Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Pókkirálynő
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.
2. Yaurri testépítő verseny
XLVII. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. augusztus 10., Csikós
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (59)
HKK kérdés? (47167)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (236)
TF help (6696)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ...
Nézet:
2 vp 1 nekron A túlvilág lovasa
Leah szörny nekromanta,lovas
KF 1szk szárny

Kötelék: +2vp reagálni rá
Sikeres kijátszásakor a gyüjtődből a tartalékodba rakhatsz aktívan egy max 3as idézési költségű lovast vagy Leah lényt, kivéve Túlvilági lovast(kijátszáskori képességei létrejönnek).

3/3

"Ha meglátod a túlvilág lovasát,jobb ha menekülsz,sose egyedül érkezik...!"


Vélemèny?
 
Ateizmus

színtelen szabálylap

Nem kezdesz miatta kevesebb lappal.
Egyetlen gyűjtőben sem lehet lap. Minden bárhogy odakerülő lap a semmibe kerül.

"Nem létezik túlvilág. Az élet után csak a semmi vár rátok."
 
Xenomorf ragadozó(új)

3 VP

Chara-din szörny
xenó

Resziztencia,KF

Repül.
[S]:Ha a harc ütés fázisában sebzést okoz,választásod szerint ellenfelednek VAGY el kell dobnia egy véletlenszerű lapját VAGY egy célpont permamens a gyűjtőbe kerül VAGY célpont gyűjtőből max. 5 lap a Semmibe kerül.
[K]:célpont lény vagy játékos gyógyul 1 ÉP-t.

(5)/5


Látomás(új)

2 VP

Elenios általános
mentális

Nézd meg a paklid felső 3 lapját!
Mindegyikről eldöntheted,hogy a gyűjtőbe dobod vagy 2 ÉP feláldozásával a kezedbe veszed(az Elenios lapokat és a mentális ikonnal rendelkező lapokat 1 ÉP-ért veheted a kezedbe).


Mentát(új)

3 VP

Elenios kalandozó
ember

KF

Repül.
Nem lehet ez ellenfél forrásának célpontja.
Kijátszásakor előkereshetsz egy mentális varázslatot a paklidból VAGY visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
Minden mentális varázslatod 1 VP-vel olcsóbb(de min. 1).
Mentális varázslataidat az ellenfél csak úgy küldheti a gyűjtőből a Semmibe egy forrásával,hogy előtte feláldoz 3 ÉP-t.

3/3
 
Habár utálom a manókat és diszkriminatív is ez a lap,tetszik.
 
Töccik. De legyen inkább 2 VP.
 
2ZSZ A mágia fájdalma
Elenios azonnali vízió
mentális

Antimágia: 0
Kijátszási feltétele,hogy feláldozd 3Ép-d. Megakadályoz egy nem-lény lapot.

"Sok időbe telik egy mágusnak elsajátítani,hogy önmagában ne tegyen kárt.'"


Vélemény?
 
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője

6 VP

Leah szörny
éjfatty

Repül.
Élet:1
Kijátszásakor ellenfeled helyszíne a Semmibe kerül VAGY minden lapja a gyűjtőből a Semmibe kerül VAGY célpont éjfatty kap 3 izomjelzőt.
Éjfattyaid immúnisak lesznek sebző forrásokra.
Áramlás:a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb

(4)/(4)
 
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője

6 VP

Leah szörny
éjfatty

Repül.
Élet:1
Kijátszásakor ellenfeled helyszíne a Semmibe kerül VAGY minden lapja a gyűjtőből a Semmibe kerül VAGY célpont éjfatty kap 3 izomjelzőt.
Éjfattyaid immúnisak lesznek sebző forrásokra.

(4)/(4)


A vonzás törvénye

0 VP

Bufa általános

Nem lehet rá reagálni.
Nézd meg ellenfeled kezét,majd eldobathatsz a kezéből a Semmibe egy olyan lapot,amin Védekezés ikon van.
Ha nem sikerült dobatnod,a kör végén húzhatsz egy lapot 3 ÉP áldozása árán.
Kijátszása után a Semmibe kerül.


