Karakterszám: |
5287 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
76 |
Játékhét: |
96 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
701 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. már. 16. 9h:14' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. már. 19. |
|
E-mail!
CICABABA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Épp hozzád néz be
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ,
goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista
rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a káosz
borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a
bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly
gyûrûje, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika,
Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
**
2. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
mézfû.
**
8. NAP ** Az Ördög bal keze ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, éhínség parányi gyöngye!
**
10. NAP ** Nem átall háborgatni
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a káosz
borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a
bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca,
ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás
gyûrûje, Végzetpenge, a gepárd bõr mellvértje. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nyilvánvaló: Bika Ida, a dúvad a vesztes.
**
14. NAP ** Crywol ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
spanyolcsizma!
**
17. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a
barlangodba, és ellopott tõled 1 sötét mákot.
**
21. NAP ** Crywol ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
átokkõ!
Táborozásod alatt látogatót kapsz! A bolond, belesétált csapdádba, és 21
ép-t sebzõdött! Ellenfeled egy orgling sámán (#101) (izzó aranyszínû aura
veszi körül).
*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy pengefalat. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az orgling sámán elvarázsol
egy titánok szelét. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az orgling
sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az orgling kutya feléd mozog.
Az orgling kutya
sebzõdik 63 ép-t a pengefaltól. Az orgling kutya holtan
terül el.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz
18 ép-t. Gyógyítja az orgling sámánt (+18 ép). Elõhívsz egy szellemkalapács
varázslatot. Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.)
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz
18 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 3 ép-t. Magadban motyogva, létrehozol
egy szellemkalapácsot. Az orgling sámánt védi rezisztanciája. (-10 vp.)
*** 5. KÖR *** Az orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot.
Sebzõdsz
18 ép-t. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
Az orgling sámán rezisztálja. (-10 vp.)
*** 6. KÖR *** Az orgling sámán ellõ egy életszívás varázslatot.
18 életpontnyit
sebzõdsz. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
Az orgling sámán rezisztálja. (-10 vp.)
*** 7. KÖR *** Magában motyogva, az orgling sámán létrehoz egy életszívást.
18 életpontnyit sebzõdsz. Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot.
Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.)
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el
a torszülötteket.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 19846.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú,
sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 9.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Büdös Vöröst.
*feb.
9.* Fenrokhazant Tsinborongi gyõzelmet aratott Grath felett.
*feb. 10.*
Cy Bon Tom és Lirian pszi párbajt vívtak. Cy Bon Tom került ki gyõztesen.
*feb. 11.* Leph Arlone a szétszórt és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes
kalandot.
*feb. 12.* Rémálom teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi
iskolában kapott.
*feb. 13.* Cy Bon Tom és Grath pszi párbajt vívtak.
Cy Bon Tom került ki gyõztesen.
*feb. 13.* Rémálom csatában legyõzte Grathot.
*feb. 16.* Zsebibaba Baby teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban
kapott.
*feb. 18.* Cy Bon Tom jéglehelet tulajdonsága 45 lett, elsõként
a szinten.
*feb. 20.* Fenrokhazant Tsinborongit rajtakapták, ahogy lopni
próbált.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 23.* Lord Khalel csatában legyõzte Roxánát.
*jan. 27.* A Remény
Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
*jan.
30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Csillagszemût.
*feb.
2.* Fortian és Raiden Nagyúr megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött.
*feb. 5.* Dart Mahul pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus
felett.
*feb. 9.* Theo és Rip Imhotep Kázmér pszi párbajt vívtak. Theo
került ki gyõztesen.
*feb. 11.* Köpködõ Méregzsák és Swami Belananda Yogi
pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 19.*
Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Yula Vaynikot.
*feb.
20.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*feb. 25.* Köpködõ
Méregzsák és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák
került ki gyõztesen.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Leveszed a zangrozi csizmát. Felveszed a spanyolcsizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]
l 50 149 58 59 63 65 |
lopás preferencia: |
Minimum 50 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 149, hatalom kék itala,
védelem itala, zöld manaital, 65.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 459.]
sz 15040 |
szövetség parancs |
Belépésedet kéred a 15040. szövetségbe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]
sze 2 |
2. szolga elbocsátása |
Elbocsátod agglomerátort. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná
a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 4 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp
sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
rémcserje nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy
szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû,
kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának színész rangú
tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség
kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a természet háromszögszimbóluma, a tûz
ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin
ezüstöve, a káosz nagyhatalmú sisakja, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit
karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott
kardja, a bölcsesség csepp fülbevalója, a sólyom tõre, a gyorsaság vándorcsizmája,
a sólyom márványgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez
a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Muninn csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 454.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába,
pezseg az élet! Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel,
és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik.
Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd
valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû
felmászni, de valószínûleg megéri!
