Karakterszám: |
4473 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
51 |
Játékhét: |
251 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
20 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 12. 9h:25' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. okt. 13. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
LUCIFER KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
3. NAP ** Felkeresi barlangodat
Csillag Rynn, egy színváltó hajú, szemû
és bõrû, kecses testû, öntudatos, szép nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. A következõket látod nála: a Kõ Kardja, bõrpáncél, bronzmedál,
a lich barbár lándzsája, ében nyílpuska, khaldoran öv, kék gömb, a kalmár
nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a hatalom kõamulettje, a mágia vassisakja,
Rogan karkötõje, suhanó csizma, az elefánt díszes karkötõje, a szakács
üstje, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, díszes köpeny. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Csillag Rynn
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
**
3. NAP ** Eljön barlangodba
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú
tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a yeti sárgaréz nyaklánca, a teknõs
díszes köntöse, a gyõzelem karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing,
az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, Örökkévalóság Gyémántja,
ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos
öve, a regenerálódás malachitgyûrûje, a yeti vaspajzsa. Elõször megpróbál
meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy esnél mindjárt seggre!" A fenébe, hirtelenjében
nem tudsz visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél.
Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
4. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Lepkevadász, egy szinte meghatározhatatlan
formájú, szagú és viselkedésû férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ
rangú tagja. Felszerelése: Xantin bõröve, a tûz fekete csizmája, bronzmedál,
a majom csontmaszkja, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, átlátszó köntös,
bíbor láncing. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul
biccentesz.
Így köszön: "Sarjadjon fû a hátadon!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán,
nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél.
Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
4. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 drágakövet.
**
7. NAP ** Nem átall háborgatni
Lepkevadász, egy szinte meghatározhatatlan
formájú, szagú és viselkedésû férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ
rangú tagja. A következõket látod nála: Xantin bõröve, a tûz fekete csizmája,
bronzmedál, a majom csontmaszkja, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, átlátszó
köntös, bíbor láncing. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok.
Nemet intesz. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A véleménycsere ezúttal
egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan
beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? A hosszú
parti végül véget ér. Lepkevadász megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
**
10. NAP ** Eljön barlangodba
Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó, foggal
karommal küzdõ békés nõ. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, köntös, az
Örökkévalóság Rubinja, khaldoran öv, pajzs, díszes fejpánt, fekete csizma,
a túlélés sárgaréz nyaklánca, bronz mellvért. Szakértelempróbára invitál
téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Csillag csak jócskán lemaradva
érkezik meg.
**
12. NAP ** Bejön a barlangodba
Rex Mundi, egy sokra hivatott vakító mosolyú
enyhén beképzelt férfi. A Pszionicisták klánjának gondolkodó rangú tagja.
A következõket látod nála: nagy pajzs, fejpánt, vándorcsizma, nyaklánc,
kõamulett, pókcsatos öv, bíbor láncing. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Érdekfeszítõ beszélgetésbe
kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros
mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged
feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Rex Mundi által meséltekbõl, megtudod, mi az a quwarg katona.
[ld. enc.]
**
17. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult
halandó rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, a yeti
sárgaréz nyaklánca, a teknõs díszes köntöse, a gyõzelem karkötõje, az egyensúly
gyûrûje, ében láncing, az angyalok csepp fülbevalója, fekete csizma, Örökkévalóság
Gyémántja, ezüstmedál, a kobra ezüst nyaklánca, a yeti szürke maszkja,
Behemót csatos öve, a regenerálódás malachitgyûrûje, a yeti vaspajzsa.
Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Piszkos a körmöd!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ
válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
19. NAP ** Épp hozzád néz be
Lepkevadász, egy szinte meghatározhatatlan
formájú, szagú és viselkedésû férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ
rangú tagja. Felszerelése: Xantin bõröve, a tûz fekete csizmája, bronzmedál,
a majom csontmaszkja, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, átlátszó köntös,
bíbor láncing. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Lepkevadász is hozzájárult. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti
végül véget ér. Lepkevadász megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7%
jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az árnyékmester.
[ld.
enc.]
