Dzsoki a gonosz 408. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. szept. 21. 9h:19'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: szept. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2279
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 188
|
|
DZSOKI A GONOSZ KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,64] koordinátán.
El-csen (3100) ellopott tõled 1 moa smaragdot. El-csen (3100) ellopott tõled 2 bûvös shurikent.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Bõre gránitszürke. Tharr püspöke.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gyémántsisakot, egy hatalom
fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy obszidián
karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy topáz
erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír védõgyûrût visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy
taalru trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy
vashegyû lándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Érzékeled auráját: az õ jelleme is semleges. Összebarátkoztok
egymással. Az õ neve Aaron dor Blazeer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon
összefutsz Alba Locsyval. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbõr válltömést, egy fekete
bõrcsizmát, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy
obszidián karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar
szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Orkhan Thai trófea, egy kronotapír trófea és egy ongóliant
trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy sárkánytõrt tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte
lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Tanaka mosolyogva megszólal: "További sikeres
kalandozást Néked, Barátom". Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba
kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés
után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemû, harcsabajszos troll férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr fõpapja.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy hatalom
fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt,
egy mithril kesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy zafír
erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder
trófea és egy õrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres
csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris
tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Vackor. Bizalmas homlokérintésetek
lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 4. napon
megintcsak összefutsz Alba Locsyval. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat.
Tanaka mosolyogva megszólal: "További sikeres kalandozást Néked, Barátom". Ahogy aurátok összeér, melegség önti el
lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás
fantasztikus! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy aranygyûrût,
egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy mithril láncinget, egy
mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tûzúr
csizmáját és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy jégelementál trófea, egy kentaurusz trófea és egy Kitaszított trófea díszíti.
Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Egy
goldugar a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás,
rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 5. napon megintcsak összeakadsz Falcon Castagirral. Tisztán érzed auráját:
színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 8. napon megintcsak találkozol Alba Locsyval.
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Tanaka mosolyogva
megszólal: "További sikeres kalandozást Néked, Barátom". A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív
energiákat (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját,
egy cetbõr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy
mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló
gyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet, egy zafír védõgyûrût és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant
trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy éjkornis trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett
jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart.
Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy
sivatagi doareg viszi. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 11. napon megintcsak összefutsz Falcon Castagirral. Üdvözlitek
egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak
a tábor közelében. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy normál fekete
hajszálat. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol
észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed,
hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas
csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé,
hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit.
Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja
lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel
fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ
tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A
vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy
visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan
közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard
visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax
személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes
kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+72 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+292 varázspont.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 624. hetének nyerõszámai: 15, 16, 10. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22
arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál
fel, van még 570.]
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed
megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]
* 3. KP: | elmormolod az 57. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári
penke.) [0 pontot használtál fel, van még 565.]
v 139 | elmormolod a 139. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia.
Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
560.]
v 15 312 4 | elmormolod a 15. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot!
Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új borkonyó bibe. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még
540.]
v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új szárnyas hernyó. [-14 varázspont.] [10 pontot
használtál fel, van még 530.]
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
| Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Erõd TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 500.]
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra
| [192,64] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi
mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Látsz egy
teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Azonnal
észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Az ellenfeled
láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Õstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét.
(3 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 14
életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy élõholt quwarg közeledik. Mivel
nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több
lövedéked átfúrja az élõholt quwarg testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd
megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az
õstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Õstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élõholt quwarg potrohát. (2
támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élõholt quwarg fejét. (1 támadással 12 életpontot
sebezve.) Az élõholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élõholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan
lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1306 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes
troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Erõd TF-elõdött.
(Továbbmész...) [192,63] Még mindig az erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Csak egy
kultúrmasztodon. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked
ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon
bal hátsó lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva az õstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Õstroll
agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a
kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2
támadástól 56 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy
élni egy kicsit, és nem követ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró,
színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron
Cross elõtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami
alattomos lény mûve lehet. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt
elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre,
kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy bûbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Körbevizsgálódsz. Friss
alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek
északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Erõd TF-elõdött.
(Továbbmész...) [191,62] Az erdõt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben
reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy
megismerd. Egy ezoterikus mardel. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egy
haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja...
Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted
magad a csalánosba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Azonnal felismered,
hogy ellenfeled egy tyrannoszaurusz rex volt. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megvizsgálod a talajt. Kicsit
régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek
délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Erõd TF-elõdött. [230 pontot használtál fel, van még 270.]
