Karakterszám: |
4717 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
68 |
Játékhét: |
84 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
846 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. dec. 23. 10h:16' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. dec. 26. |
|
E-mail!
HERMIONE GRANGER KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.)
A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9070.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*dec. 16.* Anastasia teljesítette a 16. küldetést, amit az akadémián kapott.
*dec. 16.* Anastasia teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
*dec. 19.* Avvocato Terrasini és Jelena megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*dec. 19.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Tintilla,
a Derûs felett.
*dec. 19.* Tintilla, a Derûs gyõzelmet aratott Jelena
felett.
*dec. 20.* Hajnalszárny gyõzelmet aratott Besenyõantibácsi felett.
*dec. 23.* Anastasia teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
*dec. 23.* Anastasia teljesítette a 17. küldetést, amit az akadémián kapott.
*dec. 23.* Anastasia teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 16.* Torz Talbot és Hunter Killer megküzdöttek egymással, és Torz
Talbot gyõzött.
*dec. 16.* Örök Lázadó és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak.
Örök Lázadó került ki gyõztesen.
*dec. 17.* El Tapod pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Moha a "balfék" felett.
*dec. 18.* Az 15025 szövetség
fényes gyõzelmet aratott Groark felett!
*dec. 18.* Kronx gyõzelmet aratott
Popey a Mágus felett.
*dec. 19.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte
C'Archiet.
*dec. 19.* Örök Lázadó és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak.
Örök Lázadó került ki gyõztesen.
*dec. 20.* Akadil Tel Kator és Edil Ves
Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
*dec. 20.* Köpködõ Méregzsák gyõzelmet aratott Granitoid felett.
*dec.
20.* A Gyémántlégió szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik
Abarrun felett!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 225.]
Elküldesz egy kihívást Mézga Aladár részére. Reméled, hogy elfogadja. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást! [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 225.]
var 29 26 |
29. varázslatra 26 képességpont |
Elköltesz 26 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
(16. kaland:) Hozzálátsz, hogy felkutasd a torzszülött rebellisek táborát.
Nem kell sokáig kutatnod - tûzgolyók robbanása és jégviharok csattogása
tölti be az egyénként oly csendes felsõ termeket. Te is hamarabb akadsz
ellenfélre, mint szeretted volna. Ellenfeleid 2 renegát mágustanonc (#47)
[aura: elkt.immunitás: 3.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az 1. renegát mágustanonc
17 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. renegát mágustanonc
ellõ egy tûzfal varázslatot. A 2. renegát mágustanonc varázshatalma segítségével
elmond egy tûzfalat.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
Az 1. renegát mágustanonc
17 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. renegát mágustanonc
elõhív egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A 2. renegát
mágustanonc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás!
Ezt most megúsztad.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. renegát mágustanonc
17 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. renegát mágustanonc
holtan terül el. A 2. renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy agyroppantás. Ezt most megúsztad.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. renegát mágustanonc
17 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás
varázslatot. (-12 minden tulajdonságodra)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
be 12 3 |
meglátogatod a 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
210.]
k 16 332 465 484 317 |
kaland elvállalása |
(16. kaland:) Jelentkezel Purbah mesternél, mondván, hogy készen állsz a
próbára. A mester elõször is a 30 aranyat kéri.
[Tárgyhasználat: 30 arany] Miután kifizeted a pénzt, a mester egy színes,
csillogó ajtó elé vezet. Az ajtót csak akkor tudod kinyitni, ha megfejted
a színes kockák logikáját. Intelligenciapróba? - nézel döbbenten. "Hja,
kérlek, az akadémián vagyunk!" árulja el Purbah mester arckifejezése.
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Rövid gondolkodás után megfelelõ sorrendben
megnyomod az ajtón levõ színes kockákat, és az ajtó rögvest feltárul. Az
ajtó mögül morgást hallasz.
- Íme, egy torzszülött - hallod Purbah mester
kommentárját - amellyel a lehelni nem tudok képtelenek megbirkózni, neked
viszont nem fog komoly kihívást jelenteni! - Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A kõzúzó
17
ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzó téged támad. Rád
vág nyelvével.
(6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-12% támadás).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A kõzúzó rezisztálja. (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Odacsap neked nyelvével.