**
24. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú
haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának létforma
rangú tagja. Felszerelése: Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja,
a füvész köpenye, bronzmedál, a villám vassisakja, a villám malachit karkötõje,
a ragadozó sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ,
a villám csepp fülbevalója, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv,
spanyolcsizma, kék gömb, a lich kerek pajzsa. Vegye hát kezdetét az epikus
ütközet!
*** 1. KÖR *** Jelena irányába mozogsz. A koreni sün Jelena felé mozog.
Jelena feléd rohan. Megtámadod Jelenát. Odaütsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál.
Lesújtasz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél). A koreni sün Jelenát támadja.
Jelena téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából.
(33 ép-t sebzõdtél). Illata zavar
(-19 ép.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A koreni sün Jelenát támadja. Jelenát próbálod megsebezni.
Benyomsz neki bal mancsoddal. Fürgén elhajolt. Rávágsz farkaddal.
(15 ép-t
sebeztél). Jelena téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd
torkából.
(26 ép-t sebzõdtél). Illatát döbbenten szippantod be
(-17 ép.)
Összerogysz.
*** 3. KÖR *** A koreni sün és Jelena egymással harcolnak. A koreni sün
hörögve elterül.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 95 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 0/44.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Jelena meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
*** 314. nap *** Kiáltozást, fegyvercsörgést hallasz a távolban, melyeket
szinte elnyomnak fülsiketítõ vadállati üvöltések. Ismerõsnek tûnik ez
az artikulálatlan bömbölés, de semmilyen általad ismert torzszülött nem
lehet ilyen hangos! Ekkor rémülten futó véres, megtépázott galetkiket
látsz, akik a borzalomtól eltorzult arccal ordítják:
- ORGLINGOK,
JÖNNEK AZ ORGLINGOK!!!
Nem akarsz hinni a fülednek, ezek a nyomorultak,
akik galetkiknek merik magukat nevezni, mindenféle csúszómászó orlingok
elõl futnak? Szégyen! Torkodon kitörni készül a gúnyos nevetés, mikor
rémálomba illõ teremtményeket pillantasz meg a menekülõk után lódulni.
Ez hihetetlen! Egy gigászi, arany fényben izzó orgling szolga egyetlen
ütéssel péppé lapítja a Katona klán egyik kiképzõ tisztjét, mellette
egy hasonlóan hatalmas, ezüst aurával körülvett orgling kutya tépi a
menekülõket, s közben bûzös irhájáról szikrázva pattognak le a varázslók
lövedékei. Te is legszívesebben sikoltozva futnál messze, de büszkeséged
nem engedi. Harcba szállsz a többiek oldalán, s az egyre gyûlõ galetkik
áradata lassan legyûri a tomboló szörnyeket. De milyen áron! Széttépett,
megcsonkított galetkik borítják a földet mindenütt, a templom papjai
pedig alig gyõzik a jajgató sebesülteket gyógyítani. Mindenütt hitetlenkedõ
galetkik kérdezgetik egymást, hogy mi történhetett, s közben idegesen
pislognak a legyõzött szörnyek hatalmas, bûzlõ tetemei felé. Ekkor dobszót
hallasz, s a szint egyik elöljárója lép közétek.
- Halljátok galetkik
a Császár szavát! Amit ma itt láttatok, az nem volt elszigetelt jelenség,
az orglingok támadásait minden szintrõl jelentették, és mindenütt óriásira
növelt, a varázslatoknak sokkal jobban ellenálló példányokkal találtuk
magunkat szembe. Ezeket a támadásokat, - melyekben csak néhány teremtmény
vett részt - sikeresen visszavertük, de az elszenvedett áldozatok hihetetlenül
magasak. A teremtményeket az akadémikusok és tudósok átvizsgálták, és
a náluk talált tárgyak alapján és boncolásuk során megállapították, hogy
egy eddig ismeretlen fûfélébõl - amit Orglinggyökérnek neveztek el
- és valamiféle mágikus tárgyakból készített varázsitalokat ittak, melyek
hihetetlenül megnövelték az orglingok méretét és harci képességeit. Feltételezzük,
hogy sámánjaik és varázslóik készítették a kotyvalékokat, de az Orglingyökér
váratlan megjelenése - amit még a legjobb gyógyfûszakértõk sem láttak
soha - az Ellenség munkájára utal.
