Karakterszám: |
8035 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
41 |
Játékhét: |
46 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
22 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 23. 14h:19' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. júl. 26. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
LÁNGARCÚ FEANOR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Bezörget hozzád
Khyssanth, a Sárkány, egy Sárkány kinézetû,
ragyogó smaragdzöld szemû, feketepikkelyes férfi. A Mutánsok klánjának
létforma rangú tagja. Felszerelése: díszes fejék, a mágia szimbóluma, a
tárgyalás gyûrûje, ezüstmedál, a Tél aranylánca, az egyensúly gyûrûje,
a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Khyssanth, a Sárkányt, esztek-isztok
a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel!
Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Khyssanth, a Sárkány
sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek.
Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5%
jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
Kissé már éhezel, ezért csak 55 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni
átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21015.) A te
szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 20833.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 20.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy katapulter.
*júl. 20.*
Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit.
*júl. 22.* Józsi, a Vállalkozó
felköltözött a következõ szintre.
*júl. 22.* Johnny Bravo felköltözött
a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 15.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy Gramagan.
*júl. 15.*
Gondol-Kodót kis híján megölte egy Gramagan.
*júl. 16.* A Tudás Õrzõi
szövetség fényes gyõzelmet aratott vhrathag pók felett!
*júl. 19.* Fortian
szolgálatába állt egy voharai szellem.
*júl. 19.* Fortiant majdnem felfalta
egy nagyobb elementál fatty.
*júl. 19.* Baltazár pszionikus párviadalban
legyõzte Aaron Boone, a Rontót.
*júl. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Olddragon felett.
*júl. 19.* Alba Regina és Bazaltzabáló
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*júl. 19.* Alba
Regina pszionikus párviadalban legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát.
*júl.
19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szivárvány felett.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+33 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb
erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
kno 56 4 |
56. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
kno 57 4 |
57. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
t 64 10 |
64. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
A könyvtárból kikölcsönzöd a tréfás elnevezésû "Átkot könyvét". Bizony,
sok cifra és érdekes átok olvasható itt! Megpróbálsz néhányat meg is jegyezni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl:
egy fülbevaló.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
h 14 22 24 |
14. tárgy használata |
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés
után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 1 fehér
varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez fehér gyógyital. Sikeresen végrehajtottad
a 2-es klánküldetést!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
be 11 3 |
meglátogatod a 11. épületet |
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot
(KK 7)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont
és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni
téged: 3.) Bár a harc nem erõs oldalunk, úgy tûnik, ezúttal önvédelemre
szorulunk: egy ásatásnál egyre-másra tûnnek el a régészeink! Valószínûleg
egy nagyhatalmú torzszülött tizedeli a munkásokat. Tegyél pontot az ügy
végére! (8-as klánkaland).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
be 11 2 |
meglátogatod az 11. épületet |
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Készíts fehér gyógyító italt!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: diák. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 2.) Nemrégiben felfedeztünk egy eljárást,
amivel kiváló tartósítószert lehet molad púpból kivonni, és ezzel értékes,
õsi relikviákat tartósíthatunk. Hozz nyolc molad púpot!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
be 11 |
meglátogatod a 11. épületet |
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
m 6 3 1144 4343 4343 4345 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,2) Óvatosan lépkedsz tovább. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot
találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Útközben észreveszel egy
mézfüvet.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
[ld. enc.]
(M 6,1) Merre tovább? Északra! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,1) Tovább nyugatra - biztatod magad. A földön heverõ mocsok, a rongálások
a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a renegát mágustanonc elvarázsol
egy tûzfalat. Megközelíted a renegát mágustanoncot.
18 ép-t sebzõdtél a
tûzfaltól. A szárnyas bolhedor elindul a renegát mágustanonc felé. A szárnyas
bolhedor
18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod
megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Nem találtál. Kitátod szádat,
harapni próbálsz.
(25 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor a renegát mágustanoncot
támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a renegát mágustanonc elvarázsol
egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A renegát mágustanoncot
próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Acsarogva harapni próbálsz. El sem találtad. A renegát mágustanonc kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 4/18.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+25%). Szolgáidnak is jut 2%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 20 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
(M 4,1) A folyosó nyugatra visz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem
közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában
egy-egy gyertya. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel
söpör végig rajtad az õsök mágiája! (megtudod, hogy a varázslótoronyba
és a templomba belépéstõl a mágiád, a többi épülettõl az IQ-d fejlõdik
kis mértékben - és a tanulásod is, ha rendelkezel a szakértelemmel.)
