Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Ifjú hősök
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
"A győzelem a mienk! Kőkést elő, a sárkányfogakat magunkkal visszük! Aztán már csak azt kellene eldönteni, a szörnyeteg melyik testrészét tűzzük övünkre a hősiességünk szimbolikus trófeájaként." - átlagos gondolatok egy életében először sárkányt ölt fiatal szájából
Nézz szét a galériában!
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás október + szeptemberi eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége - 55. félév végeremény
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Litér
Hatalom Kártyái verseny - 2024. október 13., Csikós
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8217)
HKK kérdés? (47213)
HKK Online V1.0 (17)
Hibák a lapkeresőben (98)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (237)
Legendás cél: 1000 lap (28)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ...
Nézet:
Mentát (új)

3 VP

Kalandozó, végzetúr Elenios KF 'mentális' 0/2

Forrásra immunis.
S 1 ZSZ: Keress ki a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy mentális lapot.


Elmefókusz

3 VP

Elenios általános 'mentális'

+2 VP rá reagálni.
Keress ki egy mentális VAGY Elenios varázslatot a paklidból. Ha a keresett lap mindkettőnek megfelel, húzz egy lapot!
Áramlás: A következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.


Mentális feltöltődés

4 VP

Elenios bűbáj, 'mentális'

Anti-mágia:0
Sikeres kijátszásakor átkerül az ellenfeledhez.
Hátrány: Ha húzol egy lapot, az ellenfeled is húz egy lapot.
Nem lehet feláldozni, nem lehet lény képességének a célpontja.
 
Varkaudar tanácsnok

2 VP 1 nekron 3/3 dornodon szörny/varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”

Minden varkaudarod 3 ÉP-s büntetést kap.
P: célpont lapod (kivéve Varkaudar tanácsnok) aktivizálódik és ellenfeled egy célpont lapja passzivizálódik. Ha így varkaudart vagy orkot aktivizáltál: kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
P: megakadályoz egy varázslatot.

Agyafúrt varkaudar

2 VP 2/3 dornodon szörny/varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”

P: szétoszthatsz annyi álomjelzőt célpont lények, vagy annyi dermesztésjelzőt célpont nem lény lapok között, amennyi varkaudarod van játékban vagy a gyűjtődben.
K2 P: húzz egy lapot és gyógyulsz 2 ÉP-t.

Varkaudar támogató

1 VP 1 nekron 1/3 dornodon szörny/varkaudar 1 SZK KF

Nem lehet semlegesíteni.
Kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálhatod egy varkaudarod (kivéve Varkaudar támogatót).
P: max. 2 célpont varkaudarod kap 1-1 izomjelzőt.

Élőholt varkaudar

2 VP 2/1 dornodon szörny/varkaudar „élőholt” KF 1 SZK „szárnyak”

Feltámad (körönként max. kétszer)
P: szétoszthatsz ellenfeled lényei között annyi -1/-1-et jelentő gyengülésjelzőt, ahány varkaudarod van játékban és a gyűjtődben, VAGY a paklid tetejéről 4 lapot a gyűjtődbe dobhatsz.

Khór csatlósa

3 VP 4/4 dornodon szörny/varkaudar KF 1 SZK

Anti mágia: 1.
Kijátszásakor minden orkod és varkaudarod aktivizálódik, majd Khór csatlósa, kap annyi izomjelzőt, amennyi lényt így ténylegesen aktivizáltál.
Áramlás: előkereshetsz a paklidból egy orkot vagy varkaudart.
 
Lélekenergia kisülés
1 VP
Rhatt, azonnali

Nem lehet rá reagálni. A következő sikeresen kijátszott lapod (kivéve reakciók, vagy reakcióként is használható lapok) kijátszáskori képessége duplán hat. Ha a lapnak több kijátszáskori képessége is van, választhatsz, hogy melyik hatása duplázódjon.
 
Hátborzongató tudás:Csak a kiegészítő pakliban használható és maximum három darabot de minden egyes hátborzongató tudás hét(7) helyet foglal a kiegészítő paklidban.A játék elején nézd meg az ellenfél kiegészítő pakliját válassz onnan maximum annyi fajta lapot ahányat te ebből a lapból használsz amit az ellenfeled nem vehet ki ellened a játék további részébe és nem teheti be amikor a kiegészítő paklitokat használjátok.Ha az ellenfél is játszik ilyen lappal azok egy az egyben semlegesítik egymást.
 