A bejelentést követõ döbbent csendben
folytatja:
- Sajnos további támadások várhatók, ezért mindenkire szükség
van! Ezennel a Császár hajtóvadászatot hirdet az orglingok ellen! Minden
szinten magas jutalomban részesülnek a legtöbb orglingot elejtõ galetkik.
De kérlek vigyázzatok, csak a legmerészebbek és legjobbak bocsátkozzanak
harcba velük! Másrészt az Akadémia és a Tudósok klánja szintén jutalmat
ír ki azoknak, akik az orgling varázsitalok tanulmányozása során legtovább
jutnak! Most menjetek és készüljetek fel a harcra!
Szívedben némi félelemmel
és izzó gyûlölettel gondolsz az átkozott orglingokra és megfogadod, hogy
keservesen megbánják még, hogy kidugták a redves szaglószervüket a bûzhödt
csatornáikból! ÿ
ÿ
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 14.* Hajnalszárny csatában legyõzte Malior az Éjben Kacagót.
*már.
26.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Thor a Káosz Papját.
*ápr. 22.*
Avvocato Terrasini és Furaarcú Galetkó megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*jún. 10.* Ogremoch csatában legyõzte Dark Night a
Gonoszt.
*júl. 10.* Thor a Káosz Papja felköltözött a következõ szintre.
*szept. 2.* Brutusz csatában legyõzte Alkony testvére, Hajnalt.
*szept.
19.* Alkony testvére, Hajnal és Tolvaj megküzdöttek egymással, és Alkony
testvére, Hajnal gyõzött.
*okt. 6.* Malior az Éjben Kacagó csatában legyõzte
Kajást.
*nov. 13.* Rax Dzakar felköltözött a következõ szintre.
*jan.
22.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*már. 12.* Kháron Dhorm Ragath-ot majdnem felfalta egy Takaidia.
*már.
13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom
felett.
*ápr. 22.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Raistlin felett.
*máj. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hateviktor
felett.
*aug. 12.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Malior az Éjben
Kacagót.
*szept. 22.* Le Henger Eleket legyõzte harcban egy Groark.
*okt.
16.* Nemesis és Amida Tong megküzdöttek egymással, és Nemesis gyõzött.
*feb. 3.* Alba Regina és Demorkisz pszi párbajt vívtak. Alba Regina került
ki gyõztesen.
*jún. 1.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Hazug Hasszánt.
*jún. 7.* Alba Reginát majdnem felfalta egy tüskés dohratog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 346.]
be 4 26 |
meglátogatod a 4. épületet |
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid
idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat,
amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó
milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében
egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas,
mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében
lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled.
Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem
inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít
egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal
elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont
véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan
te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem
neked is, Lucifer, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg
ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek...
és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár
bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak
elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt
bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel.
Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki
a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom,
hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian
hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem
addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet
- legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét!
Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni
kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol.
Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár
énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban
a K 99 paranccsal keresheted.]
