Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Nem tudod a pontos nevét?
 
A tárcsa:
1 szk chara-din
P, 1vp: célpont lény kap egy izom-, élet-, vagy méregjelzőt.
P, 1vp, áldozd fel: célpont lap elveszti minden speciális képességét.
 
Egyszínűre:
26 teknős
3 magzat
3 teknős csapda
2 teknős mágiapáncél
3 falkavezér
1 víz síkja
3 békés mező/3 hordázás(ki milyen gyorsra szeretné)
1 fekete lyuk
3 hívó kürt
 
Egyébként ki tud nekem szerezni péntekig 3 Ösztönt mert kellene. (nem biztos hogy használom de azért kipróbálnám)
 
De figyelj 2. körben 2 vp-m van. És nem kell annyira sok csak egy-kettő azon múlna a 3. körös nyerés... (Az orgling haszonállatra írtam)

Egyébként a kölyökteknőst nem olvastam el pontosan (jó amikor bontottam, de írtam már hogy feledékeny vagyok).
 
Az én teknőspaklim:
Minden teki 26db
Teknős csapda 3 db
2 owooti trükk
3 valami tárcsa
3 orling haszonállat
3 csend tornya
2 lord korell
3 HÍVÓ KÜRT

Egyszínűre:
3 falkavezér
2 szennyezett vadon

Mindjárt írok még csak elfelejtettem a nevét...
 
Szerintem ösztön helye talan kicsit jobb a férgek védelmezője mivel az nem spell a dobatast meg megoldjak a tekik.
 
Tudja valaki mire jó a Lélekörző?
 
Azért, mert anti-mágiás, és még tápolja is a tekiket!
Ja és a sebződést könnyen vissza lehet gyógyulni!
 
Ösztönt?????
És ha megkérdezhetném minek???
 
Szerintem használj inkább 3 Ösztönt. Azzal sokkal többre mész. Ha VP kell, akkor használj Orling haszonállatot!
 
Úgy, ahogy mondod!
 
Ja, és a lény az nem varázslat!
 
Dehogy lehet!
Egyébként is a kölyökre az van írva hogy: "Ha kijátszol 1 LÉNYT..."
Érted már??!!
 
nem hinném
de lehet
 
Ja és lenne egy kérdésem:
Ha kinn van egy kölyökteknős és kiakarok játszani egy varázslatot a kölyökkel 2 ép-ért adhatok neki anti-mágiát hogy counterhetetlen legyen?

Röviden: Varázslatnak lehet-e anti-mágiája?
 
OK.Egyébként hagyományosra készülök.
 
Cserél valaki teknősöket ???????????
Nagyon kénének.
 
Steintem meg a bölcsességet megfogják, és csak egy 1-ért jövő tekit játszhatsz ki!
 
az nem jó mert nem lenne egyszínű a deck amúgy a bölcsesség tökéletes
 
vagy tavacska
 
Mit gondoltok a pakliról?

Leírom mégegyszer:

Követő: Teknősök öregapja
26 db teki (mindegyikből 3, de az ifjúból 5)
1 Teknős mágiapáncél
3 Teknős csapda
3 Hívó kürt
3 Lélekőrző
3 Falkavezér (új)
3 Mágiagyilkos (az álommágia és a tömegátok miatt)

Mi legyen szerintetek az utolsó 3 lap? ( tudom hogy varázslat meg minden, de én a Földanya bölcsességére gondoltam mert ha 2. körben behúzom akkor már 3. körben is nyerhetek)
 
Ja az meg a Tekik öregapja. Kicsit szétszórt vagyok mostanában.
 
De Sheran!
 
Sztem az első a káosz igazi arca lehet vagy az imádat (de inkább az arc)
 
De én az újak közül kérdeztem!
 
Stem is a trükk csak második!
De szted mi az első?
 
És szerinted mi az első?
 
Én szerintem a gyilkos méreg a legerősebb, bár az csak a méreg dekkben használható...
Bár sherant máshol nem is használnék...
(kiv teknős, de az eldobatja a trükköt úgyis)
 
Szerintem a trükk a második!!!
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.