(467. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Megkönnyebbülsz,
nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Moha a "balfék", egy zöld köpenyes,
õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi. [aura: 9-es animáció.] A Tudósok
klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: a gepárd csonttõre, a gyõzelem díszes karkötõje, a sólyom
ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a sólyom átlátszó köntöse, az ellenállás
gyalogos lándzsája, a káosz urának gyûrûje, Földanya márványgyûrûje, a
sólyom lovagi lemezpáncélja, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom szürke
maszkja, hõsi jelvény, a majom aranyozott nyaklánca, a sólyom ezüst fülbevalója,
a sebesség vívótõre, kék gömb, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség márványgyûrûje,
az ellenállás háromszögszimbóluma, Ödlerkbél íj. Hirtelen felriad! Ajjaj,
mégiscsak harcolnod kell. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Moha a "balfék" céloz, és lõ rád.
(5 találattal 411 sebzést
okozott.) Ájultan a földre zuhansz. Volt rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy villámsújtás. Moha a "balfék"
20 sebzést kap. Halálosztó,
a quwarg katona Volt felé mozog. Hóhér, a húsevõ növény megközelíti
Voltot. Halálosztó, a quwarg katona Voltot támadja. Volt lebénult.
Volt halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 194 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 20/65.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
[-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+66 életpont.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 410.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Na végre, találtál
egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az
odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Húh, majdnem elkerülte
a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Eraden, egy szikrázó tekintetû,
acélkék pikkelyekkel borított férfi. A Pszionicisták klánjának tudatvizsgáló
rangú tagja. Tárgyai: az egészség nyaklánca, az ellenállás sárgaréz nyaklánca,
a mentát csepp fülbevalója, a mentát gyöngye, a légzés malachitgyûrûje,
a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, az ellenállás csatos
öve, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, ében láncing. Hirtelen felriad!
Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Eraden mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást.
Eraden ellõ egy óriáserõ varázslatot. Magában motyogva, Volt létrehoz
egy villámsújtást. Eraden
22 sebzést kap. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus
energiákat, elvarázsolsz egy pengefalat. (-10 vp.)
*** 2. KÖR *** Volt ellõ egy villámsújtás varázslatot. Eraden rezisztálja.
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Eraden
megúszta! (-10 vp.) Eraden Volt felé mozog. Eraden
63 sebzést kap a pengefaltól.
Eraden összerogy.
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [A csatában összesen 63
sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: Volt: 22/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak
is jut 42%. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz
más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Rémálom, egy rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû,
mogorva férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A KANKURENCIA
szövetségbe tartozik. Felszerelése: óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, görényfarok,
a törpék márványgyûrûje, a háború köve, a küzdelem ezüst nyaklánca, aréna
kõ érme, a sas malachitgyûrûje, a kígyó csillogó fejpántja, arany porontyköpeny,
a küzdelem zangrozi csizmája, Örökkévalóság Zafírja, ozin fülkarika, az
ellenállás könnyû íja, a gepárd kõamulettje, az ellenállás keresztszimbóluma,
a kobra díszes karkötõje, a gólem malachitgyûrûje, a gólem szöges öve,
a küzdelem ónix karkötõje, Thór bíbor láncinge. Fel sem tûnik, hogy elveszted
az éhínség parányi gyöngyét. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány
lapul a zsákodban! Köszönés helyett ezt kiáltod: "Nõjön be az orrod lika!"
Õ rögvest kontrázik: "Te gerinctelen puhány!" A következõvel folytatod:
"Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Nem késik
a válasszal: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!"
Nem habozol, máris mondod: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat
sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Azonnal visszavág: "Hallottam,
hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi,
felülmúlhatatlan etalon leszel!" Jól odamondasz neki: "Te bélrákos szellentõgép!
Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt
nyújt nálad?" Azonnal visszavág: "Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad
kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?"
Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered,
Rémálom volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 390.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Nincs más dolgod,
mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Crywol, egy hosszú, fehér hajú, kreol bõrû, zöld szemû,
magas, kisportolt, komor tekintetû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú
tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran
öv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ében láncing, a tolvaj nyaklánca,
a harcmûvész fekete csizmája, az elefánt ezüst fejpántja, a harcmûvész
átlátszó köntöse. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a spanyolcsizma.
Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Üdvözlõ
mondatod: "Te aszott torzszülött!" Azonnal visszavág: "Te göthös hernyó!"
Jól odamondasz neki: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Azonnal
visszavág: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Nagy
levegõ után ezt kiáltod: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki
fuldoklani kezd a szagtól!" Dühösen kiabálja vissza: "Olyan undorító vagy,
mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél,
te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Jól odamondtál neki! Crywol
csak hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Crywol dühös pillantást vet
rád. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]
pv 5 4 3 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs
kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges,
egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 380.]
m 7 11 8124 1111 4141 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,11) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 124) A legközelebbi feladat megoldásánál 124 lesz a válaszod.
(M 7,10) Északra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy
szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek!
Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A
kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 84 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 54 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 55 százas lépés után érkezett
meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment
haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út!
Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hosszasan
gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [124] A szellem kifejezi elismerését.
Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 7,9) A következõ terem északra van, így arra mész. Körülnézve elõször
nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal.
Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén leguggolsz,
úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját.
(vesztesz 23% lélekenergiát.)
(M 7,8) Északra mész. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a
padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy
gyertya. Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed
támad! (+20% jóllakottság.)
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 360.]
m 7 10 2212 3232 1131 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,10) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8,10) A folyosó keletre visz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a
következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled
egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Volt létrehoz egy villámsújtás
varázslatot. A tüskés hólyag
5 ép-t sebzõdik. Elmormolsz egy pengefal varázslatot.
(-10 vp.) A tüskés hólyag rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával.
Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád jobb csápjával. El sem talált, haha.
Ostorként csattant bal csápjával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás). Körbe-körbe forgatva üt
jobb csápjával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Volt létrehoz egy villámsújtás
varázslatot. A tüskés hólyag
8 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A tüskés hólyag
53 sebzést kap. (-10
vp.) A tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció
közepette darabokra robban.
Sebzõdsz 10 ép-t. Volt
5 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 13/5.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%).
Szolgáidnak is jut 31%. Viszed, ami mozdítható: 37 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+19 életpont.)
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
be 4 71 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere,
egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze
a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén
az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
kno 71 3 |
71. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
k 2 15 9 217 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Ellátogatsz a boltba. Épp nincs bent más vásárló! Közelebb
hajolsz a boltoshoz, és suttogóra fogod a hangodat:
- Nincs még valami
tiltott árud, a pult alól? - a boltos elõször gyanakodva mér végig, de
aztán felcsillan a szeme, látszik, hogy megismert. Pillanatnyi habozás
után benyúl a pult alá, és elõvesz egy varázskövet.
[Kereskedelem próba
10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Igyekszel csalódott arcot vágni, és megjegyzed:
- Csak ennyi? Semmi õskõ?
- és már fordulsz is el.
- Várj! - kiált utánad a boltos. - Többet ér
ez, mint egy õskõ! - azzal hosszasan nekilát, hogy a varázskõ elõnyeit
ecsetelje az õskõvel szemben. Unottam hallgatod, végül megkérdezed:
-
Biztos, hogy õsköved nincs?
- Várj, 800 aranyért a tied lehet! - megvetõ
mosollyal megrázod a fejedet, és már indulsz is. Úgy látszik, a varázskõ
tényleg nem annyira kapós, mint az õskõ! A kereskedõ utánad kiállt: - Rendben,
legyen 700! - visszafordulsz.
- Nem tudom, érthetõ-e, de nem akarok venni
varázskövet. Ha nagyon rám akarsz sózni egyet, rendben, van rá 300 aranyam,
de ennél több nem... - A kereskedõ szemében mohóság csillan, látszik, ráébredt,
még köthet üzletet. Elõrohan a pult mögül, és óbégatni kezd:
- 300 arannyal
akarod kiszúrni a szememet? Tönkre akarsz tenni? Mivel szolgáltam én erre
rá? Maholnap becsukhatom a boltot, ha ez így folyik tovább... No rendben,
legyen 600, de ez az utolsó ajánlatom!
- Nem hatnak meg a sirámaid, sunyi
kereskedõ, te is tudod, hogy már 400 arannyal is rémületesen túlfizettelek,
és betegre kerested magad vele! Na jó, már itt sem vagyok, látom, nem tudunk
megállapodni! - hallod, ahogy a fogát csikorgatja a boltos, majd kipréseli
magából:
- Ötszáz. Egy garassal sem kevesebb, inkább fellógatom magam,
vagy én használom fel, de nem adom olcsóbban. - megfordulsz, megvakarod
az álladat, mintha tényleg gondolkodnál. Végül a boltos kitartott tenyerébe
csapsz.
- Rendben van, de csak azért fogadom el, mert ilyen szórakoztatóan
tudsz alkudozni! Megnézem, van-e nálam ennyi pénz.
[Tárgyhasználat: 500 arany]
A kereskedõ a pénz számolása közben szélesen mosolyog. Látszik rajta, hogy
még így is jó üzletet kötött! De azért te sem panaszkodhatsz: 500 arany
egy varázskõért tényleg nem sok.
(+1 hõsiesség pont.)
(15. kaland:) Nekiindulsz, hogy pirofoszfátot szerezz. Az akadémián részletes
útmutatót kapsz, ezért nem okoz nehézséget a mélyen fekvõ barlangjáratokig
való eljutás. Kiderül azonban, hogy egy dolgot nem említettek az akadémián:
a járatokba való bejutás egy igen igen szûk alagúton keresztül történik!
Igencsak be kell húzni a hasadat, ha át akarsz itt férni.
