Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A furfang temploma
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Itt-ott elszórva találni még néhány elhagyatott építményt, melyről nem tudni kik és mikor építették. A furfang temploma pont ilyen, bár vannak rajta ajtók és ablakok, a belsejébe jutni még soha senkinek nem sikerült.
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 14., Szeged - Barcraft
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (10)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (69)
Építéses küldik (137)
Lapötletek (65039)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Kölök 50. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 28. 14h:17'
EZ A 87. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
88. játékheted kezdete: nov. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 394

KÖLÖK KALANDJAI


42 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,25] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 lánckesztyû (eladási ár: 200 arany, ebbõl a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 dorony tüdõ (eladási ár: 100 arany, ebbõl a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.

Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 3. napján találkozol egy szõke hajú, barna szemû mutáns nõvel. Bõre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, semlegesnek tûnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Orsi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. Õ Halatir Maurloth felesége! Leah tanítványa. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót. A 3. napon összefutsz Vulagharral. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 3. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy vark. pecsétgyûrût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Bronzszakállú Holg. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 3. napon összeakadsz egy meghatározhatatlan színû, hosszú hajú, kék szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbõr cipõt, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet és egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Szépmezõ Szárnya. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 3. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Sheran fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy rejtõköpenyt, egy rõtmanó kacagányt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy csontváz lord trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Nantosvelta. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklõdést. A 3. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynõ trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Andrew Vortex. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Elenios eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy orgoró trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fénysugár. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 5. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Elenios kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy földsárkány trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy nómenklatúra trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy törpemammut cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is a jó oldalhoz tartozik. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Aquila Kyra. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 5. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, barna szemû ember nõvel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Vörös Veronika. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 179.]


ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 169.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,24] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az útonálló nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Összeakadsz Exterminusz. Tharr hûséges követõje. Egy arany papi karkötõt, egy ezüst karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy sóhajtó dorony trófea, egy sötét gnóm trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 144.]

ve 104 4 megveszed a 104. tárgyat 4
Vásároltál 4 fémrudat. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

ve 176 10 megveszed a 176. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

ve 94 10 megveszed a 94. tárgyat 10
Vásároltál 10 bronzhegyû nyilat. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,24] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Mohón iszol belõle. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Metamorph Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Összefutsz egy szõke hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre teljesen fehér! Fairlight tanítványa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Don Hernan Cortes. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [10 pontot használtál fel, van még 134.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1434 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

bb 104 4 beraksz a bankba a 104. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[93,23] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [92,22] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [93,21] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledõt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a karmos tankány jobb középsõ lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a karmos tankány bal elsõ lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Észreveszel egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfénybõl csak kevés szûrõdik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû alakváltó férfival. Egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy vérfürdetõ magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy epokitféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, sötétlelkû, gonosz teremtmény. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót. [54 pontot használtál fel, van még 80.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[94,20] A síkságot ritka erdõ váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy bávatag golombár. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,21] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledõ karmazsin huhogó nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 4 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 55.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+23 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 25.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[94,22] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy rájanyék. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ha Sheran hívõ vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Találsz egy álomvirágot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Elõbb találsz tökös nõt, mint kapsz el egy Árnymenõt... a helyedben ügyelnék! " északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Gork, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Csala Csíny-Csilla. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergetõ érzésed van (+7 vp). Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Összeakadsz Lethal Hand Bimboval. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínûleg egy ügyes hangszerkészítõ mesteri munkája. Sheran tanítványa. Egy aranygyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy troll ritualista trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre bronzként csillog. Õ a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költõ, Majdnem író, Majdnem élõ, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [10 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

tf 6 40 fejleszted a 6. tulajdonságodat 10 pontért
Kényelmesen elhelyezkedsz, és elmédet a kasztroplanáris térbe küldöd, tapasztalatokért. Itt nyüzsög a KT összes tudata, lüktetve, pulzálva! Micsoda tapasztalat! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az MXTU-d érezhetõen megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 16, 8. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 188 pontot. A következõ körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.



KARAKTERLAP
Kölök, egy szõke, göndör hajú, kék szemû mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresõi (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 50. fordulód.

 Erõ:24 (25)  Szint:13  Merészség:7/5 Magasság:123 cm 
 IQ:28  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:39 kg 
 Ügyesség:17 (18)  Védekezés:12  Menekülés:30 % Életkor:2/3 év 
 Egészség:16  Életpont:175/159  Jellem: jó (82) Tul. pont:
 Szerencse:22  Varázspont:155/34  Pénz:1167 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:8/2   Pszi pont:48/17       
Eddig összesen 192 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 912 TP-t kaptál. Jelenleg 40460 TP-d van. A következõ szinthez még 7540 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, ragyás burástya, kérõdzõ etra. A 50. fordulódban 1434 arany került a bankszámládra. 1434 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 14   ütõfegyverek: 1
  lõfegyverek: 13   dobófegyverek: 2   

