Karakterszám: |
2088 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
80 |
Játékhét: |
84 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
139 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. júl. 3. 9h:33' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. júl. 6. |
|
E-mail!
ALFONZ D'BRISON KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
2. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Jose D'Brison Baro vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik.
Döbbenten bámulsz magad elé.
**
2. NAP ** Bezörget hozzád
Blod az Ében Vérvadász, egy hosszú, ezüsthajú
zöld szemû csillogó ébenfa bõrû vidám de mindenre kész férfi. A Mágusok
klánjának mágustanonc rangú tagja. Tárgyai: fekete csizma, szivárvány karkötõ,
szárnyas sisak, Enyészmester, díszes villámöv, a gólem lovagi lemezpáncélja,
a gólem díszes köntöse, a tárgyalás gyûrûje, az entek csepp fülbevalója,
az entek nagy pajzsa, ozin fülkarika, a hatalom csonttõre. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Blod az Ében Vérvadász
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
**
2. NAP ** Felkeresi barlangodat
Cseles Csenge, egy kedves, mosolygós,
hirtelen haragú, locsi-fecsi nõ. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú
tagja. A következõket látod nála: a tökéletesség bronz mellvértje, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, a szívósság könnyû íja, a tökéletesség amulettje,
szivárvány karkötõ, a kobra csepp fülbevalója, a küzdelem köpenye, kék
gömb, a tárgyalás gyûrûje, az élet vándorcsizmája, ozin fülkarika, Rogan
karkötõje, a mutáció gyémántja, Xantin ezüstöve, a sün sárgaréz nyaklánca,
az elfek halotti maszkja. A csapdád láthatóan kisült rá (22 sebzés). Enyhe
meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Cseles Csenge mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tombolást. Heves kézmozdulatok közepette Cseles Csenge elmormol egy féreg
érintését. Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. Cseles Csenge
60 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Dodi, a mélységi gnóm elmond egy energiatüske
varázslatot.
Sebzõdsz 10 ép-t. Az óriás skorpió Cseles Csengét rohamozza.
A sáskaharcos megközelíti Dodi, a mélységi gnómot. Az óriás skorpió Cseles
Csengét támadja. A sáskaharcos Dodi, a mélységi gnómot támadja. Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Cseles Csenge
69
ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Cseles Csenge maradék erejét is elvesztve elterül.
Dodi, a mélységi gnóm a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos
kéz! Az óriás skorpió
sebzõdik 1 ép-t. A sáskaharcos
4 sebzést kap. Az
óriás skorpió Dodi, a mélységi gnómot támadja. Dodi, a mélységi gnóm
kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriás skorpió: 23/1,
a sáskaharcos: 0/4.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 3%. Cseles Csenge
megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Rudas Matyi, egy bizarr, lucskos, puritán,
lefitymáló, gombáslábú, ordenáré, vad férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kemény bõrpáncél, a tudás zafírja,
az egyensúly gyûrûje, a harcos malachit karkötõje, szivárvány karkötõ,
a gladiátor csonttõre, khaldoran öv, a füvész köpenye, a tárgyalás gyûrûje,
bronzmedál, Rogan karkötõje, a torony sárgaréz nyaklánca, a sebezhetetlenség
fekete csizmája, az óriás szarvas sisakja, a regenerálódás amulettje,
ozin fülkarika. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Rudas Matyi már egy
ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
6. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Hangya, egy csiricsáré ruhás,
állandóan vigyorgó, az est szellemével mélyen átitatott férfi. A Tudósok
klánjának helyettes oktató rangú tagja. Tárgyai: fekete csizma, a füvész
köpenye, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, a gladiátor karikaszimbóluma,
a tudás zafírja, a harcos láncinge, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, a tárgyalás
gyûrûje, Rogan karkötõje, a sebesség sárga öve, szerencsekõ, a küzdelem
csontmaszkja, az erõ amulettje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze éberség szakértelemben való jártasságotokat. Felbéreltek egy tolvajt,
hogy próbáljon mindenfélét elcsenni tõletek (persze azzal a feltétellel,
hogy utána mindent visszaad). Lássuk, ki az éberebb, kitõl tud a tolvaj
kevesebb dolgot eltulajdonítani! Mindketten a barlangotokban üldögélve
várakoztok. Letelik a próbára szánt idõ. Összesítitek az eredményt: Hangya
volt a jobb!
**
7. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
sárkányvirág.
