Karakterszám: |
6844 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
43 |
Játékhét: |
62 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
324 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 1. 9h:14' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. okt. 4. |
|
E-mail!
ALIGATHAR AL JANG KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 78 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik.
Döbbenten bámulsz magad elé.
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Ediomad, egy füligérõ, hosszú, barna
hajú, barna szemû férfi. A Tolvajok klánjának elcsenõ rangú tagja. A Fény
Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Rogan karkötõje,
fekete csizma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a káosz lüktetõ amulettje,
a mentát díszes fejpántja, szerencsekõ, kék gömb, a bûz utazóköpenye. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Ediomad már ott várakozik. Õ
nyert!
**
14. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
15. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
õsi relikvia.
**
15. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
kedves barát rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma,
kék gömb, a tökéletesség bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma,
a sün csonttõre, a füvész köpenye, az elefánt márványgyûrûje, a kalmár
nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a
tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Bika Ida, a dúvad már ott várakozik.
Õ nyert!
**
16. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 molitár hájat.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
**
17. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel
eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
22. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura
alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
23. NAP ** Felkeresi barlangodat
Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó,
foggal karommal küzdõ békés nõ. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja.
Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, az elfek sárgaréz nyaklánca, az Örökkévalóság
Rubinja, khaldoran öv, pajzs, a túlélés sárgaréz nyaklánca, törpe pikkelyvért,
az egészség köpenye, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, kék gömb, a
tolvaj vándorcsizmája, a törpék kõamulettje, a tolvaj malachit karkötõje,
a gyõzelem halotti maszkja, a törpék malachitgyûrûje, a teknõs malachit
karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába
keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik
vagy másik mellett. Huh, jól elszaladt az idõ! Csillag is így látja, mert
feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a vörös mösze.
[ld. enc.]
**
27. NAP ** Bezörget hozzád
Frigg, egy karcsú, tündérléptû istennõ, szénfeketén
sugárzó szemû nõ. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. A Tudás Õrzõi
szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, díszes fejpánt, Végzetpenge.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris
elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut,
hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve
hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Vendéged végül hazaindul,
de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a meditátor.
[ld. enc.]
**
28. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik.
Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
28. NAP ** Bejön a barlangodba
Yatawna, egy vékony, zöld hajú, kék szemû,
igézõ pillantású, szeplõs, fehérbõrû, kedves nõ. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj
rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, Enyészmester, az
egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, az óriás ezüst fejpántja, a tárgyalás
gyûrûje, ametiszt szkarabeusz, Xantin ezüstöve, Rogan karkötõje, bíbor
láncing, az elfek sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, szerencsekõ. Hangos
csatakiáltással, elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Yatawna odajön hozzád. Dugó, az orgling kutya feléd rohan.
Yatawna irányába mozogsz. Yatawna rád veti magát. Yatawna tüzet lehel rád.
(25 ép-t sebzõdtél). Dugó, az orgling kutya rád támad. Lesújt rád bal
karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Yatawnát. Savat lehelsz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Yatawna rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(31 ép-t sebzõdtél). Dugó, az orgling
kutya rád támad. Odacsap neked bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod
Yatawnát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(24 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(2 sebzés).
*** 3. KÖR *** Dugó, az orgling kutya rád támad. Lecsap rád bal karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Yatawna elbúcsúzik, és kilép
a barlang ajtaján.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15341.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*szept. 1.* Lord of Darkness rangja a Mágusok Klánjában "varázsló-jelölt"
lett.
*szept. 2.* Csillag Rynn felköltözött a következõ szintre.
*szept.
8.* Rémálom teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*szept. 12.* Rémálom gyõzelmet aratott Ediomad felett.
*szept. 16.* Pindurutalagala
gyõzelmet aratott Yatawna felett.
*szept. 18.* Magmatikus Bûzfelhõszáj
felköltözött a következõ szintre.
*szept. 22.* Lord of Darknesst majdnem
felfalta egy sziklaóriás.
*szept. 23.* Rémálom és Menõ Csaj megküzdöttek
egymással, és Rémálom gyõzött.
*szept. 25.* Pindurutalagala felköltözött
a következõ szintre.
*szept. 26.* Topáz felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 29.* Köpködõ Méregzsák és Reptile pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák
került ki gyõztesen.
*aug. 29.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Balszerencse felett.
*szept. 2.* Alba Regina és Kay az Engesztelhetetlen
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*szept. 2.* Alba
Reginát majdnem felfalta egy halálgömb.
*szept. 3.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt.
*szept. 4.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus küzdelemben diadalt aratott AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA felett.