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy
a lõfegyver harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egy bizarr
szegletébe vezetnek, az alkímisták laborjaiba. Körmönfont mágikus eljárásoknak
vetnek alá, míg végül megkapod a kért harci képességet. Nagyszerû! (-5
képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
ee 1361 13 1332 12 6 1106 |
sok-sok eladás |
Sajnálom, de nincs nálad 1361. tárgy. Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz,
végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit
ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4)
57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya
(#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz
(#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, molad púp (#16) 18 ap, kõbalta (#18) 6
ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, ragálygomba (#26) 46
ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap,
rozsdás kard (#131) 13 ap, ében tündekard (#132) 46 ap, díszes fejék (#135)
23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, húsevõ bibe (#151) 23 ap, pirgamit (#152)
18 ap, mandibula (#157) 9 ap, yeti csont (#160) 25 ap, Xantin bõröve (#169)
92 ap, villámöv (#172) 92 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó
(#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115
ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap,
pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor
láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143
ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061)
52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076)
52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk
(#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135)
6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150)
11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270)
23 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, hosszú íj (#1272) 110 ap, nyílpuska (#1285)
46 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301)
33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52
ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331)
52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181)
386 ap, a sebesség lemezpáncélja (#13150) 230 ap, a sas görbekardja (#16166)
350 ap, a tûz öve (#22315) 64 ap, a tûz lándzsája (#22480) 80 ap, a jég
bõr mellvértje (#22646) 292 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 201 ap,
a villám lándzsája (#23830) 80 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 182
ap, a szalamandra lándzsája (#26080) 80 ap, a yeti utazóköpenye (#26336)
176 ap, a yeti öve (#26365) 64 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája
(#27432) 367 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 182 ap, a légzés karkötõje
(#27790) 69 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 103 ap, az angyalok görbekardja
(#28316) 201 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 80 ap. Eladsz 1 sziklarepeszt
1 aranyért. Eladsz 1 gyalogos lándzsát 12 aranyért. Eladsz 1 harci fejszét
3 aranyért. Eladsz 5 fogazott tõrt 5 aranyért. Eladsz 1 díszes fejpántot
3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
Veszel 1 csontmaszkot 88 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
Sajnos 1108. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
Veszel 1 fekete csizmát 88 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
Veszel 10 üvegcsét 40 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
Sajnos 1288. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
kf 1092 1108 1122 1288 |
bekészíted az 1092. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed a vassisakot. Felveszed a csontmaszkot. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a fekete csizmát. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való
kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Ahogy leérsz,
küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást
látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy molitár
(#35).
*** 1. KÖR *** A koreni sün elindul a molitár felé. A molitár felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A molitár máris elõtted terem! A koreni sün a molitárt
támadja. Megtámadod a molitárt. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(9 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(8 ép-t
sebeztél). A molitár téged támad. Célozni próbál jobb lábával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Rúg bal lábával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** A koreni sün a molitárt támadja. Megtámadod a molitárt. Lesújtasz
bal mancsoddal.
(10 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz
farkaddal.
(10 ép-t sebeztél). Mérgezed! A molitár téged támad. Célozni
próbál jobb lábával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A hasadra
céloz bal lábával.
(9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A molitár kileheli
lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 2/0.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%).
Szolgáidnak is jut 18%. Összegyûjtöd a "kincset": egy molitár háj. A koreni
sün táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A
sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek
várnak rád. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni,
de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva.
Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas
dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid
idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni.
(215. kaland, összköltsége 20
TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy orgling kutya (#42).
*** 1. KÖR *** A koreni sün megközelíti az orgling kutyát. Az orgling kutya
feléd mozog. Megindulsz az orgling kutya felé. Már ott is vagy! A koreni
sün az orgling kutyát támadja. Az orgling kutya rád támad. Lesújt rád
bal karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Szagától fuldoklasz.
(-5 ép.) Megtámadod az orgling kutyát. Lecsapsz bal mancsoddal. Fürgén
elhajolt. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(21 ép-t sebeztél). Mérgezed!
Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: Az orgling kutya
sebzõdik 5 ép-t. Az orgling
kutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 10/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 17% jut.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz
le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Odalent a
fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is
nehezen boldogulsz. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött,
és megpördülsz. Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** A mahomohi máris elõtted terem! A koreni sün megközelíti
a mahomohit. Megrohamozod a mahomohit. A mahomohi rád veti magát. Kitátja
száját, és beborít jeges leheletével!
(11 ép-t sebzõdtél). A koreni sün
a mahomohit támadja. A mahomohit próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Roncsolod bõrét.
Lecsapsz farkaddal.
(16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-1 ép) Mérget juttatsz
belé. A mahomohi holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 6/4.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 18%. A koreni sün habzsolja
az ételt. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A telep
egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha
neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Pillanatnyi habozás
után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Galóca, egy csúf, kopasz, vizenyõs szemû, nyálkás
bõrû, torztestû, galetki férfi. A Tolvajok klánjának elcsenõ rangú tagja.
