| Általábn arra a kalandozóra mondják hogy alakváltó amire nem tudnak jobbat kitalálni vagy tényleg rá lehet löknipl: vértestvér nincs rájuk külön szabály talán később még hivatkoznak rájuk.
Garling kristály manafamiliárisra is vonatkozik? |
sztem a kollega az alakváltó altípusú kalandozókra célzott mikor azt mondta h alakváltók..de azoknak nincs semmi különleges képességük szal nem tudnak "alakot váltani és besurranni az ellen őrpsoztja mögé")
Csupán olyan altípus mint pl az ember, vagy elf, vagy stb(ezt most persze nem nekem magyarázom tracyer hanem Viktor Vampirsonnak) |
EGY?? Ha jól számolom!47db! |
nincsenek olyan lapok h alakváltók...
csak egy. az meg nemtud semmit |
Kérem szépen!!!!
A blokkolás és a párbaj szabálykönyv kiegészítőben van. Tessék olvasni, mielött valaki nyilvánvaló hülyeségeggel tölti tele a fórumot!!!! |
Megjelent kiegészítők --> Ősi legendák, szabálykönyv:
"Bizonyos lapokon ez szerepel: Párbaj: X. Ha van ilyen lap a kezedben, akkor a köröd fő fázisában, körönként egyszer párbajozhatsz. Bejelented, hogy párbajozol, elköltesz 1 VP-t (ha nincs VP-d, nem kezdeményezhetsz párbajt), és különraksz egy párbajos lapot a kezedből (még nem kell megmutatnod). Az ellenfél, ha van párbajos lapja, és akarja, kiállhat párbajozni, ekkor ő is különrak egy párbajos lapot a kezéből, majd egyszerre megmutatjátok. Ha nincs párbajos lapja, vagy nem akar kiállni, akkor automatikusan elvesztette a párbajt (természetesen ilyenkor is meg kell mutatnod a lapodat), egyébként egyszerre megmutatjátok a lapokat, és akién nagyobb a párbaj érték, az nyert. A nyertes választása szerint sebezhet 3 ÉP-t, vagy gyógyíthat 4 ÉP-t célpont játékoson. Ha a két szám egyenlő, az eredmény döntetlen, nem történik semmi. Ezután a párbajban résztvevő lapok a Semmibe kerülnek. A párbaj sebzése ill. gyógyítása ugyan önálló cselekedet, de nem számít sem lapkijátszásnak, sem forrásnak, nem lehet más lapokkal drágítani, erősíteni, semlegesíteni, de természetesen az így okozott sebzést is ugyanúgy begyógyulhatod, mint bármi mást." |
Úristen! Ennyi hülyeséget! XD |
de, asszem akkor is tart a blokkolás. ezért faxa a blokkoló pakli. |
És ha varázslatott játszok ki akkor onnantól végig ?
És ha mopndjuk egy lény blokkol és megölöm utánna már nem blokkol? |
ha a blokkolás teszem azt 2, akkor 2-vel csökken az ellenfél maximális varázspontja |
Sziasztok, el tudnátok mondani, hogy az alakváltó lapok pontosan hogy működnek? |
hély vaki mondja el hogy mitjelent a blokkolás |
Úgy hogy megfogod Uwallának az egyik sarkát, próbálod felemelni az asztalról és ezek után pedig a gyüjtőbe emeled! |
Mérgezéssel, és árnyéktüzzel azt hiszem. |
hogy lehet a gyűjtőbe küldeni uwallát(új)? |
Ahányas regenerálódása van, annyi vp-ért gyógyít egy ép-t. Egy körben egy lényen max 4 ép-t regenerálhatsz. |
a hatás például egy lényed képessége h passzvizáld minden lény elszenved annyi sebzést mint amennyi lény a játékban van.
speciális képesség:a lénynek az a képessége h pl:minden lényed 1vp-vel kevesebbe kerül |
A regerenálódáshoz hány vp-t kell elkölteni? |
"(lehetőleg privibe ez nem teljesen a megfelelő topic)"
elárulnád, akkor miért itt? |
aloha
mit jelent :
hatás:
speciális képesség:.