[191,61] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd
a vizestömlõt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy amniosz-fát. Megvizsgálod a talajt.
Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb.
1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel,
van még 260.]
kt 313 19 | elkészíted a 313. tárgyat (19 darabot)
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a
varázsital fõzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a fõzetbe szórod a
komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tûzrõl.
[-30 varázspont.] Legyártottál 19 gyógykenõcsöt. Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [95 pontot használtál fel, van még 165.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
| [190,60] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik
rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex
machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy
térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Fortuna szentélyét. (ld. enc.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész
friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 155.]
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék
képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de
mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(190,60) 30. jellempróba, Elenios oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna
szentélye (#645)
(191,61) tavacska, oltár, amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203)
(191,62) ezoterikus mardelek (#184), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ:
#312), 30. jellempróba, Leah oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), mûvészi porolit (#720), oltár, bûbájlidérc (#761)
(192,64) Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ:
#312), quwarg harcosok (#201), élõholt quwarg (#202)
[364,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy
nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod,
hogy egy zombi mester volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Találsz egy térkaput. Észreveszel egy
nekrofunt.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 140.]
v 181 310 64 | elmormolod a 181. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport II
varázslatot! Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe.
Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon.
Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(364,64) zombi mester (#251), térkapu (#452), nekrofun (#173)
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több
épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. A következõ épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és
egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 130.]
ve 199 100 | megveszed a 199. tárgyat 100
| (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 karbin plazmát. 1500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
ve 153 300 | megveszed a 153. tárgyat 300
| (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 300 pirkitet. 900 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett!
[0 pontot használtál fel, van még 130.]
ve 128 100 | megveszed a 128. tárgyat 100
| (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 sallank karmot. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
a 199 5261 100 | átadod a 199. tárgyat az 5261. kalandozónak (100 darabot)
| Tudatkinézist hajtasz végre! (-12 TU.) Ok, sikeresen átadtál 100 karbin plazmát D'arker N'est részére. [5 pontot használtál
fel, van még 125.]
aa 199 153 153 | átadod a 199. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
| Sajnos nincs nálad karbin plazma. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. (-2 TU.) Ok, sikeresen átadtál 120 pirkitet D'arker N'est
részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. [10 pontot használtál fel,
van még 115.]
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok,
sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker
N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 100.]
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 pirkitet D'arker N'est részére. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs
nálad pirkit. [5 pontot használtál fel, van még 95.]
aa 313 128 128 | átadod a 313. tárgyat a 128. tárgyat a 128. tárgyat
| Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 19 gyógykenõcsöt D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz
tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen
átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 80.]
aa 128 128 128 | átadod a 128. tárgyat a 128. tárgyat a 128. tárgyat
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok,
sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank
karmot D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 65.]
aa 128 128 128 | átadod a 128. tárgyat a 128. tárgyat a 128. tárgyat
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat.
Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9
sallank karmot D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 50.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 49.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 49.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedõ.
Elõvesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 48 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva,
kifizetsz 48 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót
vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a
bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 29, 15.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A
heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó
ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 549 pontot. A következõ körben
tehát 598 pontot költhetsz el.
FORTUNA SZENTÉLYE (645. ÉPÍTMÉNY)
Mikor már úgy elkeveredtél a bozótosban, hogy attól tartasz, eltévedtél, különös helyre bukkansz: egy gyönyörû nõt
ábrázoló szoborra a bozótos kellõs közepén. És a környéke: 13 méter átmérõjû körben valóságos dzsungelt alkotnak a
négylevelû lóherék! Ez nem lehet igaz, annyira szerencsés vagy, hogy rábukkantál Fortuna egyik rég elveszettnek hitt
szentélyére! Gyorsan használd ki az alkalmat, mert könnyen lehet, mire legközelebb visszatérsz, már nem leled meg ezt a
helyet! S hogy mire is tudod felhasználni szerencsédet? Hát még nem hallottál róla, hogy a szobor kezében tartott Kerek
Korsóba bedobott MINDEN átkozott tárgyat (igen, a szopókövet is!) Fortuna kedves ajándéknak tekint? Úgyhogy ne
habozz, add ki a H 645 <tárgy> parancsot 20 TVP-ért, és próbáld meg magad mellé állítani a szerencsét! [Megjegyzés: a
parancs hatására a megadott tárgyból az összestõl megszabadulsz.]
|
KARAKTERLAP |
Dzsoki a gonosz, egy kopasz, piros szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 408. fordulód.
