Karakterszám: |
2800 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
80 |
Játékhét: |
791 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
921 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2015. jún. 19. 15h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2015. jún. 20. |
|
E-mail!
BALDRICK KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32698.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8222.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jún. 17.* Mammuthot kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
*jún. 17.* Torda Táltos pszionikus párviadalban legyõzte Erhij Mergent.
*jún. 18.* Ursus Maritimus elsõként ért el 167-es regeneráció tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*jún. 18.* Erhij Mergen szolgálatába állt egy morfinder
telep.
*jún. 18.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda
Táltost.
*jún. 18.* Erhij Mergent legyõzte harcban egy theraxian halálkufár.
*jún. 18.* Mammuth pszionikus párviadalban legyõzte Zexet.
*jún. 18.*
Erhij Mergen szolgálatába állt egy morfinder telep.
*jún. 18.* Erhij
Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett.
*jún.
18.* Erhij Mergent majdnem felfalta egy kronolidérc.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
pta 131 131 128 128 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
az 26274 |
tárgy azonosítása |
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
A káosz borzalmas pajzsa: értéke 241
arany. Hatása a képességeidre: +8% védekezés, +1% támadás, +3 jéglehelet,
+1 regeneráció, -1 gyorsaság.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
bb 17 1 |
több épület meglátogatása |
[be 17:] Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [Látogass el a klánépületbe
úgy, hogy pontosan 100 különbözõ fajta tárgyad van. Feneketlen zsák nem
lehet a birtokodban.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 1.) Sajnos, minden foglalkozásnak megvannak a
szakmával járó ártalmai. A tolvajok munkájuk közben sok átkozott tárgyhoz
jutnak, és ezektõl valahogyan meg kell szabadulni. Használd a kineport
varázslatot legalább 5 alkalommal!
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap,
bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128)
18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska
(#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, mandibula (#157) 7 ap, fekete
nadrág (#171) 74 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap,
törp szekerce (#235) 92 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél
(#1001) 159 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017)
126 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, kerek
pajzs (#1061) 42 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88
ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 71 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap,
utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138)
133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap,
görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, az ügyesség bíbor
láncinge (#2382) 475 ap, az ügyesség kõamulettje (#2546) 206 ap, az egészség
csepp fülbevalója (#3056) 202 ap, a gyorsaság csatos öve (#3866) 202 ap,
a védekezés nehéz nyílpuskája (#4887) 401 ap, a törpék díszes fejpántja
(#6506) 266 ap, a kobra díszes fejpántja (#7406) 266 ap, a harcos kõamulettje
(#7946) 266 ap, a mágus görbekardja (#10316) 281 ap, a merénylõ kék köpenye
(#11037) 408 ap, a tudós könnyû láncinge (#11381) 370 ap, a tudós vassisakja
(#11426) 281 ap, a tudós malachitgyûrûje (#11577) 415 ap, a remete csepp
fülbevalója (#12506) 261 ap, a mentát márványgyûrûje (#12926) 266 ap, a
majom hosszúkardja (#14367) 432 ap, a szívósság bõr mellvértje (#14546)
355 ap, a szívósság vassisakja (#14576) 281 ap, a szellemek halotti maszkja
(#15041) 266 ap, a sas könnyû nyílpuskája (#16136) 310 ap, a bérmágus malachit
karkötõje (#17441) 266 ap, a kígyó zöld köntöse (#19151) 266 ap, a ragadozó
könnyû láncinge (#19931) 370 ap, a ragadozó márványgyûrûje (#20126) 266
ap, a ragadozó díszes karkötõje (#20142) 415 ap, a gyõzelem görbekardja
(#21116) 281 ap, a túlélés barbár lándzsája (#21581) 281 ap, a tökéletesség
könnyû nyílpuskája (#21986) 430 ap, a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987)
539 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 483 ap, a tûz fogazott kardja
(#22468) 122 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 295 ap, az enyészet
barbár lándzsája (#23381) 162 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 235 ap,
a méreg vaspajzsa (#24013) 492 ap, a méreg szöges öve (#24118) 461 ap,
a méreg könnyû íja (#24221) 162 ap, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja
(#24402) 444 ap, a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) 235 ap, a regenerálódás
kerek pajzsa (#24461) 162 ap, a regenerálódás vívótõre (#24703) 470 ap,
a sün karikaszimbóluma (#25061) 155 ap, a teknõs könnyû pikkelyvértje (#25316)
190 ap, a teknõs márványgyûrûje (#25526) 146 ap, a teknõs malachitgyûrûje
(#25527) 277 ap, a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) 270 ap, a szalamandra
ezüst nyaklánca (#25932) 288 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006)
142 ap, a szalamandra barbár lándzsája (#26081) 162 ap, a yeti utazóköpenye
(#26336) 142 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 146 ap, a sav díszes
karkötõje (#26892) 277 ap, a légzés rövid tõre (#27852) 277 ap, az ellenállás
bíbor láncinge (#28482) 406 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557)
277 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 142 ap, az ellenállás háromszögszimbóluma
(#28662) 288 ap, az ellenállás márványgyûrûje (#28676) 146 ap, a bûz csatos
öve (#29066) 142 ap, a bûz görbekardja (#29216) 162 ap, a sólyom csillogó
fejpántja (#29458) 470 ap, a sólyom csatos öve (#29516) 142 ap, a sólyom
könnyû nyílpuskája (#29636) 190 ap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
ee 231 141 160 |
sok-sok eladás |
Eladsz 8 szójer csáprágót 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
Eladsz 7 elektronitot 35 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany
lapul!
