Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Nektoraf
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak." - Encyclopedia Fantasia a nektorafokról
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
Zén Legendái: Rémháború
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Legendás cél
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (1)
Lapötletek (64981)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ...
Nézet:
Időközben rájöttem, hogy hozhatom a másik karakteremet is és akkor meg van oldva a HM kérdés is.
Van 60-as HM és 8-as szerencsejáték.

Szóval kezdjük el szervezni.
 
GN szerint 17 HM elég
 
A Hyper szerint 32-es HM kell. Tudatturbó gondolom él ezekben a kvesztekben is, ha nincs más esély
 
Nem baj, öt kalandozó kell, és addig még fejlődhet a harcművészet.
 
A kocsmatöltelékes engem is érdekel de sajna csak 3as a HM

Ugyanitt egy második kör Kragorura is mennék.
 
Amennyire én tudom, phua kúpokat kell kikutatni, hogy összejöjjön a sok moa ékkő, meg a katalizátor.
 
Van valakinek ötlete, hol/hogy lehet eszenciakristályt szerezni nyugaton? Isteni küldihez kéne, de még nem vagyok kész átúszni.
 
A szerencsejáték részemről nem gond, egyedül a harcművészet kellene valakitől...
 
Engem érdekelne a kocsmatöltelék, viszont se szerencsejátékom, se harcművészetem nincs. A zeném viszont 70-es, így amiatt nem kell aggódni
 
A kocsmatöltelékes TK kit érdekelne esetleg? Ha összejönnénk min. öten, vállalom majd a vezetést.
 
Közben megtaláltam. Néhány forduló múlva fogok arra járni, addig írjon, aki még érdekelt ebben a Kragoru-s kalandban, jó?
 
Adsz egy koordinátát?
 
Én benne lennék, de sajna már eljöttem Kragorutól és nem megyek vissza. Szóval max akkor tudjuk megcsinálni, ha valaki odasétál.
 
Érdekes... ezek szerint én elírtam a kaland sorszámát, vagy nem tudom... szóval én ott sem voltam.

Tehát akkor az 5308-as karakter készen áll erre a kalandra, ha van még két jelentkező legalább, és valaki ismeri a kalandot, mert én nem...

?
 
Hát akkor úgy látom, ezt már nem kell újra megcsinálni, mert a legtöbbeknek kész lett
 