[Rugalmasság
próba 13-as küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nehezen ugyan, de sikerül annyira apróra összehúzni magad, hogy annak
még egy fakír is a csodájára járhat. Araszolva, lassanként, de átjutsz
az "üvegnyakon". Odaát, a pirofoszfát barlangokban, már várnak rád az elementál
fattyak. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Volt ellõ egy villámsújtás varázslatot. Az 1. nagyobb elementál
fatty immúnis a varázslatra. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy
pengefal varázslatot. (-10 vp.) Az 1. nagyobb elementál fatty rád veti
magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(23 ép-t
sebzõdtél). A 2. nagyobb elementál fatty Voltot támadja. Volt hörögve
elterül.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
Az 1. nagyobb elementál fatty
53 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az 1. nagyobb
elementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
elborít tûzleheletével.
(20 ép-t sebzõdtél). A 2. nagyobb elementál fatty
rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(24 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 0/23.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30
aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+65 életpont.)
(9. kaland:) Amikor ellátogatsz a hivatalba, audienciát kérve, a kezét dörzsölõ
Torgafuli Asheron máris fogad téged, majd a palota alagsorába kísérnek.
Odalent a helytartó bemutat téged Wontatot Operhának, aki a palota személyes
kalandmestere. Operha így szól hozzád:
- Cicababa, elsõ feladatként egy
csapdát kell megtalálnod és hatástalanítanod, amelyet ebben a teremben
rejtettünk el! A rendelkezésre álló idõ persze nem korlátlan - ezzel egy
homokórát helyez el a mellette álló asztalra, és a homok máris peregni
kezd. Gyorsan munkához látsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hamarosan megtalálod a ravasz csapdát. Egy kötél feszül keresztbe az ajtóbejáratnál,
ha megrántod, a kötél végével egy hatalmas kõszikla csapódna a fejedhez.
Gyorsan hatástalanítod. Operha elégedetten bólint, a helytartó biztatóan
mosolyog. A kalandmester most így szól:
- Jól van, az elsõ próbát kiálltad!
A második: szereld vissza a csapdát, de lehetõleg jobban oldd meg a feladatot,
mint az elõzõ próbázó, hiszen igencsak könnyû volt megtalálni - ezzel jót
kuncog. Bólintasz. A homokóra persze most is peregni kezd.
[Csapdakészítés
próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen visszakötöd a kötelet, az alsó részét bokamagasságban kifeszíted,
úgy, hogy a milgandok által vetett árnyék pont eltakarja. Ellenõrzöd, hogy
a kõ lebillen-e a kötél húzására, végül elégedetten hátralépsz, és bólintasz.
Operha int, mire egy korbácsos õr elõrezavar a folyosón egy orgling rabszolgát.
Pattanás hallatszik, és a szikla dübörögve zúdul le, pont telibe kapva
az orgling koponyáját. A jelenlévõk elégedetten megtapsolnak téged. Operha
tájékoztat a következõ feladatról.
- Nos, láthatóan képzett vagy a túlélésben.
De vajon mennyire boldogulnál, ha egy teljes csapat vezetésének a felelõsségre
hárulna rád? Íme ez a csapat orgling - az õrök elõterelnek egy tucat bûzhödt,
nyüszögõ orglingot. - Mire a homokóra háromszor megfordul, az orglingok
képesek legyenek vigyázzállásban végigmenetelni a palota elõtti téren!
- elképedt arcodat látva, Operha búcsút int, és a helytartót követve távozik.
Csak két õr marad a szobában, akik szigorúan figyelik a homokórát. Mit
lehet tenni? Hozzálátsz az idomításhoz.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres]
Amikor meggyõzõ, erõteljes, zengõ hangodon beszélni kezdesz, az orglingok
figyelme feléd irányul. Egyszerû, általuk is érthetõ szavakat használsz,
megmondod, mit vársz tõlük. Pihenést és ételt ígérsz nekik, ha engedelmeskednek.
Meglepõen gyorsan érsz el eredményt, az orglingok hamarosan a palota elõtti
téren parádéznak. A helytartó és Operha döbbenten néznek egymásra, majd
kacagni kezdenek. Torgafuli helytartó eléd lép.
- Gratulálok, Cicababa,
valóban nagyon talpraesett vagy! Most már csak egyetlen, nemhivatalos feladat
van hátra. Itt van egy régi kedves páncélom, a káosz ébenberakásos lemezpáncélja.
- ezzel elõvarázsol egy zsákból egy horpadt, poros páncélt. Ez kellene
megjavítani!
Meghökkenve nézel. Ennél a próbánál bizony nagy hõsiességre
lesz szükséged!
[Javítás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres]
Gondosan kikalapálod a görbületeket, lecsiszolod a korrodált felületeket,
végül kifényesíted, megpucolod az egészet. A helytartó elkerekedett szemmel
bámul.
- Oh, jobb, mint újkorában! Köszönöm! Tökéletesen kiálltál minden
próbát! Mit szeretnél jutalmul? - vágyakozva nézel a helytartót borító
varázstárgy tömegre, fõként a nyakában lógó õskõ-füzért szemléled mohón.
