| 3712-68
Karakterszám: |
3712 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
68 |
Játékhét: |
87 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
230 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 15. 9h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. júl. 18. |
|
E-mail!
KRABNORDAR EVLON KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány,
szemüveges férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Az Éjfarkas
Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ,
khaldoran öv, kristályamulett, ezüstmedál, a remete köpenye, a kalmár nyaklánca,
az egyensúly gyûrûje, fekete csizma. Az üdvözlés után pszionikus csatára
invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Darath Forgen |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)20 |
(+0)30 |
Krabnordar Evlon |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)25 |
(-30)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-20 életpont.)
** 3. NAP ** Darath Forgen kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8788
parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 8788 9 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
14020.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 7.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián
kapott. *júl. 7.* Sziszegõ Szappan rangja a Mágusok Klánjában "tanítvány"
lett. *júl. 9.* Cy Bon Tom teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián
kapott. *júl. 9.* Cy Bon Tom teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában
kapott. *júl. 9.* D'Angelo felköltözött a következõ szintre. *júl. 10.*
Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián
kapott. *júl. 10.* Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 25. küldetést,
amit a palotában kapott. *júl. 11.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette
a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 11.* Emilia teljesítette
a 12. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 11.* Emilia teljesítette
a 4. küldetést, amit a boltban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
*júl. 2.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya
felett! *júl. 3.* Kronx és Draco pszi párbajt vívtak. Kronx került ki
gyõztesen. *júl. 3.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don
Juan Gomez dela Vega felett. *júl. 3.* Malgias a Rém pszionikus párviadalban
legyõzte Mélységben Szuttyogót. *júl. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Oblepo Glorr felett. *júl. 8.* Csendes Don
pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *júl. 8.* A Fényhozók szövetség
fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *júl. 8.* Örök Lázadó pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Tûzhajú Sirdakk felett. *júl. 8.* Alba Regina
és II. Ramszesz pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 359.]
szki 1 10 |
1. szolga kínzása 10 kno-ért |
Gonosz mosollyal, lekíséred szolgádat a kínzókamrába. A hájas worpel jajgatása
szívbemarkoló. Kinyertél 6 képességpontot. Szolgád ájultan összecsuklik.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
hájas worpel újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 20 aranyat. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 333.]
v 146 11 5 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 330.]
ep 16 75 2 |
építed a 16. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az IQ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj
társaid munkájába, és részt vállalj a katonai gyakorlópálya megépítésében.
Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Kitartóan gürcölsz,
minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. A munka
75 TVP-nyit haladt, még 1159 van hátra. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt
még 255.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5%
támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
sza 1180 2 1 |
2 db 1180 tárgy átadása 1. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 2 nyakláncot. Hájas worpel morálja 16%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
pta 131 131 131 131 131 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 252.]
ptb 131 131 131 131 131 |
pszi program második 5 sorának beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. sz.áll.roncsolása. 7. sz.áll.roncsolása.
8. sz.áll.roncsolása. 9. sz.áll.roncsolása. 10. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 252.]
Elfogadod Darath Forgen kihívását, és felkeresed a barlangjában. Egy õsi
óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe
valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe.
Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (442. kaland, összköltsége 5 TVP.)
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. A zászlók
alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi.
A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe
tartozik. Felszerelése: szivárvány karkötõ, khaldoran öv, kristályamulett,
ezüstmedál, a remete köpenye, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje,
fekete csizma.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás
|
PP / |
PE |
1. |
Krabnordar Evlon |
Sz.áll.roncsolása |
-30 PE |
(-15)15 |
(+0)30 |
Darath Forgen |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)30 |
(-30)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+32% pszi támadás, +32% pszi
energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
pv 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 252.]
vg 8788 33 3 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Darath Forgen eladásra kínál neked 3 33. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
kno 107 8 |
107. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt
9. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
h 8 4 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az egészség tulajdonságod most már 11! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 252.]