Magányos ifjonc

1 VP 1/2 tharr kalandozó/kobudera KF

Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható.
Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
Minden lapod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb.
Kárpótlás: 2 VP, 3 ÉP.
Hátrány: nem játszhatsz ki olyan lapot a kezedből, aminek a módosított idézési költsége 1 vagy kevesebb, olyan lapot sem játszhatsz ki, aminek a Magányos ifjonc módosította 1-re vagy az alá a költségét.

A tanítvány csele

1 VP fairlight azonnali „védekezés”

Anti mágia: 0.
Kapsz annyi VP-t, ahány VP-t kapott ellenfeled ebben a körben forrásainak köszönhetően.
Ha legalább 3 VP-t kaptál: húzz egy lapot.

Az orkok megmentője

1 VP 1 nekron 2/3 dornodon szörny/ork 1 SZK KF

Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna egy vagy több orkodra.
Kötelék: anti mágia: 1.
S ha bármilyen okból feláldoztad egy lapod: húzz egy lapot, vagy gyógyulsz 4 ÉP-t.

A bűn városa

2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín

Minden helyszín kijátszása +1 VP.
K: ha ellenfeled egy forrásodnak köszönhetően lapot dob a kezéből, vagy a paklija tetejéről, vagy VP-t veszít: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.
S: ha ellenfeled egy permanense egy forrásodnak köszönhetően kikerül a játékból, vagy gazdát cserél: gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.

Orkok ideje

2 ZSZ dornodon bűbáj/ork „horgony” „ősmágia”

Nem lehet eldobni anti-mágiának.
Anti mágia: 0. Húzz egy lapot!
K: ha kijátszol egy orkot a kezedből: kapsz egy VP-t vagy húzz egy lapot.
Minden orkod kap +1/+1-et és 3 ÉP-s büntetést.
 
Mágikus rája

3 ZSZ

Raia szörny
rája

+1 VP reagálni rája.
Nem működik az ellenfél lapjainak anti-mágiája.
1-es elektromos sújtás.

(5) / (5)

"Ne lépj rája!"
 
köszi Miki!

Több régebbi szellemnek sincs élőholt ikonja,ezért itt se erőltettem.
Nil herceg így is tud 2 lapelőnyt csinálni(dobatás+keresés),az SZK-t majd megadja a lépéselőny
Enyészet:azért dobat kevesebbet,mert ez már kijátszási feltétel és az ősmágia sem kerüli ki,egyszerűen óvatosságból nem lett 4. Lehetne akár 2 nekron is,de a járj inkább mutogatna szökőkutat
 
Akkooo mámeg erős....he
 
Kraklipszon Tihamér

Kalandozó

Fairlight
Kincs
Antimágia:0 (ha akarod 1)
2vp

2/5

K2 :Áldozz fel egy "előre kikészített lap"-ként játékba került lapodat :kapsz egy tetszóleges HKK gyakori vagy nemgyakori permanens lapot aktívan (a lények a taratékodba kerülnek),használj előre kikészített lapot.

"Zén fivére ,Borax minisztere......mindenképpen ki kell nyírni."
 
2 olyat raraksz Daev, a videkire es nyertel elso korben
 
Azért vannak még lapok, amiknek jól jön, ha életjelzők vannak játékban.
 
Csak én nem értem hogy ennek mi értelme.....?
Esetleg csillagszóróval (ha Raia lenne) ,de az meg körülményes......
 
Az erdő szelleme: ötletes és korrekt. Legyen élőholt, ha már szellem.

Nil herceg: lehetne olyan képessége hogy SZK-t ad, vagy olcsóbbítja a hangszereket, ha már azokkal kombózik.

Enyészet: jó lap, csak egyrészt az IK-ja lehetne járj kompatibilis, másrészt nem látom be: miért dobat laponként kevesebbet mint az eredeti?
 
