Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Sárkány a jég létsíkjáról
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ha létezik elbűvölő fenevad, akkor a hósárkány az: vakítóan fehér bundája nem csupán a hideg ellen tökéletes öltözék, hanem egyben olyan eleganciát sugároz, mely előtt mindenki kénytelen fejet hajtani. Persze a lényből áradó méltóság ellenére a hósárkány világnézete megegyezik a többi sárkányéval: pusztíts el mindent, ami mozog, mielőtt ők tennék veled ugyanezt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.
2. Yaurri testépítő verseny
XLVII. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 10., Csikós
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (59)
HKK kérdés? (47167)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (236)
TF help (6696)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ...
Nézet:
Terc(új)

0 VP

Semmilyen módon nem lehet drágítani.
Ha van 3 azonos nevű lap a kezedben és/vagy a gyűjtődben, 1 VP árán előkeresheted a paklidból(de egy körben csak egyet).
Kijátszásakor játékba rakhatsz 3 azonos nevű lapot a gyűjtődből és a kezedből(akár vegyesen is),mintha kijátszottad volna.
 


fel sem merült ez a kombó
 
lol
 
Retép,a magányos

0 vp,kalandozó,TROLL

Nem lehet rá reagálni.Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható.Kijátszásakor kapsz 2vp-t majd keress ki egy Délibábot és egy Magányos tornyot a paklidból.A következő két lapodra nem lehet reagálni.

"A kombók öregattya"-Retép
 
1. "öregatyja" nem öregattya
2. Mi a színe?
3. Remélem a saját pakliból keresi a 2 lapot
4. 4 lapot kell a Semmibe dobni a kör végén? Eléggé brutál. Egy átlagos 5 lapos második körnél van 3 Vp-d,lejön ez a valami,HA nem kell countert használnod rá,kiürül a kezed,majd behúzod a 2 lapot,amire van 1 vp-d és nulla countered. Tehát ha 1 vp-ből nem passzol a kombód,akkor a köröd végén a Semmibe kerül a kombó. Eléggé gyenge lap...
 
A kombók öregattya

2vp általános

Keress ki két lapot a pakliból, majd dobj két lapot a kezedből a semmibe, majd kör végén még kettőt.
 
(P az ( P: )
 
De egy alternatíva a legendás íjászra, amivel talán mindenki jól jár.

1 Vp Dhl'emolatzz (új)
Chara-din szörny ében íjász
1 szk KF legendás

Kijátszásakor és (P Célpont lény vagy játékos sérül vagy gyógyul annyit ahány ében íjász és legendás lény van játékban és a kezedben.
2 Vp: Dhl'emolatzz aktivizálódik.
Legendás képesség vagy kötelék: K(X): Dhl'emolatzz aktivizálódik (X annyi, ahány lapod passzivizálódott ebben a körben rajta kívül).

(3)|2
 
Sötét elf király: 3 Vp nagyon sok. Viszont 3 Zanszilánk... viccesen aljas az íjászoknak.

Terimon: Háááát, van pár álmos íjász, de valahogy nem érzem. Van már egy erős íjászkínálat és életképesebb terveid is, az előbbi vagy az utóbbi ki fogja szorítani, már ha kijön persze.

Újonc íjász: Meggyőzhető vagyok.

Dhl'emolatzz (új): Hát... emo elvtárs már akkor sem pörgött az íjászoknál, amikor kijött, legendásba is inkább az 1-ért 3|2 volt a csáberő és a végén persze a 10 manáért 20. Ma már egyik sem vonzó, mert nem fognak 4-5 lényt az asztalodon hagyni és 10 mana mindenért sok.

Céllövő bajnok: Az a baj, hogy magában helyettesíti 2-3 íjász képességét is, de akár egyszerre is megcsinálhatja. Túl erős, főleg az aktivizálgatásokkal.

Fantomfájdalom: legyen min. 1 sebzés. Ha nem lenne már ennyi víziólövés, akkor mondanám, hogy menjen el 7-ig is a sebzés.
 
2VP Quwarg vérmágus
Dornodon szörny, quwarg
ősmágia

K2: Célpont lény kap +3 támadást és a következő képességet: " A lény a 2. főfázis végéig semmiképpen sem kerülhet a gyűjtőbe, de akkor a semmibe kerül.

0/[2]
 
1 áldozás Obszidiánszfinx
Leah épület
horgony

Anti-mágia: 1.
Semlegesítés: lap.
Ha lényt áldoztál neki, lénynek is számít, minden szempontból, típusa és altípusa a feláldozott lényével egyezik meg.
Hátrány: Nem lehet feláldozni.