Eladsz 5 yeti csontot 30 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
be 17 |
meglátogatod a 17. épületet |
Hazamész a boltból. Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
gy 85 0 40 50 |
felt. gyógyítás 85%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 85 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
pv 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak
egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény
áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot,
az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No
majd késõbb...
(213. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1
sötét
mákot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl
némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Brag, egy sokkoló kinezetû, rettenetesen izmos, "elõbb-üt-aztán-kérdez"
tipusú férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Végignézed a
felszerelését: óriás fülbevaló, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ,
az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, bronzmedál, görényfarok, Rogan karkötõje,
ében láncing. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után
helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel
jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd!
Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba
kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl.
Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás
után távozol. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi
az a galetki bárd.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
gy 85 0 40 61 50 |
felt. gyógyítás 85%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 85 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 40 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Végsõ
esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
kf 26081 103 2606 14651 |
bekészíted a 26081. tárgyat |
Elrakod az ügyesség rövid tõrét. A karmaidba veszed a szalamandra barbár
lándzsáját. Felveszed az ügyesség csepp fülbevalóját. Leveszed az enyészet
utazóköpenyét. Felveszed a szívósság zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
k 13 99 |
kaland elvállalása |
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész a szolgaszinten.
A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az életet. Aki teheti
elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az élhetetlenek maradtak.
Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz. Nem gondoltad volna,
hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy látszik, vannak olyan
perverz életformák, amik a meleget szeretik.
Beleveted magad a vízbe.
A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik. Még hallod,
hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy megfõsz?
Nem
törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan forró.
[8 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is kibírtál
már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni a
levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd
magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A
víz továbbra is éget. [8 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre
megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából
egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa
tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183) [aura: 8-as méretû 16-os szintû
jobb csáp.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a gõzpolipot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(37 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(19 sebzés). A gõzpolip téged támad. Odacsap neked jobb csápjával.
(18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lecsap rád bal csápjával.
(17 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ostorként csattant jobb csápjával.
(15 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Rád vág bal csápjával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A gõzpolipot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(23 sebzés). A gõzpolip
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Már alig bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre menned. Fent nagy levegõt
veszel, és már fordulsz is vissza a kék mitindák felé. [8 életpontot sebzõdsz.]
Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen oda úszol. Szerencsére
nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol a vízbõl. Ugyan csak
egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire leápoltad
az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak. A vesztedre
fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának a tóba.
Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted lévõkkel.
Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon.
[Egészség próba 13-as
küszöbre: sikeres]
Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem elesel. De aztán erõt veszel
magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten veszed észre, hogy egy idegen
galetki a kék mitindádat próbálja elvenni tõled. Nagyot ütsz a kezére:
Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik látja, hogy terve nem sikerült,
ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni. Szerencsére az akadémiáig vezetõ
további út eseménytelenül telik. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal
- kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal
kezeled magad. 70 ép-t gyógyított rajtad.
Nem igazán volt kedved semmihez, ezért már 2 órával korábban ott vársz a
téren, mint amikor találkozni szoktatok. Végül megérkezik Troy.
- Ah!
Egy galetki ifjú! Csak nem történetre áhítozol? Örülök, hogy megismerhettelek!
Hadd kezdjek el egy érdekes mesét...
Olyan grimaszt vágsz, hogy a bárd
pukkadozó kacagásban tör ki.
- Na jó, rendben van. Azt hiszem, ennyi
tréfa elég volt mára. Különösen, mivel a történet befejezése egyáltalán
nem vicces. - ezzel elõveszi a zsákjából a lantját, és egy furcsa dallamot
kezd pengetni, amitõl feláll a tarkódon a szõr.
- Amikor Énoszi Wart
és Rintelki Anator látták a Magiszter döbbent arckifejezését, egy szempillantás
alatt megértették, mi történt, és még többet is. Ha a Magiszter meglepõdött
azon, hogy itt látja õket, az csak egy dolgot jelenthet.
Ekkor az emelvény
mögött vibrálni kezdett egy óriási portál, és elkezdtek keresztülmasírozni
rajta a császár elsõ testõrei. A Magiszter ellépett a csoporttól, és feléjük
indult. Mindketten megkövülten bámulták. A fiú nem tudta, hogy mi fog következni,
de az az érzése volt, hamarosan itt a világ vége. Azonban nem történt semmi
különös - a Magiszter megállt elõttük, és nyájasan elmosolyodott.
