Karakterszám: |
9260 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
70 |
Játékhét: |
73 |
E
forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
192 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2001. ápr. 26. 15h:40' |
A következõ
fordulód táplálható: 2001. ápr. 29. |
|
E-mail!
SÖTÉT "GYILKOS" GNUSMAS KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 51. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Vérivó Afzaal, Razio.
Az új barlangszakasz a szint egy ritkán lakott részébõl nyílik. A falakba
elszórtan már elhelyezték az elsõ milgandokat is, így halvány fényben botorkáltok
az ismeretlen felé. A járat több helyen is elágazik. Szerencsére a remetétõl
kapott térkép alapján mindig megtaláljátok a helyes utat. Már jó ideje
gyalogoltok, amikor megérkeztek a keresett elágazáshoz. A térképen a mögötte
levõ folyosót Halálútnak nevezték el. Biztató.
A folyosó 50-60 lépés után
jelentõsen kiszélesedik, akár 6-7 galetki is kényelmesen elférne egymás
mellett. Hamarosan gyomorfacsaró szagot kezdtek érezni. Óvatosan haladtok
tovább, míg a folyosó egy kisebb terembe nem torkollik. Itt már látjátok
az "illat" forrását is: két galetki holttestét, a bomlásuk állapotából
jól látszik, hogy legalább két hét telt el a haláluk óta. Idegesen néztek
körül, a terem egyik homályos sarkában mintha mozgást láttatok volna. Valóban,
már meg is érkeztek a látogatók.
Ellenfeleitek 4 óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Razio az 1. óriáspók felé mozog. Vérivó Afzaal megközelíti
a 2. óriáspókot. A 2. óriáspók Vérivó Afzaal felé mozog. A 4. óriáspók
Razio felé mozog. Megindulsz a 3. óriáspók felé. Már ott is vagy! Az 1.
óriáspók Razio felé mozog. A 3. óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson.
Razio és az 1. óriáspók egymással harcolnak. Vérivó Afzaal és a 2. óriáspók
egymással harcolnak. A 4. óriáspók Raziot támadja. Razio megtántorodik.
Támadod a 3. óriáspókot. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél).
Harapásra nyitod szádat.
(35 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel támadsz.
(14
ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(8 sebzés). A 3. óriáspók holtan
terül el. Razio megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Razio és az 1. óriáspók egymással harcolnak. Az 1. óriáspók
halálos sebet kapva a földre zuhan. Vérivó Afzaal és a 2. óriáspók egymással
harcolnak. A 2. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod
a 4. óriáspókot. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Elhibáztad. Megpróbálod
megmarni.
(45 ép-t sebeztél). Enyészmestert forgatva támadsz. Félrehajolt.
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(6 sebzés). A 4. óriáspók és Razio egymással
harcolnak. Razio megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Razio és a 4. óriáspók egymással harcolnak. A 4. óriáspók
kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vérivó Afzaal: 83/0, Razio:
125/50.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+61%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Vérivó Afzaal része a kincsbõl: 11 arany. Razio
is kap a tárgyakból, övé lesz 10 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 10 arany.
Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+76% jóllakottság.)
Razio feltételes gyógyítást használ.
Letörlitek magatokról az undorító váladékot, ami pókokról került rátok.
Félrelökdösitek a gusztustalan maradványokat és elindultok tovább. Eddig
sikeres az út, az eltûnt galetkikbõl kettõt már is sikerült megtalálni.
Kár, hogy ilyen állapotban maradtak meg. Arra gondolsz, hogy milyen szerencse,
hogy hallgattál a remetére, és nem egyedül jöttél. Akkor mostanra Te is
ott feküdnél a két szerencsétlen mellett, és csak arra lennél jó, hogy
rajtad mutassák be, mi a különbség egy friss és egy kéthetes hulla között.
A terembõl kivezetõ folyosó jóval szûkebb, mint az eddigi rész volt. Pár
lépésnyi gyaloglás után már ketten sem fértek el egymás mellett, így kénytelenek
vagytok egymás mögött menni. Idõnként hozzáérsz a falhoz, és feltûnik,
hogy az egyre melegebb. Rossz érzésed támad, és arra gondolsz: ha most
teljesülhetne egy kívánságod, akkor valószínûleg azt kérnéd, hogy a tûz
ne tudjon sebezni rajtad. Nincs ilyen szerencséd. A következõ kanyar után
iszonyatos forróság csap meg, a fal vörösen izzik. Nincs idõ gondolkozni,
vagy visszafordultok, vagy átvágtok a folyosó tüzes szakaszán, reménykedve,
hogy élve érkeztek meg a túlsó végére. Futsz, ahogy csak a lábad bírja,
de nem lehetsz elég gyors. A ruhád hamar lángra kap, a tûznyelvek fájdalmasan
nyalogatják a bõrödet, késõbb a húsodat. Miközben a túlélésért küzdesz,
a tudatod legmélyén elgondolkozol, vajon mennyire szabja át a kinézetedet
a tûz. Reméled nem túlságosan, még máskor is szeretnél társaságba menni.
Mire a gondolat végére érsz, már kint is vagy a veszélyes szakaszból. A
földre veted magad, és a ruhádon táncoló utolsó lángocskák is kihunynak.
