Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Csatakiáltás
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A legtöbb kalandozó elüvölti magát harc közben, de ez a szánalmas vinnyogás nem sok segítséget jelent egy komoly ellenféllel szemben. Az ordítás igazi mesterei a trollok, a vérükben van, hogyan rémisszék halálra még az első ütés előtt az ellenfelüket.
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Pajzshasználat V. (563. tudati képesség)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (1)
HKK kérdés? (47244)
Építéses küldik (137)
Lapötletek (65039)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tars Tarkasz 419. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 10h:49'
EZ A 571. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD
572. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1999

TARS TARKASZ KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,26] koordinátán. Redyque mentális üzenete érinti elmédet: A mostani képességbe még 2264 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy obszidián karkötõt, egy csontkést [csontkés ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medált [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], 6 csuklyavirágot [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 téfea-agyat [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP]. Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst. HóKinn,CsendBenn egyszer odajött hozzád, és adott neked egy deus ex machinát. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Hát igen, valószínûleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Authoricus volt. A két forduló között segítetted Eassy-Lien Dibet közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+137 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a gitonga. (+1 kaja.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 752.]

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 752.] [0 pontot használtál fel, van még 752.] Óvatosan elõszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belõle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 746.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 28 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 1368 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 706.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 676.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 676.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 676.] Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 674.] Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.] Fürgén varázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]

* 7. KP: élelemszerzés 10 pontért
Rajzanak a repülõhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebbõl villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 656.]


fkt 334 20 1 felt. készítesz a 334. tárgyat (20 darabot)
fkt 334 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

fkt 554 20 1 felt. készítesz az 554. tárgyat (20 darabot)
fkt 554 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 656.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 2041 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 626.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[185,26] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy pszi õselementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi õselementál bal oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pszi õselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-10 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi õselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A repülõ majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,26] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Látsz egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sûrû aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelõ szemek elõl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy bûbájlidérc. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

(Továbbmész...) [183,26] A fák ritkulnak, az erdõ hangulata "megenyhül". Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy zoloboo törzsfõ nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo törzsfõ testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zoloboo törzsfõ testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo törzsfõ jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo törzsfõ jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfõ néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 70 arany, -2 ÉP] 1627 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerõ). [-15 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 585.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 585.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! Megvizsgálod, mit találtál: 1 pirkit. Elrakod. [20 pontot használtál fel, van még 565.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[182,27] A fák sûrûsödnek, az erdõ fenyegetõbbé válik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összefutsz Talabér Bözsivel. Tharr fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy bozontfonatot, egy cetbõr válltömést, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függõt, egy tükörpáncélt, egy tûzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy zafír védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy élõholt õsmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt õ is belátja, meghajol elõtted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [12 pontot használtál fel, van még 553.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentrõl, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire õ is feléd biccent. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Gondoltam benézek. - folytatod, de a bölcs fel sem néz olvasmányából. Egy ideig még töprengesz, hogy mirõl társaloghatnátok, de nem jut eszedbe semmi értelmes. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstõl, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[183,28] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy kristálypalotát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Emella a Bombázó egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [184,29] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Leah híveié. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,30] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy templomot. Dornodon hívõi építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy õrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ deus ex machina. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az õrült varázsló bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az õrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az õrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az õrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.). Találkozol egy fekete hajú, barna szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy tünde tegezt, egy yeti mokasszint, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védõgyûrût visel. Fegyverzetét egy õrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az elõbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Motyogni kezd: " Habár még nem vagy halott, már haldokolsz!" Továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 512.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, idõcsere (#285) 100 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[185,31] Továbbmész a város utcáján. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívõi építették. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. A következõ épületeket látod: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 483.]

pki 9000 kiveszel a bankból 9000 aranyat
Kiveszel a bankból 5300 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

pbe 2000 4784 beraksz a bankba 2000 aranyat
A csatornán át a bank sajnos nem teljesít átutalást. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[183,33] Még mindig a városban vagy.

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 471.]

h 1 5 20 használod az 1. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

in 4102 135 71 leírod a 4102. kalandozónak a 135. szörnyet a 71. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élõholt mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

in 4102 161 72 leírod a 4102. kalandozónak a 161. szörnyet a 72. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy velociraptor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

in 4102 171 84 leírod a 4102. kalandozónak a 171. szörnyet a 84. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 471.]


* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 466.]

* 2. BP: VP elõvétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerõ). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.] Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 464.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 5. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szeppent rákfattyat. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 459.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 419.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 379.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 339.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 299.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 259.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy õrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az õrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az õrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az õrült varázsló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 219.]


tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedõ. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 36 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 36 csengõ aranytallért. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 11, 27. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 560 pontot. A következõ körben tehát 760 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZOLOBOO TÖRZSFÕ (268. SZÖRNY)
Az erdõk mélyén élõ zolobook törzsfõi természetesen a legerõsebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztõ csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.



KARAKTERLAP
Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran fõpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 419. fordulód.