- Á,
Énoszi Wart, és egy ifjú tanítvány! Csatlakozzatok hozzánk. Egy generáció
során egyszer fordul elõ, hogy a császár meglátogat egy szintet, ezt kár
lenne kihagyni!
- Magiszter - köszörülte meg a torkát Wart. Anator érezte,
hogy a varázsló ellazult kicsit. Majdnem elnevette magát. Azt hitte...
Majdnem azt hitte, hogy... Aztán érezte, hogy mennyire abszurd volt még
a gondolat is. Wart folytatta. - Nagyon fontos ügyben kell Önnel beszélnem,
Magiszter. Fekete Yantarin...
Anator ekkor észrevette a Magiszter csuklóján
a karkötõt. Ugyanolyan volt, mint amilyet Yanarin viselt. Leplezetlen félelemmel
nézett a Magiszter szemébe. A Magiszter viszonozta pillantását. Egy végtelenül
bölcs és intelligens galetki szemébe bámult... És aztán a pupillába bámulva,
meglátta az ürességet. A végtelenül idegen hideget, amely a lelkébe fúrta
magát. És ekkor megérezte a bûzt. Olyan erõsséggel, ahogy még soha. Öklét
görcsösen szorította össze, hogy a nyálkás borzalomaura ne tapadjon bõrének
minden pontjára. Wart megállt mondandójával, és kettejüket nézte.
- Yantarin
a belsõ ügynököm volt. Mindent elmondott nekem a küldetésetekkel kapcsolatban.
- mondta nyájasan a Magiszter, miközben megnyomta a volt szót. Anator összegörnyedt,
a bûztõl iszonyatosan rosszul volt. Közben egy kép rémlett fel elõtte,
amelyet gyerekkorában látott, az arénánál. Egy orgling fattyút bevetettek
táplálék gyanánt egy tomboló daergaoth lord ketrecébe. A borzalmas lény,
hatalmának teljes tudatában, hosszasan játszott áldozatával, mielõtt felfalta.
- Tehát beszélt Yantarinnal... - lépett hátra Wart falfehéren. Körülöttük
mintha megállt volna az idõ. Egyikük sem vett tudomást az óriási díszes
lefüggönyzött hordszékrõl, amellyel épp most hoztak át a portálon, vagy
a császár köszöntésére megszólaló kürtökrõl. Wart felemelte botját, kitárta
a tenyerét, minden kétséget kizáróan, hogy egy varázslatot mondjon. Ekkor
éles sivítás hallatszott, és mindkettejüket robbanás repítette hátra. Arcukat
a Magiszter bõr- és szervdarabkái borították, csakúgy, mint a földet. A
Lény egyetlen mozdulattal lerázta magáról a nyomorult földi porhüvely álcát,
hiszen most, hogy leleplezõdött, már nem volt rá szüksége. Anator a fájdalom
ködén keresztül látta a gomolygó fekete alakot, aki a Magiszter helyén
állt. Valamiféle óriási pókra hasonlított leginkább. Riadalom támadt a
téren, sikoltozás, üvöltözés hallatszott mindenhonnét. A pók csápjaiból
fehér lövedékek indultak sisteregve útjukra. Akiket eltaláltak, azok egy
szisszenéssel elillantak, mintha sosem léteztek volna. Anator nem tudta,
milyen szerencsének köszönhette, hogy nem õk voltak az elsõ célpontok.
Talán a lény nem érez érzelmeket, mint például düh, a leleplezése miatt...
De ekkor már látta, hogy korai volt az öröme. A Pók döngõ léptekkel felé
indult. Felugrott, hogy elmeneküljön. A sistergõ savcsóva oda csapódott
be, ahol az elõbb feküdt. Ekkora már elég sok galetki gyûjtött bátorságot
ahhoz, hogy szembeszálljon a lénnyel. Nyilak és varázslatok záporoztak
rá. A Pók körül valamiféle aura fénylett fel, ahogy a támadások ártalmatlanul
lepattantak róla. De elegendõk voltak ahhoz, hogy elvonják a figyelmét
Anatorról. A bosszúnál fontosabb volt most számára a túlélés.
A téren
óriási volt a káosz. A császár hordszékét tuszkolták vissza a térkapun,
míg a testõrök védõfalat alkottak elõtte. A Pók lövedékeivel megsorozta
õket, a bátor veteránok egyetlen hang nélkül váltak gõzzé. Ezután a lény
futva elindult a csatornaszint járata felé. Ekkor azonban újabb térkapu
nyílt. Fehér ruhába öltözött galetkik özönlöttek elõ, és gyorsan kört alkottak.
A levegõben ózonszag terjengett, és Anator még csekélyke mágikus tehetségével
is érezte, hogy valami irtóztató mágia készül itt. A Pók megtorpant, talán
most ébredt rá, hogy egy igazi fenyegetés érkezett, amely kárt tehet benne.
