Karakterszám: |
8724 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
84 |
Játékhét: |
103 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
334 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. jan. 22. 15h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. jan. 25. |
|
E-mail!
TRÜKKÖS MALABÁR KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 77 életpontról kezdesz. Nyugodt pihenésedet
a következõ esemény zavarta meg:
**
3. NAP ** Felkeresi barlangodat
Tövis, egy csontsovány, görnyedt, hosszú
fekete hajú, betegesen sápadt férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött
ivadék rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, bronzmedál, szarvas sisak. Már amikor
belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nõjön be az orrod lika!" Rögtön visszavágsz: "Te
címeres ökör!" Ezt mondja neked: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom
vagy!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz:
vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 6619.) A te szinteden a legnevesebb
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra
éhes MÁGUS férfi. (hírneve 6007.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*okt. 16.* Emperor Sir Zaltain és Fényhozó Keilor megküzdöttek egymással,
és Emperor Sir Zaltain gyõzött.
*okt. 18.* Pokolfajzat gyõzelmet aratott
Fürkész felett.
*okt. 24.* Emperor Sir Zaltain és Balu, az öreg megküzdöttek
egymással, és Emperor Sir Zaltain gyõzött.
*okt. 31.* Moran a Szökevény
felköltözött a következõ szintre.
*nov. 8.* Dzsohar al Dzsokma teljesítette
a 10. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 12.* Pokolfajzat és Xerxes
Insectivor megküzdöttek egymással, és Pokolfajzat gyõzött.
*nov. 12.*
Pokolfajzat csatában legyõzte Lord Apacukát.
*nov. 13.* Emperor Sir Zaltain
pszionikus párviadalban legyõzte Signy Mallory-t.
*nov. 22.* Emperor Sir
Zaltain mellé szegõdött egy elektraton.
*nov. 23.* Pokolfajzat felköltözött
a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 25.* Avvocato Terrasini és Raistlin E. Mayere megküzdöttek egymással,
és Avvocato Terrasini gyõzött.
*okt. 26.* Thomas Curse és Alkony megküzdöttek
egymással, és Thomas Curse gyõzött.
*nov. 6.* Avvocato Terrasini és Ezüst
Sörény megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 7.*
Shackallor és Belcazar pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen.
*nov. 12.* Maximilian Ûbertáp és Emperor Sir Zaltain pszi párbajt vívtak.
Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
*nov. 13.* Nyafogó Nefelejcs és
Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen.
*nov. 14.* Shackallor rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális utazó"
lett.
*nov. 20.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Jégkirálynõt.
*nov. 22.* Lord Griffonheart és Kaméleon pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart
került ki gyõztesen.
*nov. 23.* Alba Regina és Woland, az elementalista
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+42 életpont.) [8 TVP-t használtál fel,
maradt még 243.]
v 147 15624 23244 1182 1255 5 |
147. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. Átváltozott
1 a káosz rémületes szimbóluma 108 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz
lüktetõ nyaklánca 322 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 ezüst nyaklánc 37
arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál.
(-4 vp.) Átváltozott 2 kés 2 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel,
maradt még 237.]
v 147 1331 1315 1285 6 1332 |
147. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy alkímiát.
Átváltozott 1 barbár lándzsa 19 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 kard 10
arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 nyílpuska 20 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott
3 fogazott tõr 6 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 gyalogos lándzsa 40 arannyá!
(-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
kno 65 6 |
65. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 231.]
kf 177 23621 23606 |
bekészíted a 177. tárgyat |
Leveszed a szívósság csatos övét. Felveszed a díszes villámövet. Leveszed
a gyorsaság vándorcsizmáját. Felveszed a villám vándorcsizmáját. Leveszed
a ragadozó ezüst fejpántját. Felveszed a villám díszes fejpántját. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
k 231 338 372 |
kaland elvállalása |
(231. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog
feljutni rá, de nem is lehetetlen! Erõdben, ügyességedben bízva mászol
felfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény
lapos tetejére! Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22%
lélekenergia.