(5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A kõzúzó
37
sebzést kap. (-4 vp.) A kõzúzó holtan terül el.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+50%). - Ez valóban könnyû feladat volt - jegyzed meg. - Mi jöhet még?
- Purbah mester szája ravasz mosolyra húzódik.
- Tényleg könnyûnek találtad
a próbát? Akkor következzék valami nehezebb! Két lény, amelyek ellen pont
hogy nehezen boldogul egy lehelõ galetki - persze csak akkor, ha eddig
félvállról mûvelte a lehelést! A szakértõnek nem fog igazi gondot jelenteni...
Ellenfeleid egy protolisk lárva (#19) és egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(19 sebzést okozott.) Magadban
motyogva, létrehozol egy életszívást. A protolisk lárva
sebzõdik 17 ép-t.
17 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A protolisk lárva feléd mozog. A protolisk
lárva rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(8 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. A protolisk lárva
30
sebzést kap. (-4 vp.) A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
Felemelve a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ.
(17 sebzést okozott.)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az élõ cseppkõ
17 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) Az élõ
cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. Mellé!
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az élõ cseppkõ
17 ép-t
sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-5 vp.) Az élõ cseppkõ holtan terül
el.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+82%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz. - Nos látom, tényleg igazán
rátermett vagy - mondja kissé bánatosan Purbah mester. - De talán a következõ
próba után... - ezzel egy újabb barlang felé toszigál, amelyben még több
torzszülött nyüzsög.
- Álljon meg a menet! - kiáltod, és gallérjánál
fogva megragadod a mestert. - Látom már, mire megy ki a játék! A próba
teljesíthetetlen, és csak szeded a pénzt a hiszékeny galetkihez! Most azonnal
megyünk az elöljáróhoz, és õ majd elmondja, mi a véleménye az akadémia
szélhámos oktatójáról!
Purbah szemében elõször haragot, majd riadtságot
látsz. Úgy látszik, érzékeny pontra tapintottál! Az oktató szabadkozni
kezd.
- Khm... Jól van, sikeresen kiálltad az utolsó próbát, a talpraesettség
és a meggyõzõkészség próbáját! Legyen tiéd ez a kincs - és ezzel elõhúz
egy díszes övet a zsákjából, és a kezedbe nyomja. Megvizsgálod.
[Ékszerészet
próba 3-as küszöbre: sikeres] - Hiszen ez egy hamisítvány! - kiáltasz
fel. Már újra nyúlsz a mester gallérja után nyúlnál, amikor felemeli a
kezét.
- Bizony, ez is csak egy próba volt, de te sikeresen kiálltad!
Íme, a jutalmad: egy Xantin ezüstöve! - Alaposan megvizsgálod, és fel is
próbálod. Bizony, ez mûködik! Boldogan távozol.
[ld. enc.] (+2 hõsiesség
pont.)
(332. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Többszörösen biztosítva
magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Megizzadtál,
de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad. Egyszercsak minden
figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A kõzúzó
sebzõdik 17 ép-t. Gyógyulsz 4 életpontot. (-5 vp.) A kõzúzó feléd
mozog. A kõzúzó rád támad. Körbe-körbe forgatva üt nyelvével.
(6 ép-t sebzõdtél).
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-12% támadás).
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A kõzúzó
41 ép-t sebzõdik.
(-4 vp.) A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 7 drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 50% lélekenergia.
(465. kaland:) Megkeresed a sziklafalat, ahol a sötét barlangnyílást találtad.
A falon jónéhány a kapaszkodó, bemélyedés van, nem lehetetlen feljutni.
Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre:
sikeres] Megkapaszkodsz a barlang szélében, és behúzod magad. Hangot hallasz,
mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett
meg. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. A
rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A rovarsámán
17 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány
máris elõtted terem! Az óriáscsótány téged támad. A csáprágójával támad.
(10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégcsóvát.
Az óriáscsótány
45 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) Az óriáscsótány halálos sebet
kapva a földre zuhan. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy gigaököl. A görbekard megsemmisült!