Tárgyai: csontmaszk, a légzés csizmája, a méreg kardja, bronzmedál, nagyobb
pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje,
a káosz fekete nyaklánca, sziklarepesz, a gyõzelem zöld köntöse, a tudás
háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre,
Galóca már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Kirándulásod során számos
barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Odamész az egyik
"galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Micinmackó, egy magas, nagydarab, barna bundás, mufurc
férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. Felszerelése:
az egyensúly gyûrûje, kristályamulett, a szalamandra szimbóluma, a sebezhetetlenség
utazóköpenye, díszes karkötõ, törpe pikkelyvért, ezüst fülbevaló, ezüst
fejpánt, a tárgyalás gyûrûje, suhanó csizma, kék gömb, Rogan karkötõje,
a kalmár nyaklánca, a Tél aranylánca. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros
kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Micinmackó pedig egybõl
étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón
falatozni kezdtek. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni:
a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek
néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje...
Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+7%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a vörös mösze.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Lény, egy nyugodt, békés bölcs férfi. A Halhatatlanok
klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Felszerelése: kristályamulett, maszk, a kobra utazóköpenye. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben
való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben
ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt
õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki
vállalja a döntõbíró szerepét. Itt további vitának nincs helye: Lény tudása
messze a tiéd fölött áll.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
ee 2 1167 51 60 59 17 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. A boltos mosolyogva fogad.
- Barátom, Lucifer! Mint
a szint egyik új lakója, neked is meg kell ismerkedned az egyedülálló kihívással.
Gyere velem! - tétovázva követed a kereskedõt, nyilván most is valami rosszban
sántikál. Egy hátsó kamrába vezet, ahol egy kõtömbbe valaki egy kardot
szúrt. A kereskedõ rámutat a kardra:
- Mi itt csak Excaliburnak hívjuk
ezt a nemes fegyvert. A helyzet az, hogy még senki nem tudta kihúzni innen!
De ha valakinek mégis sikerülne, akkor megtarthatja a fegyvert! - könnybelábad
a szemed, hallván milyen nemes ez a boltos, itt õrzi a legrátermettebb
galetki számára ezt a mágikus relikviát, ahelyett, hogy õ maga bontaná
ki valahogy. A kereskedõ folytatja. - Nyilván most azon gondolkodsz, mi
ebben az üzlet nekem? Nos, egyszerû! Minden próbálkozás 200 aranyba kerül.
Ha sikerrel jársz, tiéd a kard, ha nem, csak egy jelképes összeget vesztesz!
Gondolkodj a dolgon, és ha elszántad magad, látogass meg!
(19. kaland,
összesen 25 TVP-t igényel.) (Vigyázz, ez egy különlegesen nehéz feladat!)
Eladsz 1 drágakövet 5 aranyért. Eladsz 1 sárga övet 8 aranyért. Eladsz
1 méregellenállás italát 3 aranyért. Eladsz 1 óriásnövés italát 9 aranyért.
Eladsz 1 védelem italát 6 aranyért. Eladsz 1 õsi relikviát 19 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
m 1 10 3322 4411 1111 2121 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Hazamész a boltból. (M 1,10) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok
kapuját.
(M 1,11) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 1,12) A következõ terem délre van, így arra mész. A sötétbõl egy halvány
szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja,
hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem
sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 5 cserzett bõrpáncél
és 10 bála selyem 520 aranyért, míg egy másik alkalommal 8 cserzett bõrpáncél
és 7 bála selyem 544 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet
egy cserzett bõrpáncél?
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged
van gondolkodási idõre.
(M 2,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 0,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,10) A négy égtáj közül északot választod. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 1,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Az egyik sarokban egy
vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni:
megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Sikerült!
Most pedig lássuk, mi van a ládában: 33 arany.
(M 1,8) Irány észak! Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc
elkerülhetetlen. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcost próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. Ez mellément. A sáskaharcos téged
támad. Odacsap neked jobb karmával. El sem talált, haha. Feléd üt bal
karmával. Mellé! A koreni sün a sáskaharcost támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Rád vág jobb karmával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Feléd üt
bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod a sáskaharcost.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
Elkerülte. A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+5 ép)
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a koreni sün: 10/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%).
Szolgáidnak 20% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy xenópete
és 2 mandibula.
