Karakterszám: |
6460 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
72 |
Játékhét: |
87 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
39 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. máj. 23. 9h:32' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. máj. 24. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
YASMINA KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Daemon Linoge 1 legenda pont árán
megvásárolta az orlingbõr maszkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült
a söntés.
**
14. NAP ** Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok
és legyõzzétek a legendás szörnyet. Szövetségetek már elég érettnek érzi
magát arra, hogy legendás fenevadat hívjon ki. Miután elegendõen összegyûltök,
hosszas utazásba kezdtek, hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét.
Mindenki rettenetesen izgatott, hiszen lehet, hogy Wyntaria túl kemény
dió lesz a számotokra! Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer
ellenõrzitek, hogy mindenki itt van-e: Delien Vazoo, Daemon Linoge, Imhotep,
A Káosz urának ijásza, Nyálkoid Slájm, Horribile Dictu, Argentus Gladius,
Shai-Hulud a férgek ura, Ruh Nestah, Vakmerõ Gottfrid , Kis Bagoly,
Black Diamond, Õsöreg Dorka, Sikoly.
Ellenfeletek egy Wyntaria (#297).
1 [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Shai-Hulud a férgek ura elmond egy megszakítás varázslatot.
Heves kézmozdulatok közepette a Wyntaria elmormol egy elbájolást. Shai-Hulud
a férgek ura megakadályozta a varázslat létrejöttét. Õsöreg Dorka mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy Martian hatalmát. Õsöreg Dorka mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy hatalomvarázst. A Káosz urának ijásza
ében nyílpuskával lövi a Wyntariát. Mellé! Imhotep mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy az Õsféreg ébredését. Imhotep elõhív egy fürgülés varázslatot.
Imhotep öregedett 1 évet. Delien Vazoo rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy sárkánylehelet. ( +11 tûzlehelet, +11 jéglehelet, +11 savlehelet,
+11 elektr.lehelet, +11 mérg. lehelet.) Magában motyogva, Delien Vazoo
létrehoz egy a forrás érintését. Sikoly mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy gránitbõrt. Magában motyogva, Sikoly létrehoz egy titánok szelét.
Végtagjaid megerõsödnek (+8 méretükre). Nyálkoid Slájm elõhív egy savcsapás
varázslatot. A Wyntariát védi rezisztanciája. Black Diamond mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. Black Diamond elmormol egy fürgülés
varázslatot. Black Diamond öregedett 1 évet. Néhány rövid kézmozdulat után
Kis Bagoly létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Kis Bagoly a mágia különös
nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Argentus Gladius mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. Argentus Gladius elmormol
egy esszenciaelnyelés varázslatot. Ruh Nestah megközelíti a Wyntariát.
Vakmerõ Gottfrid megközelíti a Wyntariát. Daemon Linoge megközelíti a
Wyntariát. Megrohamozod a Wyntariát. Horribile Dictu megközelíti a Wyntariát.
Ruh Nestah a Wyntariát támadja. A Wyntaria megtántorodik. Vakmerõ Gottfrid
a Wyntariát támadja. Daemon Linoge a Wyntariát támadja. A Wyntariát próbálod
megsebezni. Villámokat köpsz.
(49 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(28 sebzés).
Horribile Dictu a Wyntariát támadja.
*** 2. KÖR *** Õsöreg Dorka mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy hihetõ
illúziót. Néhány rövid kézmozdulat után Õsöreg Dorka létrehoz egy óriáserõ
varázslatot. Imhotep mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt.