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Pszi Ponty, Majtika, Leon Silver I., Asuriel és Dugó Vicc Tifusz. Formálisan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. A mágustorony ajtajához vonultok. A fölétek magasodó épület megrémít egy kicsit, mint mindig, de nem mutathatsz bizonytalanságot, hiszen a többiek bíznak benned. Bekopogtatsz. Az ajtó hangtalanul feltárul előttetek. Egy varázslóinas fogad titeket. Mélyen meghajol előttetek, majd int, hogy kövessétek, ti pedig szó nélkül vonultok utána. A csigalépcső az első két emeletig még érdekes, aztán unalmas, a tizenkettediknél pedig már kifejezetten fárasztó. Kívülről egyáltalán nem látszott ilyen magasnak ez a nyavalyás torony! - tűnődsz. A huszonnyolcadik emeletnél már remeg a térdetek, a negyvenhetediknél pedig már bokáig lóg a nyelvetek, és ha nem szégyellnétek magatok annyira, simán lerogynátok zihálni egy kicsit. Itt biztos valami térmágia működik! Ilyen magas egyszerűen nem lehet ez a torony! - döntöd el végül, mikor felértek a csigalépcső tetejére. Itt az inas szenvtelen arccal kinyit egy jellegtelen faajtót, aztán ugyanolyan szenvtelen arccal elindul vissza, lefelé. Összenéztek, aztán lesz, ami lesz, beléptek. Az ajtó mögött egy akkor terem terül el, mint fél Gatin! Agyatok menten tiltakozni kezd a látvány ellen, de hiába tapogatjátok meg a falakat, azok teljesen valóságosak. A terem közepén egy hatalmas gépezet áll. Fából ácsolták, és acéllal erősítették. Csigák, kötelek, karok, tekerők, kallantyúk... Nyilván valami gnóm találmány lehet, valami daru. A mennyezet középső része hiányzik, épp a daru feletti szakaszon, és a résen át a kék égre látni. A padlón mindenütt kőműves szerszámok, hatalmas, és egészen apró kövek, téglák, gerendák, és sok más egyéb eszközök hever szerteszét. A feladat majdnem teljesen nyilvánvaló tehát. Egyszer csak megjelenik előttetek Kragoru mester illúzióképe.
- Köszöntelek titeket, kalandozók! Pakoljatok le, és fújjátok ki magatokat. Hamarosan nekifogunk a munkának. Ha készen álltok, máris tartunk egy kis felmérést. Meg kell tudnom ugyanis, hogy egyáltalán alkalmasak vagytok-e erre a munkára. Az első próbatétel annak a nagyobbacska kőnek a felemelése lesz - mondja a szellemkép, és egy jókora terméskőre mutat. Játsznyi könnyedséggel emeled fel a követ. Kíváncsian várod, hogy a többiek próbája után miféle egyéb próbák elé kíván még állítani a mester. Dugó Vicc Tifusz túl gyenge volt ehhez a feladathoz. Meg sem bírta mozdítani a követ. Aki elbukott, a mestervarázsló intésére lógó orral hagyja el a termet. Kragoru most a fura emelőgépre mutat.
- Morpetlanik daruját legalább háromfős legénységnek kell kezelnie.
Nem vártok több biztatásra, körülálljátok a szerkezetet. Egyvalakinek bele kell ülnie abba a fura fotelbe, ami a gép oldalán helyezkedik el. Innen mindenféle csörlőket lehet elérni, és mozgatni. Egyvalakinek a köteleket, és a kampókat kell kezelnie, idelenn, és valakinek irányítania is kell fentről, hogy merre mozduljon a daru a felemelt kövekkel. Igen ám, de hogyan lehet ezt a masinát irányítani? Összedugjátok a fejeteket, és megpróbáljátok valahogy kitalálni. Semmiség! Mint egy gnóm géniusz, úgy fogtok neki a rakodásnak. A köveket a kampók segítségével rögzítitek, aztán a csörlőkkel óvatosan a magasba emelitek. Már csak egy kis manőverezgetés kell, hogy a mennyezeten lévő lyukon át a kövek a magasba emelkedjenek. Ohó, de hát itt eddig mindössze néhány kődarab hevert! Hogyan lehetséges, hogy már húsznál is több sziklatömböt emeltetek fel a következő szintre, és még mindig akad néhány a sarokban? Ördöngösség! Kragoru utasítására egy idő után felhagytok a kövek felemelésével, és a többiekkel együtt te is felmászol a tetőre. Hihetetlen látvány tárul a szemed elé! Keletre a Csatorna kéklő szalagja csillog, nyugatra pedig a hatalmas zöld Erdauin. Még Fehérbérc zászlóit is látni véled a messzi távolban! Nem sok idő marad szemlélődni. A mester rátok ripakodik, hogy fogjatok hozzá a kövek egymáshoz illesztéséhez. Sajnos innen már kézi erővel kell a sziklatömböket mozgatnotok, és alaposan megizzadtok, mire a helyükre illesztitek őket. Az alaktalan tömbök faragásra szorulnak, és ehhez ismerni kell a kövek erezetét, hasadásának irányát, az ékelés és feszítés mikéntjét és hogyanját. Elő hát a kalapácsokkal, és ékekkel! Mikor nekifogtok a sziklatömbök megfaragásának, még nem is sejtettétek, hogy ilyen nagy fába vágtátok a fejszéteket. Alaposan rátok esteledik, mire végeztek. Komoly munka volt, szinte vért izzadtatok, mire elkészültetek vele. Most veszed csak észre, mikor kimerülten leroskadsz a padlóra, hogy nem csak szinte izzadtatok vért, hanem szó szerint! Mindannyian maszatosak vagytok a saját véretektől. Ahogy a véres verejtéketek a padlóra csorgott, itt is, ott is apró kis vérpettyeket látsz. Hm. Fájdalmat nem éreztél, de a szervezeted alaposan meggyengült!
(-300 életpont.) Asuriel futásnak ered. Kragoru alakja rendületlenül ott lebeg felettetek.
- Nos, igen. Nyilván rájöttetek már, hogy valójában nem a kétkezi munkátokra, hanem az életenergiátokra volt szükségem. Ahhoz, hogy ez a torony lerombolhatatlan, és mágiával kikezdhetetlen legyen, az önként áldozott véreteket kellett kötőanyagként használnom. Látom, most felháborodtok ezen, de én nem titkoltam előttetek, hogy a véres verejtéketeket szeretném hasznosítani. Bőkezűen adakoztatok a drakolder szipolybűbájnak, de persze én sem vagyok hálátlan - mondja, és a semmiből néhány vászonzsák tűnik elő, és lehull elétek a porba. Mindannyian kifosztva, becsapva és megalázva érzitek magatokat, amikor az illúzió szertefoszlik, és a jutalom után nyúltok. Megvizsgálod, mi jutott neked, és hamar rájössz, hogy ez az iszák nem is olyan rossz dolog. Mindezt aztán jól ki is beszélitek, ahogyan lecammogtok a torony aljárhoz. Az osztozás után neked 1 Kragoru iszákja (ld. enc.) jut. (Pszi Ponty 1 Kragoru iszákjával , Majtika 1 Kragoru iszákjával , Leon Silver I. 1 Kragoru iszákjával boldogabban távozhat.) Ahogy kiléptek a torony kapuján, máris az újabb kalandok járnak a fejetekben. A közös kaland által alkotott ideiglenes kötelék szétszakad, és mindannyian a saját dolgotok után néztek. Te is visszatérsz a táborhelyedre, hogy kipihend a toronyépítés fáradalmait. 12 500 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 540.]
A te irányításod alatt többszemélyes kalandra jelentkeztek: Geronimo Grey (47. kaland)
 