Erõ: | 63 (69) | | Szint: | 25 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 42 (40) | | Támadás: | 26 | | Agresszió: | 1 | | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 43 (48) | | Védekezés: | 61 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 30 | | Életpont: | 430/77 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (41) | | Varázspont: | 784/507 | | Pénz: | 300 arany | | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/0 | | Pszi pont: | 143/143 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 2 |
|
Eddig összesen 1682 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2327 TP-t kaptál. Jelenleg 1624366 TP-d van. A következõ szinthez még 75634 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, magnetikus praglonc, pszi elementál lord. A 406. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 9/42 | | vágófegyverek: | 22/67 (+1%) | | ütõfegyverek: | 31/69 (+1%) |
lõfegyverek: | 3/55 | | dobófegyverek: | 28/23 (+2%) | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 119/92 (+56%) | | 2. nyomkövetés: | 93/88 (+20%) | | 3. lopás: | 10/50 |
4. mászás: | 6/83 (+3%) | | 5. csapdakészítés: | 24/88 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 11/11 |
7. gyógyítás: | 117/72 | | 8. titkosírás: | 12/21 | | 9. felderítés: | 21/72 |
10. szörnyidomítás: | 6/82 | | 11. teológia: | 48/60 (+7%) | | 12. taumaturgia: | 60/97 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 3/99 | | 14. versengés: | 11/35 | | 15. szörnyismeret: | 17/25 |
16. pszi: | 17/46 | | 17. zárnyitás: | 1/4 | | 18. vadászat: | 5/66 |
19. bányászat: | 29/21 | | 20. úszás: | 8/25 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot , csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot , csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot , csak egyszer) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
adószedõ (#234) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
õsdentor (#282), Chara-din fattya (#236), nanda (#224), õrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tûzesõ (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
õsi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) | >> | adószedõ (#234) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú õsmágus váljék belõled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevû varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élõholt õsmágust és gyõzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kvazár páncél (#251) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | mithril sisak (#465) | 1 | * | szirén köpenye (#820) |
1 | | Tharr pajzsa (#459) | $1 | * | zafír erõöv ($397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | agyartõr (#420) | 2 | | bûvös shuriken (#562) | 1 | | kõkés (#6) |
1 | * | õstroll agyaló (#427) | 1 | * | pengepajzs (#425) | 35 | | vas dobónyíl (#189) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | angyalok gyûrûje (#529) | 2 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | ezüst papi karkötõ (#308) |
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | $1 | * | obszidián karkötõ ($229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | villám szimbólum (#145) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | áldott kõ (#642) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 1 | | ásó (#34) |
14 | + | deus ex machina (#1) | 46 | | kaja (#2) | 1 | | mérleg (#81) |
1 | + | pukkanó tûcsapda (#336) | $4 | | sötét tekercs ($535) | 1 | | szeksztáns (#32) |
10 | | varázskõ (#305) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | dentor szüttyõ (#590) | [üres, kapacitás: 10] |
5 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 36] |
12 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 141 korty víz (#27), fér még: 99] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
58 | | álompor (#396) | 1 | | borkonyó bibe (#312) | 11 | | csalánvirág (#582) |
4 | | csuklyavirág (#133) | 3 | | dentor bõr (#551) | 87 | | drótszõr (#37) |
12 | | ében toboz (#578) | 15 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
4 | | galachmit (#310) | 3 | | gyöngymangó (#135) | 4 | | ilkin érc (#232) |
6 | | kaktuszbogyó (#429) | 8 | | madártoll (#112) | 1 | | mammutbõr (#1078) |
3 | | mithril (#352) | 1 | | moa gyémánt (#385) | 3 | | moa rubin (#379) |
1 | | moa smaragd (#377) | 2 | | moa zafír (#381) | 2 | | mópat tetem (#584) |
6 | | óndarab (#85) | 4 | | remák szív (#264) | 18 | | rókafarok (#124) |
2 | | smirglilevél (#29) | 20 | | tükör (#43) | 1 | | vörös zyel (#606) |
3 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 109.35 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | angyalok kesztyûje (#609) | 2 | | arx formázó minta (#298) | 5 | | eknozol (#540) |
10 | | grifftojás (#179) | 4 | | hro formázó minta (#601) | 1 | | moa katalizátor (#386) |
4 | | törpe õskõ (#633) | | | | | | |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2668 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 6 | | borkonyó bibe (#312) |
1 | | kaja (#2) | 12 | | szárnyas hernyó (#69) | 5 | | vas dobónyíl (#189) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
9 | | ében toboz (#578) | 5 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(310,64) Thargodan vegyesbolt (#678), Thargodan fegyverbolt (#681)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet
jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak
visszajelzés nem volt. Javítottuk.
|