Karakterszám: |
3516 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
52 |
Játékhét: |
81 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
162 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. okt. 27. 14h:57' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. okt. 28. |
|
E-mail!
XIRQZYWRRIXYT KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 9.30. ***
Oriznya Triznyák (#3882) kilépett a szövetségbõl.
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Amen-Rá, egy pillanat alatt megérzed,
egy isten áll veled szemben nem egy sima férfi. A Halhatatlanok klánjának
alázatos rendtag rangú tagja. A következõket látod nála: díszes villámöv,
a törpék könnyû íja, az egyensúly gyûrûje, a sas köpenye, suhanó csizma,
szivárvány karkötõ, a nyomkeresés fejpántja, a kalmár nyaklánca, a bérmágus
görbekardja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Amen-Rát, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Az ennivalóról
eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól
függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Vendéged
végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szürke
mösze.
[ld. enc.]
*** 10.3. ***
Boszorkány Nikki (#3849) kilépett a szövetségbõl.
**
6. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Run Keledor, egy mindenre elszánt zöldvérû
galetki férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Kalandférgek
szövetségbe tartozik. Tárgyai: az elefánt csontamulettje, a szalamandra
halotti maszkja, a szalamandra utazóköpenye, szivárvány karkötõ, az élet
fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, a sün könnyû nyílpuskája, a gepárd sárgaréz
nyaklánca, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, spanyolcsizma, nagyobb
pókcsatos öv, Rogan karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Run Keledor már ott várakozik.
Õ nyert!
*** 10.5. ***
Fürge Gekkoth (#8106) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
11. NAP ** Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol
társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Fürge Gekkoth, Laurie,
Run Keledor.
Vidáman ereszkedtek alá, elcsattan néhány régi vicc, apróbb tréfák a másik
rovására. Mintegy fél óra gyaloglás után megérkeztek a mágikus hely közelébe.
A barlang hatalmas vasajtóval van lezárva, elõtte õrség.
- Á, egy újabb
expedíció. Üdvözlünk a halálfolyosón. Ha bármelyiktek életben marad, akkor
csak kopogjon hangosan az ajtón. Az aktuális jelszó: harakiri.
Az õrök
elõbb egy mágikus eszköz segítségével meggyõzõdnek, hogy sem élõk, sem
élõholtak nincsenek a közelben, majd kulcsaikkal kinyitják az ajtót. Alig
lépitek át a küszöböt, máris hangos csattanással záródik be mögöttetek
az ajtó. A folyosó enyhe kanyarokkal halad tovább. Az egyik kanyar után
egy újabb ajtó állja az utatokat. Sem a remete, sem az õrök nem említették.
Vajon hogyan kerülhetet ide? Zár sehol nem látszik rajta. Kicsit tanakodtok,
aztán úgy döntötök, hogy egyetlen megoldás, ha betöritek az ajtót.
[Erõ-összeg
próba 35-ös küszöbre: sikeres]
Háromig számoltok, és nekirontotok az ajtónak. A vállad majd kiszakad a
helyébõl, de megérte. Az ajtó nagyott reccsent. Lelkesen hátráltok pár
lépést, majd újra neki. Az ajtó nem bírja a terhelést és megadja magát.
Az egész csapat egy emberként esik be a mögötte levõ terembe. Itt iszonyatos
szag van, a bûz ereje akkor is a földhöz vágott volna, ha nem így jösz
be. Nem vagytok egyedül!
Ellenfeleitek 5 lidércláng (#85).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Fürge Gekkoth ellõ egy jégpajzs varázslatot. Laurie lenyel
egy fekete italt. Laurie rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség.
A 2. lidércláng máris elõtted terem! Az 5. lidércláng Run Keledor irányába
megy. A 4. lidércláng Fürge Gekkoth felé mozog. Az 1. lidércláng elindul
Laurie felé. A 3. lidércláng Fürge Gekkoth irányába megy. Megindulsz a
2. lidércláng felé. Már ott is vagy! Run Keledor az 5. lidérclángot rohamozza.