Heves kézmozdulatok közepette a Wyntaria elmormol egy elbájolást. Shai-Hulud
a férgek ura megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Õsöreg Dorka ellenállt
a varázslatnak. Black Diamond rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy õrjöngés. Támadásod megnõ (+45%). Nyálkoid Slájm varázshatalma segítségével
elmond egy savcsapást. A Wyntariát védi rezisztanciája. Kis Bagoly elõhív
egy lélekfacsarás varázslatot. A Wyntaria
sebzõdik 94 ép-t. Shai-Hulud
a férgek ura elindul a Wyntaria felé. A Káosz urának ijásza a Wyntaria
felé mozog. Delien Vazoo a Wyntaria felé mozog. Sikoly a Wyntaria irányába
megy. Argentus Gladius a Wyntariát rohamozza. Shai-Hulud a férgek ura a
Wyntariát támadja. Shai-Hulud a férgek ura nótára gyújt. A Káosz urának
ijásza a Wyntariát támadja. Delien Vazoo a Wyntariát támadja. Sikoly a
Wyntariát támadja. Ruh Nestah a Wyntariát támadja. A Wyntaria megtántorodik.
Vakmerõ Gottfrid a Wyntariát támadja. Daemon Linoge a Wyntariát támadja.
A Wyntariát próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(48 ép-t sebeztél).
Illatod zavarja
(26 sebzés). Argentus Gladius a Wyntariát támadja. Horribile
Dictu a Wyntariát támadja. A Wyntaria regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Nyálkoid Slájm elmormol egy
savcsapást. A Wyntaria
234 sebzést kap. A Wyntaria elmormol egy elbájolás
varázslatot. Shai-Hulud a férgek ura megpróbálja megszakítani, sikertelenül.
Õsöreg Dorka megúszta! Kis Bagoly varázshatalma segítségével elmond egy
szellemkalapácsot. A Wyntaria ellenállt a varázslatnak. Daemon Linoge a
mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy dermesztés! A Wyntaria ellenállt
a varázslatnak. Õsöreg Dorka választott ellenfelét már legyõzték, így õ
tétlen ebben a körben. Shai-Hulud a férgek ura a Wyntariát támadja. Imhotep
csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A Káosz urának ijásza
a Wyntariát támadja. Delien Vazoo a Wyntariát támadja. Black Diamond választott
ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Sikoly a Wyntariát
támadja. Ruh Nestah a Wyntariát támadja. A Wyntaria megtántorodik. Vakmerõ
Gottfrid a Wyntariát támadja. A Wyntaria holtan terül el.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sikoly: 466/0, Delien
Vazoo: 72/0, Daemon Linoge: 246/0, Imhotep: 0/0, A Káosz urának ijásza:
243/0, Nyálkoid Slájm: 234/0, Horribile Dictu: 175/0, Argentus Gladius:
134/0, Shai-Hulud a férgek ura: 115/0, Ruh Nestah: 545/0, Vakmerõ Gottfrid
: 558/0, Kis Bagoly: 94/0, Black Diamond: 0/0, Õsöreg Dorka: 0/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+20%). Sikoly a következõt kapja: 4 arany. Viszed, ami mozdítható: 3 arany.
Delien Vazoo része a kincsbõl: 3 arany. Daemon Linoge része a zsákmányból:
3 arany. Imhotep is kap a tárgyakból, övé lesz 3 arany. A Káosz urának
ijásza része a zsákmányból: 3 arany. Nyálkoid Slájm része a kincsbõl: 4
arany. Horribile Dictu is kap a tárgyakból, övé lesz 3 arany. Argentus
Gladius is kap a tárgyakból, övé lesz 3 arany. Shai-Hulud a férgek ura
része a kincsbõl: 4 arany. Ruh Nestah a következõt kapja: 4 arany. Vakmerõ
Gottfrid része a kincsbõl: 3 arany. Kis Bagoly része a zsákmányból: 3
arany. Black Diamond része a kincsbõl: 3 arany. Õsöreg Dorka része a kincsbõl:
egy szirénhaj.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: orlingbõr maszk. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan
lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda
pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét,
tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben
híre megy! (+30% jóllakottság.)
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével A Káosz urának ijásza 1 legenda
pont árán megvásárolta az orlingbõr maszkot a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült
az orgling karám.
Felépült
a kovácsmûhely.
*** 4.10. ***
Xerxes Insectivor (#4590) belépését kérte a szövetségetekbe.
Jelenleg 12 legenda pontja van.