bb 1 5 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9)
18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13)
5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás
kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében nyílpuska (#133) 54
ap, ében láncing (#134) 72 ap, furulya (#167) 144 ap, molitár dob (#168)
180 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap,
elit lemezpáncél (#1003) 332 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 69 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 123 ap, láncing (#1030) 72 ap,
könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, bõr mellvért
(#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek
pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, sisak (#1075) 18 ap, maszk
(#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 69 ap, fejpánt
(#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 138 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, zangrozi csizma (#1123) 138 ap, köpeny
(#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, díszes
köpeny (#1138) 129 ap, köntös (#1150) 9 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, hosszú
íj (#1272) 86 ap, kõrisfa íj (#1273) 159 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 69 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap,
kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 41 ap, barbár lándzsa (#1331) 41
ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, az erõ köpenye (#1585) 95 ap, a tudás
könnyû pikkelyvértje (#1916) 244 ap, a pontosság halotti maszkja (#4241)
200 ap, a pontosság csatos öve (#4316) 196 ap, a védekezés halotti maszkja
(#4691) 200 ap, a védekezés csizmája (#4720) 99 ap, a harcos sisakja (#7825)
108 ap, a harcos csonttõre (#8051) 259 ap, a gólem zöld köntöse (#8351)
259 ap, a tudós kerek pajzsa (#11411) 274 ap, a gepárd vassisakja (#15476)
274 ap, az elefánt csatos öve (#16466) 254 ap, a torony vassisakja (#18176)
274 ap, a torony kõamulettje (#18296) 259 ap, a gyõzelem fejpántja (#20905)
99 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 274 ap, a túlélés vassisakja
(#21326) 274 ap, a túlélés átlátszó köntöse (#21402) 403 ap, a tûz fogazott
kardja (#22468) 118 ap, a méreg lemezpáncélja (#23950) 135 ap, a méreg
kerek pajzsa (#24011) 157 ap, a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401)
272 ap, a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 142 ap, a regenerálódás csatos
öve (#24566) 138 ap, a regenerálódás hosszú íja (#24672) 287 ap, a sün
csatos öve (#25016) 138 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436) 138 ap, a szalamandra
láncinge (#25780) 117 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) 138
ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 157 ap, a yeti vassisakja (#26276)
157 ap, a yeti sárga öve (#26367) 263 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 157
ap, a sav malachit karkötõje (#26891) 142 ap, az elektromosság kék köpenye
(#27237) 263 ap, a légzés vassisakja (#27626) 157 ap, a légzés szarvas
sisakja (#27628) 479 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671) 142 ap, a légzés
sárga öve (#27717) 263 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 142 ap, a légzés
malachit karkötõje (#27791) 142 ap, a légzés díszes karkötõje (#27792)
270 ap, a légzés kõrisfa íja (#27823) 479 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca
(#28181) 151 ap, a sólyom könnyû láncinge (#29381) 244 ap, a sólyom görbekardja
(#29666) 157 ap.
[be 5:] Elhagyod a boltot. Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében
épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna
üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után
már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy
az aréna legjobbja Clow, ameddig õ eljutott 2 xenomorph bébi (#204). Sípszó
jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy elektromancer (#98).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol
egy elektromos falat. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Sebzõdsz 24 ép-t az elektromos faltól. Támadod az elektromancert. Felé
ütsz jobb karmoddal. Mellé! A tûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. (21 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. Hátraugrott
a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektromancer elmond egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz
38 ép-t. Az elektromancert próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
Nem találtál. A tûz fogazott kardját forgatva támadsz. (18 ép-t sebeztél).
Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Az elektromancer 6 ép-t sebzõdik. 6 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) Az elektromancer hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+50%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 75 aranyat, és eltakaríttatja
a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+30 életpont.)
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". A boltos odalép hozzád, és
fitymálva megkérdezi: - Nincs esetleg nálad néhány nohnetár gumó? -
Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten lehetett találni!
Itt bizonyára elég ritka lehet! - Hát... Azért annyira nem ritka, de
vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is. Jót kacagsz
a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor hosszas gyõzködés
után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára még ennél is többet
ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet nem lehet kicsikarni.
Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki! (3. kaland, összesen
5 TVP-t igényel. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]
m 4 9 2212 2333 3222 2221 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Elhagyod a boltot. (M 4,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét,
az Õsök Csarnokát.
(M 5,9) Kelet felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 6,9) Keletre mész tovább. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Szerencsés
vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 7,8) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová
érkezel, de nincs itt semmi.
(M 8,8) Kelet felé mész a labirintusban. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 8,9) Délre mész tovább. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik
meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a
síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést: A következõ egyszerû
feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok
mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ
elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 9, 24, 40, 58, 80, 110... No, mi a
következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét
megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 8,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 209.]