A 2. lidércláng téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok
kezdenek szikrázni feléd.
(21 ép-t sebzõdtél). Az 5. lidércláng és Run
Keledor egymással harcolnak. A 4. lidércláng Fürge Gekkoth-ot támadja.
Az 1. lidércláng Laurie-t támadja. A 3. lidércláng Fürge Gekkoth-ot támadja.
Megtámadod a 2. lidérclángot. Felé döfsz bal karmoddal. Ez mellément.
Kitátod szádat, harapni próbálsz. Ez mellément. Lesújtasz farkaddal. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** Fürge Gekkoth és a 3. lidércláng egymással harcolnak. A 3.
lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. A 4. lidércláng és Fürge
Gekkoth egymással harcolnak. Az 5. lidércláng és Run Keledor egymással
harcolnak. Az 1. lidércláng és Laurie egymással harcolnak. Az 1. lidércláng
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. lidércláng téged támad. A levegõ
megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(21 ép-t
sebzõdtél). Az 5. lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod
a 2. lidérclángot. Felé döfsz bal karmoddal. Ez mellément. Harapásra nyitod
szádat. Mellé! Odacsapsz farkaddal. Mellétrafáltál.
*** 3. KÖR *** Laurie a 2. lidércláng felé mozog. Run Keledor a 4. lidércláng
felé mozog. Fürge Gekkoth és a 4. lidércláng egymással harcolnak. A 4.
lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. Laurie a 2. lidérclángot
támadja. A 2. lidércláng holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fürge Gekkoth: 44/37,
Laurie: 43/40, Run Keledor: 22/25.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fürge Gekkoth része
a zsákmányból: 15 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 15 arany. Laurie része
a kincsbõl: 15 arany. Run Keledor is kap a tárgyakból, övé lesz 15 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+42 életpont.)
Fürge Gekkoth, Laurie, Run Keledor feltételes gyógyítást használ.
Ez jó kis testmozgás volt, már megérte lejönni ide a mocsokba. Tovább nyomultok
a cél felé. A folyosó hirtelen elfogy, egy kisebb szakadék állja az utatokat.
Nincs más lehetõség, le kell ereszkednetek az aljára. Most kiderül, mennyire
tudjátok egymást segíteni.
[Mászás-összeg próba 30-as küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres] Egymást támogatva, egymásra figyelve másztok le a sziklafal
aljáig. A jó csapatmunka meghozza az eredményét: mindnyájan épségben értek
le a szakadék aljáig.
Körbejárjátok a szakadék alját. Észak felé pár lépés után csak falat találtok,
de déli irányba érdemes elindulni. Jó pár percig haladtok elõre, amikor
ezt az utat is egy fal zárja el. A fal szinte teljesen függõleges, alig
van rajta kapaszkodásra alkalmas kiszögellés. Rövid tanakodás azt a döntést
hozzátok, hogy a legügyesebb mászó felkúszik egy kötéllel a fal tetejére,
így a többieknek már gyerekjáték lesz leküzdeni ezt az akadályt.
[Tárgyhasználat: kötél] Run Keledor szerencsére hozott magával kötelet.
Fürge Gekkoth ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Mászás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Fürge Gekkoth
kötéllel a kezében megindul felfelé. Nagyon lassan halad, kínlódva tesz
meg minden egyes felfelé vezetõ lépést. Idõnként csak az utolsó ujjpercével
tud kapaszkodni. Néha azt hiszitek, hogy a fejetekre zuhan, de Fürge Gekkoth
megérdemli a belé vetett bizalmat. Felhúzza magát a fal tetejére, ledobja
a kötelet és lekiált: - Jöhettek, gyíkok!
Amikor mindenki felért, elindultok a folyosón. Hamarosan egy hatalmas terembe
értek, ahol vendéglátóitok már várnak rátok.
Ellenfeleitek egy monozoid (#135) és 2 barlangi pók (#6).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Fürge Gekkoth beszürcsöl valami sárga folyadékot. A monozoid
elmormol egy féreg érintése varázslatot. A monozoid elõhív egy fürgülés
varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. Megközelíted a 2. barlangi pókot.