Nem OP szerintem. 1 lapért 8-at sérít,ha úgy tetszik,"kijátszási feltétellel". Nem érzem túl erősnek,életes lények is szívesen elcsipegetnék magukról az életet,dehát ugye ehhez kellenek az asztalra azok a lények,ráadásul mindnek be van korlátozva a használata. Simán lehet blank is...
 
Minőségi öntés

0 vp

Leah
azonnali

Ha nem 0-ért játszod ki, nem lehet rá reagálni.
Ossz el a játékban lévő lények között 9 életjelzőt! Ezek a kör végén mindenképpen kikerülnek a játékból.

"Hát ezért se volt esélye a sziránuszoknak." - Espada
 
Lovasvezér

Követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden lovasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Minden lovasod aktívan jön játékba.
S: Célpont játékos sebződik X ÉP-t, vagy egy max. X idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X a játékban levő lovasaid száma.


A jégmezők királya

Követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
A yetieid idézési költségéből az áldozást helyettesítheted 1 zsz-al.
Minden hidegsebzésed +1 sebzést okoz. Minden hidegsebzés, ami téged sebezne, ellenfeledet sebzi.
 
Az erdő szelleme

2 VP

Sheran szörny
kísértet

Repül.
Nem lehet rá reagálni ősmágiás lappal.
Ősmágiás lapok képességeire immúnis.
Kijátszási körének végén húzz annyi lapot,amennyivel drágábban játszottad ki egy saját szabálylapodnak köszönhetően(de max 3-at).

(4)/3




Nil herceg

1 VP

Bufa kalandozó
elf

KF

Anti-mágia:0 VAGY 1(te választasz)
Kijátszásakor keress elő egy hangszer altípusú lapot a paklidból.
Ha a köröd végén van hangszered játékban,ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
KF tárgyaid 3 ÉP-s Büntetést kapnak.

2/3

"Nil herceg valóságos megszállottja volt a zenének."




Enyészet(új)

1 nekron

Leah bűbáj


Nem lehet passzivizálni.
Ellenfeled minden kézből kijátszott lapjának kijátszási feltétele,hogy 3 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dobjon.
Áldozd fel:gyógyulsz 7 ÉP-t VAGY max. 5 lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül.
 
Tönkretenne 4-5 paklit,majd ezek a paklik ezután rákapnának újra a változóra vagy rúnára. Nincs sok értelme egy ilyen szabálylapnak.
 
Persze...
 
Hátrányból kovácsolt előny

2 ZSZ
Bufa / Bűbáj / Védekezés

Forrásra immúnis.
Ha ellenfeled valamilyen módon reagál egy lapodra vagy egy forrásodra tégy rá egy jelzőt.
Vegyél le róla egy jelzőt, kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t, harmadik körödtől kezdve 2 VP-t vagy 2 SZK-t kapsz.
Vegyél le róla két jelzőt, húzz egy lapot.
Vegyél le róla három jelzőt, előkereshetsz egy max 3-as IK-jú lapot.
Bármennyiszer levehetsz róla jelzőt, de csak a saját körödben.
 
A Motyogó sárkányról lemaradt, hogy az X max. 5 lehet.
 
Zugkígyó (új)

2 VP 2/2 dornodon szörny/kígyó 1 SZK „szárnyak”

3-mas mérgezés.
P: célpont lény a gyűjtőbe kerül, és a zugkígyó kap egy izomjelzőt.
P: célpont nem lény lap a gyűjtőbe kerül, és a zugkígyó kap egy életjelzőt.

Thargodan maszk (új)

1 SZK chara-din tárgy KF

Leah, dornodon és chara-din lényre ingyen rakhatod, akkor is, ha nem tud KFelni.
Ha a lény kikerülne a játékból (kivéve áldozástól) vagy gazdát cserélne: ehelyett választásod szerint aktívan a tartalékodba vagy az őrposztodba kerül, majd max. ÉP-re gyógyul, minde általad választott lap és jelző és a Thargodan maszk is lekerül róla és kap 2 izom vagy 1 életjelzőt.
Áramlás: kapsz egy Mhorg lapot passzívan a tartalékodba.

Koponyatőr

1 SZK dornodon tárgy KF

Leah, dornodon és chara-din lényre ingyen rakhatod.
A lény +X sebzést és X ÉP-s büntetést kap, ahol X annyi amennyi leah, dornodon és chara-din permanensed van játékban.
Ha ez a lap nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: húzz egy lapot.