*** 4.10. ***
Topáz (#8332) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
12 legenda pontja van.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Arven Klinszinda Grán 1 legenda
pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Daemon Linoge 1 legenda pont árán
megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével A Káosz urának ijásza 1 legenda
pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Õsöreg Dorka 1 legenda pont árán
megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével A Káosz urának ijásza 1 legenda
pont árán megvásárolta az Ödlerkbél íjat a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
**
85. NAP ** Felkeresi barlangodat
Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész
férfi. A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly
gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, Rogan karkötõje, bronzmedál, szivárvány
karkötõ, a füvész köpenye, ozin fülkarika, az Örökkévalóság Rubinja, a
nyomkeresés fejpántja, a bûz íja, suhanó csizma, a tárgyalás gyûrûje, a
kalmár nyaklánca, a küzdelem malachit karkötõje, a mágia smaragdja, óriás
fülbevaló, a káosz futárainak öve, az egészség nyaklánca, a káosz lüktetõ
lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut,
hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Amikor már álmosan ásítoztok,
vendéged végül feláll, és elköszön. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szürke mösze.
[ld. enc.]
**
87. NAP ** Épp hozzád néz be
Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész
férfi. A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. Végignézed a
felszerelését: az egyensúly gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, Rogan karkötõje,
bronzmedál, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, ozin fülkarika, az Örökkévalóság
Rubinja, a nyomkeresés fejpántja, a bûz íja, suhanó csizma, a tárgyalás
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a küzdelem malachit karkötõje, a mágia smaragdja,
óriás fülbevaló, a káosz futárainak öve, az egészség nyaklánca, a káosz
lüktetõ lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Misztikus, szörnyûséges
dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged
feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrális polip.
[ld. enc.]
**
90. NAP ** Draconeus kiadott egy tk 50 4669 6460 0 0 0 parancsot.
*** 5.21. ***
Alex Con Brade (#3648) belépését kérte a szövetségetekbe.
Jelenleg 10 legenda pontja van.
**
91. NAP ** Felkeresi barlangodat
Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész
férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Felszerelése: az
egyensúly gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, Rogan karkötõje, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, ozin fülkarika, az Örökkévalóság
Rubinja, a nyomkeresés fejpántja, a bûz íja, suhanó csizma, a tárgyalás
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a küzdelem malachit karkötõje, a mágia smaragdja,
óriás fülbevaló, a káosz futárainak öve, az egészség nyaklánca, a káosz
lüktetõ lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni
kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról...
Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön.
(+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a psziklát kutató.
[ld. enc.]
**
91. NAP ** PHILIP kiadott egy tk 50 6460 2199 0 0 0 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve
8175.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*feb. 13.* Anakh-su-namun teljesítette a 4. küldetést, amit a palotában
kapott.
*feb. 15.* Anakh-su-namunt kis híján megölte egy latrinaféreg.
*feb. 15.* Anakh-su-namunt majdnem felfalta egy törpe útonálló.
*feb.
15.* Anakh-su-namun egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*feb. 21.* Anakh-su-namun
és Förtelmes Mutáció pszi párbajt vívtak. Anakh-su-namun került ki gyõztesen.
*feb. 22.* Anakh-su-namun és Förtelmes Mutáció pszi párbajt vívtak. Anakh-su-namun
került ki gyõztesen.
*feb. 23.* Anakh-su-namun egy tolvaj! Szerencsére
lebukott.
*feb. 28.* Anakh-su-namun pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Förtelmes Mutáció felett.
*feb. 28.* Anakh-su-namun lopni próbált, de
felsült vele.
*már. 7.* Shizukana Odorite és Leia Fan Gor pszi párbajt
vívtak. Shizukana Odorite került ki gyõztesen.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*feb. 7.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Compot.
*feb. 16.*
Amorthis gyõzelmet aratott Kronx felett.
*feb. 23.* Lord Khalel csatában
legyõzte Brutust.
*már. 5.* Ambassadar gyõzelmet aratott Ren felett.
*már.
8.* Ambassadar gyõzelmet aratott Lady Lucitania felett.
*már. 12.* Amorpheus
Amorphea rangja a Katonák Klánjában "császári kapitány" lett.
*már. 20.*
A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
*már. 23.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
*már. 27.* Ren mellé szegõdött egy xenomorf bébi.
*már. 29.* Kronx pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Le Henger Elek felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
be 20 2 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- Remete,
sajnálom, de képtelen vagyok megoldani a rejtvényt. Fogadd bûnbocsánatom
jeléül ezt a kis lélekenergiát! - szikrák pattognak, ahogy átáramlik a
remetébe. (-2 képességpont) A remete nagyot sóhajt.
- Hát, ha másképp
nem megy, ám legyen! Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot
is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában,
egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan,
ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod!
Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy
nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete rádnéz,
magában megpróbálja felmérni képességeidet. Végül így szól:
- Megfelelõnek
látszol arra, hogy megoldd egy régi nagy problémámat. Nagyon nagy szükségem
lenne két Mintrogi erõövre. Ezt nem annyira nehéz szerezni: a sziklaóriás
sámánok többnyire tartanak maguknál ilyen övet. Nem mintha szükségük lenne
a hatására, ez valami régi babona náluk. Itt egy térkép, egy õsi szent
hely a csatornaszinten. A sámánok ide járnak elmélkedni. A hely elég veszélyes,
azt javaslom, legalább hárman menjetek.
(50. kaland, összesen 35 TVP-t
igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]
be 20 2 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom,
Yasmina, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat
adni! [A DK 50 paranccsal dobd el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
tk 50 2199 7994 4669 |
50. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2199 nem ezekkel a paraméterekkel
adta ki ezt a parancsot. 7994 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt
a parancsot. 4669 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
kno 6 20 |
6. képességre 20 képességpont |
Elköltesz 20 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 15!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
be 17 |
meglátogatod az 17. épületet |
Belépsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [Hozz egy õskövet.] Ezt a küldetést
sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont.
A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Egy tolvaj
számára létfontosságú, hogy megfelelõen tudja magát álcázni. Használd az
ALC parancsot legalább 10 alkalommal!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Nem törõdsz a tárgyak értékével, amikor lopsz. Nincs egyetlen tárgy sem,
amit jobban szeretnél ellopni a többinél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
m 13 1 7777 800 8 4444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,1) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 800) Ha ebben a körben legközelebb a csarnokban olyan ellenféllel kerülsz
össze, amelyet nem tudsz legyõzni, megpróbálsz dimenziókapuval átjutni
rajta.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 12,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy savelementál (#147).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Megindulsz a savelementál felé. Már ott is vagy! A savelementál
odajön hozzád. A savelementált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
villámokat küldesz ellenfeledre.
(34 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(7 sebzés). A savelementál rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp
rád!
(27 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A savelementál rád veti magát. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(29 ép-t sebzõdtél). Támadod a savelementált. Kitátod a
szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). Illatozol
(7 sebzés).
*** 3. KÖR *** A savelementált próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(33
ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(6 sebzés). A savelementál rád veti magát.
Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(27 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A savelementált próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(36
ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá
(6 sebzés). A savelementál
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+130%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+68 életpont.)
(M 11,1) Nyugatra mész tovább. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt,
rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott
itt be valaki. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (vesztesz
22% lélekenergiát.)
(M 10,1) Tovább nyugatra - biztatod magad. Ahogy belépsz a következõ terembe,
torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a savelementált. A savelementál feléd rohan.
A savelementált próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(31 ép-t sebeztél). Illatozol
(6 sebzés).
A savelementál téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp
feléd.
(27 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a savelementált. Villámokat köpsz.
(35 ép-t sebeztél).
Illatod elkábítja
(7 sebzés). A savelementál téged támad. Kitátja száját,
és fekete savat köp rád!
(25 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A savelementált próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(38
ép-t sebeztél). Illatozol
(6 sebzés). A savelementál téged támad. Kitátja
száját, és fekete savat köp rád!
(24 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a savelementált. Villámokat köpsz.
(32 ép-t sebeztél).