Egy olyan hang hallatszott, mint amikor valaki szétszakít valamit, egy
vásznat - de ez a vászon elég nagy kellett legyen ahhoz, hogy egy országot
betakarítson. A milgandok fénye kialudt, a teret nem világította meg más,
mint egy-egy elszórt láng. Mindenki a földre került, fülét fogva. Egy perc
múlva a milgandok újra kialudtak, és ekkor Anator már látta, hogy a Pók
nincs többé. Helyén lassan gõzölgõ, fekete köd foglalta el. A bûz továbbra
is émelyítõ volt, de lassan oszlott, és tapintani már nem lehetett. Anator
tudta, hogy most már talán soha többé nem kell ezt a mételyt szagolnia.
Legalábbis ezen a szinten nem.
Troy a távolba meredt - nem úgy nézett
ki, mint aki a folytatáson mereng, inkább úgy, mint aki az emlékeibe réved.
Amikor kinyitod a szádat, õ felemeli a kezét.
- Ssshhh! Holnap még egyszer
ellátogathatsz, és akkor felteheted a kérdéseidet, Baldrick. Igazán hálás
vagyok, hogy végighallgattál! - ezzel meghajol elõtted, arcán ezúttal nem
látsz mosolyt. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
h 8 6 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 26!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
kno 61 7 65 8 |
61. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 9. szintre nõtt.
Elköltesz 8 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
kf 10226 213 10001 5591 10166 |
bekészíted a 10226. tárgyat |
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a mágus márványgyûrûjét. Leveszed
a sólyom könnyû pikkelyvértjét. Felveszed a mágus vas lemezpáncélját.
Leveszed a bûz díszes fejpántját. Felveszed a titán halotti maszkját.
Leveszed az enyészet csatos övét. Felveszed a mágus csatos övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
be 3 33 153 160 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 33. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 450 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostantól használhatod
a halál csókja varázslatot! Közlöd, hogy
a 153. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 400 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a nagyobb
gyógyítás varázslatot! Közlöd, hogy a 160. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 300 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostantól használhatod
az esszenciaelnyelés varázslatot!
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kf 213 10226 29366 29006 23216 29473 |
bekészíted a 213.
tárgyat |
Leveszed a mágus márványgyûrûjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Leveszed
a mágus vas lemezpáncélját. Felveszed a sólyom könnyû pikkelyvértjét.
Leveszed a titán halotti maszkját. Felveszed a bûz díszes fejpántját.
Leveszed a mágus csatos övét. Felveszed az enyészet csatos övét. Leveszed
az enyészet vándorcsizmáját. Felveszed a sólyom zangrozi csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
k 30 8 |
kaland elvállalása |
(30. kaland:) Jelentkezel Bahraman mentátnál, jelezve, hogy tesztelni szeretnéd
a pszionikus aréna alfa verzióját. A mentát mosolyogva jelzi, hogy a belépõ
100 arany. "De hisz tesztelõ vagyok!" sugárzod. "Mindent ki kell próbálnunk,
a legapróbb részletekig." érkezik a mentát megnyugtató gondolata.
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Kifizeted a summát, közben megjegyzed magadban, hogy az elsõ dolog, amit
kommentálni fogsz az arénával kapcsolatban, az irreálisan magas belépõ.
Ilyen feltételek mellett senki sem akarja majd használni! Bevezetnek egy
kör alakú terembe. Falait teljesen simára csiszolták és fehérre festették,
nem túl barátságos. A fal körül körben döntött sziklaágyak vannak, az arénába
lépõk számára. Belefekszel egybe. Huh, de kényelmetlen!
[Rugalmasság
próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Valahogy belepréseled magad a sziklaágyba, az éles peremek közé, de EGYÁLTALÁN
NEM KÉNYELMES. Ennek ellenére próbálsz ellazítani, és mivel tapasztalt
pszionicista vagy, hamarosan már az asztrális térben szárnyalsz. Egy hatalmas
gömbben találod magad, amelyet kékesen csillogó háló alkot. Ez hát az aréna!
Egész csinos. Azonban nincs sok idõd mélázni, ellenfeled akad. Kitágítod
asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy meditátor
(#57).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)30 |
(-15)30 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)28 |
(-13)22 |
2. |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)15 |
(-15)15 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)21 |
(-13)9 |
3. |
Baldrick |
Pszi csáp |
+2 PE |
(-3)12 |
(-1)14 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)14 |
(-2)7 |
4. |
Baldrick |
Pszi csáp |
+2 PE |
(-3)9 |
(-1)13 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)7 |
(-2)5 |
5. |
Baldrick |
Pszi csáp |
+2 PE |
(-3)6 |
(-1)12 |
Meditátor |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)0 |
(-2)3 |
6. |
Baldrick |
Pszi csáp |
+9 PE |
(-3)3 |
(+9)21 |
Meditátor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-3)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+19% pszi támadás,
+19% pszi energia.)