[ld. enc.] Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad.
(+17% jóllakottság.)
(M 1,7) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy óriási szellemalak
bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre.
Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak
akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Zuveghar professzor
népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben
koreni sün tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között.
Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják,
növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi
fejadagként 2 bogarat kapott, és az állatokat napi 9 órán keresztül világították
meg Y milganddal, a szaporulat -2 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand
esetén 5-ös fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat
36 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 5 óráig világították
a milgandokkal, 14 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél,
amikor Zuveghar 7-es fejadagot adott X állatnak, és 8 óráig világította
õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el
a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Sajnos nem tudsz
azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 222.]
m 2121 2121 2313 4321 4321 1324 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 2,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,9) Dél felé mész az útvesztõben. Üres szobába érkezel.
(M 1,8) Észak felé mész a labirintusban. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 1,9) Déli irányba mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 0,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,10) A következõ terem délre van, így arra mész. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 2,10) A következõ terem keletre van, így arra mész. Az itt áldogáló galetki
csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,10) Tovább nyugatra - biztatod magad. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel:
ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 1,11) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 2,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,10) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Üres szobába érkezel.
(M 1,9) Merre tovább? Északra! Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 1,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Körbevizsgálódsz a helyen,
ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 2,10) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Ez egy próba helyszíne volt,
szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 1,10) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]
Elhagyod a labirintust.
(31. kaland:) Elsietsz a bányaomlás helyszínére.
Micsoda tragikus baleset! Puszta kézzel estek neki, hogy a beomlott járatból
a sziklatömböket elhordjátok.
[Erõ próba 12-es küszöbre: sikeres]
Fáradhatatlanul hordjátok a sziklákat, míg végül elég nagy nyílás keletkezik
ahhoz, hogy egy megfelelõen rugalmas galetki átférjen rajta.
[Rugalmasság
próba 6-os küszöbre: sikertelen] Úgy látszik, nem te leszel az! [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 200.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.] [ld.
enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen
179 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 200 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
409 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Lucifer, egy kopasz, zöld szemû, barna bõrszínû férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez
az 51. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (8) / 2.10 |
[2] IQ: |
7 (8) / 4.15 |
[3] ügyesség: |
6 (9) / 0.90 |
[4] egészség: |
7 (8) / 5.72 |
[5] mágia: |
4 (5) / 1.20 |
[6] gyorsaság: |
5 (6) / 4.13 |
[9] Méret/ép: |
83 / 63 |
Min. méret: |
69 |
Barlangméret: |
83 |
|
|
Varázspont: |
46 / 46 |
Képességpont: |
6 / 10% |
Hõsi pont: |
26 (3) |
Tám.bónusz: |
1% |
Véd.bónusz: |
18% |
Galetki erõ: |
232 / 175 |
Hírnév : |
446 |
Jóllakottság: |
133% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
61 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
17 (0) |
Torzsz. csaták: |
225 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
193 (4) |
Leölt torzszülött: |
239 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
32 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zöldfülû (2)
Speciális
képességeid:
+1 éberség, +1% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen
az erõd legalább 10-es! 2.) Ölj három förtelemférget, kizárólag végtagjaiddal.