Troglodita istenség(új)

6-X VP

Chara-din avatár
troglodita

X annyi,ahány trogloditád és avatárod van rajta kívül a kezedben,gyűjtődben és az asztalon kijátszásakor,de max. 5.
Nem lehet rá Semlegesítéssel reagálni.
Kijátszásakor válassz: vagy eloszthatsz a játékban lévő lények között 8 db -1/-1-et jelentő gyengülésjelzőt VAGY ellenfeled minden nem-lény lapja elveszti az összes speciális képességét.
Avatárjaidra nem lehet Semlegesítéssel reagálni.

(4)/(6)
 
Mardakor manó

3 vp Raia szörny, manó, KF, 0/1

Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), akkor használhatsz egy olyan manóból 3 darabot a paklidan, amely a pakli színkorlátja miatt amúgy nem férne be. Ha bármilyen módon eldobod a kezedből, akkor a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.
 
Jó morál

0 VP tharr bűbáj „ősmágia”

Párbaj: 5.
Minden lényed kap +1/+1-et.
K 1 nekron: aktivizálhatod egy tharr lényed.

A kard útja

1 VP tharr bűbáj

Minden lényed kap +1 sebzést.
K: ha egy tárgyad hatása vagy egy olyan lényed, amin van rátett lapod megsebzi az ellenfeled: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t vagy húzz egy lapot.

Háborús erőfeszítés

1 VP tharr bűbáj

Minden köröd végén ellenfeled annyit sebződik amennyi VP-t, nekront és ZSZ-t költöttél ebben a körben lények kijátszására.
K2: ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy nem lény lapot a kezéből: veszít 1 VP-t vagy sebződik 2 ÉP-t.

Technológiai fejlődés

2 VP 1 nekron tharr bűbáj

Kijátszásakor válassz: anti mágia: 0, vagy nem lehet semlegesíteni.
K: Áldozd fel egy dobótőröd: kapsz egy moa torpedót.
S 1 VP: áldozd fel egy moa torpedód: kapsz egy moa torpedóvetőt.

Nem létező penge

1 VP tharr általános/vízió

Kapsz egy dobótőrt.
Az így kapott lapot, ha a kör végén még játékban van: mindenképpen fel kell áldoznod.

Rangsor

1 nekron tharr bűbáj

Lényeidre ellenfeled csak azon lényeinek képességei hatnak amelyek alapsebzése nagyobb az övékénél.
Lényeidre ellenfeled csak azon varázslatai hatnak és csak olyan reakció lapokkal reagálhat a kijátszásukra, amelyek alap IK-ja legalább annyi, mint a lényé.
 
Az istenek hírnöke(új)

Megszüntetés:15 ÉP
Minden avatárod idézési költsége 2 VP-vel kevesebb.
Avatárjaid nem lehetnek az ellenfél forrásainak célpontjai.
Ha a játék elején megszüntetik,1-gyel többet lapot húzol a játék elején.


Az istenek paripája

6-X VP

Elenios avatár
pegazus


X annyi,ahány Elenios lapod és/vagy pegazusod van a kezedben és a gyűjtődben összesen,de max. 5.
Nem lehet rá reagálni Semlegesítéssel.
Kijátszásakor kapsz 3 VP-t.
Repül.
Dobd el a kezedből a Semmibe az istenek paripáját és még 1 lapodat és áldozd fel 5 ÉP-det:a játék további részében a követőd mindenképpen működik.