Nos, bemelegítésnek nem volt rossz, most lássuk a következõt! Asztrális
jelenlétet érzékelsz. Ellenfeleid egy pszikló (#59) és egy psziklát harcos
(#58).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)30 |
(-20)25 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)37 |
(-20)20 |
1. |
Psziklát harcos |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)35 |
(-25)0 |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(+0)30 |
(+0)25 |
2. |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)15 |
(-20)5 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)24 |
(-20)0 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+53% pszi támadás,
+53% pszi energia.)
Jaj, olyan gyorsan jönnek az ellenfelek, hogy még arra sincs idõd, hogy
átgondold vagy megváltoztasd a jól megszokott stratégiád! Mindegy, eddig
minden jól ment. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz!
Ellenfeleid egy asztrálpók (#63) [aura: pszi támadás: 10.] és egy asztrális
polip (#61).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)30 |
(+0)45 |
Asztrálpók |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)44 |
(-20)50 |
1. |
Asztrális polip |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)34 |
(-20)25 |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(+0)30 |
(+0)45 |
2. |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-10 PE |
(-15)15 |
(-15)30 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)37 |
(-10)40 |
2. |
Asztrális polip |
Pszi acéltorony |
-15 PE |
(-7)27 |
(-12)13 |
Baldrick |
Sz.áll.roncsolása |
-12 PE |
(+0)15 |
(-15)15 |
3. |
Baldrick |
Pszi csáp |
+9 PE |
(-3)12 |
(-1)14 |
Asztrálpók |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)34 |
(+1)41 |
3. |
Asztrális polip |
Pszi csáp |
+9 PE |
(-3)24 |
(+0)13 |
Baldrick |
Pszi csáp |
+9 PE |
(+0)12 |
(-9)5 |
4. |
Baldrick |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)9 |
(-3)2 |
Asztrálpók |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)27 |
(+0)41 |
4. |
Asztrális polip |
Pszi csáp |
+9 PE |
(-3)21 |
(+0)13 |
Baldrick |
Pszi csáp |
+9 PE |
(+0)9 |
(-2)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-27 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitalt használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 31 ép-t.
(8. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
vi 150 50 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 150 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 50%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok
sokasága indul. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas,
fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos
kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen.
(367. kaland, összköltsége 20 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is
szembe kell nézned.] Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy ratifikátor (#151).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a ratifikátort az ében nyílpuskával, és lõsz.
(4
találattal 162 sebzést okoztál.) A ratifikátor halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 162 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 31 arany és 2 hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]
m 9 9 2323 3343 4344 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,9) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 10,9) A folyosó keletre visz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott,
és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy savelementál
(#147).
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a savelementált lövöd.
(4 lövéstõl
139 ép-t sebzõdött.) A savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%).
(M 10,10) Déli irányba folyatod utadat. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel
benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy orgling melák (#157).
*** 1. KÖR *** Megcélzod az orgling melákot az ében nyílpuskával, és lõsz.
(4 találattal 144 sebzést okoztál.) Az orgling melák feléd mozog. Az orgling
melák téged támad. Lekever egyet jobb mancsával.
(35 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az orgling melák
8 ép-t sebzõdik. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Az
orgling melák holtan terül el.
[A csatában összesen 156 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitalt használsz gyógyításra. Ennek
eredményeképp gyógyulsz 27 ép-t.
(M 11,10) A négy égtáj közül keletet választod. Ahogy megkerülöd az utolsó
oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled
egy mélységi ent (#133).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megcélzod a mélységi entet az ében nyílpuskával, és lõsz.
(4 találattal 90 sebzést okoztál.) A mélységi ent máris elõtted terem!
A mélységi ent rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Támadod a mélységi entet. Savat lehelsz ellenfeledre.
(29
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(20 sebzés). A mélységi ent halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+55%). Összegyûjtöd a "kincset": egy csontamulett, 32 arany
és 2 hamis arany.
(M 11,11) A négy égtáj közül délt választod. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy mélységi ent (#133) [aura: 10-es méretû 16-os
szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** A mélységi entet célzod, amikor az ében nyílpuskával lõsz.
(4 lövéstõl 91 ép-t sebzõdött.) A mélységi ent kileheli lelkét.
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
(M 11,12) A folyosó délre visz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd.
Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba
4-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról,
és int, hogy mehetsz.
(M 11,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. A teremben, ahová belépsz,
mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zombi herceg (#140).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a zombi herceget lövöd.
(4
lövéstõl 113 ép-t sebzõdött.) A zombi herceg halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+51%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 10,13) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Szerencsés vagy: ebben
a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 9,13) A négy égtáj közül nyugatot választod. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 9,14) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy apró, földalatti
tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból
bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában.
Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (varázspontod
maximális lett.)
(M 8,14) A négy égtáj közül nyugatot választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 7,14) Nyugat felé mész. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû,
vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod!