6 életpontnyit sebzõdsz.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A rovarsámán
17 sebzést
kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-5 vp.) A rovarsámán a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Sikerült elkerülnöd a varázslat
hatását.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A rovarsámán
17 sebzést
kap. (-5 vp.) Magában motyogva, a rovarsámán létrehoz egy gigaöklöt. A
varázslat nem hatott rád.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(484. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Egy vörösre mázolt,
bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Álkulcsokat és drótokat veszel
elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es
küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Fáradtságodat
siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy görbekard. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
(317. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél
felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint
te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Ahogy továbbmész,
egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Álkulcsokat és
drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás
próba 5-ös küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár,
és az ajtó feltárul. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül
megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) és egy óriáscsótány
(#7).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A rovarsámán
17 sebzést kap. (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a
rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán varázshatalma
segítségével elmond egy jégpajzsot. Az óriáscsótány feléd rohan. Az óriáscsótány
rád támad. Megpróbál megmarni. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva!
Az óriáscsótány megúszta! (-4 vp.) A rovarsámán elmormol egy gigaököl varázslatot.
A varázslat nem hatott rád. Az óriáscsótány rád támad. Csáprágójával mar.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az óriáscsótány
50 sebzést
kap. (-4 vp.) Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A rovarsámán
elmormol egy gigaököl varázslatot. A sebezhetetlenség malachit karkötõje
megsemmisült!
Sebzõdsz 6 ép-t.
*** 4. KÖR *** A rovarsámán elõhív egy gigaököl varázslatot. A gyorsaság
nyaklánca ellenáll a csapásnak!
6 életpontnyit sebzõdsz. Ellõsz egy életszívás
varázslatot. A rovarsámán
17 ép-t sebzõdik. 17 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.)
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra). [95 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és
megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12)
17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15)
8 ap, molad púp (#16) 14 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap,
winropu moha (#22) 35 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap,
díszes fejék (#135) 17 ap, khaldoran öv (#137) 52 ap, szivárvány karkötõ
(#139) 140 ap, nordkristály (#146) 10 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula
(#157) 7 ap, yeti csont (#160) 19 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, Xantin
bõröve (#169) 70 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 70 ap, fekete nadrág (#171)
70 ap, villámöv (#172) 70 ap, pókcsatos öv (#173) 70 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 525 ap, lemezpáncél (#1000) 87 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap,
lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap, pikkelyvért (#1015) 35 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 67 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, bíbor pikkelyvért (#1018)
197 ap, láncing (#1030) 70 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing
(#1032) 189 ap, mellvért (#1045) 61 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, bronz
mellvért (#1047) 172 ap, vas mellvért (#1048) 260 ap, pajzs (#1060) 17
ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs (#1063)
155 ap, sisak (#1075) 17 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077)
84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap, halotti maszk
(#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt
(#1105) 8 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, csizma (#1120) 8 ap, vándorcsizma (#1121)
25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136)
21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, köntös (#1150)
8 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, díszes
köntös (#1153) 134 ap, íj (#1270) 17 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú
íj (#1272) 84 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nyílpuska (#1285) 35 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, harci nyílpuska
(#1288) 197 ap, tõr (#1300) 8 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302)
67 ap, kard (#1315) 17 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317)
84 ap, fogazott kard (#1318) 155 ap, lándzsa (#1330) 17 ap, barbár lándzsa
(#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, hosszú lándzsa (#1333) 155
ap, a méreg csatos öve (#24116) 134 ap, a sav halotti maszkja (#26741)
138 ap, a sav görbekardja (#26966) 153 ap, a sav barbár lándzsája (#26981)
153 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 264 ap, a légzés halotti
maszkja (#27641) 138 ap, az angyalok íja (#28270) 61 ap. Eladod a káosz
halálos mellvértjét 192 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elhagyod a boltot.
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre
rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A sáskaharcos
39 sebzést kap. (-4 vp.) A sáskaharcos téged támad. Elõre szúr jobb karmával.
Elhibázta. Elõre szúr bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A sáskaharcos
ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A sáskaharcos téged támad. Gyorsan feléd
lendít jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva!
A sáskaharcos
37 sebzést kap. (-4 vp.) A sáskaharcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: 2 mandibula. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
100.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál.
Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat,
amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt,
alaposan fel van készülve az önvédelemre!