(3)/(3)
 
Rhatt gömbje

1 SZK

Rhatt tárgy

Idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP-vel.
Blokkolás:1
Ellenfeled Anti-blokkolása nem működik.
Dobd el a kezedből a Semmibe:megakadályoz egy olyan lapot,ami rendelkezik Anti-blokkolással.
Büntetés:3 max. VP
 
Szirén bájolás

2 vp Elenios bűbáj, vízió

Kijátszásakor húzz egy lapot!
Áldozd fel: Egy max. 3-as idézési költségű szirént a kör végéig a kezedből ingyen kijátszhatsz.
Ha a kör végén a gyűjtőben van, célpont sziréned rezisztenciát kap.

A csábítás földje

2 vp 1 szk [1] színtelen helyszín

A főfázisodban előkeresheted egy sziréned kézből a Semmibe dobásával.
K: Passzivizáld egy sziréned: Kikereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a szövegében a csábítás szó szerepel (akár ragozva is), kivéve A csábítás földjét.
S: 1 Zsz: Célpont lap aktivizálódik.

A sárkány kincse (új)

2 szk Fairlight tárgy kincs

Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot!
Semlegesítés: reakció.
Az idézési költségéből minden egyes SZK-t helyettesíthetsz 2 ÉP feláldozásásal, vagy ha egy kincses lapod a gyűjtődből a Semmibe raksz.
Áldozd fel: Kapsz 2 SZK-t vagy kör végén húzz egy lapot!

Kíváncsiság (új)

3 ZSZ Fairlight bűbáj ősmágia

Nem lehet rá lénnyel, vagy lény képességgel reagálni.
Ha az ellenfeled lapot húz, azt mindig megnézheted. Ha a húzott lappal megegyező laptípus van a kezedben (mutasd meg), akkor a paklidból előkereshetsz egy lapot (kivéve Kíváncsiságot), majd sebződsz 2 ÉP-t.
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) az ellenfél paklijából 2 általad választott lapot a semmibe rakhatsz.

Mágikus inga

1 ZSz

Színtelen tárgy
Fém, kincs, ősmágia

Anti-mágia:0

(P): Nézd meg a paklid felső 3 lapját, majd tedd vissza őket tetszőleges sorrendben.
S: 1 Zsz: Húzz egy lapot, majd tedd a Mágikus ingát a paklid tetejére.
 
*véletlenszerű lapot dobat
 
Elátkozott kincs


Fairlight / 1 Szk / tárgy / kincs

Kijátszásakkor átkerül az ellenfélhez és a kör végén húzz egy lapot.
Hátrány: Minden előkészítő fázisodban ellenfeled gyűjtőbe küldheti egy lapodat vagy eldobathatja egy lapodat a kezedből a semmibe, vagy a gyűjtődből 2 lapodat a semmbie rkahatja.
1Szk: Átkerül az ellenfélhez
 
Loachlan (új)
3vp
1 SZK, KF
Leah élőholt szörny vámpír
Repül. Vámpírjaid nem lehet célpontja forrásoknak. Kap annyi izmot ahány vámíprod van a játékban, és annyi életet amennyi vámpírod van a gyűjtődben.
3/4
 
1 Zsz Alku az ócskással
Tharr általános

Újrahasznosítás: 3 és kör végén húzz annyi lapot, ahány tárgyat és Zanszilánkot kevertél vissza.
Ha kijátszása után eldobsz egy tárgyat vagy Zanszilánkot a kezedből a Semmibe, ezeket a lapokat azonnal felhúzhatod.

"Jövedelmezőnek jövedelmező, de nem lesz ebből baj később?- Az ócskás volt takarítója"
 
Ezen a létsíkon éldegélnek a Dobótőrök....
Kisebb törzsekben élnek ,melyet a dobótörzsfőnök vezet.
Hogy hogyan alkult ki ez a faj a tőrzsfejlődés folyamán az rejtély.....
Gyengébb épéjű kalndozóknak nem ajánlott a látogatás eme létsíkon,mert az őslakók megdobálják saját magukkal.....

Enciklopédia fantasya.


