| 2 vp 1 nekron A túlvilág lovasa
Leah szörny nekromanta,lovas
KF 1szk szárny
Kötelék: +2vp reagálni rá
Sikeres kijátszásakor a gyüjtődből a tartalékodba rakhatsz aktívan egy max 3as idézési költségű lovast vagy Leah lényt, kivéve Túlvilági lovast(kijátszáskori képességei létrejönnek).
3/3
"Ha meglátod a túlvilág lovasát,jobb ha menekülsz,sose egyedül érkezik...!"
Vélemèny? ![](pic/smiley/smile.gif) |
Ateizmus
színtelen szabálylap
Nem kezdesz miatta kevesebb lappal.
Egyetlen gyűjtőben sem lehet lap. Minden bárhogy odakerülő lap a semmibe kerül.
"Nem létezik túlvilág. Az élet után csak a semmi vár rátok." |
Xenomorf ragadozó(új)
3 VP
Chara-din szörny
xenó
Resziztencia,KF
Repül.
[S]:Ha a harc ütés fázisában sebzést okoz,választásod szerint ellenfelednek VAGY el kell dobnia egy véletlenszerű lapját VAGY egy célpont permamens a gyűjtőbe kerül VAGY célpont gyűjtőből max. 5 lap a Semmibe kerül.
[K]:célpont lény vagy játékos gyógyul 1 ÉP-t.
(5)/5
Látomás(új)
2 VP
Elenios általános
mentális
Nézd meg a paklid felső 3 lapját!
Mindegyikről eldöntheted,hogy a gyűjtőbe dobod vagy 2 ÉP feláldozásával a kezedbe veszed(az Elenios lapokat és a mentális ikonnal rendelkező lapokat 1 ÉP-ért veheted a kezedbe).
Mentát(új)
3 VP
Elenios kalandozó
ember
KF
Repül.
Nem lehet ez ellenfél forrásának célpontja.
Kijátszásakor előkereshetsz egy mentális varázslatot a paklidból VAGY visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
Minden mentális varázslatod 1 VP-vel olcsóbb(de min. 1).
Mentális varázslataidat az ellenfél csak úgy küldheti a gyűjtőből a Semmibe egy forrásával,hogy előtte feláldoz 3 ÉP-t.
3/3 |
Habár utálom a manókat és diszkriminatív is ez a lap,tetszik. |
Töccik. De legyen inkább 2 VP. |
2ZSZ A mágia fájdalma
Elenios azonnali vízió
mentális
Antimágia: 0
Kijátszási feltétele,hogy feláldozd 3Ép-d. Megakadályoz egy nem-lény lapot.
"Sok időbe telik egy mágusnak elsajátítani,hogy önmagában ne tegyen kárt.'"
Vélemény? |
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
6 VP
Leah szörny
éjfatty
Repül.
Élet:1
Kijátszásakor ellenfeled helyszíne a Semmibe kerül VAGY minden lapja a gyűjtőből a Semmibe kerül VAGY célpont éjfatty kap 3 izomjelzőt.
Éjfattyaid immúnisak lesznek sebző forrásokra.
Áramlás:a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb
(4)/(4) |
Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
6 VP
Leah szörny
éjfatty
Repül.
Élet:1
Kijátszásakor ellenfeled helyszíne a Semmibe kerül VAGY minden lapja a gyűjtőből a Semmibe kerül VAGY célpont éjfatty kap 3 izomjelzőt.
Éjfattyaid immúnisak lesznek sebző forrásokra.
(4)/(4)
A vonzás törvénye
0 VP
Bufa általános
Nem lehet rá reagálni.
Nézd meg ellenfeled kezét,majd eldobathatsz a kezéből a Semmibe egy olyan lapot,amin Védekezés ikon van.
