Erik Dwoorak 39. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 2. 15h:57'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: aug. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4607
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 81
Extra forduló: 16 |
|
ERIK DWOORAK KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,4] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+14 varázspont.)
kpb | kezd. parancs berakása:
|
kut 10 | kutatsz 10 pontért
| Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, mit találtál: 1 szögletes kõ. Magadhoz veszed.
[10 pontot használtál fel, van még 182.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
h 233 10 | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [10 pontot használtál
fel, van még 172.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan
növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
v 21 2 | elmormolod a 21. varázslatot
| 2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 162.]
[A parancs tárolásra került.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerõsebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést
csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a
nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a mûvelet. (+15 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 122.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
| [46,5] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. A kultúra már ide is betört: Egy
cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12,
délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Továbbmész...) [46,6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a
szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Távoli hegyek,
rétek, erdõk, vizek így sürgetnek: indulj!" " Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz.
Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit
alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Authoricus vigyorog kajánul. Találsz egy
táblát, rajta a következõ felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Áldod az
elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a
táblára írva, amit találtál: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi
segítséget várunk.] "
Összefutsz egy barna, rövid hajú, szürke szemû ember férfival. Fekete a bõre. Egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy
gyilkos tetû trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal
kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Alex Zelpher. Telepatikus
kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [20 pontot használtál fel, van még 102.]
kt 22 30 | elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
| Begyûjtöttél 30 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 72.]
[47,7] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sûrûjét elhagyva. Alacsonyhegység. Egy helyen egy tábla van a földbe
szúrva, a következõ felirattal: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Észreveszel egy
olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. [10 pontot használtál fel,
van még 62.]
h 34 | használod a 34. tárgyat
| Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 54.]
[46,7] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Sheeva, szeretlek,
imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
teljesen lerombolt erõdítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami egészen sajátos
dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33
mérföld. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy
útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló
testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû
lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló
csapása csak a levegõt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 93
tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok,
idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). Egy fekete
tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Raia-pap volt, ez lett a veszte,
jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 64 4 | eladod a 64. tárgyat 4
| Eladtál 4 csontszablyát. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
[45,7] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy
útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik,
hanem éppen neked akar ugrani.
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló
testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen
perforálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása
elõl. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 93
tapasztalati pontot kaptál. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva
meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a
zsebesek királynõje! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Miután ittál, megtöltöd a
vizestömlõdet is. Találsz egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg.
Elolvasod: " Álljon itt e tábla, dicsõségemet hirdetvén az idõk végezetéig! Tsochy. " Találsz egy táblát, rajta a következõ
felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követõi! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt
(526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összefutsz egy kontyos õsz hajú, piros szemû gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fairlight követõje. Egy
bõrpáncélt, egy kígyóbõr kesztyût, egy rézsisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetû trófea, egy
téfea magoflux trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy szöges
bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Maximinus Thrax. Bizalmas
homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy
tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10
pontot használtál fel, van még 34.]
ea 69 1 | eladod a 69. tárgyat 1
| Eladtál 1 szárnyas hernyót. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
ea 110 3 | eladod a 110. tárgyat 3
| Eladtál 3 vapár ágat. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
bpb | bef. parancs berakása:
|
h 147 | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 31.]
[A parancs tárolásra került.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
| Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen
megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlõbõl. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan
alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következõ körben
tehát 208 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Erik Dwoorak, egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Sheran ministránsa vagy. Ez a 39. fordulód.
Erõ: | 16 | | Szint: | 9 | | Merészség: | 7/4 | | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 18 | | Támadás: | 8 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 12 | | Védekezés: | 16 | | Menekülés: | 35 % | | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 15 (17) | | Életpont: | 131/127 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | | Varázspont: | 55/2 | | Pénz: | 93 arany | | Kép. pont: | 3 |
|
Eddig összesen 102 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 186 TP-t kaptál. Jelenleg 7940 TP-d van. A következõ szinthez még 4060 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, kaffogó hebrencs, fabontó szójer.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 9 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 2 | | lõfegyverek: | 8 | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); kerek kõ (#19) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 1 | | 2. nyomkövetés: | 2 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | | 5. csapdakészítés: | 1 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 14 | | 8. felderítés: | 4 | | 9. teológia: | 5 |
10. zene: | 3 | | 11. szörnyismeret: | 1 | | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 1 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
királygyík (#26) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 12) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.] |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | rézpáncél (#71) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 10 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõkalapács (#13) | 2 | | kõkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) |
1 | | szögletes kõ (#17) | 28 | | tüske (#22) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | virág szimbólum (#143) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | rézkulcs (#75) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] |
1 | + | vizestömlõ (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | evaporõr háj (#105) | 3 | | fabontó (#106) | 1 | | fekete gyöngy (#99) |
1 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | rézdarab (#70) |
4 | | smirglilevél (#29) | 1 | | vapár ág (#110) | 2 | | varányszem (#30) |
2 | | vízionár szem (#102) | | | | | | |
|
Összsúly: 28.37 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 | | csontszablya (#64) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | vapár ág (#110) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
40 | | arany (#50) | 1 | | szögletes kõ (#17) | 28 | | tüske (#22) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(45,7) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökõkút, sörsátor (#486),
Maximinus Thrax (4037. kalandozó)
(46,5) oltár
(46,6) Elenios oltár, mûvészi porolit (#720), Alex Zelpher (1100. kalandozó)
(46,7) fegyverbolt (#546), erõdítmény (#488), útonálló (#130)
(47,7) olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A térképezõ programok, és a könnyebb követhetõség kedvéért a szekérkaravánokról mostantól a térképadatok között is
írjuk, merre tartanak.
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való
találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.
|