előre is thx |
Nem vitatkozni akarok, de ezt az AK bejegyzést találtam az ősgólemnél, innentől már remélem világos:
(AK74) Nem áldozhatom fel passzívan az Ősgólemet pl. áldozásos idézési költséghez, mivel a lap szövegében az szerepel, hogy passzívan semmilyen módon nem kerülhet ki a játékból. Ha egy kártyán a semmilyen szerepel, az azt jelenti, hogy az az esemény a HKK-ban semmilyen kiskapuval nem kerülhető ki. |
És itt egy nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon gyenge de olcsón megvalósítható hkk deck terve még eldöntöm mi lesz side és mi lesz pakli de még kéne 3 lapot ajánlani (lehetőleg privibe ez nem teljesen a megfelelő topic) a sideba
Kezdőpakli, 50lap
1. 3db nekromanta tanonc
2. 3db nekromanta enyészúr
3. 3db nekromanta vezér
4. 5db nekromanták fattya
5. 1db rothadó test
6. 3db irtóztató nekromanta
7. 3db jégfal
8. 3db öregítő sugár
9. 3db sötét elf nekromanta
10. 3db nekromanta csontmester
11. 1db nekromanta ítélet
12. 2db tetemember (új)
13. 2db holtak energiája
14. 2db szürkeállomány roncsolása
15. 3db magzat
16. 3db hívó kürt
17. 2db a bíró döntése
18. 3db hullarablás
19. 1db abszolút pusztítás
20. 1db hullaféreg
Side
1. 2db hullaféreg
2. 3db lidérc (új)
3. 1db tetemember
4. 1db a szürkeállomány roncsolása
5. 1db holtak energiája
6. 1db a bíró döntése
7. 3db akasztófa
8. 3db fekete kakas
9. 2db rothadó test
10. 3db Mordar, a nekromanta
11. 2db hullazabáló (új)
előre is kösz a pakli erejének alacsony szintjére pedi nem kérek sok megjegyést |
tudomásom szerint forrásnak, spec képességnek, elvileg hatásnak
attól hogy egy lény lecsapja különben bármilyen forrással le lehet kapni a varázslatokat hatásokat spec képességet összefoglaló néven forrásnak híják.
detto mint az előző ha csak egy lap nem mond valami olyat hogy
a fő fázisodban minden aktív lény sebződik...
tehát hacsak nincs rányomva a dolog a lapra akkor tök 8 hogy akti vagy passzi
most én kérdezek:
A vérelementál és a testzabáló képe tényleg ugyanaz vagy csak hiba van a dologban volt vérelementálom tudom hogy jól van rajzolva. de hogy a testzabáló is ugyanazlegyen. |
köszönöm a korrekt választ : ) |
A mérgezés minek minősül?
Ha valami hátul van mi alól van védve?
Ha valami passzív mi alól van védve? |
nah, az asztalon maradó lapok és a követők célzó képességeinél nem lehet a lényeidet választani. (a helyszín nem lap). A harci képességek viszont nem hatások. |
Köszi a választ! : )
Van egy lap aminek az a képessége, hogy a lényeim nem lehetnek célpontjai az ellenfél hatásainak.
Azt tudom, hogy a varázslat nem hatás, de a mérgezésen kívül mi lehet még hatás? |
Szia!
1. Csak a játékos. Ha pl. azt írja egy lap, hogy célpont ellenfeled sebződik X-et, akkor nem sebezheted pl. a lényeit (ha nem erre gondolsz, akkor írd le a konkrét példát).
2. Kötelezően vissza fognak ütni a lényeid.
3. Mert így passzívan nem tudod használni a képességét, és az épületek pl. passzívan jönnek játékba, tehát meg kell várni amíg aktivizálódik.
4. Nem.
5. Nem, ez benne is van a büntetés definíciójában (bal oldal-> megjelent kiegészítők-> Víziók).
6. Te fogsz sebződni, mivel a te varázslatod hatására kerül ki a játékból.
+1: Inkább a "HKK kérdések" topicot használd, ott valószínűleg gyorsabban választ kapsz a kérdéseidre (egyáltalán miért van ez még mindig itt?!). | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|