De végül visszaemlékezel ígéretedre, és így szólsz:
- Nem kérek mást,
helytartó uram, csak hogy az orgling csapatom jóllakhasson, és pihenhessen
egy jót! - a helytartó csodálkozva néz rád, de aztán beleegyezõen bólint,
és elmosolyodik.
- Nemcsak képzett galetki vagy, de jó a szíved is! Az
orglingokról természetesen gondoskodunk. És, hogy azért mégiscsak kapjál
valamit a fáradozásodért, fogadd el ezt - ezzel leakaszt egy õskövet a
nyakában lógó füzérrõl, és átnyújtja. Hálás mosollyal köszönöd meg a nemes
ajándékot.
(+3 hõsiesség pont.)
(217. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal
kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 orgling disznó (#84) (vibráló
kék aura veszi körül).
*** 1. KÖR *** Volt ellõ egy villámsújtás varázslatot. Az 1. orgling disznó
sebzõdik 18 ép-t. Ellõsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Az 1. orgling
disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. orgling disznó ellenáll a
varázslatnak. A 2. orgling disznó Voltot rohamozza. A 2. orgling disznó
sebzõdik 63 ép-t a pengefaltól. Az 1. orgling disznó téged támad. Beléd
próbál marni fogával.
(31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg
hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A 2. orgling disznó Voltot támadja.
Volt megtántorodik. Volt halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. Az 1.
orgling disznó
sebzõdik 53 ép-t. (-10 vp.) A 2. orgling disznó téged támad.
Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(38 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Bûze kellemetlen számodra.
(-1 ép.) Az 1. orgling disznó téged támad. Megpróbál megmarni fogával.
Félrehajoltál.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 18/76.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+66 életpont.)
[123 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás
után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded.
Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** Volt mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást.
A lidércláng rezisztálja. Elmormolsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.)
A lidércláng odajön hozzád. A lidércláng
63 ép-t sebzõdik a pengefaltól.
A lidércláng kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 0/0.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+13%). Szolgáidnak is jut 28%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Befordulva egy sarkon,
megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik
harcolni akar. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Volt létrehoz egy villámsújtást. A nagyobb
elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. Varázshatalmad segítségével
elmondasz egy pengefalat. (-10 vp.) A nagyobb elementál fatty téged támad.
Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Volt elmormol egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál
fatty immúnis a varázslatra. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy szellemkalapácsot. A nagyobb elementál fatty
53 sebzést kap. (-10 vp.)
A nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(20 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Volt rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A nagyobb elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. Heves kézmozdulatok
közepette elvarázsolsz egy életszívást. A nagyobb elementál fatty
25 ép-t
sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 25 ép-t. (-6 vp.) A nagyobb elementál
fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 0/0.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+13%). Szolgáidnak is jut 29%. Összegyûjtöd a "kincset": 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+21 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
v 146 14 8 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
v 146 10 3 |
146. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
v 146 3 11 |
146. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
bb 1 3 1 7 4 5 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény
bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap,
kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap,
üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard
(#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap,
ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, ekinda haj (#147)
27 ap, díszes villámöv (#177) 129 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap,
lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 71 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek
pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap,
szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, ezüst fejpánt (#1107)
71 ap, csizma (#1120) 9 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136)
22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös
(#1151) 26 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap,
tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard
(#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, a tudás bõr mellvértje (#1946)
295 ap, a tudás amulettje (#2095) 101 ap, az egészség márványgyûrûje (#3026)
206 ap, a mágia halotti maszkja (#3341) 206 ap, a gyorsaság nyaklánca (#3880)
107 ap, a gyorsaság barbár lándzsája (#4031) 222 ap, a pontosság díszes
fejpántja (#4256) 206 ap, a pontosság köpenye (#4285) 98 ap, a védekezés
halotti maszkja (#4691) 206 ap, az élet köpenye (#5185) 98 ap, a titán
köpenye (#5635) 98 ap, a gladiátor zöld köntöse (#6101) 266 ap, a gladiátor
sárgaréz nyaklánca (#6131) 275 ap, a hatalom nagy pajzsa (#6912) 432 ap,
az óriás átlátszó köntöse (#8802) 415 ap, az entek pajzsa (#9610) 111 ap,
a mágus láncinge (#10030) 166 ap, a mágus kerek pajzsa (#10061) 281 ap,
az elfek díszes fejpántja (#10556) 266 ap, az elfek sárga öve (#10617)
408 ap, az elfek karkötõje (#10690) 101 ap, a tudós vassisakja (#11426)
281 ap, a tudós kõamulettje (#11546) 266 ap, a lich díszes fejpántja (#11906)