(466. kaland, összköltsége 5
TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás,
és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy
kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A kõzúzó
sebzõdik 17
ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõzúzó odajön hozzád. A kõzúzó
rád támad. Rád vág nyelvével.
(4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd.
Gyengülsz (-12% támadás).
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A
kõzúzó megúszta! (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Lesújt rád nyelvével.
(4
ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-12% támadás).
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. A
kõzúzó ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A kõzúzó rád támad. Tekergetve
suhint nyelvével.
(4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz
(-12% támadás).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy jégcsóvát. A kõzúzót védi
rezisztanciája. (-4 vp.) A kõzúzó rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével.
(4 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-12% támadás).
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 szint életszívás
varázslat; [13 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Ezúttal egy még sosem próbált
aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Megérkeztél az alsó szintekre!
Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Szimatodra hagyatkozva, hosszas
nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy molitár
(#35).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A molitár
18 sebzést
kap. Gyógyulsz 16 életpontot. (-5 vp.) A molitár feléd rohan. A molitár
rád támad. Egy rúgást próbál jobb lábával. Nem talált. Lendít egy nagyot
bal lábával.
(12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy jégcsóvát. A molitár
36 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A molitár kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj. [16 TVP-t használtál fel, maradt
még 71.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra.
A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre".
Tétovázás nélkül leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt
ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz,
itt már úgy sem találsz vadat. Az egyik falon furcsa feliratot látsz.
Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen
simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima
felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez
ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni.
(218.
kaland, összköltsége 35 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet.
Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond!
Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy tudatfaló (#55).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hermione Granger |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)16 |
(-20)0 |
Tudatfaló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)26 |
(-20)0 |
Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni. Fáradtan a csatától, visszavonultok.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés
után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Leérve, óvatosan
megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból.
Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével
valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt
fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja,
miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(311. kaland, összköltsége 40 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megpillantasz egy sziklakupacot,
a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod!
Ellenfeled egy molitár (#35).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy energiatüske varázslatot. A molitár 13 sebzést
kap. (-2 vp.) A molitár közelebb jön, hogy támadhasson. A molitár téged
támad. Célozni próbál jobb lábával. (8 ép-t sebzõdtél). Megereszt egy jól
irányzott rúgást bal lábával. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (7 ép-t sebeztél). Csodás illatod
hatással van rá (8 sebzés). A molitár téged támad. Megereszt egy jól irányzott
rúgást jobb lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Lendít egy nagyot bal lábával.
(13 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. [22 TVP-t használtál fel, maradt még
30.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Varázsszagot érzel!
Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a káosz híveinek maszkja. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 20.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset
sem találsz. Fáradtan térsz haza. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
10.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy nyílást
pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de
aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak
építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (319.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1 mátekel gombát. Folytatod a régészkedést. Micsoda furcsaság
- egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták?
(+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 0.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 616 sebzést okoztál, és 173 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen 226 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Hermione Granger, egy oszladozó testû, bölcs tekintetû, rongyokba
öltözött, koronás király nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3.
szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 68. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 2.10 |
[2] IQ: |
11 (13) / 5.99 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.38 |
[4] egészség: |
9 / 3 |
[5] mágia: |
12 (14) / 2.81 |
[6] gyorsaság: |
6 (8) / 1.14 |
[9] Méret/ép: |
70 / 17 |
Min. méret: |
63 |
Barlangméret: |
71 |
|
|
Varázspont: |
138 / 0 |
Képességpont: |
8 / 91% |
Hõsi pont: |
52 (7) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
10% |
Galetki erõ: |
301 / 132 |
Hírnév : |
439 |
Jóllakottság: |
85% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
26 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
11 (0) |
Torzsz. csaták: |
403 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
313 (5) |
Leölt torzszülött: |
419 (9) |
Pszi csaták: |
17 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
7
(0) |
Ájulások száma: |
12 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (18)
Speciális
képességeid:
+18 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! [számláló:
1] 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot
(KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
10 (12) / 8.85 |
[25] illat: |
11 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.74 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.44 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.57 |
[48] mászás: |
5 / 3.09 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 1.63 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.25 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 0.75 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.05 |
[57] gyógynövények: |
4 (6) / 3.98 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.55 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.15 |
[60] pszi támadás: |
6 / 3.08 |
[61] pszi energia: |
4 / 3.08 |
[62] lopás: |
5 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
3 / 2.95 |
[65] álcázás: |
12 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 1.29 |
[67] régészet: |
8 / 6.94 |
[68] zene: |
3 / 0.53 |
[69] tanulás: |
5 / 1.55 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
2 / 0 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 0.87 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
2 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
4 (6) / 2.21 |
[10] energiatüske: |
6 (8) / 3.07 |
[29] életszívás: |
12 (14) / 0.14 |
[172] gázpajzs: |
1 (3) / 0.08 |
[13] jégcsóva: |
12 (14) / 9.73 |
[15] jégpajzs: |
5 (7) / 0.66 |
[163] kineport: |
1 (3) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
6 (8) / 2.32 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 (3) / 0.40 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.20 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (120%): |
11 elektr |
29 életsz |
10 energi |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #110. Prioritás: 50. |
2: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #22. Prioritás: 51. |
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #24. |
4: jégcsóva t.var. ha ellenfeled torzszülött. |
5: életszívás t.var. |
6: jégcsóva t.var. ha ellenfeled torzszülött. |
7: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki. |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 20 30 50 27; VI erõ:200% ép:30%; PV 7 3
5 2 1; PSZ 67 46 48 68 57 66;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 34 szint: 3 sebzés: 17-25
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (8. épület), #440 (66. forduló), #357 (58.
forduló), #466 (68. forduló), #317 (67. forduló), #465 (67. forduló),
#218 (68. forduló), #311 (68. forduló), #342 (65. forduló), #319 (68.
forduló).
SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 4717.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a tudás köpenye (#2035) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 lovagi lemezpáncél
(#1002) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 a káosz híveinek maszkja (#13254) |
* |
1
suhanó csizma (#195) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 a regenerálódás ezüst fejpántja
(#24507) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 csillogó fejpánt (#1108) |
|
1 a káosz türkisz
mellvértje (#6459) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 Xantin ezüstöve
(#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
695 arany (#1) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
53 drágakõ (#2) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a mágia szimbóluma
(#3460) |
|
1 a yeti márványgyûrûje (#26426) |
* |
1 a gyorsaság nyaklánca (#3880)
|
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 a kalmár
nyaklánca (#142) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a gladiátor
malachit karkötõje (#6191) |
|
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
6 kés (#5) |
|
8 kerek kõ (#11) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
8 sziklarepesz (#13) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
* |
1 a tolvaj könnyû
íja (#9371) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 hosszúkard (#1317)
|
|
1 a tûz csonttõre (#22451) |
|
1 harci fejsze (#12) |
Varázsitalok és
füvek |
|
17 winropu moha (#22) |
|
15 csótányláb (#25) |
|
14 mátekel gomba (#21)
|
|
6 mitulen fû (#20) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
22 tejfonál (#28) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
9 gyilkos boróka
(#27) |
|
14 ragálygomba (#26) |
|
7 mézfû (#29) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
3 hónakkupók (#30) |
|
1 óriásnövés itala (#60)
|
|
7 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
3 elektronit (#141) |
|
11 nordkristály (#146) |
|
4 nohnetár gumó (#212)
|
|
17 lemúr hártya (#161) |
|
5 molad púp (#16) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
19 pirgamit (#152) |
|
23 mandibula (#157) |
|
8 yeti csont (#160) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
25 õsi relikvia (#17)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): nagy
pajzs #1062 (3), a túlélés vándorcsizmája #21371 (9), görbekard #1316 (2),
a sebezhetetlenség malachit karkötõje #19691 (9).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XANTIN EZÜSTÖVE (174. TÁRGY)
Ez az ezüstöv Xantin bõrövéhez hasonlóan
tûzlehelet képességet növeli. Szerencsére ezüst anyagának köszönhetõen
nagyobb mágikus potenciál tárolására képes, így használatakor a tûzlehelet
képességed hárommal lesz nagyobb. Mivel övbõl egyszerre csak egy fajta
lehet rajtad, így az addig nagy becsben tartott Xantin bõrövedet nyugodtan
az óriáscsótány szolgádnak adhatod.