(338. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja
el. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem
segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 10-es
küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a jég lemezpáncélja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11%
lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot.
(372. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Egy primitív
vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Zárnyitó
készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a
zárat kinyitni. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid
egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az elektraton
sebzõdik
11 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus
energiáit, az elektromancer elvarázsol egy elektromos falat. Néhány rövid
kézmozdulat után az elektraton létrehoz egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz
22 ép-t. A mahomohi az elektratont rohamozza. A mahomohi
sebzõdik 24 ép-t
az elektromos faltól. A molitár az elektromancert rohamozza. A molitár
12 sebzést kap az elektromos faltól. A mahomohi az elektratont támadja.
Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. A molitár az elektromancert
támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol
egy villámsújtást.
26 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod az elektromancert.
24 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. A mahomohi az elektromancert
támadja. Megtámadod az elektromancert. A tökéletesség görbekardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. A Kõ Kardjával támadsz.
Mellétrafáltál. A gyorsaság barbár lándzsájával támadsz. Elhibáztad. Szagod
látható benyomással van rá
(27 sebzés). A molitár az elektromancert támadja.
Az elektromancer holtan terül el.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 34/12, a mahomohi:
22/24.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+20%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát.
Szolgáidnak is jut 20%. Elteszed a zsákmányt, ami egy elektronit és 31
arany. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+42 életpont.) Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit:
11 arany és egy óriásnövés itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia. [38 TVP-t használtál fel,
maradt még 193.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
kno 65 7 |
65. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 163.]
bb 1 1 3 4 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 19 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, kötél (#128) 19 ap, kristályamulett (#130)
39 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska
(#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran
öv (#137) 58 ap, üvegszimbólum (#138) 29 ap, elektronit (#141) 19 ap, ekinda
haj (#147) 29 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, pikkelypáncél
(#223) 58 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap,
bíbor pikkelyvért (#1018) 219 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor
láncing (#1032) 210 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, vas mellvért (#1048)
290 ap, pajzs (#1060) 19 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19
ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak
(#1078) 173 ap, díszes sisak (#1079) 278 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap,
csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106)
28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma
(#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap,
zangrozi csizma (#1123) 149 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137)
67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151)
28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj
(#1272) 93 ap, kõrisfa íj (#1273) 173 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, harci nyílpuska
(#1288) 219 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302)
74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44
ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, fogazott kard (#1318) 173 ap, lándzsa (#1330)
19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, hosszú
lándzsa (#1333) 173 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086) 264 ap,
a pontosság hosszú íja (#4422) 383 ap, a gólem zöld köntöse (#8351) 280
ap, az óriás bronz mellvértje (#8697) 554 ap, a mágus kerek pajzsa (#10061)
297 ap, a merénylõ vassisakja (#10976) 297 ap, a lich görbekardja (#12116)
297 ap, a remete barbár lándzsája (#12581) 297 ap, a szívósság könnyû íja
(#14771) 297 ap, a sas zöld köntöse (#16001) 280 ap, a sas kardja (#16165)
117 ap, az elefánt csatos öve (#16466) 276 ap, a bölcsesség csatos öve
(#17816) 276 ap, a gyõzelem könnyû láncinge (#20831) 390 ap, a tökéletesség
könnyû nyílpuskája (#21986) 453 ap, a tûz kõamulettje (#22346) 154 ap,
a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég lándzsája (#22930) 68 ap,
az enyészet könnyû íja (#23321) 170 ap, az enyészet vívótõre (#23353) 496
ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 311 ap, a regenerálódás zöld köntöse
(#24551) 154 ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 248 ap, a szalamandra
lovagi lemezpáncélja (#25752) 468 ap, a szalamandra csonttõre (#26051)
154 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 170 ap, a sav utazóköpenye (#26786)
149 ap, a sav csonttõre (#26951) 154 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237)
285 ap, az elektromosság csatos öve (#27266) 149 ap, a légzés könnyû íja
(#27821) 170 ap, az angyalok kerek pajzsa (#28061) 170 ap, a bûz bõr mellvértje
(#28946) 248 ap, a sólyom könnyû nyílpuskája (#29636) 201 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos
odalép hozzád, és fitymálva megkérdezi:
- Nincs esetleg nálad néhány
nohnetár gumó?
- Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten
lehetett találni! Itt bizonyára elég ritka lehet!
- Hát... Azért annyira
nem ritka, de vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is.
Jót kacagsz a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor
hosszas gyõzködés után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára
még ennél is többet ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet
nem lehet kicsikarni. Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki!
(
3. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.
[be 3:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét.
Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható
új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is
ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma,
a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12,
IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap)
halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs
(#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ
(#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151,
IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap)
Odalépsz egy kék köpenyt viselõ, apró, nagyorrú, õsz mágushoz, és megszólítod:
- Ó, nagyhatalmú varázsló, mondd, lenne-e valamiféle megbízás számomra?
- Mmm mi mi mi? Hja, megbízás. Persze, gyermekem, hogyne. - a bölcs mágus
az orrát vakargatja, láthatóan gyorsan le akar rázni. - tudod mit, gyermekem,
hozz nekem hét barna manakövet, rettentõ nagy szükségem lenne rá! Most
pedig eredj, dolgom van. - Azzal tovább lapozgat az elsárgult könyvekben.
(
6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség}
{végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben
ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. - Micsoda egy szívós galetki! - néz
rád ámulva egy kölyökképû oktató. Megrökönyödve bámulsz vissza.
- Tessék?
- Semmi, semmi, csak kedvelem a szívós galetkiket. Lenne számodra esetleg
egy elõnyös üzleti ajánlatom.
- Éspedig?
- Ismerem egy torzszülött
fészkét a csatornaszinten. Ez a torzszülött nemrégiben megölt egy galetkit,
akinek tudom, hogy legalább két igen jó varázstárgya volt. Az ajánlatom
a következõ: megöljük a torzszülöttet, a tárgyakon osztozunk. Mivel én
hozom a tippet, én szervezem az akciót, én vezetlek oda, jössz még nekem
600 arannyal.
Felhördülsz, de az oktató csak megvonja a vállát.
- Szólj,
ha mehetünk. Ha túl sokáig halogatod, esetleg találok valaki mást.
(21.
kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Belépsz a helytartói hivatalba.
Sajnos az elöljáró fontos tárgyaláson vesz részt, így vele nem tudsz beszélni,
de az egyik titkár szívélyesen mosolyogva fogad:
- Kedves Trükkös Malabár!
Csak a képeket jöttél megnézni, vagy esetleg megkérhetlek egy kis szívességre?
- Hát a képek is nagyon szépek, de én természetesen azért jöttem, hogy
valami elfoglaltságot találjak magamnak. Szívesen hajtok végre olyan feladatokat,
amik hasznosak a közösségnek, és persze én sem járok rosszul velük.
-
Akkor tudok egy éppen neked való munkát. Bizonyára halottál már az útonállókról,
akik rettegésben tartják a szint lakóit. Ha igazak a pletykák, akkor az
egyik felsõbb szintrõl kerültek ide, valamilyen, csak torzszülöttek által
használt járaton keresztül. Az elöljáró mindenesetre megunta a dolgot,
és tekintélyes vérdíjat tûzött ki a fejükre. Napközben még senki nem látta
õket, éjszakánként vadásznak a magányosan bóklászó galetkikre.
(12. kaland,
összesen 30 TVP-t igényel.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]
bb 8 9 |
több épület meglátogatása |
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. A Pszi iskola elõtt hatalmas feliratot látsz: "Kirándulás
az asztrális tér soha nem látott, csodás vidékeire! Jelentkezés Ehledel
mentátnál, részvételi díj két asztrálesszencia." Hmmm... érdekesen hangzik!
(
10. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott
tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad
belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az
egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának
második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell
elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent
egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát
egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem
lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba
orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel
lesz belõle!
