáid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S: megakadályoz egy max X költségű lapot.


Balszerencsés őshangya

1 VP 1/3 sheran szörny/őshangya

Anti-semlegesítés vagy anti-mágia: X (de sheran lapot nem lehet neki dobni).
X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Ellenfeled minden lénye quwarg altípust kap.


Kiégett őshangya

2 VP 2/1 sheran szörny/őshangya

Semlegesítés: dornodon forrás.
S vagy E 1 VP: célpont dornodon lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled veszít annyi max ÉP-t, ahány quwargja van játékban.


Őshangya bölcs

1 VP 1/2 sheran szörny/őshangya

Kompenzáció: ellenfeled kap 2 Haldokló quwargot.
S ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal kap 1 Haldokló quwargot.
K ha ellenfeled oldalán ebben a körben játékba került dornodon lap: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
 
Nem jön szememre álom

2VP1Nekron

bűbáj Chara-din/Elenios

Kijátszásakor minden lényen az álomjelzők izomjelzővé válnak, és ezek a lények aktivizálódnak.
A lényekre minden álomjelző helyett izomjelző kerül.
 
Moa megazord

2SZK

tárgy +2 Tharr
moa

P: 1VP: Célpont játékos minden lénye a gyűjtőbe kerül(szk nem jár érte), és az őrposztjába kap egy megazord-jelzőt.(Tharr szörny, sebzése és ÉP-je annyi mint a gyűjtőbe küldött lények alap sebzése és ép-je összesen)
Ha nem a saját lényeidet céloztad sebződsz 2-t.
 
Most vagy soha(új)

1VP1ZSZ

azonnali Leah
reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki hogy ellenfeled használt egy forrást ami késleltetve aktiválódik.
A forrás nálad jön létre és azonnal.
 
Merénylet az uralkodó ellen

0 VP színtelen azonnali

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban/a gyűjtődben nem tóken gyakori vagy nem gyakori lap.
Csak gyakori vagy nem gyakori lappal lehet rá reagálni.
Semmilyen immunitás nem működik ellene. Ellenfeled legnagyobb ritkaságú lapja a gyűjtőbe kerül (egyenlőség esetén válassz).

Földanya kacsintása

0 VP sheran azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban lény.
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled használt a forrást, a forrás a következőre módosul: „Célpont lény kap 2 méreg jelzőt.”

Primulae radix

2 VP 2/1 sheran kalandozó/elf, alakváltó KF

Újrahasznosítás: 3. 1-es mérgezés.
S ha ellenfelednek van lap a gyűjtőjében: vegyél vissza max. 2 lapot a gyűjtődből, majd ellenfeled visszavehet annyi lapot a gyűjtőjéből, amennyit te visszavettél. Ha mindezek után ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: kapsz 1 VP-t.

Toxikárium

1 VP 1 ZSZ sheran bűbáj

Kijátszási feltétele, hogy célpont lényre rakj 2 méreg jelzőt.
K ha egy méreg jelző, vagy egy mérgező lényed kikerül a játékból: kapsz egy Fekete özvegyet.

Zöld spóra

1 VP 1/4 sheran szörny

1-es mérgezés.
K ha méreg jelző kerül rá: célpont lényen megduplázhatod a méreg jelzőket, majd előkereshetsz egy Zöld spórát.
Keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: kapsz 1 VP-t, vagy célpont lény kap 1 méreg jelzőt.

Földanya keze

1 VP sheran azonnali

Végy le egy lényről 3 méreg jelzőt: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot!
Jelenés: gyógyulsz 6 ÉP-t.
 
Törhető követők hordaparancsnok upbate-jének jegyében.


Tokozó rakshallion
követő
hordaparancsnok

A játékot 4 lappal kezded.
Minden lény játékba kerülése után kap 1 álomjelzőt. Ha a köröd végén minimum 2 álomjelző van játékban, ellenfeled következő húzási fázisában húzz egy lapot.
J2,K: Ellenfeled kap egy általad választott token lapot.
 