[54 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+54 életpont.)
Vérivó Afzaal, Razio feltételes gyógyítást használ.
Még arra sincs idõtök, hogy egy kicsit rendbeszedjétek magatokat, amikor
máris újabb probléma adódott. Túl közel kerültetek néhány tojásszerû dologhoz.
Ellenfeleitek 3 fekete özvegy (#144).
*** 1. KÖR *** Razio az 1. fekete özvegy irányába megy. Az 1. fekete özvegy
Raziot rohamozza. A 2. fekete özvegy feléd rohan. Vérivó Afzaal megközelíti
a 3. fekete özvegyet. A 3. fekete özvegy megközelíti Vérivó Afzaalt. Megközelíted
a 2. fekete özvegyet. Razio és az 1. fekete özvegy egymással harcolnak.
A 2. fekete özvegy rád támad. Csáprágójával agresszívan harap.
(13 ép-t
sebzõdtél). Vérivó Afzaal és a 3. fekete özvegy egymással harcolnak. Támadod
a 2. fekete özvegyet. Lesújtasz jobb mancsoddal. El sem találtad. Harapni
próbálsz. Félrehajolt. Meglengetve az Enyészmestert, próbálsz lesújtani.
Ez mellément. Bûzöd kellemetlen számára
(2 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Razio és az 1. fekete özvegy egymással harcolnak. Az 1. fekete
özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan. Vérivó Afzaal és a 3. fekete
özvegy egymással harcolnak. A 2. fekete özvegy téged támad. Harapni próbál.
Ez mellément. Támadod a 2. fekete özvegyet. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(42 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás
elõl. Enyészmesterrel lesújtasz.
(9 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(3 sebzés). Vérivó Afzaal testébe kontaktméreg hatol. Vérivó Afzaal
összerogy. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Razio és a 3. fekete özvegy egymással harcolnak. A 3. fekete
özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod a 2. fekete özvegyet.
Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Acsarogva harapni próbálsz.
(41 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(3 sebzés). A 2.
fekete özvegy hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vérivó Afzaal: 50/36,
Razio: 186/30.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+57%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Razio részesedése: egy drágakõ és 26 arany.
Elteszed a zsákmányt, ami egy védelem itala és 16 arany. Megéheztél. Falni
kezdesz. (+72% jóllakottság.)
Vérivó Afzaal, Razio feltételes gyógyítást használ.
A harc végeztével továbbindultok. Bár ez a folyosó nem a csatorna része,
mostanra egyiktek sem gondolja, hogy a galetkik tömegével akarnának ideköltözni.
Kiváncsian várjátok, milyen meglepetésben lesz még részetek ezen az elátkozott
földön. Hamarosan ez is kiderül. A járatot hatalmas, vasalt ajtó zárja
le. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy az ajtót valami hatalmas tárggyal
- vasrúddal? - reteszelték be a túloldalról. Egyetlen esélyetek, ha a falon
levõ egyik nagyobb nyíláson valamelyikõtök átpréseli magát!
Vérivó Afzaal a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Rugalmasság próba
12-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Hamar megállapítjátok, hogy
Vérivó Afzaal a legrugalmasabb közöttetek, neki van egyedül esélye átjutni
a résen. Vérivó Afzaal hosszan készülõdik, majd nekilát átpréselni magát.
Hosszasan nyögdös, és végül csodák csodája, átkente magát az apró résen!
Dübörgést hallotok, ahogy felemeli a vasrudat, és máris nyílik az ajtó!
Gyorsan csatlakoztok a bátor hõshöz, aki lehetõvé tette a küldetés folytatását.
Egy kisebb terembe jutottatok. A falakat mindenfelé pókhálók borítják. Körbejártok
és az egyik háló mögött megtaláljátok a továbbvezetõ utat. Megtisztogatjátok
a bejáratot, és elindultok. Eszedbe jutnak a korábban látott óriáspókok.
Azután az is, hogy ezek a hálók nagyobbak voltak, mint amit az óriáspókok
szõni szoktak...
Mintha csak a gondolataid irányítanák a valóságot, amikor
a következõ teremhez értek megjelennek a hálók gazdái.
Ellenfeleitek egy kígyópók (#160) és 2 óriáspók (#89).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A kígyópók Razio felé mozog. Razio a kígyópókot rohamozza.
Vérivó Afzaal az 1. óriáspók irányába megy. A 2. óriáspók közelebb jön,
hogy támadhasson. Az 1. óriáspók Vérivó Afzaalt rohamozza. A 2. óriáspók
irányába mozogsz. A kígyópók és Razio egymással harcolnak. Vérivó Afzaal
és az 1. óriáspók egymással harcolnak. A 2. óriáspók téged támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját.
(11 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol
beléd. Gyengülsz (-24% támadás). A 2. óriáspókot próbálod megsebezni. Benyomsz
egyet jobb mancsoddal. Elkerülte. Acsarogva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt.
Enyészmestert forgatva támadsz.
(6 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(7 sebzés).
Mérgezõdik: Razio
sebzõdik 23 ép-t. Regenerálsz (+5 ép)
Razio rettegve menekül.