- mondja. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell
versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres]
- Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy láthatatlanság varázslatot. (-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra. Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Útközben
más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet!
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
sötét mákot. Nem telik
sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta
csapda áldozata legyél. Nem találsz semmit. Belépsz.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Garloran Gray, egy szürke, rövid
hajú, a kövek bölcsességét tükrözõ szemû férfi. [aura: 5-ös kineport.]
A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: khaldoran öv, óriás fülbevaló, Rogan
karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, szent templomi maszk, a törpék ónixgyûrûje,
ében láncing, a tökéletesség díszes karkötõje, az entek karikaszimbóluma,
a titán csepp fülbevalója, a mentát gyöngye, a pontosság köpenye, a kígyó
nehéz nyílpuskája, arany pszi váll-lap, a bénaság fülbevalója. Csendben
elteszel 1 nordkristályt. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes,
hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A közelben van egy kolónia, amelyben
sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz
arrafelé ellenfelet. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
szemani gomba
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Nem
találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó,
Elementál, egy elementális férfi. Végignézed a felszerelését:
az Érzés Gyûrûje, ében láncing, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje,
ében tündekard, óriás fülbevaló, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a kalmár
nyaklánca, üvegszimbólum. Csendben elteszel 2 fehér gyógyitalt. Még mindig
nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából
is lenyúltál valamennyit. (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok
között, vajon ki van otthon? Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas
helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Semmi veszély!
Magabiztosan elõrelépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
J. Michael Straczynski, egy
betegesen soványm szakadt ruhájú, hihetetlenül büdös, IQ-t sugárzó férfi.
A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Tárgyai: a kobra hosszú íja, a mágus
ónixgyûrûje, a gyorsaság sárgaréz nyaklánca, a teknõs malachitgyûrûje,
ezüst nadrág, a bûz díszes köpenye, az enyészet malachitgyûrûje, az enyészet
bronz amulettje, az enyészet szürke maszkja, az enyészet díszes karkötõje,
a teknõs fogazott kardja, klánháborús kitüntetés, a bûz csonttõre, a bérmágus
vas mellvértje, a tudás zafírja, a bûz malachit fülbevalója, az enyészet
fekete csizmája, görényfarok, az enyészet keresztszimbóluma, a siker ezüstveretes
öve. Ez az! Sikeresen elcsórtál 2 muskilt anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi
kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra.
Megnyugszol, itt nincs semmi. Átléped a küszöböt.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Ping Pong, egy sápadtszõke,
illatfelhõbe burkolt, IQ harcos férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú
tagja. A következõket látod nála: Förtelmes maszk, bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, Rogan
karkötõje, óriás fülbevaló, a mutáció gyémántja, kék gömb. Elteszel 1 liánvirágot,
és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes, hogy az áldozat
kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Büszkén lépkedsz,
tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e
csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Átléped a küszöböt.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Enigma, egy ezüst hajú, szikrázóan
kék szemû, sólyomjelvényes fejpántot viselõ férfi. A Tudósok klánjának
tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a tökéletesség díszes pikkelyvértje,
a regenerálódás malachit fülbevalója, kék mutációs gyûrû, a teknõs csillogó
fejpántja, az elfek ónix karkötõje, a káosz sugárzó csizmája, a tökéletesség
csontamulettje, az ellenállás hosszú íja, a védekezés ónixgyûrûje, a majom
csepp fülbevalója, az ellenállás szöges öve, a sebesség díszes köntöse,
a puhányság köve, a teknõs malachitgyûrûje, vörös karkötõ, a túlélés csontamulettje.
Csendben elteszel 2 muskilt. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol.
És még némi ennivalót is loptál! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a xenomorf csecsemõt lövöd.
(4 találattal 134 sebzést okoztál.) A xenomorf csecsemõ közelebb jön, hogy
támadhasson. A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával.
El sem talált, haha. Feléd döf bal karmával. Félrehajoltál. A xenomorf
csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(20 sebzés). A xenomorf
csecsemõ hörögve elterül.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+74%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis
arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 1092 sebzést okoztál, és 136 sebzést
kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 19 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
287 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Baldrick, egy borostás arcú, igénytelen kinézetû, szánalmas
kis galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 80. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (10) / 0.79 |
[2] IQ: |
10 (11) / 1.35 |
[3] ügyesség: |
5 (19) / 0.75 |
[4] egészség: |
8 (11) / 5.12 |
[5] mágia: |
8 (9) / 6.10 |
[6] gyorsaság: |
26 / 2.83 |
[9] Méret/ép: |
90 (102) / 102 |
Min. méret: |
86 |
Barlangméret: |
91 |
|
|
Varázspont: |
116 / 104 |
Képességpont: |
29 / 79% |
Hõsi pont: |
38 (9) |
Tám.bónusz: |
2% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
448 / 313 |
Hírnév : |
508 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
56 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
30 (0) |
Torzsz. csaták: |
405 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
348 (8) |
Leölt torzszülött: |
569 (8) |
Pszi csaták: |
25 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
13
(2) |
Ájulások száma: |
29 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: tolvaj (31)
Speciális
képességeid:
+5 lopás, +5 lopakodás, +5 csapdaészlelés, +5 mászás. 10%
dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Használd a kineport varázslatot legalább 5 alkalommal!