Apróságok védelmezője

követő/epikus

Kedvelt lap: max 1 alap SB-jű és alap ÉP-jű lény.
Minden ilyen lényed kap +2/+2-t és a 2. körtől [+1]-et.
J 1 VP: visszavehetsz egy ilyen lényt a gyűjtődből e kezedbe.


Agresszív apróság

1 VP 1/1 tharr szörny

Semlegesítés: olyan lény, melynek alap SB-je min 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden max 1 alap SB-jű lényed kap +2 SB-t.


Gátvakond (új)

1 VP 1/1 tharr szörny

Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Semlegesítés: olyan lény, aminek az alap ÉP-je legalább 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a Semmibe küldhetsz.
Minden max 1 alap ÉP-jű lényed kap 2 ÉP-t.


Bosszantó apróság (új)

2 VP 1/1 elenios szörny [+1]

Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 olyan olyan lényt, amelyek alap ÉP-je és SB-je legfeljebb 1 (ez a képesség egy körben legfeljebb egyszer jöhet létre).
Ilyen lényeid nem cserélhetnek gazdát és rezisztenciát kapnak.


Mágikus nagyító

1 VP színtelen általános

Ha ellenfelednek van olyan lénye játékban, amelynek alap ÉP-je vagy SB-je 1-nél nagyobb: nem lehet rá reagálni.
Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lényt, aminek az ÉP-je és SB-je max 1.
 
Ork kölyök (új) (gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 1/1, SZÁRNY, IK: 0 VP
J: kapsz 1 Ork kölyköt.
Hátrány: egy körben max. 1 Ork
kölyköd kerülhet játékba.
"Üsd gyorsan, üsd erősen, üsd, míg mozog!"

BRUTÁLIS ork (új) (új) (gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 6/1, SZÁRNY, IK: 1 VP
Anti-mágia: 1
Hátrány: az előkészítő fázisodban
fel kell áldoznod; ellenfeled nem
gyógyulhat.
- Mekkorát ütsz?
- MINDET!


Ork hadisámán (új) (nem gyakori)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 0/4, IK: 2 VP
Minden orkod kap +1 sebzést.
J: kapsz 1-1 Ork harcost a kezedbe,
a játékba és a gyűjtődbe.
S, áldozz fel egy lapot: kapsz 1 Ork harcost.
- Mit varázsolsz nekünk?
- Vért, győzelmet, halált!


Szende Ughal (új) (új) (ritka)
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, 0/4, IK: 2 VP
Minden orkod kap +1/+1-et.
J, rakd a Semmibe Szende Ughalt:
rakj a játékba max. 3 orkot a gyűjtődből.
(kézből kijátszásnak minősül)
Ezt a képességet akkor is használhatod,
ha Szende Ughal a gyűjtőben van.
 
Siormhad bilincse (új)
Tharr, azonnali, IK: 3 VP

Célpont játékos minden permanense
kap 1 bilincs jelzőt. Amíg ez rajta van,
semmilyen képessége nem működik,
gazdája pedig a húzás fázison kívül
semmilyen módon nem kereshet vagy
húzhat lapot.

"Egy Gyűrű mind fölött,
Egy Gyűrű kegyetlen,
Egy a sötétbe zár,
bilincs az Egyetlen."


Sztatikus gólem (új)
Fairlight, szörny, gólem, villám, 1 SZK
X+1/X+1, IK: 1 ZSZ X VP

X min. 1. max 3.
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban egy célpont sebződik X-et.
K, ha villámsebzést okozol, kap 1 izomjelzőt.
Nem cserélhet gazdát.

"Itt meddő a nagy gerjedés
S százszor boldogok a vetéltek."
Ady
 
Smack rabszolgái (új)
Leah, kalandozó, ember, szárny, KF, 0/4, IK: 1 VP 1 ZSZ

P: egy célpont sebződik 3-at.
J: kapsz egy Smack rabszolgáit.
(Csak 'S' kerülhet játékba ÍGY
Smack rabszolgái, max. 1/kör)

"az Ős vagyok, mely sokasodni foszlik:
apám- s anyámmá válok boldogon"
József Attila



Zan (új) (új)
Dornodon, tárgy, IK: 1 ZSZ 1 SZK

Költségéből 1 SZK-t fizethetsz 2 ÉP feláldozásával.
Kijátszásakor és az előkészítő fázisodban
lemásol egy játékban levő lapot - ha akarod.
Tekintsd úgy, mintha az adott lapot játszottad
volna ki.