Ha nem sikerült dobatnod,a kör végén húzhatsz egy lapot 3 ÉP áldozása árán.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
Troglodita istenség(új)
6-X VP
Chara-din avatár
troglodita
X annyi,ahány trogloditád és avatárod van rajta kívül a kezedben,gyűjtődben és az asztalon kijátszásakor,de max. 5.
Nem lehet rá Semlegesítéssel reagálni.
Kijátszásakor válassz: vagy eloszthatsz a játékban lévő lények között 8 db -1/-1-et jelentő gyengülésjelzőt VAGY ellenfeled minden nem-lény lapja elveszti az összes speciális képességét.
Avatárjaidra nem lehet Semlegesítéssel reagálni.
(4)/(6) |
Mardakor manó
3 vp Raia szörny, manó, KF, 0/1
Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), akkor használhatsz egy olyan manóból 3 darabot a paklidan, amely a pakli színkorlátja miatt amúgy nem férne be. Ha bármilyen módon eldobod a kezedből, akkor a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol. |
Jó morál
0 VP tharr bűbáj „ősmágia”
Párbaj: 5.
Minden lényed kap +1/+1-et.
K 1 nekron: aktivizálhatod egy tharr lényed.
A kard útja
1 VP tharr bűbáj
Minden lényed kap +1 sebzést.
K: ha egy tárgyad hatása vagy egy olyan lényed, amin van rátett lapod megsebzi az ellenfeled: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t vagy húzz egy lapot.
Háborús erőfeszítés
1 VP tharr bűbáj
Minden köröd végén ellenfeled annyit sebződik amennyi VP-t, nekront és ZSZ-t költöttél ebben a körben lények kijátszására.
K2: ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy nem lény lapot a kezéből: veszít 1 VP-t vagy sebződik 2 ÉP-t.
Technológiai fejlődés
2 VP 1 nekron tharr bűbáj
Kijátszásakor válassz: anti mágia: 0, vagy nem lehet semlegesíteni.
K: Áldozd fel egy dobótőröd: kapsz egy moa torpedót.
S 1 VP: áldozd fel egy moa torpedód: kapsz egy moa torpedóvetőt.
Nem létező penge
1 VP tharr általános/vízió
Kapsz egy dobótőrt.
Az így kapott lapot, ha a kör végén még játékban van: mindenképpen fel kell áldoznod.
Rangsor
1 nekron tharr bűbáj
Lényeidre ellenfeled csak azon lényeinek képességei hatnak amelyek alapsebzése nagyobb az övékénél.
Lényeidre ellenfeled csak azon varázslatai hatnak és csak olyan reakció lapokkal reagálhat a kijátszásukra, amelyek alap IK-ja legalább annyi, mint a lényé. |
Az istenek hírnöke(új)
Megszüntetés:15 ÉP
Minden avatárod idézési költsége 2 VP-vel kevesebb.
Avatárjaid nem lehetnek az ellenfél forrásainak célpontjai.
Ha a játék elején megszüntetik,1-gyel többet lapot húzol a játék elején.
Az istenek paripája
6-X VP
Elenios avatár
pegazus
X annyi,ahány Elenios lapod és/vagy pegazusod van a kezedben és a gyűjtődben összesen,de max. 5.
Nem lehet rá reagálni Semlegesítéssel.
Kijátszásakor kapsz 3 VP-t.
Repül.
Dobd el a kezedből a Semmibe az istenek paripáját és még 1 lapodat és áldozd fel 5 ÉP-det:a játék további részében a követőd mindenképpen működik.
(3)/(3) |
Rhatt gömbje
1 SZK
Rhatt tárgy
Idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP-vel.
Blokkolás:1
Ellenfeled Anti-blokkolása nem működik.
Dobd el a kezedből a Semmibe:megakadályoz egy olyan lapot,ami rendelkezik Anti-blokkolással.
Büntetés:3 max. VP |
Szirén bájolás
2 vp Elenios bűbáj, vízió
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Áldozd fel: Egy max. 3-as idézési költségű szirént a kör végéig a kezedből ingyen kijátszhatsz.