266 ap, a majom barbár lándzsája (#14381) 281 ap, a szívósság bõr mellvértje
(#14546) 355 ap, a szellemek gyûrûje (#15175) 101 ap, a gepárd kardja (#15715)
111 ap, a sas sisakja (#15925) 111 ap, az elefánt köpenye (#16435) 98 ap,
a gyõzelem láncinge (#20830) 166 ap, a tûz pikkelyvértje (#22165) 83 ap,
a tûz vassisakja (#22226) 162 ap, a tûz gyûrûje (#22375) 55 ap, a tûz malachit
karkötõje (#22391) 146 ap, a jég rövid tõre (#22902) 277 ap, az enyészet
vassisakja (#23126) 162 ap, az enyészet karikaszimbóluma (#23261) 155 ap,
a villám malachitgyûrûje (#23727) 277 ap, a villám malachit karkötõje (#23741)
146 ap, a méreg csatos öve (#24116) 142 ap, a regenerálódás öve (#24565)
51 ap, a sün halotti maszkja (#24941) 146 ap, a sün köpenye (#24985) 51
ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 162 ap, a teknõs görbekardja (#25616)
162 ap, a szalamandra tõre (#26050) 55 ap, a yeti zöld köntöse (#26351)
146 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 146 ap, a sav csizmája (#26770)
55 ap, a sav kõamulettje (#26846) 146 ap, az elektromosság díszes fejpántja
(#27206) 146 ap, az elektromosság öve (#27265) 51 ap, az elektromosság
sárga öve (#27267) 270 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356)
142 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 142 ap, a légzés márványgyûrûje
(#27776) 146 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190 ap, az angyalok
díszes fejpántja (#28106) 146 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162
ap, az ellenállás vas lemezpáncélja (#28451) 279 ap, a bûz öve (#29065)
51 ap, a bûz íja (#29170) 64 ap, a sólyom fülbevalója (#29605) 51 ap, a
sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 295 ap.
[be 3:] Hazamész a boltból. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló
kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten
megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi
szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat
sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó
(#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13,
400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap)
csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító
szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet
(#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15,
320ap)
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. - Hé, te kufár! - szólítod meg a kereskedõt.
- Még nem rendeztük le azt az ügyet, hogy a múltkor egy átkozott tárgyat
próbáltál rámsózni.
- Micsoda? Mit hazudozol itt össze-vissza? - A boltos
egy pillanatig annyira meggyõzõ, hogy magad is bizonytalan leszel, de aztán
úgy döntesz, végigcsinálod, amit elkezdtél.
- Bizony, te nyomorult! És
most olyan káprázatos verést fogsz kapni, amilyet még életedben nem tapasztaltál!
A boltos vicsorogni kezd, de aztán elmosolyodik.
- Ám legyen, küzdjük
meg! De ne itt a boltban, mert minden tönkremegy. Találkozzunk zárás után,
a raktáram mellett! De hogy izgalmasabb legyen a dolog, küzdjük meg tétben!
A vesztes száz aranyat fizet a gyõztesnek. Ja, és persze szolgák nélkül,
egy az egy elleni nemes küzdelem legyen! Rendben van? - most már nem lehet
visszakozni, úgyhogy bólintasz, bár nemes küzdelmet nem nézel ki boltosból,
úgyhogy a szolgáidra valószínûleg szükség lesz. (
4. kaland, összesen 20
TVP-t igényel.
[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi
fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely
a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Mikor az
ajtóhoz érsz, döbbenten veszed észre, hogy egy orgling szörnyeteg cammog
eléd. Micsoda borzalom, már itt is megjelentek ezek az undorító torzszülöttek.
Ha be akarsz menni az épületbe, bizony harcolnod kell. Ellenfeled egy
orgling melák (#157) (vibráló kék aura veszi körül).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Volt létrehoz egy villámsújtást. Az orgling
melák
4 sebzést kap. Ellõsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Az orgling
melák feléd mozog. Az orgling melák
63 sebzést kap a pengefaltól. Az orgling
melák rád támad. Benyom neked jobb mancsával.
(60 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Volt: 4/0.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A fene, ide most nem tudsz bemenni!
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+66 életpont.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt
megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Clow, az általa legyõzött akadály 2
xenomorph bébi (#204). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 nekropoid
(#70).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. nekropoid elvarázsol
egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. nekropoid
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. Ezt most megúsztad.
Az 1. nekropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az 1. nekropoidot.
Rávágsz jobb karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz.
(12 ép-t sebeztél). A sün görbekardját forgatva támadsz.
(8 ép-t sebeztél).
Fantasztikus illatod hat rá
(27 sebzés). Az 1. nekropoid halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy életszívást.
Sebzõdsz 14 ép-t. A 2. nekropoidot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel lesújtasz.
(9 ép-t sebeztél). A sün
görbekardjával lesújtasz.
(9 ép-t sebeztél). Illatozol
(24 sebzés). A 2.
nekropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 44 arany. A harc alatt
nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester
átadja a jutalmat, 80 aranyat.
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
z 19 15 |
zenélsz 19. hangszeren 15 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod
magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol.
Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod! [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 91.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat.