[számláló: 1] 3.) Hajtsd végre a 31-es Klánkalandot (KK 31)! (összesen
20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
5 / 2.37 |
[15] regeneráció: |
10 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 2.90 |
[47] zárnyitás: |
3 / 2.31 |
[48] mászás: |
7 / 6.89 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 1.97 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.95 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
1 / 0 |
[61] pszi energia: |
1 / 0 |
[62] lopás: |
4 / 1.99 |
[63] éberség: |
5 (6) / 0.81 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.20 |
[67] régészet: |
6 / 4.43 |
[69] tanulás: |
2 / 1.84 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
8 / 2.42 |
[102] roncsolás: |
6
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 1.44 |
[105] sebzõ méreg: |
5 / 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
2 / 0 |
[132] tudati méreg: |
4 / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (0%): |
60 |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (0%): |
60 |
11
elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. lista
(0%): |
60 |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. lista (0%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] koreni sün |
20/16 |
187% |
150% |
3 / 2.83 |
harcol |
lélekenergia rész |
75% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:160% ép:20%;
PV 3 1 5;
PSZ 48
67 63 47 46 59;
L 100 14;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #10 (7. épület), #15 (9. épület),
#19 (1. épület), #473 (50. forduló), #215 (51. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) |
* |
1 csontmaszk (#1092) |
|
1
fejpánt (#1105) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 kerek pajzs
(#1061) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 nagy pajzs (#1062)
|
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
803 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 karkötõ (#1240)
|
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
1 sárgaréz
nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 görbekard (#1316) |
|
9 kerek kõ (#11) |
|
2 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
8 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
28 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
6 mandibula (#157) |
|
11 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
1 pirgamit (#152)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 xenópete (#278) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 10 üvegcse (#14), 1 õskõ (#8),
2 mandibula (#157), 1 csontmaszk (#1092), 1 xenópete (#278), 1 fekete
csizma (#1122), 1 molitár háj (#165).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 109 arany (#1), 1 óriásnövés
itala (#60), 1 sziklarepesz (#13), 1 méregellenállás itala (#51), 1
gyalogos lándzsa (#1332), 1 harci fejsze (#12), 1 drágakõ (#2), 5 fogazott
tõr (#6), 1 õsi relikvia (#17), 1 sárga öv (#1167), 1 díszes fejpánt
(#1106), 1 védelem itala (#59).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk
is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás,
hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta
lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül
eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló
lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett
bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban
legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve,
ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra
2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára
egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az
elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól,
mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót
léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba,
de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak
bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók
állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a
következõ fordulóra, függetlenül attól, hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb
lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson. Kedves
Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl
a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az új árak:
Postai forduló: 40
zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
QUWARG KATONA (69. LÉNY) A quwarg egy õsi rovarfajta, amely a hangyához
hasonlóan, bolyokban él. Riasztó mesék szólnak arról, hogy a hegy gyomrában,
ismeretlen járatok mélyén vannak barlangok, amelyek több ezernyi quwargnak
adnak otthont. A quwarg dolgozókkal ugyan nem fogsz találkozni, de a méteresre
nõtt quwarg harcosokkal annál inkább! Rovarevõk és micinisták számára jelenthet
a quwarg táplálékot.
ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY) Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan
igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek
közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen
veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények
kedvenc varázslata a tûzgolyó.
VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék fajai benépesítik az asztrális
teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ
lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt
századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban
élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb,
legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.
XENÓPETE (278. TÁRGY) Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan
él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen
érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál
volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell
kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital
analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható,
és nem ellopható.
KASZINÓ A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki
a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért
vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés
vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak,
pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst,
arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében
egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály
és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add
ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy
mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany,
de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát
pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A
kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos
korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak
a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják,
hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a
fejlõdésedet.
BEÁLLÍTÁS UL Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára.
A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben
20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL,
a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot,
csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat
ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban
nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken
a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid
rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy
csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár
AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz
be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs
mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok,
MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz
TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód
ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával
együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival
több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége.
Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva
de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló
díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A
BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám
helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál
fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL
táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak
X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd,
és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig
120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló
nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp
betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ
programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók
figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik
össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be,
hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA,
D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO,
L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH,
SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy
használhatók-e BUL-en avagy sem.
MÉG ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK BARLANGFÜRDÕ (#42) Építési költség: 3000
TVP
Egyéb költség: 2 pirgamit
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Nagyobb
barlang (#12)
Leírás: A barlang bõvítésekor keresztülvezetett patakot
felduzzasztjátok, pirgamittal jól aláfûtötök, majd ízlés szerint dekoráljátok
a barlangrészt. Igen, így készül a barlangfürdõ. Odahaza, a Rúvel Hegyben
édesanyádnak minden nap közelharcot kellett veled vívnia, hogy megfürödj.
Amióta magad laksz a saját barlangodban, sokkal inkább tudod értékelni
a fürdést. Az erõs bûzt elõnyben részesítõ harcosokat iszapfürdõ, az illatukra
kényes lányokat szépségsarok is várja. (+2 bûz / illat a forduló végéig).