*szept.
4.* Köpködõ Méregzsák és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák
került ki gyõztesen.
*szept. 4.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte
Araneát.
*szept. 8.* Alba Regina és Sárkány pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*szept. 11.* Mélységben Szuttyogó pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
h 8 25 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a bûz szakértelmed 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
206.]
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat
köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy,
már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén
vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás,
+2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
ho 3 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 173.]
(4. kaland:) Természetesen igent mondasz a boltosnak, és elindulsz a déli
negyed felé. Jódarabig lófrálsz a környéken de nem látod a fickót. Nekiállsz
kérdezõsködni. Odamész egy pár viszonylag rossz kinézetû galetkihez, és
megpróbálsz információt kinyerni belõlük.
[Meggyõzõkészség próba 7-es
küszöbre: sikeres] Jó pár percig beszélsz hozzájuk minden látható eredmény
nélkül. Végül beveted a nagy ötletet, és azt mondod, ha nem találod meg
a tolvajt, a boltos õket fogja leöletni valami mindenre kapható galetkivel.
Erre összenéznek, és úgy látszik, elhiszik ezt az idétlenséget. (Méghogy
egy galetki megszegné az õsi törvényt!) Az egyik rádnéz, és azt mondja,
hogy tényleg csúnya dolog lopni, és szívesen megmondják, hol lakik az általad
keresett galetki. Csak hát õk is itt élnek, és kínos lenne ha kiderülne,
hogy beárultak valakit. Viszont mondjuk 20 aranyért vállalnák ennek a kockázatát.
[Tárgyhasználat: 20 arany] Átadod nekik a pénzt, és az egyik elvezet egy
barlanghoz. Jó sokáig kavarogtok a szûk kis járatok között, magadtól még
egyszer nem találsz ide vissza, az biztos.
Itt lakik a fickó, most is
otthon van, éppen alszik. Kicsit gondolkozol, hogy mi lenne a célravezetõbb,
csendben beosonni, vagy bemenni, és kiosztani egy kicsit a fickót. Végül
az utóbbi mellett döntesz és becsörtetsz a barlangba. A galetki nem lehet
egy mély alvó, egy pillanat alatt talpon terem. Úgy dönt, a küzdelem esélytelen
lenne, ezért odaugrik a hátsó falhoz, meglök valamit, és máris feltárul
egy hátsó kijárat. Mielõtt mozdulni tudnál, már ki is ugrik rajta és egy
pillanat alatt eltûnik szem elõl. Nekiállsz átkutatni a barlangot. Hamarosan
egy lezárt kis ládára bukkansz, ami be van építve az egyik falba. Mivel
kiszedni nem tudod, megpróbálod a zárat kinyitni rajta.
[Zárnyitás próba
8-as küszöbre: sikeres] Egy kis matatás, és máris nyitva a láda. Jó pár
érdekes dolog van benne. Ha már megruházni nem tudtad a fickót, másképpen
adsz leckét neki. Elteszed a boltos gyûrûjét, kiveszed a ládából még a
bûz vassisakját, valamint 100 aranyat. Átrobogsz a városon, és odaadod
a boltosnak a gyûrût.
- Mindig tudtam, hogy vannak még becsületes emberek.
Nagyon hálás vagyok. Tudod, a gyûrûnek nincs igazán nagy értéke, még a
nagymamámtól örököltem. Tudom, hogy nem vársz jutalmat, de mert biztosan
sokat fáradoztál vele, fogadj el tõlem 20 aranyat ezért a nemes cselekedetért.
(+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 158.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 158.]
(457. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Nocsak! Egy
páternoszter visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Megvizsgálod a mozgó lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve! Kivárod
az egyetlen lapot, amely nem gyanús, és azzal mész fel. Úgy tûnik, hiába
fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad
1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
153.]
l 100 33 50 30 28 20 |
lopás preferencia: |
Minimum 100 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: elfu moha, fehér gyógyital,
hónakkupók, tejfonál, mitulen fû. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
m 14 13 7777 1414 1414 1414 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,13) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 14,12) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 13,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Alapos körbevizsgálódás után
sem találsz semmi fontosat itt.
(M 13,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy óriási szellemalak
bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre.
Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak
akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Ha 10 vámpírdenevér
3 hét alatt 240 kiló rovart fal fel, akkor 2 vámpírdenevér 10 hét alatt
hány kiló rovart eszik meg?
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol
rajta.
(M 13,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni. [12 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 141.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra.
Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg
az élet! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
elfu moha nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy
kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmi veszély! Megindulsz befelé.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Lord of Darkness, egy ápolt megjelenésû,
piromád férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Tudás
Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az enyészet sárgaréz
nyaklánca, az ügyesség amulettje, Behemót halotti maszkja, az energia ónix
karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a szívósság csepp fülbevalója, a szakács
üstje, a sav rövid tõre, a bérmágus malachit karkötõje, az elektromosság
vándorcsizmája, az enyészet csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester,
ezüst nadrág, az enyészet kõamulettje, az enyészet lovagi lemezpáncélja,
az enyészet csepp fülbevalója, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet
malachit karkötõje, a sün könnyû íja, a mágia smaragdja, az enyészet kék
köpenye, a remete tõre. Zsebre raksz 1 fehér gyógyitalt. Még mindig alszik!
Kisuhansz a barlangból. És még némi ennivalót is loptál! (+8% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak,
mit találtál! 1
csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába
lépj. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
St. Hubertus, egy borvirágos orrú,
csapzott hajú, pia szagtól bûzlõ alkoholista férfi. A Tudósok klánjának
tanársegéd-helyettes rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A
következõket látod nála: ében láncing, kék gömb, a bûz fekete csizmája,
az Örökkévalóság Rubinja, az energia díszes karkötõje, a bûz könnyû íja,
az enyészet vassisakja, a teknõs gyûrûje, ezüst nadrág, a káosz istennõjének
lándzsája, az enyészet háromszögszimbóluma, az enyészet csepp fülbevalója,
az enyészet aranyozott nyaklánca, az enyészet sárga öve, az enyészet átlátszó
köntöse. Elteszel 1 elfu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél.
Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 136.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más,
portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat.
Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz elõre.
Aludni látszik a lakó,
Mendax Mystagogus, egy iszonyatos bûnei miatt az
alsóbb szintekre taszított férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés
rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod
nála: szerencsekõ, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, az
Örökkévalóság Rubinja, kerek pajzs, Rogan karkötõje, kék gömb, a tárgyalás
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, az élet vassisakja, ozin fülkarika,
a harcos malachit karkötõje, a teknõs kõamulettje, a kígyó bõr mellvértje,
a káosz õrült karkötõje, a tudás zöld köntöse, a káosz urának íja. Ez az!
Sikeresen elcsórtál 1 fehér gyógyitalt anélkül, hogy felébresztetted volna
ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6%
jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon?
Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy
kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába.
A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a
vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik
odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda.
(310. kaland, összköltsége
20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
tejfonalat.
Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nem
találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Larel Anorien, egy magas, vékony
testalkatú éjfekete bõrû és szemû fehérhajú férfi. A Halhatatlanok klánjának
sekrestyés rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
kristályamulett, bronzmedál, spanyolcsizma, Rogan karkötõje, a tárgyalás
gyûrûje, ében láncing, szürke maszk, Trollagyar, a Tél ezüstlánca. Elteszel
1 elfu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. És még némi
ennivalót is loptál! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 126.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A telep
egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha
neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Hamarosan kiválasztasz
egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az
odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj.
Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz elõre.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû,
kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. A Pszionicisták
klánjának fókuszáló rangú tagja. Tárgyai: Rogan karkötõje, az egyensúly
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a méreg malachit
karkötõje, a bûz vas lemezpáncélja, a káosz papjának köntöse, a nyomkeresés
fejpántja, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, az
ügyesség pajzsa, a szalamandra csonttõre, az erõ amulettje, az angyalok
csepp fülbevalója, a méreg csizmája. A következõ pillanatban az alvást
színlelõ figura rád ront. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.
*** 1. KÖR *** Tintilla, a Derûs elmormol egy gránitbõr varázslatot. A fekete
hólyag feléd rohan. Megrohamozod a fekete hólyagot. A fekete hólyag rád
támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(17 ép-t sebzõdtél). Támadod
a fekete hólyagot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(6 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(21 sebzés).
*** 2. KÖR *** Tintilla, a Derûs máris elõtted terem! A fekete hólyag rád
veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(19 ép-t
sebzõdtél). Tintilla, a Derûs rád támad. Tintilla, a Derûs mérgezõ gázt
fúj rád.
(41 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(19 sebzés). A fekete hólyag holtan terül el.
A tetem nagy durranással szétrobban.