*** 2. KÖR *** A kígyópók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait.
(55 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Vérivó Afzaal és az 1. óriáspók egymással
harcolnak. Az 1. óriáspók hörögve elterül. A 2. óriáspók rád veti magát.
Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(10 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). A kígyópókot
próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Ez mellément. A fogaiddal
támadsz. Fürgén elhajolt. Enyészmestert forgatva támadsz. Mellé! Bûzöd
fojtogatja
(10 sebzés). Méreg hatás: Razio
23 ép-t sebzõdik. Mérgezõdsz.
23 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A kígyópók téged támad. Harapásra nyitja száját.
(56 ép-t
sebzõdtél). Megmérgezett. Eszméletedet vesztve összeesel. Vérivó Afzaal
és a 2. óriáspók egymással harcolnak. Méreg: Razio
sebzõdik 23 ép-t.
*** 4. KÖR *** A kígyópók és Vérivó Afzaal egymással harcolnak. A 2. óriáspók
Vérivó Afzaalt támadja. Mérgezõdik: Vérivó Afzaal
23 ép-t sebzõdik.
*** 5. KÖR *** A kígyópók és Vérivó Afzaal egymással harcolnak. Vérivó Afzaal
maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vérivó Afzaal: 177/145,
Razio: 56/122.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe...
Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled!
Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét.
Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret).
**
3. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Zephyndar, egy fekete, pikkelyes, smaragdzöld szemû, sárkányfattyra
emlékeztetõ férfi. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai:
az enyészet malachit karkötõje, ezüst nadrág, a remete utazóköpenye, az
egyensúly gyûrûje, a tudás gyûrûje, a Kõ Kardja, a bûz vaspajzsa, a tárgyalás
gyûrûje, a tudós ezüst fejpántja, az enyészet háromszögszimbóluma, ében
láncing, ametiszt szkarabeusz, az enyészet vándorcsizmája, a bérmágus csonttõre,
ozin fülkarika, görényfarok, az enyészet aranyozott nyaklánca, a majom
háromszögszimbóluma, a gepárd gyalogos lándzsája, a sebesség hosszú íja.
Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Zephyndar feléd mozog. A fekete hólyag Zephyndart rohamozza.
Zephyndar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A méregféreg Zephyndar felé
mozog. Zephyndar rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(39
ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-5 ép.) A fekete hólyag Zephyndart
támadja. Zephyndar ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 8/0,
a méregféreg: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+5%). Szolgáidnak is jut 2%. Zephyndar meghajol elõtted, majd elhagyja
a barlangodat.
**
3. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Cef re de Tox részére 1 db az elfek bõr mellvértjét. Te 102 aranyat
kaptál.
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Cef re de Tox, egy szikár, mogorva tekintetû,
rövid hajú, fejpántot viselõ férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú
tagja. A következõket látod nála: óriás fülbevaló, a merénylõ halotti maszkja,
az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, Rogan karkötõje, a törpék karikaszimbóluma,
szivárvány karkötõ, a tudás gyûrûje, az óriás köpenye, zsugorító gyûrû,
Enyészmester, az elfek bõr mellvértje, a gyõzelem csontamulettje, a kígyó
öve, a mutáció gyémántja, bronzmedál, a gyõzelem csepp fülbevalója. Egy-egy
elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Cef re de Tox
10 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Cef re de Tox
feléd mozog. Cef re de Tox téged támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(34
ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Odacsap neked farkával.
(34 ép-t sebzõdtél).
Méreg kerül a véredbe. Fegyverével, egy Enyészmesterrel keresi a gyenge
pontodat.
(16 ép-t sebzõdtél). Méreg!
17 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5
ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Cef re de Tox
10 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Cef re
de Tox téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Kacagsz a
nevetséges próbálkozáson. Villámgyorsan elõrevág farkával.
(37 ép-t sebzõdtél).
Méreg kerül a véredbe. Egy nevetséges Enyészmesterrel próbál lecsapni rád.
Félrehajoltál. Összerogysz.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 138 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Cef re de Tox megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
3. NAP ** Cef re de Tox kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7827
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7827 9 parancsot.
**
9. NAP ** 1 db a káosz mágusának öve, amit az aukcióra raktál fel, elkelt
210 aranyért. Kézhez kapsz 189 aranyat.
**
9. NAP ** Cef re de Tox kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7827
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7827 9 parancsot.
**
10. NAP ** Braien eladásra kínál neked 10 barna manakövet (#149). Ha
meg akarod venni, adj ki egy VG 3674 149 10 parancsot.
**
16. NAP ** Cef re de Tox kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7827
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7827 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 3221.) A te szinteden a legnevesebb
Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges
pillantású férfi. (hírneve 2079.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 6.* Athlan pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett.
*ápr. 6.* Athlan csatában legyõzte Vegát.
*ápr. 9.* Fuzzy, a Táposállat
felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 10.* Morq Fan Gor és Szektor megküzdöttek
egymással, és Morq Fan Gor gyõzött.
*ápr. 12.* Lord Griffonheart lopni
próbált, de felsült vele.
*ápr. 13.* Athlan és Mázsa Kettõ megküzdöttek
egymással, és Athlan gyõzött.