(M 3,1) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Fehér szellemalak bukkan
elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál.
Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása
nélkül nem juthatsz tovább:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
4, 21, 26, 51, 48, 81... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 4,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
m 6 1 2223 2323 2323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 7,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 8,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy kõbõl
faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent
helye! Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És
megvan! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 9,1) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Hûs, páradús levegõ
csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed
a hatást! (sebzõdsz 18 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
(M 9,2) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Újabb üres barlang!
Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy
láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet
akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: a káosz fekete íja.
(M 10,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
sza 11 2 |
2 db 11 tárgy átadása 0. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 2 kerek követ. Szárnyas bolhedor morálja 2%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
Elhagyod a Csarnokot. Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy
kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes
és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván
valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból.
Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! -
gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is
valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(365. kaland, összköltsége
20 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A
csatába veted magad. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).
*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõr varázslatot. Heves
kézmozdulatok közepette a kisebb agyszívó elmormol egy ellenáll.megtörését.
Megrohamozod a kisebb agyszívót. A szárnyas bolhedor a kisebb agyszívót
rohamozza. Megtámadod a kisebb agyszívót. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor a kisebb agyszívót támadja.
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó elmormol egy egokínzás varázslatot. Gyengülsz
(-12% támadás).
6 ép-t sebzõdtél. A kisebb agyszívót próbálod megsebezni.
Felé suhintasz jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
Mellé! A szárnyas bolhedor a kisebb agyszívót támadja. A kisebb agyszívó
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 11/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 2% jut.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz
egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Aha, torzszülött szagot
érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A sziklafalból egy félkör
alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy
ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség.
(435. kaland, összköltsége 25 TVP.)
Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne
zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy kyeni vadász
(#45).
*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A kyeni vadász irányába
mozogsz. A szárnyas bolhedor megközelíti a koreni sünt. Támadod a kyeni
vadászt. Felé ütsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat.
(22 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor és a koreni sün egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
(1
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A szárnyas bolhedor és a koreni sün
egymással harcolnak. A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan.
Megtámadod a kyeni vadászt. Felé ütsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás
elõl. Harapni próbálsz.
(15 ép-t sebeztél). A kyeni vadász kileheli lelkét.
A koreni sün nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a koreni sünt. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Mérgezed! Kitátod szádat, harapni
próbálsz.
(30 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) A
koreni sün kileheli lelkét.
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 13/10.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+36%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, szárnyas bolhedor újra él és
egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített
kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre.
Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz
egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(1
ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr,
-2 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Megtámadod a
sáskaharcost. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. A fogaiddal
támadsz.
(25 ép-t sebeztél). A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 0/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak is jut 2%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 mandibula. Összefut a
nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+16% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó
tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. Tárgyai: bõrpáncél, bronzmedál, az angyalok karikaszimbóluma,
a szakács üstje, Örökkévalóság Gyémántja, az egyensúly gyûrûje, Xantin
bõröve, a bérmágus sárgaréz nyaklánca, a kígyó fülbevalója, org.lázadás
emlékérme, a gyorsaság malachit karkötõje, az elfek fülbevalója, a gólem
fejpántja, arany lárvaköpeny, a tökéletesség díszes karkötõje, a lich vándorcsizmája,
a tûz márványgyûrûje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz.
Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok:
élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A
lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi
kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok.
Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól.
(+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod,
mi az a barlangi troll.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását
jelenti. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû és hajú,
rendkívül megnyerõ mosolyú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja.