Laurie a 2. barlangi pók felé mozog. Run Keledor az 1. barlangi pók felé
mozog. Az 1. barlangi pók Run Keledor felé mozog. A 2. barlangi pók máris
elõtted terem! Megtámadod a 2. barlangi pókot. Rávágsz bal karmoddal.
El sem találtad. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+5%). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(20 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(6 sebzés). A 2. barlangi pók kileheli
lelkét. Laurie nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
Run Keledor és az 1. barlangi pók egymással harcolnak. Az 1. barlangi pók
halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A monozoid feléd mozog. Fürge Gekkoth a monozoidot rohamozza.
A monozoid rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(26 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -5 tüskés bõr, -8 vastag
bõr.) Lecsap rád jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglóbálva
zúz jobb csápjával.
(30 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával.
(37 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával.
(29 ép-t sebzõdtél). Lesújt
rád bal csápjával. Félrehajoltál. Minden elsötétül elõtted. Fürge Gekkoth
a monozoidot támadja. Laurie a monozoidot támadja. Run Keledor és a monozoid
egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A monozoid és Run Keledor egymással harcolnak. Run Keledor
ledermed. Run Keledor összerogy. Fürge Gekkoth a monozoidot támadja. Laurie
és a monozoid egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** A monozoid és Fürge Gekkoth egymással harcolnak. Laurie a
monozoidot támadja. A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Fürge Gekkoth: 128/112,
Laurie: 58/0, Run Keledor: 55/145.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Sajnos harcképtelen vagy, így nem vagy képes magadba szívni az elszabaduló
lélekenergiát. Mire magadhoz térsz, a drága energia már eltûnt. Fürge Gekkoth
része a zsákmányból: 4 drágakõ. Laurie része a zsákmányból: 3 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+85 életpont.)
Fürge Gekkoth, Run Keledor feltételes gyógyítást használ.
Kellemes csata volt, jól esett egy kis mozgás a sziklamászás után. Átkutatjátok
a termet. Szerencsére ezek a lények a kincseskamrát is hozták magukkal.
A Te részed a zsákmányból 150 arany és egy a bérmágus sárgaréz nyaklánca.
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
*** 10.13. ***
Gal Etkins (#7284) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.17. ***
Lamarth (#9378) kilépett a szövetségbõl.
**
26. NAP ** Laurie kiadott egy tk 51 3516 8106 8234 0 0 parancsot.
**
26. NAP ** Bezörget hozzád
Miammaxxuss Luxxuss, egy lebegõ szellemalak,átható,fagyos
tekintetû õsöreg férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A
Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett,
vándorcsizma, a teknõs karkötõje, a tudás kerek pajzsa, a torony köpenye,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szellemek csonttõre, vas lemezpáncél,
a regenerálódás vassisakja, az ügyesség csonttõre, a gólem sárgaréz nyaklánca.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Miammaxxuss Luxxusst, majd magad is lehuppansz.
A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai,
táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik
vannak! Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát.
(+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Miammaxxuss Luxxuss által meséltekbõl,
megtudod, mi az a psziklát kutató.
[ld. enc.]
**
26. NAP ** Fürge Gekkoth kiadott egy tk 51 3516 7233 8234 0 0 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29154.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú
védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*szept. 30.* Ssuesh felköltözött a következõ szintre.
*okt. 4.* Electra
gyõzelmet aratott Förtelmes Mutáció felett.
*okt. 7.* Amen-Rá felköltözött
a következõ szintre.
*okt. 7.* Lord Rhynn felköltözött a következõ szintre.
*okt. 24.* Rudolf az oktondi felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*szept. 28.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Black
Diamondot.
*szept. 29.* Dark Melont kis híján megölte egy gigászi kétfejû
patkány.
*szept. 30.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban
legyõzte Zorthen Nezoferist.