Illatozol
(8 sebzés). A savelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 163 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+130%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+60 életpont.)
(M 9,1) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ahogy belépsz a következõ
terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy orgling melák (#157).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az orgling melákot. Az orgling melák odajön
hozzád. Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). Illatozol
(7 sebzés). Az orgling melák
téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(39 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(10 sebzés).
Az orgling melák rád támad. Odaken neked jobb mancsával.
(40 ép-t sebzõdtél).
Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 79 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz.
Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki
elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens
károsodást szenvedtél (-1 méret). Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy dimenziókapu varázslatot. (-11 vp.) Sikeresen magad mögött hagytad
a torzszülött fészket!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+72 életpont.)
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
m 8 800 3434 3443 3323 22445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 800) Ha ebben a körben legközelebb a csarnokban olyan ellenféllel kerülsz
össze, amelyet nem tudsz legyõzni, megpróbálsz dimenziókapuval átjutni
rajta.
(M 9,2) Dél felé mozogsz. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, mellette
üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják.
Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen.
(+1 max. varázspont.)
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszatérsz szállásodra.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
m 13 7 7777 8 800 22323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,7) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 7777,8) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
(M 800,22323) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
m 12323 3343 33223 3441 4122 3333 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12323,3343) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
(M 33223,3441) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
(M 4122,3333) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A saját szórakoztatásodra
zenélsz, hiszen tudod, ezzel a produkcióval még nem állhatnál ki a közönség
elé. Nocsak, nem is megy annyira rosszul! [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 103.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson.
Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a xenomorf embrió felé. Már ott is vagy! A xenomorf
embrió közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a xenomorf embriót. Kitátod
a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(35 ép-t sebeztél). Csodás
illatod hatással van rá
(28 sebzés). A xenomorf embrió téged támad. Támad
fogával.
(31 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a xenomorf embriót. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(28 ép-t sebeztél). Illatod zavarja
(29 sebzés).
A xenomorf embrió holtan terül el.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+87%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 39 arany. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2007. jún. 11. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 16-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. jún. 18-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változások az elõzõ
olimpiához képest: a hagyományos kategóriában ezúttal szolgákat is vihetsz;
a csapatversenynél nincs korlát a harci erõre; az 1-2, 3-4,.. 15-16 szint
csapatversenyét összevonjuk; Az 1-2, 3-4 és 5-6 szint egyéni versenyét
összevonjuk; a csapatolimpiára akkor is jelentkezhetsz, ha az adott szinten
már nyertél olimpián valamit.
[ld. enc.]
Ebben a körben +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 654 sebzést okoztál,
és 269 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 103 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
333 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Yasmina, egy vörös göndör hajú, zöld szemû, gyönyörû szép
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ.
Ez a 72. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 2.60 |
[2] IQ: |
5 / 2.35 |
[3] ügyesség: |
8 (10) / 1.76 |
[4] egészség: |
10 (11) / 0.31 |
[5] mágia: |
5 / 2.65 |
[6] gyorsaság: |
15 / 10.57 |
[9] Méret/ép: |
102 / 42 |
Min. méret: |
83 |
Barlangméret: |
110 |
|
|
Varázspont: |
87 / 75 |
Képességpont: |
15 / 77% |
Hõsi pont: |
16 (0) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
3% |
Galetki erõ: |
313 / 163 |
Hírnév : |
94 |
Jóllakottság: |
162% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
70 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
7 (0) |
Torzsz. csaták: |
328 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
263 (4) |
Leölt torzszülött: |
371 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
87 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (14)