**
8. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Jose D'Brison Baro vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
13. NAP ** Bejön a barlangodba
Xerxész a Fenevad, egy hihetetlenül kigyúrt,
félelmetes félszemû, brutálisan kegyetlen férfi. A Pszionicisták klánjának
meditátor rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje,
bõrpáncél, a mágia amulettje, Xantin bõröve, ozin fülkarika, az erõ szürke
maszkja, a mágus utazóköpenye, szivárvány karkötõ, hosszú íj. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Xerxész a Fenevad csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 4096.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 11.* Donanor Drahhba felköltözött a következõ szintre.
*jún. 11.*
Legator Godart gyõzelmet aratott Bob Roonie felett.
*jún. 12.* A Mágus
felköltözött a következõ szintre.
*jún. 13.* Drákó, a Zoral csatában legyõzte
Dark Hairt.
*jún. 13.* Drákó, a Zoral transzformáció tulajdonsága 11 lett,
elsõként a szinten.
*jún. 13.* Aquinnes Dha'khana felköltözött a következõ
szintre.
*jún. 18.* Alba Regina és Zuck pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*jún. 18.* Asmodeus és Nosean pszi párbajt vívtak.
Asmodeus került ki gyõztesen.
*jún. 18.* Pusztító Végzeted felköltözött
a következõ szintre.
*jún. 20.* Napsugár Nadis felköltözött a következõ
szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 18.* Avvocato Terrasini és Hüngyõ Corleone megküzdöttek egymással,
és Avvocato Terrasini gyõzött.
*jún. 19.* Cyron Achenar csatában legyõzte
Mesés Illatot.
*jún. 21.* Cyron Achenar pszionikus párviadalban legyõzte
Deth Stryke-ot.
*jún. 21.* Cyron Achenart kis híján megölte egy tycharonid.
*jún. 25.* Avvocato Terrasini és Thorgad megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*jún. 25.* Fire Raptor csatában legyõzte Dolly a klónozott
birkát.
*jún. 26.* Csáth Géza mellé szegõdött egy mahomohi.
*jún. 28.*
Kronx és Tûzvirág pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*jún.
29.* Agyvihart legyõzte harcban egy fekete özvegy.
*júl. 2.* Avvocato
Terrasini gyõzelmet aratott Harry Potter felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
kno 45 14 |
45. képességre 14 képességpont |
Elköltesz 14 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 9. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
h 8 45 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 10. szintre nõtt. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
hp 4 30 1 0 80 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: sorvasztás t.var. ha a harc
1. köre van. Prioritás: 80. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz
le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A sötétbõl
furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád.
A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással
ráveted magad. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82) [aura: 7-es méretû
12-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy sorvasztást. Az arhomad varangy ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.)
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! Az arhomad varangy elmormol
egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot.
Az óriás skorpió elindul az arhomad varangy felé. Az óriás skorpió az arhomad
varangyot támadja. A sáskaharcos az arhomad varangyot támadja. Méreg: Az
arhomad varangy
sebzõdik 8 ép-t.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az arhomad varangy
69
sebzést kap. (-8 vp.) Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriás skorpió: 3/0,
a sáskaharcos: 2/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Szolgáidnak 5% jut. Az óriás skorpió
habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 230.]
v 163 203 6367 |
163. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kineport varázslatot. Kineporttal átküldöd az átokkövet ÉjHercegnõ
részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
ep 9 39 6 |
építed a 9. épületet 39 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a bányagép felhúzását. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! [36 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
sz 15004 |
szövetség parancs |
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat Jose D'Brison
Baro szavazataiból. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
be 12 0 28571 28541 |
meglátogatod a 12. épületet |
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Használd a sorvasztás varázslatot
húsz alkalommal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy
képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk
bízni téged: 1.) R'eswuya, egy nyomorúságos orgling sámán nemrégiben azt
a kijelentést tette, hogy mágikus hatalma még a galetki varázslókéit is
meghaladja. Tanítsd tisztességre ezt az orgling csúszómászot! (18-as Klánkaland).
[Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) Amennyi varázslatot használsz mostanában,
bizonyára töméntelen varázspontot használsz el minden nap. Ezt persze csak
akkor tudod fedezni, ha Mágia tulajdonságod elég magas - így valószínûleg
Mágia tulajdonságod már most is húsz körül van.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
be 12 |
meglátogatod az 12. épületet |
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as Mágia tulajdonságot!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Valószínûleg mostanra már hatalmas tartalékokat halmoztál fel varázskõbõl.