A gyorsaság hosszú lándzsája:
értéke 259 arany #4033 (3 dukát), a sebzése 3D8+4. A következõ képességeket
azonosítod: +1% támadás ezzel a fegyverrel, +4 gyorsaság.
Az elfek kõrisfa
íja: értéke 296 arany #10723 (3 dukát), a sebzése 2D5+3. A következõ
képességekkel rendelkezik: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +3 intelligencia,
+3 gyorsaság.
Az elektromosság bíbor köntöse: értéke 332 arany #27254
(4 dukát). Hatása a képességeidre: +5% védekezés, +5 elkt.immunitás.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen
697 sebzést okoztál, és 549 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 88 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
322 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Cicababa, egy karcsú, ruganyosléptû, széparcú, vöröshajú,
illatfelhõbe burkolódzott nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5.
szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 76. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (13) / 2.15 |
[2] IQ: |
13 / 1.09 |
[3] ügyesség: |
5 (12) / 2.15 |
[4] egészség: |
7 (9) / 5.10 |
[5] mágia: |
12 / 7.99 |
[6] gyorsaság: |
6 (2) / 1.33 |
[9] Méret/ép: |
90 (95) / 64 |
Min. méret: |
75 |
Barlangméret: |
92 |
|
|
Varázspont: |
149 / 4 |
Képességpont: |
13 / 73% |
Hõsi pont: |
23 (10) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
399 / 218 |
Hírnév : |
956 |
Jóllakottság: |
86% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
81 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
28 (1) |
Torzsz. csaták: |
410 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
349 (4) |
Leölt torzszülött: |
555 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
61 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (21)
Speciális
képességeid:
+21 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták
Klánjának tagja. [ok] 2.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!
3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
6 (9) / 0 |
[20] savimmunitás: |
2 (8) / 0.60 |
[25] illat: |
19 (21) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.40 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 4.31 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.55 |
[48] mászás: |
6 / 2.82 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.50 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 0.51 |
[51] transzformáció: |
4 / 0 |
[52] auraészlelés: |
4 (5) / 2.87 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.40 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.30 |
[57] gyógynövények: |
5 / 4.32 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.85 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.45 |
[62] lopás: |
7 / 6.37 |
[64] átokszórás: |
8 (11) / 7.56 |
[65] álcázás: |
12 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.85 |
[68] zene: |
6 / 1.02 |
[69] tanulás: |
4 / 1.19 |
[71] javítás: |
3 / 0.05 |
[72] építés: |
4 / 1.62 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 (6) / 0.66 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 2.21 |
|
|
|
bal karom |
[103] méret: |
1 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 1.80 |
|
|
Enyészmester |
jobb karom |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 0.34 |
|
|
a sün
görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (3) / 0.16 |
[36] csábmosoly: |
4 (6) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
4 (6) / 0.12 |
[37] egokínzás: |
1 (3) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
6 (8) / 0.08 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (3) / 0 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 1.02 |
[29] életszívás: |
19 (21) / 7.07 |
[13] jégcsóva: |
4 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 0.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 (4) / 0.32 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 (3) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 (5) / 0.72 |
[157] láthatatlanság: |
3 (5) / 0.24 |
[165] manafókuszálás: |
2 (4) / 0.18 |
[28] óriáserõ: |
1 (3) / 0 |
[166] pengefal: |
19 (21) / 2.40 |
[30] sorvasztás: |
1 (3) / 0 |
[159] szellemidézés: |
3 (5) / 0.32 |
[140] szellemkalapács: |
9 (11) / 1.51 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.12 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Volt, az elektraton |
23/23 |
50% |
35% |
3 / 1.39 |
harcol |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 6 |
ism 5 |
p |
pv 5 4 3 2 |
|
2. Makró |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 5 4 3 2 |
|
3. Makró |
pv 4 3 8 |
p |
pv 6 |
ism 4 |
p |
pv 5 4 3 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: pengefal t.var. ha ellenfeled #41. Prioritás: 60. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #41. Prioritás: 55. |
3: pengefal t.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 6. |
4: pengefal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 60. |
5: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 65. |
6: szellemkalapács t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 55. |
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 25 alatt van. Prioritás: 61.