*ápr. 17.* Garabonciás és Gonosz Kronos
megküzdöttek egymással, és Garabonciás gyõzött.
*ápr. 18.* Midian teljesítette
a 4. küldetést, amit a boltban kapott.
*ápr. 18.* Morq Fan Gor új végtagot
növesztett!
*ápr. 19.* Cyron Achenar és Deth Stryke pszi párbajt vívtak.
Cyron Achenar került ki gyõztesen.
Egy futár távoli híreket hoz:
*ápr. 6.* Akadil Tel Kator és Tüskés Végzetúr megküzdöttek egymással, és
Akadil Tel Kator gyõzött.
*ápr. 10.* Kronx és Kis-ülés-el-megyen pszi
párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*ápr. 12.* Fire Raptor gyõzelmet
aratott Siawn a Róka felett.
*ápr. 12.* Cyron Achenar és Deth Stryke pszi
párbajt vívtak. Cyron Achenar került ki gyõztesen.
*ápr. 12.* Maximilian
Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Imran, a Vator felett.
*ápr.
13.* 19-es és Damocles megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött.
*ápr.
13.* Lexandro d'Arquebus és Cseles Csenge megküzdöttek egymással, és Lexandro
d'Arquebus gyõzött.
*ápr. 17.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Night
Wolfot.
*ápr. 17.* Avvocato Terrasini és Alexander Buratov megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*ápr. 17.* Nyafogó Nefelejcs
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rovarnyomorállat felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
Kemény munkát vállalsz, csak hogy el tudd látni éhezõ szolgáidat. Sóhajtasz.
Micsoda világ ez, ahol a gazdának kell szolgáiért dolgoznia! Nem baj, legalább
távollétedben nagytakarítás van a barlangodban. Azért a harchoz több kedved
van. Fekete hólyag jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 152.]
Jóllakottságod 152%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
105. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
kno 67 10 9 2 |
67. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a régészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 15. szintre nõtt. Elköltesz
2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 122.]
vg 3674 149 10 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 10
db barna manakövet. Te 270 aranyat fizettél.
[ld. enc.] [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 122.]
dk 21 |
dobása 21. kalandnak |
Rendben, 21. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
(2. kaland:) Ellátogatsz a boltba. Épp nincs bent más vásárló! Közelebb
hajolsz a boltoshoz, és suttogóra fogod a hangodat:
- Nincs még valami
tiltott árud, a pult alól? - a boltos elõször gyanakodva mér végig, de
aztán felcsillan a szeme, látszik, hogy megismert. Pillanatnyi habozás
után benyúl a pult alá, és elõvesz egy varázskövet.
[Kereskedelem próba
10-es küszöbre: sikeres] Igyekszel csalódott arcot vágni, és megjegyzed:
- Csak ennyi? Semmi õskõ? - és már fordulsz is el.
- Várj! - kiált
utánad a boltos. - Többet ér ez, mint egy õskõ! - azzal hosszasan nekilát,
hogy a varázskõ elõnyeit ecsetelje az õskõvel szemben. Unottam hallgatod,
végül megkérdezed:
- Biztos, hogy õsköved nincs?
- Várj, 800 aranyért
a tied lehet! - megvetõ mosollyal megrázod a fejedet, és már indulsz is.
Úgy látszik, a varázskõ tényleg nem annyira kapós, mint az õskõ! A kereskedõ
utánad kiállt: - Rendben, legyen 700! - visszafordulsz.
- Nem tudom,
érthetõ-e, de nem akarok venni varázskövet. Ha nagyon rám akarsz sózni
egyet, rendben, van rá 300 aranyam, de ennél több nem... - A kereskedõ
szemében mohóság csillan, látszik, ráébredt, még köthet üzletet. Elõrohan
a pult mögül, és óbégatni kezd:
- 300 arannyal akarod kiszúrni a szememet?
Tönkre akarsz tenni? Mivel szolgáltam én erre rá? Maholnap becsukhatom
a boltot, ha ez így folyik tovább... No rendben, legyen 600, de ez az utolsó
ajánlatom!
- Nem hatnak meg a sirámaid, sunyi kereskedõ, te is tudod,
hogy már 400 arannyal is rémületesen túlfizettelek, és betegre kerested
magad vele! Na jó, már itt sem vagyok, látom, nem tudunk megállapodni!
- hallod, ahogy a fogát csikorgatja a boltos, majd kipréseli magából:
- Ötszáz. Egy garassal sem kevesebb, inkább fellógatom magam, vagy én használom
fel, de nem adom olcsóbban. - megfordulsz, megvakarod az álladat, mintha
tényleg gondolkodnál. Végül a boltos kitartott tenyerébe csapsz.
- Rendben
van, de csak azért fogadom el, mert ilyen szórakoztatóan tudsz alkudozni!
Megnézem, van-e nálam ennyi pénz.
[Tárgyhasználat: 500 arany] A kereskedõ a pénz számolása közben szélesen
mosolyog. Látszik rajta, hogy még így is jó üzletet kötött! De azért te
sem panaszkodhatsz: 500 arany egy varázskõért tényleg nem sok. (+1 hõsiesség
pont.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
kf 18657 7016 17321 18731 142 |
bekészíted az 18657. tárgyat |
Leveszed a harcos ezüst fejpántját. Felveszed az energia ezüst fejpántját.