 
2 Vp 1 Nekron 1SzK
Késdobáló
Színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz a tartalékodba egy Dobótőrt.
Minden lapodnak,melynek nevèben vagy szövegében a "tőr" szó szerepel, idézési költsége 1vp-vel kevesebb,de így se mehet 1 alá.
S: 1zsz 1 nekron: célpont lény vagy játekos sebződik annyit,ahány Dobótőröd van játékban(játekosba max 9et).

?
 
Ha dobótőr 2 ép-t sebez, akkor a nyílvesszők darabja is nyugodtan sebezhet kettőt. Legfeljebb körönként csak x-szer lehet ugyanarra a célpontra lőni.
 
flavor: "Az ott tényleg egy torony vagy csak délibábot látok?"
 
kelevéz therr tárgy fa fém 1szk kf
anti mágia:0
Hordozoja +2 sebzész kap
aldozd fel és rakd a semmibe: célpont lény a gyüjtöbe kerül vagy megakadájoz egy max 1-es lényt ekkor reakció
"A kelevéz egyaránt volt szálfegyver és hajítófegyver, bár leginkább hajítódárdaként használták a háromágú harceszközt."

reflexíj therr tárgy fa 2szk kf
elfre vagy emberre ingyen rakhatod
Kijátszásakor huzzhatsz 1 lapot.
Kijátszásakor rakj rá 6 nyil jelzöt
Vegyél le 1 nyíljelzöt célpont lény vagy játékos sérül 1ép-t
vegyél le 5 nyíljelzöt megakadájoz egy lényt.
 
Telefor

Követő/hordaparancsnok

A játékot 16 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
A játék elején tégy rá 3 jelzőt (ezek száma más módon nem változtatható).
Végy le róla 1 jelzőt: megakadályoz egy forrást, amivel ellenfeled gyógyulna vagy VP-t kapna.
Végy le róla 2 jelzőt: megakadályoz egy forrást, amivel ellenfeled lapot húzna, keresne vagy gyűjtőből kézbe visszavenne.

Haragos harcos

2 VP 3/3 kalandozó/ember KF

Ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Ha egy lényed, amin nincs haragjelző a gyűjtőbe kerül: egy másik lényedre tehetsz egy +1 sebzést adó haragjelzőt.
Ha egy lényed, amin haragjelző van, nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtődbe küldhetsz.

Levyenta

1 VP 1/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Élet: 1.
K 1 ZSZ: célpont lény vagy játékos 1 ÉP-t sebződik.
P X VP: ingyen kijátszhatsz egy X alap IK-jú azonnali vagy általános tűzvarázslatot a gyűjtődből, mintha a kezedben lenne (sikeres létrejötte után a semmibe kerül).

Lyefette

2 VP 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF „Szárnyak”

P 1 VP: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t, te pedig annyit gyógyulsz, amennyit ténylegesen sebeztél.
Ha nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: előkereshetsz vagy a kör végéig a kezedből ingyen kijátszhatsz egy „tűz” lapot.

Orgling bűzbomba

1 ZSZ chara-din tárgy

1 VP áldozd fel: célpont őrposztból minden lény visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy célpont lény kap 4 méregjelzőt, vagy ellenfeled max. ÉP-je néggyel csökken.

Moa merülőhajó

1 nekron 1 VP építmény/moa 5 SP „szárnyak”

P áldozd fel egy moa torpedód: célpont lény, épület vagy játékos sebződik négyet.
Áldozd fel: az asztalról vagy a gyűjtődből visszavehetsz a kezedbe egy moát.
 
Folyamatos utánpótlás

3 VP elenios általános/vízió

Idézési költségét szabálylap nem módosíthatja.
Húzz egy lapot és dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.

Az esélyek kiegyenlítése

1 VP chara-din bűbáj

Ha ellenfelednek több VP-je van mint neked: nem kaphat saját forrásának köszönhetően VP-t.
Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: nem húzhat lapot saját forrásával.
Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa): ellenfeled körönként max. 1 lapot játszhat ki a kezéből.
Ha ennek a lapnak a létrejöttét megakadályozzák, vagy ellenfeled forrása miatt kikerül a játékból: húzz egy lapot!

