Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Csak ezzel az a baj, hogy a lap költségét még kijátszása előtt kell megállapítanom, tehát az ősmágiának csak akkor van értelme, ha a kézre is hat.
 
sheran követő
télapóval lehet 4 szánalmas tekink
izomra mindig manát kérünk

here, száni, here, száni, here, száni, here, idéző, száni, here, idéző, torony
Ha jól számoltam ezek után van 8vp. Játékban van 4 száni, 2 idéző, 1 here.
8 manából keresünk kurtz-ot, hozzá vlagyimir szekercéjét és még marad is 1vp a végén.
kurtz üt 7-et a szekercével, a herén van 5 izom, az is 7, az aktívan maradt idéző 3-at, a torony még egy 5-öst. Ha jól számolom az 22.
 
Szerintem csak azzal van a probléma,hogy ki lett terjesztve az ősmágia a kézre. Nem kéne adnia kézben lévő lapnak,csak miután már abban a bizonyos állapotban van,hogy "jönne játékba",ahogy a múltkor beszélték ezt a kötelékes dolgot az éppen reagáló KALK esetén.
 
Hát sztem meg a FAQ annyit mond hogy a kézben lévő lapokkal mi a pálya abszolút nem kavarja bele a decket,így sztem nincs jogalapja EZ alapján perdöntőnek tekinteni azt a faqt.
 
Ebből a faqból kiindulva akkor a vh-nak a paklira is hatnia kellene, hisz a kézben lévő lapok se másabbak, mint a pakliban levők. Csak lapok. ( A helyszín is csak asztalon helyszín, kézben, pakliban ugyanolyan lap, mint a többi. Vagyis a vh-nak nem kellene megkülönböztetni azt, hogy egy lap kézben, vagy pakliban van-e)
 
nekem a jozan esz is azt mondja, ha van mukodo villamhaborum, akkor minden lénynek van anti-mágiája, az a megléte szempontjából mindegy, hogy ez a lapra van-e irva konkrétan, vagy valami más hatástól, szabálylaptól kapja. merthogy a pakliban sem mukodnek a lapok képességei, nem tehetek kozottuk kulonbséget.
 
A vérfarkas preventoros FAQ alapján a kézben lévő lapokra hat,akkor a paklira miért ne hatna?
 
hát ez a kérdés tesztelésen is felmerült, hogy a vh behat-e a pakliba, de nem rémlik, hogy egyértelmű válasz született volna
 
úgy néz ki
 
Ha Villámháborúval anti-mágiát választok,
akkor bármelyik, max 1-es idézési költségú
lényt előkereshetek a teknőssel?
 
Hát nem épp ehhez a laphoz hasonlítanám :P.Sztem sokkal közelebb áll mondjuk az őshangya heréhez :P
Az, hogy tud síkot is keresni kb másod vonalas képesség.
 
Gátbontó krabber 2.0
Mondjuk jóval univerzálisabb.
 
Így pontosan.
 
Mármint a zan teknőcöt másol ami keres varkát gondolom.
 
Varka fetisiszta le va faqzva hogy nem lehet másolni, pont a kisebb zan miatt.
 
Most nézem, hogy a varka fetisisztával is be tud hörrenni, ha van egy kis mana mellé. Pl. 2. kör teki -> varka -> kisebb zan -> varka -> batyu az nem rossz kezdés spelles paklik ellen. 1 lap 3 manából antimágia 4, 2 lény, meg egy batyu.
 
;)
 
Jogos, mindig elfelejtem, hogy nem fixért jönnek.
Javítva, köszi!
 
Persze, meg 0. körben a hangyabűv is, de létrejötte után tud egy kis tempot adni.
 
Az meg a durungomat...:P
Ku**a gólem...
 
Lényes bilincsben szeretni fogja az achat golem
 
A Mágusiskola 2.szint fix IK-űnek számít? Mert 1-X. De bocsi ha hülyeséget kérdeztem...
 
Jó lesz ez a tekirochos.
 
A hörrenés folytatódik :P
 
Felkerült a mai lap, az Idéző teknős.
 
Sok helyre bekerülhet,de akkor lesz alapból is helye sztem a paklikban ha újra sok deckben jellemző lesz alapból a sík.
 
hát lehet egy kicsit kontrolosabb vámpírdeck azért behörrenti Jeanstonnal
 
Egen, az nagyon sokat szamit ma mar, hogy a helyszin kijatszaskor is csinal valamit ill. a kirakas koreben mar jol ki tudod hasznalni.
 
Maradjunk annyiban, hogy akinek nincs álomvilága az a "kalózos zén helyszínt" fogja használni. Amúgy tesztelésen elég zavaró sík volt ez is, ha le tudtam cserélni rögtön az ellenfelét akkor is.
 
Akinek nincs Álomvilága,ezt fogja használni
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.