*okt. 3.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Sivir felett.
*okt. 4.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte
Bálnavadászt.
*okt. 5.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Ádáz felett.
*okt. 10.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis
felett.
*okt. 11.* Signy Mallory gyõzelmet aratott Emperor Sir Zaltain
felett.
*okt. 12.* Akadil Tel Katort majdnem felfalta egy gyászoló mourg.
*okt. 12.* Nemesist majdnem felfalta egy fiatal xenomorf.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
be 20 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete mosolyogva fogad.
- Barátom,
Xirqzywrrixyt! Most kivételesen nem hóhérmunkát adok. Hamarosan a Hegymélyben
élõ törpök és elfek között nagyméretû versenyre fog sor kerülni. Tudom,
te mindnyájukat egyszerû torzszülöttnek tartod, de a helyzet nem ennyire
egyszerû! Ezek a lények rendelkeznek intelligenciával, méghozzá nem is
kevéssel. A versenyben a ravaszság legalább annyit számít, mint a nyers
erõ. Egyfajta rongylabdával játszott csapatjátékról van szó, amelynek az
eredménye valamiféle területi vitát hivatott eldönteni. Annyi bizonyos,
hogy jóval humánusabb megoldás, mit egy háború. Nomármost. A törpék úgy
gondolják, hogy rájuk férne még egy kis esélyjavítás, és arra kértek, hogy
fõzzek nekik egy hatalmas kondér varázsitalt, amitõl erõsebbek de fõleg
gyorsabbak és ügyesebbek lesznek! Sajnos öreg vagyok már az ilyen méretû
konyhai munkához, meg aztán a füveket sem tudom összegyûjteni, ehhez kellene
a segítségetek! A következõ füvek mindegyikébõl kellene 10-10 darab: mitulen
fû, mátekel gomba, winropu moha, sötét mák, liánvirág és csótányláb. És
persze nem árt, ha konyítotok valamennyire a varázsital fõzéshez is.
(51.
kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
k 99 335 |
kaland elvállalása |
Meglepve látod, hogy Troy ezúttal nincs egyedül. Pedig inkább azon kellene
csodálkoznod, hogy egy ilyen fantasztikus mesélõkéjû bárdot nem veszik
állandóan körül a hallgatók. Egy hihetetlenül hosszú, vörös hajú lánnyal
beszélget. Azaz, nem beszélgetnek. Troy mesél, és a lány zöld szemén látszik,
hogy fogva tarja a varázslat. A mesélõ feléd pillant, látod, hogy észrevett.
A kezével int, hogy most menj el. Megérted, de kissé csalódott vagy. És
kissé féltékeny is. De nem tehetsz mást, holnap eljössz újra. [A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
(335. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Egy primitív
vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Nem vagy
rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még
mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Körültekintõen haladsz elõre.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Hopp, majdnem ráléptél! Egy billenõ kõlap van elõtted,
amely kétségtelenül valamilyen csapdát aktivál. Kikerülöd.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Megvizsgálod
a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló
eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Hurrá, kincset találtál, ami 26 arany és 3 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
tk 51 7233 8106 8234 |
51. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 8234 még nem adta ki
ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
m 1 7 3 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,7) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 1,8) A következõ terem délre van, így arra mész. Kavarogni kezd a por
a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély
hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot,
ha tovább akarsz menni:
Ha 2 elemi rin 8 hét alatt 32 kiló energiát fal
fel, akkor 3 elemi rin 4 hét alatt hány kiló energiát eszik meg?
No,
ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
ftk 1 4 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas
keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi
torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak
nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell
gyõzzed! Ellenfeled egy omrif élõsködõ (#212).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az omrif élõsködõ rád támad. Lecsap rád nyelvével.
(6 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az omrif élõsködõt próbálod megsebezni.
Felé suhintasz bal karmoddal.
(21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép)
Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod megmarni. Félrehajolt. Ostorként csattantasz
farkaddal.