A felejtés fájdalma

1 VP chara-din bűbáj „háló”

Ha ellenfeled bármilyen okból lapot dob a kezéből: minden dobott lap után 3 ÉP-t sebződik.
Áldozd fel: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből, vagy sebződik 3 ÉP-t.

Kockázatos előretörés

szabálylap

Ellenfeled nem adhatja át a kezdést.
Késleltetett hatás 3: húzz annyi lapot és kapsz annyi VP-t, ahány lapot eddig ellenfeled összesen sikeresen kijátszott a kezéből (de max. 3 lapot húzhatsz).

Orgling ősapa

követő

Megszüntetés: 14 ÉP és max. ÉP.
S2: ha sikeresen játékba hozol egy orglingot: eggyel nő a max. ÉP-s és VP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t, valamint ellenfeled max. ÉP-je és VP-je eggyel csökken.
Ellenfeled orglingjaidra kijátszott és használt reakció lapjai/forrásai és azon forrásai melyek egy vagy több orlingodra hatnak: 1 VP-vel drágábbak.

Asztrális polip (új)

X VP leah szörny/polip 1 SZK X/1

Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtődbe kerül: ellenfeled kap egy passzív iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny, hátrányok: nem mehet be az bőrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP).
 
Köszönöm az értékelést.

Sötét elf király(javítva)

3 ZSZ 2/2 chara-din kalandozó/elf, ében íjász KF

Kijátszásakor minden chara-din lényed aktivizálódik, vagy ellenfeled minden permanense passzivizálódik.
K áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos 2 ÉP-t sebződik.
 
Afgori, szilmill törzsfő
3 Zanszilánk
1 szk, háló
Bufa szörny szilmill
1/4
Repül vagy kijátszásakor egy lényedet aktivizálhatod.
Kijátszásakor tégy rá annyi izom jelzőt amennyi lényed van játékban.
 
Ork nomád : dornodon szörny, ork, lovas
Vad lovas: sheran
 
Vad lovas
1 Vp 1 nekron
1 szk, kf, rezistens
szörny, lovas
2/2
Ha akarod repül.
Kijátszásakor válasz 1-et, ha kötelék 2-t az alábbiakból:
Kapsz egy vadkan jelzőt passzívan a tartalékodba (5/5 sheran szörny 2 szk van benne).
Kapsz egy vadszárny jelzőt aktívan a tartalékodba ( 3/3 sheran szörny 1 szk van benne).
Kapsz egy vadmancs jelzőt passzívan a tartalékodba ( 2/2 sheran szörny 1 szk van benne).
Kapsz egy vadpók jelzőt passzívan a tartalékodba ( 1/1 sheran szörny pók 3-as mérgezés).

Ork nomád
2 Vp
1 szk, kf, szárny
2/2
AM:1.
Ha a tartalékodban van aktívan használhatod a következő képességét a csere fázis után, de a támadók kijelölése előtt:
K: az Ork nomád az őrposztba kerül, de ott helyet nem foglal és a gyógyulás fázisban vissza kerül a tartalékba.

Vélemény?
 
Trófea(új)

0 SZK

Tharr tárgy
KF,háló

Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt vagy a harc ütés fázisában megsebez egy játékost,rakj a Trófeára egy trófeajelzőt!
[S]:végy le róla egy trófeajelzőt:célpont lény kap egy izom- vagy életjelzőt.
Nem lehet feláldozni.
 
Terc(új)

0 VP

Elenios általános

Semmilyen módon nem lehet drágítani.
Ha van 3 azonos nevű lap a kezedben és/vagy a gyűjtődben, 1 VP árán előkeresheted a paklidból(de egy körben csak egyet).
Kijátszásakor játékba rakhatsz 3 azonos nevű lapot a gyűjtődből és a kezedből(akár vegyesen is),mintha kijátszottad volna.
 
  ... | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.