4|5
 
Sötét elf király

3 VP 2/2 chara-din kalandozó/elf, ében íjász KF

Kijátszásakor minden chara-din lényed aktivizálódik, vagy ellenfeled minden permanense passzivizálódik.
K áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos 2 ÉP-t sebződik.

Terimon

1 VP chara-din szörny/ében íjász 1/3, 1 SZK szárnyak

Kijátszásakor játékban lévő lényeidről levehetsz bármennyi jelzőt: ellenfeled annyit sebződik, ahány jelzőt levettél (de max. kilencet).
Minden sebző forrásod +1-et sebez.

Újonc íjász

1 VP chara-din szörny/ében íjász 0/1 1 SZK "szárnyak"

Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna egy vagy több ében íjászodra, vagy reagálna rá.
P: nézd meg a paklid felső X lapját: közülük egyet a kezedbe vehetsz. X a játékban lévő ében íjászaid száma.

Dhl'emolatzz (új)

1 VP chara-din szörny/ében íjász 3/2 1 SZK "legendás"

Kijátszásakor aktivizálhatod.
P: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit ahány legendás lényed és ében íjászod van játékban és a gyűjtődben összesen (de max. hetet).
Legendás képesség vagy kötelék: 2 VP aktivizálódik.

Céllövő bajnok

1 VP cara-din szörny/ében íjász 1 SZK 1/1 "szárnyak"

P: válassz X-1 funkciót az alábbiak közül (X a játékban lévő ében íjászaid száma rajta kívül, egy funkciót egyszer választhatsz): célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ellenfeled a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe dob, ellenfeled veszít 2 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t.

Fantomfájdalom

1 ZSZ elenios azonnali/vízió "mentális"

Ellenfeled sebződik feleannyit (lefelé kerekítve és max. ötöt) amennyit forrásaiddal ebben a körben össszesen sebeztél rajta.
 
Apró örömök

0 VP raia bűbáj „horgony”

K: célpont jelző kikerül a játékból VAGY gyógyulsz 2 ÉP-t és kapsz 1 SZK-t.

Homályszellem

3 VP leah szörny/kísértet 3/3 „köd” „élőholt” 1 SZK

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás, vagy olyan forrás, mellyel ellenfeled lapot húzna (akár késleltetve is).
Kijátszásakor, ha van működő homályurad: megduplázódnak rajta a homályjelzők.
Áramlás: tégy a homályuradra 2 homályjelzőt!

Homályszolga

2 VP leah szörny/nekromanta 2/3 „köd” KF 1 SZK

Amíg játékban van addig a Homályúr követőd mindenképpen működik, bármilyen módon is szüntették meg (kivéve ha feláldoztad).
P: tehetsz 1 homályjelzőt a homályuradra.

Homálymester

2 VP leah szörny 3/2 1 SZK „köd” „háló” 1 SZK

Ha egy lényed megüt egy lényt, az a lény elveszíti minden speciális képességét, vagy tehetsz a homályuradra 2 homályjelzőt.
S: kapsz egy homálycsatlós jelzőt az őrposztodba (1/1-es leah szörny nem foglal helyet az őrposztban)

5, Homálylovas

2 VP 1 nekron leah szörny/lovas „köd” 3/2 1 SZK KF „szárnyak”

Kijátszásakor szétoszthatsz annyi dermesztésjelzőt játékban lévő célpont permanensek között, amennyi lovasod van játékban és a gyűjtődben.
Ha nem áldozástól a gyűjtődbe kerül: tehetsz a homályuradra 3 homályjelzőt, vagy egy lovasodra 1 izomjelzőt.

Káprázó szemek

1 ZSZ elenios általános/vízió „ősmágia”

Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe és nevezz meg egy víziót. Egy ilyen víziót kijátszhatsz ellenfeled következő körében, mintha azonnali lenne.
 
Független bíróság szabálylap
Minden játékosnak nyílt lapokkal kell játszania.
Nem lehet a követőket semmilyen módon megszüntetni.


Volran, a második Leah szörny/vámpír 2 vp 3/4
Repül. Anti-mágia: 0
Csak akkor játszhatod ki, ha ebben a körben már játszottál ki lapot a kezedből.
Minden vámpírod anti-mágia: 0 képességet kap.


Őshangya messiás (új) 1 vp Sheran szörny/őshangya 1/8
Minden őshangyád (már a messiás is) aktívan jön játékba, idézési költségük nem növelhető semmilyen módon és rezisztenciát kapnak.
Ha kijátszol egy őshangyát, az kap annyi izomjelzőt, ahány quwargja van az ellenfélnek játékban (de max. 3-at).
 
Független bíróság: Nem ér 1 lapot a képesség és nem hoz akkora változást, amire érdemes lenne építeni.