Leveszed a harcos sárga övét. Felveszed a hatalom csatos övét. Leveszed
a remete zangrozi csizmáját. Felveszed a bérmágus vándorcsizmáját. Leveszed
a kalmár nyakláncát. Felveszed az energia sárgaréz nyakláncát. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 112.]
bb 11 1 4 3 20 1 |
több épület meglátogatása |
[be 11:] Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz tíz barna manakövet.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.)
Klánunk egyik legbecsesebb ereklyéjét, az Õsgaletki füzért ellopták a gaz
Mutánsok! Be kell jutnod a klánközpontjukba, és vissza kell szerezned ezt
a felbecsülhetetlen értékû relikviát (12-es klánkaland)!
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél
(#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska
(#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran
öv (#137) 55 ap, elektronit (#141) 18 ap, barna manakõ (#149) 29 ap, yeti
csont (#160) 20 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, a Tél ezüstlánca (#170)
74 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi
lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 126 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, ezüst láncing (#1033) 297
ap, vas mellvért (#1048) 275 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061)
42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, sisak (#1075)
18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, szarvas sisak
(#1078) 164 ap, maszk (#1090) 9 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105)
9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csillogó
fejpánt (#1108) 142 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap,
fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22
ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös
(#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, díszes köntös (#1153) 142
ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, vívótõr (#1303) 142 ap, görbekard
(#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap,
barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa
(#1333) 164 ap, a pontosság csonttõre (#4451) 206 ap, a pontosság lándzsája
(#4480) 111 ap, az elefánt amulettje (#16496) 266 ap, a bölcsesség görbekardja
(#17966) 281 ap, a tûz pajzsa (#22210) 64 ap, a tûz sárga öve (#22317)
270 ap, a tûz könnyû nyílpuskája (#22436) 190 ap, a tûz csonttõre (#22451)
146 ap, a tûz kardja (#22465) 64 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122
ap, a jég köpenye (#22735) 51 ap, a villám vassisakja (#23576) 162 ap,
a méreg díszes fejpántja (#24056) 146 ap, a méreg díszes köpenye (#24088)
461 ap, a méreg görbekardja (#24266) 162 ap, a regenerálódás szimbóluma
(#24610) 61 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) 162 ap, a sün
maszkja (#24940) 55 ap, a szalamandra könnyû pikkelyvértje (#25766) 190
ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 55 ap, a szalamandra aranyozott nyaklánca
(#25933) 483 ap, a yeti díszes köntöse (#26353) 470 ap, a yeti görbekardja
(#26516) 162 ap, a sav díszes köntöse (#26803) 470 ap, a sav rövid tõre
(#26952) 277 ap, az elektromosság halotti maszkja (#27191) 146 ap, a légzés
kerek pajzsa (#27611) 162 ap, a légzés vassisakja (#27626) 162 ap, a légzés
átlátszó köntöse (#27702) 277 ap, a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731)
155 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106) 146 ap, az ellenállás gyalogos
lándzsája (#28782) 295 ap.
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az akadémia elõcsarnokában szokatlan tömeg fogad. Csodálkozva kérdezed
az õrt, mi történt?
- Te tényleg semmirõl nem tudsz? Ma van a Kihívás
Napja, amit minden évben hagyományosan az Akadémia szervez. Mindössze 5
arany a nevezési díj, és ha mind a három próbát sikerrel teljesíted a megadott
idõ alatt, a neved felkerül a dicsõségfalra.
- Más jutalom nincs?
- Neked
nem elég, hogy egy évig szerepel a neved a legdicsõbb hõsökével együtt?
- kérdezi teljesen megdöbbenve az õr. - Ha nevezni akarsz, akkor állj a
sor végére.
(13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 3:] Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás
mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken
felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha
volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam
(#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18,
450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap)
direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap)
mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés
(#164, IQ15, 320ap) A varázslótorony egy õsz szakállas mestere, Vorphaud
õsmágus üdvözöl ezúttal.
- Örülök, gyermekem Sötét "Gyilkos" Gnusmas,
hogy látlak! Már hallottunk rólad egyet s mást, és úgy gondoljuk, esetleg
rádbízhatunk egy speciális küldetést, amit csak a varázslás tudományában
magasfokon jártas személy tud elvégezni. A küldetés során egy tycharonid
mágust kell megsemmisítened. A tycharonidok rabolták el a galetkiktõl a
smaragd esszenciát, mely vitális a varázskövek készítéséhez. Segíts nekünk
visszaszerezni ezt a fontos anyagot, és hozd el a szörnyeteg testét is!
(16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 20:] Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Sötét "Gyilkos" Gnusmas, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot,
sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 51 paranccsal dobd el a kalandot,
akkor kaphatsz újabbat.]
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. {Megjegyzés: Itt csak
akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
kf 7857 7917 12373 142 18731 |
bekészíted a 7857. tárgyat |
Hazamész a boltból. Leveszed az energia ezüst fejpántját. Felveszed a
harcos ezüst fejpántját. Leveszed a hatalom csatos övét. Felveszed a
harcos sárga övét. Leveszed a bérmágus vándorcsizmáját. Felveszed a remete
zangrozi csizmáját. Leveszed az energia sárgaréz nyakláncát. Felveszed
a kalmár nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]
ism 15 |
a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2
csótánylábat. Folytatod a lelet feltárását.
Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a szalamandra ezüst
nyaklánca. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy zöld ekinda
(#74).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy
óriáserõt. A zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. Megrohamozod a
zöld ekindát. A méregféreg a zöld ekinda irányába megy. A fekete hólyag
elindul a zöld ekinda felé. Támadod a zöld ekindát. Odakensz neki jobb
mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad.
Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(14 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(18 sebzés). A zöld ekinda hörögve elterül.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0,
a méregféreg: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 6%.
Összegyûjtöd a "kincset": egy ekinda haj. Szívesen bekapnál valamit. Mohón
zabálni kezdesz. (+13% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban?
Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
hónakkupók ! Leszedsz 1 adagot.
Folytatod a régészkedést. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid
egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** Az 1. méregféreg a 2. méregférget rohamozza. A fekete hólyag
a sötét xirnox irányába megy. A 2. méregféreg feléd mozog. A 2. méregféreg
irányába mozogsz. A sötét xirnox a fekete hólyagot rohamozza. Az 1. méregféreg
a 2. méregférget támadja. A 2. méregféreg megtántorodik. A fekete hólyag
és a sötét xirnox egymással harcolnak. A 2. méregféreg rád támad. Harapni
próbál. Elhibázta. A 2. méregférget próbálod megsebezni. Benyomsz egyet
jobb mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(34 ép-t
sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11 ép-t
sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(11 sebzés). A 2. méregféreg
holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
méregfelhõ.
17 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Az 1. méregféreg
ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A fekete hólyag
sebzõdik 11 ép-t a
méregfelhõtõl. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod
a sötét xirnoxot. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(44 ép-t sebeztél). A
tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Harapni próbálsz.
(41 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Mérget juttatsz belé. Enyészmesterrel támadsz.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(16 sebzés). A sötét xirnox holtan
terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/15,
az 1. méregféreg: 2/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 12%.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 24 arany. Tovább dolgozol, mintha nem
is zavartak volna. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni.
Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+2 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+16 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Útközben
észreveszel egy
winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és
sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz
a régészeti feltáráshoz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás
tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 34.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott
üregben. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy
kerek pajzs. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég
hegyesek! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 4.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb
csak találsz megfelelõ ellenfelet... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 2
ragálygombát. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Malandit, egy magas, szívós, kissé talán szórakozott férfi.
[aura: rugalmasság: 5.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, a védekezés vas lemezpáncélja, a
füvész köpenye, a gepárd amulettje, szivárvány karkötõ, az entek könnyû
nyílpuskája, a tárgyalás gyûrûje, az energia csatos öve, Rogan karkötõje,
a gólem szárnyas sisakja, szivárványkristály, bronzmedál, kék gömb, vaspajzs,
ozin fülkarika, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, óriás fülbevaló, a káosz
hercegi tõre, a tudós vándorcsizmája. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat.
Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek
ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél
többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét.
Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Malandit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
mak 1 6 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
hp 4 29 15 7827 200 |
harci program |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
pv 2 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
pv 1 2 3 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz.
Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
hp 4 29 15 7827 200 |
harci program |
[Parancs 1. makróba tárolva.] A következõ sor került a harci programodba:
életszívás t.var. ha ellenfeled #7827. Prioritás: 200. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 4.]
Méregféreg éhen pusztult. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz
venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. jún. 8. péntekig. Az olimpiai
fordulókat a jún. 16-i TF találkozón veheted át, ill. jún. 18-án postázzuk
annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték.