(18 ép-t sebeztél). Bakfitty az omrif élõsködõt támadja. Az
omrif élõsködõ holtan terül el.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bakfitty: 13/0, a molitár:
0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 31%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami 26 arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni
tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott
tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és
egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra
fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél legnagyobb lehelet tulajdonságodat
/ szakértelmedet teszik próbára. Egy hosszú mérõeszközt vezet végig az
öreg a termen, majd a végére odaállít egy togyogó motyogót. Na, ha eddig
el tudsz lehelni, akkor tényleg jó vagy!
[Legnagyobb lehelet próba 3-as
küszöbre: sikeres] Nagy levegõt veszel, és lehelsz egy jó nagyot. Puff,
szegény totyogó motyogó nem totyog tovább, holtan esik össze. Hát igen,
aki tud, az tud! Ezt a próbát kiálltad! Jöhet is a második próba, reméled
ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal rezisztencia
tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Sajnos még csak
nem is ismered ezt a szakértelmet. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan
távozol a toronyból.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
szh 1 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A katapulter pihenni fog. A molitár pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Elhagyod a Csarnokot. A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Megkeresed
az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz.
Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy warnök
(#73).
*** 1. KÖR *** A warnök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A warnök feléd
mozog. Megtámadod a warnököt. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(14
ép-t sebeztél). Roncsoltál. A fogaiddal támadsz.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+5%). Odacsapsz farkaddal.
(6 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára
(2 sebzés). A warnök téged támad. Lekever egyet jobb
mancsával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -2
tüskés bõr, -2 vastag bõr.)
*** 2. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal.
Ez mellément. Harapásra nyitod szádat.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+5%). Rávágsz farkaddal.
(6 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(1
sebzés). A warnök halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Összegyûjtöd
a "kincset": 22 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+22 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy barlangtó
mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván
elvezet a vadak fészkéhez. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
hónakkupók
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés
után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy kronorém (#81).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** A kronorém feléd mozog. Megrohamozod a kronorémet. A kronorém
rád veti magát. Lesújt rád jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Idõdet lopja (-1 TVP). Ostorként csattant bal csápjával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ah, kronofúzió (-2 TVP). A kronorémet próbálod
megsebezni. Rávágsz bal karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+5%). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(4 sebzés). A kronorém hörögve elterül.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét
keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
elfu moha nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Odabent fogad
Alex Con Brade, egy tejfehér hajú, gleccserkék szemû, karrcsú
és méltóság teljes tartású férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: szivárvány karkötõ,
szárnyas sisak, az egészség sárgaréz nyaklánca, a túlélés könnyû pikkelyvértje,
a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a majom
csizmája, az enyészet kõamulettje, bronz porontyköpeny, ezüst nadrág. Dícsérõ
szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök
a földre, Alex Con Brade pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az
ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek,
és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Megköszönöd
a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol.
(+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a pszi entitás.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
szh 1 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A katapulter harcolni fog. A molitár harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -1.]
gy 80 0 10 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál
fel, maradt még -1.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Bakfitty kerek kõvel lövi a xenó lárvát.
(13 sebzést okozott.)
Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárva közelebb jön, hogy támadhasson.
A molitár megközelíti a xenó lárvát. Megtámadod a xenó lárvát. Elõre szúrsz
bal karmoddal.
(27 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapásra nyitod szádat.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+5%). Lecsapsz farkaddal.
Fürgén elhajolt. A xenó lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bakfitty: 13/0, a molitár:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+13%). Szolgáidnak 13% jut. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta,
hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal
együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél
1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan
megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet
add le legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov.
26-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak, aki
nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS
változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal
szolgák nélkül indulsz!
[ld. enc.]