Visszatérsz szállásodra. (498. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés
helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg
senki. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé. [Mászás próba 9-es
küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre. Könnyelmûség volt feltételezned,
hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 ichinedar (#75)
és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** A 2. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. ichinedar mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. Hájpacni
elmormol egy sebezhetetlenség varázslatot. Hájpacni ellõ egy gránitbõr
varázslatot. A nedonkutya feléd rohan. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya
rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. El sem talált, haha. A nedonkutyát
próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Roncsoltál. A tûz fogazott kardjával lesújtasz.
(25 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) A nedonkutya halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske.
Az 1. ichinedart védi rezisztanciája. Az 1. ichinedar ellõ egy parancs
varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Hájpacni elmormol egy energiatüske varázslatot. Az 1. ichinedart
védi rezisztanciája. Heves kézmozdulatok közepette az 1. ichinedar elmormol
egy parancsot. Ezt most megúsztad. A 2. ichinedar elmond egy parancs varázslatot.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. Megindulsz az 1. ichinedar felé. Már ott is
vagy! Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az 1. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot.
(-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 2. ichinedar a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Hájpacni elõhív egy
energiatüske varázslatot. Az 1. ichinedar ellenáll a varázslatnak. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 0/0.] Huh,
nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra). [20 TVP-t használtál fel, maradt még
189.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó
csatornákba vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért,
hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Az egyik falon barlangnyílások
sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ
nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy
talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (400. kaland, összköltsége
10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött
fészek van! Ellenfeled egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség.
Heves kézmozdulatok közepette Hájpacni elmormol egy gránitbõrt. A lidércláng
közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a lidércláng felé. Már ott is
vagy! A lidércláng téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és
villámok kezdenek szikrázni feléd. (19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a lidérclángot.
Felé suhintasz jobb karmoddal. Elkerülte. A tûz fogazott kardjával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Pofádat nagyra tátva
harapsz. El sem találtad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Hájpacni létrehoz egy energiatüske
varázslatot. A lidércláng ellenáll a varázslatnak. A lidércláng téged támad.
A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(17 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb
karmoddal. Fürgén elhajolt. A tûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden. Elhibáztad. Elõrehajolva harapni próbálsz. Mellétrafáltál.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Hájpacni varázshatalma segítségével elmond egy energiatüskét.
A lidércláng 14 sebzést kap. A lidércláng halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 14/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak
19% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 19 arany. Hájpacni az ételre veti magát.
(+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+31 életpont.) [23
TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy meredek lejtõ
szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a
meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és
egy gonosz banya (#93).
*** 1. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
átkot. Megátkoztak! Hájpacni elõhív egy sebezhetetlenség varázslatot.
Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. A vérfarkas
közelebb jön, hogy támadhasson. A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A vérfarkas rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (23 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Támadod a vérfarkast. Odacsapsz jobb karmoddal.
(33 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A tûz fogazott kardjával támadsz. (28 ép-t
sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). A vérfarkas
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges
csípést. Megmérgezõdsz. Hájpacni megmérgezõdött. Magában motyogva, Hájpacni
létrehoz egy energiatüskét. A gonosz banya 16 ép-t sebzõdik. Megrohamozod
a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Kimeresztve, elõre suhintasz
jobb karmoddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglengetve
a tûz fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (24 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat. (22 ép-t sebeztél). A gonosz banya holtan terül
el. Méreg! 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép) Méreg: Hájpacni 10 ép-t
sebzõdik.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 16/10.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
40% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 34 arany. Hájpacni táplálkozik. (+25%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.) [26 TVP-t használtál fel,
maradt még 140.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most
vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer
szûk és sötét folyosói közé. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb
sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Üvöltést hallasz
magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled
egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Hájpacni rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség.
Hájpacni ellõ egy gránitbõr varázslatot. Az orgling disznó felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Az orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az
orgling disznót próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (35 ép-t
sebeztél). Roncsoltál. A tûz fogazott kardjával támadsz. (26 ép-t sebeztél).
Megpróbálod megmarni. (19 ép-t sebeztél). Az orgling disznó hörögve elterül.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hájpacni: 0/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%).
Szolgáidnak is jut 17%. Hmm, talán enni kéne. A kajára veted magad. (+17%
jóllakottság.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
pta 129 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 119.]
ptb 129 129 129 129 129 |
pszi program második 5 sorának beállítása |
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális
robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
pv 7 5 3 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te
mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 119.]