Be tudnád linkelni az egészet?
 
Nekem a legutóbbi forduló óta történtekben ott van a kaland. Rajtam kívül Pszi Ponty, Majtika, Leon Silver I., Asuriel és Dugó Vicc Tifusz vett részt, és ez utóbbi kettőnek nem sikerült.

Illetve az egész után még kiírt egy olyat, h A te irányításod alatt többszemélyes kalandra jelentkeztek: Geronimo Grey (47. kaland).
 
Én lépek szerdán, pénteken, illetve bármikor ha kell
Amúgy most ha lépek, levonásra kerül a 40 tvp, vagy hogy van ez?
 
Mehet, vettem lemaradást szóljatok mikor
 
Akkor újra nekifutunk?
 
Én voltam tiszteletlen ebben a kalandban. Nem vettem le a kalapomat /Mogan sípkája -2 erő/ ezért nem emeltem meg a követ(32-es erő).
 
Én nem léptem ma, de a legutóbbi forduló óta történtek rovatban nekem meg se jelent a kaland...

Mi történt?
 
Bocs. Túl messze voltál. Úgy tűnik a "mindenki egyért " nem működött...
 
Köszönöm a TK-t
 
Nagyon köszi!
 
Toltam tudati vitalizációt közvetlen a TK kiadása előtt, szal hacsak el nem írtam valamelyik paramétert, túléled az építkezést
 
Asu karakterem 289 én-n maradt a fordulója végén, a másik karateremmel próbáltam vitalizálni, de csatornán nem ment át
Akinek 4kor táplálják és nyugaton van, tudna rám nyomni egy tudtai vitalizációt, mielőtt elindul a TK?

Kösz
Asu
3461
 
Átküldve
 
Naná, hogy nem, csak a biztonság kedvéért...
 
  ... | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.