Mi mindössze egy ilyen kövecskét kérünk tõled.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
cs 50 0 162 |
csapdaállítás 50 TVP-ért |
A barlang bejáratához sétálsz. Csapdát fogsz állítani. Hosszasan dolgozol,
míg végül elkészülsz. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy mágikus
csapdát. (-19 vp.) Csapdád (50 TVP-s) rejtettsége: 10, sebzése: 36-44.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]
a 5808 1090 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Raistlin részére 1 maszkot. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 101.]
a 4612 129 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 1 díszes rézkulcsot. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 101.]
a 4612 146 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 1 nordkristályt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 101.]
a 4612 212 3 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 3 nohnetár gumót. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 101.]
a 4612 161 10 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 10 lemúr hártyát. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 101.]
a 4612 15 6 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Jose D'Brison Baro részére 6 bolhedor szárnyat. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 101.]
a 9973 25826 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Alystair D'Brison részére 1 a szalamandra vassisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]
a 9973 33 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Alystair D'Brison részére 1 elfu mohát. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 101.]
a 9973 23 4 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Alystair D'Brison részére 4 sötét mákot. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 101.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen
220 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 101 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
339 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Alfonz D'Brison, egy jókedvet sugárzó, virágokat hintõ, majd
két méter magas és enyhén duci férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 80. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (10) / 0.10 |
[2] IQ: |
16 (19) / 1.80 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.65 |
[4] egészség: |
7 / 6.86 |
[5] mágia: |
16 (21) / 3.40 |
[6] gyorsaság: |
7 (9) / 5.39 |
[9] Méret/ép: |
103 (104) / 104 |
Min. méret: |
80 |
Barlangméret: |
103 |
|
|
Varázspont: |
236 / 187 |
Képességpont: |
23 / 39% |
Hõsi pont: |
72 (1) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
46% |
Galetki erõ: |
431 / 237 |
Hírnév : |
1303 |
Jóllakottság: |
77% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
31 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
17 (1) |
Torzsz. csaták: |
407 (1) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
333 (1) |
Leölt torzszülött: |
538 (1) |
Pszi csaták: |
20 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
17
(0) |
Ájulások száma: |
3 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (29)
Speciális képességeid:
+29 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)!
(összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!
3.) Hozz egy varázskövet! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
1 / 0 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
9 (13) / 1 |
[25] bûz: |
10 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
10 / 0.90 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.85 |
[47] zárnyitás: |
6 / 2.07 |
[48] mászás: |
7 / 2.63 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 2.14 |
[51] transzformáció: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
6 / 2.21 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.31 |
[54] kereskedelem: |
6 / 4.11 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.81 |
[57] gyógynövények: |
5 / 1.33 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.30 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.50 |
[60] pszi támadás: |
8 / 3.44 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.49 |
[63] éberség: |
2 / 0.63 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.72 |
[65] álcázás: |
7 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.81 |
[67] régészet: |
7 / 3.46 |
[68] zene: |
8 / 0.90 |
[69] tanulás: |
5 / 3.41 |
[70] idézés: |
2 / 0 |
[71] javítás: |
6 / 1 |
[72] építés: |
2 / 1.66 |
[73] felderítés: |
3 / 0.83 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
5 (6) / 0.06 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 6.46 |
|
|
Végzetpenge |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (4) / 0 |
[36] csábmosoly: |
1 (4) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.40 |
[37] egokínzás: |
1 (4) / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
6 (9) / 0.08 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (4) / 0.40 |
[10] energiatüske: |
4 (7) / 0.86 |
[156] éhínség: |
1 (4) / 0 |
[29] életszívás: |
10 (13) / 0.69 |
[17] gránitbõr: |
1 (4) / 0 |
[13] jégcsóva: |
6 (9) / 4.02 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.18 |
[163] kineport: |
1 (4) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (6) / 0.60 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 (10) / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 (5) / 0.71 |
[158] láth. észlelése: |
1 (4) / 0.47 |
[165] manafókuszálás: |
3 (6) / 0.18 |
[162] mágikus csapda: |
3 (6) / 0.08 |
[28] óriáserõ: |
1 (4) / 0 |
[128] pszi csáp: |
8 / 0.80 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.44 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.44 |
[159] szellemidézés: |
2 (5) / 1.64 |
[19] tûzfal: |
1 (4) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
17 (20) / 3.03 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
22 villá |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] óriás skorpió |
50/50 |
190% |
150% |
4 / 0.37 |
harcol |
[2] sáskaharcos |
42/42 |
128% |
113% |
1 / 0.26 |
harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
le 142 |
kf 10212 |
p |
x 10 |
x 10 |
p |
|
|
3. Makró |
v 154 |
v 159 4121 3 |
le 10212 |
kf 142 |
t 52 16 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villá t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 93. |
2: villá t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 92. |
5: villá t.var. ha ellenfeled #6. Prioritás: 99. |
6: villá t.var. ha ellenfeled #135. Prioritás: 98. |
9: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 80. |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30, Prioritás: 96, és ha ellenfeled
#30, és a harc 2. körétõl. |