Ebben a körben +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 293 sebzést okoztál,
és 193 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
209 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Xirqzywrrixyt, egy galetkiként megtestesült, quwargdémon
alakot öltött, õsquwarg avatár férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez az 52. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 1.97 |
[2] IQ: |
6 (8) / 4.10 |
[3] ügyesség: |
3 (10) / 1.40 |
[4] egészség: |
8 (9) / 1.28 |
[5] mágia: |
7 (11) / 2.09 |
[6] gyorsaság: |
6 (9) / 0.43 |
[9] Méret/ép: |
83 (89) / 82 |
Min. méret: |
84 |
Barlangméret: |
85 |
|
|
Varázspont: |
105 / 105 |
Képességpont: |
30 / 52% |
Hõsi pont: |
17 (5) |
Tám.bónusz: |
24% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
303 / 199 |
Hírnév : |
252 |
Jóllakottság: |
125% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
18 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
308 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
265 (6) |
Leölt torzszülött: |
399 (12) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
11 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: létforma (14)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 24%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! 2.) Sajátítsd el a pszi támadás
szakértelmet! 3.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
3 / 0.08 |
[12] savlehelet: |
5 (8) / 0.76 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 (8) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (3) / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
2 (3) / 0.80 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.76 |
[47] zárnyitás: |
4 / 2.05 |
[48] mászás: |
5 / 3.05 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 1.45 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.80 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.60 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 / 1.88 |
[55] szívósság: |
4 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.20 |
[57] gyógynövények: |
3 / 2.95 |
[58] nyomkeresés: |
2 / 0.35 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.25 |
[62] lopás: |
5 / 1.90 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 2.05 |
[65] álcázás: |
8 / 0.79 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.70 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
10 (11) / 0 |
[101] szakért.: |
8 (9) / 7.18 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 4.61 |
[105] energiaszívás: |
8 /
1 |
|
farok |
[106] méret: |
7 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 1.65 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
4 / 1.88 |
[163] kineport: |
2 / 0.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.60 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Bakfitty, a katapulter |
41/41 |
152% |
45% |
5 / 1.69 |
harcol |
[2] molitár |
40/40 |
122% |
95% |
1 / 0.46 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
149% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
gy |
vd |
pv 6 8 4 3 5 |
p |
tps 1000 |
gy 80 0 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: védelem itala v.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 40. |
2: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 30. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #65. Prioritás: 150. |
8: jéglehelet használata ha ellenfeled a Tudósok klán tagja. Prioritás:
160. |
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 85. |
3: életszívás t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 100, és ha ellenfeled
#111. |
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás:
100, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10;
VI erõ:300% ép:20%;
PV 4 3 5 2 8;
PSZ 48 66 65 47 46 62;
BA 4066 2734 3007 5327 4432 8106 2476 5228 7233
6124 6307 2445 15040;
L 20 17 29 30 31 28;
HE 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (7. épület), #51 (20. épület), #259 (41. forduló),
#476 (45. forduló), #235 (39. forduló), #382 (48. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 3516.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bölcsesség kerek pajzsa (#17711) |
|
1 a jég könnyû pikkelyvértje
(#22616) |
* |
1 a kígyó vassisakja (#19076) |
|
1 a küzdelem köntöse (#20500) |
* |
1 a teknõs fekete csizmája (#25422)
|
* |
1 az energia köpenye (#18685) |
|
1 az óriás bõr mellvértje (#8696) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 ében
láncing (#134) |
* |
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
|
9 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bérmágus sárgaréz nyaklánca (#17381) |
* |
1 a harcmûvész díszes karkötõje
(#13842) |
* |
1 a harcmûvész kõamulettje (#13796) |
|
2 a jég márványgyûrûje (#22826) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1
a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1066 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elfek díszes
karkötõje (#10692) |
|
1 az entek karikaszimbóluma (#9761) |
* |
1 az enyészet fülbevalója (#23305)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
36 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
30 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete dukát (#218)
|
|
3 kötél (#128) |
|
4 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
3 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
3 fogazott
tõr (#6) |
|
5 harci fejsze (#12) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
5 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
9 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
8 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
3 sárkányvirág (#32)
|
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 villámlehelet itala (#56)
|
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
2 ekinda haj (#147) |
|
1 elektronit (#141)
|
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
10 mandibula (#157)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés
köpenye #21385 (4).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 74 arany (#1), 1 hónakkupók (#30),
3 drágakõ (#2), 1 aranydukát (#437), 2 elfu moha (#33).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÜRKE MÖSZE (60. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék népes családjában a féreg-intelligenciájú
möszék mellett kialakultak intelligensebb, tudatosabb egyedek is. Ezek
már nem öntudatlanul használják a rendelkezésükre álló pszionikus energiát,
hanem céltudatosan, védve magukat vagy esetleg támadva a náluk gyengébbet.