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 20 50;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 5 4 3 2;
PSZ 62 46 48;
BA 9583 15040;
L 50 149 58 59 63 65;
HE 3;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 11-19
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 7.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #11 (9. épület),
#15 (4. épület), #467 (76. forduló), #217 (74. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a jég csatos öve (#22766) |
|
1 a légzés kerek pajzsa (#27611) |
|
1
a regenerálódás halotti maszkja (#24491) |
|
1 a regenerálódás könnyû láncinge (#24431) |
|
1 a sav bíbor láncinge
(#26682) |
* |
1 a sav lovagi lemezpáncélja (#26652) |
* |
1 a szívósság nagy pajzsa (#14562) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1
az elektromosság csontmaszkja (#27192) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
* |
1 csillogó fejpánt (#1108) |
|
1 csizma (#1120)
|
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 ezüst fejpánt
(#1107) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 halotti maszk (#1091)
|
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 köntös (#1150)
|
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 pókcsatos öv (#173) |
* |
1 spanyolcsizma (#201)
|
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
2 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
3 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vaspajzs (#1063) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
|
1 a méreg márványgyûrûje (#24176) |
* |
1 a sav márványgyûrûje (#26876) |
* |
1 a sün szimbóluma (#25060) |
|
1
a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
902 arany (#1) |
|
1 aranyozott fülbevaló
(#1258) |
|
1 az angyalok díszes karkötõje (#28242) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
1 az elektromosság amulettje (#27295) |
|
1 az ellenállás sárgaréz nyaklánca (#28631) |
* |
1 az erõ díszes karkötõje
(#1692) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
2 díszes karkötõ (#1242) |
|
106 drágakõ
(#2) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
5 márványgyûrû
(#1226) |
|
1 ónix karkötõ (#1243) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 átokkõ (#203) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
3 fekete dukát
(#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
4 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a mágus tõre (#10300) |
|
1 a regenerálódás rövid tõre (#24702) |
* |
1 a sün görbekardja (#25166) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 az ellenállás csonttõre (#28751)
|
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
3 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
5 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315)
|
|
13 kerek kõ (#11) |
|
8 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
2 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
3 parittya (#10) |
|
4 rozsdás kard (#131)
|
|
6 sziklarepesz (#13) |
|
2 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
7 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
7 hatalom kék itala (#58) |
|
3 hónakkupók (#30)
|
|
3 kihívás itala (#68) |
|
9 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
7 mitulen fû (#20)
|
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
14 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34)
|
|
3 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
2 sötét mák (#23)
|
|
14 tejfonál (#28) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
10 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
9 ekinda haj (#147) |
|
3 elektronit (#141)
|
|
10 húsevõ bibe (#151) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
18 mandibula (#157)
|
|
2 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
9 nohnetár gumó (#212) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a titán
vassisakja #5576 (9), kék gömb #143 (4), a bûz díszes fejpántja #29006
(5), ezüst fülbevaló #1257 (2), parittya #10 (1), a védekezés rövid tõre
#4902 (10), a torony fejpántja #18205 (4), a mágia kerek pajzsa #3311 (7),
a mentát köpenye #12835 (4).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÉHÍNSÉG PARÁNYI GYÖNGYE (204. TÁRGY) Amikor elõször megláttad ezt a gyönyörûen
megmunkált kis ékszert, rögtön beleszerettél. A rendkívül gondos ötvösmunkával
megformált parányi aranylevelek alján megbúvó tökéletes gyöngyszem mágikus
erõvel vonzza a tekintetet. Ha végre sikerül szerezned egyet belõle, a
legbelsõ zsebedbe rejted, hogy mindig kéznél legyen, de senki se lophassa
el. A sok öröm mellett, amit a gyöngy okoz, van egy pici mellékhatása is.
Amíg nálad van, az emésztõszerveid mintha megbolondultak volna, kétszeres
erõvel dolgoznak. Kétszer olyan hamar éhezel meg, mint eddig, de amikor
ránézel a gyöngyre úgy gondolod, hogy ennyit megér. Magadtól eszedbe sem
jut, hogy eldobd (ha mégis megpróbálod úgysem sikerül), de legnagyobb sajnálatodra
néha egyszerûen csak eltûnik. Ilyenkor legtöbbször még látod, hogy egy
tõled távolodó galetki éppen szerettel babusgat valamit a tenyerében.
ÁTOKKÕ (203. TÁRGY) Az átokkõ duplán is megérdemli a nevét. Egyrészt
igazi átkozott tárgyként funkcionál, tehát nehéz megszabadulni tõle, másrészt
a galetkik egy kedvenc szórakozásához, az átokszóráshoz kötõdik a tevékenysége.
Amint a birtokodba kerül az átokkõ (nem KF-elõdik be), verbális képességeid
rögtön javulnak, és amikor bevered a fejed, az addigi primitív, néhány
szavas szitkozódás helyett egy kisregény hosszúságú szóismétlés nélküli
szózuhatag hagyja el a szádat. Azaz egyes szinten elsajátítottad az átokszórás
mûvészetét! A kõ negatív hatása, hogy bármit is állítasz be a PV listádba,
amíg a kõ nálad van portyázáskor lehetõleg az átokszórást fogod alkalmazni,
persze, csak ha a másik kalandozónak van PV 4-e vagy átokköve. (Figyelem!
A szakértelem listádban nem lesz feltüntetve az átokszórás, ha amúgy nem
rendelkezel vele, nem tudod KNO-zni, és a PV listában sem fogod látni a
4-est.) Ha már van átokszórás képességed, akkor eggyel magasabb szinten
fogod mûvelni.
ORGLING MELÁK (157. LÉNY) Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított
egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai
munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak.
Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon
járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos,
arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.