Szortyogó motyogó

1 VP 1/3 leah szörny/motyogó „élőholt”

Semlegesítés: reakció.
Kötelék: kijátszásakor célpont játékos a paklija tetejéről 3 lapot a gyűjtőbe vagy a semmibe dob.
S ha egy játékos lapot dob a paklija tetejéről a gyűjtőbe vagy a semmibe (kivéve önmagától): húzz egy lapot.

Vámpírsárkány (új)

3 VP 4/1 leah szörny/vámpír, sárkány „élőholt” 1 SZK „szárnyak”

Élet: 1.
Amennyit sebez: gazdája annyit gyógyul.
Áldozd fel 1 ÉP-d: gyógyul 1 ÉP-t.
Áldozd fel 10 ÉP-d: kap 1 izomjelzőt.
 
Ha már hibrid lények, ezeket a lapokat már korábban kitaláltam, de most illeszkednek a kieghez is.

Motyogó sárkány

6-X zanszilánk
Leah szörny, motyogó,sárkány, élőhalott
2 szk, "szárnyak"

Anti-mágia: 0. +: 4-es árnyéklehellet (ÉP-ből is használhatod)
X annyi,, ahány leah lapod és/vagy sárkányod van a kezedben, a játékban és a gyűjtődben összesen.
Ha megsebez egy játékost, az annyi lapot a paklija tetejéről a gyűjtőbe dob, mint amennyit sebzett.

4/[6]

Sárkánylovas

2 Vp 1 nekron
Leah szörny, lovas, sárkány, KF, 1 szk, szárnyak

Semlegesítés: lény
S,"kötelék": Kapsz 1 Vp-t, vagy húzz egy lapot. Ha mindkét köteléknek mutattál lapot mindkettőt megkapod.
+: 3-as tűzlehellet. (annyival olcsóbb, ahány lapot mutatsz kötelékre).

[3]/4
 
"Dzsungelharcos ork: Hmm, hát nem tudom, melyik csökkentő tárggyal kombózna..."

Pl. varkaudar pálinkával, vagy raptorszablyával
 
Fluxusfaló vyarg (új)

3-X VP

Elenios szörny, szkritter 1szk 'szárnyak' 'horgony' 2/2

'kötelék': Anti-mágia:0
X annyi, amennyi szkrittered van a játékban és a gyűjtőben, de max. 2.
K2: Célpont lény kap egy -1/-1 -es jelzőt, vagy egy lapot egy gyűjtőből a Semmibe rakhatsz.
Ha kikerül a játékból (kivéve áldozástól) ellenfeled következő köre elmarad.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor a kör véget ér, majd tedd a Fluxusfaló vyargot a Semmibe.
Hátrány: nem lehet másolni.


Éonvölgyi númak (új)

2 VP

Raia szörny, szkritter 1szk 2/3

Élet:1
Sikeres kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban tégy egy lényedre egy életjelzőt.
K: Vegyél le egy életjelzőt: Célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy célpont lény max. ÉP-ra gyógyul.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor gyógyulsz 7 ÉP-t. Ha így az ÉP-d kevesebb, mint 10, húzz 1 lapot!

Förtelmes kriptod (új)

1 ZSZ [1]

Chara-din szörny, szkritter 3/1 1szk

Nem játszhatod ki az első körben.
K vagy 'kötelék': Az ellenfél minden lapja kör végéig +1 VP-ba kerül.
Kijátszhatod általános varázslatként is, ekkor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: Célpont ellenfelednek 2 véletlenszerűen választott lapját a gyűjtőbe kell dobnia, ha nem tud dobni, kapsz 2 VP-t, és kör végén húzz egy lapot!

Méonech mágustanonc

3 VP

Fairlight szörny, szkritter 1szk 0/3 'horgony'

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 3 ÉP áldozással.
S: Kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot most, és egyet kör végén (VP-t nem kaphatsz így az első körben)
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot VAGY 'kötelék': nem lény lapot, VAGY 'kötelék' [1]: lapot.
 