"Rossz voltam, s te azt mondtad, jó vagyok.
Csúf, de te gyönyörűnek találtál.
Végig hallgattad mindig, amit mondtam.
Halandóból így lettem halhatatlan."
Pilinszky
 
Átkozott fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
S: célpont lap kap egy átok jelzőt (átok jelző: a lap képességei nem működnek, és ha a lap kikerül a játékból, a lap gazdájának ellenfele kap egy Chara-din fattyát).


Szárnyaszegett fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha nincs lap a kezedben, ellenfelednek pedig van: ellenfeled nem húzhat lapot (húzás fázisban sem).
E: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy semmizés: 1.


Ignoráns fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a Semmibe: a következő kör végéig ellenfeled nem áldozhat fel permanenst.
K ha ellenfeled VP-t vagy SZK-t költ: kapsz 1 Chara-din fattyát.


Xenó ragadozó (új)

4 VP (5)/5 chara-din szörny/xenó „szárnyak” „háló” „rezisztens”

Ha van xenód (rajta kívül) játékban vagy a gyűjtődben: láthatatlan.
K ha sebzést okoz: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kapsz egy Xenó parazitát.


Mély sírhant

1 VP leah azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül, és a következő előkészítő fázisodban, ha még a gyűjtőben van: rakd játékba az oldaladon.
 
Passzivitás (új)

Leah, bűbáj, 1 vp 1 zsz, védekezés

Az ellenfél lapjai passzívan kerülnek játékba.
Az ellenfél lényei vagy nem lény
lapjai (minden körben eldöntheted)
az előkészítő fázisban nem aktivizálódnak.
 
Lila démon

5 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/thargodan

IK-jából 2 ZSZ-t helyettesíthetsz egy Thargodan gyűjtőbe dobásával.
S ha megüt egy játékost: ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot.
K ha megüt egy lényt: max 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Haláljáró yathmog

3 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van és feláldozod egy thargodanod, vagy SZK-t költesz: rakd játékba (de egy körben csak egyet).
S áldozd fel: kapsz egy Mhorgot.
E 1 SZK: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Démoni újrahasznosítás

1 ZSZ chara-din bűbáj

K áldozd fel egy X költségű thargodanod: kapsz X SZK-t és gyógyulsz X ÉP-t VAGY ellenfeled sebződik X ÉP-t.
S áldozd fel 2*X ÉP-d: kapsz X SZK-t (X max 3).


Taalru elnyelő

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

K áldozd fel egy thargodanod: kap 3 izom jelzőt, és a kör végén veszít 3 izom jelzőt.
K 1 SZK: ha ellenfeled egy forrása hatna egy másik thargodanodra, helyette a Taalru elnyelőre fog hatni.
 
Feltépett sebek

1 nekron dornodon azonnali

Ellenfeled sebződik annyit, amennyit ebben a körben gyógyult, a max. ÉP-je annyival csökken, amennyivel ebben a körben nőtt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy gyógyító forrást, vagy a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Raghab

6 ZSZ (6)/6 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: játékba rakhatsz a kezedből VAGY a gyűjtődből legfeljebb két, max 3 költségű thargodant.
Kijátszásakor a paklidból a gyűjtőbe rakhatsz egy chara-din lapot.
Áramlás: kapsz 2 SZK-t.


Teouchán

6 ZSZ 4/(4) chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van, és kisül egy thargodanod halálsikolya, vagy kompenzációja: visszaveheted a kezedbe.
S 1 SZK: előkereshetsz egy chara-din varázslatot, vagy 2 SZK árán egy varázslatot.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Taposó yathmog

5 ZSZ 4/3 chara-din szörny/thargodan

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz egy max 3 költségű thargodant, vagy kapsz egy Mhorgot.
K 1 SZK: megakadályoz egy forrást, ami lényt hozna játékba és kapsz egy Mhorgot.


