Karakterszám: |
7092 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
61 |
Játékhét: |
77 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
67 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. már. 7. 9h:23' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. már. 10. |
|
E-mail!
KEMÉNYFOGÚ ROKTÁR KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Bezörget hozzád
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú,
kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú
tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél,
pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ,
a sav kõamulettje, suhanó csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán,
hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Sarjadjon fû a hátadon!" Ezt kiáltod vissza: "Te nyáladat
csöpögtetõ idióta!" A következõt mondja neked: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba
terem a hónod alatt." Rögtön visszavágsz: "Kívánom, hogy te legyél a szint
legpechesebb galetkije!" A következõt mondja neked: "A förtelmes bûzödet
még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Csak hápogsz a szörnyû
sértés hallatán, nem tudsz mit mondani.
- Rendben, elismerem - mondod
- Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló
lélekenergiát.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25209.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 2.* Stanislava pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus
felett.
*már. 4.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorph
királynõ felett!
*már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte
Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban
legyõzte Jégkirálynõt.
*már. 4.* Alba Regina és Phom Chemoppo pszi párbajt
vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*már. 4.* Alba Regina pszionikus
párviadalban legyõzte Braveheart Patriotot.
*már. 4.* Akadil Tel Kator
rangja a Bárdok Klánjában "fõbárd" lett.
*már. 4.* Akadil Tel Kator pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett.
*már. 4.*
A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun
felett!
*már. 7.* Dark Melont legyõzte harcban egy kristályfatty.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
kno 50 3 |
50. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 6. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
h 8 50 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
kno 50 7 |
50. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 8. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
be 15 |
meglátogatod a 15. épületet |
Elmész a Katonák Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
kno 21 2 |
21. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 4.
szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
(244. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél
felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint
te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled
egy albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók odajön hozzád. Megrohamozod az albinó pókot.
Kõfejû az albinó pókot rohamozza. Az albinó pók téged támad. Csáprágóját
próbálja beléd mélyeszteni. Ez mellément. Az albinó pókot próbálod megsebezni.
Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(20 ép-t sebeztél). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%).
Szolgáidnak is jut 2%. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ. Kõfejû táplálkozik.
(+25% jóllakottság.)
Körültekintõen osonsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Hoppá! Egy egészen apró bot áll ki a földbõl. Ha belerúgsz, nyilvánvalóan
valamilyen gonosz csapdát hozol mûködésbe! Átléped.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen
ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 4-es küszöbre: sikeres] Felemeled
a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy nagyon halvány vonalat
a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz, ami az igazi csapdát beindítja!
Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz a lépés helyett.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 20 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
m 2 3 1413 2221 1222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 2,2) Irány észak! A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan
belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel
következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született.
Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek
ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl
egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18
mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 11 mázsa
energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen 4313 mázsa energiát pusztítottak
el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad
nincs, mi lehet a válasz.
(M 1,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,4) A folyosó délre tart. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 3,4) A négy égtáj közül keletet választod. Hmm, emlékszel még, itt volt
az egyik próbatétel!
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Vadászni támad kedved. Megkeresed az egyik járatot,
ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan
megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból.
Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon
réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz
bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni...
- morfondírozol.
(377. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi irányába mozogsz. A zombi máris elõtted terem! Kõfejû
megközelíti a zombit. Megtámadod a zombit. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz.
(14 ép-t sebeztél). A zombi holtan
terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+12%). Szolgáidnak is jut 2%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint
keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és
körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Lassan haladsz
tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy
tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(25 ép-t
sebeztél). A tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lekever egyet jobb mancsával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A tehemót hörögve elterül. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%).
Szolgáidnak is jut 3%. A küzdelemben megéheztél. Az ételre veted magad.
(+10% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid keresés után
találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy sziklafal
elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Lassan haladsz tovább.
Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy albinó
pók (#32).
*** 1. KÖR *** Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók feléd rohan.
Kõfejû megközelíti az albinó pókot. Támadod az albinó pókot. Lesújtasz
jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(17 ép-t sebeztél).
Vámpirizálsz (+2 ép). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+11%). Szolgáidnak is jut 2%. Kõfejû eszik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón
a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Találsz egy
barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek
tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot.
A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol.
(301. kaland, összköltsége 20 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod.
Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit
üldöztek. Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák irányába mozogsz. A sahran rák feléd mozog.
Kõfejû elindul a sahran rák felé. Megtámadod a sahran rákot. Benyomsz
neki jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Acsarogva harapni
próbálsz.
(13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A sahran rák hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak 2% jut. Kõfejû zabál. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A
tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez.
Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró
lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy protolisk lárva
(#19).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva odajön
hozzád. Kõfejû a protolisk lárva irányába megy. A protolisk lárvát próbálod
megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A tüskés
bõr megsebez
(-3 ép) Megmérgezted. Acsarogva harapni próbálsz.
(16 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-3 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). A protolisk lárva
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak
is jut 2%. Kõfejû zabál. (+25% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nocsak, úgy
tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A galetki, aki itt lakik
Akarkusa Hopplati, egy nagyorrú, hatfülû, kockafejû,
lombikszemét harcos férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú
tagja. Viselt tárgyai: könnyû pikkelyvért, a remete vándorcsizmája, a lich
szöges öve, szivárvány karkötõ, ezüst nyaklánc, csillogó fejpánt, a sav
márványgyûrûje, a gladiátor kék köpenye, a teknõs csontamulettje. Akarkusa
Hopplati körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a
hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához
te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben beszélgettek
mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait,
a galetki faj jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje
indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de
elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos
rendtag rangú tagja. Tárgyai: köpeny, karkötõ, a lich barbár lándzsája,
díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány
karkötõ, az erõ könnyû láncinge. csótánygróf mosolyogva tessékel beljebb,
és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt!
Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg csótánygróf finomságai már a földre
terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Hosszasan társalogtok
mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl,
más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról.
Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és
távozol. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni
a kihívást. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék
galetki férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. A következõket
látod nála: az elefánt halotti maszkja, malachit karkötõ, sárgaréz nyaklánc,
bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, villámöv, a mágia láncinge, gyûrû, bronz
lárvaköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, suhanó csizma.
Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok,
és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik
az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben
mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról,
arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Nocsak,
hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+10%
jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat
a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér, pisze orrú, malacszemû,
bambán vigyorgó férfi. Viselt tárgyai: bronzmedál, csonttõr, a bölcsesség
márványgyûrûje, bõrpáncél, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség
malachit karkötõje, rövid tõr, szárnyas sisak, pókcsatos öv, az egyensúly
gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet
foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban
esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A vacsora
után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e
a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd
a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol.
(+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Scarpetta doktornõ, egy Egy hullákat boncoló kedves-nedves
hölgy nõ. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, a sas sisakja, a tudós
zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a
kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott
vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül
kell magadba tömnöd! Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról,
megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Nocsak, hogy elrepült
az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal
is nehezen boldogulsz. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha
mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled
egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** A goblin kobra varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt.
A goblin kobra ellõ egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra irányába mozogsz.
Kõfejû a goblin kobra irányába megy. A goblin kobrát próbálod megsebezni.
Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A goblin kobra kileheli lelkét.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+13%). Szolgáidnak is jut 3%.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nocsak,
úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék
bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú
tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél,
pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ,
a sav kõamulettje, suhanó csizma. Így üdvözlöd: "Hogy szakadna be a barlangod!"
Õ rögvest kontrázik: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Nagy levegõ után
ezt kiáltod: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!"
Nem késik a válasszal: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Nagy
levegõ után ezt kiáltod: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen
a te arcod." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Enyveskezû Ed csak tátog
válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+25%
lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy meredek lejtõ
szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a
meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy sahran rák
(#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák feléd rohan. Megközelíted a sahran rákot. Kõfejû
a sahran rák irányába megy. A sahran rák rád veti magát. Feléd döf ollóival.
Mellé! A sahran rákot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(17 ép-t sebeztél).
A sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak
2% jut. Kõfejû habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) [28 TVP-t használtál
fel, maradt még 45.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 278 sebzést okoztál,
és 17 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 45 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
264 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Keményfogú Roktár, egy szemüveges, 190 centi magas, vékony
testalkatú, kopasz férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 61. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 / 2 |
[2] IQ: |
7 / 0.55 |
[3] ügyesség: |
4 (8) / 0.90 |
[4] egészség: |
7 (8) / 3.25 |
[5] mágia: |
3 / 2.25 |
[6] gyorsaság: |
8 (5) / 1.06 |
[9] Méret/ép: |
75 (89) / 89 |
Min. méret: |
75 |
Barlangméret: |
75 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
6 / 28% |
Hõsi pont: |
68 (3) |
Tám.bónusz: |
9% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
276 / 193 |
Hírnév : |
1173 |
Jóllakottság: |
156% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
58 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
40 (0) |
Torzsz. csaták: |
379 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
342 (8) |
Leölt torzszülött: |
513 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
11 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: apród (14)
Speciális képességeid:
+3 éberség, +7% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts sikeresen
három küldetést, amelyet a palotában kaptál. [számláló: 2] 2.) Ölj öt óriás
skorpiót, kizárólag végtagjaiddal. 3.) Érj el 8-as vezetõkészséget! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
12 (15) / 0.64 |
[15] regeneráció: |
5 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (8) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (5) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (5) / 0 |
[26] lõfegyver: |
5 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.93 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.82 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.85 |
[48] mászás: |
5 / 4.61 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 / 1.30 |
[54] kereskedelem: |
8 / 6.07 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 0.70 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.10 |
[62] lopás: |
5 / 0.05 |
[63] éberség: |
6 (9) / 0.44 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 4.82 |
[65] álcázás: |
3 / 1 |
[66] lopakodás: |
4 / 3.14 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
7 (8) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 5.84 |
[102] sebzõ méreg: |
6
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
4 (5) / 0 |
[104] szakért.: |
6 (7) / 2.81 |
[105] vámpirizáció: |
4
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Kõfejû, a nohnetár |
24/24 |
159% |
200% |
3 / 1.80 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
4 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellf. 16. képessége 7 v. több. Prioritás:
50. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 25;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 5 4 3;
PSZ
54 66 63 48 45;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 5 sebzés: 16-24
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #50 (20. épület), #377 (61. forduló),
#301 (61. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a sav csontmaszkja (#26742) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
* |
1 az élet könnyû pikkelyvértje (#5066) |
* |
1 az élet vándorcsizmája
(#5171) |
|
1 az ellenállás csizmája (#28570) |
* |
1 ezüst lárvaköpeny (#355) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
* |
1 nagy pajzs
(#1062) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szarvas sisak
(#1078) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) |
* |
1 a méreg csepp fülbevalója
(#24206) |
|
836 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló
(#1256) |
|
31 drágakõ (#2) |
|
1 kõamulett (#1196) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szimbólum
(#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a sün hosszúkardja (#25167) |
|
1 a villám csonttõre (#23801) |
|
1 görbekard
(#1316) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
4 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
3 liánvirág (#24)
|
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60)
|
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
2 sötét mák (#23)
|
|
1 tejfonál (#28) |
|
7 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
9 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
2 elektronit (#141) |
|
5 lemúr hártya (#161)
|
|
20 molad púp (#16) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
11 nordkristály (#146)
|
|
3 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 20 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |