Kyra Morryster 46. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jún. 29. 9h:47'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: júl. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5839
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 916
Extra forduló: 15 |
|
KYRA MORRYSTER KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,87] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd.
Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Sonka Nery a feladója! Na
nézzük, mit küldött: 1 mákrózsa virágot.
A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, hosszú hajú, barna szemû ember nõvel. Sheran tanítványa. Egy arany papi
karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy
regeneráló gyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg
trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy
tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Elég egy mentális
pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant
feléd. Továbbmész. Az 1. napon összefutsz egy tüsi aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Tharr követõje.
Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy
lánckesztyût, egy örökkéval. topázát, egy rinóbõr övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy Tharr
Keresztjét, egy vassisakot visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy ork sámán trófea és egy dombi yeti trófea ékesíti.
Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris
tudod, semleges jellemû. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Meztic. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A
másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki
megy tovább a maga útján.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy
visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan
közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard
visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax
személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes
kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+33 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+94 varázspont.) Pszi
energiáid is töltõdnek. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt
merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy rájanyék nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy
kifejlett példányt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy
izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem
ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket
mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a
rájanyék fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegõbe suhint. Ennyi! A másik
kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
134 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 202.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll.
aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 197.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot!
A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre
| [97,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád.
Felismered a közeledõt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy
megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó
varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan
ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással
21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a spagulár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A
spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt
egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz,
hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. (Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó
cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik
játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely,
ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar
kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a mandibulakaszát
ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 52
életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.)
Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással
40 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A
manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss
mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [98,89] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a
szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a
talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az
éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.)
(Továbbmész...) [98,90] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj!
Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja.
Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot
eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz.
Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (2 támadással 31 életpontot
sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt
csippent le a lábfejedrõl a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával végigmetszed a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid
karddal megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa a
levegõben csattan. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
191 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális
érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Találsz egy
oltárt. Leah hívõi építették. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda,
hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24
pontot használtál fel, van még 168.]
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
| [99,91] Még mindig dombos terepen vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: "
Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah híveié. Furcsa
megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön
fölfelé! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a
másikra. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával
hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal
megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül.
A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
191 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és
rájössz, hogy ez csak egy rõtmanó berzerker lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot
teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz.
Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rõtmanó berzerker rõt pofáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.)
Rövid karddal megkarcolod a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker
karmaival felhasítja a bõrt a bal karodon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül
összevagdalod a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a
rõtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a rõtmanó berzerker meglegyinti a
jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy rõtmanó berzerker trófeát. 693 tapasztalati
pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit
megennél, ami mozog. (-2 életerõ.)
(Továbbmész...) [98,92] A dombság átmegy hegységbe. Látsz egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz
magad elõtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl.
(-2 életerõ.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz
még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi
nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy meghatározhatatlan színû hajú, izzóan vörös szemû gnóm férfival. Bõre mélykék színû. Fairlight eljövendõ
papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Fairlight köpenyét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbõr
övet, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász
quwarg trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra
emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska.
Hátasállata egy spagulár! Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve
Psycho Marvin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér,
melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [97,92] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kõ
figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Ha a szörny harcolni akar, ám
legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem
ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 18 életpontot
sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat
fecskendez egy nálad levõ ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél
Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A
szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen
ráköp a birtokodban levõ varkaudar szablya felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled meggondolta a dolgot,
inkább menekül.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] Látsz egy mély szakadékot. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit
megennél, ami mozog. (-1 életerõ.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek
északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra
vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 139.]
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre
| [96,92] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy teljesen lerombolt
világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy
Chara-din monolitját. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön
tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén bal oldalát. (2
támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén tõgyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az
alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Idõben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elõl.
Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid
karddal felnyitod az alpesi tehén jobb elsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a
szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az
alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes)
kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Teleeszed magad. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [96,93] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a
lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan
bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Majdnem
elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával
kegyetlenül összevagdalod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az
északi aurach testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 aurach fogat. 374 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Teleeszed magad. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [97,93] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy hóhérbimbót. Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes)
kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes
emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 115.]
[98,93] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
csillezsályát. (ld. enc.) Van itt egy kolostor (555. épület.). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2
hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe
nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek
nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 107.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Elmagyarázod, hogy vándor utazó vagy, békés szándékkal, és szállást keresel. Az ajtó kinyílik, és egy
egyszerû ruhába öltözött szerzetes áll elõtted. - Fáradj be - mondja. Odabent a rend fõnöke fogad. Elmondja, hogy ez egy
szerzetes kolostor, a világtól elzárva élnek, meditálva, a harcmûvészetet gyakorolva, tökéletesítve. Bár nem nagyon van
nekik se mit a tejbe aprítani, szívesen megosztják veled, amijük van. Vizet, kenyeret és sajtot hoznak, amit jóízûen
elfogyasztasz. A szerzetesek ezután elmondják, hogy hogyan gyakorolhatsz náluk. Ha az ökölvívásban eléred a 3. szintet,
megkezdheted a harcmûvészetek elsajátítását. Ezáltal megismerheted szunnyadó belsõ energiáidat, és védelemre,
gyógyításra is felhasználhatod. Ez az erõ a kí. A kolostor bármikor szívesen tanít egy kisebb összegû, mintegy 50 aranyat
kitevõ summa fejében. Ha már ismered a kí-t, segítenek a fejlesztésében, a harcmûvészetek elsajátításában. Ha legközelebb
tanulni akarsz a szerzetesektõl, akkor ezt automatikusan megteszed, ha bemész egy kolostorba (és van nálad elég pénz). Ez
nem biztos, hogy azonnali fejlõdést jelent, kétszer, magasabb szinten háromszor-négyszer is meg kell látogatnod a kolostort,
hogy a harcmûvészet szakértelmed eggyel megnõjön. A kobuderák gyorsabban tanulnak. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és
továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 102.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 97.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 92.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Még gyakorolnod kell a
következõ szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 87.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és
továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 82.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan
a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 77.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat
(+1 harcmûvészet). Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 72.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az
oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan
a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 67.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég
pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 62.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég
pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 57.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég
pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 52.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég
pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 47.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég
pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 42.]
be 555 | bemész az 555. épületbe
| Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy
barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég
pénzed a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 37.]
t 65 1 | támadod a 65. szörnyet
| FT 65 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 37.]
szk 65 | keresed a 65. szörnyet
| Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 37.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 37.]