Ha a kör végén a gyűjtőben van, célpont sziréned rezisztenciát kap.
A csábítás földje
2 vp 1 szk [1] színtelen helyszín
A főfázisodban előkeresheted egy sziréned kézből a Semmibe dobásával.
K: Passzivizáld egy sziréned: Kikereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a szövegében a csábítás szó szerepel (akár ragozva is), kivéve A csábítás földjét.
S: 1 Zsz: Célpont lap aktivizálódik.
A sárkány kincse (új)
2 szk Fairlight tárgy kincs
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot!
Semlegesítés: reakció.
Az idézési költségéből minden egyes SZK-t helyettesíthetsz 2 ÉP feláldozásásal, vagy ha egy kincses lapod a gyűjtődből a Semmibe raksz.
Áldozd fel: Kapsz 2 SZK-t vagy kör végén húzz egy lapot!
Kíváncsiság (új)
3 ZSZ Fairlight bűbáj ősmágia
Nem lehet rá lénnyel, vagy lény képességgel reagálni.
Ha az ellenfeled lapot húz, azt mindig megnézheted. Ha a húzott lappal megegyező laptípus van a kezedben (mutasd meg), akkor a paklidból előkereshetsz egy lapot (kivéve Kíváncsiságot), majd sebződsz 2 ÉP-t.
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) az ellenfél paklijából 2 általad választott lapot a semmibe rakhatsz.
Mágikus inga
1 ZSz
Színtelen tárgy
Fém, kincs, ősmágia
Anti-mágia:0
(P): Nézd meg a paklid felső 3 lapját, majd tedd vissza őket tetszőleges sorrendben.
S: 1 Zsz: Húzz egy lapot, majd tedd a Mágikus ingát a paklid tetejére. |
*véletlenszerű lapot dobat |
Elátkozott kincs
Fairlight / 1 Szk / tárgy / kincs
Kijátszásakkor átkerül az ellenfélhez és a kör végén húzz egy lapot.
Hátrány: Minden előkészítő fázisodban ellenfeled gyűjtőbe küldheti egy lapodat vagy eldobathatja egy lapodat a kezedből a semmibe, vagy a gyűjtődből 2 lapodat a semmbie rkahatja.
1Szk: Átkerül az ellenfélhez |
Loachlan (új)
3vp
1 SZK, KF
Leah élőholt szörny vámpír
Repül. Vámpírjaid nem lehet célpontja forrásoknak. Kap annyi izmot ahány vámíprod van a játékban, és annyi életet amennyi vámpírod van a gyűjtődben.
3/4 |
1 Zsz Alku az ócskással
Tharr általános
Újrahasznosítás: 3 és kör végén húzz annyi lapot, ahány tárgyat és Zanszilánkot kevertél vissza.
Ha kijátszása után eldobsz egy tárgyat vagy Zanszilánkot a kezedből a Semmibe, ezeket a lapokat azonnal felhúzhatod.
"Jövedelmezőnek jövedelmező, de nem lesz ebből baj később?- Az ócskás volt takarítója" |
Ezen a létsíkon éldegélnek a Dobótőrök....
Kisebb törzsekben élnek ,melyet a dobótörzsfőnök vezet.
Hogy hogyan alkult ki ez a faj a tőrzsfejlődés folyamán az rejtély.....
Gyengébb épéjű kalndozóknak nem ajánlott a látogatás eme létsíkon,mert az őslakók megdobálják saját magukkal.....
Enciklopédia fantasya.
![](pic/smiley/lol.gif) |
2 Vp 1 Nekron 1SzK
Késdobáló
Színtelen helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz a tartalékodba egy Dobótőrt.
Minden lapodnak,melynek nevèben vagy szövegében a "tőr" szó szerepel, idézési költsége 1vp-vel kevesebb,de így se mehet 1 alá.
S: 1zsz 1 nekron: célpont lény vagy játekos sebződik annyit,ahány Dobótőröd van játékban(játekosba max 9et).
? ![](pic/smiley/smile.gif) |
Ha dobótőr 2 ép-t sebez, akkor a nyílvesszők darabja is nyugodtan sebezhet kettőt. Legfeljebb körönként csak x-szer lehet ugyanarra a célpontra lőni. |
flavor: "Az ott tényleg egy torony vagy csak délibábot látok?" |
kelevéz therr tárgy fa fém 1szk kf
anti mágia:0
Hordozoja +2 sebzész kap
aldozd fel és rakd a semmibe: célpont lény a gyüjtöbe kerül vagy megakadájoz egy max 1-es lényt ekkor reakció
"A kelevéz egyaránt volt szálfegyver és hajítófegyver, bár leginkább hajítódárdaként használták a háromágú harceszközt."
reflexíj therr tárgy fa 2szk kf
elfre vagy emberre ingyen rakhatod
Kijátszásakor huzzhatsz 1 lapot.
Kijátszásakor rakj rá 6 nyil jelzöt
Vegyél le 1 nyíljelzöt célpont lény vagy játékos sérül 1ép-t
vegyél le 5 nyíljelzöt megakadájoz egy lényt. |
Telefor
Követő/hordaparancsnok
A játékot 16 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
A játék elején tégy rá 3 jelzőt (ezek száma más módon nem változtatható).
Végy le róla 1 jelzőt: megakadályoz egy forrást, amivel ellenfeled gyógyulna vagy VP-t kapna.
Végy le róla 2 jelzőt: megakadályoz egy forrást, amivel ellenfeled lapot húzna, keresne vagy gyűjtőből kézbe visszavenne.
Haragos harcos
2 VP 3/3 kalandozó/ember KF
Ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Ha egy lényed, amin nincs haragjelző a gyűjtőbe kerül: egy másik lényedre tehetsz egy +1 sebzést adó haragjelzőt.
Ha egy lényed, amin haragjelző van, nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanenst a gyűjtődbe küldhetsz.
Levyenta
1 VP 1/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”
Élet: 1.
K 1 ZSZ: célpont lény vagy játékos 1 ÉP-t sebződik.
P X VP: ingyen kijátszhatsz egy X alap IK-jú azonnali vagy általános tűzvarázslatot a gyűjtődből, mintha a kezedben lenne (sikeres létrejötte után a semmibe kerül).
Lyefette
2 VP 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF „Szárnyak”
P 1 VP: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t, te pedig annyit gyógyulsz, amennyit ténylegesen sebeztél.
Ha nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: előkereshetsz vagy a kör végéig a kezedből ingyen kijátszhatsz egy „tűz” lapot.
Orgling bűzbomba
1 ZSZ chara-din tárgy
1 VP áldozd fel: célpont őrposztból minden lény visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy célpont lény kap 4 méregjelzőt, vagy ellenfeled max. ÉP-je néggyel csökken.
Moa merülőhajó
1 nekron 1 VP építmény/moa 5 SP „szárnyak”
P áldozd fel egy moa torpedód: célpont lény, épület vagy játékos sebződik négyet.
Áldozd fel: az asztalról vagy a gyűjtődből visszavehetsz a kezedbe egy moát. |
Folyamatos utánpótlás
3 VP elenios általános/vízió
Idézési költségét szabálylap nem módosíthatja.
Húzz egy lapot és dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.
Az esélyek kiegyenlítése
1 VP chara-din bűbáj
Ha ellenfelednek több VP-je van mint neked: nem kaphat saját forrásának köszönhetően VP-t.
Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: nem húzhat lapot saját forrásával.
Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked (nem számítva azokat, amiknek nem ő a tulajdonosa): ellenfeled körönként max. 1 lapot játszhat ki a kezéből.
Ha ennek a lapnak a létrejöttét megakadályozzák, vagy ellenfeled forrása miatt kikerül a játékból: húzz egy lapot!
