Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ...
Nézet:
bocs, ígérem, az utolsó verzió, csak rövidítettem a szövegen:

A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP

Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a Megszakító színét és altípusát. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
SZ: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.


Ez csak az én fantáziám a laphoz, de mekkora királyság lenne már végre egy quwarg kalandozó, aki félig letört napszemüvegben - mögötte vöröslő szemmel - áll, nyílpuskával a kézben, szivarral a szájban egy Vasalt Bunkó felett?
 
A Megszakítónál lemaradt 1 sor:

A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP

Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt. Ha bármilyen módon kikerülne a játékból, ehelyett mindenképpen a Semmibe kerül.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.
 
Za(n)morf képződmény

színtelen, szörny, morf, horgony, szárny, 1/3
van benne 1 SZK, IK: 1 ZSZ

Anti-mágia: 1
Húzz egy lapot!
S: célpont lény kap 2 álomjelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap 2
dermesztés jelzőt.

Indoklás: az idéző teknősön és a goblinok megmentőjén kívül nincs normális, am:1-es lény most a metában. Ez főleg azért fájó, mert tudná dobatni az UR bűbájokat. A másik, hogy nincs ZSZ költségű, anti-mágia:1-es lény (ami kijöhetne első körben)
A második képessége elismerem, némileg hasonlít az oroszlánra, de attól azért fényévekre van. Viszont mind a VH-nak, mind az orkoknak jól jönne egy ilyen lény, ami tudja kezelni a temérdek Időlassítót.


A Megszakító
színtelen, kalandozó, ? altípus, 0/0, ŐSMÁGIA,
IK: 1 VP

Megakadályoz egy lapot.
A játék kezdetén meghatározhatod a színét és az altípusát. (Minden Megszakítónak ez lesz az altípusa és színe) Kötelék: elveszíti a hátrányát, ÉS kap 1 +1/+1-es jelzőt.
Hátrány: a következő lapod idézési költsége +1 VP.

Régóta tépem a szám, szvsz nagy problémája a játéknak, hogy nincs olyan counter, amivel meg lehetne fogni a második körös Polipokalipszist, Mithril gólemet, követő mellett a Gormathiont stb.
Ez iszonyat játékromboló, és nagyban nyitja az ollót a kezdő játékos javára. Ezért találtam ki ezt a lapot. Sokat gondolkodtam rajta, mert az 1VP, ősmágia lapcounter - nem varázslatként - simán UR kategória.
A hátránya miatt 'visszaesik" átlag költségében a Solisar szintre, viszont az etnikum paklikat nagyban erősíti. A sajátos, játék elején való fixálás miatt a good stuff pakliknál - 7 törzs - rejt magában némi rizikót, de ennyi kockázat szerintem így is bele fog férni mindenkinek. Garantált 500 000 Ft bevétel, ha BDV-n jön ki
 
Nem szóltam. :P
 
Persze. Az ihlette a követőt
 
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az új Bajnok Manifesztációjának 9-es párbaja van?:P
 
Lothar, a párbajsegéd
követő

Lapjaid párbaj képessége eggyel nő, és ellenfeled fő fázisában is kezdeményezhetsz párbajt.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy Párbaj: X képességgel bíró lapot, azonnal gyógyulsz X+2-őt VAGY ellenfeled azonnal sebződik X+1-et.

"Uraim! Első vérig vagy halálig tartson a küzdelem?"
 
Itt is egy megfelelő alap az illusztrációhoz
https://i.imgflip.com/pdx8s.jpg
 
Mehet a nyomdába!
 
Murphy törvénye

szabálylap

Ha ellenfeled 5-nél több lappal, vagy 20-nál több ÉP-vel kezdené a játékot, mindketten 4 lapot húztok kezdéskor. Nem működnek a lapok aktiválást kívánó képességei, kivéve a Gyevi bírót.


Persze a lap neve az is lehetne, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze
 
A gyenge

1 vp színtelen klalandozó emer kf háló 1/1

Ha az ellenfeled saját szabályalapja követője hatására több ép-vel kezdte a játékot mint 20 akkor ellenfeled sebeződik 3-at veszít 2 vp-t és el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot a semmibe.
 
Mentális rögtönzés (elenios) lény. szörny
?/?


Sebzése mindig annyi amennyi tárgy van játékban
ÉP-je mindig annyi ahány lap van a játékosok kezében

K: 1 vp: egy célpont lapot megcserélhetsz, két játékos közt.