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kõ (#19) (4 -9.); vashegyû nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kõ (#19) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4 (+1)   2. nyomkövetés: 13 (+1)   3. mászás: 4
  4. csapdakészítés: 8   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 1
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 5 (+1)   11. taumaturgia: 5   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 1   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 9
  16. pszi: 6   17. vadászat: 1   18. bányászat: 6
  19. fõzés: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot , csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)éber kakukk (#3) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
11 * bronzhegyû nyíl (#94) 1 * hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127) 1   nyílvesszõ (#108)
1   orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18) 1 * rövid kard (#171)
18   ubuk tüske (#131)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1 + ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
4   kaja (#2) 2   kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
2   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szent jogar (#150)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 20]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
1   sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87]
1   vizestömlõ (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 1   antilopbõr (#48) 2   bakkura bõr (#95)
12   drótszõr (#37) 2   evaporõr háj (#105) 3   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 3   gyöngymangó (#135) 5   hebrencs állkapocs (#130)
7   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 3   lapockacsont (#33)
26   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
4   óndarab (#85) 2   purifikátor háj (#269) 6   rézdarab (#70)
16   sünmedve tüske (#14) 1   surranó kígyó bõr (#47) 6   tigroszlán fog (#63)
3   vasérc (#152) 2   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 42.53 kgMegterheltség: 70%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
4   fémrúd (#104)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1164 arany (#50) 1 sötét tekercs (#535)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 bronzhegyû nyíl (#94) 1 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2)
1 rézkulcs (#75) 20 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(92,22) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, ork sámán (#345)
(93,21) karmos tankány (#137), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395,
belõle készíthetõ: #396), 46. jellempróba, egy alakváltó férfi
(93,23) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,24) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Don Hernan Cortes
(1005. kalandozó)
(93,25) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(94,20) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), Chara-din monolitja (#534), bávatag golombár (#165)
(94,22) rájanyékek (#58), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393),
manaelementál (#290), Lethal Hand Bimbo (2580. kalandozó), Vemhes Guppi (4528. kalandozó)
(94,24) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), útonálló (#130), Exterminusz (1064. kalandozó)
(95,21) barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), karmazsin huhogó (#185)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Kölök 50. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67)
móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffõniksz (#106) fekete griff (#107)
vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133)
palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148)
szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) vércápa (#193) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) kneopatikus mollusk (#209) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213)
quwarg nagymester (#214) tûzfõnix (#215) élõholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218)
északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221) norpadolótika (#226) ekharion (#232) Mnebolath (#237)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) Rughar familiárisa (#245)
kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) noth szellem (#250) zombi mester (#251) pordémon (#253)
õrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) holle anyó (#259) trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262)
harci mágus (#265) õrjáratozó katona (#274) halálelementál (#279) Védõnõvér (#280) kronotapír (#286)
manaelementál (#290) quwarg felderítõ (#299) óriáspók (#303) aranygriff (#304) Folrang (#331)
Sir Rasolphius (#334) bölcs szilmill (#343) smaragd õrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365)
kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) Nateilena úrnõ (#404) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) hópárduc (#642)
rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647)
csontlepke (#746) érzõ szívû dromedár (#753) alattomos manó (#756)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) obszidián függõ (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200)
gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225)
ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyûrû (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258)
szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263)
remák szív (#264) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267) gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) szuper dobóháló (#273) ametiszt medál (#275)
sárga erõöv (#276) umbatari karkötõ (#278) raptor karom (#281) Fekete Kehely (#283) Sheran fõzete (#286)
zan indukátor (#288) varkaudar páncél (#294) kõszem (#304) varázskõ (#305) ezüst papi karkötõ (#308)
galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318)
ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) olló (#335) pukkanó tûcsapda (#336) piranha zsákvédõ (#337)
királyi korona (#338) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343) rózsaszín bugyogó (#346) shinai gömb (#348)
lovagi tabard (#349) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa üveggömb (#383) moa burát (#384)
halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
fõutca (#399) ház (#400) morgud hagymatõ (#402) fokhagyma (#403) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyûrû (#409) kígyóbõr öv (#410) aranypikkely (#415)
teknõcteknõ (#416) Raia pallosa (#426) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) térkapu (#452) zafír fülbevaló (#477) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484)
Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
kihívás tornya (#502) totemoszlop (#505) Krugrog terítõje (#507) ostromlétra (#510) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) jing-jang fejpánt (#556) fõnixtoll (#563)
aranytoll (#572) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) darázsszárny (#652) aurach fog (#657)
aurach bõr (#658) elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670)
nyomkeresõ talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684)
rinóbõr öv (#685) ryuku csizma (#692) ryuku köpeny (#693) ryuku kopja (#694) ryuku buzogány (#696)
Rahn ékkõ (#701) etra hályog (#712) mûvészi porolit (#720) rubin fejék (#729) bunthar bõr (#733)
jegygyûrû (#736) halálhozó talizmán (#813) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820)
örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) párducbõr (#1066) rozmárfog (#1069) ulkor gyöngy (#1072)
csodák kútja (#1096) varkaudar pálinka (#1137) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215)
megbûvölt utazóláda (#1218) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) esélynövelõ (#1409)

RECEPTEK

fõtt étel (#1)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad                         
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad                         
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen                     
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.