Volran, a második: Öhm, ez ugye Leah vámpír? Hiányolom a védelmet és ha az ellenfelednek van elég beleszólása a körödbe, akkor lesz Volranra is. Reakciópárbajban pedig sajnos nincs sok haszna, mert a legutoljára kijátszott lap lesz az "első" lapod, az utánalévőre pedig visszamenőlegesen nem semlegesítheti a már kijátszott dolgokat.

Őshangya messiás (új): A Kárpótlás helyett valami koncepciótámogatóbbat. Kevés a hangya, így elég sok fronton hiányos a koncepció.
 
Ebben lehet sok igazság, és biztonság esetére mostantól csak gyűjtőbe kerülésnél hat.

2 Zsz Szirénlélek
Elenios szörny szirén kísértet
élőholt 1 szk háló

Ha a gyűjtőbe kerül, rakd a Semmibe és rakj egy max. 2-es permanensre egy szirénlélek-jelzőt. A jelző képességei: "A permanens a Szirénlélek kijátszójának tartalékjába kerül, és ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), átrakhatsz róla minden jelzőt egy másik max. 2-es permanensre."

"Kik kapcsolatba léptek a Zan szilánkjaival, sosem halnak meg békében. Ha szerencséjük van, 'csak' elemészti a lelküket az energiája és Semmivé vesznek. Minden más esetben örökké bolyonghatnak a végső megnyugvás egyre kívánatosabb reményében."- Thu-zad



2|2
 
Angyalidéző

2 vp

Kalandozó
ember

KF

Raia

Minden nem raia lap +1 vp. K: Kapsz egy Kisebb angyalt az őrposztodba (használj kikészített lapot).

0/2
 
*kivéve
 
Az "és ha kikerül a játékból" részre tegyük rá, hogy kivlve nem kényszerített áldozástól szerintem
 
Független bíróság szabálylap
Nem lehet megszüntetni.
Minden játékosnak nyílt lapokkal kell játszania.


Volran, a második 2 vp 3/4
Repül.
Csak akkor játszhatod ki, ha ebben a körben már játszottál ki lapot a kezedből.
Minden körben a kézből másodjára kijátszott lapodra nem lehet reagálni és idézési költsége 1 vp-vel olcsóbb (de nem mehet így 1 vp alá).


Őshangya messiás (új) 1 vp Sheran szörny/őshangya 1/8
Kárpótlás: Ellenfeled szabálylapja és követője megszűnik.
Minden őshangyád (már a messiás is) aktívan jön játékba, idézési költségük nem növelhető semmilyen módon és rezisztenciát kapnak.


Vélemények?
 
2 Zsz Szirénlélek
Elenios szörny szirén kísértet
élőholt 1 szk háló

Ha a gyűjtőbe kerül, rakd a Semmibe és rakj egy max. 2-es permanensre egy szirénlélek-jelzőt. A jelző képességei: "A permanens a Szirénlélek kijátszójának tartalékjába kerül, és ha kikerül a játékból, átrakhatsz róla minden jelzőt egy másik max. 2-es permanensre."

"Kik kapcsolatba léptek a Zan szilánkjaival, sosem halnak meg békében. Ha szerencséjük van, 'csak' elemészti a lelküket az energiája és Semmivé vesznek. Minden más esetben örökké bolyonghatnak a végső megnyugvás egyre kívánatosabb reményében."- Thu-zad


2|2
 
Vérmes thargodan (új) 2 vp Chara-din szörny/thargodan 7/3
Nem lehet megsebezni.
Büntetés: 6 ép.
Ha kikerül a játékból, sérülsz 6 ép-t.


Fájdalmas búcsú (új) 1 vp Bufa azonnali védekezés
Nem lehet rá reagálni.
Mindkét játékosnak meg kell mutatnia a kezét és el kell dobnia a kezéből két lapot, melyet reakcióként is ki lehet játszani. Ezután mindegyikük sérül annyi ép-t, ahány ilyen lap van a saját gyűjtőjükben.


Erősítő 0 szk Raia tárgy háló
Minden húzás fázisodban rakj rá X-1 jelzőt, ahol X a húzás fázisodban húzott lapok száma.
K, Végy le róla 1 jelzőt: Megakadályoz 1 lapot, vagy kapsz 2 vp-t.

Vélemények?
 
Emlék kristály: Ennek forced combo szaga van. Egyelőre csak a Zangrozi módszert és a Fekete földet látom zavarónak (lapkereső szerint ezek legitek) és egyiket sem akarom potenciális első-második körös lapnak. Tőlem át lehet engedni, mert azért elég sebezhető kombó, de nem lenne jó egy Kétségbeesés 0.9-re jutni.