Vihargodan

4 ZSZ 4/(4) fairlight,chara-din szörny/thargodan „villám” „szárnyak”

Varázslatok nem hatnak rá.
Minden kör végén minden játékosnak vissza kell vennie egy max. 3 költségű nem thargodan lapot az asztalról. Ha ellenfeled ezt nem tudja megtenni, akkor sebződik 2-t, te pedig kapsz 1 SZK-t.
 
Felezőbál

1 VP dornodon azonnali "ősmágia"

Kijátszási feltétele, hogy legyen permanensed játékban.
Minden játékos eldobja a kezében lévő lapok felét a Semmibe, vagy minden játékos feláldozza a játékban lévő lapjai felét (mindkét esetben felfelé kerekítve.
"Vízszintesen, vagy függőlegesen felezzünk?"

Zarknod ketrece

szabálylap

Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: nem húzol kevesebb lapot.
Mindenki körönként legfeljebb 2 varázslatot játszhat ki sikeresen a kezéből.
Mindenki körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.


13 kísértet

1 VP 1 ZSZ leah általános/vízió

Ha gyűjtődből játszod ki: létrejötte után a Semmibe kerül.
Kijátszási feltétele, hogy legyen 13 kísértet a gyűjtődben.
Gyógyulsz 13 ÉP-t, célpont lapot a Semmibe küldhetsz és ellenfeled paklijának felső 13 lapja a Semmibe kerül.


Aljas hatos

1 VP chara-din/leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy legyen 6 gonosz lényed játékban.
Egy célpont sebződik 5-öt VAGY ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a Semmibe VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül és visszavehetsz egy gonosz lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Vaskalapos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ezen kívül nincs lap a kezedben és ellenfeled forrásával lapot húz: dobd a Semmibe: húzz annyi lapot, amennyit ő húzott és kapsz 1 Chara-din fattyát.
Ellenfeled nem chara-din lapjai passzívan jönnek játékba.
Fattyaid kapnak +1/+1-et.
 
Az entek háborúba mentek

1 VP 1 nekron sheran általános

Gyógyulsz 2*X ÉP-t, max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz +X VP-t.
X annyi, ahány legalább 4 költségű sheran lapod van játékban.


Leah láncai

1 VP leah bűbáj

S válassz ki 2 lényt egy gyűjtőből: rakj játékba egyet a saját, egyet az ellenfeled tartalékába. Az így játékba rakott lények leah színűek és élőholtak lesznek.


A mágia ösvénye

1 VP fairlight azonnali

Kijátszásakor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: előkereshetsz egy varázslatot és ha általánost, vagy bűbájt kerestél, a kör végéig kijátszhatod bármikor amikor azonnalit játszhatsz ki.


Minotaurusz kanonok

2 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz KF

Anti semlegesítés: 0.
S 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy max 4 költségű minotauruszt, de a kör végén az asztalról/gyűjtőből mindenképpen a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.

Tolvaj fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: ellophatsz egy lapot, ellenfeled pedig kap 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Halálsikoly: Ellophatsz bármennyi Chara-din fattyát.
 
Tobzódó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha ellenfeled játékba hoz egy permanenst, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Ganüid pankrátor

2 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt.
K: megakadályoz egy forrást, ami módosítaná a jelzők számát egy lapon VAGY célpont lap, amin van jelző, a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: egy ganüid kap 2 izom jelzőt (Ganüid ifjonc 3-mat).


Tudatmódosító termik

2 VP 3/3 rhatt szörny/termik „rezisztens”

S: dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte termik, akkor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K: ellenfeled max VP-je csökken eggyel.


Epikuliáris termik

1 VP 1 ZSZ 1/1 rhatt szörny/termik

Anti-semlegesítés: 1.
Ellenfeled nem játszhat ki lapokat semlegesítésként.
K: eggyel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t.


Ködcsáp

2 VP 3/3 sheran szörny/polip „köd”

K: ha ködkeresel, vagy sikeresen kijátszol egy polipot: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: célpont játékos kap 1 Polip porontyot, vagy egy A köd gyermekét.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.