(19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 128.]
v 146 2 11 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
125.]
v 146 5 11 |
146. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 122.]
v 146 8 11 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel,
maradt még 119.]
v 146 11 11 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
116.]
v 146 14 11 |
146. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3
TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Észreveszel 1
mézfüvet. Szakértõ módon
leszeded. Folytatod a régészkedést. A hosszú munka meghozza gyümölcsét
- elõásol valamit: egy rövid tõr. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
103.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl.
Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás
ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza
kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem
lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(341. kaland, összköltsége
20 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a bûz keresztszimbóluma.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl.
Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás
ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza
kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem
lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(437. kaland, összköltsége
20 TVP.) Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy gyûrû.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 régészet; [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 83.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy elektromancer
(#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
elektromos fal varázslatot. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat,
elvarázsolsz egy életszívást. Az elektraton
sebzõdik 11 ép-t. Gyógyulsz
11 életpontot. (-5 vp.) Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy villámsújtás.
12 életpontnyit sebzõdsz. A mahomohi az elektraton irányába
megy. A mahomohi
sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. A molitár az elektromancert
rohamozza. A molitár
sebzõdik 12 ép-t az elektromos faltól. A mahomohi
hörögve elterül. A molitár az elektromancert támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az
elektraton
11 sebzést kap. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton
hörögve elterül. Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz
egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 28 ép-t. A molitár az elektromancert
támadja.
*** 3. KÖR *** Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy villámsújtás!
30 ép-t sebzõdtél. Mormolsz a mágia különös nyelvén.
Létrejött egy életszívás! Az elektromancer
11 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) Az elektromancer holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 54/12, a mahomohi:
0/24.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát. Szolgáidnak
22% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy kék köpeny, egy elektronit
és 38 arany. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat.
A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a sün könnyû pikkelyvértje.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, mahomohi újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+45 életpont.) [23 TVP-t használtál
fel, maradt még 60.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled
egy tüskés hólyag (#96).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A mahomohi a tüskés hólyagot támadja. A tüskés hólyagot próbálod
megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(36 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(22 sebzés). A tüskés hólyag halálos
sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban.
Sebzõdsz 15 ép-t. A molitár
sebzõdik 8 ép-t. A mahomohi
sebzõdik 14 ép-t.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 0/8, a mahomohi:
14/14.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+13%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Szolgáidnak
12% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ. A mahomohi az ételre veti magát.
(+25% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Találtál
valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye.
Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 50.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen
129 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 50 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
292 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Trükkös Malabár, egy hollófekete tüsi hajú, kék szemû, ravasz
tekintetû nagydarab férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 84. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (14) / 0.58 |
[2] IQ: |
18 (24) / 2.15 |
[3] ügyesség: |
4 (11) / 1.35 |
[4] egészség: |
10 (20) / 4.66 |
[5] mágia: |
8 (18) / 1.29 |
[6] gyorsaság: |
7 (9) / 0.14 |
[9] Méret/ép: |
123 (131) / 94 |
Min. méret: |
101 |
Barlangméret: |
123 |
|
|
Varázspont: |
173 / 8 |
Képességpont: |
15 / 79% |
Hõsi pont: |
106 (0) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
46% |
Galetki erõ: |
442 / 287 |
Hírnév : |
724 |
Jóllakottság: |
53% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
62 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
46 (0) |
Torzsz. csaták: |
413 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
363 (3) |
Leölt torzszülött: |
583 (5) |
Pszi csaták: |
11 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
3
(0) |
Ájulások száma: |