P: célpont játékos nem játszhat ki varászlatot ebben a körben.

áldozd fel: minden játékos eldobja az összes lapját ami nem lény.
 
Motyogó invázió
1 VP
Leah általános motyogó ősmágia
Kötelék: +1 reagálni és antimágia:0
Kijátszásakor és a játék hátralévő részében minden előkészítő fázisodban kapsz egy Motyogó kölyköt.
Ha bármikor 7 Motyogó kölyök van játékban az asztalon azonnal megnyerted a játékot.
 
Végakarat

1 VP chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy egy lényed kikerült a játékból (kivéve áldozástól), vagy az irányításod alól.
Húzz 2 lapot!


Ikervarázs

X ZSZ chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy X költségű általánost vagy azonnalit. Létrejön a varázslat minden hatása, mintha te játszottad volna ki.


Sárkányevő manó

2 VP 3/3 elenios szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy max. 3 IK-jú lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy legalább 4 idézési költségű lapot, ez ellen semmilyen immúnitás/célozhatatlanság nem működik és ha lény volt, akkor kap 1 izom jelzőt.


Ötödik dimenzió

szabálylap

Minden játékos minden körében az első kézből kijátszott lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: X VP és 1 lap húzás. X a lap módosított idézési költsége.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: eggyel kevesebb lapot húz.


A horda ideje

szabálylap

Minden legfeljebb 3 IK-jú lény kap +1/+1-et. Az ilyen lényekre a 2. körtől +1 VP reagálni és az ellenfélnek +1 VP célozni őket.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: +1 lapot húzol.
 
Van Rhattnak is,Raiának is

Jó hát ilyen apróságok felett, mint időközben megjelent lapok, én átugrok És nincs olyan, hogy túlkapás A többi részre nem reagálok, mert a végén időhurokba keveredünk.
 
Szerintem kezded túlkapni a dolgot Több idővel manipuláló lap is van,ahogy te is írtad. Van Rhattnak is,Raiának is a másik két isten mellett,nem feltétlenül tudod megmagyarázni azt sem,hogy miért Thu'zad időhurka a neve a visszavetetésnek. Azért lett mentális,hogy erősítsen +1 paklit és mert így képzeltem el a szerepjátékos részét a laptervnek.
 
Háthogy attól, hogy benne ragadsz valahol az időben, még nem feltétlenül lesz az az elme kreálmánya. Te játéktechnikailag jelzed, hogy erről van szó, a mentális ikonnal, de ez egyébként másból nem derülne ki (hacsak nem feltételezzük, hogy Elenios alapból így kezel mindenféle időt). Nem erőszak a disznótor persze.
 
Nem igazán értelek

A játékos köre tekinthető magának az időnek. Ha "benne ragadunk" az egyik fázisban,az olyan,mintha nem tudnánk hátrahagyni pl. a kamaszkori önmagunkat. Azaz gyakorlatilag az idő csapdájába estünk,amelyet az elménk állított fel. Ezért is mentális Még valami? D
 
Esetleg valami olyasmi idézet, hogy "Csupán illúzó!" - Elenios nevetve Fairlightnak.
 
Időcsapda - Elenios általános

Vicces egyébként, hogy mind Elenios-hoz, mind Fairlight-hoz tartoznak időmanipuláló lapok, ÉS Eleniosnak ez gyakorlatilag csak ahhoz kell, hogy örök érzelmeket ébresszen valakiben (és persze az örök fiatalság/szépségről ne is beszéljünk).
Amúgy ha ragaszkodsz a mentális tulajdonsághoz, akkor szerintem át kéne nevezni a lapot valami olyasmire, ami erre utal.
 
Csontig hatoló fájdalom
0 VP
Leah
azonnali
ősmágia, [+1]

Célpont lény elveszti képességeit és passzívan a
tartalékba kerül. Nem aktivizálódhat az előkészítő
fázison kívül és gazdája következő előkészítő fázisban.
Sebződsz annyit, amekkora a lény idézési költsége,
és ha legalább 4-et sebződtél, húzz egy lapot.
Ahhahhahhahhahhaahhaaaa! - Leah
 
Bazmaon(új)

6-X VP

Chara-din szörny
Thargodan

+1 rá reagálni

X annyi,ahány lap van játékban (de max. 5).
Repül.
Semlegesítéslyan lap,amire ellenfeled max 3 VP-t költött.
[S],Mutasd meg a kezedből:nevezz meg egy lapot! Ebben a körben ilyen nevű lapot nem lehet védekezésként kijátszani. Egy körben csak egy Bazmaont mutathatsz meg ily módon.