16 ép-t sebzõdtél. Tintilla, a Derûs
10 ép-t sebzõdik. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 93 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak,
gyógyítanak rajtad 86 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
116 aranyat. A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 tanulás; [20 TVP-t használtál
fel, maradt még 106.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan
megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Bizony, van itt csapda
bõven! Ügyesnek kell lenned, hogy ki tudd kerülni.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Thor a Káosz Papja, egy fekete
köpenybe burkolt zömök, de feltünõen izmos férfi. A Tisztogatók klánjának
tisztogató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: a
Kõ Kardja, a kobra nagy pajzsa, a védekezés karikaszimbóluma, a sebesség
márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség szarvas sisakja, arany
lárvaköpeny, a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Smaragdja, a
teknõs amulettje, kék gömb, a pontosság malachit karkötõje, Rogan karkötõje,
az entek malachit karkötõje, Tyrex vas lemezpáncélja, ozin fülkarika, a
teknõs márványgyûrûje, a tökéletesség hosszú íja, a tolvaj ezüst nyaklánca,
a háború köve, a túlélés csatos öve, a bénaság fülbevalója. Ez az! Sikeresen
elcsórtál 1 elfu mohát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket.
Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült
csórni! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Útközben észreveszel egy
csótánylábat.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Folytatod a régészkedést. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe.
Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy
tûzgolyót.
23 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott
is vagy! Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
elektromos kezet.
10 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az árnyékmestert.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(29 ép-t sebeztél). Az árnyékmester hörögve
elterül.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Viszed,
ami mozdítható: 32 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna.
Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek
kell lennie.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitalt használsz gyógyításra.
33 ép-t gyógyított rajtad. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy tündöklõen szép kristálypalota
bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva
meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni
a belsejében.
(390. kaland, összköltsége 25 TVP.) Rúnákra bukkansz, õseid
írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 140. Alanorban
véres polgárháború veszi kezdetét: egy, magát VI. Borax egyenesági leszármazottjának
állító ember lázadást szít, és szembeszegül a Zaksok zsarnoki elnyomásával.
A lázadást leverik, VII. Boraxnak bujdosnia kell. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 78.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz.
Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz
mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni.
(249. kaland, összköltsége
25 TVP.) Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy sötét xirnox
(#78) és egy méregféreg (#79).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox
közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox irányába mozogsz. A méregféreg
rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás).
A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp
feléd.
(11 ép-t sebzõdtél). Támadod a sötét xirnoxot. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(23
sebzés).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy méregfelhõ! A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét
xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl.
A méregféreg rád támad. Támad fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). A sötét xirnoxot
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(21 sebzés). A sötét xirnox kileheli
lelkét.
*** 3. KÖR *** A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra.
11 ép-t sebzõdtél
a méregfelhõtõl. A méregféreg téged támad. Támad fogával. Elhibázta. A
méregférget próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(31 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(15 sebzés). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany. A küzdelemben
megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+17% jóllakottság.) Ez
bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel.
Talán nem jó helyen keresgéltél...
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal
gyógyítod magad. 35 ép-t gyógyított rajtad. [13 TVP-t használtál fel, maradt
még 65.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A
kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
mátekel gomba
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést. Egy korhadozó
fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez
meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mitulen füvet. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Az izzadságos munkád nem
jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 35.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy kyeni vadász
(#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A kyeni vadász irányába
mozogsz. Megtámadod a kyeni vadászt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(38 ép-t
sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(30 sebzés). A kyeni vadász halálhörgés közepette
a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A koreni sün téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
Mellétrafált a balfácán. Megtámadod a koreni sünt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(37 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(24 sebzés). A koreni sün
holtan terül el.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+49%). Viszed, ami mozdítható: 17 arany. A gyomrod korog egyet. Az ételre
veted magad. (+17% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál?
Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A kutatás sajnos eredménytelen.
Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 15.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Békés munkád közben
megzavarnak. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megrohamozod a kyeni
vadászt. Támadod a kyeni vadászt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(36 ép-t
sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(30 sebzés). A kyeni vadász kileheli
lelkét.
*** 2. KÖR *** A koreni sün rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Mellé!
Megtámadod a koreni sünt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(28 sebzés). A koreni sün halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Uzsonnaidõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+17% jóllakottság.) Ez bizony
nem hiányzott! Hol is tartottál? És nicsak, végre találtál valamit: a
szellemek amulettje. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban:
nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még
5.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 5.]