Amúgy.... Melyik isten alá tartozik a lap? És örülök, hogy nem kincses, így nem keresi az Aranymosó.
 
De, hogy valami példa is legyen:

2 VP 1 nekron Grobben, a zsákos
Dornodon kalandozó árnymanó
KF

Repül.
Minden játékos húz 1 lapot, de a következő húzás fázisa elmarad.
kötelék: Áldozd fel és rakd a Semmibe: Vegyél vissza egy Dornodon lényt a gyűjtődből a kezedbe!

3|2
 
Emlék kristály

2 zsz tárgy

Áldozd fel: Kikereshetsz a kiegészítő paklidból egy 1998 előtti max. 8 vp-s varázslatot és ingyen kijátszhatod. Az estleges kijátszási feltételnek nem kell teljesülnie.
 
Remek üzlet: Én szeretem az egyedi dolgokat, de ezt felejtsük el. A húzás fázisban húzott lapot letiltani egy nagyos erős képesség, már magában is, mivel 0-ra korlátozza az ellenfél mozgásterét. Ez már 0-ért magában egy magában legitimen erős dolog lenne, de mivel a lap itt nem áll meg, ezért csak szimplán felejthető az egész.

Alattomos húzás: Hasonló a problémám, húzás fázisban húzott lappal operálsz, annak az ismeretnek a teljes hiányában, hogy ez mennyire durva dolog is. Felejthető.

Ezeket tényleg ne próbáld meg menteni, inkább, ha a koncepciót át akarod ültetni egy kártyába, jöjjön egy 3. ötlet, ami nem akar "mindenképpen megkerülhetetlenül" működni (ami a húzás fázisban lévő lap megakadályozása esetén különösen nehéz, de nem megoldhatatlan).
 
Remek üzlet

2 Vp 1 Nekron

Raia azonnali (árnymanó)

Semlegesítés: kalandozó
Idézési költségéből 2 Vp-t helyettesíthetsz kötelékkel.
Ellenfeled következő két lapját amit felhúzna, vagy előkeresne a semmibe kell raknia, minden így semmibe rakott lapért kap egy passzív dobótőrt.

"Sose köss üzletet Árnymanóval, még azt is elvesztheted, amiről nem is tudtad, hogy a tiéd."


Alattomos húzás

Dornodon azonnali

1 Vp

Ellenfeled következő bárhogy húzott lapját a te paklidból húzza fel. Ha ez egy árnymanó volt, akkor addig nem játszhat ki más lapot amíg a kezében van. Ha kijátssza akkor minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha te játszottad volna ki, de a lap költségeit az ellenfél fizeti. Ha nem árnymanót húzott akkor a lap átkerül a te kezedbe.

"Nézd, neked is jó lesz és nekem is jó lesz, csak meghívsz egy sörre és beavatlak..."
 
Akkor talán így: V2

Teknős kristály 1 zsz Sheran tárgy háló
Nem lehet rá reagálni.
Időleges hatás 2: Forrásra immunis.
Anti-mágiás lényeidre nem lehet reakció lappal, vagy semlegesítéssel reagálni.

Vagy esetleg 2 zsz-ért jöjjön?
 
1. Miért nem jöhetne 0-ért?
A 0-ért 5/6-os lény nem újdonság, avatárok is ugyanezt tudják, mégsem játszik velük senki.
Ami meg 3-ért 5/6 nem elfekre építő pakliba? Ez nevetségesen gyengusz.
Az utsó képességnél direkt igyekeztem nem ugyanazt adni.
És miért nem lehetne ez a lap egy koncepcióteremtő lap?

2, OMG, ez lenne a lap lényege...
Amúgy a régi verzió kb. ugyanezt tudta, csak azóta megjelent a végzetúr.

A 3.-ra nem reagálnék.
 
1.
Korlátolni kell az IK csökkentést (min. 1VP) magára és a képességére is.
Esélytelen, hogy kijöjjön egy olyan lény, ami 3VPért repülve 5/6.
Az utolsó képessége szerintem túlságosan hajaz az ében íjászokra.
Nincs szinergia az elfek között.

2.
Nyilván, ha egy kalandozó nem végzetúrnak jelent meg, annak meg van a maga oka, egyé jént szerintem így helyesebben szólna "... végzetúrnak is számít a meglévő altípusa mellett ..."

3.
A legtöbb reakció lap varázslat, ezért ez redundáns, és szerintem ezzel a semlegesítés-elleni védelemmel is bőven elszaladt a ló. Egy faj sem fog ilyet kapni, nem hogy lapcsoport.
 
  ... | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.