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen
563 sebzést okoztál, és 425 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
232 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sötét "Gyilkos" Gnusmas, egy véres mancsú, ezüst hajú, sötétbõrû,
piros szemû drow férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 70. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (22) / 1.35 |
[2] IQ: |
10 (15) / 2.03 |
[3] ügyesség: |
6 (14) / 1.10 |
[4] egészség: |
7 (14) / 2.36 |
[5] mágia: |
6 (7) / 5.40 |
[6] gyorsaság: |
7 (11) / 2.13 |
[9] Méret/ép: |
102 (111) / 111 |
Min. méret: |
97 |
Barlangméret: |
105 |
|
|
Varázspont: |
94 / 94 |
Képességpont: |
10 / 38% [6] |
Hõsi pont: |
39 (10) |
Tám.bónusz: |
8% |
Véd.bónusz: |
42% |
Galetki erõ: |
395 / 261 |
Hírnév : |
379 |
Jóllakottság: |
165% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
30 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
15 (1) |
Torzsz. csaták: |
348 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
293 (4) |
Leölt torzszülött: |
475 (11) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
15 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (27)
Speciális
képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +27% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass be 50 õsi relikviát. 2.) Hajtsd végre a 12-es Klánkalandot
(KK 12)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
6 (10) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0.32 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 1.40 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (4) / 0 |
[24] rezisztencia: |
3 (5) / 0 |
[25] bûz: |
14 (16) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.77 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.71 |
[47] zárnyitás: |
7 / 0.54 |
[48] mászás: |
6 / 0.21 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 0.40 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.60 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 0.77 |
[55] szívósság: |
10 / 0.11 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (7) / 2.52 |
[57] gyógynövények: |
6 (11) / 1.51 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.10 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.65 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.29 |
[65] álcázás: |
5 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.25 |
[67] régészet: |
15 (16) / 2.27 |
[68] zene: |
5 / 0.15 |
[69] tanulás: |
8 / 0.28 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
14 (15) / 0 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 3.10 |
[102] sebzõ
méreg: |
5 / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
14 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 5.16 |
[105] sebzõ méreg: |
5 / 0 |
|
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 2.19 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 / 0.04 |
[29] életszívás: |
6 / 3.09 |
[152] felejtés: |
3 / 0.24 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
3 / 0.24 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.44 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[28] óriáserõ: |
4 / 2.84 |
[167] tombolás: |
6 / 0.92 |
[14] vakító fény: |
2 / 0.06 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] fekete hólyag |
48/33 |
121% |
100% |
4 / 1.78 |
harcol |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
hp 4 29 15 7827 200 |
pv 2 |
p 7827 |
p 7827 |
pv 1 2 3 |
hp 4 29 15
7827 200 |
|
2. Makró |
kf 194 |
vd 26 |
vd 26 |
kf 1092 |
|
3. Makró |
hp 3 28 1 0 75 |
hf 25 75 |
hp 3 167 1 0 75 |
hf 25 75 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életsz t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 75. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. Prioritás: 100. |
3: Közelharc támadás ha ellenfélnek van 5. képessége. Prioritás: 99. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 99. |
5: életsz t.var. ha ellenfeled #85. |
6: életsz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 99. |
11: életsz t.var. ha ellenfeled #7827. Prioritás: 200. |
7: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 102, és ha ellenfeled
#95. |
9: tombolás v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 101, és ha ellenfeled
#95. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 10;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 1 2 3;
PSZ
54 67 55 46 47 48;
BA 77;
HE 3;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 9737 7438 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 11-19
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (9. épület), #12 (7. épület), #13 (4. épület),
#16 (3. épület), #51 (20. épület), #304 (67. forduló), #484 (66. forduló),
#417 (68. forduló), #248 (69. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 bíbor láncing
(#1032) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 a kígyó vassisakja
(#19076) |
|
1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 a nyomkeresés
fejpántja (#194) |
|
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) |
* |
1 a kobra díszes köpenye (#7438)
|
|
1 ében láncing (#134) |
* |
1 a túlélés könnyû pikkelyvértje (#21266) |
|
1 a sebesség átlátszó köntöse
(#13302) |
* |
1 a harcos sárga öve (#7917) |
|
1 a sebezhetetlenség pikkelyvértje (#19465) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016)
|
|
1 a méreg fejpántja (#24055) |
|
1 az energia ezüst fejpántja (#18657) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1
a túlélés zöld köntöse (#21401) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 a gólem csontmaszkja (#8292) |
* |
1 a harcos
ezüst fejpántja (#7857) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
* |
1 a remete zangrozi csizmája (#12373) |
|
2 csatos öv (#1166) |
|
1 a regenerálódás kerek pajzsa (#24461) |
|
1 a hatalom csatos öve (#7016)
|
|
1 a yeti szürke maszkja (#26293) |
|
1 a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) |
|
1 a gladiátor csatos
öve (#6116) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
Ékszerek, kincsek |
|
1185 arany (#1) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
* |
1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311) |
|
1 az energia sárgaréz nyaklánca
(#18731) |
|
35 drágakõ (#2) |
|
1 a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
* |
1 az egészség gyûrûje (#3025) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a védekezés amulettje (#4796) |
|
1
a védekezés csepp fülbevalója (#4856) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a regenerálódás fülbevalója (#24655)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
2 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) |
|
1 az erõ csepp fülbevalója
(#1706) |
|
1 a sav karikaszimbóluma (#26861) |
|
1 a tudás gyûrûje (#2125) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 a tudás zafírja
(#150) |
|
1 aranyozott nyaklánc (#1183) |
|
1 a yeti malachit karkötõje (#26441)
|
|
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 a túlélés ezüst fülbevalója (#21507) |
* |
1
a regenerálódás ónix karkötõje (#24643) |
|
1 a sün díszes karkötõje (#25092) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
4 fekete dukát (#218) |
|
2 kötél (#128) |
|
2 varázskõ (#210) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
Fegyverek |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
13 kerek kõ (#11) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332)
|
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 az entek lándzsája (#9880) |
|
2
harci fejsze (#12) |
|
1 az erõ hosszúkardja (#1767) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
3 sziklarepesz
(#13) |
|
2 vívótõr (#1303) |
|
1 a tudós barbár lándzsája (#11681) |
|
1 lándzsa
(#1330) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
* |
1 az ellenállás könnyû íja (#28721) |
|
1 hosszúkard
(#1317) |
|
1 a merénylõ kõrisfa íja (#11173) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 hosszú
íj (#1272) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
9 tejfonál (#28) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
15 mátekel gomba (#21) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
10 ragálygomba (#26)
|
|
3 mitulen fû (#20) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
9 sárkányvirág (#32) |
|
11 liánvirág (#24) |
|
1 méregellenállás (#51)
|
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
5 elonotichlan (#31)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
3 mézfû (#29) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
14 velparaj (#35) |
|
2 rémcserje (#34) |
Egyéb kacatok |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
54 õsi relikvia (#17)
|
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 molad púp (#16) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
11 mandibula (#157) |
|
3 elektronit (#141) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
2 molitár háj (#165)
|
|
10 ekinda haj (#147) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség
csepp fülbevalója #3056 (7).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FEKETE ÖZVEGY (144. LÉNY) Kutya méretû, ébenfekete testû, gyûlölettõl
izzó szemû, halálos mérgû pókok - a szinten nem él olyan torzszülött, talán
az áthatolhatatlan kérgû entek kivételével, aki ne rettegne tõlük. Képesek
mozdulatlanul beolvadni az árnyakba, így csak akkor veszed észre õket,
amikor már túl késõ. Ocsmány potrohuk legfeljebb egy rovarevõ számára jelenthet
táplálékot.