7: életszívás t.var. a harc 3. körétõl, Prioritás: 30, és ha 1 vagy kevesebb
ellenfél van, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 15. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 10 27;
VI erõ:150% ép:35%;
PV 3 5 8;
PSZ 47 45 66 63 54 48;
HE 1;
PTA 131 128 128 128 128;
PTB 128 128 128
128 128;
I 40;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 5808 1090 1; A 4612 129 1; A 4612 146 1; A 4612 212
3; A 4612 161 10; A 4612 15 6; A 9973 25826 1; A 9973 33 1; A 9973 23 4;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 10 sebzés: 36-44
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 bõr mellvért (#1046)
|
* |
1 a védekezés vándorcsizmája (#4721) |
* |
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 villámöv
(#172) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
1 a sün utazóköpenye (#24986) |
|
1 a szalamandra
vassisakja (#25826) |
* |
1 a mágia díszes fejpántja (#3356) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
2 törpe
pikkelyvért (#4) |
* |
1 ében láncing (#134) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
|
1 az entek köpenye
(#9685) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 díszes köntös (#1153)
|
|
1 a lich kerek pajzsa (#11861) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 csatos
öv (#1166) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 kristályamulett
(#130) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
1171 arany (#1) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
60 drágakõ (#2) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
* |
1 a mágus háromszögszimbóluma (#10212)
|
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 Rogan
karkötõje (#145) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
* |
1 az erõ
szimbóluma (#1660) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 a mágia smaragdja (#153) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 varázskõ (#210) |
|
1 mandolin (#19) |
|
7 fekete dukát (#218) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 idõkristály (#219) |
Fegyverek |
|
1 a gladiátor görbekardja (#6266) |
|
7 kerek kõ (#11) |
|
1 kard (#1315)
|
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
1 íj (#1270) |
|
5 sziklarepesz (#13) |
|
1 a sólyom görbekardja (#29666) |
|
1 kés (#5) |
|
1 fogazott tõr (#6)
|
* |
1 Végzetpenge (#215) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 a bölcsesség csonttõre
(#17951) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 a pontosság könnyû íja (#4421) |
|
1 a ragadozó
hosszú lándzsája (#20233) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 a tûz gyalogos lándzsája (#22482) |
|
1
ében nyílpuska (#133) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
1 az energia csonttõre (#18851) |
|
1 ében tündekard
(#132) |
Varázsitalok és füvek |
|
14 mátekel gomba (#21) |
|
21 winropu moha (#22) |
|
3 liánvirág (#24)
|
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
4 sötét mák (#23) |
|
2 csótányláb (#25) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
6 hónakkupók (#30) |
|
2 védelem itala (#59)
|
|
8 mézfû (#29) |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
1 elfu moha (#33) |
Egyéb kacatok |
|
10 lemúr hártya (#161) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
3 nordkristály (#146)
|
|
6 bolhedor szárny (#15) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
19 õsi relikvia
(#17) |
|
7 mandibula (#157) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
2 ekinda haj (#147) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
2 elektronit (#141) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FELEJTÉS VARÁZSLAT A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás:
a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat
a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi
képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat
csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR
paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még
egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést
használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból
elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t
egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t
nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük
meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik,
az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi
épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36) Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség:
100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9),
Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy
hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet.
A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun
fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A
Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy
lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki
számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent,
hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát.
Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják.
LÉLEKENERGIA GENERÁTOR (#37) Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség:
200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb
(#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni
végre a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré
magas márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát
megkötni képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló
feszül, amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális
hártyát feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus
energiák kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik
az ezüsthálón feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai
egyenlõen megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként
+1 KNO-t fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz
a kör végén.
Figyelem! Ha egy épületbe beleépíted a minimumot, majd az
épület ezután épül fel, az épület képessége nem kezd automatikusan mûködni
számodra, az építkezés sikerét a program még nem regisztrálja - ilyenkor
még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe, vagy újabb építésbe kell fognod,
jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél. Például, beleépítesz 250 TVP-t a
lélekenergia generátorba. Társaid felépítik a következõ körben. Amikor
legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1 TVP-t, vagy kezdd el egy másik
épület építését, ha a kör végén már meg akarod kapni a kno-t! Fontos még,
hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot, és a szövetségbõl kilépsz,
mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha semmit sem dolgoztál volna.