Elküldesz egy kihívást Darath Forgen részére. Reméled, hogy elfogadja. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 119.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 381 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül
kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról
119 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen 362 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Krabnordar Evlon, egy szálas termetû, borzongató tekintetû
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 68. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (20) / 3.40 |
[2] IQ: |
9 / 8.71 |
[3] ügyesség: |
14 (21) / 0.40 |
[4] egészség: |
11 (14) / 5.45 |
[5] mágia: |
11 / 1.40 |
[6] gyorsaság: |
7 (6) / 1.48 |
[9] Méret/ép: |
100 (104) / 89 |
Min. méret: |
93 |
Barlangméret: |
100 |
|
|
Varázspont: |
113 / 68 |
Képességpont: |
19 / 20% |
Hõsi pont: |
29 (1) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
334 / 249 |
Hírnév : |
682 |
Jóllakottság: |
90% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
41 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
20 (0) |
Torzsz. csaták: |
334 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
293 (4) |
Leölt torzszülött: |
422 (6) |
Pszi csaták: |
46 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
19
(1) |
Ájulások száma: |
18 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz öt elfu mohát. 2.) Engedj el egy szolgát az SZE paranccsal.
3.) Szívósság szakértelmed legyen minimum 8. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
5 / 1.28 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0.20 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 1.42 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.81 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.07 |
[48] mászás: |
7 / 3.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 2.13 |
[51] transzformáció: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.25 |
[54] kereskedelem: |
4 (7) / 0.60 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.95 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.50 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
6 / 5.96 |
[61] pszi energia: |
6 / 0.96 |
[65] álcázás: |
1 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.10 |
[67] régészet: |
5 / 2.42 |
[69] tanulás: |
5 / 1.55 |
[72] építés: |
7 / 1.33 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
14 (15) / 0 |
[101] szakért.: |
13 (14) / 1.33 |
[102] roncsolás: |
12
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
13 / 6.08 |
|
|
a tûz fogazott
kardja |
fog |
[106] méret: |
6 / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 0.69 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
2 / 1.36 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.44 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.86 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.42 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Hájpacni, a hájas worpel |
26/16 |
188% |
200% |
5 / 4.56 |
harcol |
lélekenergia rész |
60% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
h 14 23 25 |
h 52 |
h 14 22 24 |
|
4. Makró |
pta 131 131 131 131 131 |
ptb 131 131 131 131 131 |
p 8788 |
pv 5
3 8 |
|
5. Makró |
pta 129 129 129 129 129 |
ptb 129 129 129 129 129 |
pv 7 5 3 8 |
p
8788 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 120. |
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 6 alatt van. Prioritás: 140.
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 99 20 50; VI erõ:140% ép:30%; PV 7 5 3
8; PSZ 58 47 46 48; HE 1; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129
129 129;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 8788 33 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület),
#14 (7. épület), #17 (9. épület), #52 (20. épület), #276 (66. forduló),
#498 (67. forduló), #442 (68. forduló), #400 (68. forduló).
SZÖVETSÉGED: Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 2355. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén
dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 az ügyesség halotti maszkja (#2441) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1
khaldoran öv (#137) |
|
1 a harcos köpenye (#7885) |
* |
1 a törpék kerek pajzsa (#6461) |
|
1 a
túlélés köntöse (#21400) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 köntös (#1150) |
* |
1 ében láncing (#134)
|
* |
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) |
Ékszerek, kincsek |
|
626 arany (#1) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 az óriás sárgaréz nyaklánca
(#8831) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
25 drágakõ (#2) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 keresztszimbólum
(#1213) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 gyûrû (#1225)
|
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
1 a lich íja (#12070) |
* |
1 a tûz fogazott kardja
(#22468) |
|
1 az ügyesség könnyû nyílpuskája (#2636) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
3 rozsdás kard (#131) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 hónakkupók (#30) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 hatalom kék itala (#58)
|
|
7 winropu moha (#22) |
|
8 csótányláb (#25) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
9 mátekel gomba (#21) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
3 mézfû (#29) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
2 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
2 molad púp (#16) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
9 nordkristály (#146)
|
|
10 pirgamit (#152) |
|
10 mandibula (#157) |
|
4 elektronit (#141) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
4 yeti csont (#160) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
2 barna manakõ (#149)
|
|
5 ekinda haj (#147) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): görbekard
#1316 (2), a harcos díszes fejpántja #7856 (9), fekete csizma #1122 (3),
a törpék amulettje #6595 (4).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|