2.) Gyõzz le harcban kettõt a Katona Klán tagjai közül. 3.) Látogass
el úgy a klánépületbe, hogy pontosan 555 TVP-d van! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
13 (21) / 6.13 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (8) / 1.20 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0 |
[25] bûz: |
8 (18) / 0 |
[26] lõfegyver: |
26 (33) / 3.55 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.18 |
[46] csapdaészlelés: |
8 (13) / 4.92 |
[47] zárnyitás: |
7 (9) / 1.35 |
[48] mászás: |
6 (11) / 4.33 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 2.56 |
[51] transzformáció: |
4 / 1.40 |
[52] auraészlelés: |
6 / 2.56 |
[53] ékszerészet: |
3 / 1.10 |
[54] kereskedelem: |
6 / 0.71 |
[55] szívósság: |
10 / 0.01 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.68 |
[57] gyógynövények: |
5 / 4.35 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 0.30 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.20 |
[60] pszi támadás: |
9 / 2.82 |
[61] pszi energia: |
9 / 0.82 |
[62] lopás: |
9 (14) / 5.75 |
[63] éberség: |
6 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 0.26 |
[65] álcázás: |
9 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
4 (9) / 0.26 |
[67] régészet: |
7 / 5.06 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
8 / 1.52 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
3 / 0.05 |
[72] építés: |
5 / 1.98 |
[73] felderítés: |
3 / 0.73 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.66 |
|
|
a törpék
hosszúkardja |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.04 |
|
|
a szalamandra
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[160] esszenciaelnyelés: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 0.64 |
[33] halál csókja: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 0.24 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.56 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.88 |
[35] mágiatörés: |
10 / 0.06 |
[153] nagyobb gyógyítás: |
1 / 0 |
[128] pszi csáp: |
9 / 0.66 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.16 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.56 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 157 |
gy |
pv 6 |
ism 5 |
p |
|
2. Makró |
gy 85 0 40 50 |
pv 3 5 8 |
p |
|
3. Makró |
t 6 30 |
ad 10 |
gy 85 0 40 9 50 |
pv 3 5 8 |
p |
|
4. Makró |
t 6 50 |
szh 1 |
be 9 5 |
pv 3 5 8 |
p |
gy 85 0 40 50 |
|
5. Makró |
pta 132 132 132 132 1 |
k 22 |
pta 132 1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled #76. |
2: savlehelet használata ha ellenfeled #85. |
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #135. Prioritás: 100. |
6: Lõfegyver használata ha ellenfeled #94. |
7: savlehelet használata ha ellenfeled #301. Prioritás: 111. |
8: savlehelet használata ha ellenfeled #36. |
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #138. |
10: Lõfegyver használata ha ellenfeled #42. |
11: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. |
12: Lõfegyver használata ha ellenfeled #84. |
13: Lõfegyver használata ha ellenfeled #154. Prioritás: 101. |
4: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v, kevesebb, és ha egy ellenfél
ép-je 8 alatt van, és ha ép-d 90% alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:150% ép:50%;
PV 6;
PSZ 46 47 48 65 57
54;
BA 418;
L 5 233 168 61 37 50;
HE 1;
PTA 131 131 128 128 128;
PTB
128 128 128 128 128; Csarnokban HO 0;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (4. épület),
#17 (9. épület), #18 (3. épület), #20 (7. épület), #25 (2. épület),
#30 (8. épület), #282 (76. forduló), #394 (76. forduló), #467 (76.
forduló), #482 (76. forduló), #223 (77. forduló), #327 (77. forduló),
#246 (77. forduló), #377 (78. forduló), #406 (78. forduló), #481 (79.