A felejtés fájdalma
1 VP chara-din bűbáj „háló”
Ha ellenfeled bármilyen okból lapot dob a kezéből: minden dobott lap után 3 ÉP-t sebződik.
Áldozd fel: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből, vagy sebződik 3 ÉP-t.
Kockázatos előretörés
szabálylap
Ellenfeled nem adhatja át a kezdést.
Késleltetett hatás 3: húzz annyi lapot és kapsz annyi VP-t, ahány lapot eddig ellenfeled összesen sikeresen kijátszott a kezéből (de max. 3 lapot húzhatsz).
Orgling ősapa
követő
Megszüntetés: 14 ÉP és max. ÉP.
S2: ha sikeresen játékba hozol egy orglingot: eggyel nő a max. ÉP-s és VP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t, valamint ellenfeled max. ÉP-je és VP-je eggyel csökken.
Ellenfeled orglingjaidra kijátszott és használt reakció lapjai/forrásai és azon forrásai melyek egy vagy több orlingodra hatnak: 1 VP-vel drágábbak.
Asztrális polip (új)
X VP leah szörny/polip 1 SZK X/1
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtődbe kerül: ellenfeled kap egy passzív iszapjelzőt (0/1-es sheran szörny, hátrányok: nem mehet be az bőrposztba, nem építkezhet, nem lehet feláldozni, gazdájának minden lapja +1 VP). |
Köszönöm az értékelést.
Sötét elf király(javítva)
3 ZSZ 2/2 chara-din kalandozó/elf, ében íjász KF
Kijátszásakor minden chara-din lényed aktivizálódik, vagy ellenfeled minden permanense passzivizálódik.
K áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos 2 ÉP-t sebződik. |
Afgori, szilmill törzsfő
3 Zanszilánk
1 szk, háló
Bufa szörny szilmill
1/4
Repül vagy kijátszásakor egy lényedet aktivizálhatod.
Kijátszásakor tégy rá annyi izom jelzőt amennyi lényed van játékban. |
Ork nomád : dornodon szörny, ork, lovas
Vad lovas: sheran |
Vad lovas
1 Vp 1 nekron
1 szk, kf, rezistens
szörny, lovas
2/2
Ha akarod repül.
Kijátszásakor válasz 1-et, ha kötelék 2-t az alábbiakból:
Kapsz egy vadkan jelzőt passzívan a tartalékodba (5/5 sheran szörny 2 szk van benne).
Kapsz egy vadszárny jelzőt aktívan a tartalékodba ( 3/3 sheran szörny 1 szk van benne).
Kapsz egy vadmancs jelzőt passzívan a tartalékodba ( 2/2 sheran szörny 1 szk van benne).
Kapsz egy vadpók jelzőt passzívan a tartalékodba ( 1/1 sheran szörny pók 3-as mérgezés).
Ork nomád
2 Vp
1 szk, kf, szárny
2/2
AM:1.
Ha a tartalékodban van aktívan használhatod a következő képességét a csere fázis után, de a támadók kijelölése előtt:
K: az Ork nomád az őrposztba kerül, de ott helyet nem foglal és a gyógyulás fázisban vissza kerül a tartalékba.
Vélemény? |
Trófea(új)
0 SZK
Tharr tárgy
KF,háló
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt vagy a harc ütés fázisában megsebez egy játékost,rakj a Trófeára egy trófeajelzőt!
[S]:végy le róla egy trófeajelzőt:célpont lény kap egy izom- vagy életjelzőt.
Nem lehet feláldozni. |
Terc(új)
0 VP
Elenios általános
Semmilyen módon nem lehet drágítani.
Ha van 3 azonos nevű lap a kezedben és/vagy a gyűjtődben, 1 VP árán előkeresheted a paklidból(de egy körben csak egyet).
Kijátszásakor játékba rakhatsz 3 azonos nevű lapot a gyűjtődből és a kezedből(akár vegyesen is),mintha kijátszottad volna. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|