(6)/6


Időcsapda


2 VP

Elenios általános
mentális


Válassz az előkészítő és húzási fázis közül!
Célpont játékosnak a következő körében a választott fázisa kétszer zajlik le,a másik viszont elmarad.
Kijátszása után a Semmibe kerül.



Trollvacok

1 építő

Tharr építmény
troll

Repül.

Idézési költségéből 1 építőt helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor előkereshetsz egy fix idézési költségű trollt a paklidból.
Áldozd fel:megakadályoz egy X költségű lapot,ahol X a játékban lévő trolljaid száma.

/3


Méregfog

1 ZSZ

Sheran tárgy

KF

Sheran lényre ingyen rárakhatod.
Kijátszásakor célpont lények között eloszthatsz 3 méregjelzőt.
Hordozója annyi + sebzést kap,ahány méregjelző van rajta.
A köröd végén ha van méregjelző játékban,húzz egy lapot!
 
1 VP Fattyazás

Chara-din általános

Ellenfeled paklijából az összes kézben és játékban lévő Sheran lapjával megegyező nevű lapot rakd a Semmibe, majd kapsz annyi Chara-din fattyat, ahány lap így a Semmibe került.
 
Fattyak mentora (új)

2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Feltámad (körönként max. kétszer).
Minden chara-din fattyad +1/+1-et, 3 ÉP-s büntetést és mágikus támadást kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Felhergelt fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

K ha sebződsz: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Chara-din lényeid aktívan jönnek játékba és láthatatlanságot kapnak.


Az ősi isten akarata

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Húzz egy lapot.
A kör végéig minden chara-din lényed +1/+1-et és láthatatlanságot kap.
Ha a gyűjtődben van: minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.


Rox fellegvára

2 építő 6 SP leah építmény „szárnyak

S rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
K X+1 ZSZ: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot. Ehhez a ZSZ-t csak élőholt lények áldozásával és/vagy passzivizálásával fizetheted.
Kompenzáció: rakj játékba a gyűjtődből egy véletlenszerű kényt.


Az elme felégetése

1 VP elenios azonnali/”tűz” „mentális”

Nem lehet drágítani. Kompenzáció: kapsz egy Főnix fiókát.
Ellenfeled vagy célpont lénye sebződik X ÉP-t, ahol X annyi ahány VP-je van ellenfelednek, de max. 7.
 
IK lehet 1 VP természetesen,csak azt akartam,hogy hajazzon a többi fehér "kristály lényre" (-mágus,-tündér,-sárkány)
 
Nem rossz otlet de oven eleg lenne az 1 Vp-s ik. Ez a zsz ik kicsit talan indokolatlan egy fokusz hokiba.
 
Kritk,a barbár
kalandozó,rhatt 1vp 2 nekron 1 szk
ember
3/3
repül
/+1/

blokkolás:3
a fő fázisodban 1manáért előkeresheted
ellenfeled minden lapja idézési költségét manából kell fizetni,és nem helyettesítheti lapjai idézési költségét.
ellenfeled minden lapja plusz 2 mana

/ellenfeleinek nem volt választása/
 
Drakolder mágus(új)
2 VP
szörny, triklem drakolder, fairlight
repül, 1 szk, kf
(3)/4

Élet: 1.
Kijátszhatod védekezésként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot.
K: rakj egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt egy triklem drakolderedre: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.
 
Kristályféreg

1 ZSZ

Raia szörny
féreg

Anti-mágia:0
Kijátszásakor kikereshetsz egy olyan lapot a paklidból,aminek nevében vagy leírásában a "kristály" szó szerepel.
Minden lényed +1 ÉP-t kap,

0/1
 
Motyogó csapás
X VP
Leah azonnali ősmágiás motyogó
Kötelék: életkioltó és az X 2 VP-vel kevesebb.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül,vagy célpont nem lény lap kap egy elmúlás jelzőt.
Kapsz annyi motyogó kölyköt,amennyi a célpont lap alap idézési költsége.
 
  ... | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.