forduló), #473 (79. forduló), #213 (80. forduló), #367 (80. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz díszes fejpántja (#29006) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1
a gyorsaság kerek pajzsa (#3761) |
|
1 a káosz borzalmas pajzsa (#26274) |
|
1 a kobra vándorcsizmája (#7421)
|
|
1 a mágus csatos öve (#10166) |
|
1 a mágus vas lemezpáncélja (#10001) |
* |
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje
(#29366) |
* |
1 a sólyom zangrozi csizmája (#29473) |
* |
1 a szívósság zöld köntöse (#14651) |
|
1 a titán halotti maszkja (#5591)
|
|
1 az egészség utazóköpenye (#2936) |
|
1 az elefánt halotti maszkja (#16391) |
* |
1 az enyészet csatos öve (#23216)
|
|
1 az enyészet pajzsa (#23110) |
|
1 az enyészet utazóköpenye (#23186) |
|
1 az enyészet vándorcsizmája (#23171)
|
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk
(#232) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz koponya amulettje (#29100) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a kobra ezüst nyaklánca (#7482) |
|
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) |
|
1 a sün ezüst fülbevalója (#25107)
|
* |
1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség aranyozott fülbevalója
(#21958) |
* |
1 ametiszt szkarabeusz (#163) |
|
100 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az enyészet háromszögszimbóluma
(#23262) |
* |
1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277) |
|
1 az enyészet nyaklánca (#23230)
|
* |
1 az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) |
* |
1 az ügyesség malachit karkötõje (#2591) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
52 drágakõ (#2) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
94 hamis arany (#809) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) |
|
1
ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
2 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
18 aranydukát (#437) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
1 harmadik kulcsdarab
(#228) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 õskõ (#8)
|
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a mentát nehéz nyílpuskája (#12987) |
* |
1 a szalamandra barbár lándzsája
(#26081) |
* |
1 a törpék hosszúkardja (#6717) |
|
1 az enyészet görbekardja (#23366) |
|
1 az enyészet gyalogos lándzsája
(#23382) |
|
1 az ügyesség rövid tõre (#2652) |
* |
8 ében nyílpuska (#133) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
12 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
11 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka
(#27) |
|
14 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kék mitinda (#255)
|
|
8 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
4 mátekel gomba (#21)
|
|
4 méregellenállás itala (#51) |
|
10 mézfû (#29) |
|
5 muskil (#37) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
13 ragálygomba (#26) |
|
8 rémcserje (#34)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala
(#55) |
|
10 sötét mák (#23) |
|
2 szemani gomba (#36) |
|
16 tejfonál (#28) |
|
49 üvegcse (#14) |
|
10 velparaj (#35) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 barna manakõ (#149) |
|
12 ekinda haj (#147) |
|
8 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
1 molad púp (#16)
|
|
21 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
6 pirgamit (#152) |
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
1 xenópete (#278) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az entek
vándorcsizmája #9671 (9), a harcos szimbóluma #7960 (4), a sólyom szárnyas
sisakja #29427 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 kék mitinda (#255), 1 liánvirág
(#24), 2 sötét mák (#23), 1 nordkristály (#146), 4 muskil (#37), 1
xenópete (#278), 1 csontamulett (#1197), 2 fehér gyógyital (#50), 1
szemani gomba (#36), 12 hamis arany (#809).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1030 arany (#1), 3 sárga gyógyital
(#61), 7 elektronit (#141), 5 yeti csont (#160), 8 szójer csáprágó (#231).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GALETKI BÁRD (118. ELLENFÉL) A bárd klán egyik névtelen tagja, nem mondhatjuk,
hogy egy harcra, mindennapos küzdelemre képzett galetki: inkább a verselésben,
énekmondásban járatos, hús helyett zöldségeket fogyaszt. Fegyvert még sosem
fogott a csápjaiban, legfeljebb lantot. Persze azért tisztában van az elemi
önvédelem fogásaival.
MÉLYSÉGI ENT (133. LÉNY) Hajdan óriási fák nõttek a felszínen, a napsütésben.
Akkoriban éltek Ghallán olyan teremtmények, amelyek a fákhoz voltak hasonlatosak,
de intelligenciával bírtak, és képesek voltak a helyváltoztatásra. A fákkal
együtt azonban az entek is kipusztultak, hiszen napfény nélkül képtelenek
létezni - kivéve a mélységi enteket, amelyek még az Ellenség megérkezése
elõtt a sötét utat választották, tiszta aurájukat beszennyezték és nemhogy
nem volt szükségük a napfényre, hanem irtóztak tõle. Ezek az irdatlan vastag
kérgû, lassan mozgó, de borzalmas erejû teremtmények visszahúzódtak a hegyek
mélyére, és csak nemrégiben bukkantak rájuk a mélyebb járatokban vadászó
galetkik. A mélységi ent irdatlanul kemény ellenfél, egyetlen csapásával
képes péppé zúzni a lárva szintû galetkiket - úgyhogy vigyázz, ha ezzel
a lénnyel kezdesz!
ZOMBI HERCEG (140. LÉNY) A halálon túli élettel játszadozó nekromanták
hamar ráébredtek, hogy igazán hatalmas élõhalottakat olyan halandók holttestébõl
hozhatnak létre, amelyek életükben is nagyhatalmú lények voltak. A zombi
"hercegek" persze nem igazi hercegek voltak életükben, de általában majd
mindegyik nagyhatalmú, legalább 7-8. szintig eljutó galetki volt. Amikor
a nekromanták megunják játékszerüket, vagy esetleg kiderül, hogy nem képesek
irányítani teremtményüket, a zombi hercegek beszabadulnak valamelyik szint
csatornarendszerébe, hogy a halandók húsával táplálkozva, egyre hatalmasabbra
növekedjenek.