 Erõ:40 (45)  Szint:21  Merészség:7/5 Magasság:154 cm 
 IQ:45 (47)  Támadás:20  Agresszió:6 Testsúly:40 kg 
 Ügyesség:41 (44)  Védekezés:61  Menekülés:40 % Életkor:168/169 év 
 Egészség:44 (48)  Életpont:375/290  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:45 (49)  Varázspont:507/348  Pénz:2407 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:109/83   Halhatatlanság:1 %   EFejl:14 
Eddig összesen 1886 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9061 TP-t kaptál. Jelenleg 654196 TP-d van. A következõ szinthez még 145804 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, ongóliant, kputtyintó csalán. A 419. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 13/33   ökölvívás: 4/6   szúrófegyverek:23/52 (+9%)
  vágófegyverek: 23/46 (+2%)   ütõfegyverek: 24/55   lõfegyverek:26/54 (+4%)
  dobófegyverek: 16/8       

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 34/33 (+10%)   2. nyomkövetés: 115/23 (+20%)   3. lopás:2/45
  4. mászás: 7/61   5. csapdakészítés: 25/91 (+5%)   6. csapdaészlelés:12/4
  7. gyógyítás: 65/82   8. titkosírás: 14/46   9. felderítés:48/86 (+10%)
  10. szörnyidomítás: 15/47   11. teológia: 36/26 (+11%)   12. taumaturgia:26/49 (+4%)
  13. versengés: 4/16   14. zene: 74/53 (+30%)   15. szörnyismeret:29/51 (+18%)
  16. pszi: 10/49   17. zárnyitás: 5/35   18. vadászat:42/70 (+13%)
  19. bányászat: 30/87   20. úszás: 16/70   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rõtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívõk (#991), semlegesek (#989), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP)gigaököl (#49, 12 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsvédelem II (#108, 18 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tûzgolyó (#155, 25 VP)tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)életpajzs (#142, 16 VP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)kényszerport (#183, 8 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhõ (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
méregfelhõ (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tûzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
gitonga (#76) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotõr, 3 harcos, 1 királynõ, 13 élõholt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 2   nehéz harci kesztyû (#464) 1 * sárga erõöv (#276)
1   szöges bõrpajzs (#66) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 1   biami kvazárlándzsa (#568) 1   bronzpenge (#126)
2   bumeráng (#249) $3   bunkó ($5) 4   ezüsthegyû nyíl (#323)
2   ezüsttõr (#322) 15   kerek kõ (#19) 2   kõkés (#6)
1   kvazár kard (#297) 1 * mágusölõ (#422) 2   obszidián tüske (#481)
1 * pengepajzs (#425) 1 * tünde íj (#553) 39 * tünde nyíl (#554)
$1   tüske ($22) 1   vámpírtõr (#364) 1   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $1 * gólem talizmán ($811) $1 * hatalom fülbevalója ($817)
1   obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * umbatari karkötõ (#278)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
20   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
1   dorony duda (#235) 5   ezüst kulcs (#184) $11   fáklya ($36)
12   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 20   kaja (#2)
1   kinemfogyó tegez (#368) 2   kis aranykulcs (#240) 1   kötél (#92)
5   manakristály (#500) 2   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
5   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186) 4   rézkulcs (#75)
1   szuper dobóháló (#273) 5   varázskõ (#305) 1   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
3   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2   szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 94 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26]
1   vizestömlõ (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
22   álompor (#396) 3   csillezsályalevél (#1253) 1   din formázó minta (#301)
87   drótszõr (#37) 4   fabontó (#106) 26   fekete gyöngy (#99)
14   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 2   galachmit (#310)
1   grákóbõr (#41) 6   gromak bõr (#268) 2   gyíkfû (#201)
9   gyöngymangó (#135) $194   kaktusztüske ($114) 1   kazmár gyökér (#205)
8   kék orchidea (#68) 2   lajhár csont (#236) 6   madártoll (#112)
7   magszim bél (#103) 4   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   Morgan kristálya (#659)
20   óndarab (#85) 4   ormánygõte csont (#21) $19   ovimon-bogyó ($207)
11   pirkit (#153) 5   quwarg tojás (#360) 2   remák szív (#264)
52   rézdarab (#70) 4   rókafarok (#124) 6   sallank karom (#128)
7   smirglilevél (#29) 1   Thargodan esszencia (#328) $15   tükör ($43)
1   tyrex csont (#280) 4   varányszem (#30) 21   vasérc (#152)

Összsúly: 169.94 kgMegterheltség: 169%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2   fabontó (#106) 55   kaja (#2) 1   kvazár kard (#297)
1   mágusköpeny (#453) 5   sárga erõöv (#276) 4   smaragd védõgyûrû (#223)
1   szigony (#389) 2   vapár ág (#110) 2   zangrozi csizma (#451)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 szeksztáns (#32) 1 deus ex machina (#1)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
394 arany (#50) 2 fokhagyma (#403) 2 gyöngymangó (#135)
5 pirkit (#153) 2 tünde nyíl (#554)    



E körben tett lépéseid térképe

(-1,10) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), bávatag
golombár (#165), Talabér Bözsi (2816. kalandozó)
(0,9) zoloboo törzsfõ (#268), oltár, mûvészi porolit (#720)
(0,11) kristálypalota (#401), Leah oltár, mûvészi porolit (#720)
(0,16) õrült varázsló (#255)
(1,9) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), Chara-din monolitja (#534), bûbájlidérc (#761)
(1,12) Leah oltár
(1,15) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár
(2,9) pszi õselementál (#258), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár
(2,13) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár, õrült varázsló (#255), egy elf nõ
(2,14) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár
(3,9) áeratikus hasnyákok (#243)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.