pv 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen
526 sebzést okoztál, és 249 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
206 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Aligathar Al Jang, egy legyõzhetetlen férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 43. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (6) / 2.65 |
[2] IQ: |
10 / 3.57 |
[3] ügyesség: |
3 (9) / 0.65 |
[4] egészség: |
6 (8) / 0.13 |
[5] mágia: |
4 (6) / 1 |
[6] gyorsaság: |
4 (0) / 0.39 |
[9] Méret/ép: |
87 / 87 |
Min. méret: |
72 |
Barlangméret: |
87 |
|
|
Varázspont: |
65 / 65 |
Képességpont: |
28 / 36% |
Hõsi pont: |
15 (1) |
Tám.bónusz: |
-1% |
Véd.bónusz: |
48% |
Galetki erõ: |
225 / 189 |
Hírnév : |
291 |
Jóllakottság: |
180% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
26 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
10 (0) |
Torzsz. csaták: |
205 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
194 (4) |
Leölt torzszülött: |
247 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
14 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (19)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +19% varázstárgy
találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj
meg öt méregférget. [számláló: 1] 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai
közül. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
19 (22) / 5.50 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0.20 |
[25] bûz: |
19 (21) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.16 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.70 |
[48] mászás: |
4 / 2.19 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 1.10 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.10 |
[55] szívósság: |
1 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (5) / 1.05 |
[57] gyógynövények: |
5 (9) / 3.88 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.05 |
[62] lopás: |
3 / 2.07 |
[67] régészet: |
9 / 8.38 |
[69] tanulás: |
4 / 0.02 |
[72] építés: |
5 / 3.45 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.59 |
|
|
kard |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
4 / 0.56 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 5 3 8 |
ism 3 |
x 10 |
p |
pv 3 5 |
|
2. Makró |
ism 5 |
vd |
ism 5 |
p |
|
3. Makró |
pv 6 |
ism 10 |
x 10 |
ism 10 |
p |
pv 3 5 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 20 9 50;
VI erõ:130% ép:30%;
PV 3 5;
PSZ 48 67;
BA 15019;
L 100 33 50 30 28 20;
TT 5;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #10 (7. épület), #20 (9. épület),
#310 (43. forduló), #390 (43. forduló), #249 (43. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7286. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol,
eddig 165 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
* |
1 nagy pajzs
(#1062) |
|
1 csillogó fejpánt (#1108) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 a harcmûvész
zöld köntöse (#13751) |
* |
1 a sebesség vassisakja (#13226) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 a bûz
vassisakja (#28976) |
Ékszerek, kincsek |
|
651 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az angyalok márványgyûrûje
(#28226) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 malachitgyûrû
(#1227) |
* |
1 a hatalom karikaszimbóluma (#7061) |
|
1 a szellemek amulettje (#15145)
|
|
18 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 kard (#1315) |
|
6 kerek kõ (#11) |
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
17 csótányláb (#25) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
19 tejfonál (#28) |
|
24 ragálygomba (#26) |
|
14 winropu moha (#22) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
8 lemúr hártya (#161) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146)
|
|
6 molad púp (#16) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
2 mandibula (#157) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
9 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék fajai benépesítik az asztrális
teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ
lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt
századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban
élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb,
legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.
MEDITÁTOR (57. PSZIONIKUS LÉNY) A medidátorok az asztrális tér parányi,
intelligens teremtményei, akik egy, az egész asztrált beterítõ óriási hálózatban
állnak kapcsolatban egymással. Megfelelõ varázslatokkal még információt
is lehet kinyerni a meditátorokból. Ha véletlenül pszionikus tudatod túl
közel kerül egy ilyen teremtményhez, azonnal védi magát, de ha nem vagy
agresszív pszi használó, egy ilyen találkozást némi tapasztalattal meg
fogsz úszni.
SÖTÉT XIRNOX (78. LÉNY) A xirnoxok torz alakú, sötétlila masszák, a megtestesült
fekélyt és pusztulást képviselik: a csatornaszint legelhagyatottabb, legbüdösebb
helyein akadhatsz össze velük. Számos gusztustalan támadási formával rendelkeznek,
mint pl. méregfelhõ, savlehelet, vagy varázspont szívás. A sötét xirnoxot
általában méregférgek kísérik. [Táplálkozás: komolyan gondolod? Hát jó.
Piromádok és puhányok, jó étvágyat!]
MÉREGFÉREG (79. LÉNY) Zöldesvörös, kar vastagságú, dögletes bûzû teremtmények
a méregférgek. Harapásuk - ugye mondani sem kell - mérgezõ, és emellett
igen szívósak, úgyhogy igencsak jólirányzott és erõteljes csapás szükségeltetik,
hogy agyoncsapd. A méregféreg rágós húsára legfeljebb a zöldvérûek fognak
fanyalodni.
VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ A felejtés varázslathoz hasonlóan,
a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb
végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20
alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció
esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább
130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon.
Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a
99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni,
hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek
50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je
és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció,
legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek
is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP
mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció
szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval
320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál
ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.