Felszerelése: díszes fejpánt, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, Trollagyar,
az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, az enyészet vándorcsizmája, a regenerálódás
amulettje, a füvész köpenye, az élet kõamulettje, díszes villámöv, kék
gömb. Így üdvözlöd: "Buta vagy, mint a tök!" Azonnal visszavág: "Hogy az
orglingok vinnének el!" A következõvel folytatod: "Olyan görbén állsz itt,
mint egy reumás troll!" Õ rögvest kontrázik: "Arra sem vagy képes, hogy
harmadik fület növessz!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan szõrös vagy,
hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Lucy Fair
feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen
elismeri, hogy te nyertél. (+28% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Az Örökkévalóság Rubinjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ
forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
203 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
206 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Lángarcú Feanor, egy a sok rondaság között meglepõen jóképû,
ezüst hajú elf férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 41. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.70 |
[2] IQ: |
10 / 3 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 1.20 |
[4] egészség: |
7 / 3.40 |
[5] mágia: |
5 / 1.75 |
[6] gyorsaság: |
10 (8) / 1.72 |
[9] Méret/ép: |
84 (92) / 86 |
Min. méret: |
76 |
Barlangméret: |
84 |
|
|
Varázspont: |
58 / 52 |
Képességpont: |
8 / 40% |
Hõsi pont: |
5 (5) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
22% |
Galetki erõ: |
242 / 185 |
Hírnév : |
300 |
Jóllakottság: |
40% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
17 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
216 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
185 (4) |
Leölt torzszülött: |
240 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (5)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +5% varázstárgy találására; 25%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Hozz nyolc molad púpot! 3.) Hajtsd
végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
7 (9) / 1.08 |
[16] tüskés bõr: |
10 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.20 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.71 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.04 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.45 |
[48] mászás: |
5 / 3.85 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 1.11 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (4) / 1.10 |
[57] gyógynövények: |
3 (4) / 1.20 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.10 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.20 |
[62] lopás: |
3 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 2.55 |
[66] lopakodás: |
2 (4) / 0.45 |
[67] régészet: |
5 / 2.25 |
[68] zene: |
2 / 0.15 |
[69] tanulás: |
3 / 0.70 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 2.92 |
[102] sebzõ méreg: |
5
/ 0 |
fog |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 2.72 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[13] jégcsóva: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 1.76 |
[28] óriáserõ: |
2 / 0.32 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
2. lista (0%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (0%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. lista
(0%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. lista (0%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] szárnyas bolhedor |
28/28 |
66% |
126% |
1 / 0.17 |
harcol |
lélekenergia rész |
10% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 90. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 10 20;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 3 4 1 5;
PSZ 45 48;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7378 20 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 3 sebzés: 7-15
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 17.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #9 (7. épület), #15 (9. épület),
#19 (1. épület), #50 (20. épület), #283 (29. forduló), #365 (41. forduló),
#435 (41. forduló), #447 (38. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sólyom halotti maszkja (#29441)
|
|
1 a sün csizmája (#24970) |
* |
1 az élet halotti maszkja (#5141) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fejpánt
(#1105) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 pajzs (#1060) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
* |
2 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz márványgyûrûje (#29126) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
588
arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
15 drágakõ (#2) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 szimbólum (#1210) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a káosz fekete íja (#4884) |
|
1 a káosz sárkányának nyílpuskája (#9849)
|
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 mézfû (#29) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26)
|
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
33 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
3 elektronit (#141) |
|
2 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
4 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 2 mandibula (#157), 1 fehér gyógyital
(#50), 1 fülbevaló (#1255), 2 mézfû (#29), 1 a káosz fekete íja (#4884).
Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 1 üvegcse (#14), 1 liánvirág
(#24), 2 kerek kõ (#11), 1 winropu moha (#22).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
MÉZFÛ (29. TÁRGY) Elnevezését onnan kapta, hogy állítólag a gyilkos méhek
a mézfû virágából készítik a legfinomabb mézet. Ezt a legendát már igen
nehéz lenne ellenõrizni, mert a mézfû a mostoha körülményeknek köszönhetõen
jórészt kipusztult, a gyûjtõk a természet igazi csodájának tartják, ha
valaki talál 1-1 példányt. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]
BARLANGI TROLL (67. LÉNY) A trollok irtása mindig is egy érdekes, komoly
kihívást jelentõ sport volt. És mindemellett mégsem pusztultak ki, fantasztikus
regenerálódó képességüknek köszönhetõen. Ezek a nagydarab, hosszú karmú,
ragyás bõrû ocsmány humanoidok elpusztításuk után néhány órával mindig
magukhoz térnek! A különösen kegyetlen galetki persze tûzzel elégetheti
a maradványokat, de ezzel sporttársait fosztja meg a szórakozástól. A trollból
nem célszerû enni, mert ha gyomrodban regenerálódik, abból komoly problémák
származhatnak.