8 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el
öt szárazföldi uborkát! 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Sajátítsd el
a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
20 (31) / 6.49 |
[17] vastag bõr: |
10 (13) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (7) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0 |
[25] bûz: |
20 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.45 |
[47] zárnyitás: |
7 / 5.38 |
[48] mászás: |
7 / 1.51 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 0.46 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.97 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.53 |
[54] kereskedelem: |
4 / 3.16 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (8) / 0.47 |
[57] gyógynövények: |
6 (11) / 4.95 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.05 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.35 |
[60] pszi támadás: |
5 / 1.09 |
[61] pszi energia: |
6 / 1.09 |
[62] lopás: |
5 / 0.20 |
[64] átokszórás: |
6 / 2.79 |
[65] álcázás: |
8 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.70 |
[67] régészet: |
14 (15) / 0.42 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
6 / 4.10 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
3 / 1.18 |
[73] felderítés: |
4 / 1.34 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
3 / 1.17 |
[101] szakért.: |
4 / 0.30 |
|
|
a tökéletesség
görbekardja |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.52 |
|
|
a Kõ Kardja |
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.72 |
|
|
a gyorsaság
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 1.92 |
[36] csábmosoly: |
3 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
4 / 0.16 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.48 |
[29] életszívás: |
7 / 4.11 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.62 |
[163] kineport: |
5 / 1.16 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.76 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.24 |
[129] mentális robbanás: |
3 / 0.34 |
[28] óriáserõ: |
4 / 1.12 |
[128] pszi csáp: |
7 / 0.50 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[19] tûzfal: |
7 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
19 tûzfal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (0%): |
29 életsz |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] molitár |
48/16 |
190% |
168% |
5 / 1.41 |
harcol |
[2] mahomohi |
42/28 |
180% |
131% |
3 / 2.89 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
kf 207 142 |
ism 5 |
x 10 |
ism 3 |
p |
t 47 20 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #34. |
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van. |
3: villámlehelet itala v.var. ha 3 vagy több ellenfél van. |
4: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 100. |
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 5 0 61;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 2 3 4;
PSZ 67 57;
HE 1;
PT 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9451 23826 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #10 (8. épület),
#12 (7. épület), #19 (9. épület), #21 (4. épület), #341 (84. forduló),
#437 (84. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15048. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9451.
karakternél van. Jelenleg a 2. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig
30 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a jég lemezpáncélja (#22600) |
|
1 villámöv (#172) |
|
1 a sebezhetetlenség
szárnyas sisakja (#19527) |
|
1 a teknõs szarvas sisakja (#25378) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1
az enyészet kerek pajzsa (#23111) |
|
1 a légzés lemezpáncélja (#27550) |
|
1 az elfek öve (#10615) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 az entek sárga öve (#9717) |
* |
1 a szellemek
átlátszó köntöse (#15102) |
|
4 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 a kobra díszes
fejpántja (#7406) |
* |
1 a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) |
|
1 a kígyó köpenye (#19135)
|
|
1 a remete utazóköpenye (#12386) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) |
* |
1 a
villám vándorcsizmája (#23621) |
|
1 az elektromosság könnyû láncinge (#27131) |
|
1 a tudás vassisakja (#1976)
|
|
1 a méreg vassisakja (#24026) |
|
1 a yeti pajzsa (#26260) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 csillogó fejpánt
(#1108) |
|
1 a gyorsaság vándorcsizmája (#3821) |
|
1 a merénylõ szarvas sisakja
(#10978) |
|
1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301) |
* |
1 a yeti nagy pajzsa (#26262) |
* |
1 a villám díszes fejpántja (#23606)
|
|
1 az entek csontmaszkja (#9642) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 a szívósság csatos öve (#14666) |
|
2 szürke maszk
(#1093) |
|
1 a regenerálódás öve (#24565) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 a mágia
ezüst fejpántja (#3357) |
|
1 a sün vassisakja (#24926) |
|
1 a jég könnyû pikkelyvértje (#22616)
|
|
1 a kígyó bíbor pikkelyvértje (#19018) |
|
1 a bérmágus csontmaszkja (#17292) |
|
1 a ragadozó ezüst fejpántja (#20007)
|
|
1 a jég könnyû láncinge (#22631) |
|
1 a gyõzelem zöld köntöse (#20951) |
|
1 az entek pikkelyvértje (#9565)
|
|
1 a sólyom öve (#29515) |
Ékszerek, kincsek |
|
10445 arany (#1) |
* |
1 a hatalom malachit karkötõje (#7091) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 a sólyom amulettje
(#29545) |
* |
1 a majom csontamulettje (#14247) |
|
1 a bûz keresztszimbóluma (#29113)
|
|
38 drágakõ (#2) |
|