KÍGYÓPÓK (160. LÉNY) Ez a szörny a természet egyik furcsa tréfája. Képzelj
el egy hatalmas póktestet (nagyobbat mint amit eddig bármikor is láttál),
nyolc óriási póklábbal. Amikor azonban a fejére nézel, nem azt látod, amit
vársz. A megszokott csáprágóknak nyoma sincs, a testbõl egy hosszú kígyó
nõtt ki. A kígyó vastagabb mint két megtermett galetki együtt, a kígyó
szája akkora, hogy egy kisebb galetkit gond nélkül be tudna kapni. A nagyobb
galetkiket a fogáról csöpögõ méreg látványa gondolkoztatja el: elfutni
vagy meghalni?
BARNA MANAKÕ (149. TÁRGY) A manapoid belsejében az évek során egy gyémántkemény
anyag gyûlik, növekszik, hasonlóan a gyöngykagylók kincséhez. A különbség
csak annyi, hogy a legtöbb alkímista meg van róla gyõzõdve, hogy a barna
manakõ amellett, hogy kissé bizarr, ámde divatos gyûjtõi tárgy, emellett
mágikus adottságokkal is bír! Persze a publikus könyvtárak szerint még
egyetlen alkímista sem tett komoly felfedezést a barna manakõvel kapcsolatban.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
A Galetki Olimpiára az OL {szint}
{mire} paranccsal jelentkezhetsz, ahol a {szint} az a szint, ahol élsz,
a {mire} pedig 1, ha csak a harcban, 2, ha csak játékos versenyekben, és
3, ha mindkettõben részt szeretnél venni. Azonban az is elég, ha egyszerûen
csak egy paraméter nélküli OL parancsot adsz ki, ez azt jelenti, hogy mindenben
részt akarsz venni. Azokon a szinteken, ahol kevés galetki él, nem rendeznek
olimpiát, és azzal, hogy elfogadták a nevezésedet, még nem garantált, hogy
a szinteden lesz is olimpia: csakis legalább 10 jelentkezõ esetén rendezik
meg az eseményt. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt.
Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek.
Az
Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel
küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél
elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire
gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha
a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet
csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a
verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed
szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél:
tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból
csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Minden kör
elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Megjegyzés: az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál
forduló. Az olimpiai fordulókat kinyomtatva, mindig az aktuális TF találkozón
veheted át. Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük
el. Ha ehelyett a fordulót emailben szeretnéd megkapni, akkor ne az OL,
hanem az OLB ill. OLU paranccsal jelentkezz (amely mindenben megegyezik
az OL-lal, kivéve, hogy fordulódat nem nyomtatjuk ki a találkozóra, hanem
csak emailben elküldjük a találkozót követõ hétfõn). Az OLB azt jelenti,
hogy a fordulót base64, az OLU azt, hogy a fordulót uuencode kódolással
szeretnéd kapni. Ha azt akarod, hogy a fordulót ki is nyomtassuk, meg emailben
is elküldjük, akkor az OLB ill. OLU-nak adj 3. paraméternek egy 1-est.
Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést
megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned.
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpia során elszenvedett sebzés,
esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél
NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia
végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered. Az olimpiára a fordulódban megadott
határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos
már nem tudunk elfogadni.
További szabályok. Az olimpiai jelentkezéstõl
az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a
jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes
körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Az idei kategóriák: hagyományos
verseny, pankráció (közelharc és lehelet, felszerelés nélkül), és pszi
olimpia. A pszi olimpián való részvételhez az 1. paraméterhez adj hozzá
4-et: OL 3 7 hatására a 3. szinten indulsz, minden kategóriában.
Az idei
olimpián lesz csapatverseny is, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A
csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz.
Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan, akkor kerül végrehajtásra,
ha mindhárman kiadtátok egymásra. A csapatversenyre való jelentkezés díja
fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál
olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes
jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal,
akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak
újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci
ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750,
5:880, 6:980. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének
összege nem lehet nagyobb, mint 340. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Persze, ez
csak elméleti probléma, hiszen egy bajnok fél évvel késõbb biztos, hogy
legalább egy szinttel feljebb fog élni.