Speciális
képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt nedonkutyát. 2.) Ölj öt harci törpét. 3.) Használd
az ALC parancsot 10 alkalommal! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
20 (22) / 3.38 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 / 0 |
[24] rezisztencia: |
3 / 0 |
[25] illat: |
19 (21) / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
[34] párbajozás: |
2 / 0.90 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
8 (10) / 2.86 |
[47] zárnyitás: |
5 / 4.99 |
[48] mászás: |
5 (7) / 1.31 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0.49 |
[51] transzformáció: |
7 / 0.20 |
[53] ékszerészet: |
8 / 1.20 |
[54] kereskedelem: |
4 / 0.83 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.78 |
[58] nyomkeresés: |
1 / 0 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.10 |
[62] lopás: |
10 (12) / 7.07 |
[65] álcázás: |
12 / 0.92 |
[66] lopakodás: |
4 (6) / 0.10 |
[67] régészet: |
6 / 1.47 |
[68] zene: |
5 / 0.65 |
[69] tanulás: |
4 / 0.30 |
[71] javítás: |
1 / 0 |
[72] építés: |
4 / 2.26 |
[73] felderítés: |
3 / 1.74 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.28 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
9 / 0.56 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[151] sárkánylehelet: |
1 / 0 |
MAKRÓID |
1. Makró |
tps 40 |
ext |
ism 6 |
p |
|
5. Makró |
tpf 40 |
x 10 |
z 19 10 |
x 10 |
x 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 50. |
2: villámlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és
ha ellenfeled #1900. |
4: elektr.lehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 105, és ha
ellenfeled #1900. |
6: elektr.lehelet használata a harc 1. köréig, Prioritás: 90, és ha ellenfeled
#1920. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: zombi mester (#80), nagyobb elementál fatty (#100),
xenomorf királynõ (#429).
1920: gonosz banya (#93).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 0 20 80 61 50;
VI erõ:500% ép:1%;
PV 6
3 5 8;
PSZ 47 48 65;
BA 5292 15125 7058;
HE 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Gyógyító. (A tvps gyógyítás dupla ép-t gyógyít, ezenkívül
a szolgák feltámasztása mindössze 2 TVP-be kerül.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#1 (1. épület), #2 (3. épület), #5 (4. épület), #6 (9. épület), #20
(7. épület), #23 (2. épület), #50 (20. épület), #356 (71. forduló),
#221 (69. forduló), #435 (69. forduló), #354 (71. forduló), #404 (71.
forduló), #465 (71. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7546. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Dt'azzrax, ében íjász. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a mágus utazóköpenye (#10136) |
|
1 a remete ezüst fejpántja (#12357)
|
|
1 a titán vassisakja (#5576) |
|
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) |
|
1 az ügyesség öve (#2515) |
|
5 ében láncing (#134) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem gyûrûje (#8425) |
|
1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641)
|
|
408 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
19 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst fülbevaló
(#1257) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
11 kötél (#128) |
|
2 mandolin (#19) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
5 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132) |
* |
1 Enyészmester
(#217) |
|
1 íj (#1270) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
|
1 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
29 gyilkos boróka (#27) |
|
4 hatalom kék itala
(#58) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
3 hõsiesség itala (#52) |
|
17 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
1 mézfû (#29)
|
|
8 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
4 ragálygomba (#26)
|
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
20 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
10 ekinda haj (#147)
|
|
1 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161)
|
|
13 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete
(#480) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a villám
sárgaréz nyaklánca #23681 (5), a teknõs utazóköpenye #25436 (5), amulett
#1195 (1), a majom csepp fülbevalója #14306 (8), az entek kerek pajzsa
#9611 (9), a villám kerek pajzsa #23561 (5), a tökéletesség csepp fülbevalója
#21956 (11), a villám szárnyas sisakja #23577 (9), az egészség díszes karkötõje
#3042 (10).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 39 arany (#1), 1 óriási xenópete
(#480), 1 xenópete (#278).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1
õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
WYNTARIA, AZ ÕSSZIRÉN (297. LÉNY) Az õsi történetek szerint minden szirén
Ethariadtól, a legendák isteneinek gyermekétõl származik. Ez a félig ember,
félig madárszerû lény annak idején maga is isteni hatalom birtokosa volt.
Félisteneket, õsmágusokat, császárokat csábított el mágiájával. Utódjainak
se szeri, se száma, közülük csak egyet emelnek ki a krónikák: Wyntariát,
a fattyút, akinek ereiben sokak szerint Okulüpaj vére csordogál. Van, aki
szerint Wyntaria hatalma Ethariadéval vetekszik, de ez persze csak mese.