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) |
|
1 gyûrû (#1225) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 a tudós csepp fülbevalója (#11606) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a mágia nyaklánca (#3430) |
|
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 a
szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) |
|
1 a sav szimbóluma (#26860) |
|
1 a sas nyaklánca (#16030) |
|
1 az elektromosság
amulettje (#27295) |
* |
1 a villám márványgyûrûje (#23726) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a védekezés ezüst fülbevalója (#4857) |
* |
1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) |
|
1 Rogan karkötõje (#145)
|
|
1 a yeti karkötõje (#26440) |
* |
1 az ügyesség karikaszimbóluma (#2561) |
|
1 az enyészet karkötõje (#23290)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 az erõ márványgyûrûje (#1676) |
|
1 a tûz csepp fülbevalója (#22406)
|
|
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
* |
1 az entek keresztszimbóluma (#9763) |
|
1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) |
|
1 a természet karkötõje (#16990) |
* |
1 a torony ónix karkötõje (#18343)
|
|
1 a regenerálódás háromszögszimbóluma (#24612) |
* |
1 a teknõs gyûrûje (#25525) |
|
1 a sün háromszögszimbóluma (#25062)
|
Felszerelés |
|
3 varázskõ (#210) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
2 energiagyûjtõ (#202) |
Fegyverek |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
3 fogazott tõr (#6) |
* |
1 a tökéletesség görbekardja
(#22016) |
|
1 parittya (#10) |
|
6 harci fejsze (#12) |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
6 rozsdás kard (#131) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
3 rövid tõr (#1302)
|
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 lándzsa (#1330) |
* |
1 a gyorsaság barbár lándzsája (#4031) |
|
1 az erõ görbekardja (#1766)
|
|
1 a légzés görbekardja (#27866) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 az elektromosság görbekardja (#27416) |
* |
1
az óriás hosszú íja (#8922) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 a lich tõre (#12100) |
|
1 ében nyílpuska
(#133) |
|
1 ében tündekard (#132) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 üvegcse (#14) |
|
16 mézfû (#29) |
|
16 elonotichlan (#31) |
|
1 zöld manaital (#63) |
|
16 liánvirág (#24) |
|
18 tejfonál (#28) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
21 winropu moha (#22) |
|
9 csótányláb (#25)
|
|
7 mitulen fû (#20) |
|
29 ragálygomba (#26) |
|
11 gyilkos boróka (#27)
|
|
6 sötét mák (#23) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
3 védelem itala (#59)
|
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
1 hatalom kék itala (#58)
|
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
1 méregellenállás (#51) |
|
2 elfu moha (#33)
|
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
1 bajnokok itala (#62) |
Egyéb kacatok |
|
7 nordkristály (#146) |
|
90 õsi relikvia (#17) |
|
3 lemúr hártya (#161)
|
|
4 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
22 pirgamit (#152) |
|
14 mandibula (#157) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
2 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
5 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az energia
könnyû nyílpuskája #18836 (10), a titán márványgyûrûje #5726 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TÜSKÉS HÓLYAG (96. LÉNY) Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang
plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test
általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy
megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját,
amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát,
a bélgázok távozásával keletkezõ felhajtóerõt használja ki arra, hogy visszaugorjon
a plafonra. A tüskés hólyag meglepetésszerûen támad, ezért a harc mindig
közeli távolságról kezdõdik. Elpusztulásukkor undorító robbanás közepette
múlnak ki, a szétszóródott cafatok a puhányok és tejivók számára jelenthetnek
táplálékot.
FELEJTÉS VARÁZSLAT A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás:
a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat
a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi
képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat
csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR
paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még
egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést
használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból
elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t
egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t
nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük
meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik,
az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti
enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést
(szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel
a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha
3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot
akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra
ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a
savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ
TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd
(ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra
azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva,
visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel
kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed,
és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.