Mindenesetre, ha megfelelõ pszionikus képzettséggel rendelkezel, egy fél-intelligens
szürke mösze még nem fog problémát jelenteni.
LIDÉRCLÁNG (85. LÉNY) A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább
egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletezõ kedvû galetki varázsló
hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére.
No igen, a lidércláng ugyan nem jelent igazi veszélyt egy galetki számára,
de viszont legyõzése különleges szerencsét és ügyességet kíván. A lidércláng
ugyanis nagyon apró és hihetetlenül gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni,
valamint védett varázslatokkal szemben. A lidércláng elpusztulásakor visszamaradó
esszencia piromádok számára lesz fogyasztható.
MONOZOID (135. LÉNY) Az alsóbb szintek egyik nagyhatalmú ragadozója,
ez a három méter magas, vastag csápokkal hadonászó, fekete és nedves bõrû
lény nem ismer kegyelmet, akár galetkikkel, akár torzszülöttekkel kerül
szembe. Pillanatok alatt szétszaggat bármilyen élõlényt, amely szeme elé
kerül, és amelyrõl úgy gondolja, hogy nála gyengébb. Ha komolyan megszorongatják,
a monozoid támadását varázslatszerû képességekkel erõsíti. Ha leölik valahogyan,
a puhányok, tejivók és micinisták egyformán falatozhatnak belõle.
PSZIKLÁT KUTATÓ (62. PSZIONIKUS LÉNY) A jóindulatú elnevezés kegyetlen
természetet takar: amit a psziklát kutató kutat, az ritkán éli túl a vizsgálatot.
A psziklát kutatók fõként a mentális képességek eredetét és mûködését vizsgálják,
és azt próbálják megfejteni, hogyan lehet azt még tökéletesebbé, még hatékonyabbá
tenni a psziklát nagyurak számára. Mindenesetre készülj fel, veszedelmes
és képzett ellenféllel kell szembenézned.
KRONORÉM (81. LÉNY) Az idõn túlról, egy ismeretlen, halandók számára
felfoghatatlan dimenzióból érkeztek a kronorémek. Testük irtózatosan kemény,
ugyanakkor képlékeny, alkalmas a gyors formaváltásra. Csápjaikkal képesek
a létezésed pillanatait elszívni, megfosztani téged a legelemibb elemtõl,
az idõtõl. Szerencsére, semmi olyasmit nem mûvelnek, amit a bölcsek szerint
egy "igazi" kronorém szokott: megállítják az idõt, vagy egyetlen legyintésükre
egy évezred telik el egy szemvillanás alatt egy városnyi területen. A bölcsek
azt állítják, hogy a kronorémek, amelyekkel találkozol, csak fiatal lárvák,
amelyek képességeik próbálgatása közben csusszantak át a mi dimenziónkba.
Hát, ha mindez igaz, nem szívesen akadnál össze egy kifejlett, felnõtt
kronoteremtménnyel.
PSZI ENTITÁS (64. PSZIONIKUS LÉNY) Ez tulajdonképpen egy gyûjtõnév a
nehezen azonosítható asztrális vándorokra. Nem túl agresszívak, de ha kell,
megvédik magukat akár az anyagi síkról érkezõ pszionikus támadások ellen
is. Pszionikus arzenáljuk és stratégiájuk változatos, ezért igen nehéz
felkészülni ellenük, mivel azonban stratégiájuk nem túl tudatos, egy jól
felépített pszi technikával gyõzedelmeskedhetsz.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten
a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A
harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta
a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.