Wyntaria igencsak halandó, és ezzel maga is tisztában van - nem véletlen,
hogy rejtõzik a galetkik elõl.
ORGLINGBÕR MASZK (388. TÁRGY) Anyaga ellenére különlegesen jó minõségû,
mestermunkának is nevezhetõ fejéket tartasz a kezedben. Nem csoda, hiszen
Wyntaria, az õsszirén készítette! Az orglingbõr maszkot fejedre húzva,
tapasztalhatod a mágikus képességeket, amelyekkel felruház: +2-t kapsz
szellemi varázslataid szintjére, védekezésed nõ 2%-kal, auraészlelésed,
vastag bõröd és méreted is megnõ kettõvel. Apró hátrány csupán, hogy meggyõzõkészséged
lecsökken hárommal...
SZÜRKE MÖSZE (60. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék népes családjában a féreg-intelligenciájú
möszék mellett kialakultak intelligensebb, tudatosabb egyedek is. Ezek
már nem öntudatlanul használják a rendelkezésükre álló pszionikus energiát,
hanem céltudatosan, védve magukat vagy esetleg támadva a náluk gyengébbet.
Mindenesetre, ha megfelelõ pszionikus képzettséggel rendelkezel, egy fél-intelligens
szürke mösze még nem fog problémát jelenteni.
ASZTRÁLIS POLIP (61. PSZIONIKUS LÉNY) Ezek a mentális energiából élõ
ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit,
akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális
polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen
ettõl kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve.
PSZIKLÁT KUTATÓ (62. PSZIONIKUS LÉNY) A jóindulatú elnevezés kegyetlen
természetet takar: amit a psziklát kutató kutat, az ritkán éli túl a vizsgálatot.
A psziklát kutatók fõként a mentális képességek eredetét és mûködését vizsgálják,
és azt próbálják megfejteni, hogyan lehet azt még tökéletesebbé, még hatékonyabbá
tenni a psziklát nagyurak számára. Mindenesetre készülj fel, veszedelmes
és képzett ellenféllel kell szembenézned.
SAVELEMENTÁL (147. LÉNY) A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei
a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették
õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak
szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak
ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára
sem fogyasztható.
ORGLING MELÁK (157. LÉNY) Hatalmasra nõtt, szõrös, pörsenésekkel tarkított
egyedek az orgling melákok. Általában a bányákban, a legnehezebb fizikai
munkát végeztetik velük, de sajnos gyakran megvadulnak, és gazdáikra támadnak.
Hihetetlenül sok verést és szenvedést képesek kibítni, ezek a két lábon
járó förmedvények közel elpusztíthatatlanok. És a pofon, amit adnak, nos,
arra sokáig fogsz emlékezni... A melák kizárólag micinisták számára ehetõ.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció vagy
csapatverseny) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te
nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már
nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ
lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón
veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2007.
jún. 16. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a
fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek,
mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk
le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az
a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat
csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK Fontos változások
a korábbiakhoz képest: a hagyományos kategóriában szolgáid részt vesznek
a csatában; az 1-2., 3-4. ill. 5-6. szint olimpiája össze lesz vonva; a
csapatversenyek az 1-2., 3-4,... 15-16. szinteken össze lesznek vonva,
tehát két-két szint versenyzõi mérkõzhetnek egymással; a csapatolimpiára
akkor is jelentkezhetsz, ha az adott szinten már nyertél olimpián valamit.
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel
küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél
elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire
gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha
a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet
csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a
verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba viheted szolgáidat,
és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát
azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak
egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl
az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a
jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes
körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre
ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl
és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos
versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett
sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél
NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia
végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián
is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre
az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy
többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs
kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a
parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést
úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember
nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül
C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek.
A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen
csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes
forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet
ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél,
és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot.
Korábban korlátozva volt a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen.
Ezt a korlátozást most kísérleti jelleggel eltöröljük. FIGYELEM, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.