1 Vp 1 nekron Quwarg örömlány (új)
szörny 1 szk Dornodon
quwarg

'repül'
Minden quwargod 1 Ép-s büntetést kap.
S: passzivizáld 1 quwargodat: kapsz 2 Nyomorult quwargot a tartalékodba, passzívan.
K: áldozd fel két aktív quwargodat: húzz egy lapot VAGY visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.

flavour maradhat, ha odafér

0 / 1
 
Kátránygólem

1vp 1nekron, tharr szörny, gólem, KF, Védekezés

Anti-mágia: 1. Izom: 1 Nem cserélhet gazdát.
Semlegesítés: Vp-t adó forrás
K: Kijátszásakor, vagy ha ellenfeled VP-t kapna, tégy a kátránygólemre 1 izomjelzőt.
K:Vegyél le róla 2 izomjelzőt: Célpont játékos veszít 1 Vp-t, eldob egy véletlenszerű lapot, és a következő előkészítő fázisodig minden lapja +1 Vp.
Kötelék, 1vp, áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled következő előkészítő fázisa elmarad.

2/2

Széngólem

2 vp, Tharr szörny, gólem, KF

Anti-mágia: 0. Nem cserélhet gazdát.
Ha ellenfeled megszüntette a követődet, akkor az idézési költsége 1 Vp-vel kevesebb, és nem lehet forrás célpontja.
K,[1]: a következő gólemed 1-gyel olcsóbb (nem mehet így 1 alá)
Áldozd fel: a paklidból előkereshetsz 1 gólemet, és ebben a körben 2-vel olcsóbban kijátszhatod (nem mehet így 1 alá)

2/3
 
Szerintem a Morrantó méreteit nyugodtan megnövelheted 3/3-ra, hogy a tesókájához hasonló legyen
 
Fenrir, a fenevad

4-X VP 2 Nekron
Leah
Avatár
Vérfarkas
2 SZK

(4)/(5)

Feltámad.

X annyi, ahány vérfarkasod van a játékban és a gyűjtődben, de max 3.

A gyűjtőből nem kerülhet a Semmibe. Nem támadhat fel aktívan. Látja a láthatatlant.

S: Visszavehetsz egy lapot a gyűjtőből a kezedbe vagy kikereshetsz egy vérfarkast a paklidból, de Fenrirt nem.
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül tegyél egy fenevad jelzőt egy vérfarkasodra, amíg az rajta van +1/+1-et kap és látja a láthatatlant.
 
Morrantó
1 VP 1/2 dornodon szörny/ork 1 SZK KF „szárnyak”

Kötelék: anti mágia: 0.
Az első körödben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor kapsz 2 VP-t, majd rajtad kívül minden játékos kap 1 VP-t.

Ravasz xenó

1 VP 2/1 c-hara-din szörny/xenó 1 SZK

S: válassz ki egy játékban lévő lényt, aminek van kijátszáskori képessége: a lény minden kijátszáskori képessége létrejön, mintha a ravasz xenó használta volna.

Goblin horgász

1 VP 1/1 tharr szörny/goblin KF 1 SZK

Kötelék: nem lehet semlegesíteni és kijátszásakor aktivizálódik.
P: kapsz 1 SZK-t és megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat, ezek közül kiválaszthatsz egy asztalon maradó lapot és a kör végéig félreteheted (ellenfeled eddig nem játszhatja ki és nem dobhatja el). A kör végéig a félretett lapot kijátszhatod, mintha a kezedben lenne. Ha nem játszod ki: a kör végén ellenfeled visszaveheti a kezébe.

Dzsungelharcos ork

2 VP 4/3 dornodon kalandozó/ork KF

Anti mágia: 1.
Minden rárakott tárgy, ami csökkentené az ÉP-jét, ehelyett ugyanannyival növeli.
Ha megsebez egy lényt: választásod szerint max. ÉP-re gyógyul vagy kap egy életjelzőt.

Idomított raptor

1 VP 2/1 chara-din szörny/dinó 1 SZK

Minden chara-din és dornodon lényed kap +1/+1-et.
Minden chara-din és dornodon lényed KF képességet kap (ez a gyűjtőből is működik).
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: előkereshetsz a paklidból egy raptorszablyát.
 
  ... | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.