* 2. BP: | használod a 65. pszi képességet
| Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az
auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még
27.]
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 24.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idõ!
Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A tûzfõnixed vágyakozva néz a pirkitedre.
Megkínálod egy darabbal, amit örömmel elnyel. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz,
szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet.
(+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek
eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +14 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás,
eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következõ körben
tehát 211 pontot költhetsz el.
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor
álomszép, lila színû virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a
csillezsálya tövérõl (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes
illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány
percig tart. Hatása lenyûgözõ lehet: - vagy max. életerõd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nõ a
forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása
semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelõre nem tudni, remélhetõleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.
|
KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran
legyõznek náluk jóval nagyobb és erõsebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges
hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.
|
KARAKTERLAP |
Kyra Morryster, egy hosszú õsz hajú, piros szemû mutáns nõ vagy. Elenios hittérítõje vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.
Erõ: | 17 (20) | | Szint: | 12 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 137 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 11 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 13 (14) | | Védekezés: | 25 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 | | Életpont: | 164/119 | | Jellem: | jó (122) | | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 (24) | | Varázspont: | 311/52 | | Pénz: | 33 arany | | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/3 | | Pszi pont: | 61/0 | | | | | EFejl: | 7 |
|
Eddig összesen 129 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1933 TP-t kaptál. Jelenleg 26533 TP-d van. A következõ szinthez még 6467 TP szükséges. Trófeáid: rõtmanó berzerker, sötét gnóm, pattanóböde.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1/0 | | ökölvívás: | 8/24 (+15%) | | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 14/86 (+26%) | | ütõfegyverek: | 1/0 | | lõfegyverek: | 1/78 |
dobófegyverek: | 9/58 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6/73 | | 2. nyomkövetés: | 11/40 (+43%) | | 3. mászás: | 2/14 |
4. csapdakészítés: | 4/12 (+20%) | | 5. csapdaészlelés: | 1/0 | | 6. gyógyítás: | 5/24 |
7. titkosírás: | 1/0 | | 8. felderítés: | 1/0 | | 9. szörnyidomítás: | 3/0 |
10. teológia: | 4/61 (+13%) | | 11. taumaturgia: | 14/53 (+24%) | | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 1/0 | | 14. harcmûvészetek: | 4/99 (+399%) | | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 9/31 (+27%) | | 17. pszi: | 7/50 (+18%) | | 18. vadászat: | 4/43 |
19. bányászat: | 4/60 (+18%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
segítesz max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
goldugar (#65) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | bûvölés (#20) (92,1) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezõn keresztül. |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | császári kesztyû (#723) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | | ryuku mellvért (#689) | 3 | | ryuku nadrág (#691) |
2 | | tankány karom (#237) | 1 | * | topáz erényöv (#731) | 2 | * | varkaudar csizma (#317) |
1 | * | zafír erõöv (#397) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
2 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) |
1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | $3 | | orgyilkos tõr ($225) | 1 | * | rövid kard (#171) |
1 | | tolmokov-koktél (#351) | 15 | | tüske (#22) | 41 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | varkaudar szablya (#516) | 1 | | vas dobónyíl (#189) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | | gyöngysor (#192) |
1 | | örökkéval. rubinja (#900) | 2 | * | ritualista amulett (#708) | 2 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) | 1 | * | zafír medallion (#514) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
2 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 6 | | deus ex machina (#1) |
2 | | gyógykenõcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | moa katalizátor (#386) |
1 | | szeksztáns (#32) | 2 | | szent jogar (#150) | 1 | | szuper dobóháló (#273) |
1 | | tüskecsapda (#242) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
13 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 156] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 1 korty víz (#27), fér még: 59] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
22 | | álompor (#396) | 3 | | aurach fog (#657) | 30 | | csuklyavirág (#133) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 3 | | galachmit (#310) | 3 | | gyöngymangó (#135) |
4 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 5 | | madártoll (#112) |
1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | moa gyémánt (#385) | 1 | | moa jádekõ (#382) |
1 | | moa obszidián (#380) | 1 | | moa rubin (#379) | 1 | | moa smaragd (#377) |
1 | | moa üveggömb (#383) | 4 | | mocsári penke (#148) | 2 | | pirkit (#153) |
1 | | purifikátor háj (#269) | 10 | | sünmedve tüske (#14) | 1 | | Thargodan esszencia (#328) |
11 | | varkaudar csont (#1113) | 2 | | vízionár szem (#102) | | | |
|
Összsúly: 57.29 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
350 | | arany (#50) | 1 | | pirkit (#153) | 23 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | aranypikkely (#415) | 3 | | aurach fog (#657) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(96,92) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), alpesi tehenek (#91)
(96,93) északi aurach (#350), oltár
(97,87) rájanyékek (#58)
(97,88) spagulárok (#82), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár,
manaelementál (#290)
(97,92) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), vaskohó (#155)
(98,89) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(98,90) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, Leah oltár
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Psycho Marvin (5213. kalandozó)
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253)
(99,91) Leah oltár, érclelõhely, mélységi grittangok (#103), rõtmanó berzerker (#369)
|