A fürdõben kellemesen ellazulhatsz, melynek hatására rugalmasságod a forduló
végéig 2-vel megnõ), és közben van rá esély, hogy érdekes híreket hallasz.
A BSZ parancs kiadásakor fordulónként egyszer automatikusan használod a
barlangfürdõt.
HÛTÕKAMRA (#43) Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség:
100 VP, 1 nordkristály
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Élelmiszerraktár
(#5), Ivó (#13), Kutatólaboratórium (#31)
Leírás: Igen! Sikerült elérnetek
azt, amit a vérprofi elemi mágusok is csak ideig-óráig tudnak fenntartani:
a tartós fagyot mesterséges körülmények között! Rengeteg nordkristályt
felhalmozva, és bizonyos bonyolult mágikus eljárások következtében állandó
hideget fejlesztenek a kristályok, amit egy csõrendszer segítségével a
barlang gondosan leválasztott részének falán cirkuláltatott víz hûtésére
használtok. Ennek következtében egyrészt lehetõvé válik az igen kiváló
hûtött sörök fogyasztása, másrészt élelmiszerkészleteiteket is sokkal tovább
tudjátok eltartani (az épület felépülte után, ha valaki PV 5 beállítással
hozzád látogat, mindketten kétszerannyi jóllakottságot fogtok kapni, mint
normális esetben).
JELMEZKÖLCSÖNZÕ (#44) Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13),
tanácsterem (#19)
Leírás: Ezen a helyen nem csak különbözõ álruhákat
kaphatsz, de a közeli ivóban ki is próbálhatod álcád sikerességét. Vajon
fölismernek a társaid? Netán képes vagy beolvadni a környezetedbe? Ha az
épület elkészül, akkor a BSZ parancs hatására mind az álcázás, mind a lopakodás
szakértelmed 2-vel magasabbnak számít a forduló végéig.
OSKOLA (#45)
Építési költség: 2500 TVP
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: könyvtár
(#18), barlangcsarnok (#27)
Leírás: Ezen a helyen a galetkik megbeszélhetik
a portyás szakértelem-versenyek és a mindenapi élet során szerzett tapasztalatokat,
így egymást okítva tanulhatják a képzettségeket. Ezentúl a tanulás parancsod
5%/TVP hatékonyságú lesz, de a TVP-vel azonos számú aranyat is el kell
költened a segédeszközökre és a szemléltetõ kellékekre. Az oskola hatásfoka
a szintekkel nõ, a 4. szinttõl 6%/TVP, a 6. szinttõl 7%/TVP, a 8. szinttõl
8%/TVP és így tovább.
Lássuk a gyakorlatban! A T 45 15 parancs hatására
a 6. szinten 15 TVP-ért és 15 aranyért 1 KNO-val nõ a csapdakészítésed
(persze ahhoz, hogy képes legyél 15 TVP-ért tanulni, továbbra is szükségeses
legalább 4-es tanulás szakértelem megléte). Ha nincs elegendõ aranyad,
akkor a szokásos, 3%/TVP hatékonyságú tanulás történik.
ARANYDUKÁT Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból,
ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a
helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz.
Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a
következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban.
Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza
az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében
hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek
megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári
szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás
hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz
közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal
képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen
Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl
félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés
során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet
Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot
a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért.
A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok,
hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat
keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most
pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek
be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem
sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz
egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ
már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a
közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és
a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg,
többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak.
A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket
és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt
a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni,
hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak
szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes
erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk,
miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás,
hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény,
hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre
kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ,
hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek
küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD
{tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal
600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300)
fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább.
Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra.
Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter
nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából.
A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál,
és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát
nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható
tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben,
érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális
közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban
is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot
akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz
veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol
is 10 TVP-nyit.]
VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ A felejtés varázslathoz hasonlóan,
a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb
végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20
alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció
esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább
130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon.
Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a
99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni,
hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek
50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je
és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció,
legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek
is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP
mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció
szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval
320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál
ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.